back to top
16.7 C
Athens
Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 2032

Διαχείριση αιτιάσεων και δυσαρεστημένων πελατών

0

Το Σεμινάριο toy ΕΙΑΣ θα είναι διάρκειας δέκα εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις ακόλουθες ημερομηνίες:

• Δευτέρα 6 Οκτωβρίου, 10:00 – 14:15 &
• Τρίτη 7 Οκτωβρίου, 16:00 – 20:15

Εισηγήτριες θα είναι η κα Κωνσταντίνα Λόντου , Νομικός και τ. Διευθύντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης και η κα Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Εκπαίδευσης.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

I. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ
• Πεδίο εφαρμογής της Πράξης του Διοικητή
• Κατευθυντήριες γραμμές ΕΙΟPA
• Έννοιες & Βασικοί Ορισμοί
• Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας & Πολιτική Διαχείρισης
Αιτιάσεων
• Οργανωτικές Υποχρεώσεις των Εταιρειών
• Διαδικασία και τρόπος Διαχείρισης
• Έκθεση & Ελάχιστα στοιχεία αυτής

II. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

• Διαχείριση αιτιάσεων πελατών σχετικά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο τους ή με τις υπηρεσίες ασφάλισης που τους παρέχονται
• Δεξιότητες διαχείρισης δηλώσεων δυσαρέσκειας των πελατών
• Διερεύνηση αιτιάσεων
• Η έννοια του εσωτερικού και του εξωτερικού πελάτη
• Η Ενεργητική Ακοή και οι αιτιάσεις
• Μεταφορά πληροφοριών για τις αιτιάσεις με απλή και κατανοητή γλώσσα
• Χειρισμός δύσκολων πελατών

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Δικαίωμα Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
• 120€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. και
• 140€ για τα μη μέλη.

Για τις Εταιρίες – Μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:

• 110€ (από 3 – 5 άτομα)
• 100€ (άνω των 5 ατόμων)

Για τις Εταιρίες- μη Μέλη, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:

• 125€ (από 3 – 5 άτομα)
• 115€ (άνω των 5 ατόμων)

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι :
Η ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων στην ασφαλιστική επιχείρηση για τον τρόπο Διαχείρισης των Αιτιάσεων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Κοινοτικής και Ελληνικής νομοθεσίας στα πλαίσια της καλής λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης. Επίσης, ενημέρωση για ποιές είναι οι απαιτήσεις σε οργανωτικές δομές στα πλαίσια του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Ασφαλιστικής Επιχείρησης και τέλος ποιες είναι οι κυρώσεις που προβλέπονται για αυτούς που αδυνατούν να προσαρμοσθούν.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
• Σε όλα τα στελέχη των Ασφαλιστικών Εταιρειών, μέλη Δ.Σ., Υπευθύνους Κανονιστικού Ελέγχου, Επικεφαλής Διαχείρισης Αιτιάσεων.
• Επίσης στο πεδίο εφαρμογής αυτής της πράξης υπάγονται τόσο οι υπεύθυνοι Υποκαταστημάτων Ασφαλιστικών Εταιριών Ε.Ε. και Τρίτων Χωρών καθώς και τα Στελέχη Αλληλασφαλιστικών Συνεταιρισμών του άρθρου 35 παρ. 4 & .5 του ΝΔ. 400/1970.
• Σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών, είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου.
• Σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.

 

 

Σύντομα Βιογραφικά Εισηγητριών

Η κα Κωνσταντίνα Λόντου είναι νομικός και διετέλεσε επί σειρά ετών Διευθύντρια της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας. Εκπροσώπησε την Ελλάδα ως Εθνικός Εμπειρογνώμονας και Επόπτης Ασφαλίσεων στα διεθνή και κοινοτικά όργανα (CEIOPS, EIOPS, OECD, COMMISSIOΝ και Ευρωπαϊκό Συμβούλιο). Συμμετείχε στην Τεχνική Επιτροπή για την εκπαίδευση και τις εξετάσεις των διαμεσολαβούντων στην ασφάλιση προσώπων από 2002-2008. Ως εκπαιδεύτρια διαθέτει συνολικά 5.000 ώρες διδασκαλίας σε αντίστοιχα θέματα.
Η κα Ράνια Τσάβαλου είναι πτυχιούχος του τμήματος Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές σε ψυχολογία (Master of Arts in Humanistic Integrative Counselling & Psychotherapy, Middlesex University, London UK) ενώ έχει εκπαιδευτεί στο Focusing Therapy σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Focusing της Νέας Υόρκης. Είναι τακτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Ανθρωπιστικής Συνθετικής Θεραπευτικής Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας (Ε.ΕΑ.Σ.Θ.Σ.Ψ.) καθώς και του European Association for Counselling (EAC). Τα τελευταία 17 χρόνια εργάζεται σαν σύμβουλος ανάπτυξης ανθρωπίνου δυναμικού ενώ παράλληλα διενεργεί και η ίδια εκπαιδεύσεις στους τομείς της απόδοσης των πωλήσεων (sales performance), της εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών (customer excellence), της αποτελεσματικότητας των οργανισμών (organizational effectiveness) και της ηγεσίας (leadership). Επίσης εργάζεται και σαν σύμβουλος ψυχικής υγείας τόσο με άτομα όσο και στον τομέα της εργασιακής ψυχολογίας.

Για συμπληρωματικές πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται: στα τηλέφωνα του ΕΙΑΣ: 210 92.19.660 – 684, E-mail: eiasinfo@eias.gr, eias@ath.forthnet.gr.

Διαχείριση αιτιάσεων και δυσαρεστημένων πελατών

0

Το Σεμινάριο toy ΕΙΑΣ θα είναι διάρκειας δέκα εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις ακόλουθες ημερομηνίες:

• Δευτέρα 6 Οκτωβρίου, 10:00 – 14:15 &
• Τρίτη 7 Οκτωβρίου, 16:00 – 20:15

Εισηγήτριες θα είναι η κα Κωνσταντίνα Λόντου , Νομικός και τ. Διευθύντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης και η κα Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Εκπαίδευσης.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

I. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ
• Πεδίο εφαρμογής της Πράξης του Διοικητή
• Κατευθυντήριες γραμμές ΕΙΟPA
• Έννοιες & Βασικοί Ορισμοί
• Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας & Πολιτική Διαχείρισης
Αιτιάσεων
• Οργανωτικές Υποχρεώσεις των Εταιρειών
• Διαδικασία και τρόπος Διαχείρισης
• Έκθεση & Ελάχιστα στοιχεία αυτής

II. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

• Διαχείριση αιτιάσεων πελατών σχετικά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο τους ή με τις υπηρεσίες ασφάλισης που τους παρέχονται
• Δεξιότητες διαχείρισης δηλώσεων δυσαρέσκειας των πελατών
• Διερεύνηση αιτιάσεων
• Η έννοια του εσωτερικού και του εξωτερικού πελάτη
• Η Ενεργητική Ακοή και οι αιτιάσεις
• Μεταφορά πληροφοριών για τις αιτιάσεις με απλή και κατανοητή γλώσσα
• Χειρισμός δύσκολων πελατών

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Δικαίωμα Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
• 120€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. και
• 140€ για τα μη μέλη.

Για τις Εταιρίες – Μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:

• 110€ (από 3 – 5 άτομα)
• 100€ (άνω των 5 ατόμων)

Για τις Εταιρίες- μη Μέλη, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:

• 125€ (από 3 – 5 άτομα)
• 115€ (άνω των 5 ατόμων)

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι :
Η ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων στην ασφαλιστική επιχείρηση για τον τρόπο Διαχείρισης των Αιτιάσεων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Κοινοτικής και Ελληνικής νομοθεσίας στα πλαίσια της καλής λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης. Επίσης, ενημέρωση για ποιές είναι οι απαιτήσεις σε οργανωτικές δομές στα πλαίσια του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Ασφαλιστικής Επιχείρησης και τέλος ποιες είναι οι κυρώσεις που προβλέπονται για αυτούς που αδυνατούν να προσαρμοσθούν.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
• Σε όλα τα στελέχη των Ασφαλιστικών Εταιρειών, μέλη Δ.Σ., Υπευθύνους Κανονιστικού Ελέγχου, Επικεφαλής Διαχείρισης Αιτιάσεων.
• Επίσης στο πεδίο εφαρμογής αυτής της πράξης υπάγονται τόσο οι υπεύθυνοι Υποκαταστημάτων Ασφαλιστικών Εταιριών Ε.Ε. και Τρίτων Χωρών καθώς και τα Στελέχη Αλληλασφαλιστικών Συνεταιρισμών του άρθρου 35 παρ. 4 & .5 του ΝΔ. 400/1970.
• Σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών, είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου.
• Σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.

 

 

Σύντομα Βιογραφικά Εισηγητριών

Η κα Κωνσταντίνα Λόντου είναι νομικός και διετέλεσε επί σειρά ετών Διευθύντρια της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας. Εκπροσώπησε την Ελλάδα ως Εθνικός Εμπειρογνώμονας και Επόπτης Ασφαλίσεων στα διεθνή και κοινοτικά όργανα (CEIOPS, EIOPS, OECD, COMMISSIOΝ και Ευρωπαϊκό Συμβούλιο). Συμμετείχε στην Τεχνική Επιτροπή για την εκπαίδευση και τις εξετάσεις των διαμεσολαβούντων στην ασφάλιση προσώπων από 2002-2008. Ως εκπαιδεύτρια διαθέτει συνολικά 5.000 ώρες διδασκαλίας σε αντίστοιχα θέματα.
Η κα Ράνια Τσάβαλου είναι πτυχιούχος του τμήματος Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές σε ψυχολογία (Master of Arts in Humanistic Integrative Counselling & Psychotherapy, Middlesex University, London UK) ενώ έχει εκπαιδευτεί στο Focusing Therapy σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Focusing της Νέας Υόρκης. Είναι τακτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Ανθρωπιστικής Συνθετικής Θεραπευτικής Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας (Ε.ΕΑ.Σ.Θ.Σ.Ψ.) καθώς και του European Association for Counselling (EAC). Τα τελευταία 17 χρόνια εργάζεται σαν σύμβουλος ανάπτυξης ανθρωπίνου δυναμικού ενώ παράλληλα διενεργεί και η ίδια εκπαιδεύσεις στους τομείς της απόδοσης των πωλήσεων (sales performance), της εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών (customer excellence), της αποτελεσματικότητας των οργανισμών (organizational effectiveness) και της ηγεσίας (leadership). Επίσης εργάζεται και σαν σύμβουλος ψυχικής υγείας τόσο με άτομα όσο και στον τομέα της εργασιακής ψυχολογίας.

Για συμπληρωματικές πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται: στα τηλέφωνα του ΕΙΑΣ: 210 92.19.660 – 684, E-mail: eiasinfo@eias.gr, eias@ath.forthnet.gr.

Η. Δασκαλόπουλος: Αντιστέκεται η Υγεία στην κρίση

0

[starbox]

Σε ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας και σε προγράμματα που αφορούν αποκλειστική συνεργασία με νοσηλευτικά ιδρύματα στρέφονται οι Έλληνες τα τελευταία χρόνια. Όπως αναφέρει στο ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Εθνικής Ασφαλιστικής, Ηρακλής Δασκαλόπουλος η υγεία είναι ο μοναδικός κλάδος της ασφαλιστικής αγοράς που ανθίσταται στην οικονομική ύφεση. Η στρατηγική στην οποία βασίζεται η ανάπτυξη της Εθνικής Ασφαλιστικής αφορά όλες τις παραμέτρους του κλάδου, από την ανάληψη και τα προϊόντα μέχρι τις συμφωνίες με φορείς υπηρεσιών υγείας, τη διαδικασία αποζημίωσης και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου. Στόχος της εταιρείας είναι να κερδίσει την εμπιστοσύνη του μεγαλύτερου τμήματος του πληθυσμού που θα αναζητήσει ασφάλιση υγείας τα επόμενα έτη.

Επίσης ο κ. Δασκαλόπουλος αναφέρει:
– Ο καταναλωτής πληρώνει ακριβά το δημόσιο σύστημα για να εξασφαλίσει ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών υγείας αμφίβολης έως και κακής ποιότητας
– Μια πραγματική συνεργασία του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα ασφάλισης υγείας με οριοθέτηση των παροχών μεταξύ τους θα μπορούσε να συμβάλει ουσιαστικά στον περιορισμό του συνολικού κόστους, τη βελτίωση του επιπέδου των υπηρεσιών αλλά και την προαγωγή της υγείας του πληθυσμού
– Ένας κατάλληλα σχεδιασμένος δείκτης που θα έχει τη λογική τού εύρους τιμών, θα μπορούσε ενδεχομένως να καλύψει την αύξηση του κόστους για το μεγαλύτερο μέρος των προγραμμάτων της αγοράς. Η θέσπιση ενός τέτοιου κατάλληλου δείκτη θα απήλλασσε την αγορά από την καχυποψία που έχει αναπτυχθεί σε σχέση με την αύξηση των ασφαλίστρων υγείας.

iw? Πώς κινήθηκε ο κλάδος τον τελευταίο χρόνο και πώς πιστεύετε ότι θα εξελιχθεί στο μέλλον; Θα αυξηθούν τα μεγέθη του;

Σε επίπεδο αγοράς, ο κλάδος υγείας είναι ίσως ο μοναδικός ασφαλιστικός κλάδος ο οποίος φαίνεται να ανθίσταται στην οικονομική κρίση και παρουσιάζει εν γένει ανοδική πορεία. Το γεγονός αυτό δεν είναι τυχαίο, καθώς η εξασφάλιση υπηρεσιών υγείας όσο το δυνατόν υψηλότερου επιπέδου αξιολογείται πολύ ψηλά μεταξύ των αναγκών των καταναλωτών. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται από όλες τις έρευνες ιεράρχησης των ασφαλιστικών αναγκών, στις οποίες η ασφάλιση υγείας αναφέρεται πάντοτε πρώτη, με μεγάλη απόσταση από τη δεύτερη. Είναι συνεπώς λογικό, παρά τη συρρίκνωση των εισοδημάτων, όλο και περισσότεροι καταναλωτές να στρέφονται προς την ιδιωτική ασφάλιση υγείας, όταν μάλιστα το δημόσιο σύστημα υγείας αντιμετωπίζει εμφανή προβλήματα λειτουργίας και χρηματοδότησης. Ταυτόχρονα, η ιδιωτική ασφάλιση υγείας είναι σήμερα περισσότερο προσιτή από ποτέ, παρέχοντας πολλές εναλλακτικές επιλογές προγραμμάτων, ακόμη και σε καταναλωτές με περιορισμένη οικονομική δυνατότητα. Υπάρχουν επομένως οι βασικές προϋποθέσεις ώστε ο κλάδος να συνεχίσει να αυξάνεται και τα επόμενα έτη. Είναι μάλιστα εξαιρετικά πιθανόν η τάση διεύρυνσης να επιταχυνθεί περαιτέρω καθώς η οικονομική κρίση θα υποχωρεί.
Η Εθνική Ασφαλιστική κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο υγείας, έχοντας πάνω από 360.000 ασφαλισμένους με ατομικά και ομαδικά συμβόλαια ασφάλισης υγείας. Τα παραγωγικά αποτελέσματα του κλάδου είναι εξαιρετικά και δείχνουν ότι διευρύνουμε περαιτέρω το ήδη υψηλό μερίδιό μας. Αναπτυσσόμαστε με βάση ένα προσεκτικά σχεδιασμένο στρατηγικό πλάνο, που αφορά όλες τις παραμέτρους του κλάδου, από την ανάληψη και τα προϊόντα μέχρι τις συμφωνίες με φορείς υπηρεσιών υγείας, τη διαδικασία αποζημίωσης και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου. Το πλάνο αυτό υλοποιείται με μεγάλη επιτυχία και μας καθιστά ιδιαίτερα αισιόδοξους για το μέλλον. Είμαστε πεπεισμένοι ότι θα επιτύχουμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του μεγαλύτερου τμήματος του πληθυσμού που θα αναζητήσει ασφάλιση υγείας τα επόμενα έτη.

iw? Ποιες είναι οι τάσεις που διαμορφώνονται στις ασφαλίσεις υγείας; Οι καταναλωτές ζητούν μονοετή ή ισόβια προγράμματα; Σε ποια συμβόλαια εστιάζεται η εταιρεία σας και γιατί;

Η κύρια τάση που διαφαίνεται στον κλάδο είναι η στροφή σε αυτόνομα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας αντί των ισόβιας διάρκειας προσαρτημάτων σε συμβόλαια ζωής. Αυτό είναι αναμενόμενο, καθώς σε περιβάλλον Solvency II η διάθεση προγραμμάτων ισόβιας διάρκειας είναι εξαιρετικά δαπανηρή και απαιτεί τη δέσμευση δυσανάλογα υψηλών κεφαλαίων. Η στροφή αυτή είναι εμφανής από τη μεγάλη αύξηση ασφαλίστρων που παρατηρείται από έτος σε έτος στον κλάδο των ανεξάρτητων ασφαλίσεων υγείας και αναμένεται να ενταθεί το προσεχές διάστημα.
Παράλληλα, έχει ξεκινήσει να διαφαίνεται μια τάση ανάπτυξης προγραμμάτων αποκλειστικής συνεργασίας με νοσηλευτικά ιδρύματα. Στα προγράμματα αυτά η περιορισμένη δυνατότητα επιλογής νοσηλευτηρίου αντισταθμίζεται από την εξαιρετικά καλή σχέση παροχών-ασφαλίστρου, καθώς η αποκλειστική συνεργασία με έναν πάροχο υπηρεσιών υγείας μπορεί να εξασφαλίσει πολύ ανταγωνιστικό κόστος υπηρεσιών. Σε αυτή τη νέα αγορά, η Εθνική Ασφαλιστική έχει εισέλθει πολύ επιτυχημένα με το πρόγραμμα «Προνομιακή Προστασία» το οποίο έχουμε σχεδιάσει σε συνεργασία με τον Όμιλο του Ιατρικού Κέντρου.
Αυτό το διάστημα, η Εθνική Ασφαλιστική διαθέτει με επιτυχία στην αγορά τόσο ανεξάρτητα συμβόλαια υγείας όσο και προσαρτήματα σε συμβόλαια ζωής. Γενικά, λόγω φιλοσοφίας, δεν εστιάζουμε σε ένα μεμονωμένο προϊόν ή σε συγκεκριμένη ομάδα ή τύπο προϊόντων. Πιστεύουμε ότι κάθε νοικοκυριό έχει τις δικές του ανάγκες, προσδοκίες και οικονομικές δυνατότητες και φροντίζουμε να διαθέτουμε επαρκείς επιλογές προϊόντων και υπηρεσιών προκειμένου το πρόγραμμα που θα προτείνει ο συνεργάτης μας να μπορεί να προσαρμοστεί σε αυτές.

iw? Πώς διαφοροποιείστε έναντι του ανταγωνισμού;

Στην Εθνική Ασφαλιστική μάς απασχολεί διαρκώς η βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουμε στους ασφαλισμένους μας και φροντίζουμε να ανταποκρινόμαστε γρήγορα και αποτελεσματικά στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών. Στον χώρο των ασφαλίσεων υγείας έχουμε αναπτύξει μια ευρύτατη γκάμα προγραμμάτων, τόσο ισόβιων όσο και ετησίως ανανεούμενων, η οποία θεωρούμε ότι είναι ένα από τα βασικότερα σημεία που μας ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Διαφορετικά επίπεδα ασφαλίστρων και καλύψεων, παροχές εντός και εκτός νοσοκομείου, οικογενειακά προγράμματα, ακόμη και προγράμματα για ειδικές κατηγορίες ασφαλισμένων ή συγκεκριμένα επαγγέλματα, βρίσκονται μεταξύ των επιλογών που έχουν οι πελάτες μας. Ανεξαρτήτως της επιλογής του όμως, ο ασφαλισμένος στην Εθνική Ασφαλιστική εξασφαλίζει ένα ανταγωνιστικότατο ασφάλιστρο για το επίπεδο κάλυψης που παρέχει το πρόγραμμά του. Το ασφάλιστρο γίνεται ακόμη ανταγωνιστικότερο στα οικογενειακά προγράμματα, καθώς παρέχουμε πολύ σημαντικά ποσοστά εκπτώσεων για τα μέλη της οικογένειας που ασφαλίζονται με το ίδιο συμβόλαιο.
Μέσα από μια επιτυχημένη πολιτική επίτευξης συμφωνιών, έχουμε κατορθώσει να έχουμε συνάψει σύμβαση συνεργασίας με όλους τους μεγάλους ιδιωτικούς οργανισμούς παροχής υπηρεσιών υγείας της χώρας μας. Με αυτό τον τρόπο έχουμε δώσει πρόσβαση στους ασφαλισμένους μας σε ένα ευρύτατο δίκτυο συμβεβλημένων νοσοκομείων, διαγνωστικών κέντρων και κέντρων πρωτοβάθμιας περίθαλψης, που περιλαμβάνει όλους ανεξαιρέτως τους μεγαλύτερους και περισσότερο γνωστούς ιδιωτικούς φορείς υγείας. Επιπλέον έχουμε εξασφαλίσει για τους ασφαλισμένους μας πρόσθετες παροχές χωρίς επιπλέον κόστος στα συμβεβλημένα νοσηλευτήρια, όπως εκπτώσεις, προνομιακές τιμές αλλά και δωρεάν υπηρεσίες.
Πέρα όμως από τα παραπάνω, αυτό που καθιστά την Εθνική Ασφαλιστική μοναδική στη συνείδηση των πελατών είναι η αξιοπιστία. Σε όλες μας τις δραστηριότητες και κυρίως στον ευαίσθητο τομέα των αποζημιώσεων υγείας, στεκόμαστε δίπλα στον ασφαλισμένο μας, για να τον βοηθήσουμε να ξεπεράσει το όποιο πρόβλημά του και φροντίζουμε να είμαστε άμεσοι, αποτελεσματικοί και αξιόπιστοι.

iw? Ποιες διαφορές εντοπίζετε στον κλάδο υγείας στην Ελλάδα σε σχέση με την εικόνα που διαμορφώνεται στο εξωτερικό;

Είναι αλήθεια ότι ο κλάδος υγείας στη χώρα μας, παρότι εξαιρετικά ελπιδοφόρος, είναι ακόμη πολύ περιορισμένος σε σχέση με τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Η βασική τροχοπέδη στην ανάπτυξη είναι κατά την άποψή μου η επικάλυψη των υπηρεσιών σε σχέση με αυτές που παρέχει –ανεξάρτητα από την ποιότητά τους– το δημόσιο σύστημα. Σε όλο και περισσότερες χώρες αναγνωρίζεται το γεγονός ότι η ιδιωτική ασφάλιση υγείας μπορεί να είναι συμπληρωματική ως προς τις παροχές της δημόσιας, εξασφαλίζοντας καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών και χαμηλότερο συνολικό κόστος. Αντίθετα, στη χώρα μας, ο καταναλωτής πληρώνει ακριβά το δημόσιο σύστημα για να εξασφαλίσει ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών υγείας αμφίβολης έως και κακής ποιότητας, και πρέπει να αποκτήσει ασφαλιστήριο υγείας για να εξασφαλίσει τις αντίστοιχες παροχές και υπηρεσίες με υψηλή ποιότητα. Ταυτόχρονα, όσοι επιλέγουν να μην αποκτήσουν ασφαλιστήριο υγείας πληρώνουν τελικά πολύ ακριβότερα τις ιδιωτικές υπηρεσίες υγείας, όπως δείχνει το τεράστιο κονδύλι ιδιωτικών δαπανών υγείας που παρατηρείται στη χώρα μας.
Μια πραγματική συνεργασία του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα ασφάλισης υγείας με οριοθέτηση των παροχών μεταξύ τους θα μπορούσε να συμβάλει ουσιαστικά στον περιορισμό του συνολικού κόστους, τη βελτίωση του επιπέδου των υπηρεσιών αλλά και την προαγωγή της υγείας του πληθυσμού. Ανάλογα μοντέλα συλλειτουργίας έχουν υιοθετηθεί με επιτυχία σε μια σειρά από χώρες και δεν υπάρχει κανένας λόγος για να μην μπορούν να εφαρμοσθούν και στη χώρα μας.

iw? Συμφωνείτε με την πρόθεση της Πολιτείας να θεσπίσει δείκτες αναφοράς για τα προγράμματα υγείας;

Όπως γνωρίζουν όλοι όσοι ασχολούνται επαγγελματικά με την ασφάλιση υγείας, το κόστος κάλυψης του κινδύνου και κατ’ επέκταση το ασφάλιστρο επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες, κάποιοι εκ των οποίων εξελίσσονται συχνά με απρόβλεπτο τρόπο. Επιπλέον, η εκτίμηση του ασφαλίστρου και της μεταβολής του με τον χρόνο είναι μια εξαιρετικά πολύπλοκη αναλογιστική εργασία. Κατά συνέπεια, δεν φαίνεται εφικτό να μπορέσει να αποτυπωθεί η μεταβολή του κόστους ασφάλισης υγείας από έτος σε έτος για το σύνολο της αγοράς από έναν απλό μοναδιαίο δείκτη αναφοράς.
Αντίθετα, ένας κατάλληλα σχεδιασμένος δείκτης που θα έχει τη λογική τού εύρους τιμών, θα μπορούσε ενδεχομένως να καλύψει την αύξηση του κόστους για το μεγαλύτερο μέρος των προγραμμάτων της αγοράς. Η θέσπιση ενός τέτοιου κατάλληλου δείκτη θα απήλλασσε την αγορά από την καχυποψία που έχει αναπτυχθεί σε σχέση με την αύξηση των ασφαλίστρων υγείας.

Τα όρια των εξετάσεων ανά παραπεμπτικό

0

Τον αριθμό των εξετάσεων που μπορεί να συνταγογραφήσει ο γιατρός κάθε ειδικότητας, ανάλογα με το είδος τους, περιλαμβάνει αναλυτικός πίνακας.

Βάσει του πίνακα, υπάρχουν κατηγορίες εξετάσεων που δεν μπορούν να συνταγογραφηθούν από συγκεκριμένες ειδικότητες.

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

ΕΙΑΣ: Τριπλασιάστε την απόδοση σας

0

Το νέο σεμινάριο «Τριπλασιάστε την απόδοσή σας» πραγματοποιείται για πρώτη φορά από το ΕΙΑΣ σε συνεργασία με την εταιρία Projectyou. To σεμινάριο είναι διάρκειας δεκαέξι εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

• Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014, 09:00 – 15:45
• Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014, 16:00 – 19:15
• Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014, 16:00 – 19:15

Εισηγητές του Σεμιναρίου θα είναι ο κ. Κώστας Θεοφανίδης πιστοποιημένος στο Project Management IPMA-D και First Trainer PM-Greece, εισηγητής σεμιναρίων Management, τ. Τεχνικός Διευθυντής τριών μεγάλων πετρελαϊκών εταιριών και η κα Κατερίνα Θεοφανίδου πιστοποιημένη στο Project Management IPMA-D, Business Development Consultant και εισηγήτρια σεμιναρίων Project Management.

Και οι δύο εκπαιδευτές είναι πιστοποιημένοι εισηγητές level D από την International Project Management Association (IPMA-D), κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, καταξιωμένα στελέχη πολυεθνικών εταιριών, με πολύχρονη εμπειρία τόσο στη διαχείριση μεγάλων έργων όσο και στην επιμόρφωση στελεχών.

Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό που περιλαμβάνει τις παρουσιάσεις των εισηγητών.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τις ενότητες που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

• Ενότητα Α: Ο νέος ρόλος του Στελέχους
• Ενότητα Β: Πώς επηρεάζεται η Αποδοτικότητα
• Ενότητα Γ: Εργαλεία εκτόξευσης της Αποδοτικότητας
• Ενότητα Δ: Προετοιμασία προσωπικού Action Plan

Επισυνάπτεται αναλυτικός κατάλογος με ανάλυση της θεματολογίας των παραπάνω ενοτήτων.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014.

Στόχος του Σεμιναρίου είναι :
• να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τις αλλαγές των εποχών και των απαιτήσεων.
• να καθοδηγηθούν να αναπτύξουν νοοτροπία «αποδοτικότητας» αντί «εργατικότητας».
• να εξοικειωθούν με τα μοντέρνα εργαλεία αύξησης της παραγωγικότητας.
• να μάθουν τις τεχνικές και τις συμπεριφορές αύξησης της παραγωγικότητας των ίδιων και της ομάδας τους.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
σε όλα τα Στελέχη Επιχειρήσεων και Φορέων αλλά και στους ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν όχι απλά να βελτιώσουν αλλά να εκτοξεύσουν την απόδοσή τους.

Σύντομα Βιογραφικά Εισηγητών

Ο Κώστας Θεοφανίδης σπούδασε Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος στην Πολυτεχνική Σχολή Θεσσαλονίκης και έχει MSc στην Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Brunel University του Λονδίνου. Διετέλεσε επί 30 έτη ανώτατο διευθυντικό στέλεχος στις πετρελαϊκές εταιρίες ΕΛΠΕ, ΕΚΟ, ΒΡ & Mobil. Ήταν project leader σε πανευρωπαϊκό project της BP για την αναδιοργάνωση των Logistics με έδρα τις Βρυξέλλες, αλλά και σε άλλα πανευρωπαϊκά projects (SAP, Automation systems). Είναι πιστοποιημένος στο Project Management από τη διεθνή ένωση IPMA (level D) και First Trainer. Εργάζεται ως Business Development Consultant σε νεοφυείς και υφιστάμενες εταιρίες σε κλάδους όπως web, μεταφορές, software development κ.α. Αρθρογραφεί σε περιοδικά και είναι εισηγητής σε πλήθος σεμιναρίων, όπως Project Management, Management και Ηγεσία, Decision Making, Τεχνικές Διαπραγμάτευσης, Ενδυνάμωση Στελεχών για αλλαγή κουλτούρας, Οδική Ασφάλεια κ.α.

Η Κατερίνα Θεοφανίδου σπούδασε Βιομηχανική Διοίκηση & Τεχνολογία στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, έχει MSc στη Διαχείριση Ενέργειας & Προστασία Περιβάλλοντος από το Εθν. Μετσόβιο Πολυτεχνείο & Πανεπιστήμιο Πειραιά, καθώς και mini ΜΒΑ για στελέχη επιχειρήσεων ΜΜΕ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Από το 2009 είναι ιδιοκτήτρια της Projectyou, εταιρία εκπαιδευτική και συμβουλευτική, ενώ με την εκπαίδευση ασχολείται από το 2008 ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά σεμινάρια με θέματα, όπως Project Management, Microsoft Project, Επιχειρηματικότητα, Οδική Ασφάλεια, Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία. Κατά το διάστημα 2010-2012 εργάστηκε στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha και το 2005-2008 διετέλεσε σύμβουλος οργάνωσης στην ΕΡΤ Α.Ε. σε έργα, όπως εκπόνηση και παρακολούθηση δύο εταιρικών business plans, πρόταση για εφαρμογή νέου οργανογράμματος, βελτιστοποίηση εταιρικών διαδικασιών (BPR), πιστοποίηση κατά ISO 9001 κ.ά. Το 2004 ήταν μέλος ομάδας έργου για οδικά και περιβαλλοντικά ατυχήματα στην BP Ελλάς. Είναι πιστοποιημένη στο Project Management από τη διεθνή ένωση IPMA (level D) και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια εκπαίδευσης εκπαιδευτών.

ΕΙΑΣ: Τριπλασιάστε την απόδοση σας

0

Το νέο σεμινάριο «Τριπλασιάστε την απόδοσή σας» πραγματοποιείται για πρώτη φορά από το ΕΙΑΣ σε συνεργασία με την εταιρία Projectyou. To σεμινάριο είναι διάρκειας δεκαέξι εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

• Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014, 09:00 – 15:45
• Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014, 16:00 – 19:15
• Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014, 16:00 – 19:15

Εισηγητές του Σεμιναρίου θα είναι ο κ. Κώστας Θεοφανίδης πιστοποιημένος στο Project Management IPMA-D και First Trainer PM-Greece, εισηγητής σεμιναρίων Management, τ. Τεχνικός Διευθυντής τριών μεγάλων πετρελαϊκών εταιριών και η κα Κατερίνα Θεοφανίδου πιστοποιημένη στο Project Management IPMA-D, Business Development Consultant και εισηγήτρια σεμιναρίων Project Management.

Και οι δύο εκπαιδευτές είναι πιστοποιημένοι εισηγητές level D από την International Project Management Association (IPMA-D), κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, καταξιωμένα στελέχη πολυεθνικών εταιριών, με πολύχρονη εμπειρία τόσο στη διαχείριση μεγάλων έργων όσο και στην επιμόρφωση στελεχών.

Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό που περιλαμβάνει τις παρουσιάσεις των εισηγητών.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τις ενότητες που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

• Ενότητα Α: Ο νέος ρόλος του Στελέχους
• Ενότητα Β: Πώς επηρεάζεται η Αποδοτικότητα
• Ενότητα Γ: Εργαλεία εκτόξευσης της Αποδοτικότητας
• Ενότητα Δ: Προετοιμασία προσωπικού Action Plan

Επισυνάπτεται αναλυτικός κατάλογος με ανάλυση της θεματολογίας των παραπάνω ενοτήτων.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014.

Στόχος του Σεμιναρίου είναι :
• να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τις αλλαγές των εποχών και των απαιτήσεων.
• να καθοδηγηθούν να αναπτύξουν νοοτροπία «αποδοτικότητας» αντί «εργατικότητας».
• να εξοικειωθούν με τα μοντέρνα εργαλεία αύξησης της παραγωγικότητας.
• να μάθουν τις τεχνικές και τις συμπεριφορές αύξησης της παραγωγικότητας των ίδιων και της ομάδας τους.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
σε όλα τα Στελέχη Επιχειρήσεων και Φορέων αλλά και στους ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν όχι απλά να βελτιώσουν αλλά να εκτοξεύσουν την απόδοσή τους.

Σύντομα Βιογραφικά Εισηγητών

Ο Κώστας Θεοφανίδης σπούδασε Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος στην Πολυτεχνική Σχολή Θεσσαλονίκης και έχει MSc στην Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Brunel University του Λονδίνου. Διετέλεσε επί 30 έτη ανώτατο διευθυντικό στέλεχος στις πετρελαϊκές εταιρίες ΕΛΠΕ, ΕΚΟ, ΒΡ & Mobil. Ήταν project leader σε πανευρωπαϊκό project της BP για την αναδιοργάνωση των Logistics με έδρα τις Βρυξέλλες, αλλά και σε άλλα πανευρωπαϊκά projects (SAP, Automation systems). Είναι πιστοποιημένος στο Project Management από τη διεθνή ένωση IPMA (level D) και First Trainer. Εργάζεται ως Business Development Consultant σε νεοφυείς και υφιστάμενες εταιρίες σε κλάδους όπως web, μεταφορές, software development κ.α. Αρθρογραφεί σε περιοδικά και είναι εισηγητής σε πλήθος σεμιναρίων, όπως Project Management, Management και Ηγεσία, Decision Making, Τεχνικές Διαπραγμάτευσης, Ενδυνάμωση Στελεχών για αλλαγή κουλτούρας, Οδική Ασφάλεια κ.α.

Η Κατερίνα Θεοφανίδου σπούδασε Βιομηχανική Διοίκηση & Τεχνολογία στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, έχει MSc στη Διαχείριση Ενέργειας & Προστασία Περιβάλλοντος από το Εθν. Μετσόβιο Πολυτεχνείο & Πανεπιστήμιο Πειραιά, καθώς και mini ΜΒΑ για στελέχη επιχειρήσεων ΜΜΕ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Από το 2009 είναι ιδιοκτήτρια της Projectyou, εταιρία εκπαιδευτική και συμβουλευτική, ενώ με την εκπαίδευση ασχολείται από το 2008 ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά σεμινάρια με θέματα, όπως Project Management, Microsoft Project, Επιχειρηματικότητα, Οδική Ασφάλεια, Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία. Κατά το διάστημα 2010-2012 εργάστηκε στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha και το 2005-2008 διετέλεσε σύμβουλος οργάνωσης στην ΕΡΤ Α.Ε. σε έργα, όπως εκπόνηση και παρακολούθηση δύο εταιρικών business plans, πρόταση για εφαρμογή νέου οργανογράμματος, βελτιστοποίηση εταιρικών διαδικασιών (BPR), πιστοποίηση κατά ISO 9001 κ.ά. Το 2004 ήταν μέλος ομάδας έργου για οδικά και περιβαλλοντικά ατυχήματα στην BP Ελλάς. Είναι πιστοποιημένη στο Project Management από τη διεθνή ένωση IPMA (level D) και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια εκπαίδευσης εκπαιδευτών.

Φιλανθρωπικό δείπνο κατά του καρκίνου του μαστού

0
καρκίνος μαστού, ροζ κορδέλα σε χούφτες

Στο πλευρό γυναικών που δίνουν μάχη με τον καρκίνο του μαστού και παράλληλα αδυνατούν να καλύψουν το κόστος της θεραπείας τους, φιλοδοξούν να βρεθούν η European Asian Society of Surgical Oncology (EUASSO) και η Ελληνική Εταιρεία Απεικόνισης Μαστού (ΕΕΑΜ) στο πλαίσιο του πρώτου συνεδρίου της ΕUASSO που πραγματοποιείται από τις 18 έως τις 20 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα.

Λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας που απορρέουν από τα προβλήματα και τις δυσκολίες που έχει προκαλέσει η οικονομική ύφεση, η EUASSO σε συνεργασία με την ΕΕΑΜ, αντί του καθιερωμένου δείπνου προέδρου, διοργανώνουν φιλανθρωπικό δείπνο, στις 19 Σεπτεμβρίου και ώρα 21.00, στο Μουσείο Νάσιουτζικ.
Η επιλογή των ασθενών με καρκίνο του μαστού που αντιμετωπίζουν μεγάλες οικονομικές δυσκολίες και στις οποίες θα διατεθούν τα έσοδα της εκδήλωσης, θα γίνει σε συνεργασία με τον Φιλανθρωπικό Οργανισμό της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών «Αποστολή».

Η ευαισθητοποίηση όλων μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια για γυναίκες που πάσχουν από την νόσο αλλά και να αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο, ώστε το φιλανθρωπικό δείπνο με τον συγκεκριμένο σκοπό να γίνει θεσμός και για τα μελλοντικά συνέδρια της EUASSO και της ΕΕΑΜ.

Η European Asian Society of Surgical Oncology (EUASSO) είναι επιστημονική εταιρεία που ιδρύθηκε τον Οκτώβριο του 2013 από ομάδα χειρουργών ογκολόγων, από την Ιταλία και το Ομάν. Σκοπός είναι η διεπιστημονική προσέγγιση του ογκολογικού ασθενή και των αναγκών που προκύπτουν στην καθημερινότητά του. Η EUASSO που έχει ως λογότυπό της το “occian”, ένα αρχαίο κέλτικο σύμβολο της αλλαγής, ανοίγει τις πόρτες της, όχι μόνο σε χειρουργούς αλλά και ακτινολόγους, ογκολόγους, παθολογοανατόμους, πυρηνικούς ιατρούς, γενετιστές, μοριακούς βιολόγους, θεραπευτές αποκατάστασης και θεραπευτές πόνου, ψυχολόγους και ψυχοθεραπευτές.

Η Ελληνική Εταιρεία Απεικόνισης Μαστού (ΕΕΑΜ) είναι επιστημονική, μη κερδοσκοπική εταιρεία, η οποία συστάθηκε από ακτινοδιαγνώστες με κοινό όραμα και στόχο τη βελτίωση της έγκαιρης και έγκυρης διάγνωσης των παθήσεων του μαστού στη χώρα μας. Στο πλαίσιο του 1ου συνεδρίου της European Asian Society of Oncology (EUASSO) στην Αθήνα, η ΕΕΑΜ διοργανώνει ημερίδα που είναι αφιερωμένη στις «Οριακές – Προ-καρκινωματώδεις Αλλοιώσεις του Μαστού» με τη συμμετοχή διακεκριμένων επιστημόνων από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκδήλωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε στα τηλέφωνα:

210 6898780, 6977 422787

Στα 570 δισ. δολ. τα παγκόσμια κεφάλαια των αντασφαλιστών το 2014

0

Σε επίπεδο ρεκόρ έφτασαν τα κεφάλαια των αντασφαλιστών παγκοσμίως στο πρώτο εξάμηνο του 2014. Σύμφωνα με έκθεση της Aon Benfield Benfield τα κεφάλαια της αντασφαλιστικής αγοράς σημείωσαν ποσοστιαία αύξηση της τάξης του 6% σε σχέση με το 2013 και ανήλθαν στα 570 δις δολάρια.

Στις μετρήσεις της η ΑΟΝ Benfield για το ύψος των κεφαλαίων υπολογίζει τα διαθέσιμα κεφάλαια και περιλαμβάνει τόσο τα κεφάλαια των παραδοσιακών αντασφαλιστών όσο και τα εναλλακτικά κεφάλαια των μη παραδοσιακών αντασφαλιστών. Σε πρόσφατη έκθεση ανέφερε ότι σύμφωνα με τον όμιλο ABA τα κεφάλαια των 31 κορυφαίων αντασφαλιστών αυξήθηκαν κατά 4% (14 δισεκατομμύρια δολ) και έφτασαν τα 351 δις δολάρια (το 62% των παγκοσμίων κεφαλαίων των αντασφαλιστών.

Σύμφωνα με στοιχεία της ΑΒΑ (29 εισηγμένες εταιρείες)
– Τα ασφάλιστρα στους κλάδους γενικούς ασφαλίσεων αυξήθηκαν κατά 4% και έφτασαν τα 109 δισεκατομμύρια, με την αύξηση αυτή να μοιράζεται εξίσου μεταξύ των ασφαλιστικών και αντασφαλιστικών επιχειρήσεων.
– Οι απώλειες από καταστροφικά φαινόμενα μειώθηκαν σε σχέση με το προηγούμενο έτος
– Η απόδοση ιδίων κεφαλαίων ανήλθε στο 12,2% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2014, το υψηλότερο επίπεδο από το 2009.

ΕΙΑΣ: Τεστ προσομείωσης για τις εξετάσεις των διαμεσολαβητών

0

Η πλατφόρμα αφορά την πιστοποίηση γνώσεων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Επιπέδου Α΄, Β΄, Γ΄ & Δ που διοργανώνει η Τράπεζα της Ελλάδος στις 20 & 21 Σεπτεμβρίου 2014 και η εγγραφή κοστίζει 25 ευρώ για κάθε κατηγορία πιστοποίησης. Η χρήση της πλατφόρμας διατίθεται ανεξάρτητα από τα φροντιστηριακά προγράμματα προετοιμασίας που διοργανώνει το ΕΙΑΣ.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που διαθέτει http://eias-elearning.gr, δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους υποψηφίους των εξετάσεων πιστοποίησης να εξασκηθούν μέσω των τεστ προσομοίωσης όσες φορές επιθυμούν στην τράπεζα ερωτήσεων όλων των κατηγοριών πιστοποίησης της ΤτΕ.
Η πλατφόρμα αφορά την πιστοποίηση γνώσεων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Επιπέδου Α΄, Β΄, Γ΄ & Δ που διοργανώνει η Τράπεζα της Ελλάδος στις 20 & 21 Σεπτεμβρίου 2014 και η εγγραφή κοστίζει 25 ευρώ.EIAS

Ο υποψήφιος μπορεί με τον προσωπικό του κωδικό να κάνει χρήση του e-learning από το σπίτι ή το γραφείο του και να ασκεί, όσες φορές επιθυμεί, εικονικές τελικές εξετάσεις προκειμένου να εξετάσει το επίπεδο ετοιμότητάς του: α) ανά θεματική ενότητα και β) σε 60 ερωτήσεις (τυχαία επιλεγμένες), με χρονικό περιορισμό (πραγματικός χρόνος εξέτασης) αλλά και χωρίς.
Σε όλα τα τεστ εξάσκησης υπάρχει άμεση εξέταση της απάντησης για κάθε ερώτηση καθώς και η δυνατότητα διατήρησης και εμφάνισης των στατιστικών στοιχείων της επίδοσης του κάθε υποψηφίου ανά ενότητα αλλά και στο σύνολο των ερωτήσεων.

Το πρόγραμμα e-learning απευθύνεται σε όλα τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς αλλά και σε νέους που θα ήθελαν να εργαστούν στον ασφαλιστικό κλάδο. Η πλατφόρμα αυτή διατίθεται και σε ασφαλιστικούς οργανισμούς, εταιρείες ή ανεξαρτήτους υποψήφιους διαμεσολαβητές με συνδρομή ανεξάρτητα από τα αν θα παρακολουθούν στο ΕΙΑΣ τα φροντιστηριακά μαθήματα.

Περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν απευθύνονται στη Γραμματεία του ΕΙΑΣ στα ακόλουθα στοιχεία: Λ. Συγγρού 106, 117 41 Αθήνα (5ος όροφος), Τηλ. 210 9219660 & 684, Fax. 2109219917, E-mail: eiasinfo@eias.gr , eias@ath.forthnet.gr, URL: www.eias.gr, http://eias-elearning.gr

ΕΙΑΣ: Τεστ προσομείωσης για τις εξετάσεις των διαμεσολαβητών

0

Η πλατφόρμα αφορά την πιστοποίηση γνώσεων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Επιπέδου Α΄, Β΄, Γ΄ & Δ που διοργανώνει η Τράπεζα της Ελλάδος στις 20 & 21 Σεπτεμβρίου 2014 και η εγγραφή κοστίζει 25 ευρώ για κάθε κατηγορία πιστοποίησης. Η χρήση της πλατφόρμας διατίθεται ανεξάρτητα από τα φροντιστηριακά προγράμματα προετοιμασίας που διοργανώνει το ΕΙΑΣ.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που διαθέτει http://eias-elearning.gr, δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους υποψηφίους των εξετάσεων πιστοποίησης να εξασκηθούν μέσω των τεστ προσομοίωσης όσες φορές επιθυμούν στην τράπεζα ερωτήσεων όλων των κατηγοριών πιστοποίησης της ΤτΕ.
Η πλατφόρμα αφορά την πιστοποίηση γνώσεων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Επιπέδου Α΄, Β΄, Γ΄ & Δ που διοργανώνει η Τράπεζα της Ελλάδος στις 20 & 21 Σεπτεμβρίου 2014 και η εγγραφή κοστίζει 25 ευρώ.EIAS

Ο υποψήφιος μπορεί με τον προσωπικό του κωδικό να κάνει χρήση του e-learning από το σπίτι ή το γραφείο του και να ασκεί, όσες φορές επιθυμεί, εικονικές τελικές εξετάσεις προκειμένου να εξετάσει το επίπεδο ετοιμότητάς του: α) ανά θεματική ενότητα και β) σε 60 ερωτήσεις (τυχαία επιλεγμένες), με χρονικό περιορισμό (πραγματικός χρόνος εξέτασης) αλλά και χωρίς.
Σε όλα τα τεστ εξάσκησης υπάρχει άμεση εξέταση της απάντησης για κάθε ερώτηση καθώς και η δυνατότητα διατήρησης και εμφάνισης των στατιστικών στοιχείων της επίδοσης του κάθε υποψηφίου ανά ενότητα αλλά και στο σύνολο των ερωτήσεων.

Το πρόγραμμα e-learning απευθύνεται σε όλα τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς αλλά και σε νέους που θα ήθελαν να εργαστούν στον ασφαλιστικό κλάδο. Η πλατφόρμα αυτή διατίθεται και σε ασφαλιστικούς οργανισμούς, εταιρείες ή ανεξαρτήτους υποψήφιους διαμεσολαβητές με συνδρομή ανεξάρτητα από τα αν θα παρακολουθούν στο ΕΙΑΣ τα φροντιστηριακά μαθήματα.

Περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν απευθύνονται στη Γραμματεία του ΕΙΑΣ στα ακόλουθα στοιχεία: Λ. Συγγρού 106, 117 41 Αθήνα (5ος όροφος), Τηλ. 210 9219660 & 684, Fax. 2109219917, E-mail: eiasinfo@eias.gr , eias@ath.forthnet.gr, URL: www.eias.gr, http://eias-elearning.gr