back to top
19.7 C
Athens
Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024

Η νέα εμπειρία της ανάλυσης δεδομένων στο SAS Analytics Roadshow Athens 2016

Περισσότερα από 170 στελέχη της αγοράς παρακολουθήσαν το SAS Analytics Roadshow Athens 2016, με τίτλο «The New Analytics Experience: Making sense of Data. Making sense of New Business Reality», το οποίο πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016.

«Βρισκόμαστε σε μια εποχή όπου βλέπουμε disruptions σε διάφορους τομείς της οικονομίας. Internet of Things (IoT), Big Data, Mobility, Business Innovation και Digital Transformation είναι οι σύγχρονοι όροι κλειδιά που διαμορφώνουν το νέο επιχειρηματικό περιβάλλον» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Country Manager Νίκος Πέππας, o ο οποίος μαζί με την Marketing Manager Ελπίδα Καλλία καλωσόρισαν εκ μέρους της της SAS Ελλάδας, Κύπρου και Βουλγαρίας τον κόσμο που βρέθηκε στο ξενοδοχείο Hilton για την εκδήλωση.

- Advertisement -

sas_demo_station_chr_4015

Η Maria Cristina Conti, Senior Business Solutions Manager της SAS, καθώς και οι Brad Hathaway, Regional Advisory Technical Manager Data Management, και Σταύρος Σταυρινουδάκης, Professional Services & Delivery Director, αναφέρθηκαν στους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να ξεκλειδώσουν με την SAS τις απεριόριστες δυνατότητες των analytics προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα κρίσιμα ζητήματα στην καθημερινότητά τους. Οι τρόποι αυτοί αφορούν κυρίως την εξόρυξη επιχειρηματικής αξίας που κρύβουν τα big data και τη χρήση προηγμένων analytics σε πραγματικό χρόνο για την επεξεργασία και ανάλυση δομημένης και αδόμητης πληροφορίας με στόχο το γρήγορο και έγκυρο decision making.

- Advertisement -

Ο Χρήστος Παλάσκας, Service Management & Network CEM Director Fixed & Mobile της COSMOTE, παρουσίασε ένα πρωτοπόρο και πετυχημένο έργο − όχι μόνο για τον οργανισμό στον οποίο εργάζεται αλλά και για ολόκληρο τον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών. Πρόκειται για την εφαρμογή των Big Data Analytics και συγκεκριμένα των τεχνολογιών Hadoop και SAS high performance Visual Analytics στη διαχείριση δεδομένων δικτύου, προκειμένου να επιτευχθεί η  βέλτιστη εμπειρία του πελάτη.

demo_stations_chr_4049

Η Βάια Τζιάγκα, Domain Expert της SAS για Customer Intelligence, εστιάστηκε στα big data analytics, πλέον σε real-time, χάρη στην εφαρμογή καινοτόμων τεχνολογιών όπως η Text Analytics & Sentiment Analysis, που η SAS εφαρμόζει και υλοποιεί για την ελληνική γλώσσα και τα greeklish. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με life δεδομένα από social media, με σκοπό τη βέλτιστη εμπειρία του πελάτη και τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων και των εσόδων μιας επιχείρησης.

Στη συνέχεια ακολούθησε το πάνελ συζήτησης στο οποίο συμμετείχαν καταξιωμένα στελέχη της αγοράς και συγκεκριμένα οι Ξενοφών Λιαπάκης, CIO της InteramericanΣωτήρης Συρμακέζης, Chief Digital Officer της EurobankΑνδρέας Αθανασόπουλος, Vice Chairman & Managing Director της Dixons South-East Europe, Rui Miguel Forte, Lead Data Scientist της Workable, και Σταύρος Σταυρινουδάκης, Professional Services & Delivery Director της SAS. Συντονιστής του πάνελ ήταν ο Λάμπρος Τσόλκας, Managing Director της Accenture, ο οποίος ευχαρίστησε τους καλεσμένους, αναφέροντας ότι η ψηφιακή εποχή αποτελεί πλέον τη σύγχρονη πραγματικότητα και τα analytics διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση και εξέλιξή της.

sas_demo_stations_chr_4012

Ο κ. Συρμακέζης τόνισε πως η μετάβαση από το παραδοσιακό σε ένα digital επιχειρηματικό μοντέλο είναι απαραίτητο βήμα για όσους θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε μια παγκοσμιοποιημένη αγορά – και για να το επιτύχουν πρέπει να είναι ανοιχτοί στη χρήση νέων τεχνολογιών. Από την πλευρά του ο κ. Λιαπάκης ανέφερε πως η Interamerican επενδύει στην καινοτομία, βλέποντας πάντα μπροστά. Διαθέτει ως ισχυρές βάσεις τα core συστήματά της και πάνω σε αυτά προχωρά με γρήγορο ρυθμό στην ψηφιακή εποχή, γεγονός που αποδεικνύεται από την πρόσφατη συμμετοχής της στο πρόγραμμα e-trikala.

Για την αναγκαιότητα εκπαίδευσης των στελεχών πάνω σε business analytics, μίλησε ο κ. Αθανασόπουλος, ειδικά στον χώρο του retail, όπου αποδεικνύεται η κρίσιμη σημασία τους, ενώ ο κ. Forte σημείωσε τη σπουδαιότητα αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών, οι οποίες έχουν γίνει φιλικές ακόμα και στους μη εξοικειωμένους χρήστες και δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται με δισταγμό.

sas_analytics_roadshow_chr_4169

Τέλος, ο κ. Σταυρινουδάκης αναφέρθηκε στη δυνατότητα υιοθέτησης προσιτών (approachable) πλέον analytics, που θα βοηθήσουν όχι μόνο τους data scientists αλλά και υφιστάμενα έμπειρα business στελέχη να παντρέψουν την τεχνολογία με την εμπειρία, στοχεύοντας σε βέλτιστες επιχειριασιακές αποφάσεις, οι οποίες με τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας θα μπορέσουν να τίθενται άμεσα και αυτόματα σε παραγωγική λειτουργία.

Από τα highlights της εκδήλωσης ήταν τα live demonstrations ορισμένων εκ των καινοτόμων λύσεων της SAS, όπως εκείνες για Data Management & Data Governance, Data Loader for Hadoop, Visual Analytics & Visual Statistics, Text Analytics για Greek & Greeklish, Fraud Management και Forecasting. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την ευγενική χορηγία των εταιρειών Accenture και Analytical View, επίσημων συνεργατών της SAS Ελλάδος Κύπρου, Βουλγαρίας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Όμιλος Interamerican: Διακρίσεις που υπογραμμίζουν τη δέσμευση στην ενίσχυση και εξέλιξη των ανθρώπων του

Ο Όμιλος Interamerican τιμήθηκε με τρεις σημαντικές διακρίσεις στα φετινά HR Awards 2024

Interamerican: «Η στιγμή που δεν θα ξεχάσω» (video)

Ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχεις την αυτονομία που χρειάζεσαι και τη διαρκή υποστήριξη της Interamerican σε κάθε σου βήμα, αναπτύσσοντας περαιτέρω τις δεξιότητές σου

Open Day από τον Όμιλο Interamerican για νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους

Ο Όμιλος Interamerican, με βαθιά δέσμευση στην εξέλιξη και την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεών του, προσκαλεί όλους όσοι ονειρεύονται μια δυναμική καριέρα

Γιατί μία ασφαλιστική πρέπει να βλέπει (σοβαρά) συνεργασίες με startups;

Ένα ενδιαφέρον Innovation meetup από την Interamerican #InnovationHub και τις Envolve Entrepreneurship, Found.ation, διοργανώθηκε την 1η Οκτωβρίου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Karavias Underwriting Agency: Αύξηση των ορίων στις εγγυητικές επιστολές

Στόχος της Karavias Underwriting Agency όλα αυτά τα χρόνια, είναι να δημιουργεί και να εξελίσσει καινοτόμα προϊόντα

Έκπτωση 20% για Ασφάλιση Κατοικίας από την Groupama Ασφαλιστική

Με στόχο να απαλλάξει από κάθε έγνοια, τόσο τους ιδιοκτήτες όσο και τους ενοικιαστές ακινήτων, η Groupama Ασφαλιστική προσφέρει έκπτωση 20%

Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday

Το 2024, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 38 εκατομμύρια επιθέσεις phishing από εγκληματίες του κυβερνοχώρου, οι οποίοι εμφανίζονταν ως γνωστά καταστήματα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης