back to top
6.4 C
Athens
Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2025

Προτάσεις προς την ασφαλιστική αγορά από την Data Communication

Η «χρυσή εποχή» στη σχέση συμβουλευτικών – ασφαλιστικών εταιριών (Αφιέρωμα μέρος δ’)

του Νίκου Σακελλαρίου

- Advertisement -

διαβάστε το μέρος γ΄του αφιερώματος

Είναι γεγονός ότι, τα τελευταία χρόνια, ο κλάδος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς βίωσε σημαντικές προσαρμογές της λειτουργίας του. Στο πλαίσιο των συνεχών προκλήσεων, το περιβάλλον των ασφαλιστικών επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα ευμετάβλητο. Από τη μία, οι επιχειρήσεις καλωσορίζουν ευκαιρίες ανάπτυξης, λόγω των αυξανόμενων αναγκών για τις υπηρεσίες που προσφέρει ο κλάδος, ιδιαίτερα σε θέματα ασφαλίσεων υγείας και συνταξιοδοτικών προγραμμάτων. Από την άλλη, λόγω συρρίκνωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, αντιμετωπίζουν ισχυρές πιέσεις από τη συνεχή αύξηση του ανταγωνισμού.

- Advertisement -

Όλα τα παραπάνω επιτάσσουν την εφαρμογή μιας καλά σχεδιασμένης στρατηγικής για κάθε επιχείρηση του κλάδου, τόσο για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες όσο και για την αξιοποίηση τεχνολογιών αιχμής, που προσφέρουν στα στελέχη φιλικά και σύγχρονα εργαλεία για την αύξηση της παραγωγικότητας, την ενδυνάμωση της συνεργασίας και της αποτελεσματικότητας.

Οι επιχειρήσεις του ασφαλιστικού κλάδου μπορούν να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό διαμορφώνοντας πελατοκεντρική φιλοσοφία και επιτυγχάνοντας αύξηση μεριδίων αγοράς, ικανοποίηση πελατών, μείωση χρόνου απόκρισης, βελτιστοποίηση διαδικασιών και σημαντική μείωση του λειτουργικού κόστους. Πώς;

Η Data Communication προτείνει στον ασφαλιστικό κλάδο την αξιοποίηση της λύσης διαχείρισης πελατειακών σχέσεων Microsoft Dynamics 365 σε συνδυασμό με τις ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας, συνεργασίας και παραγωγικότητας της Cloud σουίτας Microsoft Office 365.

Πιο συγκεκριμένα, αναφερόμαστε σε ένα σύστημα σύγχρονων και υψηλών προδιαγραφών, που προσφέρει τη δυνατότητα αξιοποίησης νέων τεχνολογιών. Χαρακτηριστικά όπως φορητότητα (mobility), διασύνδεση με το Web 2.0 (Social Media, Blogs κ.λπ.), ολοκλήρωση με συστήματα (όπως back office εφαρμογές, τηλεφωνικά κέντρα κ.ά.), θα συνεισφέρουν στην αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη.

Συγκεκριμένα, με το Microsoft Dynamics 365 διασφαλίζεται η βελτιστοποίηση των ροών πωλήσεων, η ανάλυση της παραγωγικότητας του δικτύου, η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών, μέσω της σφαιρικής εικόνας του συνόλου της επικοινωνίας με κάθε πελάτη, η υποστήριξη στοχευμένων marketing ενεργειών cross-sell και up-sell σε πολλαπλά κανάλια και η ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.

Σε συνδυασμό με το Microsoft Office 365, αυτοματοποιούνται, γρήγορα και με χαμηλό κόστος, οι διαδικασίες εκτέλεσης προωθητικών ενεργειών, καθώς και η ολοκληρωμένη παρακολούθηση υποστήριξης περιστατικών μέσω της ενοποίησης της λύσης με την υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (exchange online). Διασφαλίζεται, επίσης, η καλύτερη συνεργασία και η επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο μέσω πλατφόρμας ηλεκτρονικών συσκέψεων (Skype for Business), καθώς επίσης και η ηλεκτρονικοποίηση των καθημερινών διαδικασιών μέσω λύσης διαχείρισης περιεχομένου και αυτοματοποίησης ροών εργασίας (SharePoint Online).

Η λύση της Data Communication για τον κλάδο διαθέτει:

• Πλήρως παραμετροποιήσιμη και αυτοματοποιημένη ροή εργασιών του customer service, για μεγαλύτερη ευελιξία και ταχύτητα στην επικοινωνία με τον πελάτη και τον συνεργάτη.

• Ολοκληρωμένη εικόνα του πελάτη (360 customer view) για καλύτερη αποτίμηση κινδύνου και αποφάσεων σχετικά με τη δυναμική των πελατών.

• Πλήρως παραμετροποιήσιμο μηχανισμό SLA, που οδηγεί στην άμεση εξαγωγή στατιστικών, για τη βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών των ασφαλιστικών εταιρειών.

• Μοναδικό σύστημα συγκέντρωσης όλων των αιτημάτων από πλευράς πελάτη από όλα τα κανάλια επικοινωνίας και διαχείρισή τους από τις επιμέρους ομάδες της ασφαλιστικής εταιρείας.

• Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η αξιοποίηση του cloud για τις παραπάνω προτεινόμενες λύσεις προσφέρει την απαιτούμενη ευελιξία, την αξιοπιστία (uptime SLA) και την εξοικονόμηση πόρων που υπαγορεύονται από την τρέχουσα οικονομική συγκυρία και τις απαιτήσεις του εποπτικού πλαισίου Solvency II.

Σχετικές δημοσιεύσεις

4 στις 5 τράπεζες που σχεδιάζουν ή μεταφέρουν ήδη τα mainframes τους στο cloud κινούνται με πολύ γρήγορους ρυθμούς

Η μετάβαση των mainframes στο cloud αποτελεί ένα σημαντικό βήμα ψηφιακού μετασχηματισμού, αλλά η αντιμετώπιση των θεμάτων διατήρησης ταλέντου και λειτουργικής πολυπλοκότητας θα είναι καθοριστικής σημασίας.

Νέες λύσεις και στρατηγικές συνεργασίες για το cloud-first χαρτοφυλάκιο της SAS

Αύξηση κατά 19% στα έσοδα cloud το 2021 και ιστορίες επιτυχίας σε μεγάλες εταιρείες διεθνώς.

Ευγενία Καφφετζή: Ευθύνη Διοικητικού Συμβουλίου, Επιχειρηματική Δεοντολογία και Διαφάνεια

Οι εταιρείες οφείλουν να παρακολουθούν την πρόοδό τους στα ESG με την ίδια λεπτομέρεια και διαφάνεια όσο και οι οικονομικές μετρήσεις τους. Η ευθύνη στα ESG είναι ένα ομαδικό άθλημα και κάθε τμήμα της εταιρείας έχει έναν ρόλο να παίξει - Γράφει η Ευγενία Καφφετζή, Managing Partner OXYGEN Risk Consulting Partners.

Η Affidea επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό

Η εταιρεία υιοθετεί νέα λύση στις υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού για την αύξηση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Εντυπωσιακές επιδόσεις για το 2024

Με κέρδη προ φόρων ύψους € 6,21 εκ. αυξημένα κατά 21,3% σε σχέση με τα αντίστοιχα κέρδη του 2023 τα οποία ανήλθαν σε € 5,12 εκ. έκλεισε το έτος

Allianz: Σε σταθερή βάση το συνταξιοδοτικό σύστημα στην Ελλάδα – “Aγκάθι” το δημογραφικό

Οι μεταρρυθμίσεις που ακολούθησαν την κρίση του ευρώ έχουν θέσει το ελληνικό συνταξιοδοτικό σύστημα σε σταθερή βάση.

Σεμινάριο ΕΙΑΣ για τις ασφαλίσεις μεταφορών και ευθύνης μεταφορών

Η εμπορική δραστηριότητα, διεθνής και εγχώρια, επιστρέφει σε γοργούς ρυθμούς ανάπτυξης, μετά την πρόσκαιρη κάμψη της

Η ΕΑΕΕ εμπλουτίζει την ιστοσελίδα της με διαδραστικά γραφήματα

Η ΕΑΕΕ ενσωματώνει σταδιακά στην παρουσίαση των στατιστικών στοιχείων που παράγει, τη χρήση διαδραστικών γραφημάτων τα οποία θα βοηθούν τις Ασφαλιστικές

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Γ. Στουρνάρας στα Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ: Οι συνταξιοδοτικές μεταρρυθμίσεις έχουν διασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού συστήματος

Η θεσμική ομιλία του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιάννη Στουρνάρα, στην εκδήλωση «Επιχειρηματικά Βραβεία Χρήμα 2024» είχε θέμα «Πρόοδος, Προκλήσεις και Προτάσεις Πολιτικής για την Ελληνική Οικονομία»

Δρ. Χρήστος Νούνης στα Βραβεία ΧΡΗΜΑ: Η Ευρώπη είναι υποανάπτυκτη στην αξιοποίηση των κεφαλαιοποιητικών πυλώνων

Σύντομο χαιρετισμό παρέθεσε ο Δρ. Χρήστος Νούνης, Πρόεδρος, Ελληνική Ένωση Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.)

Φαίη Μακαντάση, hrw24: O “δημογραφικός χειμώνας” στην Ελλάδα

Τα Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ αναγνωρίζονται από την επιχειρηματική και επενδυτική κοινότητα ως ένας καταξιωμένος θεσμός ετήσιας αξιολόγησης

Ο «χάρτης» των πληρωμών από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ έως τις 14 Φεβρουαρίου

Συνολικά 72.730.000 ευρώ θα καταβληθούν σε 62.425 δικαιούχους από τις 10 έως τις 14 Φεβρουαρίου 2025 στο πλαίσιο των προγραμματισμένων καταβολών

Τιμητική βράβευση της Υδρογείου Ασφαλιστικής από την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία

Το πρόγραμμα επεκτείνεται και για το 2025, στηρίζοντας ακόμη περισσότερους ογκολογικούς ασθενείς από την επαρχία