Η Επιθεώρηση Φουφόπουλου κατέκτησε την κορυφή και την… Ιθάκη της

Στην 31η εκδήλωση απολογισμού και βραβεύσεων της Επιθεώρησης Φουφόπουλου που διοργανώθηκε στις 29 Μαρτίου 2024,  το “παρών” έδωσαν υψηλά ιστάμενα πρόσωπα της ασφαλιστικής αγοράς αλλά και του πολιτικού βίου.  

Στην εκδήλωση συμμετείχαν, μεταξύ άλλων ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας και ο υφυπουργός Οικονομικών, Χάρης Θεοχάρης, ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής, Robert Gauci, ο  Κωνσταντίνος Ρόκας, Managing Director του CVC, ο Τάσος Αναστασίου, Διευθυντής Corporate Προϊόντων κ.α.

Στον χαιρετισμό που απηύθυνε, ο κ. Φουφόπουλος σε συγκινησιακό κλίμα, κάνοντας μια αναφορά στο παρελθόν τόνισε: “μακάρι να είχα μαζί μου μια φωτογραφία από την πρώτη μας εκδήλωση όπου έγινε στα γραφεία μας, με πολύ μεγάλη δύναμη ψυχής γιατί τότε ξεκίνησε αυτό που σήμερα καταγράφει 31 χρόνια”.

Το θέμα της εφετινής εκδήλωσης της Επιθεώρησης ήταν ο “Οδυσσέας ο Ταξιδευτής της Ζωής” από το ομώνυμο βιβλίο της συγγραφέως Αγγελικής Μουρατίδου. “Σας προσκαλώ λοιπόν στο δικό μας ταξίδι, στο ταξίδι όλων μας, αλλά και στου καθένα από εμάς ξεχωριστά… Να αναλογιστούμε πόσους σταθμούς περάσαμε και πόσους ακόμα έχουμε να περάσουμε για να φτάσουμε στην δική μας Ιθάκη”. 

Για την χρονιά των επιτυχιών που ολοκληρώθηκε (σ.σ. το 2023) ανέφερε: “Αγαπητοί συνάδελφοι, κατακτήσαμε την κορυφή και παραμείναμε εκεί και το 2023. Αποτελούμε πλέον μέγεθος ανυπέρβλητο. Εσείς αποτελείτε την αδιάψευστη απόδειξη της επαγγελματικής επιτυχίας στην ασφαλιστική αγορά, εδώ και δεκαετίες. Είμαστε η πρώτη δύναμη στην Εθνική Ασφαλιστική, δίνοντας τον ρυθμό στην ασφαλιστική αγορά” ανέφερε μεταξύ άλλων. 

Στις γενικές ασφαλίσεις η παραγωγή έφτασε 5.200.000 ευρώ καταγράφοντας αύξηση κατά 11 %. Στους κλάδους ζωής η παραγωγή ανήλθε στα 7.000.000 ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 10% σε σχέση με το 2022.

Και συνέχισε:

“H επιθεώρησή μας πλέον αποτελείται από 6 διευθυντές γραφείων, 6 υποδιευθυντές, 31 managers, 280 επαγγελματίες ασφαλιστικούς συμβούλους που είναι κατανεμημένοι σε 22 έδρες, σε 11 πόλεις με τα αντίστοιχα ασφαλιστικά γραφεία. Μας βρίσκετε πλέον παντού”.

Ιδιαίτερη μνεία έκανε στη συνεργασία με τα γραφεία του κ. Κωνσταντίνου Κράπα, ένα ιστορικό στέλεχος της εταιρείας, που έχει προσφέρει πολύ μεγάλα αποτελέσματα για την εταιρεία λειτουργώντας σε ένα στρατηγικό σημείο που ενώνει την Αττική με τη Θεσσαλία και αντίστοιχα με την Β. Ελλάδα”.

Εν συνεχεία ο κ. Φουφόπουλος αναφέρθηκε στην πολύ καλή στελέχωση της εταιρείας σε τομείς εξυπηρετούν το έργο των συνεργατών. κάποιοι βασικοί τομείς είναι:

  1. στατιστικής ανάλυσης δεδομένων
  2. Ανεύρεσης υποψηφίων πελατών
  3. Ανάπτυξης και επιλογής υποψηφίων συνεργατών
  4. Εκπαίδευσης 
  5. Προιόντων και ανάλυσης ανταγωνισμού.

Κλείνοντας έθεσε τους στόχους της εταιρείας. “Όπως σε κάθε σταθμό της Οδύσσειας, έτσι και το δικό μας ταξίδι συνέπεσε με παγκόσμια και τοπικά γεγονότα. 

Βρεθήκαμε το 2003 στο επίκεντρο τεραστίων αλλαγών. Κάναμε αναδιάταξη του οργανογράμματός μας και ο νέος τρόπος διοίκησης δεν μας δυσκόλεψε, ούτε μας ξένισε. Είχαμε νέα πρόσωπα σε θέσεις και έπρεπε να έχουμε μεγάλη προσαρμογή για να ανταποκριθούμε. Ο νέος κανονισμός δεν έγινε σε ένα βράδυ, αλλά μέσα από ζυμώσεις εκπονήθηκε μέσα σε ένα χρόνο και παρεμβαίνουμε στα όποια σημεία χρειάζεται.

Προχωρήσαμε σε απόσυρση προϊόντων και πλασάρισμα νέων. Υιοθετήσαμε νέα φιλοσοφία στις πωλήσεις με τη συμμετοχή όλων των κλάδων, ενώ ψηφιοποιήσαμε την εταιρεία.

Ταξιδεύουμε το 2024 και με την πρώτη μάτια η τάση είναι αυξητική σε κάθε κλάδο. 

Υιοθετώντας την στρατηγική της εταιρείας θέτουμε στόχους για το 2024.

Τι θέλουμε να κάνουμε;

Το crosselling να πάρει νέες διαστάσεις 

Τακτική επικοινωνία με τους πελάτες, σε συγκεκριμένες μέρες μέσα στον χρόνο

Αύξηση παραγωγικότητας ανά συνεργάτη και ανά κλάδο 

Υψηλού επιπέδου διαχείριση χαρτοφυλακίου

Ανάπτυξη κατά 20% του δυναμικού των ασφαλιστικών συμβουλών 

Συγκλίσεις και συνεργασίες, με την ανάπτυξη εργασιών, στην ευρύτερη αγορά 

Προσαρμογή των ενεργειών όλων των ασφαλιστών στο εταιρικό πόρταλ

Εξισορρόπηση της σχέσης μεταξύ ζωής και γενικών ασφαλίσεων 

Νέους τρόπους μαζικής επικοινωνίας με το κοινό”.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*