back to top
16.7 C
Athens
Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 2031

Τα 3 βασικά λάθη που κάνουν οι ασφαλιστές με χαμηλή παραγωγή και μικρό εισόδημα

0

Webinarμε θέμα “Τα 3 βασικά λάθη που κάνουν οι ασφαλιστές με χαμηλή παραγωγή και μικρό εισόδημα” διοργανώνει το iwant2helptraining, την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου. Το σεμινάριο είναι δωρεάν και αποτελεί το δεύτερο κατά σειρά, μετά από τον πρώτο εκπαιδευτικό κύκλο που έγινε στις 9/9 και έτυχε μεγάλης ανταπόκρισης από επαγγελματίες της ασφαλιστικής αγοράς.

Στο πρώτο σεμινάριο συμμετείχαν περισσότεροι από 55 ασφαλιστικοί σύμβουλοι και πράκτορες από διάφορες εταιρείες, γεγονός που δείχνει και το ενδιαφέρον των ασφαλιστών να μάθουν πως μπορούν να αλλάξουν και να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους.

Όσοι θέλουν να παρακολουθήσουν δωρεάν το διαδικτυακό σεμινάριο, πουθα γίνει την Πεμπτη 2/10 στις 21:00 μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://iwant2helptraining.com/request.html

Πεντακόσιες ψεύτικες ασφαλιστικές αξιώσεις κάθε μέρα!

0

Περισσότερες από 3.500 αιτήσεις για αποζημιώσεις στον κλάδο αυτοκινήτου που περιλαμβάνουν ψευδή στοιχεία εντοπίζουν τα αρμόδια τμήματα απάτης των ασφαλιστικών εταιρειών στη Βρετανία κάθε εβδομάδα. Και αυτά είναι μόνο τα περιστατικά που εντοπίζονται, καθώς όπως υπολογίζεται οι απάτες που δεν ανιχνεύονται στοιχίζουν στην ασφαλιστική αγορά της Βρετανίας 2 δις λίρες ετησίως.

Σύμφωνα με την Ένωση Βρετανών Ασφαλιστών (ABI) το 2013, 180.675 ασφαλισμένοι προσπάθησαν να πάρουν αποζημιώσεις, παραποιώντας στοιχεία ατυχημάτων ή παραλείποντας σημαντικές πληροφορίες για την έκβαση της αίτησης αποζημιώσής τους. Το πρόβλημα σύμφωνα με την ABI είναι πως «κάποιοι Βρετανοί θεωρούν ότι με το να είναι λιγότερο ειλικρινείς μπορούν να έχουν φθηνότερα ασφάλιστρα, αλλά στην ουσία η ειλικρίνεια είναι η καλύτερη πρακτική».

Πηγή: Guardian

Με συγκέντρωση εργαζομένων, ΜΑΤ και χωρίς τον Πρωθυπουργό εγκαινιάστηκαν τα νέα χειρουργεία του «Ευαγγελισμού»

0

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο «Ευαγγελισμός» με το νέο κτήριο των χειρουργείων, αποκλειστική δωρεά της Εθνικής Τράπεζας, σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας. Δεν υπάρχει προσωπικό για τη λειτουργία τους, επιμένουν οι εργαζόμενοι, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν στο ΤΕΠ του νοσοκομείου. Δίπλα τους τα ΜΑΤ.

Άλμα στο μέλλον αποτελούν, σύμφωνα με τις περιγραφές της Αριστοτέλους, τα νέα χειρουργεία του ΓΝ «Ευαγγελισμός».

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια

Υποχρεωτική ασφάλιση για σεισμούς αλλά με διαφανείς όρους

0

[starbox]

Απαραίτητη για μία χώρα όπως η Ελλάδα, με τη σεισμική κινητικότητα που παρουσιάζει, είναι η κρατική κατεύθυνση των ιδιοκτητών ακινήτων σε ασφαλιστήρια συμβόλαια, τα οποία θα προστατεύουν την περιουσία τους. Ήδη τα ασφάλιστρα των συμβολαίων που αφορούν στις κατοικίες είναι προσιτά, ωστόσο αναμένεται όταν αυξηθεί ο αριθμός των ασφαλίσεων σε αυτή την αγορά, να μειωθούν μειωθούν ακόμα περισσότερο. Αυτά αναφέρει στο Iw ο κ. Κωνσταντίνος Λαγωνίκας, Senior Manager Non Motor στην International Life, ο οποίος προσθέτει ότι η αύξηση στις ασφαλίσεις κατοικιών, θα επιτευχθεί αν το κράτος και οι ασφαλιστικές εταιρείες διατυπώσουν ξεκάθαρα τόσο τους λόγους που οδηγούν στην υποχρεωτική ασφάλιση, όσο και τα οφέλη που θα αποκομίσει η κοινωνία από αυτή την κίνηση. «Η υποχρεωτική πλέον ασφάλιση» επισημαίνει  πως «πρέπει να διέπεται από διαφανείς όρους διαχείρισης και ετήσιο απολογισμό, ώστε να είναι κατανοητό για την κοινωνία ότι δεν καλείται να συμμετέχει σε άλλη μια απόφαση για αυτήν, χωρίς αυτήν».

Ποια είναι η εικόνα που έχουν οι ασφαλίσεις κατοικίας σήμερα;

Κ.Λ.: Η απόκτηση κατοικίας και η ασφάλιση ήταν έννοιες αντίθετες στο μυαλό των Ελλήνων για πάρα πολλά χρόνια. Η ανάπτυξη της στεγαστικής πίστης και η θεσμοθέτηση της ασφαλιστικής κάλυψης ως υποχρέωσης, συνέβαλε στην ανάπτυξη της αγοράς ασφάλισης κατοικίας. Αξιοσημείωτο είναι ότι το ποσοστό ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα ξεπερνά το 80%, ενώ το ποσοστό των κατοικιών που δεν κατοικούνται ανέρχεται σε 36%. Η συνεχιζόμενη κρίση που οδήγησε στα παραπάνω ποσοστά, επηρέασε και τον κλάδο ασφάλισης κατοικίας, το ποσοστό του οποίου ανέρχεται στο 10%.
Γνωρίζουν οι Έλληνες τα οφέλη που προκύπτουν από την ασφάλιση κατοικίας και το κόστος που έχει;
Δυστυχώς, οι Έλληνες διαπιστώνουν τα πλεονεκτήματα της ασφάλισης κατοικίας μόνο μετά από καταστροφικά γεγονότα, όπως ο σεισμός της Κεφαλονιάς τον Φεβρουάριο του 2014, με αφορμή τον οποίο, αποδείχτηκε ότι δυστυχώς μόνο το 10% των κατοικιών ήταν ασφαλισμένο και μάλιστα το μεγαλύτερο μέρος τους ήταν συνδεδεμένο με στεγαστικό δάνειο.
Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι κάτι που δεν γνωρίζει η πλειοψηφία των πολιτών, είναι ότι η ασφάλιση κατοικίας έχει προσιτό κόστος, το οποίο θα μπορούσε να μειωθεί περαιτέρω αν αυξανόταν ο αριθμός των ασφαλισμένων κατοικιών. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, θα πρέπει πολιτεία και ασφαλιστικές εταιρίες να συνεργαστούν και να εκπονήσουν, ο καθένας από την πλευρά του αλλά και από κοινού, σχέδια δράσης που θα προσφέρουν κίνητρα για την ασφάλιση των καταστροφικών κινδύνων.

Ποιες διαφορές υπάρχουν στην Ελλάδα και το εξωτερικό;
Κ.Λ.: Σε αντίθεση με την Ελλάδα, στο εξωτερικό υπάρχει πολύ μεγαλύτερο ποσοστό ασφαλιστικής διείσδυσης στον κλάδο ασφάλισης κατοικίας, παρ’ όλο που η κοινωνική αξία της κατοικίας διαφέρει από την υπάρχουσα στη χώρα μας. Στην Ελλάδα, λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας, ο κλάδος ασφάλισης κατοικίας όχι μόνο δεν έχει αυξηθεί, αλλά αντιθέτως έχει συρρικνωθεί.
Ποιες είναι οι προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου στο μέλλον και ποιες είναι οι προϋποθέσεις που θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη του;

Η ασφάλιση κατοικίας παρουσιάζει σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης, δεδομένου του χαμηλού ποσοστού ασφάλισης ακινήτων στη χώρα μας σε συνδυασμό με το πολύ χαμηλό ποσοστό ασφαλιστικής διείσδυσης. Η αναμενόμενη θέσπιση της ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών ως υποχρεωτικής, σε συνδυασμό με την ενημέρωση για τις ωφέλειες της, μπορούν να ενισχύσουν περαιτέρω την ανάπτυξη του κλάδου.

Πρέπει να καταστεί υποχρεωτική η ασφάλιση για σεισμό στην Ελλάδα;

Κ.Λ.: Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Ελλάδα είναι μια από τις πλέον σεισμογενείς χώρες, η υποχρεωτική ασφάλιση σεισμού καθίσταται απαραίτητη για την προστασία των ακινήτων των πολιτών, τα οποία αποτελούν μεγάλο μέρος της περιουσίας τους. Το κόστος της ασφάλισης κατοικίας θα μειωθεί περαιτέρω με την αύξηση του αριθμού των ασφαλισμένων κατοικιών. Η αύξηση στις ασφαλίσεις κατοικιών, θα επιτευχθεί αν το κράτος και οι ασφαλιστικές εταιρείες διατυπώσουν ξεκάθαρα τόσο τους λόγους που οδηγούν στην υποχρεωτική ασφάλιση, όσο και τα οφέλη που θα αποκομίσει η κοινωνία από αυτή την κίνηση. Σημειώνεται ότι η υποχρεωτική πλέον ασφάλιση πρέπει να διέπεται από διαφανείς όρους διαχείρισης και ετήσιο απολογισμό, ώστε να είναι κατανοητό για την κοινωνία ότι δεν καλείται να συμμετέχει σε άλλη μια απόφαση για αυτήν, χωρίς αυτήν.

Τι κάνετε ως εταιρεία για να αυξήσετε το μερίδιο σας στο συγκεκριμένο κλάδο;
Κ.Λ.: Η International Life διευρύνει συνεχώς το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο για την ασφάλισης κατοικίας, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες καταναλωτών διαφορετικού προφίλ, συμπιέζοντας τα ελαστικά κόστη, ώστε ο πελάτης να λαμβάνει ένα ασφαλιστικό προϊόν με τη καλύτερη δυνατή σχέση ποιότητας – τιμής.
Σήμερα ο κάθε ασφαλισμένος μπορεί να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα που θα τον βοηθήσει να διαχειριστεί αποτελεσματικά τους κινδύνους που μπορούν να επηρεάσουν την αξία της ακίνητης περιουσίας του.
Πρόσφατα, η εταιρεία δημιούργησε το νέο ασφαλιστικό πρόγραμμα Home Masterclass, το οποίο απευθύνεται στους ιδιοκτήτες κατοικιών μεγάλης αξίας, που αναζητούν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες για την ασφάλισή τους

Επιπλέον η International Life προσφέρει τα ασφαλιστικά προγράμματα κατοικίας:
– Home Value Loan: Πρόγραμμα χαμηλού ασφαλίστρου ειδικά σχεδιασμένο για κατοικίες που έχουν αγοραστεί με τραπεζικό δάνειο. Προστατεύει την κατοικία από βασικούς κινδύνους (συμπεριλαμβανομένου του σεισμού).
– Home Basic: Απευθύνεται στους πελάτες που επιθυμούν να ασφαλίσουν την κατοικία τους με βασικές καλύψεις, χωρίς να επιβαρύνονται με επιπλέον καλύψεις που πιθανόν δε χρειάζονται. Δεν περιλαμβάνει κάλυψη σεισμού.
– Home Plus: Απευθύνεται στους πελάτες που επιθυμούν αυξημένη κάλυψη για την ασφάλιση της κατοικίας τους.
– Home Master Care: Απευθύνεται στους πελάτες που αναζητούν πλήρη προστασία της κατοικίας τους από όλους τους κινδύνους.
– Home Maximum Care: Απευθύνεται στους πελάτες που θέλουν την πιο ολοκληρωμένη προστασία για την κατοικία τους. Ειδικά για κατοικίες μέχρι 10 ετών παρέχεται προστασία χωρίς απαλλαγές, ώστε οι πελάτες να μην επιβαρύνονται καθόλου οικονομικά σε περίπτωση ζημιάς.

ΜΗΤΕΡΑ: Πιστοποιήθηκε ως «Νοσοκομείο Φιλικό προς τα Βρέφη»

0

Το ΜΗΤΕΡΑ, σύμφωνα με την Αριθμ. Πρωτ. ΥΙΓΠ/οικ.79023 απόφαση του Υπουργείου Υγείας χαρακτηρίστηκε ως «Νοσοκομείο Φιλικό προς τα Βρέφη» (Baby Friendly Hospital), εφαρμόζοντας τις αρχές που απαιτούνται από την UNICEF και τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (Π.Ο.Υ.) για το Μητρικό Θηλασμό.

Η πρωτοβουλία για τα φιλικά προς τα βρέφη μαιευτήρια βασίζεται στην κοινή δήλωση του ΠΟΥ και της UNICEF με τον τίτλο «Προστασία, προώθηση και Υποστήριξη του Μητρικού Θηλασμού» σύμφωνα με την οποία ένα μαιευτήριο για να πληροί τις προϋποθέσεις να φέρει την διάκριση BFH [Baby Friendly Hospital] θα πρέπει να εφαρμόζει τα 10 βήματα για Επιτυχή Μητρικό Θηλασμό και να εναρμονίζεται με τον Διεθνή Κώδικα Εμπορίας Υποκαταστάτων Μητρικού Γάλακτος.

Το ΜΗΤΕΡΑ, με αφοσίωση στην άριστη παροχή μαιευτικών υπηρεσιών, με σεβασμό στην μητέρα και το παιδί, εφαρμόζει όλες τις προϋποθέσεις της Πρωτοβουλίας BFH οι οποίες περιλαμβάνονται στην Γραπτή Πολιτική του για τον Μητρικό Θηλασμό και υλοποιούνται από το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό του. Προσφέρει δωρεάν προγεννητικά μαθήματα για τον μητρικό θηλασμό, προκειμένου οι έγκυες να ενημερωθούν για τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη του μητρικού θηλασμού και να διδαχθούν την τέχνη του θηλασμού.

Παράλληλα, διαθέτει 24ωρη ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας (210 686 9000) καθώς και εξωτερικό ιατρείο Μητρικού Θηλασμού για πληροφορίες και υποστήριξη σε θέματα μητρικού θηλασμού.
Επιπλέον, αμέσως μετά τον τοκετό η μητέρα έχει την ευκαιρία να καλωσορίσει το νεογέννητό της σε επαφή δέρμα-δέρμα, ώστε να το βοηθήσει στην εκτός μήτρας προσαρμογή του και στη συνέχεια, να έχουν την εμπειρία του πρώτου θηλασμού. Καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής της στο μαιευτήριο η μητέρα έχει την δυνατότητα της συνδιαμονής με το παιδί της (rooming-in), παράλληλα με την πρακτική, συναισθηματική και επιστημονική υποστήριξη του προσωπικού για να επιτύχει την καλύτερη αρχή στο ξεκίνημα της κοινής ζωής τους.

Σχολιάζοντας την πιστοποίηση η Πρόεδρος του ΜΗΤΕΡΑ κα Αρετή Σουβατζόγλου δήλωσε «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι καθώς αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι το ΜΗΤΕΡΑ, βρίσκεται στην κορυφή της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας, με σεβασμό στη μητέρα και το παιδί. Ο θηλασμός, άλλωστε, είναι δικαίωμα κάθε παιδιού και δικαίωμα κάθε μητέρας. Για το λόγο αυτό είμαστε δίπλα τους προσφέροντας, με τη γνώση και την εμπειρία των 35 χρόνων λειτουργίας του ΜΗΤΕΡΑ, την καλύτερη δυνατή υποστήριξη στις μητέρες και τα παιδιά τους».

Η παραπληροφόρηση στην ασφαλιστική αγορά

0

– Δεν είναι λίγες οι φορές που η παραπληροφόρηση έπληξε την ασφαλιστική αγορά.
– Και στρέβλωσε σκέψεις, διαμόρφωσε κινήσεις και καθόρισε λανθασμένες τακτικές.
– Αυτό πρέπει να πάψει να συμβαίνει και να αποκατασταθούν τα πράγματα.
– Λέγονται και γράφονται πράγματα άσχετα με την πραγματικότητα και μεταφέρονται επίσης και από στόμα σε στόμα και από δίκτυα σε διαδίκτυα. Υπάρχουν και επιστολές κάποιες φορές που επίσης δε συμβάλλουν στην ενότητα του κλάδου.
– Για την αντιμετώπιση της κατάστασης το θέμα της εκπαίδευσης μείζον. Όχι της πανεπιστημιακής αλλά κοινωνικής. Και η συμμετοχή ασχέτων όπου σε συνδυασμό με την αδιαφάνεια δημιούργησε έναν θύλακα βοών.
– Ότι θέλει όποιος θέλει μπορεί να πει οτιδήποτε. Ευθύνη καμία.
– Γι΄ αυτό και η μόνη λύση είναι η πλήρης διαφάνεια.
– Προσπάθησαν πολλοί αλλά δεν τα κατάφεραν.
– Συντάχθηκαν νομοθετικές πρωτοβουλίες οι οποίες σκόνταψαν σε ασφαλιστικούς σκοπέλους παρά το γεγονός ότι ήταν προς όφελος της ασφαλιστικής αγοράς.
– Συνέπεια; Να διαδίδεται ότι φεύγουν τα κεφάλαια των ασφαλιστικών στο εξωτερικό κάτω από την σύννομη «μύτη» της Τράπεζας της Ελλάδος.
– Να διαδίδεται ότι εταιρείες κλείνουν.
– Να διαδίδεται από κάποιοι αναλαμβάνουν ρόλους όπου δεν έχουν καμία αρμοδιότητα.
– Να διαδίδεται ότι υπάρχει σύμπνοια στην αγορά η οποία εξανεμίζεται.
– Να διαδίδεται ότι υπάρχει αναξιοπιστία στα στοιχεία των εταιρειών.
– Να διαδίδεται οτιδήποτε χωρίς να παρεμβαίνει κανείς. Και να μαθαίνουμε λάθος πράγματα τα οποία συμβάλλουν στην παραπληροφόρηση την οποία κανείς εκ των αρμοδίων δεν έρχεται να αντικρούσει.
– Κάπως έτσι διαμορφώνεται και η εικόνα την αγοράς. Γι΄ αυτό και έχει βλαφτεί.
– Όλα αυτά θα σταματήσουν όταν υπάρχει επίσημη ενημέρωση και διαφάνεια για όλα. Η ασφαλιστική αγορά οφείλει να μην κρύβεται διότι έτσι γίνεται αποκλειστική βορά βουλιμικών παραγόντων.
– Και για να μην ξεχνιόμαστε, ο κλάδος ΘΑ ΣΩΘΕΊ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΆΝΕΙΑ. Και όταν όλα βγαίνουν στον αέρα από επίσημα χείλη τότε οι καταναλωτές θα εμπιστευθούν την ιδιωτική ασφάλιση και ο κλάδος θα τρέξει….

Πόσο αυξήθηκαν οι δαπάνες για εξετάσεις

0

Τον εξορθολογισμό της δαπάνης για τις απεικονιστικές εξετάσεις προανήγγειλε ο ΕΟΠΥΥ, καθώς στους 12 μήνες από τον περσινό Αύγουστο ως το φετινό Ιούλιο οι αριθμοί τους εκτινάχθηκαν. Επισυνάπτεται πίνακας.

Κανόνες και ρυθμίσεις για τον εξορθολογισμό της μεγάλης σπατάλης στις διαγνωστικές εξετάσεις εισάγονται με την Υπουργική Απόφαση για τις κατευθυντήριες γραμμές, σημειώνει ο ΕΟΠΥΥ. Όπως διευκρινίζει, εισάγεται αριθμητικό όριο συνταγογράφησης ανά κατηγορία ιατρικής πράξης από κάθε ιατρική ειδικότητα. Τίθενται περιορισμοί στη δυνατότητα έκδοσης παραπεμπτικών, έτσι ώστε οι εξετάσεις να συνταγογραφούνται από ιατρούς συναφών ειδικοτήτων.

 

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Ιδιωτικές Κλινικές στο Σαμαρά: Αντιμετωπίζουμε ένα εχθρικό κράτος

0

Μια ζοφερή εικόνα, αποτέλεσμα της δυσλειτουργίας της κρατικής μηχανής, περιγράφει με επιστολή του στον Πρωθυπουργό ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Κλινικών Ελλάδος (ΣΙΚΕ), ζητώντας καταβολή δεδουλευμένων. «Σας δίνουμε τα κλειδιά των επιχειρήσεων και αναλάβετε εσείς την διαχείριση, διαφορετικά θα τις κλείσουμε όλες», προειδοποιούν.

«Κραυγή αγωνίας εκπέμπουν δεκάδες επιχειρηματίες και χιλιάδες εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα της υγείας». Mε αυτή τη φράση ξεκινάει η επιστολή του Συνδέσμου προς τον Αντώνη Σαμαρά, μια επιστολή που ασκεί σκληρή κρητική στην ασκούμενη πολιτική, η οποία, όπως εκτιμούν οι ιδιωτικές κλινικές, τους οδηγεί στο κλείσιμο και την ανεργία.

 

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Ευαγγελισμός: Αναμένονται επεισοδιακά εγκαίνια

0

Ραντεβού στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών δίνουν οι εργαζόμενοι του Ευαγγελισμού στον Πρωθυπουργό και τον Υπουργό Υγείας, που θα εγκαινιάζουν το νέο κτήριο χειρουργείων του νοσοκομείου.

Ο Αντώνης Σαμαράς θα βρεθεί στα εγκαίνια των νέων χειρουργείων το απόγευμα της Τρίτης και αναμένεται να τύχει «θερμής» υποδοχής από τους εργαζόμενους, που αναμένεται να τον «περιμένουν» ήδη στην είσοδο του Νοσοκομείου, στο χώρο του ΤΕΠ.

Για τους εργαζόμενους, η κατασκευή (με δωρεά της Εθνικής Τράπεζας) των 14 χειρουργείων είναι μια θετική εξέλιξη, αρκεί να υπάρξει και το απαραίτητο προσωπικό για τη λειτουργία τους.

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

«Σύννεφα» στο Μόντε Κάρλο

0

Προβληματισμός υπάρχει στη φετινή συνάντηση των ασφαλιστών που ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο στο Μόντε Κάρλο. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα του το Reutersοι αντασφαλιστές έχουν έρθει αντιμέτωποι με το γεγονός ότι από την πλευρά τους υπάρχει μεγάλη προσφορά υπηρεσιών και από την πλευρά των ασφαλιστικών εταιρειών έλλειψη ζήτησης.

Πρόσφατα μάλιστα ο Nikolaus von Bomhard, διευθύνων σύμβουλος της MunichRe, της μεγαλύτερης αντασφαλιστικής διεθνώς,  είχε δηλώσει ότι αισθάνεται «απογοητευμένος και εξοργισμένος για την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά». «Βρίσκομαι αρκετό καιρό στη συγκεκριμένη αγορά» είχε επισημάνει «και μπορώ να πως τα νέα είναι άσχημα».

Πόλεμος τιμών

Πέρα από τη μεγάλη προσφορά η αγορά πρέπει να λάβει τα μέτρα της και για ένα άλλο ζήτημα, τη μείωση των τιμών. Μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες όπως η Allianz, η Axa και η Zurich, αισθάνονται πλέον οικονομικά ισχυρότερες και κατ’ επέκταση ικανότερες να διαχειριστούν τους κινδύνους τους και να μειώσουν την αντασφαλιστική κάλυψη που αγοράζουν.  Επίσης με τη συρρίκνωση της αγοράς, πολλές αντασφαλιστικές έχουν οδηγηθεί σε μειώσεις τιμών ή παρέχουν βελτιωμένους όρους στους πελάτες τους.