back to top
15.2 C
Athens
Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1943

Άμεση συνάντηση με τον Αλ. Τσίπρα ζητά η ΕΣΑμΕΑ

0

Δεκάδες επιστολές, ούτε μία απάντηση επί 9 μήνες…

Μπορεί οι προγραμματικές θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ τον περασμένο Γενάρη να μιλούσαν για άρση των διακρίσεων και των αποκλεισμών σε βάρος των αναπήρων σε μια σειρά τομείς, ωστόσο, η πραγματικότητα είναι πως με το Μνημόνιο 3 οι ανθρωποκτόνες περικοπές και αδικίες συνεχίζονται και βαθαίνουν.

«Η Συμφωνία που υπογράφηκε τον φετινό Ιούλιο δίνει τη χαριστική βολή στα δικαιώματα και στους όρους διαβίωσης των ατόμων με αναπηρία» αναφέρει χαρακτηριστικά η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ), επισημαίνοντας ότι παρά το «βομβαρδισμό» του πρωθυπουργικού γραφείου με επιστολές και υπομνήματα με τις θέσεις και τα αιτήματα του αναπηρικού κινήματος, καμία απάντηση δεν έχει λάβει μέχρι τώρα.

«Γνωρίζετε πολύ καλά ότι τα άτομα με αναπηρία, χρόνιες παθήσεις και οι οικογένειές τους έχουν πληγεί με τον πιο σκληρό τρόπο από την οικονομική κρίση και τις οριζόντιες μνημονιακές πολιτικές. Τα μέτρα λιτότητας που επιβλήθηκαν αφενός αύξησαν δραματικά τη διαχρονική ανεργία και τη φτώχεια των ατόμων με αναπηρία, αφετέρου υπονόμευσαν την πρόοδο εφαρμογής της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία, την οποία η χώρα μας κύρωσε μαζί με το προαιρετικό της πρωτόκολλο (ν. 4074/2012) αποδεχόμενη την υποχρέωση εφαρμογής της» τονίζει με νεότερη επιστολή της στον Αλέξη Τσίπρα, η ΕΣΑμεΑ, με αφορμή την επανεκλογή του στην πρωθυπουργία.

Στο πλαίσιο αυτό, επαναφέρει την πρότασή της για την ανάγκη να δημιουργηθεί ένα «δίχτυ» προστασίας για τα άτομα με αναπηρία, χρόνιες παθήσεις και τις οικογένειές τους, βασικός πυλώνας του οποίου θα είναι άμεση επαναφορά του ν. 612/1977 που αφορά στα ασφαλιστικά δικαιώματα των ΑμεΑ. Παράλληλα, στη βάση της δικαιωματικής προσέγγισης, η ΕΣΑμεΑ καταθέτει το διαχρονικό αίτημά της για το σχεδιασμό και την εφαρμογή ενός Εθνικού Προγράμματος (Ε.Π.) για την κοινωνική ένταξη και την κοινωνική προστασία των ατόμων με αναπηρία, χρόνιες παθήσεις και των οικογενειών τους, με τη συγκρότηση της Γενικής Γραμματείας Αναπηρίας υπαγόμενης απευθείας στον Πρωθυπουργό, η οποία θα έχει την ευθύνη για το σχεδιασμό και τη υλοποίηση του ΕΠ.

Επισυνάπτεται ολόκληρη η επιστολή της ΕΣΑμεΑ:

EPISTOLI_VOULI_25.09.15

Ο ΣΕΜΑ στηρίζει και τιμά τα παιδικά χωριά SOS

0
sema logo

Η δραστηριότητα των Μεσιτών Ασφαλίσεων στηρίζεται πρωτίστως στην ανθρώπινη επαφή, την καθημερινή επαφή με τους ασφαλισμένους, γεγονός που τους καθιστά ιδιαίτερα ευαίσθητους στα κοινωνικά προβλήματα. Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΕΜΑ έχει ομόφωνα αποφασίσει την οικονομική συνδρομή ενός φορέα κοινωνικού  έργου κάθε χρόνο. Τη φετινή χρονιά αναγνωρίζοντας το κοινωνικό έργο το οποίο επιτελούν τα Παιδικά Χωριά SOS, κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες, αποφάσισε ομόφωνα να συνδράμει οικονομικά τις δραστηριότητες της Οργάνωσης.

Ο Πρόεδρος του ΣΕΜΑ Κος Γεώργιος Καραβίας παρέδωσε κατά τη διάρκεια της ετήσιας καθιερωμένης εκδήλωσης του Συνδέσμου, την Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου, την επιταγή στον Γενικό Γραμματέα του Διοικητικού Συμβουλίου των Παιδικών Χωριών SOS, κο Σουρίκα Μιχάλη.

Ο Κος Καραβίας συνεχάρη τον Γενικό Γραμματέα ΔΣ κ. Σουρίκα για το κοινωνικό έργο το οποίο επιτελούν τα Παιδικά Χωριά SOS. «Είναι ευθύνη όλων μας τόνισε ο Κος Καραβίας να απολαμβάνουν όλα τα παιδιά την οικογενειακή θαλπωρή και να τους παρέχονται ίσες ευκαιρίες στη ζωή».

Ο Κος Σουρίκας αφού ευχαρίστησε θερμά για την οικονομική ενίσχυση, επεσήμανε ότι «η φιλοσοφία των Παιδικών Χωριών SOS δεν είναι πολύ διαφορετική από αυτή της ασφάλισης. Και οι δυο θεσμοί είναι εκεί με καλή πίστη  για να προστατεύουν και να συνδράμουν αυτούς που έχουν ανάγκη… αυτούς που είναι σε κίνδυνο… αυτούς που ένα τυχαίο και απρόβλεπτο γεγονός, υπεράνω της θέλησης τους παρεμπόδισε την συνήθη πορεία των πραγμάτων… και να προσπαθούν στο μέτρο που μπορούν να αποκαταστήσουν την ζημιά».

Ο κος Σουρίκας προσκάλεσε όλους τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση του ΣΕΜΑ να επισκεφθούν τα Παιδικά Χωριά SOS και να ενημερωθούν για τη λειτουργία τους.

 

Δείτε την ευχαριστήρια επιστολή από τα Παιδικά Χωριά SOS

ΑΧΑ Business4all: Ομπρέλα προστασία για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

0

 Η ΑΧΑ, πάντα προσηλωμένη στη στρατηγική της να μελετάει με προσοχή τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή και να σχεδιάζει προγράμματα που ανταποκρίνονται σε αυτές, δημιούργησε το Business4all, μία ομπρέλα προστασίας μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών με περιουσία έως ένα εκατομμύριο ευρώ.

 

Κατανοώντας τις δυσκολίες της σημερινής εποχής, η ΑΧΑ δίνει στον Έλληνα επιχειρηματία και ελεύθερο επαγγελματία τη δυνατότητα σε συνεργασία με τον ασφαλιστικό του σύμβουλο να χτίσει ένα προϊόν βάσει των απαιτήσεών του και των οικονομικών του δυνατοτήτων. Παράλληλα, του παρέχει δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προστατεύσει σωστά την περιουσία του και τον επιβραβεύει με έκπτωση αν έχει υιοθετήσει πρακτικές θωράκισης έναντι μελλοντικών κινδύνων.

 

Επιλέγοντας το Business4all οι Έλληνες επιχειρηματίες μπορούν να προστατεύσουν:

  • Την περιουσία της επιχείρησής τους, συμπεριλαμβανομένων των εμπορευμάτων και του εξοπλισμού της.
  • Την ομαλή συνέχιση της λειτουργίας της με την κάλυψη απώλειας κερδών ή ενοικίων.
  • Τις ευθύνες της έναντι τρίτων, αλλά και ως εργοδότη με την ασφάλιση αστικής ευθύνης.
  • Το ανθρώπινο δυναμικό της με την κάλυψη προσωπικού ατυχήματος.
  • Τα χρήματά της.

 

Για να δώσει τη δυνατότητα απόλυτης ευελιξίας ασφάλισης, η ΑΧΑ σχεδίασε ένα πρωτοποριακό εργαλείο τιμολόγησης, με τη βοήθεια του οποίου ο ασφαλιστικός σύμβουλος μπορεί να επιλέξει τις καλύψεις και τα κεφάλαια που επιθυμεί ο πελάτης του και να χτίσει βήμα βήμα το ασφάλιστρό του. Χάρις σε αυτό απλοποιείται στο μέγιστο βαθμό η δημιουργία προσφοράς και αίτησης ασφάλισης.

 

Σε ό,τι αφορά στις δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για την προστασία της επιχείρησης που παρέχει η ΑΧΑ, γίνονται βάσει ενός δομημένου πλαισίου προστατευμένης επιχείρησης. Με αφετηρία αυτό το πλαίσιο, οι εξειδικευμένοι εκτιμητές κινδύνων της ΑΧΑ σχεδιάζουν τα στάδια προστασίας της επιχείρησης και τα συζητούν αναλυτικά με τον ασφαλισμένο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν χρήση των συμβουλευτικών υπηρεσιών της ΑΧΑ μέσα από τη φόρμα ενδιαφέροντος του www.axa.gr ή καλώντας στην εξυπηρέτηση πελατών της Εταιρείας.

Περισσότερες πληροφορίες

ΑΧΑ Business4all: Ομπρέλα προστασία για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

0

 Η ΑΧΑ, πάντα προσηλωμένη στη στρατηγική της να μελετάει με προσοχή τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή και να σχεδιάζει προγράμματα που ανταποκρίνονται σε αυτές, δημιούργησε το Business4all, μία ομπρέλα προστασίας μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών με περιουσία έως ένα εκατομμύριο ευρώ.

 

Κατανοώντας τις δυσκολίες της σημερινής εποχής, η ΑΧΑ δίνει στον Έλληνα επιχειρηματία και ελεύθερο επαγγελματία τη δυνατότητα σε συνεργασία με τον ασφαλιστικό του σύμβουλο να χτίσει ένα προϊόν βάσει των απαιτήσεών του και των οικονομικών του δυνατοτήτων. Παράλληλα, του παρέχει δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προστατεύσει σωστά την περιουσία του και τον επιβραβεύει με έκπτωση αν έχει υιοθετήσει πρακτικές θωράκισης έναντι μελλοντικών κινδύνων.

 

Επιλέγοντας το Business4all οι Έλληνες επιχειρηματίες μπορούν να προστατεύσουν:

  • Την περιουσία της επιχείρησής τους, συμπεριλαμβανομένων των εμπορευμάτων και του εξοπλισμού της.
  • Την ομαλή συνέχιση της λειτουργίας της με την κάλυψη απώλειας κερδών ή ενοικίων.
  • Τις ευθύνες της έναντι τρίτων, αλλά και ως εργοδότη με την ασφάλιση αστικής ευθύνης.
  • Το ανθρώπινο δυναμικό της με την κάλυψη προσωπικού ατυχήματος.
  • Τα χρήματά της.

 

Για να δώσει τη δυνατότητα απόλυτης ευελιξίας ασφάλισης, η ΑΧΑ σχεδίασε ένα πρωτοποριακό εργαλείο τιμολόγησης, με τη βοήθεια του οποίου ο ασφαλιστικός σύμβουλος μπορεί να επιλέξει τις καλύψεις και τα κεφάλαια που επιθυμεί ο πελάτης του και να χτίσει βήμα βήμα το ασφάλιστρό του. Χάρις σε αυτό απλοποιείται στο μέγιστο βαθμό η δημιουργία προσφοράς και αίτησης ασφάλισης.

 

Σε ό,τι αφορά στις δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για την προστασία της επιχείρησης που παρέχει η ΑΧΑ, γίνονται βάσει ενός δομημένου πλαισίου προστατευμένης επιχείρησης. Με αφετηρία αυτό το πλαίσιο, οι εξειδικευμένοι εκτιμητές κινδύνων της ΑΧΑ σχεδιάζουν τα στάδια προστασίας της επιχείρησης και τα συζητούν αναλυτικά με τον ασφαλισμένο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν χρήση των συμβουλευτικών υπηρεσιών της ΑΧΑ μέσα από τη φόρμα ενδιαφέροντος του www.axa.gr ή καλώντας στην εξυπηρέτηση πελατών της Εταιρείας.

Περισσότερες πληροφορίες

INTERASCO ΑΕΓΑ: Νέος Διαγωνισμός Πωλήσεων 2015-2016 με προορισμό τη Νέα Υόρκη

0

Η Ασφαλιστική Εταιρεία INTERASCO ΑΕΓΑ, πιστή στις υποσχέσεις της απέναντι στους συνεργάτες της, ανακοίνωσε το Νέο Διαγωνισμό Πωλήσεων με έπαθλο ένα αξέχαστο ταξίδι στη συναρπαστική Νέα Υόρκη.

Ο διαγωνισμός ξεκίνησε από την 1η Ιουνίου 2015 και ολοκληρώνεται στις 31 Ιανουαρίου 2016.

Τρόποι Επιτυχίας

Στόχος για μονή συμμετοχή € 55.000 νέα παραγωγή σε όλους τους κλάδους, σε καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα.

Στόχος για διπλή συμμετοχή € 80.000 νέα παραγωγή σε όλους τους κλάδους, σε καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα.

Για την πορεία των παραγωγικών αποτελεσμάτων σε όλη τη διάρκεια του Διαγωνισμού οι συνεργάτες της Interasco θα έχουν συνεχή ενημέρωση από το portal της εταιρείας.

Η Interasco συνεχώς αναπτύσσεται μαζί με το μοναδικό κανάλι διανομής που έχει επιλέξει: τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και τα ταξίδια που διοργανώνει, με την υψηλή ποιότητα που τα διακρίνει, αποτελούν ένδειξη σεβασμού προς το έργο τους και τη διαρκή τους προσπάθεια για ανάδειξη του θεσμού της ασφάλισης.

Όλο το ανθρώπινο δυναμικό της Εταιρίας εύχεται καλή επιτυχία στους συνεργάτες και η μακρινή Νέα Υόρκη μοιάζει ήδη τόσο κοντινή!!

Η τεχνολογία λειτουργεί συμπληρωματικά και δεν υποκαθιστά

0

 

[starbox]

Η τεχνολογία στην υπηρεσία της ασφαλιστικής αγοράς και όχι υποκατάσταση της ασφαλιστικής αγοράς , είναι το συμπέρασμα του (πρώτου και τελευταίου) θεματικού πάνελ από το 17ο συνέδριο της Ύδρας.  Εξαιρετικές και αρκετά προσεκτικές οι παρουσιάσεις του συνεδρίου κατέδειξαν ότι πάνω απ’ όλα είναι ο ίδιος ο άνθρωπος-ασφαλιστής.  Η τεχνολογία ουσιαστικά λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως λειτουργεί ο Η/Υ για τον δημοσιογράφο. Διευκολύνει αλλά δεν αντικαθιστά.  Δίνει πληροφορίες αλλά δεν βγάζει συμπεράσματα ούτε προτείνει λύσεις.  Αυτά θα πρέπει να τα κάνει ο ασφαλιστής.  Οι νέες τεχνολογικές εφαρμογές διευκολύνουν τους επαγγελματίες ασφαλιστές , δεν τους ακυρώνουν. Με το SΚΥPE ή με το OOVOO  μπορεί να επικοινωνήσετε με τον πελάτη σας σε όποιο μέρος βρίσκεται αυτός ή εσείς. Μπορείτε να κερδίσετε εκατοντάδες εργατοώρες μέσα στο μήνα. Μπορείτε να κάνετε διακοπές δουλεύοντας.  Mπορείτε να έχετε πρόσβαση σε δεκάδες πληροφορίες και περιστατικά. Αλλά την τελική απόφαση για την καταλληλότητα του προιόντος που θα προσφέρετε θα την πάρετε εσείς και θα την αποδεχθεί αυτόςEύλογα θα ρωτήσει το δίκτυο : “Τι γίνεται στην περίπτωση των συμβολαίων αυτοκινήτου; Εμείς δεν μετέχουμε καθόλου εκεί”.

Σωστό μεν αλλά ανοικτό δε , το επιχείρημα. Η αυτοματοποίηση και η τυποποίηση της επικοινωνίας στερεί από τους παλαιότερους πηγές εσόδων αλλά τους επιτρέπει και τους ανοίγει προσβάσεις για πωλήσεις σε άλλα προιόντα ή για παροχή after sales υπηρεσιών.  Τα sites των επιχειρήσεων, διευρύνονται και δίνουν προσβάσεις επικοινωνίας σε όλους τους υποψήφιους αγοραστές. Η κοινωνική δικτύωση επιτρέπει πωλήσεις και επικοινωνία με νέους πελάτες σε όλη τη χώρα. Αν χάσατε κάτι από την αυτοποιημένη πώληση, θα το κερδίσετε πολλαπλάσια κάπου αλλού. Σκεφτείτε άλλωστε τι έγινε με τους καροτσέρηδες στις αρχές του 20ου αιώνα. Κήρυξαν τον πόλεμο στο αυτοκίνητο που  σταμάτησε  τις άμαξες και τελικά έγιναν οι περισσότεροι ταξιτζήδες.

Στον πυρετό των deals ο ασφαλιστικός κλάδος διεθνώς

0

 

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Μετά την φαρμακοβιομηχανία και τις εταιρείες υψηλής τεχνολογίας -μεταξύ άλλων-  και  ο ασφαλιστικός κλάδος υποκύπτει στον «πυρετό των deals». Σύμφωνα με στοιχεία της Dealogic, από την αρχή του χρόνου έχουν συναφθεί συμφωνίες εξαγορών και συγχωνεύσεων αξία 103,2 δις. δολαρίων, ποσό τετραπλάσιο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014. Ο ρυθμός δεν αναμένεται να επιβραδυνθεί στο ορατό μέλλον, καθώς οι λόγοι πίσω από την τάση συγκέντρωσης του κλάδου: Οι υψηλότερες κεφαλαιακές απαιτήσεις για τις ευρωπαϊκές ασφαλιστικές που «φέρνει» η εφαρμογή της κοινοτικής οδηγίας Solvency II από την 1η Ιανουαρίου, οι ισχνοί ρυθμοί αύξησης των κερδών και οι αναιμικές αποδόσεις (συνεπεία και των υπερβολικά χαμηλών επιτοκίων), οδηγούν τους ομίλους σε συνένωση δυνάμεων, προκειμένου να μειώσουν τα κόστη τους και να αυξήσουν την κερδοφορία τους. Ο τελευταίος «κρίκος» στην αλυσίδα των ασφαλιστικών deals του έτους μπήκε προ ολίγων ημερών, όταν ο ελβετικός αντασφαλιστικός κολοσσός Swiss Re ανακοίνωσε την εξαγορά της βρετανικής Guardian Holdings Europe (ιδιοκτησίας της εταιρίας private equityCinven) έναντι 2,5 δις. δολαρίων. Νωρίτερα μέσα στο μήνα, o ιαπωνικός χρηματοοικονομικός όμιλος Mitsui Sumitomoεξαγόρασε την επίσης βρετανική ασφαλιστική Amlin PLC έναντι 5 δις. δολαρίων. Η μεγαλύτερη συμφωνία του έτους έλαβε χώρα τον Ιούλιο, όταν η αμερικανική ACE Ltd  ανακοίνωσε την εξαγορά της Chubb Corp για 29 δις. δολ.

Οι αναλυτές του κλάδου σημειώνουν ότι η δίψα για συγχωνεύσεις είναι φυσικό φαινόμενο σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά, όπου οι αποδόσεις υφίστανται έντονη πίεση. Οι εταιρείες επανατοποθετούν τα ασφάλιστρα που συλλέγουν, αλλά με τις αποδόσεις των ομολόγων σε ιστορικά χαμηλά, τα κέρδη είναι δύσκολη υπόθεση. Αυτό αφήνει τις περικοπές κόστους και τη δημιουργία οικονομιών κλίμακος ως μια από τις λίγες διεξόδους για ανάπτυξη. «Πρέπει κάποιος να μπει στην λογική των deals ή να υλοποιήσει φιλόδοξα προγράμματα αναδιάρθρωσης…Οι συνθήκες στις γενικές ασφάλειες θα γίνουν ακόμα πιο δύσκολες, οι αποδόσεις των επενδύσεων δεν βελτιώνονται, ο ευεργετικός αντίκτυπος του τελευταίου γύρου αυξήσεων ασφαλίστρων εξασθενεί και οι διεκδικήσεις ίσως αυξηθούν», παρατηρεί ο αναλυτής της γερμανικής Berenberg, Sami Taipalus.

Δεν λείπουν πάντως και οι….αστοχίες: Για παράδειγμα, η συμφωνία εξαγοράς της ιστορικής βρετανικής ασφαλιστικήςRSA Insurance (που μετρά 300 χρόνια ζωής…) από την ελβετική Zurich Insurance έναντι 5,6 δις. στερλίνες (8,8 δις. δολ.)  κατέρρευσε στις 21 Σεπτεμβρίου, καθώς οι Ελβετοί έκαναν πίσω. Η επίσημη δικαιολογία ήταν οι μεγαλύτερες του αναμενόμενου ζημίες που θα επωμιστεί η Zurich (περί τα 275 εκατ. δολάρια) από τις ασφαλιστικές απαιτήσεις που συνδέονται με τις εκρήξεις στο κινεζικό λιμάνι του Τιαντζίν. Ο πραγματικός λόγος ήταν η ανεύρεση «σκελετών» στα ντουλάπια του κλάδου γενικών ασφαλειών, που υποχρεώνουν την Zurich να εξετάσει την χρηματοοικονομική της θέση. «Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι η συμφωνία ήταν σωστή από στρατηγικής πλευράς. Πρέπει όμως πρώτα να εξυγιάνουμε το δικό μας χαρτοφυλάκιο προτού προχωρήσουμε σε μια μεγάλη εξαγορά», δήλωσε στους Financial Times ο διευθύνων σύμβουλος της Zurich Insurance, Μάρτιν Σεν

 

Nic de Maesschalck: 11 θέματα στην ατζέντα της ασφαλιστικής αγοράς

0

Τα 11 κρίσιμα σημεία που θα απασχολήσουν τους επόμενους 18 μήνες τους μεσίτες ασφαλίσεων παρουσίασε ο Γενικός Διευθυντής της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεσιτών Ασφαλίσεων (BIPAR) κος Nic de Maesschalck, στην ετήσια καθιερωμένη εκδήλωση που διοργάνωσε προχθες Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2015, πριν το ετήσιο Συνέδριο της Ύδρας, ο Σύνδεσμος Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ).
Τους περισσότερους από 350 προσκεκλημένους υποδέχθηκε στον Πολυχώρο BALUX PRIVE το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου. Ο Πρόεδρος του ΣΕΜΑ κος Γεώργιος Καραβίας, αφού καλωσόρισε τους Έλληνες και διεθνείς προσκεκλημένους, απηύθυνε σύντομη ομιλία, στην οποία επεσήμανε, μεταξύ άλλων, τα εξής:
“Τους μήνες που προηγήθηκαν, οι εξελίξεις στην Ελλάδα ήταν ραγδαίες. Η ασφαλιστική αγορά, και όχι μόνο, έχει πλέον ανάγκη από ένα κλίμα ηρεμίας και νηφαλιότητας στην οικονομία και φυσικά ανεμπόδιστη ροή κεφαλαίων, προκειμένου να επιστρέψει σε αναπτυξιακή τροχιά. Ομαλότητα απαιτείται όμως και για την προσαρμογή της ασφαλιστικής αγοράς στο Solvency II. Δεν μεσολαβούν, πλέον, παρά τρεις μήνες για την εφαρμογή του νέου εποπτικού πλαισίου και πρέπει όλοι μας να είμαστε σε θέση να αντιμετωπίσουμε μια νέα πραγματικότητα. Μια πραγματικότητα με πολλές απαιτήσεις, αλλά και σημαντικές ευκαιρίες για όσους την αποδεχτούν γρήγορα. Ο αγώνας μας, τόνισε, θα είναι σκληρός κι αν πρέπει να επενδύσουμε κάπου είναι στη διαφάνεια, την καινοτομία, τις συνέργειες, την ορθολογική διαχείριση του κόστους και στις νέες τεχνολογίες.
Θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω, πρόσθεσε ο κος Καραβίας, ότι “ο ΣΕΜΑ και τα μέλη του επιχειρούν στο πεδίο αυτό τα τελευταία χρόνια οργανωμένα και με σύνεση. Πιστεύω ότι θα προσαρμοστούν επιτυχώς στο νέο εποπτικό περιβάλλον, ώστε να παραμείνουν στην πρώτη γραμμή της ασφαλιστικής αγοράς, στηρίζοντας, με τις δυνάμεις που τους αναλογούν, τον ασφαλισμένο, το θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης και την ελληνική οικονομία”.
Στη συνέχεια το λόγο πήρε η Γενική Γραμματέας κα Ευγενία Καφφετζή, καλωσορίζοντας και η ίδια, από την πλευρά της, τους προσκεκλημένους. Η κα Καφφετζή ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν στην διοργάνωση της εκδήλωσης του Συνδέσμου και ιδιαίτερα τους χορηγούς, τους χορηγούς επικοινωνίας και τους υποστηρικτές,. Ο Σύνδεσμος, τόνισε η Κα Καφφετζή, αριθμεί ήδη 27 χρόνια ζωής και προσφοράς στο ασφαλιστικό και γενικότερα το οικονομικό γίγνεσθαι της χώρας, αλλά εκτός από τις ασφαλιστικές – μεσιτικές δραστηριότητές του, δίνει ιδιαίτερη σημασία στον Άνθρωπο στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Για το λόγο αυτό, τόνισε, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να προσφέρει ως οικονομική ενίσχυση μέρος των εσόδων της εκδήλωσης στα Παιδικά Χωριά SOS, αναγνωρίζοντας το κοινωνικό έργο που επιτελούν.
Ο κος de Maesschalck στην ομιλία του με θέμα “Broker’s opportunity to Lead: Development through crisis”, επεσήμανε, ότι “οι αλλαγές που αναμένονται θα εμφανισθούν με διαφορετική ένταση, αλλά είναι βέβαιο ότι, όπως πάντα, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές θα προσαρμοστούν, δεδομένου ότι πάντα οι προκλήσεις εμπεριέχουν και ευκαιρίες”.
Τα 11 σημεία, όπως τα παρουσίασε ο κος De Maesschalck , είναι τα εξής:
1. Διαφορετική ρυθμιστική μεταχείριση της διανομής των επενδυτικών- ασφαλιστικών προϊόντων και των προϊόντων ζημιών.
2. Οι διαμεσολαβούντες και ο ασφαλιστικός τομέας γενικότερα, θα πρέπει να καταστούν περισσότερο διαφανείς στη λειτουργία τους. Η BIPAR εκτιμά ότι η αποκάλυψη των αμοιβών και των επιβαρύνσεων είναι παραπλανητική για τον καταναλωτή.
3. Θα δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στη διαχείριση των συγκρούσεων συμφερόντων
4. Περισσότερη προσοχή θα δοθεί και στην εκπαίδευση και τη συνεχή κατάρτιση.
5. Περισσότερη προσοχή θα δοθεί επίσης και στις καταγγελίες των καταναλωτών και των εναλλακτικών μηχανισμών επίλυσης διαφορών, ενώ οι εποπτικές αρχές θα δίνουν περισσότερη προσοχή στις καταγγελίες αυτές.
6. Η καταπολέμηση του ξεπλύματος χρήματος και οι κανόνες για την καταπολέμηση της απάτης θα γίνουν αυστηρότερα στο μέλλον.
7. Στα θέματα που σχετίζονται με την ψηφιοποίηση θα απαιτηθεί περισσότερη προσοχή: Big Data, social media. Σε σχέση με τις εξελίξεις αυτές θα πρέπει επίσης να εξετασθούν, μεταξύ άλλων θεμάτων, οι ρυθμίσεις για την ιδιωτικότητα, οι ρυθμίσεις για την προστασία των δεδομένων, θέματα διασυνοριακών υπηρεσιών και ασφαλιστικών κινδύνων στον κυβερνοχώρο, το δίκαιο των συμβάσεων, οι φορολογικοί κανόνες και η ομαλοποίηση.
8. Όσον αφορά την εποπτεία, θα έρθουμε αντιμέτωποι τα επόμενα χρόνια στον τομέα μας με την αύξηση του αριθμού των επί τόπου επιθεωρήσεων από τις εποπτικές αρχές, όχι μόνο σε σχέση με τους κανόνες προληπτικής εποπτείας, αλλά και σε σχέση με τα θέματα της συμμόρφωσης.
9. Το SOLVENCY II θα προκαλέσει σίγουρα αναθεώρηση ορισμένων μεσιτικών – πρακτορειακών συμβάσεων μεταξύ ασφαλιστικών εταιριών και διαμεσολαβούντων.
10. Ένα από τα κύρια σημεία που χρήζουν πλέον προσοχής είναι οι συντάξεις και οι ασφαλιστικές λύσεις που σχετίζονται με την υγεία. Πρωτοβουλίες που μπορεί να βοηθήσουν τη μεταφορά των αποταμιεύσεων στην επενδυτική αγορά θα πρέπει να ενθαρρύνονται.
11. Συνδεδεμένες και ομαδικές πωλήσεις συγκεκριμένων διαχειριστών στην αγορά πίστης και στεγαστικών δανείων, αποτελεί θέμα για την Ελλάδα και όχι μόνο.
Μετά το πέρας των ομιλιών , ο Πρόεδρος του ΣΕΜΑ Κος Καραβίας παρέδωσε στον εκπρόσωπο των Παιδικών Χωριών SOS Κο Σουρίκα Μιχάλη την επιταγή, ευχόμενος τα Παιδικά Χωριά SOS να συνεχίσουν το φιλάνθρωπο έργο τους με την ίδια πάντα υπευθυνότητα.
Η εκδήλωση, η οποία αποτελεί pre-event του ετήσιου ασφαλιστικού και αντασφαλιστικού συνεδρίου που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην Ύδρα, πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (Ε.Α.Ε.Ε.) και του Σ.Ε.Β. – Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών.

Βιωσιμότητα συστήματος υγείας: Υπάρχει λύση στο γόρδιο δεσμό;

0

Καθημερινά βλέπουμε ότι το δημόσιο σύστημα υγείας λόγω της βίαιης μείωσης των δαπανών τα τελευταία χρόνια, αλλά και της χρόνιας αναποτελεσματικότητάς του, δεν δύναται να ανταποκριθεί με επάρκεια στις ανάγκες των πολιτών. Παράλληλα, η συνεχιζόμενη έλλειψη ρευστότητας «πνίγει» επαγγελματίες υγείας κι επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στον υγειονομικό τομέα.

Το μείζον ερώτημα που «πλανάται» μετ’ επιτάσεως στο μυαλό πολιτών, επαγγελματιών υγείας και επιχειρήσεων είναι ένα: Θα είναι σε θέση η χώρα στο άμεσο μέλλον να καλύπτει οικονομικά τις νέες, καινοτόμες θεραπείες και τεχνολογίες στο χώρο της υγείας;

Η Υγεία είναι ο κατεξοχήν τομέας στον οποίο υπήρξε δημοσιονομικός «εκτροχιασμός» και φτάσαμε στο χείλος της χρεοκοπίας. Είναι όμως και ο τομέας στον οποίο είναι φανερά τα σημάδια των τραγικών συνεπειών της κρίσης. Εκατομμύρια Έλληνες έχουν χάσει την ασφάλισή τους και δεν έχουν χρήματα για να πάρουν τα φάρμακά τους.

Η εφαρμογή των Μνημονίου είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί με άτσαλα και οριζόντια μέτρα η δημόσια φαρμακευτική δαπάνη έως και κατά 60% σε σχέση με το 2009. Καθημερινά δημιουργούνται νέα εμπόδια στην ομαλή πρόσβαση των ασθενών στις θεραπείες, που αφορούν σπάνια και σοβαρά νοσήματα (καρκίνος, αυτοάνοσες νόσοι, αιματολογικές παθήσεις κ.λπ.).

Η κυβέρνηση από την πλευρά της έχει εξαγγείλει μία σειρά μέτρων, όπως:
• Ηλεκτρονική διασύνδεση όλων των δομών υγείας με στόχο τον έλεγχο των δαπανών.
• Νέου τύπου συμβάσεις με όλους τους παρόχους του ΕΟΠΥΥ
• Ενεργοποίηση της επιτροπής διαπραγμάτευσης του ΕΟΠΥΥ με στόχο την αποζημίωση φαρμάκων και ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού με βάση την αποδειδειγμένη θεραπευτική αξία
• Αναδιοργάνωση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας με βασικό άξονα το γενικό, οικογενειακό γιατρό και αξιοποίηση των γιατρών του ΠΕΔΥ.

Είναι, λοιπόν, αδήριτη ανάγκη η Πολιτεία – με τη συνεργασία επιστημονικών φορών και την υποστήριξη των επιχειρήσεων – να εκπονήσει ένα συγκεκριμένο σχέδιο πραγματικής μεταρρύθμισης του συστήματος υγείας, το οποίο αφενός θα ικανοποιεί τις ανάγκες των πολιτών, αφετέρου θα διασφαλίζει την αποδοτική διαχείριση των πόρων, αξιοποιώντας παράλληλα την καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες.

Στο πλαίσιο αυτό, η συζήτηση στην 1η Στρογγυλή Τράπεζα του Pharma & Health Conference 2015, με τίτλο «Βιωσιμότητα συστήματος υγείας: Υπάρχει λύση στο γόρδιο δεσμό;», θα κινηθεί πάνω στους εξής άξονες:

• Ποια είναι η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στη χρηματοδότηση του συστήματος υγείας
• Πώς μπορεί η Καινοτομία σε νέες θεραπείες και τεχνολογίες να συμβάλει στη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας;
• Διαπραγματεύσεις με ΕΟΠΥΥ για αποζημίωση νέων θεραπειών και τεχνολογιών: Προκλήσεις, εμπόδια, προοπτικές
• Σε ποιους τομείς του συστήματος υγείας πρέπει να επενδυθούν τα κονδύλια του νέου ΕΣΠΑ;

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Ξεπερνούν τις 165 χιλ. οι εφαρμογές υγείας για κινητά

0

Πάνω από 165.000 ανέρχεται πλέον ο αριθμός των εφαρμογών για την υγεία που διατίθεται μέσω κινητών τηλεφώνων, με τη βιομηχανία να «επενδύει» σημαντικά στον τομέα της νέας τεχνολογίας.
Σύμφωνα με μελέτη της IMS Institute for Healthcare Informatics μία στις δέκα εφαρμογές έχει πλέον τη δυνατότητα να συνδεθεί με μια συσκευή ή αισθητήρα, παρέχοντας βιοανάδραση και ενδείξεις – δεδομένα φυσιολογικής λειτουργίας του ασθενούς.
Όπως μεταδίδει το Pharmafile, σχεδόν το ένα τέταρτο των εφαρμογών για τους καταναλωτές εστιάζουν πλέον στην κατηγορία των χρόνιων ασθενειών και τη διαχείριση της θεραπείας, ενώ τα 2/3 στην κατηγορία fitness και ευεξία.
Στη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών, το ποσοστό των εφαρμογών (apps) για την υγεία, που έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με τα κοινωνικά δίκτυα, αυξήθηκε από 26% σε 34%. Ωστόσο, μόλις το 12% των συγκεκριμένων εφαρμογών αντιπροσωπεύουν το 90% όλων των downloads, με σχεδόν το ήμισυ του συνόλου των downloads να δημιουργείται από μόλις 36 εφαρμογές.
Η βιομηχανία καταβάλει προσπάθεια προκειμένου να τεκμηριώσει επαρκώς την αξία των mHealth εφαρμογών. Η πλειοψηφία των μελετών μέχρι σήμερα εστιάζουν στη χρήση των app’s και όχι στην αποτελεσματικότητα τους, όσον αφορά τη βελτίωση της υγείας των ασθενών ή τη μείωση του κόστους υγειονομικής περίθαλψης.

ΠΗΓH: virus.com.gr