back to top
19.9 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

«Δέντρα που δεν ποτίζονται, σύντομα μαραζώνουν»

«Τόση παραγωγή τους πηγαίνω και μία φορά δεν με κάλεσαν να μιλήσουμε. Ένα καφέ δεν με κέρασαν». Την φράση αυτή (ή παραλλαγμένη) σίγουρα την έχετε ακούσει πολλές φορές. Θα την ακούσετε ακόμη περισσότερο στο μέλλον. Είναι η φράση επαγγελματικής απόγνωσης από πράκτορες προς εταιρείες που δείχνει ότι δεν υπάρχει κανένα επαγγελματικό δέσιμο των εταιρειών προς τους ανθρώπους της πρώτης σειράς, τους μαχητές της καθημερινότητας που τους προσφέρουν παραγωγή. Θα μου πείτε ότι υπάρχουν και εξαιρέσεις. Σίγουρα υπάρχουν, αλλά δεν αλλάζουν τον κανόνα. Οι εταιρείες σέβονται, κυρίως, τους μεγάλους συνεργάτες τους και τα δικά τους (αποκλειστικά) δίκτυα. Από εκεί και πέρα το χάος.
Ίσως έτσι εξηγείται μερικές φορές και η «κινητικότητα» των χαρτοφυλακίων. Χαρτοφυλάκια που μετακινούνται με ταχύτητα αστραπής από την μία εταιρεία στην άλλη. Οι πράκτορες γνωρίζουν πόσο εύκολα θα τους «πουλήσουν» οι εταιρείες και κοιτάζουν να διασφαλίσουν το βραχυπρόθεσμο μέλλον τους. Θύμα βεβαίως της ρήξης αυτής, ο πελάτης. Αλλά ποιος νοιάζεται για τον πελάτη όταν πρέπει να πληρωθούν νοίκια, ηλεκτρικό, φόροι και εισφορές; Πώς να νοιαστεί η εταιρεία για τον πελάτη του πράκτορα με τον οποίο συνεργάζεται όταν βλέπει μόνο αριθμούς; Ίσως κάποια στιγμή καταλάβουν και οι δύο πλευρές ότι είναι προς το συμφέρον τους να «περπατήσουν» πάνω σε βάσεις εμπιστοσύνης και αμοιβαίας εκτίμησης. Aς μην εκπλήσσονται όμως γιατί δεν μεγαλώνει η πίτα της ασφαλιστικής αγοράς. Τα «δέντρα που δεν ποτίζονται, σύντομα μαραζώνουν».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Deloitte FSI Predictions 2025: 8 προβλέψεις που επαναπροσδιορίζουν το μέλλον των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Οι επιχειρήσεις του κλάδου, μεταξύ τους και οι ασφαλιστικές, καλούνται να μεταβούν από παθητικό ρόλο αντίδρασης σε ρόλο διαμόρφωσης αλλαγών

Τα μη τραπεζικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα στο στόχαστρο της ΕΚΤ

Η C. Lagarde επισήμανε ότι επενδυτικά κεφάλαια, ασφαλιστικές εταιρείες και συνταξιοδοτικά ταμεία ευνοούνται σε σχέση με τις τράπεζες

Διαφωνίες της ΕΕΠΕ στο νομοσχέδιο για τη δημόσια υγεία: Ζητήματα αμοιβών, συνταγογράφησης και ευθύνης

Η Ένωση μεταξύ άλλων ζητά η αμοιβή παθολόγου να μην ενσωματώνεται στις συμβάσεις ΕΟΠΥΥ, αλλά να καθορίζεται όπως στις συμφωνίες με ασφαλιστικές

Η ΕΝΟΤΗΤΑ συναντήθηκε με τον Κ. Σκρέκα για παρεμβάσεις στο Εργασιακό Νομοσχέδιο

Ειδική αναφορά έγινε σε κλάδους με σοβαρά προβλήματα, όπως οι ΟΣΥ, Τράπεζες, ΕΥΔΑΠ, ΕΛΤΑ, ΣΤΑΣΥ, Ασφαλιστικές Εταιρείες και Security

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Τα γκάζια και τα χειρόφρενα των ασφαλιστών

Ο Ανασφάλιστος διερωτάται γιατί η κυβέρνηση δεν εφαρμόζει τον νόμο που ψήφισε...

Ασφαλιστικές ώρα μηδέν, πόσοι μένουν, πόσοι φεύγουν

Ο Ανασφάλιστος βάζει στην εξίσωση πολλούς αγνώστους και ξέρει ότι δύσκολο θα είναι να βρει τη λύση με την πρώτη

Γιατί οι ασφαλιστές ζητούν να ξεκαθαρίσουν τους λογαριασμούς τους;

Πολλά θέματα είναι μπερδεμένα κουβάρι και δεν λένε να ξεμπερδευτούν, κι ας γίνονται συζητήσεις...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί