Οι διαδικασίες συναντούν τις ματαιοδοξίες…

Οι ασφαλιστικές εταιρείες εξοπλίζονται με συστήματα, οργανώνονται τεχνολογικά, εφαρμόζουν διαδικασίες και πολλά άλλα σχετικά. Μάλιστα, λένε ότι αυτό απαιτούν οι καιροί, ο ανταγωνισμός, η εξέλιξη κ.λπ.

Επίσης, βάζουν στόχους, λαμβάνουν αποφάσεις, προχωρούν σε αναδιαρθρώσεις, υιοθετούν αλλοδαπές στρατηγικές κ.λπ.
Ακόμα, μεριμνούν για την εκπαίδευση των στελεχών τους, για τη δημιουργία περιβάλλοντος εργασίας, για την βελτίωση των συνθηκών εργασίας.

Ταυτόχρονα οι ασφαλιστικές εταιρείες, υποβοηθούν τις πωλήσεις τους με κίνητρα, με παροχές, με εκπτώσεις, με προμήθειες και ότι άλλο μπορούν για να προχωρήσουν στην αγορά. Επιπρόσθετα λαμβάνουν και οδυνηρές αποφάσεις για περικοπές στελεχών, γραφείων, ανακατανομές ανθρώπων και καταστάσεων, επίσης για την πρόοδο της εταιρείας.

Συχνά, οι εταιρείες, επιλέγουν και συμπεριφορές που θεωρούνται βεβιασμένες ή χωρίς μακροπρόθεσμο ορίζοντα, αλλά αυτό αποτελεί στιγμιαία απόφαση της κάθε ηγεσίας όταν βλέπει τα δύσκολα. Σπανιότερα οι εταιρείες ασχολούνται με την πραγματική υπόσταση του δυναμικού τους, αφήνοντας στην τύχη αυτό που λέγεται «χτίσιμο» υπερηφάνειας και εμπιστοσύνης για την υπόσταση της επιχείρησης που ο κάθε εργαζόμενος βρίσκει επαγγελματική στέγη.

Ακόμα πιο σπάνια οι εταιρείες ενημερώνουν το προσωπικό τους για τις εξελίξεις του κλάδου αγνοώντας την σημασία της σφαιρικής εκπαίδευσης και την συμβολή της στην βελτίωση της παραγωγικότητας.

Πιθανό οι ασφαλιστικές να παρασύρθηκαν από  τις «φούσκες» της ελληνικής ανάπτυξης τα προηγούμενα χρόνια και να εξελίχθηκαν διαμορφώνοντας πολλά επίπεδα εξουσίας στα οργανογράμματά τους. 

Οι διοικήσεις χάθηκαν, ίσως, στο λαβύρινθο των διαδικασιών, και τα στελέχη πλανώνται στο λαβύρινθο των ματαιοδοξιών