back to top
25.8 C
Athens
Παρασκευή 1 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 119

NN Hellas: Τοp Employer 2025

0

Για 7η χρονιά, στους Κορυφαίους Εργοδότες της Ευρώπης

Τη διάκριση του Κορυφαίου Εργοδότη 2025 απέσπασε για 7η χρονιά η NN Hellas, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή της δέσμευση για τη δημιουργία ενός πρότυπου εργασιακού περιβάλλοντος. 

Η NN Hellas φέτος σημείωσε μία ακόμα σημαντική επιτυχία επιπλέον της ευρωπαϊκής διάκρισης, καθώς «ανέβηκε» στη 2η θέση της λίστας με τους Κορυφαίους Εργοδότες για το 2025 στην Ελλάδα. Το αποτέλεσμα αυτό βοήθησε και στη διασφάλιση υψηλότερης βαθμολογίας συνολικά για τον Όμιλο NN, σε σχέση με πέρυσι, ο οποίος κατέλαβε τη θέση #7 στη λίστα με τους κορυφαίους 10 εργοδότες στην Ευρώπη. 

Η ομώνυμη πιστοποίηση από το Ινστιτούτο Top Employer προέρχεται μέσα από μια διαδικασία αξιολόγησης που βασίζεται σε αυστηρά καθορισμένα κριτήρια. Αποτελεί διεθνή αναγνώριση για οργανισμούς που ενδιαφέρονται να βελτιώνουν και να εξελίσσουν σταθερά το περιβάλλον εργασίας, εφαρμόζοντας καινοτόμες πρακτικές ανθρώπινου δυναμικού σε τομείς όπως η στρατηγική, οι συνθήκες  εργασίας, η εκπαίδευση, η συμπερίληψη και η διαφορετικότητα.

Η κα Λώρα Αναστασοπούλου, Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού NN Hellas, δήλωσε σχετικά: «Η διάκριση της NN Hellas σε Κορυφαίο Εργοδότη για μία ακόμη χρονιά, και μάλιστα καταλαμβάνοντας για πρώτη φορά φέτος τη 2η θέση στην Ελλάδα, αποτελεί για εμάς επιβεβαίωση της στρατηγικής μας να θέτουμε τους ανθρώπους μας στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας. Εστιάζουμε σταθερά στην ενδυνάμωση των εργαζομένων μας, προσφέροντάς τους κατάλληλες συνθήκες για να αναπτυχθούν προσωπικά και επαγγελματικά σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από σεβασμό, κουλτούρα συνεργασίας και καινοτομία.»

Κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία για την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

0

Κατατέθηκε στη Βουλή η σχετική τροπολογία στο νομοσχέδιο τoυ Υπουργείου Τουρισμού «Θέσπιση προδιαγραφών ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης, περιβαλλοντική κατάταξη καταλυμάτων, απλούστευση διαδικασίας ίδρυσης τουριστικών επιχειρήσεων και ειδικότερες διατάξεις ελέγχου και ενίσχυσης πλαισίου τουριστικών υποδομών».

Συγκεκριμένα, το άρθρο 1 αναφέρει:

Άρθρο 1

Αναπροσαρμογή ασφαλίστρων μακροχρόνιων συμβάσεων υγείας και διαφάνεια ως προς τις τιμές παροχής υπηρεσιών υγείας και ασφάλισης υγείας

1. Η ετήσια αναπροσαρμογή ασφαλίστρων σε συμβάσεις ασφάλισης υγείας με διάρκεια μεγαλύτερη του ενός (1) έτους (μακροχρόνιες) εξαρτάται από τον Ετήσιο Δείκτη Αναπροσαρμογής μακροχρόνιων ασφαλίσεων υγείας (Ε.Δ.Α.) που δημοσιεύεται από την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛ.ΣΤΑΤ.), τον μήνα Δεκέμβριο. Ο Ε.Δ.Α. εφαρμόζεται από την 1η Ιανουαρίου 2026.

2. Η παρ. 1 δεν εφαρμόζεται για μακροχρόνιες συμβάσεις ασφάλισης υγείας στις οποίες δεν προβλέπεται αναπροσαρμογή ασφαλίστρων ή προβλέπεται σταθερή αναπροσαρμογή ασφαλίστρων.

3. Οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών ασφάλισης υγείας ανακοινώνουν δημόσια τις αναπροσαρμογές ασφαλίστρων για κάθε προϊόν ασφάλισης υγείας που προσφέρουν, ιδίως, σε διακριτή σελίδα του ιστοτόπου της επιχείρησης με τίτλο «αναπροσαρμογές ασφαλίστρων». Η ανακοίνωση περιλαμβάνει τουλάχιστον την ονομασία του ασφαλιστικού προϊόντος, το ποσοστό της αναπροσαρμογής του ασφαλίστρου και τον χρόνο έναρξης ισχύος της αναπροσαρμογής.

4. Οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών υγείας ανακοινώνουν δημόσια τις τιμές των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, ιδίως για κάθε είδος ιατρικής ή νοσηλευτικής πράξης, που προσφέρουν στους καταναλωτές, καθώς και το ύψος αναπροσαρμογής της τιμής τους από την αμέσως προηγούμενη τιμή. Η ανακοίνωση γίνεται με τη μορφή πίνακα-τιμοκαταλόγου, ιδίως, σε διακριτή σελίδα του ιστοτόπου της επιχείρησης με τίτλο «τιμές υπηρεσιών υγείας». Η ανακοίνωση περιλαμβάνει τουλάχιστον την ονομασία της ιατρικής υπηρεσίας, την τιμή στην οποία προσφέρεται στους καταναλωτές, τον χρόνο έναρξης ισχύος της αναπροσαρμογής, τον χρόνο εφαρμογής της αμέσως παλαιότερης τιμής και το ποσοστό της αναπροσαρμογής της τιμής σε σχέση με την αμέσως παλαιότερη τιμή.

5. Οι ανακοινώσεις των παρ. 3 και 4 δεν διαγράφονται πριν από την πάροδο δέκα (10) ετών από την ημερομηνία δημοσίευσής τους και αποστέλλονται από τις υπόχρεες επιχειρήσεις στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από τη δημοσίευσή τους στον ιστότοπο της επιχείρησης. Τα στοιχεία των ανακοινώσεων μπορούν να δημοσιεύονται από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου με κάθε πρόσφορο μέσο, προκειμένου να είναι δυνατή η σύγκρισή τους από τους καταναλωτές.

6. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Ανάπτυξης, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Υγείας και του Προέδρου της ΕΛ.ΣΤΑΤ., μετά από γνώμη του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, εξειδικεύονται οι κρίσιμοι δείκτες ή παράγοντες ή βάσεις δεδομένων που λαμβάνονται υπόψη από την ΕΛ.ΣΤΑΤ. για την κατάρτιση και τον υπολογισμό του Ε.Δ.Α..

7. Το άρθρο 2α του ν. 2251/1994 (Α’ 191), περί αναπροσαρμογής ασφαλίστρων, και το π.δ. 13/2022 (Α’ 30), περί παραγόντων και δεικτών από τους οποίους εξαρτάται η αναπροσαρμογή των ασφαλίστρων σε μακροχρόνιες συμβάσεις ασφάλισης υγείας, καταργούνται.

ERGO Ασφαλιστική: Μονοψήφιες οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας

0

Η ERGO Ασφαλιστική, παραμένοντας δίπλα στους ασφαλισμένους της, κατανοεί τις οικονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές οικογένειες και αναγνωρίζει την αξία της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας ως ένα σημαντικό μέσο προστασίας, σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση.

Οπως επισημαίνει η ασφαλιστική, δεδομένου ότι η αναπροσαρμογή των ασφαλίστρων υγείας αποτελεί ζήτημα που απασχολεί έντονα τα τελευταία χρόνια, τόσο το καταναλωτικό κοινό όσο και τις ασφαλιστικές εταιρείες, και λαμβάνοντας υπόψη τον ευρύτερο δημόσιο διάλογο και τις πρόσφατες εξελίξεις γύρω από το θέμα, η Εταιρεία θα προχωρήσει σε απορρόφηση σημαντικού μέρους της επιβάρυνσης που προκύπτει από το υψηλό κόστος των υπηρεσιών υγείας, με στόχο να συμβάλει στη διατήρηση της βιωσιμότητας των ασφαλιστηρίων συμβολαίων και να ελαφρύνει το οικονομικό βάρος των ασφαλισμένων.

Για τον λόγο αυτό, η ERGO ανακοινώνει ότι για το 2025 οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα των ισόβιων προγραμμάτων υγείας θα περιοριστούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, ο οποίος μετρά με έγκυρο και αντικειμενικό τρόπο την ετήσια μεταβολή της δαπάνης υγείας.

Παράλληλα, η ERGO διασφαλίζει ότι η αύξηση για κάθε πελάτη θα είναι περιορισμένη, με το ποσοστό να παραμένει μονοψήφιο.

Η Εταιρεία μας αναγνωρίζει ότι η οριστική επίλυση του προβλήματος των υψηλών αναπροσαρμογών απαιτεί πρόσθετες πρωτοβουλίες από την Πολιτεία, καθώς και τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων σε ένα κοινό πλαίσιο δράσης, καταλήγει η ανακοίνωση.

Ξεκινά η υποβολή των αιτήσεων μείωσης ΕΝΦΙΑ σε ασφαλισμένες κατοικίες

0

Ξεκινά σήμερα η υποβολή των αιτήσεων μείωσης ΕΝΦΙΑ ασφαλισμένων κατοικιών, για το 2025. Ειδικότερα με την Απόφαση του Υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Χρίστου Δήμα (Α.1002/2025), ορίζονται οι νέες προϋποθέσεις και διαδικασίες μείωσης ΕΝΦΙΑ κατοικιών φυσικών προσώπων, που είναι ασφαλισμένες έναντι φυσικών καταστροφών.

Συγκεκριμένα από το 2025 και για τα επόμενα έτη εφαρμόζεται:

* Μείωση ΕΝΦΙΑ 20% σε κατοικίες με φορολογητέα αξία έως 500.000 ευρώ, εφόσον είναι ασφαλισμένες για ένα (1) έτος έναντι σεισμού, πυρκαγιάς και πλημμύρας.
* Μείωση ΕΝΦΙΑ 10% σε κατοικίες με φορολογητέα αξία άνω των 500.000 ευρώ, υπό τις ίδιες ασφαλιστικές προϋποθέσεις.
* Αναλογική μείωση ΕΝΦΙΑ, σε περιπτώσεις ασφάλισης μικρότερης διάρκειας του ενός (1) έτους και ελάχιστη διάρκεια ασφάλισης τους τρείς μήνες.

Η διαδικασία χορήγησης της μείωσης ΕΝΦΙΑ καθορίζεται ως εξής:

1. Οι ασφαλιστικές εταιρείες απέστειλαν στην ΑΑΔΕ, έως τις 10/1, τα στοιχεία των ασφαλιστηρίων συμβολαίων κατοικιών που καλύπτουν τους κινδύνους σεισμού, πυρκαγιάς και πλημμύρας και ήταν σε ισχύ εντός του 2024.
2. Οι φορολογούμενοι υποβάλλουν αιτήσεις για τη μείωση του ΕΝΦΙΑ, καθώς και τυχόν τροποποιήσεις ή διορθώσεις, έως τις 14/2 στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr), ακολουθώντας τη διαδρομή: Εφαρμογές > Δημοφιλείς Εφαρμογές > myPROPERTY > Μείωση ΕΝΦΙΑ ασφαλισμένων κατοικιών.
3. Οι ασφαλιστικές εταιρείες επιβεβαιώνουν τα στοιχεία έως τις 28/2.
4. Η ΑΑΔΕ επαληθεύει ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση της μείωσης του ΕΝΦΙΑ, η οποία και χορηγείται στους δικαιούχους με την πρώτη κεντρική εκκαθάριση του.

Επισημαίνεται ότι για τη διευκόλυνση των φορολογουμένων, παρέχεται η δυνατότητα, σε όσες περιπτώσεις εστάλησαν τα σχετικά στοιχεία από τις ασφαλιστικές τους εταιρείες, να φέρουν προσυμπληρωμένη τη νέα αίτηση μείωσης ΕΝΦΙΑ, ανακτώντας στοιχεία της περσινής αίτησής τους, καθώς και επικαιροποιημένα στοιχεία από τις ασφαλιστικές εταιρείες.

O υφυπουργός Οικονομικών, Χρήστος Δήμας, δήλωσε: «Συνεχίζουμε σταθερά την πολιτική μείωσης του ΕΝΦΙΑ παρέχοντας ταυτόχρονα φορολογικά κίνητρα στους πολίτες ώστε να ασφαλίζουν τις κατοικίες τους έναντι φυσικών καταστροφών. Η μείωση του ΕΝΦΙΑ για το 2025 φτάνει μέχρι και το 20%».

Όπως επισήμανε ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, φέτος η διαδικασία μείωσης του ΕΝΦΙΑ ξεκινά νωρίτερα από πέρυσι «ώστε, αξιοποιώντας την εμπειρία της διαδικασίας που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά το 2024, να διευκολύνουμε τους φορολογούμενους που δικαιούνται τη μείωση του ΕΝΦΙΑ» ενώ «σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, απλοποιούμε τη διαδικασία υποβολής της αίτησης, αντλώντας και επικαιροποιώντας τα στοιχεία από τις περυσινές αιτήσεις».

Ατλαντική Ένωση: Όχι περισσότερο από 7% η αναπροσαρμογή στα ασφάλιστρα Υγείας

0

Η Ατλαντική Ένωση ενημέρωσε ότι, βάσει των μελετών των αναλογιστών της εταιρίας, διαπιστώθηκε πως για το 2025 θα έπρεπε να γίνει μια αύξηση της τάξης του 14% + στα μακροχρόνια συμβόλαια Ζωής και Νοσοκομειακών, πράγμα το οποίο συμπίπτει και με το δείκτη του ΙΟΒΕ, ο οποίος αναφέρεται και αυτός στο 14%.

Η Διοίκηση της Ατλαντικής Ένωσης, προκειμένου να βοηθήσει τους πελάτες της που έχουν μακροχρόνια συμβόλαια, σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία που αντιμετωπίζουμε όλοι, αποφάσισε όπως περιορίσει την αύξηση για τα μακροχρόνια συμβόλαια για το 2025 όχι περισσότερο από 7%.

Αυτό θα έχει μια σοβαρή επίπτωση στις κεφαλαιακές ανάγκες της εταιρίας, δηλαδή θα πρέπει η εταιρία να καλύψει την έλλειψη αυτών των χρημάτων, τα οποία υπολογίζονται σε ένα σοβαρό ποσό.

Παρά ταύτα και προκειμένου η εταιρία να βοηθήσει τους πελάτες της να συνεχίσουν να έχουν μια καλή και σοβαρή Νοσοκομειακή κάλυψη, ιδίως τώρα που μεγαλώνουν, αποφάσισε όπως προχωρήσει στην ανωτέρω ενέργεια.

Η ενέργεια αυτή ελπίζουμε να βοηθήσει αρκετούς από τους πελάτες μας, που έχουν εμπιστευθεί την ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ για την ασφάλειά τους!

Online Εκπαίδευση – Το φαινόμενο των πλημμυρών

0

 

Οι καταστροφές που έχουν ως πηγή προέλευσής τους τα φυσικά φαινόμενα, παρουσιάζουν όλο και μεγαλύτερη συχνότητα εμφάνισης. Η πλημμύρα που έπληξε την Βαλένθια στα τέλη του Οκτώβρη του 2024, ήρθε να επιβεβαιώσει ότι το συγκριμένο φαινόμενο αποτελεί τον εφιάλτη του φθινοπώρου για κάθε οργανωμένη κοινωνία.

Σχεδόν σε ετήσια βάση και πάνω από μια φορά, ο πολίτης καλείται να έρθει αντιμέτωπος με το πρόβλημα που δημιουργούν οι καταιγίδες, που εξελίσσονται σε πλημμύρες.

•Είναι φυσικό φαινόμενο που καλείται να αντιμετωπίσει μόνο η Ελλάδα;

•Ποια ήταν τα μετρικά χαρακτηριστικά των τελευταίων καταστροφικών πλημμυρών;

•Τι συμβαίνει στις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες;

•Πώς αντιμετωπίζει η οργανωμένη Πολιτεία το φαινόμενο;

•Ποιες είναι οι ενδεδειγμένες οδηγίες για την αντιμετώπιση των πλημμυρών, εν ώρα οδήγησης;

•Πώς θα ενεργήσουμε εάν τα ορμητικά νερά εισβάλουν στην εργασία ή στο σπίτι;

•Ποια θα πρέπει να είναι η προετοιμασία για τις πρώτες κρίσιμες ώρες εκδήλωσης του φαινομένου;

Η GEP, παρέχει εξειδικευμένη εκπαίδευση για την αποτελεσματική διαχείριση κρίσιμων καταστάσεων που προκαλούνται από πλημμυρικά φαινόμενα.

Εκπαιδευτικοί στόχοι

Ο σκοπός της συγκεκριμένης εκπαίδευσης είναι να ενημερωθούν οι συμμετέχοντες με εστιασμένη θεματολογία, να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση, να έχουν τεκμηριωμένη άποψη για το ζήτημα των πλημμυρών και να εκπαιδευτούν για όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειες ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν:

•Πριν την έναρξη των έντονων καιρικών φαινομένων

•Στη διάρκεια μιας έντονης βροχόπτωσης που εξελίσσεται σε καταιγίδα και

•μετά την εκδήλωση και ολοκλήρωση του πλημμυρικού φαινομένου

Η συνολική διάρκεια της εκπαίδευσης είναι 2 ώρες. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται η ανάπτυξη της θεωρίας του φαινομένου, η παράθεση μετρικών στοιχείων και η παρουσίαση των μέτρων αντιμετώπισης των πλημμυρών.

Σημαντικές Πληροφορίες

• 12 Φεβρουαρίου 2025

• Διαδικτυακά | 14:00 – 16:00

• ΕκπαιδευτήςΒασίλειος Μπίκας, Αντιπύραρχος Πυροσβεστικού Σώματος

Μεγάλη η ασφαλιστική κάλυψη του Καραμολέγκου από πυρκαγιά

0

Πλήρως ασφαλισμένο ήταν το Κέντρο Logistics του Απολλώνιον και του Καραμολέγκου με ασφαλισμένο κεφάλαιο που ξεπερνά τα 50 εκατ. ευρώ σύμφωνα με πληροφορίες. Eπίσης υπάρχει και ασφάλιση για διαφυγόντα κέρδη από φυσικές καταστροφές και πυρκαγιές.

Leader στην ασφαλιστική κάλυψη της εταιρείας είναι η ERGO και συμμετέχουν οι εταιρείες GROUPAMA, ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, INTERAMERICAN, ΕΥΡΩΠΗ, GENERALI, EUROLIFE FFH, ΟΡΙΖΩΝ και INTERLIFE. Την αντασφαλιστική διαμεσολάβηση έχουν Τη διαμεσολάβηση της ασφάλισης έχουν αναλάβει οι εταιρείες Howden και Penco.

Η ανακοίνωση της εταιρείας Καραμολέγκος:

Στις 14 Ιανουαρίου αργά το απόγευμα, στις εγκαταστάσεις του logistics της εταιρείας «Απολλώνιον» στο Κορωπί, εκδηλώθηκε σοβαρής έκτασης πυρκαγιά από άγνωστες μέχρι στιγμής αιτίες.

Άμεσα ενεργοποιήθηκαν όλα τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα ασφαλείας, εξασφαλίζοντας την έγκαιρη και ασφαλή απομάκρυνση του συνόλου του προσωπικού. Παράλληλα, στο σημείο έσπευσαν ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

Η διοίκηση της εταιρείας θα ακολουθήσει κάθε προβλεπόμενη διαδικασία για την αντιμετώπιση της κατάστασης.

Εκφράζουμε την ειλικρινή μας ευγνωμοσύνη στο Πυροσβεστικό Σώμα και τους ανθρώπους του για την άμεση και αποτελεσματική ανταπόκρισή τους, καθώς και στους εργαζομένους μας για τη συνεργασία τους από την πρώτη στιγμή.

Καραμολέγκος: Δεν θα επηρεαστεί η λειτουργία στο εργοστάσιο. Κανονικά ο εφοδιασμός των 30 καταστημάτων της «Απολλώνιον»

Το logistic center της Καραμολέγκος είναι ασφαλισμένο και μάλιστα στο σημείο έχουν σπεύσει ήδη πραγματογνώμονες και εκπρόσωποι της ασφαλιστικής εταιρείας.

Επίσης, επ΄ουδενί δεν θα επηρεαστεί η λειτουργία στο εργοστάσιο της εταιρείας και ότι θα «δοθεί μάχη» προκειμένου να γίνει κανονικά ο εφοδιασμός των περίπου 30 καταστημάτων της «Απολλώνιον», μιας που στην αποθήκη που καταστράφηκε υπήρχαν πρώτες και δεύτερες ύλες για την παραγωγή και όχι τελικά προϊόντα.

Σε κάθε περίπτωση θα γίνει αποτίμηση της ζημιάς αύριο το πρωί (δηλαδή σήμερα) και θα επιχειρηθεί να δοθούν λύσεις για την απρόσκοπτη λειτουργία του ομίλου Καραμολέγκος.

Syndea: Αναπροσαρμογή των ασφαλίστρων των Ισόβιων Συμβολαίων Υγείας

0

Η Syndea ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, αναγνωρίζει πλήρως τις ανησυχίες των ασφαλισμένων της σχετικά με τις μεταβολές στα ασφάλιστρα υγείας που βρίσκονται σε εξέλιξη και αποτελούν πρόκληση για τον οικογενειακό προϋπολογισμό τους.

Το θέμα των αυξήσεων αποτελεί άμεση συνέπεια της αύξησης του κόστους δαπανών υγείας, όπως αυτές τιμολογούνται από τα νοσοκομεία προς τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι δαπάνες αυτές περιλαμβάνουν την ανάπτυξη νέων καινοτόμων θεραπευτικών μεθόδων, την ενσωμάτωση σύγχρονων, ιατρικών τεχνολογιών, καθώς και την αύξηση της συχνότητας και σοβαρότητας των περιστατικών υγείας.

Η Εταιρεία, αναγνωρίζει και σέβεται την εγκυρότητα του δείκτη του ΙΟΒΕ, ο οποίος αποτυπώνει αντικειμενικά τις οικονομικές επιπτώσεις στον κλάδο. Προσπαθεί με κάθε τρόπο να απορροφήσει σημαντικό μέρος αυτών των αυξήσεων, μειώνοντας τον αντίκτυπο στους ασφαλισμένους της.

Για το 2025, θα διαμορφώσει το μέσο όρο της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων του χαρτοφυλακίου των ισοβίων προγραμμάτων υγείας σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη.

Πρέπει, όμως να γίνει αντιληπτό ότι απαιτείται η λήψη άμεσων, κανονιστικών μέτρων για τη συνολική και αποτελεσματική αντιμετώπιση του ζητήματος (ενδεικτικά εφαρμογή DRGs, ενίσχυση του ανταγωνισμού στον τομέα της ιδιωτικής υγείας, μείωση ΦΠΑ και λοιπών επιβαρύνσεων).

Η Allianz απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας

0

Περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7%

Η Allianz, πιστή στη δέσμευσή της για διαφάνεια και ανοιχτή επικοινωνία και σε συνέχεια του σημαντικού ζητήματος των αυξήσεων στα μακροχρόνια συμβόλαια υγείας, ενημερώνει ότι για το τρέχον έτος αποφάσισε να απορροφήσει το 50% του Ενιαίου Δείκτη Υγείας του ΙΟΒΕ, περιορίζοντας τη μέση αύξηση στα ισόβια συμβόλαια υγείας μεσοσταθμικά στο 7%. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που αναδεικνύει την ικανότητα της εταιρείας να ανταποκρίνεται άμεσα και ουσιαστικά στις ανησυχίες και στις ανάγκες των ασφαλισμένων της, αντικατοπτρίζοντας τη δέσμευση της να ισορροπήσει την προσιτή τιμολόγηση με την ποιότητα των υπηρεσιών της.

Αναγνωρίζουμε ότι είναι απαραίτητη η αξιόπιστη και αντικειμενική καταγραφή των οικονομικών τάσεων που επηρεάζουν το κόστος των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας, με έναν δείκτη όπως του ΙΟΒΕ, που θα συμπεριλαμβάνει την αυξανόμενη συχνότητα περιστατικών υγείας και την αυξημένη μέση νοσοκομειακή δαπάνη, μέρος της οποίας οφείλεται και στην εφαρμογή υψηλότερου κόστους καινοτόμων τεχνολογιών.

Θα συμμετέχουμε στον διάλογο με τους αρμόδιους φορείς, με στόχο τη διαμόρφωση ενός δίκαιου, διαφανούς και βιώσιμου συστήματος ιδιωτικής υγειονομικής περίθαλψης που διασφαλίζει προσιτές και ποιοτικές υπηρεσίες.

Στο πλαίσιο αυτό, εμπιστευόμαστε ότι η Πολιτεία θα αναλάβει άμεσα ενεργό ρόλο για την αντιμετώπιση των αιτιών που οδηγούν στην αύξηση του κόστους των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας, διασφαλίζοντας παράλληλα την κεφαλαιακή επάρκεια του ασφαλιστικού κλάδου σύμφωνα με το ισχύον Κανονιστικό Πλαίσιο.

Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε υπηρεσίες που εμπνέουν εμπιστοσύνη και στεκόμαστε δίπλα στους ασφαλισμένους μας, με την υγεία και την ευημερία τους να παραμένουν βασικές μας προτεραιότητες.

Για το συγκεκριμένο θέμα, θα ακολουθήσει σχετική ενημέρωση προς τους ασφαλισμένους μας.

NN Hellas: Aναπροσαρμογή ασφαλίστρων των ισόβιων προγραμμάτων υγείας, που δεν θα ξεπεράσει το 7%

0

Στην NN Hellas με αίσθημα ευθύνης προς τους ασφαλισμένους μας, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε αναπροσαρμογή ασφαλίστρων των ισόβιων προγραμμάτων υγείας, που κατά μέσο όρο δεν θα ξεπεράσει το 7% για το διάστημα από 1/1/2025 έως 31/12/2025.

Αναλαμβάνουμε την κάλυψη της επιβάρυνσης που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής, το ποσοστό της οποίας είναι μικρότερο από την πραγματική αύξηση του κόστους, όπως αυτό ορθά αποτυπώνεται από τον δείκτη του ΙΟΒΕ, ενεργώντας εντός του κανονιστικού πλαισίου φερεγγυότητας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων.

Αναμένουμε να υλοποιηθούν άμεσα μέτρα που θα οδηγήσουν στον εξορθολογισμό του κόστους και τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας και συνεργαζόμαστε στενά με όλους τους αρμόδιους φορείς για αυτό. Είμαστε πεπεισμένοι ότι με τη συμβολή όλων θα τεθούν μακροπρόθεσμα μέτρα για τη συνολική και αποτελεσματική αντιμετώπιση του ζητήματος προς όφελος των ασφαλισμένων.

Στην ΝΝ Hellas πιστεύουμε στη σημασία της διαφάνειας, της δίκαιης διαχείρισης και της λήψης μέτρων που θα ωφελήσουν τους ασφαλισμένους μας και παραμένουμε προσηλωμένοι στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας και τη καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή τους.

Σε συνέχεια αυτής της ανακοίνωσης, θα προχωρήσουμε σε λεπτομερή ενημέρωση των πελατών μας.