back to top
21 C
Athens
Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025

ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki: Νέα, κοινή καμπάνια και εταιρική τοποθέτηση

Με κεντρικό μήνυμα «Στη ζωή, η ασφάλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα συμβόλαιο», ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki παρουσιάζουν την πρώτη τους καμπάνια και μαζί το ξεκίνημα μιας συναρπαστικής -όπως τη χαρακτηρίζουν- εποχής για τον ρόλο της ασφάλισης στη ζωή και στην περιουσία των ανθρώπων.

Η καμπάνια τρέχει σε όλα τα μέσα και σηματοδοτεί την πρώτη κοινή επικοινωνιακή εμφάνιση των δύο εταιρειών, ενσωματώνοντας τη στρατηγική μετάβαση σε μια νέα εταιρική τοποθέτηση (brand positioning), που βασίζεται σε ισχυρές έννοιες όπως:

- Advertisement -
  • η σταθερότητα και η σιγουριά που προσφέρει η ασφάλιση
  • η εμπιστοσύνη στη διαχρονική αξιοπιστία
  • η δυναμική προοπτική που δίνει σε κάθε στάδιο της ζωής.

Το ύφος και ο προσανατολισμός της καμπάνιας, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, είναι μια διαβεβαίωση συνέπειας και εξελικτικής συνέχειας: οι δύο εταιρείες παραμένουν προσηλωμένες στις ίδιες αξίες αξιοπιστίας, υπευθυνότητας και ανθρώπινης προσέγγισης – εμπλουτισμένες με νέα ενέργεια, νέα εργαλεία, νέες δυνατότητες.

Αυτές οι νέες δυνατότητες απορρέουν από τη στρατηγική ισχύ των δύο εταιρειών, καθώς και από το γεγονός ότι ανήκουν στον Όμιλο Eurobank, τον μεγαλύτερο τραπεζοασφαλιστικό οργανισμό στην Κύπρο, που ενισχύει την ικανότητά τους να προσφέρουν ολοκληρωμένες, καινοτόμες και εξατομικευμένες ασφαλιστικές λύσεις.

- Advertisement -

Για τις ERB Cyprilife και ERB Asfalistiki, η ασφάλιση υπερβαίνει τη σύναψη ενός συμβολαίου – γίνεται στήριγμα σε κάθε απρόοπτο, σε κάθε μικρή ή μεγάλη δύσκολη στιγμή, σε κάθε «χρειάζομαι και έχω ανάγκη». Αυτός άλλωστε θεωρούν ότι είναι και ο πραγματικός ρόλος ύπαρξης ενός σύγχρονου ασφαλιστικού οργανισμού.

Η καμπάνια, καταλήγουν, ενσωματώνει αυτό το συγκριτικό πλεονέκτημα με τρόπο διακριτικό, ουσιαστικό και απόλυτα συντονισμένο με τη νέα στρατηγική ταυτότητα των εταιρειών.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Eurobank – Fairfax Digital: Στρατηγική συνεργασία με EY – Microsoft για ταχύτερη υιοθέτηση της Αgentic AI

Η πρωτοβουλία φέρνει τη Eurobank στην πρώτη γραμμή του τραπεζικού κλάδου ως προς την αξιοποίηση ΤΝ με Δυνατότητα Αυτόνομης Δράσης

Eurobank – Eurolife: Η επιστροφή της κυριαρχίας

Η Eurobank αποφάσισε να γυρίσει τον χρόνο πίσω, ανατρέποντας μια πώληση υπό πίεση του 2016 και επανακτώντας έναν κρίσιμο πυλώνα

Η Eurolife στο επίκεντρο της στρατηγικής Eurobank στο νέο 3ετές business plan 2025-2027

Η διοίκηση της Eurobank βλέπει στη Eurolife όχι μόνο έναν παραγωγό ασφαλίστρων, αλλά και ένα εργαστήριο καινοτομίας για νέα προϊόντα και υπηρεσίες

Ο χάρτης του bancassurance στην Ελλάδα… έως και σήμερα!

Το μέλλον του bancassurance στη χώρα μας δεν θα κριθεί μόνο από τις μεγάλες συμφωνίες - Καθοριστικός ο ανθρώπινος παράγοντας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Achmea: Βάζει 99 εκατ. για να περιορίσει την αύξηση των ασφαλίστρων

Τα ασφάλιστρα υγειονομικής περίθαλψης θα αυξηθούν το 2026, εν μέρει επειδή οι εν λόγω υπηρεσίες χρησιμοποιούνται περισσότερο

Ασφάλεια για όλη την πολυκατοικία: Το νέο πρόγραμμα της ΜΙΝΕΤΤΑ

Τα καινούρια προγράμματα ασφάλισης κοινόχρηστων χώρων στοχεύουν στην ουσιαστική προστασία των πολυκατοικιών και των ενοίκων τους

«Αλλάζουμε το κλίμα μέσα μας»: Η Εθνική Ασφαλιστική στέλνει μήνυμα πρόληψης απέναντι στα φυσικά φαινόμενα

Η εταιρεία αναδεικνύει την ιδιωτική ασφάλιση ως το «απόλυτο life hack», που προσφέρει ηρεμία και σταθερότητα σε κάθε ανατροπή

Αυξημένη κατά 7,55% η παραγωγή ασφαλίστρων 9μήνου της Interlife

Ιδιαίτερα ανοδικά αποτελέσματα στον Κλάδο Αυτοκινήτου και στους Λοιπούς Κλάδους

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

10th Business Forum Greece-Sweden | Crosscurrents: Policy, Power, Innovation

Tο 10ο Επιχειρηματικό Φόρουμ Ελλάδας-Σουηδίας επισφράγισε για άλλη μια χρονιά τη μακρόχρονη σύμπραξη των δύο χωρών, αναδεικνύοντας νέες ευκαιρίες

Achmea: Βάζει 99 εκατ. για να περιορίσει την αύξηση των ασφαλίστρων

Τα ασφάλιστρα υγειονομικής περίθαλψης θα αυξηθούν το 2026, εν μέρει επειδή οι εν λόγω υπηρεσίες χρησιμοποιούνται περισσότερο

Ασφάλεια για όλη την πολυκατοικία: Το νέο πρόγραμμα της ΜΙΝΕΤΤΑ

Τα καινούρια προγράμματα ασφάλισης κοινόχρηστων χώρων στοχεύουν στην ουσιαστική προστασία των πολυκατοικιών και των ενοίκων τους

«Αλλάζουμε το κλίμα μέσα μας»: Η Εθνική Ασφαλιστική στέλνει μήνυμα πρόληψης απέναντι στα φυσικά φαινόμενα

Η εταιρεία αναδεικνύει την ιδιωτική ασφάλιση ως το «απόλυτο life hack», που προσφέρει ηρεμία και σταθερότητα σε κάθε ανατροπή

Αυξημένη κατά 7,55% η παραγωγή ασφαλίστρων 9μήνου της Interlife

Ιδιαίτερα ανοδικά αποτελέσματα στον Κλάδο Αυτοκινήτου και στους Λοιπούς Κλάδους