back to top
23.4 C
Athens
Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2025

Αρωματικές…διαφημίσεις από την Liberty Mutual

H αμερικανική ασφαλιστική προχώρησε σε…ευωδιαστές διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα ΜΜΕ στις ΗΠΑ, για να συνδέσει το όνομά της με την αγορά νέου ΙΧ  (και την ασφαλιστική του κάλυψη)

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

- Advertisement -

Ιδιαίτερα ευρηματικοί αποδείχθηκαν οι διαφημιστές με τους οποίους συνεργάζεται η αμερικανική ασφαλιστική εταιρεία Liberty Mutual, καθώς συνέλαβαν την ιδέα μιας…αρωματικής διαφημιστικής καταχώρησης: Πρόκειται για μια «κλασική» διαφήμιση με ένα αρωματικό μέρος (στα πρότυπα των διαφημίσεων αρωμάτων), μόνο που αντί για ευωδιές…κίτρου και σανταλόξυλου, απελευθερώνει μυρωδιές ελαστικών και βινυλίου, που παραπέμπουν ευθέως σε γραμμή παραγωγής νέων αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας Adweek, η διαφήμιση που «έτρεξε» στην κυριακάτικη έκδοση των Chicago Sun Times είναι μέρος μιας προσπάθειας να χρησιμοποιηθεί η «μνήμη» μιας μυρωδιάς ώστε να συνδεθεί η Liberty Mutual με τη διαδικασία αγοράς ενός νέου ΙΧ. Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ, η έρευνα που πραγματοποίησε η διαφημιστική εταιρεία  Goodby Silverstein & Partners έδειξε ότι κατά τη διαδικασία αυτή, οι υποψήφιοι αγοραστές αρχίζουν να σκέφτονται και το θέμα της ασφαλιστικής κάλυψης.

- Advertisement -

«Προκειμένου να συνδεθεί κανείς με τον καταναλωτή την συγκεκριμένη χρονική στιγμή που λαμβάνει μια απόφαση για την ασφάλισή του είναι εξαιρετικά δύσκολο, ακόμα και αν δαπανούσαμε πολλά χρήματα για τον σκοπό αυτό», αναφέρει η διαφημιστική. «Οπότε επιλέξαμε μια έντυπη διαφήμιση που μπορεί να «πιάσει» τους δυνητικούς αγοραστές ΙΧ στην πιο σημαντική στιγμή».

Με άλλα λόγια, ο στόχος είναι ότι η μυρωδιά ενός νέου αυτοκινήτου θα κάνει τους διαφημιστές να θυμηθούν υποσυνείδητα τη διαφήμιση της Liberty Mutual που μόλις είδαν. Αυτό το concept βέβαια βασίζεται στην αντίληψη ότι η μυρωδιά ενός νέου ΙΧ είναι κάτι καλό για τον καταναλωτή, κάτι που δεν είναι δεδομένο με δεδομένο ότι πολλές οικολογικές οργανώσεις έχουν σημάνει τον κώδωνα του κινδύνου για τις εκατοντάδες χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό των αυτοκινήτων. Γι’ αυτό και ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford φημολογείται ότι προσπαθούν να απαλλαγούν από την «ευωδιά» αυτή…

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η παγίδα της άδειας πόλης και τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα

Με λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους, πολλοί οδηγοί αισθάνονται πως δεν υπάρχει κίνδυνος. Κι όμως, τα στατιστικά αποδεικνύουν το αντίθετο

Έξυπνο παρκάρισμα: Η BYD υποκαθιστά τις ασφαλιστικές κι αναλαμβάνει τις ζημιές

Η υπόσχεση της BYD αφορά ζημιές που θα προκύψουν επί κινεζικού εδάφους σε αυτοκίνητα με σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης God's Eye

Ξένοιαστο καλοκαίρι με δωρεάν τεχνικό έλεγχο από τη SUZUKI

Με το πρόγραμμα δωρεάν ελέγχου Drive ‘N Smile Summer Edition όλοι οι κάτοχοι SUZUKI προετοιμάζουν το όχημά τους για καλοκαιρινές μετακινήσεις

Εμπορική απαξίωση ενός οχήματος: Μια σημαντική λεπτομέρεια που αγνοούν πολλοί στη σημερινή αγορά μεταχειρισμένων

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την αξία του οχήματος - Τι πρέπει να συνειδητοποιήσουν οι πωλητές και ποια σωστή πρακτική να εφαρμόσουν

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki: Νέα, κοινή καμπάνια και εταιρική τοποθέτηση

Υπό το κεντρικό μήνυμα: «Στη ζωή, η ασφάλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα συμβόλαιο»

«Η ηρεμία μέσα στην καταιγίδα»: Επισκόπηση Κινδύνων χώρας και τομέα από την Coface

Η Coface αναλύει την παγκόσμια δυναμική εστιάζοντας στην αύξηση του κοινωνικού και πολιτικού κινδύνου, και στις στρατηγικές προκλήσεις του Κόλπου

Fitch: Αναβάθμιση της Euroins AD σε «B+» με σταθερή προοπτική

Α. Μουρατίδου: «Προχωρούμε με αυτοπεποίθηση, επενδύοντας στην καινοτομία, στην αξιοπιστία και στη διαρκή ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης»

Η Howden ανοίγει τα χαρτιά της – Νέα σχέδια για τις προαιρετικές αντασφαλίσεις

Τι αποκαλύπτει η Howden Re στο συνέδριο του Μπάντεν-Μπάντεν, ενόψει αλλαγών και χαλάρωσης των συνθηκών αντασφάλισης

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

ΕΟΠΥΥ: Αυστηρή σύσταση για τις παράνομες χρεώσεις από ιδιωτικούς παρόχους υγείας

Επανειλημμένες καταγγελίες για παρατυπίες - Η ΕΛΛΟΚ επαναφέρει την πρότασή της για θεσμοθέτηση τακτικής αξιολόγησης των συμβεβλημένων παρόχων

Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών πρωτοπορεί με πράσινα χειρουργεία και αποτύπωση αναισθητικών αερίων

Για τον Δρ. Βασίλη Γ. Αποστολόπουλο, η τεχνολογική και ιατρική πρόοδος αποκτά αξία μόνο όταν συνοδεύεται από σεβασμό προς το περιβάλλον

Νέα διάκριση για τον Τάσο Χατζηθεοδοσίου – Ανάμεσα στους κορυφαίους 40 νέους επιχειρηματίες της Ελλάδας για το 2025

Υπό τη διοίκησή του, η Mega Brokers έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πλέον δυναμικούς και εξωστρεφείς ομίλους του κλάδου

Στ. Στεφανίδης: «Μαζί μπορούμε να χτίσουμε ένα πιο ανθεκτικό, ασφαλές και βιώσιμο αύριο για την ελληνική φιλοξενία»

Μιλώντας στα Greek Hospitality Awards 2025, τo διευθυντικό στέλεχος της ERGO ανέδειξε τον ρόλο της ασφάλισης στη βιωσιμότητα του τουρισμού

ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki: Νέα, κοινή καμπάνια και εταιρική τοποθέτηση

Υπό το κεντρικό μήνυμα: «Στη ζωή, η ασφάλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα συμβόλαιο»