Μία ιδέα για τους εμπορικούς και βιομηχανικούς κινδύνους

της Ελενας Ερμείδου

Αν και οι εμπορικοί και βιομηχανικοί κίνδυνοι βρίσκονται στην αιχμή του δόρατος, οι περισσότερες επιχειρήσεις  δεν γνωρίζουν τους κινδύνους ούτε από πού και αν απειλείται η επιχείρηση τους.

Από την άλλη οι ασφαλιστικές που τους ξέρουν τους κινδύνους ψάχνουν να βρουν πελάτες για να αυξήσουν τα έσοδα τους. Στην υγεία, το αυτοκίνητο και στην ζωή με μόνο τα unit linked να οδηγούν την ανάπτυξη του κλάδου δεν μπορούν να ποντάρουν.

Ας πούμε λοιπόν από αυτή την στήλη μία ιδέα, μήπως και πιάσει μια και τώρα γυρνά ο τροχός που ανοίγει η οικονομία και οι επιχειρήσεις συμπεριλαμβανομένου και των επιχειρήσεων του τουρισμού.

Η ιδέα έχει να κάνει με την δημιουργία ενός καναλιού ( ψηφιακής πλατφόρμας)  το οποίο κανάλι θα εστιάζει στους εμπορικούς και βιομηχανικούς κινδύνους και στις ανάγκες που έχουν για πληροφόρηση οι διαχειριστές κινδύνων που εργάζονται για πολυεθνικές, μικρές και μεγάλες εγχώριες επιχειρήσεις, αλλά και ασφαλιστικές.

Η δημιουργία ενός τέτοιοι καναλιού ενημέρωσης σήμερα θα αποσαφηνίσει την έννοια των επιχειρηματικών κινδύνων, τον χαρακτήρα τους, το πώς απειλούνται οι επιχειρήσεις, ενώ θα βοηθήσει τους διαχειριστές κινδύνων να κατανοήσουν τα εξειδικευμένα ασφαλστικά και αντασφαλιστικά  προγραμματα. Θα μάθουν οι διαχειριστές κινδύνων τι νέο κυκλοφορεί στην αγορά και γιατί κυκλοφορεί.

Κεντρικό ρόλο στην ενημέρωση θα μπορούσε να έχει η ΕΑΕΕ σε συνεργασία με την αντίστοιχη Επιτροπή Εμπορικών και Βιομηχανικών κινδύνων παίρνοντας παραδείγματα και από άλλες Ενωσεις άλλων Ευρωπαϊκών χωρών όπως είναι της SVV και της GDV που εκπονούν μελέτες  και αναλύσεις για κλάδους  της οικονομίας συνδυάζοντας τις δυνατότητες που προσφέρει η ασφαλιστική αγορά.

Η αγορά αλλάζει και οι ανάγκες, οι μεγάλοι κίνδυνοι πρέπει να καλυφθούν. Αν δοθεί η γνώση και οι επιχειρήσεις καταλάβουν τις δυνατότητες που έχουν, σίγουρα η ασφαλιστική βάση θα διευρυνθεί, τα έσοδα των ασφαλιστικών θα αυξηθούν και η οικονομία θα αναπτύσσεται πιο σίγουρα.

Ότι ακριβώς ζητά ο κλάδος.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*