back to top
31.7 C
Athens
Κυριακή 27 Ιουλίου 2025

Γεώργιος Τάσσης: Όλοι, ανεξαιρέτως, έχουν ανάγκη την ασφάλιση νομικής προστασίας

Συνέντευξη Γεωργίου Τάσση, Διευθυντή Πωλήσεων, DAS Hellas στην Έλενα Ερμείδου

Για τον ρόλο που διαδραμάτισε η ύφεση στον κλάδο της νομικής προστασίας, τους τομείς και τα επαγγέλματα στα οποία κρίνεται απαραίτητη η ασφάλιση νομικής προστασίας καθώς και τις αγορές-στόχους της ασφαλιστικής μιλά στο iw ο διευθυντής πωλήσεων της DAS Hellas, Γεώργιος Τάσσης, εξηγώντας τα κριτήρια που πρέπει να λάβει υπόψη του ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ώστε να πουλήσει σωστά ένα συμβόλαιο νομικής προστασίας. Για την DAS Hellas, το 2016 φαίνεται να είναι μια ιδιαίτερα καλή χρονιά. Από την αρχή του χρόνου, καταγράφεται αύξηση των οικονομικών μεγεθών καθώς και διεύρυνση των συνεργασιών.

- Advertisement -

iw: Η οικονομική ύφεση των τελευταίων ετών τι ρόλο έπαιξε στον κλάδο; Μήπως, εκτός των άλλων, προέκυψαν και νέες ανάγκες;

Γεώργιος Τάσσης: Η οικονομική ύφεση σίγουρα διαμόρφωσε ένα αρνητικό περιβάλλον σε όλες τις οικονομικές δραστηριότητες, και ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Αυτές οι νέες συνθήκες όμως δημιούργησαν νέες ανάγκες για τους περισσότερους. Οι εταιρείες που εστίασαν σε αυτά τα νέα δεδομένα, και παρουσίασαν ανανεωμένα ή/και απολύτως νέα και επίκαιρα ασφαλιστικά προϊόντα, νομίζω ότι καταγράφουν θετικά αποτελέσματα.

- Advertisement -

Αυτό είναι η πιο τρανή απόδειξη ότι η κρίση και το αποτέλεσμά της, που είναι η οικονομική ύφεση, δημιουργούν παράλληλα και ευκαιρίες. Το ζητούμενο είναι οι ευκαιρίες αυτές, που δημιουργούνται από τις νέες ανάγκες, να εντοπίζονται και να μπορούν να υποστηριχθούν ασφαλιστικά.

iw: Σε ποιους τομείς ή σε ποια επαγγέλματα, στον δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα, θα λέγατε ότι είναι απαραίτητη η ασφάλιση νομικής προστασίας;

Γ.Τ.: Η νομική προστασία είναι απαραίτητη σε όλους. Η αναγκαιότητά της δεν επηρεάζεται από το αν κάποιος είναι εργαζόμενος στον ιδιωτικό ή στον δημόσιο τομέα. Όλοι, ανεξάρτητα από τα επαγγελματικά-εργασιακά τους θέματα, έχουν και ιδιωτική ζωή. Έχουν πιθανόν οικογένεια, έχουν οχήματα, έχουν κατοικίες, έχουν καθημερινές συναλλαγές με καταστήματα ή παρόχους υπηρεσιών και τόσα άλλα ακόμη.

Δεν είναι καθόλου υπερβολή να πούμε ότι, πρακτικά, δεν υπάρχει κανείς που να μην έχει πραγματικά ανάγκη από τουλάχιστον ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα νομικής προστασίας. Για παράδειγμα, μπορεί κάποιος να μην έχει οικογένεια, να μη διαθέτει αυτοκίνητο, ακόμη και να μην εργάζεται, αλλά να διαθέτει κάποιο ακίνητο το οποίο εκμισθώνει, και θέλει να προστατευθεί από τους κινδύνους που απορρέουν από την εκμίσθωση αυτή, όπως για παράδειγμα η διεκδίκηση μη καταβαλλόμενων μισθωμάτων.

iw: Ποια είναι η αγορά-στόχος της DAS Hellas;

Γ.Τ.: Όπως είπα και προηγουμένως, όλοι έχουν ανάγκη κάποιο προϊόν νομικής προστασίας. Ένας μακροπρόθεσμος στόχος για την εταιρεία μας είναι η διείσδυση της νομικής προστασίας σε όσο το δυνατόν περισσότερα νοικοκυριά. Τα νοικοκυριά είναι η πιο διευρυμένη ομάδα υποψήφιων πελατών και διαθέτουν ποικίλες ανάγκες που μπορούν να καλύψουν τα προγράμματά μας. Είναι εργαζόμενοι, είναι ιδιοκτήτες περιουσιακών στοιχείων, είναι συναλλασσόμενοι και είναι εκτεθειμένοι, γενικά, σε πολλούς κινδύνους, από τους οποίους μπορεί να προκύψει πολύ εύκολα η ανάγκη δικαστικής διεκδίκησης των έννομων συμφερόντων τους.

Ας μην ξεχνάμε το παράδειγμα των άλλων ευρωπαϊκών χωρών, όπου η νομική προστασία έχει διεισδύσει σε τέτοιο βαθμό στην καθημερινότητα των πολιτών, που πλέον, σε κάποιες περιπτώσεις, μπορούμε να μιλάμε για κορεσμό της αγοράς.

Στη χώρα μας όμως τα περιθώρια ανάπτυξης είναι τεράστια, και αυτό υποβοηθείται έντονα από το γεγονός ότι ο κόσμος στο νέο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί μάς έχει πραγματικά ανάγκη.

iw: Πιστεύετε στον θεσμό της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, και τι ενέργειες έχετε κάνει ώστε να τον αναπτύξετε;

Γ.Τ.: Η DAS Hellas σαφώς και πιστεύει στον θεσμό της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αποτελούν το βασικό κανάλι διανομής των προϊόντων μας στην αγορά. Είναι αυτοί που φέρνουν σε επαφή τον κόσμο με το σύνολο των προϊόντων που διαθέτει η εταιρεία μας. Χωρίς τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ο κόσμος θα νόμιζε ακόμη ότι ο κλάδος της νομικής προστασίας περιορίζεται μόνο στα προϊόντα που αφορούν αυτοκίνητα και οδηγούς.

Η εταιρεία μας έχει συνδέσει την ανάπτυξή της μέσα από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Συνεχώς διευρύνουμε το δίκτυο των συνεργαζόμενων μαζί μας διαμεσολαβητών, γιατί γνωρίζουμε ότι για να φτάσει η νομική προστασία παντού, μόνο με τη βοήθειά τους μπορεί να γίνει εφικτό.

Παράλληλα με τη διεύρυνση του δικτύου των διαμεσολαβητών, φροντίζουμε η εκπαίδευσή τους στα προϊόντα μας –που είναι σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία του έργου τους– να είναι συστηματική και επαγγελματική, καλύπτοντας όλες τους τις ανάγκες. Βεβαίως, είμαστε πάντα δίπλα τους και τους υποστηρίζουμε στις πωλήσεις τους και στις ζημιές των πελατών τους.

iw: Τι κριτήρια θα πρέπει να λάβει υπόψη του ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ώστε να πουλήσει σωστά ένα συμβόλαιο νομικής προστασίας;

Γ.Τ.: Βασικό κριτήριο είναι η διάγνωση των αντικειμενικών αναγκών ενός υποψήφιου πελάτη και η σύνδεσή τους με τα προϊόντα νομικής προστασίας. Είναι πολύ βασικό να κατανοήσει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής τι είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται ο πελάτης, έτσι ώστε να προτείνει το κατάλληλο προϊόν νομικής προστασίας.

Εδώ μπαίνει και ο παράγοντας της γνώσης του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, που έρχεται μέσα από την εκπαίδευση που του παρέχει η εταιρεία μας. Αφού επιλέξει το κατάλληλο προϊόν, θα πρέπει να το παρουσιάσει με σαφήνεια και ειλικρίνεια στον πελάτη. Και αυτό το στάδιο απαιτεί καλή γνώση του προϊόντος, ώστε να αποφεύγονται τυχόν κενά ή ακούσια λάθη που μόνο προβλήματα μπορούν να επιφέρουν σε περίπτωση μελλοντικής αναγγελίας ζημιάς. Αν όλα αυτά έχουν τηρηθεί, τότε ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής θα έχει εκτελέσει μια επιτυχημένη πώληση και θα έχει έναν ευχαριστημένο πελάτη για πολλά χρόνια.

iw: Πώς αναμένεται να κλείσει η οικονομική χρήση 2016, και τι στόχους βάζετε για το 2017;

Γ.Τ.: Το 2016 είναι, όπως φαίνεται, μια ιδιαίτερα καλή χρονιά για την DAS Hellas. Από την αρχή του χρόνου καταγράφεται αύξηση των οικονομικών μεγεθών, καθώς και διεύρυνση των συνεργασιών. Από τα μέχρι τώρα στοιχεία προκύπτει μια σημαντική αύξηση του εσόδου της εταιρείας σε σχέση με την περσινή χρονιά. Ανάλογες αυξήσεις καταγράφονται τόσο στην κερδοφορία όσο και στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα.

Ο κύριος λόγος που συντέλεσε σε αυτό το αποτέλεσμα είναι η στρατηγική που εφαρμόζεται και εστιάζει στη διεύρυνση των συνεργασιών με ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και ασφαλιστικές εταιρείες και στην ανάπτυξη προϊόντων στοχευμένων σε φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις. Στο αποτέλεσμα συντέλεσε και το γεγονός ότι καθημερινά επιβεβαιώνεται η ανάγκη σε όλο και περισσότερους για προάσπιση έννομων συμφερόντων τους, και ο κλάδος της νομικής προστασίας μπορεί να τους βοηθήσει αποτελεσματικά σε αυτή.

Για το 2017 είμαστε αισιόδοξοι. Βασικός μας στόχος θα είναι η διατήρηση των αυξημένων μεγεθών, που, όπως φαίνεται, θα δημιουργηθούν στο τρέχον έτος, καθώς και κάποια περαιτέρω αύξηση. Άρα, θα συνεχίσουμε την επιτυχημένη εκ των αποτελεσμάτων στρατηγική μας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η «επόμενη μέρα» της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση διανύει περίοδο μετάβασης, με τις παραδοσιακές πρακτικές να δοκιμάζονται.

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση κρατά τα μπόσικα στην υγεία

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση νομοτελειακά θα πρέπει να συμμετάσχει στις συνομιλίες με τις ιδιωτικές κλινικές για τα ασφαλιστήρια υγείας

Η Επόμενη Μέρα της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση διανύει περίοδο μετάβασης, με τις παραδοσιακές πρακτικές να δοκιμάζονται.

Στις 26 Ιουνίου το 18th Insurance Conference

Όλες οι σημαντικές εξελίξεις της νέας πραγματικότητας της ασφαλιστικής αγοράς καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος προχωρά σταδιακά προς την αναγκαία ψηφιοποίησή του

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ασφαλιστικοί κίνδυνοι για καταναλωτές

Προωθώντας οι τραπεζό-υπάλληλοι ασφαλιστικά προϊόντα μέσω προσφορών και ειδικών τιμολογίων ή παροχή ευνοϊκών ορίων σε δανειολήπτες δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στηρίζει τις επιχειρήσεις στην ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

Η κλιματική κρίση συντελεί στην αύξηση της συχνότητας των φυσικών καταστροφών, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη για άμεση και ουσιαστική προστασία

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Πώς η κλιματική αλλαγή «τιμολογείται» από τις ασφαλιστικές

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πλέον απλή θεωρία ή μακρινό πρόβλημα. Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων (EIOPA) τονίζει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη

ΣΕΜΑ: Συλλυπητήρια ανακοίνωση για την απώλεια του Ιωάννη Μακρυμίχαλου

«Η πορεία του και η συμβολή του θα μείνουν ανεξίτηλες» - «Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο του με την υπευθυνότητα και τις αρχές που ο ίδιος υπηρέτησε»

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Ο Γεώργιος Καραβίας αποχαιρετά τον Γιάννη Μακρυμίχαλο

Με λόγια βαθιάς εκτίμησης και συγκίνησης, ο Γεώργιος Καραβίας – μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

EIOPA: Πρόοδος των αρχών ανταγωνισμού στην αξιολόγηση εξωτερικών αναθέσεων

Αν και η έκθεση επισημαίνει αρκετές βελτιώσεις, εντοπίζει επίσης τομείς που απαιτούν περαιτέρω προσοχή