back to top
26.2 C
Athens
Σάββατο 2 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1609

Βράβευση της Prime Insurance για την κοινωνική της δράση

0

Μια ακόμα τιμητική βράβευση κατέκτησε η Prime Insurance για τη δράση της στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής υπευθυνότητας.

Στα φετινά Hellenic Responsible Business Awards 2016, τα οποία πραγματοποιήθηκαν στις 18 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Grande Bretagne, η Prime Insurance βραβεύτηκε (ενότητα Affinity Marketing / Cause Related Marketing) για το πρόγραμμα Κινητή Μονάδα Φιλικών Αλκοτέστ που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη ΜΚΟ Reaction.

Στην εκδήλωση η Prime Insurance εκπροσωπήθηκε από το Γενικό Διευθυντή κ. Ανδρέα Ρούβα, τον Εμπορικό Διευθυντή κ. Μάριο Μήτρο, τον Διευθυντή Marketing κ. Βασίλη Δαβιλά, την κα Νατάσσα Σιαμπάνη, Marketing Supervisor, και την κα Ρόη Βράιλα, Υπεύθυνη Γραφείου Τύπου.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα βραβεύθηκαν εταιρείες από όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους για την έντονη κοινωνική τους δράση και τα προγράμματα που οργάνωσαν σύμφωνα με τις αρχές της αειφορίας, της εταιρικής υπευθυνότητας και της βιώσιμης και κοινωνικής ανάπτυξης.

«Η κοινωνική συνεισφορά της Prime Insurance διαρκώς ενισχύεται και αυτό το βραβείο αποτελεί εφαλτήριο για ακόμα περισσότερα έργα, ιδέες και συνεργασίες που σκοπό έχουν το όφελος του κοινωνικού συνόλου» καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.

Εξιχνιάστηκαν στην Ελλάδα ασφαλιστικές απάτες ύψους 9 εκατ.

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Ασφαλιστικές απάτες ύψους 4 εκατ. ευρώ το 2013 και 5 εκατ. ευρώ το 2014 εξιχνίασαν οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα σύμφωνα με την ΕΑΕΕ. Στις συνολκές αποζημιώσεις που καταβάλλουν οι ασφαλιστικές η απάτη ανέρχεται περίπου στο 10%.

Σημειώνεται σε χώρες όπως είναι η Ελλάδα που αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα,  η ασφαλιστική απάτη ακολουθά αυξητικούς ρυθμούς

Η ασφαλιστική απάτη δεν κάνει διάκριση, αποτελεί πρόβλημα για το σύνολο της ασφαλιστικής αγορά και των επιμέρους κλάδων και εμφανίζεται με διάφορους τρόπους, πχ οι ψευδείς δηλώσεις,  εικονικές κλοπές, ατυχήματα, φουσκωμένοι λογαριασμοί.

Την ανάγκη να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο  της ασφαλιστικής απάτης τόνισαν από κοινού η Γενική Διευθύντρια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος και ο πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου κατά της Απάτης και μέλος της αντίστοιχης επιτροπής της Εθνικής Ασφαλιστικής,  Παναγιώτης Γεωργίου

Ο Παναγιώτης Γεωργίου επεσήμανε την ανάγκη δημιουργίας ισχυρών εσωτερικών ελέγχων στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις και τις επενδύσεις σε τεχνολογικές υποδομές προκειμένου να αντιμετωπίζεται έγκαιρα και άμεσα κάθε ασφαλιστική απάτη και χρειάζεται η άμεση συνεργασία με την Υπηρεσία Αντιμετώπισης Οικονομικού Εγκλήματος.

Επιτυχία θα πρέπει να τονιστεί καταγράφουν οι πρακτικές αντιμετώπισης της απάτης που εφαρμόζει η αγγλική αγορά.

Ιδιαίτερα διαδεδομένες ασφαλιστικές απάτες είναι είναι το στήσιμο των ατυχημάτων, το «φούσκωμα» των αποζημιώσεων, οι ψευδείς δηλώσεις. Η ασφαλιστική απάτη έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις ώστε  το 2012 καταγράφονταν 15 δόλιες ζημιές κάθε ώρα, ή 140.000 δόλιες ζημιές μέσα στο έτος.

Κάθε προσπάθεια  αντιμετώπισης της ασφαλιστικής απάτης θα βοηθήσει στην αποκλιμάκωση των ασφαλίστρων

15ο Συνέδριο ΣΕΤΕ:Ο ελληνικός τουρισμός έτοιμος να αλλάξει σελίδα

0

της Ελενας Ερμείδου

Ο κλάδος του τουρισμού διαθέτει ισχυρή δυναμική ανάπτυξης, η  Ελλάδα είναι μία soft power στην Ευρώπη ωστόσο, αν δεν υπάρξουν επιχειρηματικά κίνητρα, αν δεν υπάρξουν επενδύσεις, στοχευμένες συνέργειες ανάμεσα στην επιχειρηματική κοινότητα και μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, η δυναμική αυτή θα ασθενήσει. Αυτό ήταν το κεντρικό μήνυμα του 15ου Συνεδρίου του ΣΕΤΕ.

Κατά την έναρξη του συνεδρίου ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Ανδρέας Ανδράδης τόνισε μεταξύ των άλλων:  «Υπερφορολόγηση, καθυστερήσεις ιδιωτικοποιήσεων, οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες, η μάχη των τουριστικών επιχειρήσεων να προσελκύσουν μερίδιο από άλλες αγορές, η μείωση της μέσης παραμονής.

 Βασικοί στόχοι του κλάδου είναι η  επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου,η αύξηση των εσόδων ανά επισκέπτη, το άνοιγμα  νέων αγορών, η ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, η αναβάθμιση υποδομών, ο περαιτέρω εμπλουτισμός των προϊόντων, αναβάθμιση των υποδομών, η βιώσιμη σχέση του περιβάλλοντος με τις τοπικές κοινωνίες.

Σημαντικό ρόλο στην βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη θα παίξει μεταξύ των άλλων και η αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων που έχει αναλάβει η FRAPOR. Πρόκειται για μία επένδυση 4ετίας ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ. Οι πρώτες δε, παραδόσεις αναμένονται να γίνουν με την έναρξη του νέου έτους.

Ησσονος σημασίας για τον τουρισμό η κεντρική προσέγγιση προβολής του τουριστικού προϊόντος η οποία επιτυγχάνει δυνατά αποτελέσματα και καλύτερη αξιοποίηση των διαφημιστικών κονδυλίων

 

.

Ολοκληρώθηκε η επαναπιστοποίηση συνεργατών της Mega Brokers

0

Ο κύκλος επαναπιστοποίησης της MEGA BROKERS για το έτος 2016 ολοκληρώθηκε τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη, με θεαματική ανταπόκριση του Δικτύου συνεργατών της.

20161008_101219Στο ξενοδοχείο Crown Plaza Athens City το Σάββατο 15 Οκτωβρίου διεξήχθη το σεμινάριο για τους συνεργάτες Νοτίου Ελλάδος από την ασφαλιστική εταιρία Generali, σε μια κατάμεστη αίθουσα 300 ατόμων.

Την έναρξη της εκπαίδευσης έδωσε ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της MEGA BROKERS, ο οποίος επισήμανε μεταξύ άλλων την αναγκαιότητα των σεμιναρίων επαναπιστοποίησης, ενώ για μια ακόμα φορά τόνισε τη σπουδαιότητα της τεχνολογίας και της εξέλιξης στον τομέα της ασφάλισης.

IMG_5890Στο κλείσιμο της ομιλίας του δεσμεύτηκε ότι η MEGA BROKERS θα παραμείνει σύμμαχος των συνεργατών της και προέτρεψε στελέχη και συνεργάτες να χειροκροτήσουν όλοι μαζί την ομαδική προσπάθεια που συνέβαλε στην επιτυχία της εταιρείας για την κατάταξή της στην πρώτη θέση, για έβδομη συνεχή χρονιά, ανάμεσα σε ελληνικές και ξένες μεσιτικές εταιρείες στα «Αποτελέσματα των μεσιτικών και πρακτορειακών εταιριών για το έτος 2015».

Παράλληλα, περισσότεροι από 120 συνεργάτες της Βορείου Ελλάδος παρακολούθησαν το Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016 σεμινάριο από στελέχη της EUROLIFE ERB στην πόλη της Θεσσαλονίκης, στο ξενοδοχείο Capsis. Το καλωσόρισμα των συνεργατών πραγματοποιήθηκε από τον Διευθυντή Βορείου Ελλάδος Αχιλλέα Καρανατσίδη και τη συνέχεια έδωσε το ευχάριστο και δυναμικό βιντεοσκοπημένο μήνυμα του προέδρου και διευθύνοντα Συμβούλου της MEGA BROKERS, ο οποίος ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες για την παρουσία τους.

Ευρωπαϊκή Πίστη: Ενημερωτικές συναντήσεις του Δικτύου Πωλήσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα

0

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε σειρά Ενημερωτικών Συναντήσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα, με κεντρικό μήνυμα «Γιατί στην Ευρωπαϊκή Πίστη;» και με τη συμμετοχή περισσότερων των 2.000 Συνεργατών της Εταιρίας.

Πιο συγκεκριμένα, οι Ενημερωτικές Συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν στην Ξάνθη, στη Θεσσαλονίκη, στη Λάρισα, στην Πάτρα, στο Ηράκλειο Κρήτης αλλά και στην Αθήνα, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με τη συμμετοχή 1.100 Συνεργατών.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, κατά τη διάρκεια της συναντήσεων δόθηκαν πειστικές απαντήσεις, με την αδιάψευστη μαρτυρία των αριθμών στο ερώτημα «Γιατί στην Ευρωπαϊκή Πίστη;», όπως ενδεικτικά η στρατηγική ανάπτυξης αποκλειστικά μέσω του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, η προστασία των χαρτοφυλακίων των Συνεργατών, η πληρότητα, η ποιότητα και η διάθεση καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, τα εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα, η φερεγγυότητα και η αξιοπιστία της Εταιρίας, που επιβεβαιώθηκε πρόσφατα από τη συμμετοχή της EBRD, αλλά και τέλος το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Πίστη είναι Ελληνική Εταιρία και αποτελεί κέντρο λήψης αποφάσεων.

Τους παρευρισκόμενους καλωσόρισε ο Διευθυντής Marketing & Υποστήριξης Δικτύου Πωλήσεων κ. Γ. Γκοτζαγεώργης, ο οποίος αναφέρθηκε στις προοπτικές του Κλάδου παρουσιάζοντας στατιστικά στοιχεία της Ασφαλιστικής Αγοράς, αλλά και στο τρόπο με τον οποίο οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες ενσωματώνονται στην καθημερινότητα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή.

Στη συνέχεια, ο Αντιπρόεδρος Δ.Σ. & Γενικός Διευθυντής Χαρτοφυλακίου κ. Ν. Χαλκιόπουλος αναφέρθηκε στις καινοτόμες υπηρεσίες της Εταιρίας. Υπηρεσίες που έχουν διαφοροποιήσει την Ευρωπαϊκή Πίστη από το σύνολο της Αγοράς και έχουν ενισχύσει σημαντικά το μερίδιό της. Ο κ. Χαλκιόπουλος αναφέρθηκε επίσης στις προοπτικές και στο «Όνειρο» της Εταιρίας.

Ακολούθησε το Μέλος Δ.Σ. & Γενικός Διευθυντής Οικονομικών & Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Σ. Βερζοβίτης, ο οποίος έκανε εκτενή αναφορά στα οικονομικά αποτελέσματα και στην αναπτυξιακή πορεία της Ευρωπαϊκής Πίστης. Αποτελέσματα τα οποία στηρίζονται στις Αρχές, στη Φιλοσοφία και στις Πολιτικές της Εταιρίας.

Την ενημερωτική συνάντηση έκλεισε με την ομιλία του ο Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Χ. Γεωργακόπουλος, ο οποίος μεταλαμπάδευσε «πρακτικές προσωπικής και επαγγελματικής ευτυχίας και επιτυχίας», ενώ κάλεσε τους συμμετέχοντες να συμβάλλουν με την προσωπική τους προσπάθεια στην περαιτέρω εδραίωση και ανάπτυξη της Ευρωπαϊκής Πίστης.

Στο κλείσιμο της ομιλίας του ο κ. Γεωργακόπουλος, επεσήμανε ότι το ερώτημα «Γιατί στην Ευρωπαϊκή Πίστη;» παύει να είναι ερώτημα. Είναι καταφατική πρόταση. «Στην Ευρωπαϊκή Πίστη». Στην Εταιρία που δημιουργεί αξίες για τους Ασφαλισμένους, τους Εργαζομένους και τους Μετόχους της. Στην Εταιρία που βρίσκεται το μεγαλύτερο και καλύτερο Δίκτυο Πωλήσεων της αγοράς όπως αποδεικνύεται από την αδιάψευστη μαρτυρία των αριθμών.

Με τις συγκεκριμένες Ενημερωτικές Συναντήσεις, η Ευρωπαϊκή Πίστη ενισχύει την επικοινωνία της με το Δίκτυο Πωλήσεων της σε ολόκληρη την Ελλάδα, αποδεικνύοντας παράλληλα με έμπρακτο τρόπο ότι βρίσκεται δίπλα στους Συνεργάτες της.

 

EIOPA: Ενίσχυση της Solvency II το 2021

0
O G. Bernardino

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Την προσθήκη στοιχείων μακροπροληπτικής εποπτείας στο βασικό πλαίσιο κανόνων κεφαλαιακής επάρκειας της Solvency II το 2021, κατά την πρώτη  εκ βάθρων επανεξέταση της κοινοτικής οδηγίας που τέθηκε σε ισχύ φέτος, προανήγγειλε ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Αρχής Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (EIOPA) Gabriel Bernardino.

Μιλώντας στο 6ο ετήσιο συνέδριο της EIOPA που πραγματοποιήθηκε στις 18 Οκτωβρίου στη Φραγκφούρτη, ο κ. Bernardino υπογράμμισε: «Ο περιορισμός των πιθανοτήτων εκδήλωσης και του αντίκτυπου μιας συστημικής κρίσης στον ασφαλιστικό κλάδο είναι πρωταρχικός μας στόχος».

Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα επί μακρόν χαμηλά επιτόκια δοκιμάζουν τις αντοχές των λειτουργικών μοντέλων των ασφαλιστικών εταιρειών, «Η πρόταση της EIOPA συνίσταται στο να χρησιμοποιήσουμε τη συνολική αξιολόγηση της Solvency II το 2021 για να προσθέσουμε ένα μακροπροληπτικό πλαίσιο εποπτείας», είπε ο κ. Bernardino. Αυτό θα επιδιώκει μεταξύ άλλων τα εξής:

-Να διασφαλίζει επαρκή ικανότητα απορρόφησης ζημιών και σχηματισμού αποθεματικών.

-Να αποτρέπει τις αρνητικές διασυνδέσεις και την υπερβολική συγκέντρωση ρίσκου.

-Να αποθαρρύνει την εμπλοκή των ασφαλιστικών σε δραστηριότητες που μπορεί να ενέχουν συστημικό κίνδυνο.

-Να αποθαρρύνει την ανάληψη υπερβολικών κινδύνων στο πλαίσιο του κυνηγιού των αποδόσεων στο οποίο επιδίδονται οι ασφαλιστικές.

Σημειώνεται ότι το Υπουργείο Οικονομικών της Γερμανίας προειδοποίησε προ ημερών ότι δεν συμφωνεί με την προοπτική ριζικών αλλαγών στους κανόνες της Solvency II, για τους οποίους απαιτήθηκε δεκαετής προεργασία προτού τεθούν σε ισχύ. Πολλές μικρομεσαίες ασφαλιστικές ασφαλιστικές εταιρείες παραπονιούνται ότι οι κανόνες της Solvency II είναι υπερβολικά περίπλοκοι, δεν θα πρέπει να παραβλέπεται όμως το γεγονός ότι στην ΕΕ εδρεύουν μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες του κόσμου με διεθνή εμβέλεια, όπως η γερμανική Allianz, η γαλλική AXA και η ιταλική Generali.

Workshop για τις φορολογικές αλλαγές που επηρεάζουν τα ασφαλιστικά γραφεία

0
insurance innovation logo

Η Insurance Innovation διοργανώνει ένα νέο εξαιρετικά ενδιαφέρον σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη, με θέμα την ανάπτυξη αλλά και τις επιλογές που έχουν τα μικρά και μεσαία ασφαλιστικά γραφεία  εν καιρώ έντονης φορολογικής μεταβλητότητας προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες τις εποχής.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου στο εκπαιδευτικό κέντρο της Insurance Innovation στην οδό Μητροπόλεως 14, Θεσσαλονίκη, από τις 16.00 έως τις 18.30. Σε αυτές τις 2,5 ώρες ο οικονομικός σύμβουλος Τηλέμαχος Μαλγαρινός θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να πάρουν εκείνες τις επιχειρηματικές αποφάσεις για το ασφαλιστικό τους γραφείο που θα τους βοηθήσουν να αντεπεξέλθουν στην υπάρχουσα φορολογική καταιγίδα, αλλά και θα συζητήσει μαζί τους για τις επιλογές που θα τους δώσουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους.

Μερικά από τα θέματα που θα αναπτυχθούν στο workshop

  • Οι φορολογικές αλλαγές που έχουν επέλθει και τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.
  • Διαφορές μεταξύ ατομικής, ΙΚΕ, ΑΕ, ΕΠΕ κλπ. Πότε συμφέρει η ίδρυση της κάθε επιχείρησης.
  • Γενικές αρχές οικονομικών που θα πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων.
  • Οι νέες κλίμακες υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών του ΟΑΕΕ (πώς επηρεάζεται η ασφάλισή μου όταν ασκώ και άλλο επάγγελμα, π.χ.: μισθωτός;). Πίνακες και παραδείγματα.
  • Ποιες είναι οι νέες κλίμακες φορολογίας ανά κατηγορία εισοδήματος και ανά είδος επιχείρησης;
  • Εισαγωγή στις μορφές των επιχειρήσεων. Βασικά χαρακτηριστικά. Κριτήρια επιλογής (τι επιχείρηση θέλω να κάνω αλλά και τι επιχείρηση πρέπει να κάνω;).
  • Γιατί η συνένωση είναι μια πρακτική που πρέπει να ωριμάσει γρήγορα στη συνείδηση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Από τι εξαρτάται; Είναι για όλους το κύριο επάγγελμα; Πόσο ασχολείται ο καθένας; Ποια τα φορολογικά και άρα και οικονομικά οφέλη; Ποια η νομική πλευρά;
  • Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα: φορολογία, ασφάλιση, οικονομοτεχνική μελέτη, κύρια ή συμπληρωματική ενασχόληση;
  • Γενικά ζητήματα στις επιχειρήσεις μας (δαπάνες, παροχές σε είδος, νέες μέθοδοι ελέγχου, οφειλές-κατασχέσεις).
  • Υποχρέωση ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για εγγραφή τους στο ΓΕΜΗ από 01/01/2015. Τι σημαίνει αυτό;
  • Αλλαγές προσεχώς. Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας;
  • Γενικά ζητήματα φορολογίας επιχειρήσεων.

Πού απευθύνεται το workshop – Κόστος συμμετοχής 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση και θέλουν να ξεκινήσουν το δικό τους ασφαλιστικό γραφείο.

Το workshop δεν θα αποτελέσει απλώς ένα σεμινάριο, αλλά μία ολοκληρωμένη προσέγγιση με συζήτηση και διάλογο μεταξύ των συμμετεχόντων, με σκοπό όχι μόνο την ενημέρωση, αλλά και την ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών για το νέο επιχειρηματικό περιβάλλον που διαμορφώνεται.

Το κόστος συμμετοχής στο workshop ανέρχεται σε 30 €. Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθούν βεβαιώσεις συμμετοχής, καθώς και πλούσιο ενημερωτικό υλικό.

Σύντομο βιογραφικό του εισηγητή

Ο Τηλέμαχος Μαλγαρινός είναι οικονομικός σύμβουλος και λογιστής με 18ετή εμπειρία. Επί μια δεκαετία διετέλεσε στέλεχος λογιστικής εταιρείας, ενώ τα τελευταία χρόνια αναπτύσσει τη δική του εταιρία παρέχοντας λογιστικές-φοροτεχνικές  και συμβουλευτικές υπηρεσίες. Η επαγγελματική του κατάρτιση αφορά την οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων, ενώ πρόσφατα ολοκλήρωσε το τμήμα Financial Management της εξ αποστάσεως  εκπαίδευσης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου της Αθήνας.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Insurance Innovation

Μητροπόλεως 14 Θεσσαλονίκη

Τηλ.: 2312 201 003, 2315 311 282

E-mail: info@insuranceinnovation.gr

Αναλυτικές πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής

Workshop για τις φορολογικές αλλαγές που επηρεάζουν τα ασφαλιστικά γραφεία

0
insurance innovation logo

Η Insurance Innovation διοργανώνει ένα νέο εξαιρετικά ενδιαφέρον σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη, με θέμα την ανάπτυξη αλλά και τις επιλογές που έχουν τα μικρά και μεσαία ασφαλιστικά γραφεία  εν καιρώ έντονης φορολογικής μεταβλητότητας προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες τις εποχής.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου στο εκπαιδευτικό κέντρο της Insurance Innovation στην οδό Μητροπόλεως 14, Θεσσαλονίκη, από τις 16.00 έως τις 18.30. Σε αυτές τις 2,5 ώρες ο οικονομικός σύμβουλος Τηλέμαχος Μαλγαρινός θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να πάρουν εκείνες τις επιχειρηματικές αποφάσεις για το ασφαλιστικό τους γραφείο που θα τους βοηθήσουν να αντεπεξέλθουν στην υπάρχουσα φορολογική καταιγίδα, αλλά και θα συζητήσει μαζί τους για τις επιλογές που θα τους δώσουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους.

Μερικά από τα θέματα που θα αναπτυχθούν στο workshop

  • Οι φορολογικές αλλαγές που έχουν επέλθει και τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.
  • Διαφορές μεταξύ ατομικής, ΙΚΕ, ΑΕ, ΕΠΕ κλπ. Πότε συμφέρει η ίδρυση της κάθε επιχείρησης.
  • Γενικές αρχές οικονομικών που θα πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων.
  • Οι νέες κλίμακες υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών του ΟΑΕΕ (πώς επηρεάζεται η ασφάλισή μου όταν ασκώ και άλλο επάγγελμα, π.χ.: μισθωτός;). Πίνακες και παραδείγματα.
  • Ποιες είναι οι νέες κλίμακες φορολογίας ανά κατηγορία εισοδήματος και ανά είδος επιχείρησης;
  • Εισαγωγή στις μορφές των επιχειρήσεων. Βασικά χαρακτηριστικά. Κριτήρια επιλογής (τι επιχείρηση θέλω να κάνω αλλά και τι επιχείρηση πρέπει να κάνω;).
  • Γιατί η συνένωση είναι μια πρακτική που πρέπει να ωριμάσει γρήγορα στη συνείδηση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Από τι εξαρτάται; Είναι για όλους το κύριο επάγγελμα; Πόσο ασχολείται ο καθένας; Ποια τα φορολογικά και άρα και οικονομικά οφέλη; Ποια η νομική πλευρά;
  • Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα: φορολογία, ασφάλιση, οικονομοτεχνική μελέτη, κύρια ή συμπληρωματική ενασχόληση;
  • Γενικά ζητήματα στις επιχειρήσεις μας (δαπάνες, παροχές σε είδος, νέες μέθοδοι ελέγχου, οφειλές-κατασχέσεις).
  • Υποχρέωση ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για εγγραφή τους στο ΓΕΜΗ από 01/01/2015. Τι σημαίνει αυτό;
  • Αλλαγές προσεχώς. Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας;
  • Γενικά ζητήματα φορολογίας επιχειρήσεων.

Πού απευθύνεται το workshop – Κόστος συμμετοχής 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση και θέλουν να ξεκινήσουν το δικό τους ασφαλιστικό γραφείο.

Το workshop δεν θα αποτελέσει απλώς ένα σεμινάριο, αλλά μία ολοκληρωμένη προσέγγιση με συζήτηση και διάλογο μεταξύ των συμμετεχόντων, με σκοπό όχι μόνο την ενημέρωση, αλλά και την ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών για το νέο επιχειρηματικό περιβάλλον που διαμορφώνεται.

Το κόστος συμμετοχής στο workshop ανέρχεται σε 30 €. Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθούν βεβαιώσεις συμμετοχής, καθώς και πλούσιο ενημερωτικό υλικό.

Σύντομο βιογραφικό του εισηγητή

Ο Τηλέμαχος Μαλγαρινός είναι οικονομικός σύμβουλος και λογιστής με 18ετή εμπειρία. Επί μια δεκαετία διετέλεσε στέλεχος λογιστικής εταιρείας, ενώ τα τελευταία χρόνια αναπτύσσει τη δική του εταιρία παρέχοντας λογιστικές-φοροτεχνικές  και συμβουλευτικές υπηρεσίες. Η επαγγελματική του κατάρτιση αφορά την οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων, ενώ πρόσφατα ολοκλήρωσε το τμήμα Financial Management της εξ αποστάσεως  εκπαίδευσης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου της Αθήνας.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Insurance Innovation

Μητροπόλεως 14 Θεσσαλονίκη

Τηλ.: 2312 201 003, 2315 311 282

E-mail: info@insuranceinnovation.gr

Αναλυτικές πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής

Workshop για τις φορολογικές αλλαγές που επηρεάζουν τα ασφαλιστικά γραφεία

0
insurance innovation logo

Η Insurance Innovation διοργανώνει ένα νέο εξαιρετικά ενδιαφέρον σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη, με θέμα την ανάπτυξη αλλά και τις επιλογές που έχουν τα μικρά και μεσαία ασφαλιστικά γραφεία  εν καιρώ έντονης φορολογικής μεταβλητότητας προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες τις εποχής.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου στο εκπαιδευτικό κέντρο της Insurance Innovation στην οδό Μητροπόλεως 14, Θεσσαλονίκη, από τις 16.00 έως τις 18.30. Σε αυτές τις 2,5 ώρες ο οικονομικός σύμβουλος Τηλέμαχος Μαλγαρινός θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να πάρουν εκείνες τις επιχειρηματικές αποφάσεις για το ασφαλιστικό τους γραφείο που θα τους βοηθήσουν να αντεπεξέλθουν στην υπάρχουσα φορολογική καταιγίδα, αλλά και θα συζητήσει μαζί τους για τις επιλογές που θα τους δώσουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους.

Μερικά από τα θέματα που θα αναπτυχθούν στο workshop

  • Οι φορολογικές αλλαγές που έχουν επέλθει και τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.
  • Διαφορές μεταξύ ατομικής, ΙΚΕ, ΑΕ, ΕΠΕ κλπ. Πότε συμφέρει η ίδρυση της κάθε επιχείρησης.
  • Γενικές αρχές οικονομικών που θα πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων.
  • Οι νέες κλίμακες υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών του ΟΑΕΕ (πώς επηρεάζεται η ασφάλισή μου όταν ασκώ και άλλο επάγγελμα, π.χ.: μισθωτός;). Πίνακες και παραδείγματα.
  • Ποιες είναι οι νέες κλίμακες φορολογίας ανά κατηγορία εισοδήματος και ανά είδος επιχείρησης;
  • Εισαγωγή στις μορφές των επιχειρήσεων. Βασικά χαρακτηριστικά. Κριτήρια επιλογής (τι επιχείρηση θέλω να κάνω αλλά και τι επιχείρηση πρέπει να κάνω;).
  • Γιατί η συνένωση είναι μια πρακτική που πρέπει να ωριμάσει γρήγορα στη συνείδηση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Από τι εξαρτάται; Είναι για όλους το κύριο επάγγελμα; Πόσο ασχολείται ο καθένας; Ποια τα φορολογικά και άρα και οικονομικά οφέλη; Ποια η νομική πλευρά;
  • Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα: φορολογία, ασφάλιση, οικονομοτεχνική μελέτη, κύρια ή συμπληρωματική ενασχόληση;
  • Γενικά ζητήματα στις επιχειρήσεις μας (δαπάνες, παροχές σε είδος, νέες μέθοδοι ελέγχου, οφειλές-κατασχέσεις).
  • Υποχρέωση ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για εγγραφή τους στο ΓΕΜΗ από 01/01/2015. Τι σημαίνει αυτό;
  • Αλλαγές προσεχώς. Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας;
  • Γενικά ζητήματα φορολογίας επιχειρήσεων.

Πού απευθύνεται το workshop – Κόστος συμμετοχής 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση και θέλουν να ξεκινήσουν το δικό τους ασφαλιστικό γραφείο.

Το workshop δεν θα αποτελέσει απλώς ένα σεμινάριο, αλλά μία ολοκληρωμένη προσέγγιση με συζήτηση και διάλογο μεταξύ των συμμετεχόντων, με σκοπό όχι μόνο την ενημέρωση, αλλά και την ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών για το νέο επιχειρηματικό περιβάλλον που διαμορφώνεται.

Το κόστος συμμετοχής στο workshop ανέρχεται σε 30 €. Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθούν βεβαιώσεις συμμετοχής, καθώς και πλούσιο ενημερωτικό υλικό.

Σύντομο βιογραφικό του εισηγητή

Ο Τηλέμαχος Μαλγαρινός είναι οικονομικός σύμβουλος και λογιστής με 18ετή εμπειρία. Επί μια δεκαετία διετέλεσε στέλεχος λογιστικής εταιρείας, ενώ τα τελευταία χρόνια αναπτύσσει τη δική του εταιρία παρέχοντας λογιστικές-φοροτεχνικές  και συμβουλευτικές υπηρεσίες. Η επαγγελματική του κατάρτιση αφορά την οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων, ενώ πρόσφατα ολοκλήρωσε το τμήμα Financial Management της εξ αποστάσεως  εκπαίδευσης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου της Αθήνας.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Insurance Innovation

Μητροπόλεως 14 Θεσσαλονίκη

Τηλ.: 2312 201 003, 2315 311 282

E-mail: info@insuranceinnovation.gr

Αναλυτικές πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής

Στην Fairfax επιχειρήσεις της AIG

0

της Ελενας Ερμείδου

H Fairfax Financial (OTCPK:FRFHF) εξαγόρασε επιχειρήσεις της AIG στην Αργεντινή, την Χιλή, την Κολομβία, Ουρουγουάη, Βενεζουέλα και Τουρκία. Η Fairfax επίσης πρόκειται να αποκτήσει τα δικαιώματα ανανέωσης του χαρτοφυλακίου των τοπικών επιχειρήσεων της AIG στην Βουλγαρία, την Δημοκρατία της Τσεχίας, Πολωνία, Ρουμανία, και Σλοβακία.

Το αντίτιμο των συναλλαγώνείναι μετρητά και έχει συμφωνηθεί στα 240 εκατομμύρια δολάρια.

Παράλληλα, η Fairfax θα καταστεί στρατηγικός εταίρος για το πολυεθνικό δίκτυο της AIG.

Στόχος της AIG είναι να επικεντρωθεί στον πυρήνα των επιχειρήσεων της, στις βασικές οικονομίες, μέσα από τις οποίες θα μπορέσει να αυξήσει την κερδοφορία της.