21.2 C
Athens
Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024

Δ. Μπουζάνης: Πώς το COSMOTE Insurance κάνει την ασφάλιση ευκολότερη για όλους

Το COSMOTE Insurance έφερε την ασφάλιση στο κινητό τηλέφωνο των καταναλωτών

Στον Βάιο Κρόκο

- Advertisement -

Ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα νέων σύγχρονων εφαρμογών και ψηφιακής οικονομίας είναι το COSMOTE Insurance. Απόρροια του ψηφιακού μετασχηματισμού, των σημαντικών αλλαγών που συντελούνται στην ιδιωτική αγορά ασφάλισης και της πελατοκεντρικής προσέγγισης, το COSMOTE Insurance λανσάρισε φέτος τη νέα πλατφόρμα του. Επιτυγχάνοντας ποσοστά ικανοποίησης που ξεπερνούν το 90% των πελατών, φέρνοντας αντίστοιχα υψηλότατα ποσοστά στις ανανεώσεις συμβολαίων, έχει τεθεί σταθερά σε ανοδική τροχιά, όπως εξηγεί ο επικεφαλής του COSMOTE Insurance, κ. Διαμαντής Μπουζάνης, μιλώντας στο iw για όλα. 

Μεταξύ άλλων, ο επικεφαλής του COSMOTE Insurance αναλύει τις καινοτομίες και τα επιτεύγματα, αλλά και τους μελλοντικούς στόχους της εταιρείας. 

- Advertisement -

Στο μεταξύ, το COSMOTE Insurance μετρά ήδη τέσσερα χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην αγορά και, έχοντας ως εφόδιο το κύρος και την αξιοπιστία ενός μεγάλου ομίλου, έχει επιτύχει σήμερα να συνεργάζεται με 17 κορυφαία ασφαλιστικά brands. 

Όπως επισημαίνει ο κ. Μπουζάνης, «διαθέτουμε πλέον την πιο προηγμένη πλατφόρμα insurance front & back office που κυκλοφορεί, σχεδιασμένη και υλοποιημένη εξολοκλήρου από την ομάδα του Ομίλου ΟΤΕ. Μάλιστα βραβευθήκαμε για αυτό» τονίζει. «Το site μας», προσθέτει, «προσφέρει την καλύτερη, ταχύτερη και απλούστερη εμπειρία που μπορεί να βρει ο καταναλωτής στην ψηφιακή σύγκριση ασφαλιστηρίων». 

Το COSMOTE Insurance, επισημαίνει, «έφερε την ασφάλιση στο κινητό των καταναλωτών» και έχει ως στόχο, μεταξύ άλλων, να κάνει την ασφάλιση ευκολότερη για όλους μέσω της τεχνολογίας, με ταχύτητα, απλότητα, διαφάνεια και ασφάλεια στις συναλλαγές.

 Όπως εξηγεί ο κ. Μπουζάνης, με μερικά μόνο κλικ μπορούν να επιλέξουν τις παροχές που επιθυμούν, προσθέτοντας ή αφαιρώντας καλύψεις και τροποποιώντας τη διάρκεια ασφάλισης. Έτσι διαμορφώνουν οι ίδιοι το ασφαλιστήριό τους –όποια στιγμή θέλουν– και το λαμβάνουν άμεσα στο e-mail τους. Και όλα αυτά με την αξιοπιστία του Ομίλου ΟΤΕ. 

Τονίζει μάλιστα την άριστη συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες οι οποίες συνέβαλαν στη δημιουργία της νέας πλατφόρμας: «Στην ανανέωση της πλατφόρμας μας, οι ασφαλιστικές εταιρείες στάθηκαν δίπλα μας, με συνεχή υποστήριξη των τμημάτων πληροφορικής τους, ώστε να αποτελεί αυτή η αναβάθμιση μια win-win σχέση. Αποκτήσαμε έτσι την απαραίτητη αυτονομία, ταχύτητα και ευελιξία ώστε να προσαρμοζόμαστε στις απαιτήσεις της αγοράς και των καταναλωτών σε πολύ μικρούς χρόνους». 

Έχουμε την τεχνολογία, την τεχνογνωσία, αλλά και τους κατάλληλους ανθρώπους, που μπορούν να φέρουν φρέσκιες ιδέες και να τις κάνουν πραγματικότητα.

Ο κ. Μπουζάνης μάς μιλά επίσης για την προσέγγιση του ομίλου αναφορικά με τις προκλήσεις και τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται συνολικά στην ασφαλιστική αγορά και τονίζει την ανάγκη να απλοποιηθεί η γλώσσα των συμβολαίων, προς όφελος των καταναλωτών.

Πώς ξεκίνησε το ταξίδι του COSMOTE Insurance; Με ποια αφορμή; Τι ευκαιρίες είδατε;

Το ταξίδι του COSMOTE Insurance ξεκίνησε πριν από περίπου τέσσερα χρόνια. Στον Όμιλο ΟΤΕ είμαστε ανοιχτοί στο καινούργιο, εξερευνούμε νέες περιοχές και ανερχόμενες αγορές, βγαίνοντας από τα στενά όρια των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Προερχόμενοι από μια κατεξοχήν εταιρεία τεχνολογίας, όπως η COSMOTE, έχουμε μάθει όλα αυτά τα χρόνια να αναπτύσσουμε έξυπνες λύσεις για τους πελάτες μας, διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους. Έχουμε την τεχνολογία, την τεχνογνωσία, αλλά και τους κατάλληλους ανθρώπους, που μπορούν να φέρουν φρέσκιες ιδέες και να τις κάνουν πραγματικότητα. 

Μια τέτοια λύση είναι και το COSMOTE Insurance, μια ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών που απευθύνεται σε όλους τους καταναλωτές. Η ολοκληρωμένη ασφαλιστική πρόταση του COSMOTE Insurance αρχικά αφορά στις ασφαλίσεις οχημάτων (αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, φορτηγά, αγροτικά), την κατοικία, το σκάφος (μηχανοκίνητα, ιστιοπλοϊκά, jet ski) και την πρωτοβάθμια υγεία. Άλλωστε, η είσοδός μας σε νέες αγορές ήταν μια ευκαιρία εξεύρεσης νέων πηγών εσόδων, κάτι που αποτελεί έναν από τους στρατηγικούς πυλώνες της COSMOTE. Σε αυτό το πλαίσιο, δημιουργήσαμε το COSMOTE Insurance, θέλοντας να φέρουμε την ασφάλιση στο κινητό των καταναλωτών. 

Τι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προσδίδει ο Όμιλος ΟΤΕ ως μεγάλη οντότητα στις εργασίες του COSMOTE Insurance;

Το κύρος και η αξιοπιστία που φέρει ο όμιλος ΟΤΕ πιστεύω πως είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματά μας. Δεν είναι όμως το μοναδικό. Χάρη στην τεχνογνωσία μας, σχεδιάσαμε από την αρχή και λανσάραμε το 2022 τη νέα πλατφόρμα του. Η ευκολία πλοήγησης, ο mobile first σχεδιασμός, η ταχύτητα των διαδικασιών, η διαφάνεια στη σύγκριση προϊόντων, αλλά και η ασφάλεια των συναλλαγών κάνουν το COSMOTE Insurance να ξεχωρίζει και να βρίσκεται σταθερά σε ανοδική τροχιά. Ταυτόχρονα, παρέχουμε 24ωρη υποστήριξη, 7 ημέρες την εβδομάδα, με έμπειρους και πιστοποιημένους συμβούλους ασφαλίσεων που είναι δίπλα στον πελάτη, έτοιμοι να λύσουν κάθε απορία του. Άλλο ένα χαρακτηριστικό του Ομίλου ΟΤΕ είναι η πελατοκεντρικότητα ή “customer obsession”, όπως συνηθίζουμε να το λέμε, που λάβαμε ως κληρονομιά από τα πρώτα κιόλας βήματα της δραστηριοποίησής μας. 

Με απλά λόγια, οι καταναλωτές επιλέγουν το COSMOTE Insurance γιατί τους δίνει τη δυνατότητα να βρουν το πρόγραμμα ασφάλισης που τους ταιριάζει, συγκρίνοντας και επιλέγοντας ανάμεσα σε πολλά διαθέσιμα ασφαλιστικά προγράμματα. Με μερικά μόνο κλικ μπορούν να επιλέξουν τις παροχές που επιθυμούν, προσθέτοντας ή αφαιρώντας καλύψεις και τροποποιώντας τη διάρκεια ασφάλισης. Έτσι διαμορφώνουν οι ίδιοι το ασφαλιστήριό τους –όποια στιγμή θέλουν– και το λαμβάνουν άμεσα στο e-mail τους. Και όλα αυτά με την αξιοπιστία του Ομίλου ΟΤΕ. 

Ποιες νέες τάσεις διακρίνετε, πλέον, στην αγορά βάσει του εν εξελίξει ψηφιακού μετασχηματισμού;

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι, πλέον, κύριο θέμα στις ατζέντες μας. Αυτό που παρατηρούμε είναι ότι γίνεται μια σημαντική προσπάθεια στην αγορά για ψηφιακοποίηση των συστημάτων, εκσυγχρονισμό και βελτίωση προς όφελος όλων (των ίδιων των ασφαλιστικών, των πελατών, των συνεργατών). Η ψηφιοποίηση αγγίζει τις διεργασίες: α) της διανομής, προσθέτοντας ψηφιακά κανάλια στα υφιστάμενα φυσικά και δημιουργώντας μια omnichannel στρατηγική που ωφελεί το ευρύτερο κοινό, β) της εξυπηρέτησης πελατών, επιτυγχάνοντας καλύτερους χρόνους απόκρισης και βελτιωμένη ποιότητα, αυξάνοντας το engagement των πελατών και γ) τις λειτουργίες, με μείωση κόστους, ευχερέστερη κατανομή εργασιών και βέλτιστη αξιοποίηση πόρων. 

Πλήθος, λοιπόν, ασφαλιστικών εταιρειών εκσυγχρονίζουν τα συστήματά τους και βγαίνουν στην αγορά νέες λύσεις για τους διαμεσολαβούντες. Πιστεύουμε ότι η ασφαλιστική αγορά έχει την ωριμότητα να προσφέρει προϊόντα για τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες της, που θα ταιριάζουν με τις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους. 

Και κάτι ακόμα. Αυτή η εξέλιξη βοηθά στην αντιμετώπιση κάποιων διαχρονικών προβλημάτων της ασφαλιστικής αγοράς, όπως η μη συχνή επαφή και διάδραση με τον πελάτη και η δυσκολία διαφοροποίησης σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Ήταν καταλύτης για τα παραπάνω η πανδημία; Τι αλλαγές διακρίνατε;

Η πραγματικότητα είναι πως η πανδημία μείωσε τη συνολική παραγωγή του ασφαλιστικού κλάδου. Ταυτόχρονα, όμως, έφερε και νέες συνήθειες στην καθημερινότητά μας, όπως η τηλεργασία, η τηλεκπαίδευση, η ραγδαία άνοδος του internet. Το e-commerce είχε την τιμητική του. Όπως συνέβη και σε άλλους τομείς της οικονομίας, έτσι και στον ασφαλιστικό τομέα η πανδημία κατάφερε να επισπεύσει την ψηφιοποίηση πολλών εργασιών. Οι digital ασφαλίσεις κερδίζουν συνεχώς μερίδιο. Οι άνθρωποι εξοικειώθηκαν ακόμα περισσότερο με τις νέες τεχνολογίες και τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, μεταξύ των οποίων και η χρήση σελίδων σύγκρισης τιμών, δηλαδή των “aggregators”. 

Παράλληλα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι διαπίστωσαν ότι η ασφάλιση οχημάτων ή κατοικιών μπορεί να γίνει εύκολα, γρήγορα, οικονομικά και με ασφάλεια μέσα από μια αξιόπιστη ιστοσελίδα. Αυτές είναι και οι αρχές που διέπουν το COSMOTE Insurance. 

Χάρη στις ψηφιακές λύσεις που έχουμε υιοθετήσει καταφέραμε να ανταποκριθούμε άμεσα στις απαιτήσεις των πελατών μας. Συνεχίσαμε να προσφέρουμε απρόσκοπτα τις υπηρεσίες μας, αυξάνοντας μάλιστα τα νέα ασφαλιστήρια που εκδόθηκαν στην πλατφόρμα μας. Όλες οι υπηρεσίες μας ήταν δίπλα στους καταναλωτές 24/7, χωρίς να επηρεαστούν από τα lockdown, ενώ οι εξειδικευμένοι εκπρόσωποί μας ενημέρωσαν και βοήθησαν όποιον πελάτη μας είχε ανάγκη. 

Έτσι, λοιπόν, η αξία της ψηφιακής ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, που εκπροσωπεί το COSMOTE Insurance, αναγνωρίστηκε τόσο από τους καταναλωτές όσο και από τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Πώς ανταποκρίνεται η εταιρεία τόσο σε επίπεδο υπηρεσιών-προϊόντων όσο και σε back office λειτουργίες;

Οι καταναλωτές, σήμερα, ζητούν ταχύτητα, ευκολία, αξιοπιστία από τις ψηφιακές λύσεις που τους προσφέρονται και φυσικά οικονομικές προτάσεις. Στο COSMOTE Insurance φέρνουμε –όπως είπα και προηγουμένως– όλη την ασφαλιστική αγορά στο κινητό του χρήστη, με ένα εύχρηστο και λειτουργικό τρόπο. Προσφέρουμε καθημερινά ένα μεγάλο εύρος επιλογών, ανταγωνιστικές τιμές, διαφάνεια, ασφάλεια συναλλαγών και ποιοτική εξυπηρέτηση. Μέσα από έναν mobile first σχεδιασμό, που είναι πλήρως ευθυγραμμισμένος με τη στρατηγική του ομίλου ΟΤΕ για τις νέες τεχνολογίες. 

Βέβαια, είναι πολύ σημαντικό να συνεχίσουμε να χτίζουμε σε γερά θεμέλια την εμπιστοσύνη με το καταναλωτικό κοινό. Επιπλέον, έχοντας αναβαθμίσει πρόσφατα το site του COSMOTE Insurance, και σχεδιαστικά και λειτουργικά, διαθέτουμε πλέον την πιο προηγμένη πλατφόρμα insurance front & back office που κυκλοφορεί, σχεδιασμένη και υλοποιημένη εξολοκλήρου από την ομάδα του Ομίλου ΟΤΕ. 

Η ευκολία πλοήγησης, ο mobile first σχεδιασμός, η ταχύτητα διαδικασιών, η διαφάνεια στη σύγκριση και η ασφάλεια των συναλλαγών κάνουν το COSMOTE Insurance να ξεχωρίζει.

Μάλιστα βραβευθήκαμε για αυτό και από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος στα Sales Excellence Awards 2022. Παράλληλα, το site μας προσφέρει την καλύτερη, ταχύτερη και απλούστερη εμπειρία που μπορεί να βρει ο καταναλωτής στην ψηφιακή σύγκριση ασφαλιστηρίων. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό.

Πώς είναι η συνεργασία σας με τις ασφαλιστικές; Τι feedback λαμβάνετε ή δίνετε με στόχο τις ανάγκες των καταναλωτών;

Στο COSMOTE Insurance συνεργαζόμαστε με πλήθος καταξιωμένων ασφαλιστικών εταιρειών τόσο από την εγχώρια όσο και από τη διεθνή αγορά. Έχουμε ήδη συνεργασία με 17 κορυφαία ασφαλιστικά brands: Interamerican & Anytime, ERGO, Ιnterlife, Εθνική Ασφαλιστική, Ατλαντική Ένωση, Hellas Direct, Eurolife FFH, Groupama, Ιντερσαλόνικα, Apeiron, Αllianz, AIG, Generali, ΕΛΠΑ, CNP Ζωής και Mondial, που μας εμπιστεύονται και τους εμπιστευόμαστε απόλυτα. 

Στην ανανέωση μάλιστα της πλατφόρμας μας οι ασφαλιστικές εταιρείες στάθηκαν δίπλα μας, με συνεχή υποστήριξη των τμημάτων πληροφορικής τους, ώστε να αποτελεί αυτή η αναβάθμιση μια win-win σχέση. Αποκτήσαμε έτσι την απαραίτητη αυτονομία, ταχύτητα και ευελιξία ώστε να προσαρμοζόμαστε στις απαιτήσεις της αγοράς και των καταναλωτών σε πολύ μικρούς χρόνους. 

Έχοντας, λοιπόν, μια στενή συνεργασία με τις ασφαλιστικές, προσπαθούμε, βασισμένοι σε πραγματικά δεδομένα, να διασφαλίζουμε αυτά που ζητούν οι καταναλωτές. Ανταγωνιστικές τιμές, αγορά και ανανέωση συμβολαίων χωρίς καθυστέρηση και περιττή γραφειοκρατία, γρήγορη αποζημίωση χωρίς ταλαιπωρία, υποστήριξη τη στιγμή που την έχουν ανάγκη και ιδέες για νέα προϊόντα ή καλύψεις. 

Στόχος μας είναι πάντοτε η εξυπηρέτηση των αναγκών του πελάτη. Τι κάνουμε γι’ αυτό; Αξιολογούμε τις νέες μας συνεργασίες με γνώμονα τον εμπλουτισμό της πλατφόρμας με ολοκληρωμένα ασφαλιστικά προγράμματα, εξασφαλίζοντας έτσι την καλύτερη δυνατή σχέση κόστους και παροχών για τους πελάτες μας. 

Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης στον κλάδο; Ξέρετε είναι γνωστό πως υπάρχει έλλειψη ασφαλιστικής συνείδησης στη χώρα… Απαιτούνται κίνητρα;

Η Ελλάδα είναι δυστυχώς μία από τις πιο υποασφαλισμένες χώρες στην Ευρώπη. Αρκετοί πολίτες δεν καταλαβαίνουν τη χρησιμότητα και την αναγκαιότητα της ασφάλισης, ούτε καν για την υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων. Έχει πλέον γίνει στάνταρ, όταν μετράμε την αγορά, να προσθέτουμε και 400.000-600.000 ανασφάλιστα οχήματα, πράγμα εξαιρετικά επικίνδυνο για τους συμπολίτες μας. 

Είτε για λόγους οικονομικούς είτε λόγω έλλειψης ενημέρωσης, αρκετοί καταναλωτές δεν προχωρούν στην αγορά ασφαλιστικών προϊόντων. Επιπλέον, στη μη υποχρεωτική ασφάλιση, όπως είναι οι ασφαλίσεις περιουσίας, αποταμίευσης και νοσοκομειακής περίθαλψης, η διείσδυση ασφαλιστικών προϊόντων είναι πολύ χαμηλή. 

Ας μη συζητήσουμε για τις ασφαλίσεις ζωής. Είναι πολύ σημαντικό, λοιπόν, να εκπαιδευτούν στην ανάγκη της ασφάλισης. Και αυτό να γίνει με τρόπο απλό και κατανοητό. Χρειάζεται να έχουν τη σωστή νοοτροπία και να καταλαβαίνουν γιατί πρέπει να επενδύουν σήμερα στην ασφάλιση, γιατί έτσι θα έχουν κέρδος στο μέλλον. Πρέπει να αποκτήσουν την κατάλληλη παιδεία. Προς αυτήν την κατεύθυνση θα διευκόλυναν βέβαια και κάποια κίνητρα όπως οικονομικά ή φορολογικά. 

Βέβαια, για να μη μιλάμε μόνο για τους καταναλωτές, θα πρέπει και η ασφαλιστική αγορά να συμβάλει. Για παράδειγμα, θα πρέπει να απλοποιήσει τη γλώσσα των συμβολαίων, να επικοινωνήσει σθεναρά την αυστηρή εποπτεία του χώρου και να δείξει ξεκάθαρα ότι το κόστος της ασφάλισης είναι πολύ μικρό σε σχέση με την αξία της. 

Εμείς, από την πλευρά μας, στο COSMOTE Insurance προσπαθούμε να εκπαιδεύσουμε το ευρύ κοινό στα οφέλη της ασφάλισης, αλλά και να κάνουμε ευκολότερη την αναζήτηση του καλύτερου συνδυασμού ποιότητας και τιμής στην ασφάλεια οχήματος, υγείας και κατοικίας. Θέλουμε, δηλαδή, να δημιουργήσουμε σταδιακά κουλτούρα ασφάλισης.

Παράλληλα, υπάρχουν νέες τάσεις στο αυτοκίνητο που συνδέονται με την ασφάλιση (car sharing, ηλεκτροκίνηση κ.λπ.). Τι λέτε γι’ αυτό;

Αναφορικά με το car sharing, έχουμε δει ορισμένες αξιόλογες προσπάθειες, οι οποίες όμως δεν αναδείχθηκαν όσο απαιτείται για να τις υιοθετήσει ο κόσμος. Ενδεχομένως και η πανδημία να μην αποτελεί ιδανική συνθήκη. Εκτιμώ ότι βρισκόμαστε μακριά από μαζική υιοθέτηση του car sharing ακόμα, τουλάχιστον σε επίπεδο που θα επηρέαζε τη δουλειά μας, από τη στιγμή που αυτοί οι κίνδυνοι συνήθως καλύπτονται με B2B προσέγγιση. 

Το ίδιο ισχύει και για την, τόσο πολύτιμη για το περιβάλλον μας, ηλεκτροκίνηση, που βρίσκεται ακόμα σε εξαιρετικά πρώιμο στάδιο. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα είναι λίγα σε αριθμό και η πλειοψηφία τους προέρχονται από στόλους leasing. Οπότε, στην ουσία, δεν επιφέρουν κάποια αλλαγή στις retail ασφαλίσεις και μάλλον ούτε και στις corporate. 

Τα αυτόνομα οχήματα αποτελούν μια ενδιαφέρουσα, αλλά ταυτόχρονα δύσκολη περίπτωση. Αφενός υπόσχονται μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και αφετέρου απαιτούν τη σχεδίαση νέων ασφαλιστικών προϊόντων, εφόσον η ευθύνη πλέον δεν περιορίζεται στον οδηγό του οχήματος. 

Η αξία της ψηφιακής ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, που εκπροσωπεί το COSMOTE Insurance, αναγνωρίστηκε τόσο από τους καταναλωτές όσο και από τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Τέλος, κάτι που βλέπουμε εδώ και λίγα χρόνια στην αγορά μας είναι οι εφαρμογές τηλεματικής σε συνάρτηση με οικονομικότερα ασφαλιστικά προγράμματα. Αρκετές ασφαλιστικές έχουν επενδύσει σε αυτήν, προσβλέποντας σε μείωση του δείκτη ζημιών τους, άρα σε αυξημένη κερδοφορία, καλύτερη εμπειρία πελάτη και αύξηση της διακράτησης ενός «υγιούς» χαρτοφυλακίου. Στο COSMOTE Insurance παρακολουθούμε ιδιαίτερα προσεκτικά τη συγκεκριμένη αυτή πρακτική και την προοπτική της.

Έχετε καταγράψει, αυτό το διάστημα, κάποιους ποιοτικούς δείκτες ικανοποίησης πελατών, όγκο πελατών ή άλλα χρήσιμα στοιχεία;

Στο COSMOTE Insurance απευθυνόμαστε σε όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως τηλεπικοινωνιακού παρόχου. Θεωρούμε ότι είμαστε στη σωστή κατεύθυνση, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τον σταθερά ανοδικό ρυθμό ανάπτυξής μας, το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών μας, που ξεπερνά το 90%, την ανανέωση συμβολαίων που ξεπερνά το 90% και φυσικά την εμπιστοσύνη που δείχνουν στη συνεργασία μας οι 17 ασφαλιστικές εταιρείες-συνεργάτες μας. 

Πώς κινείται το 2022 σε επίπεδο εργασιών και ποιοι είναι οι στρατηγικοί στόχοι του COSMOTE Insurance και το όραμα του Ομίλου ΟΤΕ;

Φέτος, συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε με ρυθμούς αντίστοιχους των προηγούμενων ετών. Οι νέες συνεργασίες βρίσκονται πάντα στον ορίζοντά μας και το λανσάρισμα πρωτοποριακών λύσεων σε κλάδους με σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης είναι στο πλάνο μας. Το όραμά μας είναι να συνεχίσουμε να κάνουμε την ασφάλιση ευκολότερη για όλους, μέσω της χρήσης της τεχνολογίας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

COSMOTE Insurance: Σε ανοδική τροχιά

Σε ανοδική τροχιά βρίσκεται το COSMOTE Insurance, η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα αγοράς ασφαλειών της COSMOTE, που επεκτείνει δυναμικά το μερίδιό της

Nέα οργανωτική δομή για τη Generali

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Generali, σήμερα και κατά τη διάρκεια συνεδρίασης που έλαβε χώρα υπό την προεδρία του Andrea Sironi, ενέκρινε μια νέα οργανωτική δομή

Σοφία Σικοτάκη, ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΕ: Όραμά μας η «ξεχωριστή εμπειρία»

Έχοντας ως βασικό άξονα στρατηγικής την ανάπτυξη corporate πελατών, την έμφαση στον κλάδο ζωής και υγείας και την κάλυψη εξειδικευμένων κινδύνων, μία από τις κορυφαίες εταιρείες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, η ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΕ, συνεχίζει απρόσκοπτα την επιτυχημένη της διαδρομή και το 2022

Η νέα Generali ηγείται των εξελίξεων και φέρνει καινούργια δεδομένα στην ασφάλιση

Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο iw, η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, CMCO, Generali Hellas, μιλά αρχικά για την πορεία της στην εταιρεία ενώ παραθέτει και τους νέους στρατηγικούς στόχους που θέτει πλέον η Generali, προς όφελος συνεργατών και ασφαλισμένων.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Oι φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα το διάστημα 2000-2020 και η καταστροφή στη Βαλένθια

 O αριθμός των θυμάτων στη πρόσφατη φυσική καταστροφή στη Βαλένθια δείχνει πόσο αδύναμη είναι η ανθρώπινη παρέμβαση απέναντι στην κλιματική αλλαγή και πόσο πολύ...

Τα παράπλευρα οφέλη από την αύξηση της παρουσίας της ιδιωτικής ασφάλισης στην ελληνική οικονομία 

Οι άμεσα και έμμεσα εμπλεκόμενοι με την ιδιωτική ασφαλιση μπορεί να φτάσουν τις 100.000 το 2025 σύμφωνα με εκτιμήσεις του κλάδου. 

Η αναγκαιότητα ενός ασφαλιστηρίου D&O γίνεται ακόμη πιο επιτακτική

Όσο μεγαλύτερος είναι ο Οργανισμός εκ μέρους του οποίου λαμβάνουμε αποφάσεις τόσο μεγαλύτερος είναι και ο επιχειρηματικός και κοινωνικός αντίκτυπος

Γ. Χατζηθεοδοσίου, βλέπει αυτό που δεν βλέπουν άλλοι

Τον νέο δρόμο με το όνομα «ΕΙΚΑ-ΖΩ» φωτίζει σήμερα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στο «ΣΕΡΑΦΕΙΟ». Είναι το πρώτο Επιμελητήριο που εναποθέτει βάρος στον πολιτισμό και εισάγει στο επιχειρηματικό του μοντέλο την έννοια της συσχέτισης του πολιτισμού με το επιχειρείν.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Oι φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα το διάστημα 2000-2020 και η καταστροφή στη Βαλένθια

 O αριθμός των θυμάτων στη πρόσφατη φυσική καταστροφή στη...

Κ. Χατζηδάκης: Τέσσερις παρεμβάσεις για την ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Τέσσερις παρεμβάσεις που υλοποιεί το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών σε στενή συνεργασία με την ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών

Ε. Ράπτη στα Greek Hospitality Awards: Μαζί θα κρατήσουμε την Ελλάδα ψηλά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.

Ν. Παπαθανάσης, grha24: H Ελλάδα παρουσιάζει ένα δυνατό πρόσωπο στην παγκόσμια αγορά

Από το βήμα του 10ου Greek Hospitality Awards, ο κ. Νίκος Παπαθανάσης, αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών συνεχάρη τους ανθρώπους του τουριστικού κλάδου

Χ. Σταϊκούρας στα Greek Hospitality Awards: Τα μεγάλα έργα υποδομών αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.