back to top
18.3 C
Athens
Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1970

Στις 18-22 Οκτωβρίου η αντασφαλιστική συνάντηση στο Baden-Baden

0

Στις 18-22 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί η μεγάλη συνάντηση αντασφαλιστικών και ασφαλιστικών εταιρειών στο Baden-Baden.

Στο “Reinsurance Meeting” συναντώνται κάθε χρόνο υψηλόβαθμα στελέχη από τη διεθνή ασφαλιστική και αντασφαλιστική αγορά, για περισσότερα από 46 χρόνια.

Περισσότερες πληροφορίες για την συνάντηση και τη συμμετοχή στην εκδήλωση θα βρείτε εδώ

Η ΝΝ Hellas Χρυσός Χορηγός στην Ημερίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών

0

Η NN Hellas στήριξε με Χρυσή Χορηγία την ημερίδα που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) με θέμα: «Μια σύγχρονη προσέγγιση στις Πωλήσεις Ασφαλειών» την Πέμπτη 21 Μαΐου στο Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών.

Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας «Ζήσε Υπεύθυνα» που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε στην NN Hellas τα τελευταία πέντε χρόνια. Η θετική συμβολή στην αγορά όπου δραστηριοποιούμαστε, αποτελεί, έναν από τους βασικούς πυλώνες του προγράμματός μας, αφού είναι πεποίθησή μας πως ως μία από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες στη χώρα, οφείλουμε να στηρίζουμε προσπάθειες που έχουν στόχο την ανάπτυξη του τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης.

Βασική ομιλήτρια της ημερίδας ήταν η Dr. Barbara Fasolo, Associate Professor in Behavioural Science, London School of Economics & Political Science (LSE), University of London, Director of the Executive Master in Behavioural Science & Head of Behavioural Research Lab. H Dr Fasolo, κατά τη διάρκεια της ομιλίας της, αναφέρθηκε στις επιτυχημένες τεχνικές προσέγγισης του πελάτη με στόχο την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων.

Ο κος Παντελής Πιτόγλου, Area Manager της NN Hellas, συμμετείχε στο πάνελ των ομιλητών με θέμα «Συμπεριφορικές απόψεις για τη βελτίωση των πωλήσεων: πώς πωλούμε σήμερα ασφαλιστικά προϊόντα στην εταιρία μας και πώς μπορούμε να ενσωματώσουμε τις συμπεριφορικές ιδέες». Μεταξύ άλλων, ο κος Πιτόγλου ανέφερε: «Ο κάθε πελάτης είναι ξεχωριστή περίπτωση και δουλειά του Συμβούλου είναι να καταλάβει τις ανάγκες του, τα συναισθήματά του, και να τον βοηθήσει να πάρει τις σωστές αποφάσεις. Η διαρκής αυτοβελτίωση είναι αναγκαία συνθήκη για να πετύχει κανείς στον χώρο των Πωλήσεων» και κατέληξε «σημασία δεν έχει πόσο καλοί είμαστε αλλά πόσο καλοί θέλουμε να γίνουμε».

Πρωταρχικός στόχος της NN Hellas είναι να βρίσκεται δίπλα στους Ασφαλιστικούς της Συμβούλους, με διαρκή παροχή ενημέρωσης για θέματα πωλήσεων, ώστε οι ίδιοι να προσφέρουν ολοκληρωμένη και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση στον πελάτη. Αναπτύσσει πρωτοποριακές μεθόδους στον τομέα της εκπαίδευσης και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον πελάτη, γεγονός που επιβεβαιώνεται από την πρόσφατη διπλή της βράβευση στα Sales Excellence Awards.

Ημερίδα του InsuranceForum.gr και της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών ΝΔ Ελλάδος

0

Tο InsuranceForum.gr διοργανώνει τη διεξαγωγή της 9ης ημερίδας του, που για πρώτη φορά θα πραγματοποιηθεί στην Πάτρα, στο ξενοδοχείο Porto Rio Hotel την Τετάρτη 27 Μαΐου 2015  από τις 17.00  έως τις 21.00.

Ο τίτλος της ημερίδας, στην οποία θα αναπτυχθούν και θα συζητηθούν θέματα που απασχολούν έντονα τους διαμεσολαβητές αυτό το διάστημα, είναι: «Τα εφόδια του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή για την επόμενη 5ετία.  Από την θεωρία στην πράξη». Χορηγός επικοινωνίας είναι το Insuranceworld.gr και η εφημερίδα «ασφαλίζομαι».

 

Ενδεικτικά αναφέρονται μερικά από τα θέματα που θα συζητηθούν:

  • Ποιοι είναι οι σύγχρονοι τρόποι εργασίας του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή του αύριο και πώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να αναπτύξουν γοργά τις δραστηριότητές τους.
  • Ποιες είναι οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται από τις συνενώσεις ασφαλιστικών γραφείων και ποια είναι εκείνα τα σημεία που θα πρέπει να προσέξουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές κατά τα πρώτα στάδια των συζητήσεων. Κατά την παρουσίαση θα γίνει αναφορά σε πραγματικά στοιχεία περιπτώσεων πρόσφατων συνενώσεων καθώς και στην μεθοδολογία που ακολουθήθηκε.
  •  Πώς οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις αλλαγές που συντελούνται στην καθημερινή τους εργασία.

 

Εισηγητές της ημερίδας

Νίκος Κλήμης (Οικονομολόγος – Σύμβουλος Επιχειρήσεων)

Απόστολος Μαρτζάκλης (Σύμβουλος Εκπαίδευσης)

Μελίνα Τσικογιαννοπούλου (Σύμβουλος εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρωπίνου δυναμικού)

 

Την ημερίδα συντονίζει ο κ.Αριστείδης Βασιλειάδης, Γενικός Διευθυντής του insuranceforum.gr

 

Χαιρετισμό θα απευθύνουν οι:

Πρόεδρος Επιμελητηρίου Αχαΐας κος. Πλάτων Μαρλαφέκας

Πρόεδρος Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος κος.Ανδρέας Ντακόλιας

 

Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Οι ημερίδες του Insuranceforum.gr διοργανώνονται από διαμεσολαβητές για διαμεσολαβητές με θέματολογία που τους αφορά και ενδιαφέρει απόλυτα.

Η θεματολογία, το στυλ και το ύφος γύρω από το οποίο κινείται η ροή της κάθε ημερίδας καθορίζεται αποκλειστικά από τα μέλη του forum και αναλόγως των αναγκών που έχουν οι διαμεσολαβητές.

Πρόκειται ουσιαστικά για μία ημερίδα που παρουσιάζει αυτό που πραγματικά θέλει να μάθει η ασφαλιστική αγορά και αυτό αποτελεί το στοιχείο που τις διαφοροποιεί από  τις υπόλοιπες.

Οι ημερίδες πραγματοποιούνταο πάντα επαγγελματικό πλαίσιο και δίνουν τη δυνατότητα συζητήσεων για συνέργειες και συνεργασίες μεταξύ των προσκεκλημένων και των χορηγών.

Μέχρι τον Απρίλιο του 2015 το insuranceforum.gr είχε διοργανώσει την αντίστοιχη ημερίδα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο Κρήτης, Βόλο, Σέρρες, Καβάλα και Κοζάνη, την οποία παρακολούθησαν εκατοντάδες ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.

 

Το πρόγραμμα μπορείτε να δείτε εδώ

 

 

 

 

Στροφή των επιχειρήσεων στην ασφάλιση πιστώσεων και πολιτικών κινδύνων

0

Επιπλέον τζίρο της τάξης των περίπου 1,5 εκατ. ευρώ, καλείται να επιτύχει μια επιχείρηση στη Ελλάδα του σήμερα, όπου τα μέσα περιθώρια κέρδους λόγω της κρίσης έχουν μειωθεί στο 3%-3,5%, για να ισοσκελίσει μια ζημία από απαίτηση μόλις 50 χιλ. ευρώ, σε περίπτωση που ο οφειλέτης του συγκεκριμένου ποσού καταστεί αφερέγγυος.

Ο κίνδυνος να προκύψει ένα τέτοιο αρνητικό ενδεχόμενο, μάλιστα, είναι ιδιαίτερα πιθανός τα τελευταία χρόνια, συνεπεία της αβεβαιότητας στην ελληνική οικονομία και μπορεί να θέσει εν αμφιβόλω ακόμη και τη βιωσιμότητα της επιχείρησης που θα ζημιωθεί. Και όμως, η απειλή αυτή, εύκολα θα μπορούσε να αποφευχθεί, μέσω της ασφάλισης πιστώσεων.

Την επισήμανση αυτή διατύπωσε η Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια της ασφαλιστικής εταιρείας Atradius Credit Insurance N.V. κα. Μαρία Παπαζαρκάδα, μιλώντας στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Ασφάλιση πιστώσεων: Το ιδανικό εργαλείο για πετυχημένο risk management» που οργάνωσε, την Παρασκευή 22 Μαίου, ο ΣΕΜΑ στο πλαίσιο του 26ου Money Show 2015.

«Σε μια εποχή που δυστυχώς δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ποιος από τους πελάτες μας θα περιέλθει σε αδυναμία πληρωμής και παράγοντες όπως είναι η ρευστότητα και η εξεύρεση χρηματοδότησης είναι κομβικής σημασίας για τις επιχειρήσεις, το εργαλείο της ασφάλισης πιστώσεων μπορεί να αποβεί ιδιαίτερα επωφελές, αφού διασφαλίζει τον κύκλο εργασιών και εγγυάται τη ρευστότητα και την είσπραξη των απαιτήσεών τους», ανέφερε η ομιλήτρια.

Για πολυεργαλείο που βοηθά τις επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν δύσκολες καταστάσεις, καλύπτοντας τον κίνδυνο να μην πληρωθούν, είτε λόγω πτώχευσης του πελάτη τους, είτε λόγω καθυστέρησης στην εξόφληση τιμολογίων, μίλησε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Euler Hermes Hellas, Βασίλης Χριστίδης. Προκειμένου δε, να τονίσει ακόμη περισσότερο τη σημασία της ασφάλισης πιστώσεων, θύμισε πως σε κάποιες περιπτώσεις οι απαιτήσεις μιας επιχείρησης μπορεί να φτάνουν έως και το 30% του ενεργητικού τους, με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό για τις πιθανότητες να προκύψει ανεπιθύμητη εξέλιξη.

Τα ανώτατα στελέχη των δύο παγκόσμιων παικτών του κλάδου της ασφάλισης πιστώσεων αναφέρθηκαν, ακόμη, στη «στροφή» που γίνεται το τελευταίο διάστημα από τις επιχειρήσεις στη χρήση του συγκεκριμένου «διχτυού ασφαλείας» όχι μόνο για την ασφάλιση των επί πιστώσει εγχώριων πωλήσεων και εξαγωγών, αλλά και για την ασφάλιση των επιχειρήσεων έναντι πολιτικού κινδύνου.
Παραδέχθηκαν επίσης πως όσο συνεχίζεται η αβεβαιότητα στην ελληνική οικονομία, στις επιχειρήσεις κυριαρχεί φοβία και ανασφάλεια, ενώ από τους προμηθευτές του εξωτερικού εκφράζεται μια καχυποψία για τους Έλληνες συνεργάτες τους. Η ανησυχία αυτή επικρατεί και στις τάξεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, όπως ειπώθηκε, αλλά παρόλα αυτά, μέσα από συνεχείς αξιολογήσεις και ελέγχους της χώρας και των ελληνικών επιχειρήσεων, καμία τους δεν έχει πάψει να αναλαμβάνει κινδύνους στην Ελλάδα.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τοποθετήσεις των δύο managers σε εύστοχα ερωτήματα που τέθηκαν από την κα Μαρία Τσιλιμπάρη μέλος του ΔΣ του ΣΕΜΑ η οποία συντόνιζε την εκδήλωση και τα οποία είχαν εκπονηθεί από εξειδικευμένους στον κλάδο των πιστώσεων μεσίτες και αφορούσαν στην χρησιμότητα και τα πλεονεκτήματα της ασφάλισης πιστώσεων, αλλά και σε επεξηγήσεις επί αποριών που διατυπώθηκαν από το ακροατήριο.

Στην εκδήλωση χαιρετισμό απηύθυνε η γενική γραμματέας του ΣΕΜΑ, κα Ευγενία Καφφετζή, η οποία τόνισε ότι «σε μια περίοδο κατά την οποία το ελληνικό επιχειρείν δεν έχει λύσει το ζήτημα της ρευστότητας, οι τράπεζες αδυνατούν να πράξουν τα δέοντα και το νέο ΕΣΠΑ θα ενεργοποιηθεί, όπως φαίνεται, καθυστερημένα, τα ασφαλιστήρια συμβόλαια πιστώσεων συνιστούν ένα σημαντικό εργαλείο χρηματοδότησης».

Η εκδήλωση είχε μεγάλη συμμετοχή τόσο από εκπροσώπους επιχειρήσεων όσο και από εκπροσώπους διαμεσολαβούντων ενώ οι αρκετές ερωτήσεις και απαντήσεις που δόθηκαν επιβεβαίωσαν την πρωτοβουλία του ΣΕΜΑ για την διοργάνωση για δεύτερη φορά σε μια διετία εκδήλωσης για την ενίσχυση του ελληνικού επιχειρείν.

Οι εργασίες του Money Show 2015, ολοκληρώθηκαν το Σαββατοκύριακο, 23 και 24 Μαΐου, με πάνω από 120 εκδηλώσεις στις οποίες είχαν δηλώσει συμμετοχή σημαντικοί φορείς και οργανισμοί, όπως είναι η Περιφέρεια Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, ο Δήμος της Θεσσαλονίκης, Επιμελητήρια της Βόρειας Ελλάδας, Διμερή Επιμελητήρια κλπ. με σημαντική παρουσία της τοπικής επιχειρηματικής κοινότητας.

Το βάρος της θεματολογίας, στη φετινή διοργάνωση, έχει πέσει σε δυναμικούς κλάδους της οικονομίας που έχουν τα εχέγγυα να «τρέξουν» με γοργούς ρυθμούς ανάπτυξης, αν διαμορφωθούν οι κατάλληλες προϋποθέσεις, όπως είναι ο πρωτογενής τομέας, με εστίαση στη γεωργία και την αγροδιατροφή, ο τουρισμός, η καινοτομία, οι νέες τεχνολογίες και οι επενδύσεις.

Νέος Εμπορικός Διευθυντής στην Euler Hermes Hellas

0

Η Euler Hermes ανέθεσε στον κ. Νικόλα Μπαδήμα τα καθήκοντα του Εμπορικού Διευθυντή για τη θυγατρική της στην Ελλάδα, Euler Hermes Hellas. Ο κος Μπαδήμας, ο οποίος θα αναφέρεται στο Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρίας, κ. Βασίλη Χριστίδη, διαδέχθηκε τον κ. Αλέξη Γαβριήλογλου, ο οποίος διετέλεσε Εμπορικός Διευθυντής στην Euler Hermes Hellas για 18 χρόνια.
Προερχόμενος από τον Τραπεζικό κλάδο, με περισσότερα από είκοσι χρόνια επαγγελματικής πορείας, ο κος Μπαδήμας έχει διατελέσει διευθυντικό στέλεχος στην Τράπεζα Barclays (σε Λονδίνο και Αθήνα), στον Όμιλο Εγνατία Τράπεζα, στον Όμιλο Société Générale και στον Όμιλο Πειραιώς.

Είναι απόφοιτος (BSc Industrial and Business Economics) του London School of Economics and Political Science (LSE). Επίσης πήρε το μεταπτυχιακό του τίτλο (MSc Econ) από το LSE.

Ο κος Μπαδήμας έχει ως κύριο στόχο τη διασφάλιση της βιώσιμης ανάπτυξης των Ελληνικών επιχειρήσεων, μέσα από την εμπειρία και τις γνώσεις που διαθέτει, καθώς επίσης και την παροχή προηγμένων λύσεων Ασφάλισης Πιστώσεων στην εγχώρια αγορά.
Η Euler Hermes είναι παγκόσμιος ηγέτης στην ασφάλιση πιστώσεων. Η Euler Hermes Hellas ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1995. Τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας βρίσκονται στην Αθήνα, ενώ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της στη Βόρεια Ελλάδα, λειτουργούν γραφεία και στη Θεσσαλονίκη. Μαζί με τη θυγατρική της, Εuler Hermes Hellas Services, απασχολούν σήμερα 50 άρτια εκπαιδευμένα και έμπειρα στελέχη. Η εταιρία προσφέρει μία σειρά λύσεων για την Ασφάλιση Πιστώσεων και την είσπραξη οφειλών. Η θυγατρική της Ελλάδας αποτελεί τμήμα της Euler Hermes Mediterranean Countries, Middle East and Africa, μαζί με τις χώρες GCC, το Ισραήλ, την Ιταλία, το Μαρόκο, την Πορτογαλία, τη Νότια Αφρική, την Τυνησία και την Τουρκία.

Η MetLife φροντίζει τη διατροφή των εργαζομένων της

0

Η MetLife, στο πλαίσιο δράσεων ευζωίας και πρόληψης που πραγματοποιεί στο χώρο εργασίας, σε συνεργασία με το ινστιτούτο Προληπτικής, Περιβαλλοντικής και Εργασιακής Ιατρικής Prolepsis, προσφέρει μία σειρά διατροφολογικών σεμιναρίων για όλους τους εργαζομένους της. Τα σεμινάρια περιλαμβάνουν χρήσιμες συμβουλές για καλές συνήθειες υγιεινής διατροφής τόσο στο γραφείο όσο και στο σπίτι, ενώ με την βοήθεια chef θα μάθουν πώς να παρασκευάζουν νόστιμα γεύματα, εύκολα και γρήγορα, που δεν θα στερούνται όμως της θρεπτικής τους αξίας.

Το Prolepsis, συνεργάζεται με την MetLife μέσω του προγράμματος ΔΙΑΤΡΟΦΗ, στην προσπάθεια που γίνεται ώστε δεκάδες παιδιά που ζουν σε υποβαθμισμένες περιοχές στην Ελλάδα, να σιτίζονται καθημερινά.

Επιπλέον της σειράς των συγκεκριμένων σεμιναρίων, διανέμονται καθημερινά στους εργαζόμενους φρούτα τα οποία, ως γνωστόν, αποτελούν βασικό στοιχείο για την σωστή υγιεινή διατροφή, όπως και κάθε εβδομάδα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν δωρεάν σε ομαδικά προγράμματα γυμναστικής.
DIATROFI_2

Στόχος της MetLife είναι η δημιουργία, ενίσχυση και καθιέρωση της κουλτούρας ευζωίας στους εργασιακούς χώρους με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των εργαζομένων μας και κατ’επέκταση της παραγωγικότητάς τους, στα πλαίσια του προγράμματος της MetLife για την Οργανωσιακή Υγεία.

Εκδήλωση για τους διαμεσολαβητές πραγματοποίησε η Mega Brokers στη Θεσσαλονίκη

0

Στην αξία της εκπαίδευσης των συνεργατών της εταιρείας και τη συνεχή επένδυση σε εργαλεία που προάγουν τις ασφαλιστικές εργασίες και την ποιότητα των υπηρεσιών αναφέρθηκε ο κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της MEGA BROKERS SA, στο πλαίσιο της πολυσυνεδριακής εκδήλωσης του MONEY SHOW 2015, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη και της  συνάντησης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών με θέμα «Καινοτομία και εξωστρέφεια στις πωλήσεις για το Κλάδο Ζωής», που πραγματοποίησε η εταιρεία.

MEGA_THES_1

Όπως ανέφερε ο κ. Χατζηθεοδοσίου στο άμεσο μέλλον θα αξιοποιηθούν και άλλες εφαρμογές που σχετίζονται με την αυτοματοποίηση των διαδικασιών πρόσκτησης νέων πελατών σε όλους τους Κλάδους Ασφάλισης. Τέλος, επισήμανε πως η νέα χρονιά θα είναι στραμμένη προς την πελατοκεντρικότητα. Ακολούθησε ο κύριος Άκης Αγγελάκης, ο οποίος μοιράστηκε με όλους «ΜΙΚΡΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ», τεχνικές που βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων.

MEGA_THES_3

Σε συνέχεια των καινοτόμων ενεργειών της εταιρίας, παρουσιάστηκαν τα πρώτα αποτελέσματα των εν εξέλιξη επιτυχημένων projects και η δημιουργία νέων προγραμμάτων από τον Διευθυντή Κλάδου Ζωής κύριο Γιάννη Παππά, ενώ από τον Διευθυντή Μηχανογράφησης, κύριο Γιώργο Στάθη, τα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά της ολοκληρωμένης μηχανογραφικής εφαρμογής υποστήριξης των συνεργατών της εταιρίας.

MEGA_THES_2

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι του Τύπου και Στελέχη της Ασφαλιστικής Αγοράς, όπου μαζί με τους παρευρισκόμενους συνεργάτες έλαβαν ως αναμνηστικό, το νέο βιβλίο του κυρίου Αγγελάκη που εκδόθηκε από κοινού με την MEGA BROKERS SA., “Μικρά Μυστικά για Μεγάλες Πωλήσεις”.

Μη αναγκαίες θεραπείες και επεμβάσεις 11 εκατ. από νευροχειρούργο

0

Χειρουργικές επεμβάσεις που δεν χρειάζονταν, μηχανήματα που δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ και ιστοί αντί για ιατρικά εμφυτεύματα ζημίωσαν δημόσιο και ασφαλιστικές στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο νευροχειρούργος Aria Sabit, παραδέχτηκε ότι πραγματοποίησε στο Birmingham χειρουργικές επεμβάσεις σε ασθενείς που δεν έχρηζαν της συγκεκριμένης θεραπευτικής αντιμετώπισης, τα οποία κόστισαν στις ασφαλιστικές εταιρείες και το δημόσιο 11 εκατ. δολάρια.

Ο 39χρονος γιατρός παραδέχτηκε ότι έπεισε ασθενείς να πραγματοποιήσουν χειρουργικές επεμβάσεις στην σπονδυλική τους στήλη και δήλωνε τη χρήση ιατρικών συσκευών σταθεροποίησης, τις οποίες ωστόσο οι ασθενείς δεν χρησιμοποιούσαν ποτέ, ενώ δήλωνε ότι χρησιμοποιούσε εμφυτεύματα αν και στην πραγματικότητα πρόκειτο για ιστούς.

Τι πρέπει να ξέρετε για τις εξετάσεις των διαμεσολαβητών στη Θεσσαλονίκη

0

Κατάλογοι υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και οδηγίες για τις εξετάσεις στην Θεσσαλονίκη, 6.6.2015 (Επίπεδο Α) και 7.6.2015 (Επίπεδο Β, Γ και Δ):

 

Σχετικά με το επίπεδο Α:

Πατήστε εδώ για τον Κατάλογο Υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικού γνώσεων Επιπέδου Α, στην Θεσσαλονίκη, το Σάββατο 6 Ιουνίου 2015.

Πατήστε εδώ για χρήσιμες Πληροφορίες και Οδηγίες προς τους Υποψήφιους.

Σχετικά με το επίπεδο Β:

Πατήστε εδώ για τον Κατάλογο Υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικού γνώσεων Επιπέδου Β, στην Θεσσαλονίκη, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2015.

Πατήστε εδώ για χρήσιμες Πληροφορίες και Οδηγίες προς τους Υποψήφιους.

Σχετικά με το επίπεδο Γ:

Πατήστε εδώ για τον Κατάλογο Υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικού γνώσεων Επιπέδου Γ, στην Θεσσαλονίκη, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2015.

Πατήστε εδώ για χρήσιμες Πληροφορίες και Οδηγίες προς τους Υποψήφιους.

Σχετικά με το επίπεδο Δ:

Πατήστε εδώ για τον Κατάλογο Υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικού γνώσεων Επιπέδου Δ, στην Θεσσαλονίκη, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2015.

Πατήστε εδώ για χρήσιμες Πληροφορίες και Οδηγίες προς τους Υποψήφιους

Η Groupama στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS

0

Η Groupama Ασφαλιστική, σταθερός σύμμαχος των Παιδικών Χωριών SOS από το 2008, ανέλαβε φέτος την πλήρη χρηματοδότηση του Κέντρου Ημερήσιας Φροντίδας των Παιδικών Χωριών SOS στο Χαλάνδρι, το οποίο προσφέρει δωρεάν εκπαιδευτικά και δημιουργικά προγράμματα σε παιδιά και εφήβους, ηλικίας από 8 έως και 15 ετών, τα οποία αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες. Προκειμένου να υποστηρίξει ακόμη περισσότερο τον οργανισμό στην ανάπτυξη του Κέντρου, η εταιρεία τον Απρίλιο αξιοποίησε τις εθελοντικές δυνάμεις του προσωπικού της συντελώντας στην τελική διαμόρφωσή του χώρου.

Συνολικά, 30 εθελοντές – εργαζόμενοι της Groupama Ασφαλιστικής συνέβαλαν, υπό την έμπειρη καθοδήγηση της εικαστικής ομάδας M-Art Manolioudakis, στην τελειοποίηση – ζωγραφική εσωτερικών τοίχων και εξωτερικό βάψιμο – του Κέντρου Ημερήσιας Φροντίδας. Παράλληλα εργαζόμενοι με τις οικογένειές τους, συμμετείχαν μαζί με τα παιδιά του Κέντρου Φροντίδας σε μαθήματα ζαχαροπλαστικής, χαρίζοντας χαρά και αισιοδοξία στους μικρούς συμμετέχοντες.