back to top
15.9 C
Athens
Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025

1555: Ένας αριθμός για τους ασφαλισμένους

Υπό δοκιμή τέθηκε η νέα τηλεφωνική εξυπηρέτηση για τους ασφαλισμένους, με ενιαίο τηλεφωνικό αριθμό το 1555.

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του υπ. Εργασίας, το νέο τηλεφωνικό του κέντρο που στόχο έχει να απλοποιήσει την επικοινωνία των πολιτών με τις αρμόδιες υπηρεσίες για θέματα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά.

- Advertisement -

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο ενοποιεί θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με μικρό χρόνο αναμονής και χωρίς χρέωση για τους πολίτες. Επί της ουσίας ενώνονται σε 1 τα 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο.

Η πρώτη δοκιμαστική φάση λειτουργίας του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου ξεκινά σήμερα και αφορά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πολιτών από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Τον Σεπτέμβριο, και με την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής περιόδου εντός του Αυγούστου, θα ενταχθεί στο τηλεφωνικό κέντρο και το σύνολο των υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας (ΕΡΓΑΝΗ, ΣΕΠΕ, κ.λπ.).

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ξεκίνησε η μεγαλύτερη έρευνα για την Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας στην Ελλάδα

Στόχος της έρευνας των ΕΕΑ-ΠΕΚΑΠ, να αποτυπωθούν εμπειρίες, προβλήματα, απόψεις, αλλά και προτάσεις για καλύτερες υπηρεσίες στον κλάδο υγείας

Υπόθεση ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ: Στις 7 Νοεμβρίου η κρίσιμη απόφαση

Η υπόθεση αποτελεί σημείο αναφοράς για τη διαφάνεια και τη λογοδοσία στον χώρο των ασφαλίσεων στην Ελλάδα

Ένα «Big Beautiful» νομοσχέδιο, πολλά εμπόδια σε υγεία-ασφάλιση

Οι πιθανές συνέπειες του νομοσχεδίου Τραμπ για τους έως τώρα δικαιούχους, τους παρόχους υγείας και τις ασφαλιστικές

Διαμεσολαβητές: Πώς να… εξασφαλιστείς όταν ασφαλιστείς

Τα δικαιώματα των καταναλωτών, τη διαφάνεια και την αξία της καθοδήγησης από πιστοποιημένους επαγγελματίες θέτει στο επίκεντρο η ΕΑΔΕ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το νέο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ μπαίνει σε παραγωγική λειτουργία στις 16 Φεβρουαρίου

Το νέο πληροφοριακό σύστημα ⁠παρακολουθεί όλες τις μορφές απασχόλησης για την πλήρη εποπτεία της αγοράς εργασίας, απλουστεύει διαδικασίες και καταργεί έντυπα

Πανελλαδική δράση για την πρόληψη των τροχαίων

Στον Πειραιά κορυφώνεται (19/12) η πανελλαδική καμπάνια οδικής ασφάλειας – Προώθηση του αυτοελέγχου μέσω δωρεάν διάθεσης του Alco Selftest

Σοβαρές καταγγελίες για μη αποζημίωση διαγνωστικής εξέτασης

Παρότι το κόστος της απαραίτητης εξέτασης καλπροτεκτίνης μετακυλίεται στους πάσχοντες από ΙΦΝΕ, μακροπρόθεσμα επιβαρύνεται το σύστημα υγείας

Οι στόχοι της νέας χρονιάς για το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

Μεταξύ αυτών, η αύξηση μισθών, η μείωση ανεργίας κάτω από 8% αλλά και η βελτίωση του θεσμικού πλαισίου για τα Ταμεία Επαγγελματικής Ασφάλισης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πανελλαδικές συναντήσεις του Δικτύου Πωλήσεων της Allianz

Η διοίκηση επενδύει σταθερά σε καινοτόμα εργαλεία και λύσεις που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την ανταγωνιστικότητα των συνεργατών της

Ασφάλιση μεταφερόμενων εμπορευμάτων: -13,2% το πλήθος συμβολαίων, -17% τα ασφαλισμένα κεφάλαια το 2024

Πληρώθηκαν αποζημιώσεις ύψους 462.000 ευρώ και σημειώθηκαν 626 ζημιές εντός του 2024 – Κυρίαρχα τα δίκτυα και οι πράκτορες μη αποκλειστικής συνεργασίας

ΕΣΑΠΕ: Η σύνθεση του νέου ΔΣ και οι στόχοι της επόμενης διετίας

Μεταξύ αυτών, θεσμική θωράκιση, ενίσχυση της συμμετοχής, αλλά και προετοιμασία δράσεων για τα 40 χρόνια της Ένωσης

Swiss Re: Στα 118 δισ. δολ. οι ασφαλισμένες ζημιές το 2025 από 151 δισ. το 2024

J.J. Haegeli: «Οι ασφαλισμένες ζημίες συνεχίζουν να αυξάνονται – Απαραίτητη η ενίσχυση της πρόληψης, της προστασίας και της ετοιμότητας»

Η Εθνική Ασφαλιστική αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία πελατών, εργαζομένων και συνεργατών

Το νέο MyEthniki App φέρνει όλες τις υπηρεσίες της ανασχεδιασμένης πλατφόρμας MyEthniki σε κινητά και τάμπλετ με ένα «tap»