back to top
16.5 C
Athens
Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1944

Οι “Σύντεκνοι” του Υπουργείου Υγείας

0

Το “τιμόνι” του Υπουργείου Υγείας αναλαμβάνει ο Ανδρέας Ξανθός. Ο Ρεθεμνιώτης γιατρός του ΕΣΥ θα έχει στο πλευρό του ένα “σύντεκνο” και συνάδελφο, το Σφακιανό Παύλο Πολάκη, που ορίστηκε Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας.
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας της προηγούμενης κυβέρνησης έλαβε το επίμαχο τηλεφώνημα της αναβάθμισης από τον Αλέξη Τσιπρα το απόγεμα της Τρίτης, όπως ανέφερε το ρεπορτάζ του Virus (εδώ).
Το όνομα του κ. Ξανθού άρχισε να ακούγεται έντονα ήδη από το μεσημέρι της Τρίτης. Έως εκείνη τη στιγμή ο πρώην Υπουργός, Π. Κουρουμπλής παρέμενε η πιο πιθανή επιλογή. Όπως δήλωσε και στα Παραπολιτικά, κ. Κουρουμπλής επιδίωκε την παραμονή του στην Αριστοτέλους, κρίνοντας πως υπάρχει σημαντικό έργο που πρέπει να ολοκληρωθεί και για το οποίο είχε ανοίξει το δρόμο.
Οι “καραμπόλες”, όμως, τον βρήκα τελικά να παραλαμβάνει άλλο χαρτοφυλάκιο, αυτό του Υπουργείου Εσωτερικών, όπως ανακοίνωσε η Κυβερνητική Εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη, το όνομα της οποίας επίσης ακούστηκε για το Υπουργείο Υγείας. Ο κ. Κουρουμπλής αποτελεί το δεύτερο τη τάξει στο Υπουργικό Συμβούλιο, μετα τον Ι. Δραγασάκη.
Το νέο πρόσωπο στην Αριστοτέλους είναι ο Παύλος Πολάκης, που, μάλιστα, μετακομίζει από το Υπ. Εσωτερικών, όπου ήταν Υφυπουργός. Έχει διατελέσει Δήμαρχος Σφακίων, είναι χειρουργός – εντατικολόγος και έχει υπάρξει μέλος της ΕΙΝΑΠ και της ΟΕΝΓΕ.
Να θυμίσουμε πως ο κ. Ξανθός είναι μικροβιολόγος και έχει διατελέσει Πρόεδρος της Ένωσης Γιατρών ΕΣΥ Ρεθύμνου.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Coordinators : Πότε-Πώς και Ποιοι είναι Υπόχρεοι για Επανεκπαίδευση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

0

Η Coordinators Α.Ε.Ε.Κ ως Αναγνωρισμένος και Πιστοποιημένος Φορέας Εκπαίδευσης Χρηματοοικονομικών και Ασφαλιστικών Σπουδών από το Υπουργείο Παιδείας, υλοποιεί με την έγκριση της Τράπεζας της Ελλάδος , Σεμινάριο για το 2015 Επανεκπαίδευσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στον Τομέα Γ με τίτλο « Μέθοδοι αναζήτησης – εξεύρεσης υποψηφίων πελατών» με κωδικό έγκρισης σεμιναρίου 2015-022-9001-01-001-01.
Ημερομηνία Διεξαγωγής :
Νέες Ημερομηνίες Αυτούσιου Σεμιναρίου με την έγκριση της Τράπεζας της Ελλάδος για το 2015 Επανεκπαίδευσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών την Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015 και την Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015 ( και ώρες 15.30μ.μ -20.30μ.μ )
Απευθύνεται σε:
Το εγκεκριμένο Σεμινάριο απευθύνεται σύμφωνα με την Πράξη της Εκτελεστικής Επιτροπής αρ.45/21-11-2014, ΦΕΚ Β 3350/12-12-14, σε όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, καθώς και των υπαλλήλων επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και τραπεζικών οργανισμών
Σκοπός Σεμιναρίου

Σκοπός του σεμιναρίου αυτού, στα πλαίσια της επανεκπαίδευσης, βάσει της ΠΕΕ 45/21-11-2014,είναι η κατανόηση στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον των σύγχρονων μεθόδων αναζήτησης και εξεύρεσης υποψηφίων πελατών, ώστε κάθε διαμεσολαβητής – πωλητής ασφαλειών να είναι σε θέση χρησιμοποιώντας τις γνώσεις αυτές, να αποκτήσει τις ικανότητες και δεξιότητες που απαιτούνται προκειμένου να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις του έργου του σήμερα.

Στόχος του σεμιναρίου, είναι οι εκπαιδευόμενοι:

Σε επίπεδο Γνώσεων :

 Να γνωρίσουν σύγχρονες μεθόδους & βήματα προσέγγισης των υποψήφιων πελατών
 Να κατανοήσουν τον τρόπο ταξινόμησης των πελατών.
 Να γνωρίσουν το τη μέθοδο εξεύρεσης Telemarketing.

Σε επίπεδο Δεξιοτήτων :

 Να μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικότερα τις μεθόδους αναζήτησης και εξεύρεσης πελατών και τον χρόνο τους
 Να αποκτήσουν συγκεκριμένη δομή προσέγγισης.

Σε επίπεδο Στάσεων:

 Να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση για αποτελεσματικές πωλήσεις.
 Να συνειδητοποιήσουν ότι ο προγραμματισμός των πωλήσεων είναι μια απαραίτητη και δυναμική διαδικασία.

Πρωτοπορία –Καινοτομία του Σεμιναρίου:
1) Ο χρόνος διεξαγωγής του είναι ένα απόγευμα μόνο .Υλοποιείται σε 5 ώρες και τα δύο υποχρεωτικά μέρη και η παράδοση και το τεστ κατανόησης .
2) Το Σεμινάριο υλοποιείται με το μικρότερο κόστος διδάκτρων.
3) Τα αποτελέσματα βγαίνουν άμεσα , αυτόματα και ηλεκτρονικά.
4) Η βεβαίωση Περαίωσης παρέχεται αυθημερόν στους επιτυχόντες, ώστε να την προσκομίσουν άμεσα στο Επιμελητήριο για την ανανέωση της Άδειας τους , καλύπτοντας την υποχρέωση για το 2015.
5) Τα δίδακτρα καλύπτονται για τους υπαλλήλους από το Πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,25
6) Απορροφούμε το ΦΠΑ των διδάκτρων .
7) Η παρακολούθηση εγκρίθηκε να γίνεται εξ αποστάσεως και για τα δύο μέρη και για το θεωρητικό και για το εξεταστικό .
8) Το Σεμινάριο έχει εγκριθεί από την Επιτροπή Αξιολόγησης της ΤτΕ για την θεματολογία , για τον τρόπο διεξαγωγής , τους καθηγητές , το υλικό, την παρακολούθηση εξ αποστάσεως( e-learning )αλλά και την ποιότητα του Σεμιναρίου.
9) Το Εγκεκριμένο Σεμινάριο μπορεί να υλοποιηθεί αν συμφωνηθεί και στο χώρο των Επιχειρήσεων ύστερα από προϋποθέσεις.
10) Το θέμα που επιλέχθηκε « Μέθοδοι Αναζήτησης – Εξεύρεσης Υποψηφίων Πελατών και Ανάλυση Μεθόδων Telemarketing» αφορά όλους τους Διαμεσολαβούντες γιατί καλύπτει το πρώτο και κύριο στάδιο του Έργου του Αντασφαλιστικού Διαμεσολαβητή , την εξεύρεση των καλών υποψηφίων πελατών και αγορών , χρησιμοποιώντας εξελιγμένες μεθόδους για την κάλυψη αναγκών και εξηγεί λεπτομερώς το Telemarketing που θεωρείται η κύρια δραστηριότητα των εταιρειών σήμερα.
11) Το Σεμινάριο μπορεί να υλοποιηθεί όποια ημερομηνία συμφωνηθεί με την Επιχείρηση.
12) Δίδεται η δυνατότητα να γίνουν ομαδικές συμμετοχές για την μείωση των διδάκτρων αλλά η παρακολούθηση να γίνεται σε όποια ημερομηνία διεξαγωγής μέσα στο 2015 επιλέξει ο Διαμεσολαβητής ή Επιχείρηση για τους Υπαλλήλους της
13) Το Σεμινάριο υλοποιείται από καταξιωμένους εισηγητές , εγκεκριμένους από την Επιτροπή Αξιολόγησης για τα τυπικά , επαγγελματικά και ποιοτικά προσόντα τους στην Εκπαίδευση.πό την Επιτροπή Αξιολόγησης για τα ποιοτικά του κριτήρια , τον τρόπο γραφής του και την κάλυψη του αντικειμένου . Είναι δε προϊόν Πνευματικών Δικαιωμάτων του Coordinators Group.

14) Παρέχεται επιπλέον ειδικό διαμορφωμένο Εγχειρίδιο που εγκρίθηκε από την Επιτροπή Αξιολόγησης για τα ποιοτικά του κριτήρια , τον τρόπο γραφής του και την κάλυψη του αντικειμένου . Είναι δε προϊόν Πνευματικών Δικαιωμάτων του Coordinators Group.

15) Δίδεται η δυνατότητα σε περίπτωση αποτυχίας των τεστ κατανόησης του εξεταζομένου να συμμετέχει άμεσα σε άλλο προγραμματισμένο Σεμινάριο Επανεκπαίδευσης και Επαναπιστοποίησης χωρίς άλλο κόστος διδάκτρων.
Οικονομία Χρόνου
Ο χρόνος είναι χρήμα σήμερα για κάποιον που θα χρειαστεί να μετακινηθεί είτε εντός της Πρωτεύουσας είτε από την επαρχία προς την Πρωτεύουσα. Η Coordinators εντοπίζοντας εδώ και χρόνια το πρόβλημα της μετακίνησης και του χρόνου, πρότεινε και εγκρίθηκε η εξ αποστάσεως Επανεκπαίδευση και Επαναπιστοποίηση μηδενίζοντας με αυτόν τον τρόπο το κόστος της μετακίνησης και της απώλειας του χρόνου.
Έτσι εξασφαλίσαμε σε ένα απόγευμα, να ολοκληρώνεται το Σεμινάριο Επανεκπαίδευσης και Επαναπιστοποίησης 2015 και στα δύο μέρη του, θεωρητικό και το εξεταστικό και να παρέχεται η Σχετική Βεβαίωση Περαίωσης στους επιτυχόντες για την προσκόμιση της στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο για το έτος 2015, ώστε να ανανεωθεί η άδεια.
Οι ώρες διεξαγωγής προσδιορίζονται στις 15.30μ.μ-19.30μ.μ εκτός άλλης συμφωνίας.
Οικονομία μετακίνησης
Δύνεται η δυνατότητα στους συμμετέχοντες να παρακολουθήσουν εξ αποστάσεως από το χώρου τους το Εγκεκριμένο Σεμινάριο , μέσω του αναγνωρισμένου και εγκεκριμένου από την ΤτΕ συστήματος Live e-learning system, τόσο το θεωρητικό όσο και το εξεταστικό μέρος
Οικονομία Διδάκτρων
Τα συνολικά δίδακτρα μαζί με το Εγκεκριμένο Εγχειρίδιο της ΤτΕ κυμαίνονται από 30-65 ευρώ.
Οι τιμές διαμορφώνονται αναλόγως :
 Του αριθμό των συμμετοχών
 Του τρόπου παρακολούθησης
 Της παρακολούθησης άλλων προγραμμάτων του Φορέα μας
 Της Υλοποίηση μέσω ΛΑΕΚ( επιδοτούμενα προγράμματα)
-Ειδική τιμολόγηση παρέχεται:
• Για τα Μέλη Σωματείων και της Επιστημονικής και Επαγγελματικής Ένωσης E.E.M.C//M.Q.I
• Ομαδικές Συμμετοχές
• Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις
• Επιχειρήσεις Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης
Η πληρωμή των διδάκτρων γίνεται με τους κάτωθι τρόπους :
 Με πιστωτική κάρτα
 Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
 Με μετρητά
 Χωρίς καμία επιβάρυνση ( βλ. παρακάτω)

Η Επανεκπαίδευση και Επαναπιστοποίηση 2015 παρέχεται Δωρεάν στους κάτωθι :
1) Στις νέες εγγραφές όλων των τμημάτων του Φορέα Coordinators
2) Σε όλες τις νέες συμμετοχές διαφόρων Σεμιναρίων του Φορέα και στις νέες εγγραφές των Ετήσιων και Διετών Προγραμμάτων Εργαστηρίου Ασφαλιστικών Σπουδών και του του ΙΕΚ Coordinators.
Ειδική Σημείωση : Σε όλους τους συμμετέχοντες της Επανεκπαίδευσης – Επαναπιστοποίησης 2015 παρέχεται Δωρεάν η συμμετοχή στο Ετήσιο Επιστημονικό Συνέδριο του Ομίλου Coordinators Group με θέμα :
«Νέο Θεσμικό Πλαίσιο στην Ιδιωτική Ασφάλιση- Ανάλυση της Οδηγίας 2009/138/ ΕΚ-Φερεγγυότητα ΙΙ- Solvecy ΙΙ-

Ξέπλυμα Χρήματος
Εισηγητές :
Όλοι οι εισηγητές του Εγκεκριμένου Σεμιναρίου είναι εγκεκριμένοι από την Επιτροπή Αξιολόγησης της ΤτΕ , έμπειρα και καταξιωμένα Δ/κά Στελέχη της Αγοράς με μεγάλη εξειδίκευση στον τομέα των Πωλήσεων και ιδιαίτερα στην εξεύρεση υποψηφίων πελατών , καθηγητές σε Μητρώο Εκπαιδευτών του ΟΑΕΔ, της Επιστημονικής και Ευρωπαϊκής Ένωσης E.E.M.C//M.QI καθώς και του Μητρώου του Ι.Ε.Κ Coordinators
Τα κριτήρια των Εκπαιδευτών πληρούν τα διεθνή standards ποιότητας αλλά και του συστήματος Coordinators MQI ( Models Insurance Quality)

Ι Coordinators :
Είναι σημαντικό να ενημερωθείτε για τις Ανώτερες Σπουδές που παρέχει το Coordinatos IΙEK Ευρωπαϊκές Αναγνωρισμένες Αυτόματα ( 1200ωρών) , Τυπικής Εκπαίδευσης , καλύπτοντας πλήρως όλες τις Ασφαλιστικές Επιστήμες σε όλους τους Τομείς .
Παρέχονται ειδικές υποτροφίες στα Στελέχη της Αγοράς και καλύπτεται και μέσω ΛΑΕΚ.( Δηλώσεις Συμμετοχής έως 30/9/2015)

Για δηλώσεις συμμετοχών και πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί στο τηλέφωνο 2105734000, email coord@otenet.gr, portal www.lco.gr

Insurancewebinars:  Συνένωση Εργασιών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

0

Το Insurancewebinars.gr διοργανώνει ένα  καινοτόμο σεμινάριο στην εκπαιδευτική του αίθουσα στην Θεσσαλονίκη με τίτλο: Συνένωση εργασιών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι  ο Νίκος Κλήμης Οικονομολόγος & Σύμβουλος Επιχειρήσεων o οποίος έχει εκπονήσει πλήθος μελετών για ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων και για τις συνενώσεις εργασιών διαμεσολαβούντων προσώπων της ασφαλιστικής αγοράς. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται ιδιαίτερα με τις επιπτώσεις που επιφέρουν οι νομοθετικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και με την εξέλιξη του επαγγέλματος.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί το Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015 στην Θεσσαλονίκη και ώρα : 09.30-14.30.

 

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Οι αλλαγές που συντελούνται με ταχύτατους ρυθμούς, τόσο στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, όσο και στο ευρύτερο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον εντός του οποίου αναπτύσσεται η επιχειρηματικότητα, υποχρεώνουν κάθε επαγγελματία να επαναπροσδιορίσει τη θέση του και να επανασχεδιάσει την περαιτέρω πορεία του.

Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δέχεται ακόμα περισσότερες πιέσεις και καθίσταται ορατός ο κίνδυνος της μη δυνατότητας επιβίωσης χιλιάδων επαγγελματιών, σε ένα δυσμενές και εχθρικό περιβάλλον, αν παραμείνει ως έχει. Χρειάζεται να ληφθούν άμεσες και δραστικές αποφάσεις και να ξεπεραστούν πρότυπα του παρελθόντος.

Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δεν μπορεί να παραμείνει αμετάβλητος. Αν δεν αλλάξει με πρωτοβουλία των ίδιων των διαμεσολαβητών, θα ξεπεραστεί από τα γεγονότα και θα απολέσει σημαντικό μέρος από τον ζωτικό χώρο ανάπτυξής του.

 

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, σε ιδιοκτήτες ασφαλιστικών γραφείων/επιχειρήσεων αλλά και σε φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών που ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο και να λάβουν αποφάσεις για το μέλλον τους στο χώρο της διαμεσολάβησης και την επιλογή του τρόπου δραστηριοποίησης και ανάπτυξης.

 

  • Βασικό περιεχόμενο:
  • H Ελληνική ασφαλιστική αγορά σήμερα
  • Η θέση της διαμεσολάβησης
  • Ανάγκες που διαμορφώνονται
  • Βασικές αρχές συνεργασιών
  • Μορφές συνενώσεων και συνεργασιών
  • Παράγοντες που επηρεάζουν τις συνεργασίες
  • Κριτήρια λήψης αποφάσεων
  • Απαραίτητα οικονομικά στοιχεία και μεγέθη
  • Συγκριτικοί δείκτες
  • Σχεδιασμός επόμενης μέρας
  • Συμπεράσματα και προοπτικές

 

Περισσότερες πληροφορίες & Δηλώσεις συμμετοχής από το παρακάτω link:

 

(http://www.insurancewebinars.gr/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BC/)

 

Tηλέφωνα επικοινωνίας: 2312 201 003

Email: administrator@insuranceforum.gr

Διεύθυνση: Mητροπόλεως 14 Θεσσαλονίκη

Insurancewebinars:  Συνένωση Εργασιών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

0

Το Insurancewebinars.gr διοργανώνει ένα  καινοτόμο σεμινάριο στην εκπαιδευτική του αίθουσα στην Θεσσαλονίκη με τίτλο: Συνένωση εργασιών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι  ο Νίκος Κλήμης Οικονομολόγος & Σύμβουλος Επιχειρήσεων o οποίος έχει εκπονήσει πλήθος μελετών για ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων και για τις συνενώσεις εργασιών διαμεσολαβούντων προσώπων της ασφαλιστικής αγοράς. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται ιδιαίτερα με τις επιπτώσεις που επιφέρουν οι νομοθετικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και με την εξέλιξη του επαγγέλματος.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί το Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015 στην Θεσσαλονίκη και ώρα : 09.30-14.30.

 

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Οι αλλαγές που συντελούνται με ταχύτατους ρυθμούς, τόσο στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, όσο και στο ευρύτερο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον εντός του οποίου αναπτύσσεται η επιχειρηματικότητα, υποχρεώνουν κάθε επαγγελματία να επαναπροσδιορίσει τη θέση του και να επανασχεδιάσει την περαιτέρω πορεία του.

Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δέχεται ακόμα περισσότερες πιέσεις και καθίσταται ορατός ο κίνδυνος της μη δυνατότητας επιβίωσης χιλιάδων επαγγελματιών, σε ένα δυσμενές και εχθρικό περιβάλλον, αν παραμείνει ως έχει. Χρειάζεται να ληφθούν άμεσες και δραστικές αποφάσεις και να ξεπεραστούν πρότυπα του παρελθόντος.

Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δεν μπορεί να παραμείνει αμετάβλητος. Αν δεν αλλάξει με πρωτοβουλία των ίδιων των διαμεσολαβητών, θα ξεπεραστεί από τα γεγονότα και θα απολέσει σημαντικό μέρος από τον ζωτικό χώρο ανάπτυξής του.

 

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, σε ιδιοκτήτες ασφαλιστικών γραφείων/επιχειρήσεων αλλά και σε φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών που ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο και να λάβουν αποφάσεις για το μέλλον τους στο χώρο της διαμεσολάβησης και την επιλογή του τρόπου δραστηριοποίησης και ανάπτυξης.

 

  • Βασικό περιεχόμενο:
  • H Ελληνική ασφαλιστική αγορά σήμερα
  • Η θέση της διαμεσολάβησης
  • Ανάγκες που διαμορφώνονται
  • Βασικές αρχές συνεργασιών
  • Μορφές συνενώσεων και συνεργασιών
  • Παράγοντες που επηρεάζουν τις συνεργασίες
  • Κριτήρια λήψης αποφάσεων
  • Απαραίτητα οικονομικά στοιχεία και μεγέθη
  • Συγκριτικοί δείκτες
  • Σχεδιασμός επόμενης μέρας
  • Συμπεράσματα και προοπτικές

 

Περισσότερες πληροφορίες & Δηλώσεις συμμετοχής από το παρακάτω link:

 

(http://www.insurancewebinars.gr/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BC/)

 

Tηλέφωνα επικοινωνίας: 2312 201 003

Email: administrator@insuranceforum.gr

Διεύθυνση: Mητροπόλεως 14 Θεσσαλονίκη

Η ασφαλιστική πλευρά της υπόθεσης Volkswagen

0

 

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Εξ’ ολοκλήρου ίσως κληθεί να πληρώσει η Volkswagen τον βαρύ λογαριασμό του σκανδάλου με την παραποίηση των εκπομπών ρύπων στα ντιζελονίκητα μοντέλα της, καθώς νομικοί κύκλοι εκτιμούν ότι δεν δικαιούται να διεκδικήσει ασφαλιστική κάλυψη για το κόστος ανάκλησης των “επίμαχων” οχημάτων, ούτε επικαλούμενη “ελάττωμα” στο προϊόν εφόσον το πρόβλημα προέκυψε -όπως όλα δείχνουν- από απάτη , για την οποία αναζητούνται τώρα οι ένοχοι.

Υπενθυμίζεται ότι η….ρυπαρή υπόθεση “αναδύθηκε” όταν η Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος των ΗΠΑ (ΕPA) αποκάλυψε ότι 482.000 μοντέλα της VW με κινητήρα ντίζελ έφεραν λογισμικό το οποίο παραποιούσε τις μετρήσεις για τις εκπομπές ρύπων, παρουσιάζοντάς πολύ χαμηλότερα επίπεδα ρύπων κατά τους ελέγχους σε σχέση με τα πραγματικά επίπεδα ρύπων όταν τα αυτοκίνητα βρίσκονται σε κανονική λειτουργία. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε ότι το λογισμικό αυτό φέρουν 11 εκατ. οχήματα σε όλο τον κόσμο και “έβαλε στην άκρη” 6,5 δισ. ευρώ για την κάλυψη των δαπανών. Οι αναλυτές εκτιμούν όμως ότι το ποσό αυτό ίσως αποδειχθεί πολύ μικρό:

Η  ΕPA κάνει λόγο για δυνητικό πρόστιμο 18 δισ. δολαρίων, ήδη έχουν αρχίσει να υποβάλλονται ομαδικές αγωγές στις ΗΠΑ και αλλού για εξαπάτηση του καταναλωτικού κοινού (που νόμιζαν ότι αγόραζαν φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα, ενώ κάτι τέτοιο δεν συνέβαινε…), ενώ οι αρχές τόσο στις ΗΠΑ όσο και στη Γερμανία έχουν ξεκινήσει ποινική έρευνα που μπορεί να καταλήξει σε άσκηση διώξεων. Το πρώτο θύμα του σκανδάλου, του μεγαλύτερου στην 78χρονη ιστορία της VW ήταν ο διευθύνων σύμβουλός της Μάρτιν Βίντερκορν που παραιτήθηκε αναλαμβάνοντας την ευθύνη, αν και -όπως είπε- δεν θεωρεί ότι προσωπικά έχει κάνει κάτι λάθος.

Το συνολικό κόστος για την VW  -σε βάθος χρόνου- ίσως ξεπεράσει τα 20 δισ. δολ. που κατέλαβε η BP για την περιβαλλοντική καταστροφή που προκάλεσε η έκρηξη στην πλατφόρμα Deepwater Horizon στον Κόλπο του Μεξικού και όπως εκτιμά ο Ρίτσαρντ Λίντχαμ, εταίρος της βρετανικής δικηγορικής εταιρείας Mishcon de Reya, φαίνεται δύσκολο η εταιρεία να αποζημιωθεί από τις εταιρίες που την καλύπτουν ασφαλιστικά.

“Με δεδομένη την εσωτερική πληροφορόρηση που είχαν τα στελέχη της VW για το πρόωλημα, φαίνεται δύσκολο να διεκδικήσει αποζημίωση είτε για την ανάκληση των οχημάτων είτε για ελάττωμα, οπότε δεν θα μπορέσουν να μετακυλίσουν τις ζημίες τους…”

 

Τρομάζει η επικείμενη αύξηση των φορολογικών συντελεστών στους διαμεσολαβούντες

0

[starbox]

Η φορολογική λαίλαπα που θα ενσκύψει κατά το τελευταίο τρίμηνο του «σωτήριου» 2015 σε συνδυασμό με αναθεωρημένους (προς το υψηλότερο) φορολογικούς συντελεστές για τους ελεύθερους επαγγελματίες (μεσίτες, πράκτορες) βάζει νέα εμπόδια ανάπτυξης μίας ισορροπημένης ασφαλιστικής αγοράς. Είναι σίγουρο ότι τα περιθώρια κέρδους σε κάθε μορφής επιχειρηματική δραστηριότητα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης θα συρρικνωθούν βιαίως. Οι μικροί πράκτορες, θα «κρυφτούν» κάτω από τις αγκαλιές των μεγάλων πρακτόρων και θα εργάζονται για ένα επιμίσθιο προκειμένου να παραμείνουν στην αγορά. Σε ότι αφορά τους μεσίτες και εκεί θα υπάρξουν τυπικές ή άτυπες συνεργασίες και εξαγορές χαρτοφυλακίων. Η «φορολογική καταιγίδα» σε περιόδους ισχνών αγελάδων δεν έχει κανένα νόημα. Απλώς συρρικνώνεται η αγορά προς όφελος των μεγάλων που έχουν κεφαλαιακές υπερεπάρκειες.
Λύση η τεχνολογία
Οι τρόποι για να ανταπεξέλθουν (πέρα από τις συγχωνεύσεις) είναι η τεχνολογική αναβάθμιση. Οι διαμεσολαβούντες πρέπει να καταλάβουν ότι η τεχνολογία δεν είναι μόνο εχθρός τους , όπως την έβλεπαν μέχρι σήμερα, αλλά μπορεί να γίνει και σύμμαχός τους. Ήδη με τα capital controls , οι εργασίες και οι εισπράξεις μέσω web banking εκτοξεύθηκαν. Εάν αναβαθμιστούν τεχνολογικά θα καταφέρουν και να αυξήσουν το πελατολόγιό τους και να ανταγωνιστούν σε εργασίες B2B , τις ίδιες τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Κάποιοι μεγάλοι διαμεσολαβούντες δεν θέλουν την αναβάθμιση , παραμένοντας προσηλωμένοι στις παλαιές δοκιμασμένες πρακτικές των προσωπικών σχέσεων («να περάσω να πιούμε ένα καφέ και να τα πούμε») με τις εταιρείες. Οι υψηλές προμήθειες (μεσοσταθμικά περίπου 25%) που πληρώνουν οι ασφαλιστικές αυτή την περίοδο στους μεγάλους επαγγελματίες σώζει προς το παρόν την κατάσταση , αλλά δεν θα διαρκέσει για πάντα. Η «επόμενη ημέρα» της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης θα είναι η περίοδος της τεχνολογίας. Όσοι προετοιμαστούν εγκαίρως , θα πάρουν μεγαλύτερη πίτα στην αγορά.

Generali Trophy 2015, Σπέτσες: Ένας Ιστορικός Προορισμός σε μια Ιστορική Στιγμή

0

Ένα τετραήμερο με αξέχαστες διαδρομές στις πιο μαγευτικές γωνιές του Αιγαίου πραγματοποίησαν οι 20 κορυφαίοι Συνεργάτες του Αποκλειστικού Δικτύου Agency της Generali, στο πλαίσιο του Generali Trophy 2015, στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Ορμητήριο της φετινής θαλάσσιας εξόρμησης ορίστηκε το ιστορικό νησί των Σπετσών. Ένας ξεχωριστός προορισμός που πέραν από τις μοναδικές τις ομορφιές, έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά του με την πορεία του ελληνικού κράτους. Η επιλογή είχε βαθιά συμβολικό χαρακτήρα αφού και η Generali βρίσκεται σε μια κομβική στιγμή της ιστορίας της, καθώς βαδίζει προς στην επέτειο των 130 χρόνων αδιάκοπης και σταθερής παρουσίας στην Ελλάδα.

Στο φετινό κυνήγι της περιπέτειας, οι «θαλασσοπόροι» της Generali χάραξαν αποφασιστικά πορεία, καταγράφοντας μια διαδρομή πολλών μιλίων, για να φτάσουν μέχρι τα μυθικά Κύθηρα και τη φημισμένη Ελαφόνησο. Έκαναν μια σύντομη στάση για να θαυμάσουν σιωπηλά την μοναδική γοητεία της καστροπολιτείας της Μονεμβασιάς, ενώ είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν και πολλά από τα γειτονικά στις Σπέτσες νησιά, καθώς και τον πανέμορφο Πόρο.

Απολαμβάνοντας στιγμές αδρεναλίνη αλλά και χαλάρωσης η φετινή διοργάνωση στάθηκε μια καλή αφορμή για ανταλλαγή απόψεων, τόσο για την πλούσια οικονομική και κοινωνική ελληνική και διεθνή επικαιρότητα, όσο και το μέλλον του επαγγέλματος και της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Συνεργάτες και στελέχη της Generali, ένωσαν τις δυνάμεις τους και σφυρηλάτησαν περαιτέρω τους στενούς δεσμούς, ανανεώνοντας το στοίχημα για νέες κατακτήσεις… επί εδάφους. Σε μια εποχή πολλών, σημαντικών αλλαγών, η ομάδα της Generali παραμένει προσηλωμένη στους στόχους και τις δεσμεύσεις της.

Το Generali Trophy είναι μία μοναδική και πρωτότυπη για την ελληνική ασφαλιστική αγορά εκδήλωση επιβράβευσης Συνεργατών. Κάθε χρόνο αποκτά όλο και περισσότερους φανατικούς φίλους και διεκδικεί, πλέον, με αξιώσεις το χαρακτηρισμό του πιο ελκυστικού επάθλου σε διαγωνισμό πωλήσεων Ασφαλιστικών Συμβούλων.

Περί Κυβερνησιμότητας

0

 

 

του Ιωάννη Παν. Βοτσαρίδη Διευθύνοντος Συμβούλου INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α

ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΥΤΕΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ παραμονές των εκλογών με άγνωστο ακόμη το τι μέλλει γενέσθαι. Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, στην καθημερινότητα της Αγοράς έχουν χαθεί άλλοι δύο μήνες. Δύο ακόμη μήνες αβεβαιότητας, στεγνότητας ρευστού, capital controls, καταναλωτικής και επενδυτικής ύφεσης, μαζικής μετανάστευσης επιχειρήσεων στο εξωτερικό, συσσώρευσης κόκκινων χρεών και κατακόκκινων επιταγών. Δυστυχώς, τον τελευταίο καιρό, η στήλη αυτή δεν είναι σε θέση να μεταφέρει αισιόδοξα μηνύματα. Και πώς θα μπορούσε; Τα οικονομικά νούμερα του τελευταίου 8μήνου είναι εύγλωττα: Ο Προϋπολογισμός παρουσιάζει έλλειμμα 4 δις στο α’ εξάμηνο, οι προβλέψεις για Ύφεση (αντί προσδοκώμενης Ανάπτυξης ) είναι στο -2% έως -4%. H χώρα αποκόμισε από την περίοδο της 6μηνης διαπραγμάτευσης ένα νέο Τριετές Μνημόνιο με μέτρα 12 δις, οι Τράπεζες κατέρρευσαν και χρειάζονται ανακεφαλαίωση 25 δις, ενώ άλλα 40 δις υπολογίζεται ότι χάθηκαν από την πραγματική οικονομία το 7μηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου. Τέλος, το Δημόσιο επιβαρύνθηκε με ένα ακόμη Δάνειο – μαμούθ 85 δις που εκτινάσσει το Δημόσιο Χρέος στο 220% του ΑΕΠ. Επιπλέον, οι φορολογούμενοι πολίτες που έχουν την εμπειρία των διαδοχικών Μνημονίων, έχουν αντιληφθεί ότι το τίμημα στην ελληνική Κρίση το πλήρωσε κατά κύριο λόγο ο ιδιωτικός τομέας. Αντιλήφθηκαν, επίσης, ότι όταν μπαίνουν Φόροι (σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις), αυτό δεν είναι επιλογή των Δανειστών, αλλά των ελλήνων Διαχειριστών των Μνημονίων, προκειμένου να μην θιγεί το ιερό ελληνικό Δημόσιο και η συμπαγής εκλογική του μάζα. Σ’ αυτή τη ζοφερή πραγματικότητα πρέπει, όμως, να αντιδράσουμε.

Μετά την οκτάμηνη αφασία, η οικονομία πρέπει να αποναρκωθεί. Ό,τι κι αν φέρουν οι εκλογές το δεδομένο είναι ένα: Το Μνημόνιο πρέπει να εφαρμοστεί, αν και επώδυνο. Όποια κυβέρνηση κι αν αναλάβει, δεν μπορεί να εγγυηθεί μαλακή ή αναίμακτη εφαρμογή των μέτρων. Κι αν το ισχυριστεί μας κοροϊδεύει. Κι ύστερα από τις επώδυνες εμπειρίες των τελευταίων ετών, όλοι, κατά βάθος, αυτό το ξέρουμε. Χωρίς πολλά λόγια, χωρίς βερμπαλισμούς και λαϊκισμούς, χωρίς κορώνες και δραματοποιήσεις, ο κύκλος πρέπει, επιτέλους, να κλείσει. Η χώρα πρέπει να κυβερνηθεί. Να κινηθούν τα γρανάζια της Δημόσιας Διοίκησης. Να ανακεφαλαιοποιηθούν οι Τράπεζες και να ρίξουν ρευστό στην Αγορά. Να χαλαρώσουν τα capital controls για να μη κλείσουν κι άλλες υγιείς επιχειρήσεις. Να επιστραφούν τα χρέη του Δημοσίου (4 – 5 δις) προς τους ιδιώτες (επιχειρηματίες) για να κινηθεί – έστω ελάχιστα – η Κατανάλωση.

Να υπάρξει ένα Επιχειρησιακό Σχέδιο για την Οικονομία με ορίζοντα 5ετίας. Να ενεργοποιηθούν τα ΕΣΠΑ, το πακέτο Γιουνκέρ, να δοθούν κίνητρα (αν όχι φορολογικά, έστω κάποια εναλλακτικά) για νέες Επενδύσεις. Η απονάρκωση της Οικονομίας είναι η πρώτη προτεραιότητα. Οι πολίτες, στην καθημερινή τους πάλη για επιβίωση λίγο ενδιαφέρονται για τις πολιτικές εσωκομματικές ίντριγκες, στο βωμό των οποίων μια ολόκληρη χώρα βρίσκεται στην Εντατική. Τα 3 δις που θα στοιχίσουν στην επιβράδυνση της πραγματικής Οικονομίας, οι δεύτερες μέσα σε 8 μήνες, εκλογές, οι 700 απολύσεις τη μέρα, οι 60.000 ελληνικές επιχειρήσεις που έκαναν αίτηση να μεταφερθούν στη Βουλγαρία είναι αμείλικτα νούμερα ενός οικοδομήματος που καταρρέει. Εάν οι πολιτικοί μας βρίσκονται ακόμη στο νησί της Κίρκης, πολύ γρήγορα θα επιστρέψουν στη χώρα των Λαιστρυγόνων. Ας το σκεφτούν σοβαρά.

 

Πηγή: Interlife Magazine, τεύχος Σεπτεμβρίου

Το Interlife Magazine μποορείτε να δείτε εδώ

insurancewebinars.gr – ΕΙΑΣ: Οι ενέργειες μετά το κλείσιμο της πώλησης

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Οι ενέργειες μετά το κλείσιμο της πώλησης!
Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι ο Σωτήρης Κλήμης Σύμβουλος Εκπαίδευσης, με 35ετή εμπειρία στους τομείς πωλήσεων – marketing και εκπαίδευσης, σε μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες και εκπαιδευτικούς οργανισμούς.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015 και ώρα : 17.00 – 19.00.
“ Οι ενέργειες μετά το κλείσιμο της πώλησης!”

Περιγραφή και σκοπός του webinar
Σκοπός του προγράμματος είναι να να βοηθήσει τον επαγγελματία ασφαλιστικό σύμβουλο να βελτιώσει σημαντικά την αποτελεσματικότητά του με σύγχρονα εργαλεία και μια δομημένη μεθοδολογία για την ανάπτυξη συμπληρωματικών πωλήσεων και πελατολογίου, εφαρμόζοντας μοντέρνες, αποτελεσματικές τεχνικές.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, σε στελέχη τραπεζών που ασχολούνται με την
πώληση ασφαλιστικών προϊόντων, σε πράκτορες και μεσίτες ασφαλίσεων και φυσικά,
σε ασφαλιστικούς συμβούλους κάθε βαθμίδας.

Οφέλη Προγράμματος:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

• Γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες του “after sales service” στον τομέα των υπηρεσιών
• Αξιοποιήσουν τη λίστα των πελατών τους για να αντλήσουν πραγματικές και ουσιαστικές συστάσεις
και οχι απλά ονόματα και διευθύνσεις
• Σχεδιάσουν με συγκεκριμένο τρόπο ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την δημιουργία μιας
νέας βάσης δεδομένων προς αξιοποίηση πωλήσεων (λειτουργική λίστα υποψηφίων πελατών).
• Σχεδιάσουν μια ολοκληρωμένη μεθοδολογία για την προσέγγιση και την ανάπτυξη πωλήσεων
σε αυτή τη νέα λίστα υποψηφίων πελατών.

• Θεματολογία:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ – Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
• Οι ενέργειες μετά την πώληση που δημιουργούν ευκαιρίες πωλήσεων

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
• Δημιουργία «δικτύου» πελατών
• Τεχνικές ανάπτυξης και αξιοποίησης του πελατολογίου ( 3D-Matrix )
• Οι αναδυόμενες ευκαιρίες – Segment Development

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25€ και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

Ασφάλιση οχημάτων του Δημοκριτείου Παν/μίου Θράκης

0

Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης προκηρύσσει Πρόχειρο Μειοδοτικό Διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές για την ασφάλιση των αυτοκινήτων του (επιβατικά, λεωφορεία και μικρά φορτηγάκια) με κριτήριο αξιολόγησης τη χαμηλότερη τιμή. Προϋπολογισμός δαπάνης: Δέκα τέσσερις χιλιάδες τετρακόσια ευρώ (14.400,00) ευρώ, συμπεριλαμβανομένων όλων των επιβαρύνσεων-δικαιωμάτων-ΦΚΕ, για την ασφάλιση των αυτοκινήτων του Δ.Π.Θ. για δύο (2) έτη και με δικαίωμα προαίρεσης ποσού 7.200,00 ευρώ για παράταση ενός (1) ακόμη έτους.

Ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί στις 30-9-2015, ημέρα Τετάρτη και ώρα 10.30 π.μ. στα γραφεία του Τμήματος Προμηθειών του Δ.Π.Θ στην Κομοτηνή – 1ος όροφος, κτίριο Διοίκησης, Πανεπιστημιούπολη Κομοτηνής.

Περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πάρουν όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από την προαναφερθείσα υπηρεσία. Αρμόδιος: Γεώργιος Κόκκινος, Τηλ. 25310/39003 & 39006 ΦΑΞ: 25310/39064, e-mail: gkokkino&kom.duth.gr