back to top
27.2 C
Athens
Σάββατο 7 Ιουνίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 7

Here. Now. Στην Generali, το παρόν έχει αξία γιατί εδώ χτίζεται το μέλλον

0

Με το βλέμμα στο μέλλον και την καρδιά στο παρόν, η νέα παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα της Generali επαμαπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης, θυμίζοντας ότι κάθε στιγμή μετρά.

Η Generali ανανεώνοντας τη στρατηγική της δέσμευση να αποτελεί σταθερά τον αξιόπιστο συνοδοιπόρο των ασφαλισμένων της, παρουσιάζει σήμερα τη νέα της παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα “Here. Now.” Στόχος της, είναι να αναδείξει το πάθος και την αφοσίωση του παγκόσμιου δικτύου των 165.000 ασφαλιστικών συμβούλων της, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις μακροχρόνιες σχέσεις που διατηρεί με τους 71 εκατομμύρια πελάτες της.
Με τόνο σύγχρονο και ανθρώπινο, η καμπάνια αναδεικνύει τη διαχρονική δέσμευση της Generali να βρίσκεται σταθερά δίπλα στους ανθρώπους ––εκεί που έχει σημασία, τη στιγμή που έχει σημασία. Η νέα αυτή επικοινωνιακή προσέγγιση λειτουργεί ολιστικά, ακουμπώντας κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη: από την εμπειρία εξυπηρέτησης και τις προϊοντικές της λύσεις, έως την εσωτερική επικοινωνία με τους εργαζομένους και τους ασφαλιστικούς συμβούλους.

Κινούμενη σε αρχετυπικές αξίες, και συνδυάζοντας τη δύναμη της έννοιας του τόπου και του χρόνου για την ανθρώπινη ζωή, μέσα από την μότο “Here. Now.”, απομακρύνεται από την παραδοσιακή προσέγγιση της ασφαλιστικής επικοινωνίας, που εστιάζει σε μακρινά μελλοντικά σενάρια, και αναδεικνύει τη σημασία του παρόντος. Εστιάζει στον ρόλο της ασφάλισης ως ενεργό στοιχείο της καθημερινότητας, ως παρών συνοδοιπόρος και συνεχές στήριγμα που ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες των ανθρώπων, των οικογενειών και των επιχειρήσεων.

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communication Officer της Generali Hellas, δήλωσε: «Για εμάς στη Generali, το “Here. Now.” δεν είναι απλώς το μότο μιας καμπάνιας –είναι μια δήλωση ζωής και μια στρατηγική απόφαση. Επιλέγουμε να είμαστε παρόντες με αυθεντικότητα και ενσυναίσθηση, τη στιγμή που οι άνθρωποι μας χρειάζονται περισσότερο. Δεν περιμένουμε το αύριο –δρούμε σήμερα. Επαναπροσδιορίζουμε τι σημαίνει να είσαι πραγματικά δίπλα στον πελάτη: να τον καταλαβαίνεις, να τον ενδυναμώνεις, να του προσφέρεις λύσεις πριν καν τις ζητήσει. Μέσα από τη δύναμη της τεχνολογίας και της ανθρώπινης σύνδεσης, δημιουργούμε μια νέα εποχή ασφάλισης, πιο προσωπική, πιο άμεση, πιο αληθινή. Για να μπορούν οι άνθρωποι να ονειρεύονται και να σχεδιάζουν το μέλλον τους με σιγουριά. Εδώ. Τώρα.»

H καμπάνια συνθέτει πολλαπλά πολιτισμικά στοιχεία και αυθεντικές στιγμές ζωής, με πρωταγωνιστή το ανόθευτο συναίσθημα που συναντάμε σε κάθε αυθόρμητη στιγμή. Η αφηγηματική γραμμή φωτίζει όσα αξίζει να κρατάμε, να φροντίζουμε, να προστατεύουμε και αναδεικνύει τις αξίες της εμπιστοσύνης, της αλληλεγγύης και της εγγύτητας, θεμέλια πάνω στα οποία χτίζεται διαχρονικά η σχέση της Generali με τους ασφαλισμένους της.
Ο σχεδιασμός της πρότασης έγινε από διεθνή δημιουργική εταιρεία VML, και η εξαιρετική ελληνική απόδοση έγινε από τη SyCo Branding Agency, ενώ οι εικόνες της ταινίας έχουν ντυθεί μουσικά από τους ήχους του “Right here, right now” του Fatboy Slim. Η επικοινωνία θα ξεδιπλωθεί μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλάνο που περιλαμβάνει ψηφιακά μέσα, τηλεόραση, κινηματογράφο και επιλεγμένα σημεία επαφής με το κοινό, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την προβολή της Generali στην Ελλάδα.

Το παρόν έχει αξία γιατί εδώ γεννιέται το μέλλον με εικόνες και μουσική από τις ζωές όλων μας. Δείτε την ταινία, εδώ:

“Η νέα τεχνολογία μπορεί πραγματικά να μας λύσει τα χέρια”

0

του Κωνσταντίνου Ρούσση, προέδρου της Ένωσης Συντονιστών Ασφαλιστικών Πρακτόρων Ελλάδος (ΕΣΑΠΕ)

Είναι αλήθεια πως η κουβέντα για την Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται ολοένα και πιο έντονη. Αυτό είναι απολύτως λογικό, μιας και αυτή η εξέλιξη της τεχνολογίας δεν αποτελεί μόνο ένα βήμα εμπρός, αλλά ίσως το μεγαλύτερο άλμα έως σήμερα.

Η βιομηχανία της ιδιωτικής ασφάλισης σαφώς και δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη από αυτήν την αλλαγή. Τα πολλά και συνδυαστικά δεδομένα, καθώς και η αξιολόγησή τους με στόχο την πρόβλεψη πιθανών σεναρίων στο μέλλον, είναι αυτή καθαυτή η λειτουργία της ασφάλισης και παράλληλα το πιο δυνατό σημείο της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Ως εκ τούτου, λοιπόν, το βασικό ερώτημα για το αν η νέα τεχνολογία μπορεί να υποκαταστήσει τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή γίνεται όλο και πιο κουτό, με τα σενάρια τρομολαγνείας να δίνουν και να παίρνουν.

Όμως, θα ήθελα να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση με μια δική μου ερώτηση: Επιλέγουμε στην καθημερινότητά μας και τα πράγματα βάσει αντικειμενικών παραμέτρων και μαθηματικών εξισώσεων; Τι αξιολογήσατε για να αγοράσετε την τελευταία μπλούζα σας ή ακόμη και το αυτοκίνητό σας; Μήπως ο συναισθηματικός παράγοντας ή αλλιώς ο ανθρώπινος παράγοντας επηρέασε τις αποφάσεις σας;

Ναι, η νέα τεχνολογία μπορεί πραγματικά να μας λύσει τα χέρια, να μας βοηθήσει πάρα πολύ σε θέματα διαχειριστικά. Όπως στο παρελθόν έδωσαν λύσεις ο Η/Υ και το Διαδίκτυο, έτσι και τώρα θα μας δώσει η νέα τεχνολογία.

Ως Ένωση, προσπαθούμε διαρκώς να φέρουμε τα μέλη μας πιο κοντά στις εξελίξεις. Στόχος μας είναι να γνωρίζουν τη νέα τεχνολογία, καθώς και τις βασικές εφαρμογές της στην καθημερινότητα ενός γραφείου. Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε ήδη υλοποιήσει 3 εκπαιδευτικές δράσεις για τα μέλη μας και τους ανθρώπους των ομάδων τους. Σε διάστημα 12 μηνών. Προσπαθούμε να δώσουμε μια πλήρη και κυρίως πολύπλευρη πληροφόρηση, ώστε ο καθένας να προβεί στη δική του αξιολόγηση, καθώς και στις προσωπικές του δράσεις. Μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα να μη μείνουμε στη θεωρία, αλλά να δούμε τις καθημερινές εφαρμογές.

Πώς θα σας φαινόταν, λοιπόν, αν το 80% των e-mail του γραφείου ήταν ήδη απαντημένα πριν φτάσετε εσείς εκεί; Επίσης, πώς θα σας φαινόταν αν είχατε πληροφορίες διαθέσιμες σε ένα λεπτό, αντί να δαπανήσετε 30 λεπτά σε αναζήτηση; Πόσο χρόνο θα είχατε παραπάνω να αφιερώσετε στους πελάτες σας;

Για όλα αυτά, λοιπόν, σήμερα, υπάρχουν τα εργαλεία διαθέσιμα, είτε με μηδενικό κόστος είτε με ελάχιστο. Ο καθένας μπορεί να επιλέξει το εργαλείο που του ταιριάζει στην καθημερινότητά του με μια απλή αναζήτηση.

Όλοι εμείς οι συντονιστές οφείλουμε να είμαστε το «δίχτυ ασφαλείας» για τους συνεργάτες μας, αλλά κυρίως οφείλουμε να είμαστε ο «φάρος» που θα τους οδηγήσει στο μέλλον. Εμείς πρέπει να είμαστε οι πρωτοπόροι και οι εμπνευστές των αλλαγών. Οπότε και εμείς, ως ΕΣΑΠΕ, θα πρέπει να επιμένουμε και να εστιάζουμε στην εξέλιξη των μελών μας, να αναδεικνύουμε τα σύγχρονα εργαλεία και τις πρακτικές που θα μπορέσουν να οδηγήσουν τις ομάδες τους στην «επόμενη ημέρα».

Aπό το περιοδικό INSURANCE WORLD

Nέα διάκριση για τη Eurolife FFH

0

Χρυσό βραβείο για το EurolifeHub στα Promotional Marketing Awards 2025. Σε συνεργασία με την Chapter 5

Άλλη μια διάκριση προστέθηκε στο «βιογραφικό» της Eurolife FFH, αυτή τη φορά στα Promotional Marketing Awards 2025, τα βραβεία που αναδεικνύουν τις καλύτερες πρακτικές στον δυναμικό χώρο της προώθησης. Το project των EurolifeHub, των φυσικών σημείων μέσα από τα οποία η Eurolife FFH φέρνει την ασφάλιση πιο κοντά στους καταναλωτές σε τρία μεγάλα εμπορικά κέντρα της Ελλάδας, απέσπασε το βραβείο Gold στην κατηγορία Best in Banking, Insurance & Financial Services. Η κατηγορία βραβεύει τις καλύτερες ενέργειες και καμπάνιες για την ανάδειξη και την προώθηση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας στον ασφαλιστικό και οικονομικό κλάδο.

Τα EurolifeHub αποτελούν τα φυσικά σημεία μέσα από τα οποία εδώ και σχεδόν έναν χρόνο η Eurolife FFH «συναντάει» τους καταναλωτές. Βρίσκονται σε τρία μεγάλα εμπορικά κέντρα της LAMDA Development – το The Mall Athens και το Golden Hall στην Αθήνα, και το Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη. Μέσα στα ειδικά διαμορφωμένα stages οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν περισσότερα για την ασφάλισή τους και να ενημερωθούν για τις πρωτοβουλίες και τα προϊόντα της Eurolife FFH που ταιριάζουν στις ανάγκες τους. Παράλληλα, μέσα από διασκεδαστικές δράσεις που εναλλάσσονται σε μηνιαία βάση, οι καταναλωτές ανακαλύπτουν την πιο fun πλευρά της ασφάλισης, λαμβάνοντας μέρος σε παιχνίδια και quiz που τους δίνουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν συναρπαστικά δώρα. Επιπλέον, τα EurolifeHub προσφέρουν ένα άνετο spot στο οποίο οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν ένα διάλειμμα ανάμεσα στα ψώνια τους, να φορτίσουν το κινητό τους και να εργαστούν απολαμβάνοντας δωρεάν wifi.

Το χρυσό βραβείο απονεμήθηκε στην Chapter 5, την εταιρεία experiential marketing με την οποία η Eurolife FFH σχεδιάζει και υλοποιεί τις ενέργειες του EurolifeHub, αναδεικνύοντάς το σε ένα disruptive engagement zone, όπου η ασφάλιση συναντά την ενημέρωση και τη διάδραση. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 22 Μαΐου στο Anais Club, με τα στελέχη της Eurolife FFH να δίνουν το δυναμικό «παρών».

Για τη Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, αξία έχει να υποστηρίζει τους ανθρώπους να διεκδικούν τη ζωή που επιθυμούν. Μέσα από την εμπειρία των EurolifeHub φέρνει την ασφάλιση πιο κοντά στους καταναλωτές, προσφέροντάς τους χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές, με τον πιο άμεσο και φιλικό τρόπο. Έτσι, αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι στο επίκεντρο όλων όσων σχεδιάζει και υλοποιεί βρίσκεται ο άνθρωπος.

Τι συζήτησε η ηγεσία της EAEE με την Επίτροπο Maria Luís Albuquerque

0

Συνάντηση με την Επίτροπο για τις Χρηματοπιστωτικές Υπηρεσίες και την Ένωση Αποταμιεύσεων και Επενδύσεων, Maria Luís Albuquerque, πραγματοποίησαν ο Πρόεδρος και ο Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου και Παναγιώτης Δημητρίου, με πρωτοβουλία της Επιτρόπου, στο πλαίσιο της θεσμικής συνεργασίας και ανταλλαγής απόψεων για τον ασφαλιστικό κλάδο.

Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν τα βασικά ζητήματα που απασχολούν την ελληνική ασφαλιστική αγορά, με έμφαση στην ανάγκη για ενίσχυση και – όπου απαιτείται – υιοθέτηση κινήτρων, καθώς και στην άρση αντικινήτρων, ώστε να καλυφθούν τα κενά προστασίας, κυρίως στους τομείς των συντάξεων και των φυσικών καταστροφών.

Συζητήθηκε επίσης ο τομέας της υγείας, όπου τονίστηκε η ανάγκη για παρεμβάσεις που θα διατηρήσουν και θα ενισχύσουν τη συμβολή της ιδιωτικής ασφάλισης στην κάλυψη υγειονομικών αναγκών, προς όφελος των ασφαλισμένων, χωρίς να διακυβεύεται η χρηματοοικονομική σταθερότητα της ασφαλιστικής αγοράς, σύμφωνα με το θεσμικό πλαίσιο Solvency II.

Η ΕΑΕΕ παραμένει ενεργή στον ευρωπαϊκό διάλογο και καταθέτει προτάσεις που ενισχύουν τον ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης σε ένα σύστημα πιο αποτελεσματικό και προσβάσιμο για όλους.

 

Προμήθειες ασφαλιστών με το σταγονόμετρο ή με το τσουβάλι;

0

Κάποια από τα ασφαλιστικά πρακτορεία ναι, έχουν να λαμβάνειν προμήθειες με το ‘τσουβάλι’, κάποια άλλα μικρά με το σταγονόμετρο. Επειτα όμως τι;

Ποιες είναι οι προοπτικές του Αυτοκινήτου; την απάντηση την ξέρουν όλοι αλλά κάνουν ότι δεν ακούν. Μάλλον γιατί πρώτα και πάνω από όλα βλέπουν την συμμετοχή 40% του αυτοκινήτου στην συνολική ασφαλιστική παραγωγή.

Ας δουν όμως ότι λίαν συντόμως η ασφαλιστκή ύλη για το αυτοκίνητο αλλάζει. Από τις αστικές ευθύνες για υλικές και σωματικές βλάβες οδεύουμε στις ευθύνες των κατασκευαστών.  Και ότι αυτό τα αλλάζει όλα.

Αυτά άκουσε ο Ανασφάλιστος στην ΥΔΡΑ. Και, ότι το Αυτοκίνητο βγάζει πολλές ζημιές. Τα χαρτοφυλάκια είναι στο κόκκινο. Ο Δείκτης Ζημιών και Εξόδων προς τα Καθαρά Ασφάλιστρα επίσης.

Θα παραμείνουν οι ασφαλιστικές με σταυρωμένα χέρια;

 

Η Ευρώπη Holdings ολοκλήρωσε την απόκτηση του 100% της «Ευρώπη Ασφαλιστική»

0

Η Ευρώπη Holdings ανακοινώνει την απόκτηση του υπολειπόμενού ποσοστού 35% επί του ολοσχερώς καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου, ήτοι 230.284 κοινών ονομαστικών, μετά δικαιώματος ψήφου μετοχών της ανώνυμης ασφαλιστικής εταιρείας “ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ”, από την ανώνυμη εταιρεία “KNL INVESTMENT HOLDINGS”, με αποτέλεσμα η Εταιρεία να καταστεί μοναδική μέτοχος της “ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ” (100% θυγατρική).

  • Το τίμημα της ως άνω συναλλαγής ανήλθε σε €16,55 εκατ.

Η συναλλαγή αυτή εντάσσεται στη στρατηγική της “ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS” για την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της μέσω επενδύσεων στον δυναμικά αναπτυσσόμενο κλάδο των ασφαλίσεων, με στόχο τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους μετόχους της.

ΕΑΕΕ: Πρωτοβουλία καθαρισμού του λιμανιού της Ύδρας

0

Με αφορμή τη διοργάνωση του Insurance & Reinsurance Meeting για 25η χρονιά, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) σε συνεργασία με την περιβαλλοντική οργάνωση iSea διοργάνωσαν πρωτοβουλία καθαρισμού του βυθού του λιμανιού της Ύδρας, την Τετάρτη 21 Μαΐου 2025. Η πρωτοβουλία πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Δήμου Ύδρας, του Λιμενικού Ταμείου Ύδρας και του Λιμεναρχείου Ύδρας. 

Δυναμική παρουσία στην εθελοντική δράση είχε η τοπική κοινωνία του νησιού, καθώς συμμετείχαν ενεργά μαθητές από το 1ο και το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ύδρας, καθώς και από το Γυμνάσιο Ύδρας. Οι νεαροί εθελοντές ενημερώθηκαν για την αξία του καθαρισμού και βοήθησαν στην απομάκρυνση των απορριμμάτων και στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα περιβαλλοντικής συνείδησης και υπευθυνότητας.

Καταλυτικό ρόλο στην επιτυχία της πρωτοβουλίας είχαν και οι εθελοντές δύτες από το Hydra Diving Center, που μαζί με την ομάδα της iSea πραγματοποίησαν την υποβρύχια αποκομιδή, ανασύροντας σημαντικό όγκο απορριμμάτων από το βυθό του λιμανιού.

Ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ, κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, τόνισε τη σημασία τέτοιων πρωτοβουλιών, δηλώνοντας: «Η Ύδρα έχει ιδιαίτερη σημασία για την ασφαλιστική αγορά καθώς αποτελεί τον τόπο διεξαγωγής του Insurance & Reinsurance Meeting για περισσότερες από δύο δεκαετίες. Ο υποβρύχιος καθαρισμός αποτελεί ένα μικρό δείγμα της ευγνωμοσύνης μας προς το νησί και τους κατοίκους του, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή μας στην προστασία του περιβάλλοντος και τη βιώσιμη ανάπτυξη».

Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Ύδρας, κ. Γεώργιος Κουκουδάκης, εξέφρασε τις θερμές ευχαριστίες του, σημειώνοντας πως «η συνεργασία και η συμμετοχή όλων είναι απαραίτητες για την προστασία του τόπου μας και την ανάδειξη του εθελοντισμού και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης».

Η ΕΑΕΕ δεσμεύεται να συνεχίσει τη στήριξη δράσεων που προάγουν τη βιώσιμη ανάπτυξη, ενισχύουν την περιβαλλοντική συνείδηση και ενθαρρύνουν την ενεργό συμμετοχή των πολιτών για έναν καλύτερο κόσμο.

Howden Hellas: Ο Ι. Κοτζαϊβάζογλου νέος Senior Corporate Executive

0

Η Howden, μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανακοίνωσε την ένταξη του Ιωάννη Κοτζαϊβάζογλου, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα Senior Corporate Executive με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της ομάδας εταιρικών πελατών και την ανάπτυξη των εργασιών της εταιρείας.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση, με εμπειρία σχεδόν 30 ετών, ο κ. Κοτζαϊβάζογλου έχει διατελέσει Credit, Financial Lines & Specialty Risks στην PENCO S.A. Insurance Brokers, Client Executive & Risk Management στην MARSH LLC INSURANCE BROKERS καθώς και Head of PIRAEUS INSURANCE & REINSURANCE BROKERAGE S.A. μεταξύ άλλων.

Ο Κυριάκος Αποστολίδης, Managing Director Business Development, δήλωσε: «Η ένταξη του Ιωάννη Κοτζαϊβάζογλου στην ομάδα μας αποτελεί ιδιαίτερη τιμή και ουσιαστική ενίσχυση της στρατηγικής μας για την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στους εταιρικούς μας πελάτες. Είμαι βέβαιος ότι η πολύτιμη εμπειρία του θα συμβάλει καθοριστικά στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων μας».

Ο Ιωάννης Κοτζαϊβάζογλου ανέφερε: «Με ιδιαίτερη χαρά εντάσσομαι στην ομάδα της Howden ενός οργανισμού με εξαιρετική φήμη και αναγνωρισμένη αξία στην αγορά. Στόχος μου είναι να συμβάλλω ενεργά στην περαιτέρω ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου εταιρικών πελατών, αξιοποιώντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία μου, με κύριο γνώμονα τη διαρκή παροχή αξιόπιστων λύσεων στον τομέα της ασφάλισης».

Ασφάλιση Επιχείρησης: Από υποχρέωση σε όχημα στρατηγικής ανάπτυξης!

0

Το νέο τεύχος του περιοδικού VOICE της Υδρογείου Ασφαλιστικής είναι αφιερωμένο στην επιχειρηματική ασφάλιση.

  • Πώς η υποχρεωτική κάλυψη των επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών από 1/6/2025 μπορεί να λειτουργήσει ως μοχλός ανάπτυξης;
  • Ποιες λύσεις προσφέρει η ασφαλιστική αγορά και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν στο μέγιστο από τις επιχειρήσεις που προνοούν;

Στο ίδιο τεύχος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, Παύλος Κασκαρέλης, αναφέρεται στις στρατηγικές προτεραιότητες και την οργανωτική εξέλιξη της Υδρογείου Ασφαλιστικής, δίνοντας τον τόνο για ένα δυναμικό 2025.  Παράλληλα, τονίζει τη σημασία των αξιών και της κουλτούρας που καθοδηγούν την πορεία της εταιρείας, παρουσιάζοντας τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας του Ομίλου.

Διαβάστε ακόμη στο τεύχος:

  • Από Γενιά σε Γενιά: Η ανθεκτικότητα και το αύριο των οικογενειακών επιχειρήσεων – Η μεγάλη κοινωνική έρευνα του ΕΚΚΕ για λογαριασμό της Υδρογείου ρίχνει φως σε όσα (δεν) γνωρίζουμε για τον πιο ανθεκτικό θεσμό της ελληνικής αγοράς.
  • Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα: Είναι η χώρα έτοιμη για το μέλλον;
  • Σκάφη Αναψυχής: Ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις και συμβουλές για Καλές και Ασφαλείς Θάλασσες!
  • Στήριξη κοινωνικών έργων από το Ίδρυμα Reale και την Υδρόγειο Ασφαλιστική.

 

H Αγγ. Μουρατίδου της Euroins για την Τεχνολογία και την Ενημέρωση των Πολιτών σχετικά με τις Φυσικές Καταστροφές

0
Αγγελική Μουρατίδου, Γενική Διευθύντρια της Euroins Ελλάδος

Η Ασφαλιστική Euroins Ελλάδος συμμετέχει ως Ασημένιος Χορηγός στο συνέδριο για τις Φυσικές Καταστροφές, NatCat Summit “Mitigating the Risk”, που θα πραγματοποιηθεί στις 29 Μαΐου 2025, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Στο επίκεντρο τίθεται η ανάγκη για συντονισμένη δράση μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, με στόχο την ενίσχυση της ανθεκτικότητας των κοινωνιών απέναντι στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής.

 

  • Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, η κα Αγγελική Μουρατίδου, Γενική Διευθύντρια της Euroins Ελλάδος, θα συμμετάσχει σε ένα από τα πλέον κομβικά panel συζήτησης με τίτλο: «Ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης και ενημέρωση των πολιτών μέσω της τεχνολογίας», μαζί με τον Δημήτρη Παπαστεργίου, Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, και τον Ιωάννη Μερτζάνη, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου SPACE HELLAS. Τη συζήτηση θα συντονίσει η δημοσιογράφος της “Καθημερινής”, Ματίνα Χαρκοφτάκη.

Περισσότερα στο banks.com.gr