της Ελενας Ερμείδου
Λίγος χρόνος απομένει από το να πάρει θέση η Amazon στην “αρένα” των ασφαλειών. Το θέμα δεν είναι πως θα μπει, είναι το τι θα έχουν προλάβει να κάνουν οι παραδοσιακοί ασφαλιστές ώστε να μην βρεθούν προετοιμασμένοι απέναντι στο γίγαντα. Η Ζωή δεν φαίνεται να είναι για την ώρα και τόσο εύκολη για την Amazon, ωστόσο οι Γενικές Ασφαλίσεις είναι δέλεαρ.
Διαβάστε:
Αλ. Σαρρηγεωργίου: Το επάγγελμα του ασφαλιστή να μείνει κλειστό
Αναλυτές του CB Insights τονίζουν ότι η Amazon θα μπορούσε να μπει στις ασφάλειες ως μπροκεράς στο κλάδο Περιουσίας & Ατυχημάτων, αξιοποιώντας το μέγεθος της και την τεράστια πελατειακή βάση. Τα ιδιαίτερα αυτά χαρακτηριστικά μπορούν να την μετατρέψουν κορυφαίο διανομέα ασφαλιστικών προϊόντων στις ΗΠΑ.
H AMAZON ήδη έχει δηλώσει ξεκάθαρα το ενδιαφέρον της για να κάνει την δική της ασφαλιστική επιχείρηση στην Ινδία, επενδύοντας στην νεοφυή επιχείρηση στις Ινδίες, Acko τον περασμένο χρόνο.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα του CB Insights, η ΑΜΑΖΟΝ διαθέτει ήδη συγκριτικό πλεονέκτημα λόγω της καθιερωμένης πελατείας που διαθέτει για μεγάλη γκάμα προϊόντων. Το να προσθέσει στην βάση της ασφαλιστικά προϊόντα, απλά για αυτή είναι ένα “κλικ” και μία προσθήκη εντολών στο λειτουργικό της σύστημα.
Η ισχυρή μπράντα της ΑΜΑΖΟΝ και εμπιστοσύνη των πελατών μπορεί πολύ γρήγορα να την καταστήσουν ως τοπ επιλογή στην αναζήτηση ασφαλιστικών καλύψεων.
Η κοινοπραξία δε, που έχει κάνει στο κλάδο των ασφαλειών με την JP Morgan και την Berkshire Hathaway της προσθέτουν ένα ακόμα άσσο στο μανίκι της.
Διαβάστε:
Αναταραχές στην ασφαλιστική αγορά από την AMAZON
Η εταιρεία επίσης τον περασμένο Οκτώβριο ανακοίνωσε την συνεργασία της με την Travelers με στόχο την προσφορά οικιακών ειδών με έκπτωση για όσους αγοράσουν ασφάλειες κατοικίας.