back to top
19.1 C
Athens
Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1972

insurancewebinars.gr – Ε.Ι.Α.Σ: Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών!.
Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι ο Ραλλάκης Γιώργος Σύμβουλος Επιχειρήσεων, εκπαιδευτής σε θέματα πωλήσεων και marketing. Υπεύθυνος Εκπαίδευσης της LearningEvolution.gr
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 25 Μαΐου 2015 και ώρα : 18.00 – 20.00.
“ Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών!”

Περιγραφή και σκοπός του webinar
Σκοπός του προγράμματος είναι να μάθουμε τι είναι το neuromarketing και πως μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για την ανάπτυξη των πωλήσεων μας. Το neuromarketing μας δίνει μια νέα μοναδική οπτική γωνία στη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου και τον τρόπο που αντιδράει στις προσπάθειες του marketing, και η νέα αυτή οπτική γωνία μας δείχνει πως ο τρόπος λειτουργίας του είναι πολύ διαφορετικός από ότι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Θα δούμε πρακτικά παραδείγματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άμεσα στις καθημερινές μας πωλήσεις.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

• Θεματολογία:

Στο webinar θα μιλήσουμε για το neuromarketing, τι ακριβώς είναι και γιατί μας ενδιαφέρει. Επίσης, θα αναλύσουμε πρακτικές εφαρμογές του neuromarketing στις καθημερινές πωλήσεις μας. Αναλυτικά, θα μιλήσουμε για:
• Τι είναι το neuromarketing και τι μας προσφέρει.
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για την τιμή και το προϊόν.
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για τις αισθήσεις του καταναλωτή.
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για τη δημιουργία αίσθησης εμπιστοσύνης και
αφοσίωσης
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για την προσωπική επαφή (πώληση)

Η παρακολούθηση του webinar ανέρχεται στα 25€ και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

insurancewebinars.gr – Ε.Ι.Α.Σ: Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών!.
Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι ο Ραλλάκης Γιώργος Σύμβουλος Επιχειρήσεων, εκπαιδευτής σε θέματα πωλήσεων και marketing. Υπεύθυνος Εκπαίδευσης της LearningEvolution.gr
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 25 Μαΐου 2015 και ώρα : 18.00 – 20.00.
“ Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών!”

Περιγραφή και σκοπός του webinar
Σκοπός του προγράμματος είναι να μάθουμε τι είναι το neuromarketing και πως μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για την ανάπτυξη των πωλήσεων μας. Το neuromarketing μας δίνει μια νέα μοναδική οπτική γωνία στη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου και τον τρόπο που αντιδράει στις προσπάθειες του marketing, και η νέα αυτή οπτική γωνία μας δείχνει πως ο τρόπος λειτουργίας του είναι πολύ διαφορετικός από ότι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Θα δούμε πρακτικά παραδείγματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άμεσα στις καθημερινές μας πωλήσεις.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

• Θεματολογία:

Στο webinar θα μιλήσουμε για το neuromarketing, τι ακριβώς είναι και γιατί μας ενδιαφέρει. Επίσης, θα αναλύσουμε πρακτικές εφαρμογές του neuromarketing στις καθημερινές πωλήσεις μας. Αναλυτικά, θα μιλήσουμε για:
• Τι είναι το neuromarketing και τι μας προσφέρει.
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για την τιμή και το προϊόν.
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για τις αισθήσεις του καταναλωτή.
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για τη δημιουργία αίσθησης εμπιστοσύνης και
αφοσίωσης
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για την προσωπική επαφή (πώληση)

Η παρακολούθηση του webinar ανέρχεται στα 25€ και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

Ασφαλιστικός ανταγωνισμός από την GOOGLE στο αυτοκίνητο

0

Την είσοδο της στο χώρο των ασφαλειών ανακοίνωσε πρόσφατα η GOOGLE. Ο διαδικτυακός γίγαντας ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στην Καλιφόρνια, στο χώρο της ασφάλισης οχημάτων, και ειδικότερα της σύγκρισης ασφαλιστικών τιμών και παροχών με πολλές πολιτείες να ακολουθούν –όπως ανακοίνωσε- στη συνέχεια.

 

«Είτε ο πάροχος βρίσκεται στην Καλιφόρνια σε ένα τοπικό γραφείο είτε έχει εθνική εμβέλεια , οι άνθρωποι πλέον αναζητούν προγράμματα ασφάλισης ασφάλισης μέσω του κινητού τους ή του ηλεκτρονικού τους υπολογιστή, όπου μέσα σε πέντε λεπτά μπορούν να συγκρίνουν τιμές και καλύψεις».

 

Συνεργάτες στην προσπάθεια της GOOGLE σύμφωνα με δημοσίευμα της Insurance Journal είναι η  Mercury Insurance και η  MetLife. Το GOOGLE COMPARE βασίζεται σε ένα ευέλικτο μοντέλο κόστους-ανά-αγορά, αλλά η πληρωμή δεν είναι ένας παράγοντας στην κατάταξη ή την επιλεξιμότητα, σύμφωνα με την Google. Συνολικά η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί στοιχεία από 124 παρόχους.

BESTHOME: Ασφάλιση κατοικίας, χωρίς περιορισμούς, από την Υδρόγειο Ασφαλιστική

0

Η Υδρόγειος δημιούργησε το BESTHOME, ένα νέο, πρωτοποριακό ασφαλιστικό πρόγραμμα για όσους επιθυμούν ασφάλιση υψηλών προδιαγραφών για ό,τι πιο πολύτιμο, το σπίτι τους, σε ιδιαίτερα προνομιακό κόστος.

 

To νέο πρόγραμμα παρέχει την πλέον ολοκληρωμένη προστασία της κατοικίας, με πλήθος διευρυμένων καλύψεων για κάθε είδους ζημιές σε κτίριο και περιεχόμενο καθώς και μία σειρά καλύψεων προστιθέμενης αξίας που διασφαλίζουν την ευρύτερη οικογενειακή ισορροπία και γαλήνη, για να είστε απολύτως ήσυχοι, ό,τι και αν συμβεί. Ενδεικτικά, το πρόγραμμα BESTHOME εξασφαλίζει:

 

  • Αποζημίωση για ζημιές σε κτίριο και περιεχόμενο της κατοικίας από κάθε κίνδυνο, όπως πυρκαγιά, φυσικά φαινόμενα, διαρροή νερών, βραχυκύκλωμα, ζημιές σε τζάμια, ηλεκτρικές συσκευές και εγκαταστάσεις, ακόμη και αντικείμενα εκτός της οικίας όπως θερμοσίφωνα, κεραίες, τέντες, κ.α.
  • Κάλυψη εξόδων που προκύπτουν μετά από ζημιά, όπως έξοδα προσωρινής μεταστέγασης ή μετακόμισης, αποκομιδής ερειπίων, αδειών μηχανικών, διερευνητικών εργασιών για την αποκατάσταση διαρροής νερών, κ.α.
  • Πλήρες πακέτο αστικών ευθυνών, για πυρκαγιά (προς τρίτους και ιδιοκτήτη), από διαρροή νερών, ακόμα και οικογένειας για ατυχήματα τρίτων εντός και εκτός της ασφαλισμένης κατοικίας.
  • Κλοπή με Διάρρηξη ή Ληστεία.
  • Σειρά επιπλέον καλύψεων για την ευρύτερη προστασία της οικογένειας, π.χ. κάλυψη προσωπικού ατυχήματος, φοιτητικής στέγης, ασφάλιση κατοικίδιου, προστασία περιεχομένου τραπεζικής θυρίδας, κ.α.
  • Αποζημίωση σε αξίας αντικατάστασης με καινούριο, για ζημιές τόσο στο κτίριο όσο και στο περιεχόμενο της κατοικίας.

 

Στα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα του BESTHOME περιλαμβάνονται επίσης:

  • Η παροχή επιδόματος οικονομικής υποστήριξης αλλά και προκαταβολής αποζημίωσης, σε περίπτωση ολικής καταστροφής της κατοικίας.
  • Η δυνατότητα να επιλεγεί το πρόγραμμα και χωρίς απαλλαγές, διασφαλίζοντας ότι με μία μικρή προσαύξηση στο ασφάλιστρο, αποζημιώνεται εξολοκλήρου η ζημιά, από το πρώτο ευρώ, ό,τι και αν συμβεί.
  • Το εξαιρετικά προνομιακό ασφάλιστρο. Ενδεικτικά, το ετήσιο ασφάλιστρο για μία κατοικία με ασφαλιζόμενη αξία κτιρίου €100.000 και περιεχομένου €35.000, ανέρχεται στα €135 ετησίως, για το πρόγραμμα με απαλλαγές, και €148,5, για το πρόγραμμα χωρίς απαλλαγές.

 

Το BESTHOME μπορεί να εμπλουτισθεί προαιρετικά με συμπληρωματικές καλύψεις όπως σεισμός, οικογενειακή νομική προστασία, επεκτάσεις καλύψεων αστικής ευθύνης και προσωπικού ατυχήματος, ασφάλιση ειδικών κατασκευών όπως πισίνες, κιόσκια, κ.α, εξασφαλίζοντας επιπλέον προστασία, ανάλογα με τις ανάγκες σας.

 

Το πρόγραμμα παρέχεται για την ασφάλιση της μόνιμης κατοικίας και διατίθεται ήδη από το δίκτυο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της Υδρογείου σε όλη την Ελλάδα.

 

Δείτε εδώ τον πίνακα με τις καλύψεις

Insurance Europe: Τα κλειδιά για τη μετάβαση σε μια ενοποιημένη κεφαλαιαγορά

0

[starbox]

Με θετική οπτική αλλά υπό τις ορθές προϋποθέσεις βλέπει το θεσμικό όργανο των ασφαλιστών στην Ευρώπη, η Insurance Europe, την πράσινη βίβλο της ΕΕ για την ενοποίηση των ευρωπαικών κεφαλαιαγορών.

Η Insurance Europe δηλώνει πρόθυμη να συμβάλλει στην μετάβαση αυτή, ωστόσο επισημαίνει ότι εάν η ευρωπαϊκή πολιτική δεν ασκηθεί στο σωστό πλαίσιο, υπάρχει ο κίνδυνος οι πρωτοβουλίες να μην βρουν υποστήριξη από εκείνα τα κράτη μέλη που έχουν ήδη αναπτύξει λύσεις, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά στην προσπάθεια των κρατών να αναπτύξουν καινοτόμες λύσεις στο συγκεκριμένο τομέα.

Το Επενδυτικό Πρόγραμμα της ΕΕ είναι η βασική στρατηγική προτεραιότητα για να συμβάλει στη στήριξη της οικονομικής ανάκαμψης, την ενίσχυση της δημιουργίας θέσεων εργασίας, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης και την τόνωση των επενδύσεων στην πραγματική οικονομία. Οι ασφαλιστές είναι μεγαλύτερους θεσμικούς επενδυτές της Ευρώπης και, ως εκ τούτου, συμβάλλουν σημαντικά στην ευρωπαϊκή ανάπτυξη. Κατά συνέπεια, η διαθεσιμότητα των ελκυστικών μακροπρόθεσμων περιουσιακών στοιχείων και η άρση των εμποδίων για τους ασφαλιστές που επενδύουν σε αυτά είναι ζωτικής σημασίας για την περαιτέρω ανάπτυξη θετικού ρόλου τους στην ευρωπαϊκή οικονομία.

Η Comission θα πρέπει να συνεχίσει να στηρίζει την τυποποίηση στην αγορά και τις βέλτιστες πρακτικές στον επενδυτικό τομέα και για να διασφαλιστεί ότι οι κινήσεις γίνονται προς αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει:

– να αξιοποιηθεί η υπάρχουσα εθνική εμπειρία και τα μοντέλα που έχουν λειτουργήσει αποτελεσματικά
– να διασφαλιστεί ότι οι λύσεις που θα δοθούν θα μπορούν να λειτπυργήσουν παράλληλα κατά κύρια βάση με τα τοπικά συστήματα που είναι αποδοτικά και όχι να τα αντικαταστήσουν
– να έχει τα ίδια αποτελέσματα στις τοπικές πολιτικές

Ταυτόχρονα η Insurance Europe τονίζει ότι πριν η Επιτροπή περάσει σε νέο κανονιστικό περιβάλλον πρέπει να αξιολογήσει τις πρόσφατες ρυθμιστικές εξελίξεις όπως η Solvency II και ο Κανονισμός EMIR και τις επιπτώσεις τους στην αγορά.

Πριν από την έναρξη κάθε νέο κομμάτι της νομοθεσίας, η Επιτροπή θα πρέπει να προβεί σε εις βάθος αξιολόγηση του τρόπου με πρόσφατες ρυθμιστικές εξελίξεις, συμπεριλαμβανομένης της Solvency II και τον Κανονισμό της Ευρωπαϊκής Υποδομές Αγοράς (EMIR), μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την παροχή μακροπρόθεσμης χρηματοδότησης.

Τρέχουσα μακροοικονομική πολιτικής
Οι ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές εταιρείες έχουν καθοριστικό ρόλο στις μακροπρόθεσμες επενδύσεις στην Ευρώπη και την προστασία του εισοδήματος των πολιτών.

Το σημερινό μακροοικονομικό περιβάλλον, που χαρακτηρίζεται από εξαιρετικά χαμηλά επιτόκια, παρουσιάζει σημαντικές προκλήσεις για τις συνταξιοδοτικές αποταμιεύσεις στην Ευρώπη, για τις οποίες το βάρος μετατοπίζεται στον ιδιωτικό τομέα.

Παρά το γεγονός ότι η ασφαλιστική βιομηχανία παρέχει λύσεις η πρόκληση για την αγορά στο μέλλον είναι μεγάλη και θα πρέπει τόσο οι ασφαλιστικές να προχωρήσουν στις απαραίτητες προσαρμογές όσο και η ΕΕ να νομοθετεί διασφαλίζοντας ότι δεν θα επηρεάσει αρνητικά την ικανότητα των ασφαλιστικών να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες των ασφαλισμένων.

Η AXA χορηγός στο 2ο Mediterranean Yacht Show του Ναυπλίου  

0

Η ΑΧΑ συμμετείχε στο 2ο Mediterranean Yacht Show ως εκθέτης και επίσης ανέλαβε την κάλυψη αστικής ευθύνης της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Ναύπλιο από τις 2 έως τις 5 Μαΐου. Η Εταιρεία επέλεξε να υποστηρίξει τη συγκεκριμένη έκθεση, σε ευθυγράμμιση με τη στρατηγική της να ασφαλίζει ταχύπλοα, ιστιοπλοϊκά και θαλαμηγούς, τα οποία καλύπτονται ακόμα και αν είναι υψηλής αξίας.

 

Το Mediterranean Yacht Show στοχεύει στον θαλάσσιο τουρισμό και απευθύνεται σε yacht brokers του εξωτερικού, οι οποίοι έχουν σκοπό να γνωρίσουν τα πληρώματα των πολυτελών σκαφών και να κλείσουν συμφωνίες, ώστε τα σκάφη να ναυλωθούν από διάσημους επισκέπτες της χώρας κι ανθρώπους με μεγάλη οικονομική επιφάνεια. Η φετινή έκθεση πολυτελών σκαφών έφερε στο λιμάνι του Ναυπλίου περισσότερα σκάφη από την περσινή διοργάνωση, πολλαπλάσιους ταξιδιωτικούς πράκτορες και πάρα πολλούς επισκέπτες στην πόλη.

 

Η αγορά σκαφών για επαγγελματική χρήση ή αναψυχή είναι διαδεδομένη στην Ελλάδα. Η ΑΧΑ επενδύοντας στην παγκόσμια τεχνογνωσία της καλύπτει συνολικά τις ανάγκες που των πελατών, προστατεύοντάς τους κάθε στιγμή, ώστε να αξιοποιούν το σκάφος τους χωρίς έγνοιες.

 

Σχετικά με την αστική ευθύνη του ιδιοκτήτη, κατόχου ή και χειριστή του σκάφους, καλύπτει σωματικές βλάβες, υλικές ζημιές και θαλάσσια ρύπανση που μπορεί να προκληθούν από ατύχημα. Πέρα από την αστική ευθύνη, η ολοκληρωμένη κάλυψη σκάφους από την ΑΧΑ προβλέπει καλύψεις για πολλές περιπτώσεις όπως: πυρκαγιά, κλοπή, κακόβουλες ενέργειες, ανέλκυση/καθέλκυση και μια σειρά από άλλες καταστάσεις. Για τους πελάτες που μπορεί να επιθυμούν ακόμα μεγαλύτερη προστασία, η ΑΧΑ παρέχει καλύψεις για χερσαία μεταφορά του σκάφους, μηχανικές βλάβες, αστική ευθύνη για σκιέρ και άλλες παροχές. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλιση σκαφών, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται από τον ιστότοπο της ΑΧΑ http://www.axa.gr/el/all-products/yacht-insurance και από το δίκτυο συνεργατών της Εταιρείας.

ΗΠΑ: Όταν οι σκύλοι «δαγκώνουν» η ασφαλιστική αγορά πληρώνει 530 εκατ.

0

Αυξάνονται οι αποζημιώσεις τις οποίες πληρώνουν οι ασφαλιστικές στις ΗΠΑ για επιθέσεις σκύλων, με τη μέση αποζημίωση να κινείται ανοδικά τα τελευταία χρόνια, παρόλο που αριθμητικά οι περιπτώσεις αποζημιώσεων έχουν μειωθεί.

Συνολικά οι περιπτώσεις αυτές στοιχίζουν περίπου το ένα τρίτο των συμβολαίων ασφάλισης σπιτιού, δηλαδή 530 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με το Insurance Information Institute το μέσο κόστος έχει αυξηθεί σημαντικά και ανέρχεται το 2014 στα 32.000 δολάρια από 27.000 δολάρια το 2013.
Συνολικά τα τελευταία 11 χρόνια η μέση αποζημίωση έχει αυξηθεί κατά 67% και ενώ στο παρελθόν οι περισσότερες αξιώσεις αφορούσαν δαγκώματα σήμερα ένα μεγάλο μέρος αφορά τραυματισμούς από ποδηλάτες ή πεζούς τους οποίους ρίχνουν κάτω τα συμπαθητικά τετράποδα.

Swiss Re: Συναγερμός για συγχωνεύσεις και εξαγορές στην ασφαλιστική αγορά

0

[starbox]
Καμπανάκι για επιτάχυνση συνεργιών στην ασφαλιστική – αντασφαλιστική αγορά χτυπά έκθεση της Swiss Re. Την ίδια ώρα στην Ελλάδα γίνονται συζητήσεις και διαπραγματεύσεις, χωρίς ωστόσο να φαίνεται πως οι προσπάθειες αυτές θα οδηγήσουν σε συμφωνίες.

Σύμφωνα με έκθεση της Swiss Re για την τάση των συνεργιών, είτε με τη μορφή των συγχωνεύσεων είτε με τη μορφή των εξαγορών, φαίνεται πως διεθνώς οι εταιρείες και ειδικότερα οι εξειδικευμένοι κλάδοι της ασφαλιστικής και αντασφαλιστικής αγοράς κινούνται «συνενωτικά», καθώς τέτοιου είδους συμφωνίες παρουσιάζουν αύξηση. Το 2014 οι συνεργασίες που ανακοινώθηκαν αυξήθηκαν από τις 295 τον προηγούμενο χρόνο σε 359 με την δραστηριοποίηση αυτή να εντοπίζεται κυρίως σε μικρές και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις. Κίνητρα αποτέλεσαν για τις εταιρείες αυτές η αυξημένη τάση εισόδου των hedge funds, των επαγγελματικών συνταξιοδοτικών ταμείων και των τραπεζών στην αγορά, που πιέζουν προς τα κάτω τις τιμές των υπηρεσιών.

Ο chief Economist της Swiss Re, Kurt Karl, αναφέρει ότι πρόκειται για μία πιεστική κατάσταση για τις επιχειρήσεις μεσαίας βαθμίδας. «Ορισμένες επιχειρήσεις δεν έχουν το μέγεθος ή το εύρος των υπηρεσιών για να διαφοροποιήσουν την προσφορά τους». «Αναμένουμε να συνεχίσουμε να βλέπουμε την «εξυγίανση» της αγοράς, καθώς οι εταιρείες θα ενώνονται στην προσπάθεια τους να αυξήσουν τα έσοδα τους και να μειώσουν τα κόστη λειτουργίας τους».

Ηχούν τύμπανα για την διαμεσολάβηση

0

Με ξεκάθαρες κουβέντες ο πρόεδρος του ΕΕΑ κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου οριοθέτησε το προβληματικό περιβάλλον της ασφαλιστικής αγοράς, διαβλέποντας ότι οι διαμεσολαβούντες θα κληθούν να ανατάξουν την διασαλευμένη ελληνική αγορά.

Χθες μιλώντας στην εκδήλωση της ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ επικρότησε την εταιρεία που στηρίζεται στους ανθρώπους της και επισήμανε απολογιστικά ότι : « οι πωλήσεις ασφαλιστικών προϊόντων εκτός διαμεσολαβούντων δεν προχώρησαν κατά τις προσδοκίες αυτών που τις προωθούσαν ενώ τόνισε πώς οι ιντερνετικές πωλήσεις έφεραν περισσότερα προβλήματα παρά χαρές». Είναι θέμα χρόνου, είπε, οι ιντερνετικές πωλήσεις να παραδοθούν στα δίκτυα και να αποκατασταθεί αυτό το άδικο για τους ασφαλιστές καθεστώς».

Μείζον πρόβλημα χαρακτήρισε και τον αθέμιτο τρόπο ανάπτυξης του Bancasurance. Μάλιστα προανήγγειλε πως θα πραγματοποιηθεί ειδική εκδήλωση διαμαρτυρίας για «Όλο αυτό που κακώς συμβαίνει». Τέλος ο πρόεδρος του ΕΕΑ μίλησε και για ανάπτυξη της ασφάλισης, εξέλιξη των διαμεσολαβητών, για ανάγκη υιοθέτησης καινοτομιών και άλλων στοιχείων που θα διαφοροποιήσουν τους διαμεσολαβητές.

Αναφορά έκανε και στο χαμηλό ασφάλιστρο χαρακτηρίζοντάς ως αιτία καθίζησης των εργασιών του 60% και πλέον ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Μάλιστα επισήμανε πώς ακόμα και με αυτό το όπλο της χαμηλής τιμής τα ανασφάλιστα από 600 χιλιάδες ανήλθαν στο 1,5 εκατομμύριο.

Όπου φτωχός κι η μοίρα του… και στην περίθαλψη

0

Αποκλεισμένα από τις υπηρεσίες υγείας είναι τα πλέον ευάλωτα κοινωνικά στρώματα στην Ευρώπη, όπως οι γυναίκες και τα παιδιά, που διαβιούν κάτω από το όριο της φτώχειας. Αυτό επισημαίνει η ετήσια έρευνα των Γιατρών του Κόσμου, σχετικά με την πρόσβαση στις υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης στην Ευρώπη.

Η έρευνα βασίζεται σε ατομικές ιατρικές συνεδρίες και συνεδρίες κοινωνικής συμβουλευτικής που πραγματοποιήθηκαν το 2014 σε 22.171 άτομα, από 9 Ευρωπαϊκές χώρες.

Έγκυες

Η έρευνα εμφανίζει ότι οι περισσότερες από τις μισές έγκυες γυναίκες, που έλαβαν μέρος στην έρευνα, δεν είχαν πρόσβαση σε προγεννητική φροντίδα, θέτοντας έτσι την υγεία τόσο των ιδίων όσο και των βρεφών τους σε κίνδυνο.

Παιδιά

Έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι μόνο το 1/3 (34,5%) των παιδιών που εξετάστηκαν σε όλη την Ευρώπη είχε εμβολιαστεί έναντι της παρωτίτιδας, της ιλαράς και της ερυθράς (MMR), ενώ το ποσοστό των παιδιών που είχαν εμβολιαστεί έναντι του τετάνου ήταν μόνο ελαφρώς μεγαλύτερο (42,5%).

Κοινωνικο-οικονομικό προφίλ

Η συντριπτική πλειοψηφία των ασθενών που εξετάστηκαν (91,3%) ζούσαν κάτω από το όριο της φτώχειας. Οι περισσότεροι (93,6%) ήταν αλλοδαποί, οι οποίοι ζούσαν στην Ευρώπη για περισσότερο από 6 χρόνια, κατά μέσο όρο.

Περισσότερα από τα 4/5 (84,4%) είχαν επιζήσει τουλάχιστον μίας πράξης βίας, ενώ 1 στους 10 είχε υποστεί βία μετά την άφιξή του στην Ευρώπη.

Τι λέει η έρευνα για την πρόσβαση στις υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης στην Ελλάδα

Από τους 8.154 ασθενείς που συμμετείχαν στην έρευνα στην Ελλάδα, το 30,7% ήταν Έλληνες υπήκοοι, το 53.2% ήταν γυναίκες και το 14% παιδιά.

Ποσοστό μεγαλύτερο του 84,9% των ασθενών, δεν είχε καθόλου πρόσβαση σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Οι υπήκοοι τρίτων χωρών χωρίς άδεια παραμονής δεν δικαιούνται ιατροφαρμακευτικής κάλυψης, ενώ οι Έλληνες υπήκοοι και οι υπήκοοι τρίτων χωρών με άδεια παραμονής χάνουν το δικαίωμα στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη εξαιτίας της αδυναμίας τους να πληρώσουν, έμμεσα (μέσω της εργασίας τους) ή άμεσα, για αυτήν.

Σε ότι αφορά τα παιδιά, το 21,2% όσων εξετάστηκαν δεν είχαν εμβολιαστεί έναντι του Τετάνου, το 33,3% δεν είχε λάβει εμβολιασμό MMR, ενώ το 42,9% δεν είχε γνώση σχετικά με το που θα μπορούσε να εμβολιαστεί.

Αξίζει να σημειωθεί πως τα ποσοστά της παιδικής φτώχειας έχουν αυξηθεί αισθητά από 23% το 2008, σε 40,5% το 2012.

Πηγή: virus.com.gr