Διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό μέσα από τις δεξιότητες των εργαζομένων

Ο κ. Γ. Φράγκος, Manpower Professional Director στη ManpowerGroup μίλησε στο Insurance Money Cοnference για τις δεξιότητες των εργαζομένων και πως αυτές μπορούν να συμβάλλουν στη διαφοροποίηση των ασφαλιστικών εταιρειών από τον ανταγωνισμό. Όπως είπε το 41% των εταιρειών αντιμετωπίζει πρόβλημα στο να ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον ίδιο κλάδο.

Για τον λόγο αυτόν, η εταιρεία πρέπει να προσθέτει αξία στο προϊόν της και την αξία αυτή να τη βρίσκει μέσα από το ταλέντο των εργαζομένων της.

Επίσης είναι σημαντικό η εταιρεία να επικοινωνεί σωστά την αξία της, ώστε να την αντιλαμβάνεται η αγορά και ο πελάτης. «Χρειάζεται κλίμα εμπιστοσύνης, ώστε ο πελάτης να αντιλαμβάνεται ότι συνεργάζεται με κάποιον που ξέρει τι λέει», τόνισε χαρακτηριστικά.

Συγκεκριμένα, ο κ. Φράγκος έθεσε τρία σημεία-«κλειδιά», που πρέπει να έχουν υπόψη τους οι εταιρείες:

•    Να επικοινωνούν με σωστό τρόπο την αξία των προϊόντων ή υπηρεσιών τους, ώστε να την αντιλαμβάνεται ο πελάτης
•    Να δίνουν με τα προϊόντα τους προστιθέμενη αξία
•    Να υπάρχουν αποδείξεις για την ύπαρξη των παραπάνω δύο σημείων

Επίσης ο κ. Φράγκος τόνισε ότι οι εταιρείες δεν θα πρέπει να φοβούνται να δίνουν πράγματα από την αρχή στους πελάτες τους, ώστε οι τελευταίοι να αισθάνονται μεγαλύτερη ασφάλεια, ότι δηλαδή υπάρχει πράγματι η προστιθέμενη αξία που λαμβάνουν από την εταιρεία με την οποία συνεργάζονται.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*