Περί μίας διαφήμισης

[starbox]

H έξυπνη προωθητική ενέργεια της International Life στο ΘΕΜΑ έφερε αναστάτωση στους ανταγωνιστές και εκνευρισμό σε κάποιους διαμεσολαβούντες αλλά και μερικούς δημοσιογράφους.

Η International Life τάραξε τα νερά της ασφαλιστικής αγοράς και έκανε ένα μεγάλο διαφημιστικό άνοιγμα με την προσφορά μηνιαίας ασφάλισης αυτοκινήτου έναντι 16 ευρώ .

Οι αντιδράσεις από μερίδα διαμεσολαβούντων και δημοσιογραφικούς κύκλους αφορά κυρίως τους φόβους να μην «σπάσει» η αγορά των διαμεσολαβούντων και ίδια δημοσιογραφικά οφέλη.

Ο πρόεδρος της International Life κ. Φωκίων Μπράβος μιλώντας στην I.W δήλωσε ότι «πρόκειται για απλώς μία προωθητική προσφορά συγκεκριμένου χρόνου και ότι οι πελάτες θα διοχετευθούν μετά τη λήξη της προσφοράς προς τους συνεργάτες διαμεσολαβούντες εάν θέλουν να είναι ασφαλισμένοι στην εταιρεία.

Τα νέα ασφαλιστήρια συμβόλαια θα έχουν σαφώς διαφορετικές τιμές. Η σκέψη για την προωθητική ενέργεια είναι αντί να δοθούν λεφτά σε διαφημιστικές καμπάνιες να δοθεί μέρος των χρημάτων διαφήμισης αυτών στην προωθητική ενέργεια».