Σε νέα προγράμματα με προσιτό κόστος προσανατολίζεται η ασφαλιστική αγορά

Σε ευέλικτα και προσιτά προϊόντα για τον Έλληνα καταναλωτή προσανατολίζεται η ασφαλιστική αγορά σε όλους τους κλάδους, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες των πολιτών. Υπάρχουν προγράμματα ετήσιας διάρκειας των οποίων το κόστος έχει μειωθεί στο μισό.

Όπως ανέφερε στο Insurance Money Conference 2013 o κ. Θωμάς Δέσπος, Υποδιευθυντής Παροχών Ζωής και Συστημάτων Υγείας στην International Life  «έχουμε επηρεαστεί από παγκόσμια γεγονότα, όπως η Lehmann Brothers. Η ύφεση επηρεάζει τη χώρα μας, ενώ λείπουν και οι θεσμοθετήσεις της Πολιτείας που υποστηρίζουν τον ασφαλιστικό χώρο». Για τον τομέα της υγείας είπε ότι είναι πολύ ευαίσθητος.

Όταν ο πελάτης αρρωστήσει, σταματάει να είναι πελάτης και αντιμετωπίζεται ως ασθενής. Για τα προγράμματα είπε ότι έχουν χαμηλό κόστος και ότι τα περισσότερα είναι ετησίως ανανεούμενα. «Έχουμε 50% μείωση κόστους σε σχέση με το παρελθόν. Πάμε σε προγράμματα χωρίς πολλά αξεσουάρ», είπε χαρακτηριστικά.

Ο Γιώργος Ζαφειρίου, Διευθύνων Σύμβουλος στην Comergon A.Ε. παρατήρησε ότι τον τελευταίο καιρό ο ρόλος των επιχειρήσεων στον 2ο πυλώνα έχει αρχίσει και αυξάνεται, παρά το γεγονός ότι το διαθέσιμο εισόδημα των επιχειρήσεων έχει μειωθεί. Επίσης σημείωσε ότι παλιότερα μόνο μεγάλες επιχειρήσεις έκαναν ομαδικές ασφαλίσεις, ενώ από το 2000 και μετά έχουν αρχίσει και μεσαίες εταιρείες να κάνουν ανάλογα συμβόλαια.

Ο Ιωάννης Σηφάκης, Διευθυντής Marketing και Εκπαίδευσης Δικτύων στην ΑΤΕ Ασφαλιστική αναφέρθηκε στην ποιότητα ζωής Οι κ.κ. Σ. Αίσωπος, Prime Insurance, Θ. Δέσπος, International Life,  Ι. Σηφάκης, ΑΤΕ Ασφαλιστική,  Γ. Ζαφειρίου, Comergon A.E., Α. Λοπατατζίδης, Όμιλος Βιοϊατρική, Συντονιστής του πάνελ: Ν. Κεχαγιάογλου,  Κ-2στη χώρα μας που, με άριστα το 10, παίρνει 6,2, όταν ο μέσος όρος στην Ευρώπη παίρνει 8. Για τον Έλληνα πολίτη είπε ότι, πέραν των άλλων δυσκολιών που έχει να αντιμετωπίσει, δυσκολεύεται να καλύψει τις ανάγκες υγείας και σύνταξης.

Ο Αθανάσιος Λοπαταζίδης, MSc, PhD, Σύμβουλος Διοίκησης στον Όμιλο Βιοϊατρική τόνισε ότι όταν το ΑΕΠ έχει πέσει στα 185 δισ. ευρώ τα τελευταία χρόνια, οι δαπάνες υγείας έχουν πέσει στο 8,5% του ΑΕΠ, από 9,5% που ήταν αρχικά.

Δηλαδή, σύμφωνα με τον κ. Λοπατατζίδη, έχουν χαθεί στην υγεία, από το 2009, περίπου 6,5 δισ. ευρώ.

Ο κ Σεραφείμ Αίσωπος, Εμπορικός Διευθυντής στην Prime Insurance στάθηκε, στην ομιλία του, κυρίως στην ανάγκη δημιουργίας από το κράτος ενός θεσμικού πλαισίου για τα νέα προϊόντα και την καινοτομία στον κλάδο υγείας, για το οποίο έχει ξεκινήσει διάλογος το τελευταίο διάστημα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*