T. Ηλιακόπουλος, INTERAMERICAN: Ένα καταξιωμένο στέλεχος δείχνει τον δρόμο προς την επιτυχία

Πρόκειται για ένα «γνήσιο τέκνο» της INTERAMERICAN. Ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της κορυφαίας ασφαλιστικής, που ταύτισε το όνομά του με την πρόοδο, την εξέλιξη και την πρωτοπορία, αξίες που έχουν καταστήσει την INTERAMERICAN συνώνυμη του “success story”. 

Ο Τάσος Ηλιακόπουλος, γενικός διευθυντής Πωλήσεων της INTERAMERICAN, ο οποίος έχει υπηρετήσει, όπως μας αναφέρει, σε πολλές θέσεις του Ομίλου στη διάρκεια της καριέρας του, γαλουχήθηκε και υπηρέτησε με απόλυτη αφοσίωση αυτές τις αξίες. Αν και μόλις 48 ετών, έχει διανύσει ήδη πολλά χιλιόμετρα στον επαγγελματικό στίβο, καθώς μετρά 22 έτη παρουσίας και δραστηριοποίησης στον κλάδο, έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του το 1999.

 «Ξεκίνησα την καριέρα μου στην INTERTRUST, την εταιρεία διαχειρίσεως των αμοιβαίων κεφαλαίων της INTERAMERICAN. Είχα την τύχη να ξεκινήσω από πολύ χαμηλά μέσα στην εταιρεία και να περάσω από πολλές θέσεις. Ξέρετε, αυτό μου έδωσε τη δυνατότητα να έχω μια σφαιρική εικόνα του Ομίλου και να μπορώ να γνωρίζω πράγματα που είναι πολύ σημαντικά για τη λειτουργία του. Πάντοτε, ή σχεδόν πάντοτε, σε θέσεις που έχουν να κάνουν με τις πωλήσεις γενικότερα (Marketing, Πωλήσεις, Contact Center), και φυσικά στην Anytime, στην οποία είχα τη χαρά να είμαι από τους πρωτεργάτες της. Αλλά πέρασα και ένα κομμάτι του εργασιακού μου χρόνου και σε θέσεις Operations, οι οποίες με βοήθησαν να καταλάβω σε βάθος πολλά πράγματα. Γιατί, ξέρετε, εμείς στις πωλήσεις μπορεί να θέλουμε να γίνουν πολλά πράγματα γρήγορα, αλλά πρέπει να γνωρίζουμε τελικά και τι μπορεί να γίνει μέσα σε μια εταιρεία» θα μας πει.

 Μιλά με αγάπη για τη δουλειά του, εξαίρει τη σημασία της συμμετοχικότητας και είναι υπέρμαχος της ομαδικότητας στη λήψη αποφάσεων. Συνομιλώντας μαζί του, διακρίνει κανείς πως πρόκειται για έναν άνθρωπο στοχοπροσηλωμένο, αποφασιστικό, έναν “pioneer”, που με ευγένεια, ενδιαφέρον και χαρά ακούει τον συνομιλητή του. Και εκεί για τον ίδιο έγκειται η «συνταγή» της επιτυχίας ενός γενικού διευθυντή Πωλήσεων σε οποιαδήποτε εταιρεία. Η «συνταγή» αυτή, όπως μας λέει, δεν αποτελείται από ένα ή δύο «συστατικά». Μπορεί, και πρέπει, να είναι διορατικός, ευέλικτος, πρωτοπόρος. Όμως δεν είναι μόνο αυτά. Πάνω από όλα, πρέπει να μάθει να είναι καλός ακροατής. Ίσως για ορισμένους να μοιάζει απλό, όμως το να μάθει κάποιος να ακούει είναι χάρισμα και μια αρετή μοναδική. «Πρέπει να μάθεις να αφουγκράζεσαι τις ανάγκες του κόσμου. Έτσι και μόνο έτσι», αναφέρει, «δημιουργείς με έναν σωστό και δομημένο τρόπο όλες εκείνες τις συνθήκες και προχωράς σε όλες τις ενέργειες που χρειάζονται προκειμένου να λύσεις όλα τα θέματα τα οποία προκύπτουν».

 Οι προκλήσεις δεν τρομάζουν τον Τάσο Ηλιακόπουλο. Αντιθέτως, τον γοητεύουν. Λόγω της θέσης του στην εταιρεία, έρχεται συχνά αντιμέτωπος με τέτοιες προκλήσεις, όπως για παράδειγμα ο διττός ρόλος που έχει να διαδραματίσει και να φέρει εις πέρας με επιτυχία σε καθημερινή βάση. «Ο ρόλος ο δικός μου στην εταιρεία έχει δύο “πόδια” θα έλεγα, το ένα είναι μέσα στην εταιρεία και το δεύτερο έξω από αυτήν» μας λέει. «Το πρώτο αφορά τον ρόλο μου ως μέλος της εκτελεστικής επιτροπής του Ομίλου. Αυτό σημαίνει συμμετοχή σε καθημερινή βάση στη λήψη αποφάσεων αναφορικά με το πώς λειτουργεί ο Όμιλος, πώς προχωράμε, τι κάνουμε σε όλα τα επίπεδα, όχι μόνο στο σκέλος των πωλήσεων».

 Το δεύτερο, το οποίο είναι εξίσου σημαντικό για τον ίδιο, αφορά την καθημερινή επαφή με ανθρώπους έξω από την εταιρεία. «Είναι τα δίκτυα πωλήσεων, η καθημερινή επαφή με τους ανθρώπους της “πρώτης γραμμής”. Εκείνοι είναι οι “μαχητές”, οι άνθρωποι που δίνουν σε καθημερινή βάση μεγάλες μάχες τόσο με τους υφιστάμενους πελάτες, για ενημέρωση και καλύτερο service, όσο και για την προσέλκυση νέων πελατών, προκειμένου να αυξήσουν το χαρτοφυλάκιό τους και κατ’ επέκταση τα εισοδήματά τους». 

Είναι οι άνθρωποι εκείνοι που λειτουργούν ως «γέφυρα», μεταφέροντας τα μηνύματα του έξω κόσμου στην εταιρεία μέσω αυτής της επαφής. Αυτή η επαφή για τον κ. Ηλιακόπουλο αποτελεί το «κλειδί» για την αποτελεσματικότητα μιας εταιρείας στις προκλήσεις με τις οποίες μπορεί να έρθει αντιμέτωπη. «Πολλές εταιρείες δεν λαμβάνουν έγκαιρα τα μηνύματα της αγοράς και αυτό σημαίνει πως η αντίδρασή τους θα είναι by default πιο αργή. Εμείς, εδώ στην INTERAMERICAN, έχουμε μάθει να μην προσπερνάμε αυτήν την επαφή, ειδικά με τα δίκτυα πωλήσεων» εξηγεί.

 Ένας άριστος επαγγελματίας. Ένα στέλεχος σε μια υψηλόβαθμη θέση αυστηρών προδιαγραφών και υψηλών απαιτήσεων. Αν αναρωτιέται κάποιος πώς μπορεί ένας άνθρωπος να επιτελέσει στην καθημερινότητά του έναν τόσο σοβαρό ρόλο συνδυάζοντάς τον με ελεύθερο χρόνο, τότε θα βρεθεί μπροστά σε μια δυσεπίλυτη εξίσωση. 

Ωστόσο ο Τάσος Ηλιακόπουλος, πέρα από το μεγάλο του μεράκι για το έργο που υπηρετεί, τρέφει βαθιά αγάπη για τη δεκάχρονη κόρη του, για την οποία κάνει τα αδύνατα δυνατά, βρίσκοντας χρόνο να περάσει μαζί της ποιοτικές στιγμές, όπως θα μας πει. 

Ο χρόνος ενός υψηλόβαθμου στελέχους είναι λιγοστός, καθώς το εικοσιτετράωρο είναι απαιτητικό και μοιράζεται μεταξύ σκληρής εργασίας, επαγγελματικών ταξιδιών, προσωπικής επαφής με συνεργάτες και πελάτες, όπως λέει ο κ. Ηλιακόπουλος. Ο χώρος των ασφαλίσεων επιτάσσει προσήλωση σε πελάτες και δίκτυα, και για τον λόγο αυτό ο άνθρωπος που υπηρετεί τον κλάδο δεν είναι ένας συνήθης εργαζόμενος, καθώς βάζει πάντα πρώτα τον άνθρωπο και δεν σκέφτεται τα τυπικά ωράρια, που φαντάζουν εντελώς διεκπεραιωτικά σε άλλα επαγγέλματα.

«Επιταχυντής» αλλαγών οι εξελίξεις στο μέτωπο της Covid-19

Φυσικά, στη συζήτησή μας δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε σε όλες τις εξελίξεις που συμβαίνουν γύρω μας μετά το ξέσπασμα της πανδημίας. «Πολλοί θεωρούμε ότι αυτό που συνέβη στην Ελλάδα με τον κορωνοϊό, το οποίο φυσικά είχε επίπτωση και στην αγορά μας, ήταν η αιτία να αλλάξουν πράγματα. Λάθος, δεν ήταν η αιτία. Ο κορωνοϊός ήταν ένας επιταχυντής, ένας accelerator πραγμάτων τα οποία θα συνέβαιναν, απλώς τα έφερε πιο κοντά» θα πει ο κ. Ηλιακόπουλος. Όπως επισημαίνει, «δεν ήταν κάτι πρωτόγνωρο για τις εταιρείες, ήταν κάτι αναμενόμενο, που απλώς ήρθε νωρίτερα».

 «Έχουμε μάθει πια –και επαναλαμβάνω όχι μόνο στην ασφαλιστική αγορά– να λειτουργούμε περισσότερο ψηφιακά. Έχουμε μάθει να δουλεύουμε από απόσταση, να λειτουργούμε, να δρούμε, να αποφασίζουμε σε ένα περιβάλλον το οποίο διακρίνεται από πολύ μεγάλη αστάθεια. Όλα αυτά δεν ήρθαν λόγω του κορωνοϊού, ήρθαν απλώς νωρίτερα, γιατί ο κορωνοϊός λειτούργησε ως επιταχυντής». 

Στο σημείο αυτό ο Τάσος Ηλιακόπουλος εφιστά την προσοχή των εταιρειών, καθώς υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά: Είναι άλλο να λειτουργεί μια εταιρεία ψηφιακά και άλλο η πλήρης ψηφιοποίησή της. Πρόκειται για μια ομολογουμένως νέα και μεγάλη πρόκληση: «Θέλω να σταθώ σε ένα θέμα το οποίο, γενικά, για την αγορά μας είναι κομβικής σημασίας, νομίζω. Πολλοί θεωρούν ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες κατάφεραν να προσαρμοστούν και να λειτουργήσουν περισσότερο ψηφιακά σε αυτό το περιβάλλον το οποίο δημιουργήθηκε. Σωστή διαπίστωση. Το λάθος εδώ και η παγίδα είναι να νομίζουν οι εταιρείες ότι έχουν ψηφιοποιηθεί. Άλλο λειτουργώ ψηφιακά και άλλο ψηφιοποιούμαι. Είναι δύο εντελώς διαφορετικές καταστάσεις. 

 Αυτό που συνέβη είναι ότι οι υφιστάμενες λειτουργίες μιας εταιρείας κατάφεραν σε έναν πολύ μεγάλο βαθμό να γίνουν ψηφιακές. Οι εταιρείες έδωσαν τη δυνατότητα στους πελάτες και στους συνεργάτες τους να κάνουν πολλά πράγματα ψηφιακά και από απόσταση. Αυτό όμως για τις εταιρείες δεν σημαίνει απαραίτητα και ψηφιοποίηση. Ψηφιοποίηση σημαίνει κάτι διαφορετικό. Ψηφιοποίηση σημαίνει, πρώτα από όλα, απλοποίηση διαδικασιών και στη συνέχεια η πλήρης ψηφιοποίησή τους. Εμείς αυτό στην INTERAMERICAN το κάνουμε καθημερινά πράξη. Το μεγάλο στοίχημα των ασφαλιστικών εταιρειών και των εταιρειών γενικότερα στο μέλλον είναι να πετύχουν κάτι αντίστοιχο, και όχι απλά να ολοκληρώνουν ψηφιακά κάποιες υφιστάμενες διαδικασίες».

Κοιτάζοντας την Υγεία με διαφορετική ματιά

Μια νέα τάξη πραγμάτων δημιουργήθηκε όμως, σύμφωνα με τον κ. Ηλιακόπουλο, και στον τομέα της υγείας. Και, πρώτα από όλα, άλλαξε ο τρόπος με τον οποίο ο κόσμος εκλαμβάνει το αγαθό της υγείας και τις υπηρεσίες που προσφέρονται. 

«Ο κόσμος έγινε πιο ευαίσθητος. Ο κόσμος πια σκέφτεται πάρα πολλά πράγματα αναφορικά με το πώς θα καλυφθεί ασφαλιστικά η υγεία του τα επόμενα χρόνια. Αναφέρομαι στην ασφαλιστική κάλυψη της υγείας του συνολικά, όχι μόνο μέσω των ιδιωτικών προγραμμάτων υγείας. Ο κόσμος, εν γένει, είναι πια προβληματισμένος για το πώς θα καλυφθεί η υγεία του τα επόμενα χρόνια. Και είναι προβληματισμένος διότι βλέπει τις ανεπάρκειες του συστήματος υγείας. Επιπλέον, εκτός από τις κλασικές, παραδοσιακές ασθένειες που γνωρίζουμε, τις οποίες θα τις έχουμε και στο μέλλον, έρχεται να προστεθεί και το απρόβλεπτο: σήμερα, είναι ο κορωνοϊός, αύριο μπορεί να είναι κάτι διαφορετικό. Και αυτό αύξησε σημαντικά το ενδιαφέρον των Ελλήνων για την κάλυψη της υγείας τους και εν τέλει την ασφαλιστική τους συνείδηση».

 Ακριβώς αυτή η μεταστροφή του κόσμου είναι που έχει φέρει στο τραπέζι μια συζήτηση που «στην Ελλάδα προσπαθούμε να αποφύγουμε»: τις συμπράξεις.

 Ο κ. Ηλιακόπουλος δηλώνει σίγουρος ότι λύσεις για τον τομέα της υγείας θα βρεθούν και θα είναι αποτελεσματικές. «Η κουβέντα σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες έχει ήδη ξεκινήσει για την υγεία και την κάλυψή της. Συζητάμε ως ασφαλιστές υγείας, και όταν λέω ασφαλιστές υγείας, εννοώ όλους όσοι ασφαλίζουμε την υγεία, γιατί την υγεία δεν την ασφαλίζουμε μόνο εμείς, οι ασφαλιστικές εταιρείες, την ασφαλίζει και το κράτος. Αυτή, λοιπόν, η κουβέντα στις ευρωπαϊκές χώρες έχει ξεκινήσει για το πώς στο μέλλον μπορούμε να προσαρμοστούμε σε αυτό που έρχεται στον τομέα της υγείας. Και νομίζω ότι οι λύσεις θα έρθουν πολύ γρήγορα, θα είναι δομικές και θα περιλαμβάνουν μια λέξη που προσπαθούμε εδώ στην Ελλάδα να αποφύγουμε: τη λέξη “σύμπραξη”. Γιατί ξέρουμε ότι ούτε εμείς ως ασφαλιστικές εταιρείες ούτε τα κράτη από μόνα τους μπορούν να αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα. Το πρόβλημα θα αντιμετωπιστεί από κοινού. Και καταλαβαίνετε, νομίζω, τι σημαίνει για εμάς ως αγορά η από κοινού αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος. Σημαίνει πολλαπλασιασμός της ασφαλιστικής αγοράς στην Υγεία. Διότι, εδώ, στην Ελλάδα, το πρόβλημα προσπαθεί ο καθένας να το λύσει μόνος του. Όταν το αντιμετωπίσουμε μαζί ως φορείς, η ασφαλιστική αγορά υγείας θα εκτοξευθεί».

Η ΙΝΤΕRAMERICAN προλαβαίνει τις εξελίξεις

Πριν καν ο κορωνοϊός και τα lockdowns «επιβάλουν» ένα νέο μοντέλο εργασίας, η INTERAMERICAN είχε ήδη προλάβει τις εξελίξεις. Σύμφωνα με τον κ. Ηλιακόπουλο: «H INTERAMERICAN, ξέρετε, έχει μια ιδιαιτερότητα. Είμαστε η μοναδική ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα η οποία δεν παρέχει μόνο ασφαλιστικά προϊόντα. Διαθέτουμε στους ασφαλισμένους μας και πάρα πολλές υπηρεσίες σε όλους τους τομείς. Υπηρεσίες υγείας, βοηθείας κ.λπ. Παρ’ όλη αυτήν την πολυπλοκότητα, τολμήσαμε και υιοθετήσαμε ένα νέο μοντέλο λειτουργίας». Η πρωτοπορία της INTERAMERICAN έγκειται ακριβώς στο νέο αυτό μοντέλο εργασίας που, σημειωτέον, υιοθετήθηκε πριν την έλευση της πανδημίας. Βασίζεται δε στη συμμετοχικότητα.

 «Η INTERAMERICAN, πλέον, λειτουργεί Agile. Με μια διαφορετική δομή, χωρίς πολύπλοκη ιεραρχία, με ομάδες οι οποίες αποφασίζουν οι ίδιες πώς θα εκτελεστεί κάτι και πώς αυτό θα βγει στον αέρα. Ταυτόχρονα με αυτήν την αλλαγή υιοθετήσαμε και έναν άλλο τρόπο δουλειάς, σύμφωνα με τον οποίο οι εργαζόμενοι της εταιρείας δεν θα δουλεύουν εξ ολοκλήρου στα γραφεία μας. Εμείς θα λειτουργήσουμε στη μετά-Covid εποχή σε μια λογική όπου οι εργαζόμενοι θα δουλεύουν κατά το 60% του εργασιακού τους χρόνου από το σπίτι τους και κατά το 40% από τα γραφεία της εταιρείας. Άρα, τη λογική του distance working την είχαμε υιοθετήσει πριν. Απλώς ο κορωνοϊός επιτάχυνε τις εξελίξεις».

INTERAMERICAN και digital transformation

Στο θέμα της ψηφιοποίησης, ο κ. Ηλιακόπουλος αναφέρει πως η εταιρεία βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά, παρ’ όλα αυτά παρατηρεί: «Έχουμε λίγο δρόμο ακόμα να διανύσουμε. Εμείς στην INTERAMERICAN στοχεύουμε στην πλήρη ψηφιοποίηση της εταιρείας».

 Σε αυτό που στοχεύει η INTERAMERICAN είναι μια ολιστική προσέγγιση όσον αφορά το digitalization. «Ψηφιοποίηση, όπως προανέφερα, δεν σημαίνει ότι αυτό που κάνω σήμερα προσπαθώ να το κάνω ψηφιακά. Σημαίνει ότι αυτό που κάνουμε σήμερα προσπαθώ να το δώσω στον πελάτη, στον συνεργάτη, στον υπάλληλο, με έναν τρόπο απλό, προκειμένου να γλυτώσουμε από περιττές διαδικασίες και κόστη. Άρα η INTERAMERICAN σε αυτό το θέμα έχει απαντήσει ήδη, μάλιστα αποτελεσματικά» θα μας πει ο γενικός διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας.

Η INTERAMERICAN έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις στον κλάδο της υγείας

Με μια πληθώρα στρατηγικών επιλογών της, αναφέρει ο κ. Ηλιακόπουλος, η INTERAMERICAN βρίσκεται στην «πρώτη γραμμή» στον κλάδο της υγείας, έτοιμη να υποδεχθεί τις προκλήσεις που έρχονται.

 «Θα ήθελα, αρχικά, να σας αναφέρω πως η INTERAMERICAN ήταν η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία που έφερε την ασφάλιση υγείας στην Ελλάδα. Και οι στρατηγικές επιλογές που έκανε μετά από αυτό ήταν πολύ συγκεκριμένες και καθοριστικές για την αγορά μας, ευρύτερα».

Δεν υπάρχουν ισόβια προγράμματα, υπάρχουν ισόβιες εταιρείες

«Πρώτον, το 2009 ήμασταν η πρώτη εταιρεία που ουσιαστικά λανσάραμε τα ετησίως ανανεούμενα προγράμματα υγείας σε όλα μας τα δίκτυα πωλήσεων, καταργώντας τα αντίστοιχα ισόβια. Ξέρετε, τότε, έγινε χαμός. Έλεγαν ότι μόνο ισόβια προγράμματα πρέπει να υπάρχουν. Μετά από λίγα χρόνια, ακολούθησαν σχεδόν όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες. Σήμερα, δεν υπάρχει, νομίζω, εταιρεία που να διαθέτει ισόβια προγράμματα υγείας. Προσπαθούσα από τότε να τους πω ότι δεν υπάρχουν ισόβια προγράμματα, υπάρχουν ισόβιες εταιρείες. Γιατί υπήρχαν εταιρείες που διέθεταν μόνο ισόβια προγράμματα, οι οποίες ξαφνικά σταμάτησαν να υπάρχουν ως εταιρείες».

Η μοναδικότητα της INTERAMERICAN στις υπηρεσίες υγείας

«Μια δεύτερη σημαντική επιλογή που κάνουμε εδώ και πολλά χρόνια είναι η επένδυση σε υπηρεσίες υγείας. Η INTERAMERICAN είναι η μοναδική ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα η οποία παρέχει και υπηρεσίες υγείας, όχι μόνο ασφάλιση υγείας. 

Τα πολυϊατρεία MEDIFIRST, η ATHINAIKI MEDICLINIC, τα ιδιόκτητα μέσα υγειονομικής μεταφοράς και η πρωτοποριακή 24ωρη «Γραμμή Υγείας 1010» είναι μερικά παραδείγματα. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για τη δημιουργία του τρίτου MEDIFIRST στην Αθήνα, στο Περιστέρι. Μια επένδυση σημαντική, με υψηλό κόστος. 

Ειδικά για τα MEDIFIRST θα ήθελα να αναφέρω ότι δεν είναι διαγνωστικά κέντρα. Το “ταξίδι” του πελάτη μας σε αυτά, το “customer journey”, δεν ξεκινά από μια διαγνωστική εξέταση. Ξεκινά από τον γιατρό, για να συνεχίσει, αν χρειαστεί, στη διαγνωστική εξέταση και ίσως στη νοσηλεία. Είναι μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση, μοναδική στην Ελλάδα. Με στόχο το συμφέρον του πελάτη. 

Όλα τα παραπάνω είναι επενδύσεις που έγιναν για να προσφέρουν στον πελάτη μας την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και το καλύτερο δυνατό customer experience. Είμαστε, όπως είπα, οι μοναδικοί που το κάναμε. Αυτό μας βοήθησε πάρα πολύ στο να δημιουργήσουμε αυτό που ονομάζουμε, εσωτερικά, “οικοσυστήματα”. Πρόκειται για κάτι πολύ σημαντικό για τη δουλειά μας. Γιατί όποιος πιστεύει ότι στο μέλλον οι ασφαλιστικές εταιρείες θα διαθέτουν μόνο ασφαλιστικά προϊόντα, νομίζω ότι ζει σε κάτι που δεν θα έρθει. Πρέπει να καταλάβουμε ότι οι εταιρείες θα πρέπει να προσφέρουν στους πελάτες τους συνολικές λύσεις, όπου στο κέντρο θα είναι η ασφάλιση και περιμετρικά θα βρίσκονται υπηρεσίες που σχετίζονται με αυτή. Και αυτό το μοντέλο το ακολουθούμε πιστά εμείς στην ΙNTERAMERICAN».

Τα φυσικά δίκτυα διανομής όχι ως πωλητές, αλλά ως σύμβουλοι

Έμφαση δίνει η INTERAMERICAN στην ενδυνάμωση των φυσικών της δικτύων διανομής, που πρέπει και οφείλουν να λειτουργούν ως σύμβουλοι. Γιατί, όπως διαβλέπει ο κ. Ηλιακόπουλος, οι πελάτες του «σήμερα», αλλά και του μέλλοντος, θα αναζητούν τη συμβουλή, την επαφή, όχι απλώς τη διεκπεραίωση μιας εργασίας.

 «Μια τρίτη επιλογή είναι ο σαφής προσανατολισμός μας στην ασφάλιση υγείας και η παροχή εμπιστοσύνης στη διανομή αυτών των προϊόντων μέσω των φυσικών μας δικτύων. Γιατί πιστεύουμε πως ένας επαγγελματίας ασφαλιστικός σύμβουλος πρέπει να είναι advisor, πρέπει να εξυπηρετεί ουσιαστικά κάθε πελάτη του και να τον συμβουλεύει. Τη συμβουλή ψάχνει ο πελάτης μας. Δεν ψάχνει τη διεκπεραίωση, δεν ψάχνει τη διαδικασία. Η διαδικασία και ό,τι αφορά γενικά διαδικαστικά ζητήματα, ακόμη και αποζημιώσεις, είναι θέματα που πρέπει να απλοποιήσουν και να λύσουν οι εταιρείες. Ο ασφαλιστικός σύμβουλος είναι εκεί, για να είναι δίπλα στον πελάτη του, προκειμένου να του παρέχει τις καλύτερες συμβουλές και να του προτείνει τις λύσεις που του ταιριάζουν απόλυτα».

Η INTERAMERICAN είναι το εργοστάσιο παραγωγής καλύψεων, όχι προϊόντων

Σε όλες τις επιλογές η INTERAMERICAN είχε, και έχει πάντοτε, ως επίκεντρο τον πελάτη και τις ανάγκες του. Με αυτήν την αρχή συνδέεται και η τέταρτη στρατηγική επιλογή στην οποία προέβη η εταιρεία πριν από τριάμισι χρόνια. 

«Τον Σεπτέμβριο του 2018, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε κάτι ριζοσπαστικό» θα πει ο κ. Ηλιακόπουλος. «Ξέρετε, δεν είμαστε θεοί και δεν μπορούμε να αποφασίζουμε εμείς τι θέλει να κάνει ο πελάτης. Όλοι στην αγορά υγείας, και εμείς μαζί, είχαμε αποφασίσει να διαθέτουμε δύο ή τρία προϊόντα και έπρεπε όλη η Ελλάδα να “χωρέσει” σε αυτά. Εμείς, λοιπόν, αυτό το αλλάξαμε. Το τελικό προϊόν πρέπει να το χτίζει ο σύμβουλος με τον πελάτη. 

Για αυτό λανσάραμε το σύστημα Bewell, μέσω του οποίου ο κάθε σύμβουλος μπορεί να συνθέσει την ασφαλιστική πρόταση για κάθε πελάτη του χωριστά, δίνοντάς του χιλιάδες επιλογές. Αυτήν τη μοναδικότητα την έχουμε αποκλειστικά εμείς ως εταιρεία στην ασφαλιστική αγορά. Και νομίζω ότι μας δίνει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα για αυτά τα οποία έρχονται στο μέλλον στην ασφάλιση υγείας. 

Η INTERAMERICAN είναι το εργοστάσιο παραγωγής καλύψεων, όχι το εργοστάσιο παραγωγής προϊόντων. Το τελικό προϊόν το δημιουργεί ο πελάτης με τον σύμβουλο. Αυτές οι τέσσερις στρατηγικές επιλογές μάς έχουν βοηθήσει να είμαστε σε θέση ισχύος, προκειμένου να ανταποκριθούμε στις μεγάλες προκλήσεις του μέλλοντος».

 Κλείνοντας, ο κ. Ηλιακόπουλος βλέπει με αισιοδοξία το νέο έτος, ελπίζοντας το 2022 «να μας βρει με περισσότερο χαμόγελο». Όσον αφορά τον ίδιο, προσωπική του επιδίωξη αποτελεί να γίνει ακόμη καλύτερος ως άνθρωπος και ως επαγγελματίας. «Και αυτό το καταφέρνεις μέσα από εμπειρίες» όπως μας είπε.

*από το περιοδικό Insurance World

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*