Νέο διαδραστικό site για την Axa

Στο πλαίσιο της στρατηγικής ψηφιακής κατεύθυνσης του Ομίλου ΑΧΑ, με στόχο την εξυπηρέτηση των νέων αναγκών των ασφαλισμένων της, η ΑΧΑ Ασφαλιστική επανασχεδίασε, σε συνεργασία με την EXUS, τον εταιρικό της ιστότοπο. Υιοθετώντας την καινοτόμο πρακτική του responsivedesign, η Εταιρεία δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα πλοήγησης στον ιστότοπό της μέσω υπολογιστή, tabletκαι κινητού τηλεφώνου.

Κύριος στόχος της ΑΧΑ είναι η ενίσχυση της διαδραστικής επικοινωνίας με τους υφιστάμενους ή δυνητικούς της πελάτες, ελληνόφωνους ή αγγλόφωνους. Συγκεκριμένα, μέσω του νέου της ιστότοπου, η ΑΧΑ Ασφαλιστική μειώνει τον αριθμό των χρονοβόρων τηλεφωνικών κλήσεων μέσα από 4 διαδραστικές φόρμες επικοινωνίας με τον πελάτη: τη φόρμα ενδιαφέροντος, τη φόρμα επικοινωνίας, την επιλογή άμεσης κλήσης στην Εταιρεία «ClicktoCall» και τη φόρμα υποβολής παραπόνων. Επίσης, δίνει τη δυνατότητα γρήγορου υπολογισμού ασφαλίστρων στους Κλάδους Αυτοκινήτου, Υγείας, Επιχείρησης και Κατοικίας.

Παράλληλα, η ΑΧΑ, μέσω του www.axa.gr, προβάλει επιλεγμένους Συνεργάτες του Αποκλειστικού της Δικτύου, αφενός παρέχοντας στον επισκέπτη τα στοιχεία επικοινωνίας τους και πρόσβασης στα Γραφεία τους και το Βιογραφικό τους Σημείωμα, αφετέρου περιγράφοντας την επαγγελματική τους φιλοσοφία και τις υπηρεσίες που παρέχουν αναλυτικά.