back to top
27.7 C
Athens
Τρίτη 19 Αυγούστου 2025

Τα νέα σχέδια για το μέλλον της ΝΝ

Μετασχηματίζει το λειτουργικό της μοντέλο,  θέτει νέους στόχους σε τρεις άξονες, κλείνει κάθε εκκρεμότητα με το παρελθόν και βάζει στοιχήματα για το μέλλον. Η ΝΝ Hellas από το 2016 μέχρι το 2019 βελτίωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα κατά 18 εκατομμύρια, αντιστρέφοντας τις ζημιές των 9 εκατομμυρίων του 2016 σε κέρδη 9 εκατομμυρίων το 2018. Η μεγάλη της διαφορά βρίσκεται στην λεπτομέρεια και η νέα της πορεία ξεκινά από σήμερα.

Διαβάστε:

- Advertisement -

ΝΝ Hellas: 5% πάνω του Μ.Ο της ασφαλιστικής αγοράς

Της Ελενας Ερμείδου

- Advertisement -

Σε κλίμα σιγουριάς και αισιοδοξίας πραγματοποιήθηκε χτες το

ετήσιο συνέδριο των πωλήσεων, παρουσιάζοντας η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος Μαριάννα Πολιτοπούλου τα αποτελέσματα των πωλήσεων και τις συνολικές επιδόσεις της εταιρείας.  421,6 εκατομμύρια ευρώ εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, έγραψε η NN Hellas, σημειώνοντας ανάπτυξη  3,7% και 5% πάνω από το μέσο όρο της αγοράς η οποία πέρυσι συρρικνώθηκε. Αντέστρεψε τις αρνητικές σε θετικές επιδόσεις καταγράφοντας κέρδη 9 εκατομμυρίων ευρώ το 2018 από ζημιές 9 εκατομμυρίων ευρώ το 2016, πετυχαίνοντας βελτίωση 18 εκατομμυρίων μεταξύ 2016-2018.

Το ρεκόρ πωλήσεων δεν έγινε τυχαία, «γνωρίζουμε την τέχνη» διευκρίνισε η κα Πολιτοπούλου, αποδίδοντας όλη την επιτυχία στα δίκτυα πωλήσεων, στην συλλογικότητα και την ομαδικότητα που τα διαπνέει. Είπε χαρακτηριστικά: «Το μυστικό της επιτυχίας είναι η ομαδικότητα, το κοινό όραμα, οι αξίες, η αλληλοϋποστήριξη,  η συχνή και ειλικρινή επικοινωνία».

Η ΝΝ Hellas μετέβη από το παλαιό μοντέλο στο νέο, υιοθέτησε

νέους ρόλους και σήμερα θέτει νέους στόχους για τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών της αλλά και το κλείσιμο πάσας εκκρεμότητας με το παρελθόν μέχρι το 2020. Μέλημα του μέλλοντος για την ΝΝ η δημιουργία ένας νέο μοντέλου λειτουργίας και «ο τρόπος που επικοινωνούμε με τον πελάτη και μεταξύ μας» είπε η κα Πολιτοπούλου. Κύριος στόχος της ΝΝ η κερδοφόρος ανάπτυξη και η διατήρηση των πελατών.

Το νέο μοντέλο λειτουργίας, ψηφιακά μετασχηματισμένο θα περιλαμβάνει νέες καθετοποιημένες ομάδες οι οποίες θα συνεισφέρουν, έτσι ώστε οι πωλήσεις να λειτουργούν απρόσκοπτα.

Ακολουθώντας τις τάσεις, η ΝΝ δημιουργεί ένα dataware house, βάσεις δεδομένων οι οποίες θα υποστηρίζουν τα δίκτυα για να λειτουργούν ταχύτητα και άρτια και παράλληλα «θα δημιουργήσουν εργαλεία και σύγχρονες μεθόδους που θα στηρίξουν και θα εκτοξεύσουν τις πωλήσεις. Και κάθε απόπειρα αντιγραφής  θα είναι αποτυχημένη» υπογράμμισε η κα Πολιτοπούλου.

Μέσα από το νέο λειτουργικό μοντέλο η ΝΝ θα παρέχει προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα γίνει πρότυπη εταιρεία κατακτώντας την κορυφή με οδηγό το δίκτυο της εταιρείας.

«Νοιαζόμαστε, είμαστε ξεκάθαροι, δίνουμε έμφαση στον άνθρωπο, στον πελάτη, τον συνεργάτη, δεσμευόμαστε και μας αρέσουν τα στοιχήματα» είπε η κα Πολιτοπούλου.

Κλείνοντας την ομιλία της έφερε στην μνήμη όλων μας τον πολυμαθή Ιταλό της Αναγέννησης Leonardo da Vinci τονίζοντας ότι ο Leonardo da Vinci έλεγε «οι λεπτομέρειες κάνουν την τελειότητα, αλλά η τελειότητα δεν είναι λεπτομέρεια».

Η κα Πολιτοπούλου συμπλήρωσε στο σημείο αυτό και έκλεισε, λέγοντας: «Η μεγάλη μας διαφορά βρίσκεται στην λεπτομέρεια».

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο ΣΕΒ πρωτοστατεί στην προώθηση της ισότητας και της συμπερίληψης στην αγορά εργασίας – Κομβικός ο ρόλος της κας Φιλίππα Μιχάλη

Ως επικεφαλής της Επιτροπής Συμπερίληψης και Ισότητας, η Φ. Μιχάλη ηγείται δράσεων που στοχεύουν στην επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών

Θετικά σημάδια για Munich Re και ERGO πριν την ανακοίνωση της 8ης Αυγούστου

Η Munich Re ξεπέρασε τις προσδοκίες και τους στόχους. Η ERGO βρίσκεται εντός των οικονομικών στόχων για το 2025 ...

To Alba Graduate Business School και η NN Hellas ενισχύουν τη στήριξή τους στις Ελληνικές Οικογενειακές Επιχειρήσεις

Η NN Hellas και το Alba Graduate Business School, The American College of Greece, συμπληρώνουν ένα χρόνο επιτυχημένης συνεργασίας

ΝΝ Hellas: “Your Community Matters” Week 2025

Κάθε χρόνο, οι εργαζόμενοι της ΝΝ Hellas αποδεικνύουν τη δέσμευσή τους να κάνουν τη φροντίδα για τον συνάνθρωπο, πράξη.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η 89η ΔΕΘ γιορτάζει έναν αιώνα ΔΕΘ-HELEXPO

Με επετειακό χαρακτήρα και τη δυναμική μιας ξεχωριστής γιορτής ανοίγει τις πύλες της από τις 6 έως τις 14 Σεπτεμβρίου 2025 η 89η ΔΕΘ

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Σημαντική άνοδος το 2024, στρατηγικός στόχος η καινοτομία

Ιδιαίτερη αναφορά κατά τη ΓΣ έγινε στην αύξηση της μερίδας των εταίρων, η οποία έφτασε σε πρωτοφανή για τον συνεταιρισμό επίπεδα

Το νερό Άσκιον «απογειώνεται» με την AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μεταφέρει τη γεύση και την καθαρότητα του νερού Βλάστης σε Ελλάδα και εξωτερικό

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Ορίζων Ασφαλιστική και η πρόκληση της επιχειρηματικότητας

Με τα προγράμματα της Ορίζων, οι επιχειρηματίες έχουν τη σιγουριά που χρειάζονται προκειμένου να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη της επιχείρησής τους

Η 89η ΔΕΘ γιορτάζει έναν αιώνα ΔΕΘ-HELEXPO

Με επετειακό χαρακτήρα και τη δυναμική μιας ξεχωριστής γιορτής ανοίγει τις πύλες της από τις 6 έως τις 14 Σεπτεμβρίου 2025 η 89η ΔΕΘ

Θ. Λιβάνιος: Άξονας 5 δράσεων μετά τις πυρκαγιές

Τι ειπώθηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Δ. Ελλάδας

Ο χάρτης πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ από 18 έως 22 Αυγούστου

Πώς θα καταβληθούν 53.688.748,03 ευρώ σε 67.677 δικαιούχους

Αξιολόγηση νοσοκομείων μέσω SMS: Το 75% ικανοποιημένο από την περίθαλψη στο ΕΣΥ

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτεί λίγα λεπτά, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε διορθώσεις αδυναμιών δεκαετιών