#StoryOfChange: Η ΑΧΑ βοηθά 120 εκατ. αναγνώστες ανά τον κόσμο να μάθουν πώς μπορούν να τον κάνουν καλύτερο

Στο πλαίσιο της ημέρας #ImpactJournalism, το Σάββατο 25 Ιουνίου 55 κορυφαίες εφημερίδες σε 50 χώρες μοίρασαν μηνύματα και λύσεις ελπίδας προς 120 εκατομμύρια αναγνώστες, παρουσιάζοντας συνολικά 100 ιστορίες για έργα που κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο.

Σύμφωνα με στοιχεία του 2015, 3 στους 4 υπεύθυνους των έργων που παρουσιάστηκαν στην ημέρα #ImpactJournalism ανέφεραν ότι η ημέρα αυτή είχε επίδραση στα έργα τους, το 66% είπαν ότι τα έργα τους έγιναν γνωστά σε ευρύτερο κοινό και το 42% ότι έλαβαν δωρεές ή/και επενδύσεις.

Η πρωτοβουλία #ImpactJournalism είναι έργο της νεοφυούς εταιρείας Sparknews, αποστολή της οποίας είναι να μοιράζεται με τον μέγιστο δυνατό αριθμό ανθρώπων λύσεις που εμπνέουν για τη δημιουργία μιας πιο θετικής και συμμετοχικής κοινωνίας. O όμιλος ΑΧΑ αποτελεί ιδρυτικό μέλος της ημέρας #ImpactJournalism, υποστηρίζοντας την ενέργεια σε επίπεδο πόρων και επικοινωνίας.

Κάθε μία από τις ιστορίες που παρουσιάζονται αφορά ένα θέμα σχετικό με εκπαίδευση, ενέργεια, υγεία, αντιμετώπιση πείνας και λειψυδρίας, περιβάλλον και βιώσιμη αστική ανάπτυξη, προσφέροντας μια στιβαρή και εμπνευσμένη λύση. Το έργο «Φ» (www.phee.gr), που υλοποιείται στην Ελλάδα, αξιοποιεί θαλάσσια φύκια (posidonia oceanica) για την κατασκευή αντικειμένων καθημερινής χρήσης, όπως γυαλιά ηλίου ή θήκες για κινητά τηλέφωνα. Το συγκεκριμένο έργο είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς έχει τη δυναμική να ελαφρύνει το κόστος που απαιτείται για τη συλλογή και καταστροφή εκατοντάδων τόνων φυκιών ετησίως στη χώρα μας και να τους δώσει αξία.

Στην Ελλάδα η ΑΧΑ προσκάλεσε τους 60.000 φίλους της στο Facebook να ενημερωθούν για όλα αυτά τα έργα που οδηγούν στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου και να τα μοιραστούν με τους οικείους τους.