back to top
14.5 C
Athens
Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1980

ΣΕΣΑΕ: Σεμινάριο – “Συναισθηματική νοημοσύνη και ηγεσία”

0
ΣΕΣΑΕ λογότυπο

Ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων & Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιριών «ανοίγει» το πρόγραμμα εκδηλώσεων για το 2015 με τη διοργάνωση επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα : «Συναισθηματική Νοημοσύνη & Ηγεσία».

Ο κ. Μανούσος Μαροπάκης, πιστοποιημένος εκπαιδευτής του Harvard Business Publishing θα εισάγει την έννοια της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στον εργασιακό χώρο, τις βασικές παραμέτρους της και τη σχέση της με την αποτελεσματική καθοδήγηση ομάδων (ηγεσία).

Συγκεκριμένα, στο δίωρο εισαγωγικό σεμινάριο θα αναπτυχθούν τα εξής ζητήματα :

Τα χαρακτηριστικά του ηγέτη με ανεπτυγμένη συναισθηματική νοημοσύνη
Η αυτοεπίγνωση ως μοχλός λήψης αποφάσεων
Αυτό – εκτίμηση και καθοδήγηση ομάδων
Αυτό- έλεγχος και διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων
Η τέχνη της ενσυναισθητικής ακρόασης, παρακίνηση και ανάπτυξη ομάδων
Ανάδειξη ατομικού επικοινωνιακού προφίλ :
– δυνατά και αδύναμα σημεία
– πώς η χαρτογράφηση αυτή επηρεάζει την οριζόντια και την κάθετη επικοινωνία

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 27 Απριλίου 2015 και ώρες 17.30 – 19.30 στην Αίθουσα “Panorama” (6ος όροφος) του Ξενοδοχείου “ROYAL OLYMPIC” (Αθανασίου Διάκου 28 – 34, 117 43 Αθήνα).

Στην προσπάθεια αυτή του Συνδέσμου, πολύτιμη είναι η βοήθεια των χορηγών μας :
“CARPENTER TURNER” – Πλατινένιος Χορηγός και
“MATRIX Ins. & Reins. Brokers S.A.” – Χρυσός Χορηγός.
“AIG Europe Limited”, “AXA Ασφαλιστική”, “ΕΘΝΙΚΗ”,
“INTERPARTNER Assistance” & “INTERASCO” – Ασημένιοι Χορηγοί.

Για δηλώσεις συμμετοχής : κα Λένα Σιαλαούνη, τηλ.: 210 3334 222, e-mail : lena@eaee.gr).

ΣΕΣΑΕ: Σεμινάριο – “Συναισθηματική νοημοσύνη και ηγεσία”

0
ΣΕΣΑΕ λογότυπο

Ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων & Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιριών «ανοίγει» το πρόγραμμα εκδηλώσεων για το 2015 με τη διοργάνωση επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα : «Συναισθηματική Νοημοσύνη & Ηγεσία».

Ο κ. Μανούσος Μαροπάκης, πιστοποιημένος εκπαιδευτής του Harvard Business Publishing θα εισάγει την έννοια της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στον εργασιακό χώρο, τις βασικές παραμέτρους της και τη σχέση της με την αποτελεσματική καθοδήγηση ομάδων (ηγεσία).

Συγκεκριμένα, στο δίωρο εισαγωγικό σεμινάριο θα αναπτυχθούν τα εξής ζητήματα :

Τα χαρακτηριστικά του ηγέτη με ανεπτυγμένη συναισθηματική νοημοσύνη
Η αυτοεπίγνωση ως μοχλός λήψης αποφάσεων
Αυτό – εκτίμηση και καθοδήγηση ομάδων
Αυτό- έλεγχος και διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων
Η τέχνη της ενσυναισθητικής ακρόασης, παρακίνηση και ανάπτυξη ομάδων
Ανάδειξη ατομικού επικοινωνιακού προφίλ :
– δυνατά και αδύναμα σημεία
– πώς η χαρτογράφηση αυτή επηρεάζει την οριζόντια και την κάθετη επικοινωνία

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 27 Απριλίου 2015 και ώρες 17.30 – 19.30 στην Αίθουσα “Panorama” (6ος όροφος) του Ξενοδοχείου “ROYAL OLYMPIC” (Αθανασίου Διάκου 28 – 34, 117 43 Αθήνα).

Στην προσπάθεια αυτή του Συνδέσμου, πολύτιμη είναι η βοήθεια των χορηγών μας :
“CARPENTER TURNER” – Πλατινένιος Χορηγός και
“MATRIX Ins. & Reins. Brokers S.A.” – Χρυσός Χορηγός.
“AIG Europe Limited”, “AXA Ασφαλιστική”, “ΕΘΝΙΚΗ”,
“INTERPARTNER Assistance” & “INTERASCO” – Ασημένιοι Χορηγοί.

Για δηλώσεις συμμετοχής : κα Λένα Σιαλαούνη, τηλ.: 210 3334 222, e-mail : lena@eaee.gr).

Eurolife: Στα ΔΣ των εταιρειών οι Ν. Δελένδας και Β. Νικηφοράκης

0

Εκτελεστικά μέλη των διοικητικών Συμβουλίων των εταιρειών Eurolife ERB Insurance Group Συμμετοχών, ΑΕΑΖ και ΑΕΓΑ εξελέγησαν οι Ν. Δελένδας και Β. Νικηφοράκης, λόγω της  μακροχρόνιας προσφοράς τους προς τις εταιρείες.

Coordinators: Προετοιμασία για τις εξετάσεις της ΤτΕ

0

Με αφορμή την ανακοίνωση από την Τράπεζα της Ελλάδος των ημερομηνιών εξετάσεων για το 2015 και ιδιαίτερα της 27ης Ιουνίου 2015 για τις εξετάσεις που θα διεξαχθούν στην Αθήνα , η Coordinators σας ενημερώνει για την έναρξη ενός ταχύρρυθμου προγράμματος προετοιμασίας.

Τα μαθήματα μπορούν να διεξαχθούν κατόπιν ειδικής συνεννόησης σε όλη την Ελλάδα ζωντανά μέσω του Συστήματος Coordinators Live e-learning system .(Για την πρόσβαση στο Πρόγραμμα elearning παρακαλούθησης δίδονται σχετικές εύκολες οδηγίες ).

Για δηλώσεις συμμετοχών έως την Πέμπτη 16 Απριλίου 2015 η συμμετοχή καθορίζεται στα 150 ευρώ
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχονται δωρεάν τεστ προσομοίωσης

Για πληροφορίες επικοινωνήστε με την Coordinators www.1co.gr / 2105734000 και κλείστε έγκαιρα μια θέση .

Coordinators: Προετοιμασία για τις εξετάσεις της ΤτΕ

0

Με αφορμή την ανακοίνωση από την Τράπεζα της Ελλάδος των ημερομηνιών εξετάσεων για το 2015 και ιδιαίτερα της 27ης Ιουνίου 2015 για τις εξετάσεις που θα διεξαχθούν στην Αθήνα , η Coordinators σας ενημερώνει για την έναρξη ενός ταχύρρυθμου προγράμματος προετοιμασίας.

Τα μαθήματα μπορούν να διεξαχθούν κατόπιν ειδικής συνεννόησης σε όλη την Ελλάδα ζωντανά μέσω του Συστήματος Coordinators Live e-learning system .(Για την πρόσβαση στο Πρόγραμμα elearning παρακαλούθησης δίδονται σχετικές εύκολες οδηγίες ).

Για δηλώσεις συμμετοχών έως την Πέμπτη 16 Απριλίου 2015 η συμμετοχή καθορίζεται στα 150 ευρώ
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχονται δωρεάν τεστ προσομοίωσης

Για πληροφορίες επικοινωνήστε με την Coordinators www.1co.gr / 2105734000 και κλείστε έγκαιρα μια θέση .

Coordinators: Προετοιμασία για τις εξετάσεις της ΤτΕ

0

Με αφορμή την ανακοίνωση από την Τράπεζα της Ελλάδος των ημερομηνιών εξετάσεων για το 2015 και ιδιαίτερα της 27ης Ιουνίου 2015 για τις εξετάσεις που θα διεξαχθούν στην Αθήνα , η Coordinators σας ενημερώνει για την έναρξη ενός ταχύρρυθμου προγράμματος προετοιμασίας.

Τα μαθήματα μπορούν να διεξαχθούν κατόπιν ειδικής συνεννόησης σε όλη την Ελλάδα ζωντανά μέσω του Συστήματος Coordinators Live e-learning system .(Για την πρόσβαση στο Πρόγραμμα elearning παρακαλούθησης δίδονται σχετικές εύκολες οδηγίες ).

Για δηλώσεις συμμετοχών έως την Πέμπτη 16 Απριλίου 2015 η συμμετοχή καθορίζεται στα 150 ευρώ
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχονται δωρεάν τεστ προσομοίωσης

Για πληροφορίες επικοινωνήστε με την Coordinators www.1co.gr / 2105734000 και κλείστε έγκαιρα μια θέση .

Σταυρόλεξο για γερούς λύτες οι προσλήψεις

0

Σε αγώνα δρόμου για τον άμεσο διορισμό 1500 επικουρικών γιατρών, νοσηλευτών και άλλων ειδικοτήτων προχωράει το Υπουργείο Υγείας, σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Σύσκεψη με στόχο την επίσπευση των διαδικασιών, ώστε να στελεχωθούν άμεσα δομές υγείας σε περιοχές που παρουσιάζουν αυξημένη ανάγκη, πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Υγείας, με τη συμμετοχή του Γ. Κατρούγκαλου, του επικεφαλής του ΑΣΕΠ και της ΠΟΕΔΗΝ.

Όπως ανακοινώθηκε, η κυβέρνηση φιλοδοξεί να διορίσει άμεσα 1500 επικουρικούς και συγκεκριμένα 800 γιατρούς και 700 νοσηλευτές και λοιπό προσωπικό. Σε αυτή την κατεύθυνση πρόκειται να προσφερθούν κίνητρα για την προσέλκυση εργαζομένων, με επέκταση της 3ετούς θητείας που ισχύει για την άγονη γραμμή, στις ΜΕΘ, Μονάδες Εντατικής Νεογνών και τις ογκολογικές κλινικές, αλλά και με επέκταση της θητείας εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης, από το 1 έτος σε 2.

 

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Δείτε διαδικτυακά το webinar του ΠΣΑΣ για τους διαμεσολαβητές

0

 

Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Συμβούλων την περασμένη Πέμπτη 2 Απριλίου 2015, οργάνωσε το 1ο από μία σειρά 7+ webinar σεμιναρίων που έχουν προγραμματιστεί για το έτος 2015 σε συνεργασία με διακεκριμένους εισηγητές. Το webinar ήταν δωρεάν για όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και είχε συμμετοχή που ξεπέρασε τους 400 διαμεσολαβητές από όλη την Ελλάδα.
Εισηγητής ήταν ο κύριος Άκης Αγγελάκης αναπτύσσοντας το θέμα: “η ψυχολογία της σχέσης πωλητή – πελάτη σε περιόδους ύφεσης” ενώ παραλληλα, αναπτύχθηκαν σημαντικά θέματα και ανακοινώσεις από τον Πρόεδρο του ΠΣΑΣ κ. Λελεδάκη Παναγιώτη που αφορούσαν για τα μέλη του ΠΣΑΣ:

 

  1. Τη νέα βελτιωμένη τιμή και παροχές ομαδκής ασφάλισης αστικής ευθύνης διαμεσολαβητή σε συνεργασία με τους Lloyds
  2. Τη νέα βελτιωμένη τιμή ομαδικής ασφάλισης νομικής προστασίας διαμεσολαβητή σε συνεργασία με την DAS
  3. Τη νέα μειωμένη συνδρομή για τα μέλη του συνδέσμου

 

Βρείτε όλες τις πληροφορίες στο webinar σε επανάληψη στο youtube εδώ

Δείτε διαδικτυακά το webinar του ΠΣΑΣ για τους διαμεσολαβητές

0

 

Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Συμβούλων την περασμένη Πέμπτη 2 Απριλίου 2015, οργάνωσε το 1ο από μία σειρά 7+ webinar σεμιναρίων που έχουν προγραμματιστεί για το έτος 2015 σε συνεργασία με διακεκριμένους εισηγητές. Το webinar ήταν δωρεάν για όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και είχε συμμετοχή που ξεπέρασε τους 400 διαμεσολαβητές από όλη την Ελλάδα.
Εισηγητής ήταν ο κύριος Άκης Αγγελάκης αναπτύσσοντας το θέμα: “η ψυχολογία της σχέσης πωλητή – πελάτη σε περιόδους ύφεσης” ενώ παραλληλα, αναπτύχθηκαν σημαντικά θέματα και ανακοινώσεις από τον Πρόεδρο του ΠΣΑΣ κ. Λελεδάκη Παναγιώτη που αφορούσαν για τα μέλη του ΠΣΑΣ:

 

  1. Τη νέα βελτιωμένη τιμή και παροχές ομαδκής ασφάλισης αστικής ευθύνης διαμεσολαβητή σε συνεργασία με τους Lloyds
  2. Τη νέα βελτιωμένη τιμή ομαδικής ασφάλισης νομικής προστασίας διαμεσολαβητή σε συνεργασία με την DAS
  3. Τη νέα μειωμένη συνδρομή για τα μέλη του συνδέσμου

 

Βρείτε όλες τις πληροφορίες στο webinar σε επανάληψη στο youtube εδώ

ΕΙΑΣ: Πρόγραμμα εκπαίδευσης υπαλλήλων γραφείων διαμεσολάβησης

0

Πρόγραμμα εκπαίδευσης υπαλλήλων γραφείων διαμεσολάβησης διοργανώνει το ΕΙΑΣ.

Σκοπός του Προγράμματος είναι:

  • να βελτιώσει το επίπεδο γνώσεων και ικανοτήτων των υπαλλήλων που εργάζονται σε Εταιρίες Μεσιτών Ασφαλίσεων, Πρακτορεία & Υποκαταστήματα Ασφαλιστικών Εταιριών, ώστε να αυξηθεί η παραγωγικότητα αλλά και να βελτιωθεί το επίπεδο των προσφερομένων υπηρεσιών.
  • να αποκτήσουν οι εκπαιδευόμενοι – υπάλληλοι θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις στα ασφαλιστικά θέματα και στην τεχνική ορολογία της ασφαλιστικής βιομηχανίας, να βελτιώσουν τις ατομικές δεξιότητες και την απόδοσή τους, καθώς και να μάθουν νέους τρόπους επικοινωνίας με τους συναλλασσόμενους με τις Εταιρίες.

 

Το Πρόγραμμα απευθύνεται:

σε Υπαλλήλους Ασφαλιστικών Εταιριών, Υποκαταστημάτων, Εταιριών Μεσιτών Ασφαλίσεων, Ασφαλιστικών Πρακτορείων καθώς και σε νεοπροσλαμβανόμενους ή και σε αυτούς που ενδιαφέρονται και επιθυμούν να εργαστούν σε ασφαλιστικές επιχειρήσεις (πρακτορεία, μεσιτικά γραφεία). Έτσι θα βοηθήσει τους νέους να βρουν εργασία και θα στελεχώσει τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις με εκπαιδευμένο προσωπικό.

 

Το Πρόγραμμα είναι διάρκειας εικοσιτεσσάρων (24) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

  • Δευτέρα 27 Απριλίου 2015, 12:30 – 15:45
  • Τρίτη 28 Απριλίου 2015, 14:00 – 19:00
  • Δευτέρα 4 Μαΐου 2015, 16:30 – 19:45
  • Τρίτη 5 Μαΐου 2015, 16:30 – 19:45
  • Πέμπτη 7 Μαΐου 2015, 16:30 – 19:45

 

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προσφέρει στους συμμετέχοντες έναν άρτια σχεδιασμένο και καινοτομικό κύκλο έξι εκπαιδευτικών ενοτήτων. Ενδεικτικά αναφέρουμε την ανάλυση της θεματολογίας των ενοτήτων του προγράμματος:

 

Ι. Ασφαλιστικοί Κίνδυνοι (4h)

Έννοια του κινδύνου – Διακρίσεις κινδύνων και ποιοι ασφαλίζονται – Μέτρηση των κινδύνων – Υποκειμενικός και Αντικειμενικός κίνδυνος – Μέθοδοι αντιμετώπισης  κινδύνου – Αποφυγή κινδύνου – Ιδία κράτηση κινδύνου – Αυτασφάλιση – Απαλλαγές – Πρόληψη – Μείωση των κινδύνων- Μέτρα προστασίας – Μεταβίβαση κινδύνων στον ασφαλιστή – Διαδικασία Underwriting – Καθορισμός ασφαλίστρου – Επέλευση ζημιογόνου γεγονότος – Αναγγελία – Πραγματογνωμοσύνη – Εκτίμηση – Αξιολόγηση – Διακανονισμός ζημιών– Αποζημίωση

ΙΙ. Διαμεσολαβούντα στην Ιδιωτική ασφάλιση πρόσωπα (2h)

Βασικές αρχές θεσμικού πλαισίου – Παρεχόμενες υπηρεσίες – επαγγελματική δραστηριότητα – Πρακτική εφαρμογή στην αγορά εργασίας – Συνεργασίες – Επαγγελματική εξέλιξη.

 

ΙΙΙ. Ασφαλιστικοί Κλάδοι – Γενικές Αρχές & ενημέρωση (4h)

Γενικές αρχές λειτουργίας της ασφάλισης

Βασικές αρχές – Ασφαλιστικοί Κίνδυνοι – Τεχνική της Ασφάλισης

Κλάδοι Ασφάλισης

Ζημιών (Πυρός, Αυτοκινήτων, Μεταφορών, Γενικής Αστικής Ευθύνης)

  • Αντικείμενο ασφάλισης
  • Λειτουργία του Κλάδου

 

Ζωής (Θανάτου/Επιβίωσης, Ανικανότητας, Ασθενείας)

  • Αντικείμενο ασφάλισης
  • Λειτουργία του Κλάδου

 

Risk Management

  • Αξιολόγηση κινδύνων
  • Αντιμετώπιση κινδύνων
  • Πρόληψη κινδύνων

 

  1. IV. Επικοινωνία & Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών(4h)

Επικοινωνία στον εργασιακό χώρο – Διερεύνηση αναγκών του πελάτη – Η Ενεργητική Ακοή -Παράγοντες ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών – Αντιμετώπιση παραπόνων και δύσκολων πελατών – Η γλώσσα του τηλεφώνου.

 

  1. V. Οργάνωση & Διοικητικό Σύστημα Λειτουργίας Ασφαλιστικού Γραφείου(4h)

Βασικές Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων – Τήρηση αρχείου πελατών και πληροφόρησης – Βασικές γνώσεις συστημάτων εταιριών και πώς συμπληρώνουμε τα στοιχεία των πελατών – Έρευνα αγοράς, Διαφήμιση και προώθηση – Η Εξυπηρέτηση πελατών μετά την πώληση – Στατιστικά στοιχεία.

  1. VI. Διαχείριση χρόνου & Οργάνωση εργασίας(4h)

 

Πόσο ελέγχουμε το χρόνο μας – Έλεγχος δραστηριοτήτων, γεγονότων και συμβάντων -Διαχείριση δραστηριοτήτων – Κατανομή χρόνου – Κριτήρια καθορισμού προτεραιοτήτων – Εμπόδια και κακές συνήθειες -Προσωπικό χρονοδιάγραμμα

Δικαίωμα Συμμετοχής:

 

 

·      270€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ.
  • 300€ για τα μη μέλη

 

Οι αιτήσεις των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή των διδάκτρων, θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 22 Απριλίου 2015.