back to top
26.1 C
Athens
Κυριακή 6 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1939

Τις διαδικασίες πώλησης των ασφαλιστικών εργασιών κινεί η ING

0

Προχωρά το πενταετές του πλάνο ο όμιλος ING. Με ανακοίνωση του νωρίτερα σήμερα, το ING Group επιβεβαιώνει την πρόθεσή του να προχωρήσει σε Δημόσια Προσφορά (ΙΡΟ) για την εισαγωγή της εταιρίας ΝΝ Group στο Ολλανδικό Χρηματιστήριο Εuronext του Άμστερνταμ.

Σε αυτή τη Δημόσια Προσφορά (ΙΡΟ), ο Όμιλος ING προτίθεται να διαθέσει σταδιακά τη συμμετοχή του στην εταιρία ΝΝ Group, σε διεθνείς θεσμικούς επενδυτές και σε θεσμικούς και ιδιώτες επενδυτές στην Ολλανδία. Ως αποτέλεσμα αυτής της πρόθεσης προσφοράς, η εταιρία NN Group θα εισαχθεί στο Ολλανδικό Χρηματιστήριο Euronext του Άμστερνταμ.

Σύμφωνα με το συνολικό πρόγραμμα αναδιάρθρωσης, ο Όμιλος ING οφείλει να διαθέσει άνω του 50% της συμμετοχής του στην εταιρία ΝΝ Group έως τον Δεκέμβριο του 2015 και το υπόλοιπο της συμμετοχής του πριν τις 31 Δεκεμβρίου του 2016.

Η εταιρία NN Group και γενικότερα ο Όμιλος NN αποτελεί έναν κορυφαίο Oλλανδικό ασφαλιστικό οργανισμό, με ισχυρή δραστηριότητα στους τομείς της ασφάλισης και της διαχείρισης επενδύσεων με ευρωπαϊκό βεληνεκές, αλλά και μία επιτυχημένη πορεία στην Ιαπωνική αγορά. Ο όμιλος NN περιλαμβάνει τις κύριες επιχειρηματικές οντότητες: Nationale Nederlanden, ING Insurance Ευρώπης, ING Investment Management και ING Ζωής της Ιαπωνίας.

Η εταιρία NN Group έχει έναν ισχυρό ισολογισμό, σύμφωνα με ένα συντηρητικό ρυθμιστικό περιβάλλον στην Ολλανδία. Η έμπειρη ηγετική ομάδα της NN Group διαθέτει σαφή εστίαση

στη συνολική βελτίωση των εσόδων και των ταμειακών κεφαλαίων, στον αυστηρό έλεγχο των εξόδων και στην παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας στον τελικό πελάτη.

Η μερισματική πολιτική της NN Group εστιάζεται στο να επιστρέψει κέρδη στους μετόχους της. Η NN Group προτίθεται να καταβάλει μέρισμα στο δεύτερο εξάμηνο του 2014, ύψους 175 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα αποδοθεί το 2015. Η NN Group προβλέπει μερισματική πολιτική pay-out από το 2015 και έπειτα, το οποίο θα καταβάλλεται από το 2016, και θα είναι της τάξεως του 40-50 % των καθαρών λειτουργικών αποτελεσμάτων της τρέχουσας απόδοσης. Επιπρόσθετα, το κεφάλαιο που παράγεται επιπλέον των στόχων της NN Group αναμένεται να επιστραφεί στους μετόχους, εκτός εάν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οποιοδήποτε άλλο κατάλληλο εταιρικό σκοπό, συμπεριλαμβανομένων των επενδύσεων σε εταιρικές ευκαιρίες που προσδίδουν αξία.

Η εταιρία ΝΝ Group και γενικότερα ο Όμιλος NN αποτελούν ένα συνδυασμό ώριμων και αναπτυσσόμενων αγορών με δυνατά στοιχεία και ηγετική θέση σε περισσότερες από 18 χώρες σε Ευρώπη και Ιαπωνία. Με δυνατά οικονομικά αποτελέσματα, έναν επιχειρηματικό διαχωρισμό από τον Όμιλο ING και, τέλος, με αυτοχρηματοδοτούμενες και κερδοφόρες επιχειρήσεις σε μεγάλο βαθμό.

Η ανεξαρτητοποίηση του μέλλοντος του Ομίλου NN ανοίγει μεν ένα νέο κεφάλαιο για τον οργανισμό, όμως η δέσμευση της προσφοράς μιας εξαιρετικής εμπειρίας στον πελάτη παραμένει αμετάβλητη. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες του Ομίλου ΝΝ δεν θα διαφοροποιηθούν, και ο Όμιλος θα συνεχίσει να παρέχει την αξία, την καθοδήγηση και την ποιότητα υπηρεσιών που περιμένουν οι πελάτες του.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ING Group Ralph Hamers, δήλωσε σχετικά: «Η σημερινή ανακοίνωση σηματοδοτεί την έναρξη της τελευταίας συναλλαγής στο πενταετές πλάνο αναδιάρθρωσης της ING. Μέσω της Δημόσιας Προσφοράς της Εταιρίας NΝ Group, θα έχουμε ολοκληρώσει την ξεκάθαρη επανατοποθέτηση της ING ως τραπεζικού οργανισμού. Για τον Όμιλο NN αποτελεί το ξεκίνημά του στο ταξίδι του να γίνει ανεξάρτητος οργανισμός. Συγχαίρω τον Όμιλο NN για την πρόοδο που έχει σημειώσει στη χάραξη του μέλλοντός του, και στο να δημιουργήσει μία σημαντική ευκαιρία επένδυσης, με ξεκάθαρα δεδομένα για τους μετόχους.»

Ο Αντιπρόεδρος της ΝΝ Group Lard Friese, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε αυτό το βήμα προς το ανεξάρτητο μέλλον μας. Είμαστε επίσης πολύ υπερήφανοι για την πρόοδο που κάναμε στη διαμόρφωση του Ομίλου NN. Η ξεκάθαρη εστίαση που θα έχουμε πλέον, ως ανεξάρτητος οργανισμός, μας βοηθά στην αφοσίωσή μας να παρέχουμε στους πελάτες μας εξαιρετική εμπειρία και να ανταποκριθούμε στους στρατηγικούς μας στόχους. Εμπλουτίζουμε την ολοκληρωμένη, διεθνή επιχειρηματική κουλτούρα μας, στην οποία εργαζόμαστε με πάθος για να βοηθάμε τους ανθρώπους να εξασφαλίσουν το οικονομικό τους μέλλον».

«Φάντασμα» ένας στους τρεις ψυχικά ασθενείς

0

Ανύπαρκτος είναι ο ένας στους τρεις, που εμφανίζονται να λαμβάνουν υπηρεσίες ψυχικής υγείας σε Μονάδες, όπως κατέδειξε πόρισμα ελέγχου του Υπουργείου Υγείας. Κατά 30 εκατομμύρια περιορίστηκε η σπατάλη.

«Λαβράκια» έβγαλε ο έλεγχος της αρμόδιας Διεύθυνσης του Υπουργείου στο σύνολο των Μονάδων Ψυχικής Υγείας (ΜΨΥ) Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα σχετικά με τη χρηματοδότηση τους. 

Σύμφωνα με το πόρισμα που παραδόθηκε στην αρμόδια Υφυπουργό, Ζ. Μακρή, ένα μεγάλο ποσοστό της τάξης του 34,6 % των δηλωθέντων ΑΜΚΑ δεν υπάρχει.

Στο μικροσκόπιο μπήκαν 68 φορείς, που λειτουργούν 272 μονάδες για ψυχικά πάσχοντες και οι οποίες επιχορηγούνται από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους, για την περίοδο από τον Ιούλιο 2013 έως και τον Απρίλιο 2014. Το σύνολο των δηλωμένων ως ψυχικά ασθενών που ελέγχθηκαν ανέρχονται σε 37.154.

Ένα ποσοστό που μετά βίας ξεπερνάει το 40% των ΑΜΚΑ δεν εμφανίζει κάποιο πρόβλημα.

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Ι.ΧΟ.Σ.: Συνάντηση εξεύρεσης αναγκών με υποψήφιο πελάτη

0

Το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών θα παρουσιάσει σε μια πενταώρη ημερίδα webinar, η οποία θα πρα;γματοποιηθεί στις 17 Ιουνίου και τις 24 Ιουνίου με θέμα «Συνάντηση εξεύρεσης αναγκών με υποψήφιο πελάτη».

Ο νέος καταναλωτής και ο επιχειρηματίας, ως δυνητικός πελάτης είναι πιο πληροφορημένος, συνηθισμένος σε παλιού τύπου παρουσιάσεις, με μικρή ανεκτικότητα και λίγο χρόνο, ενώ παρουσιάζει απαίτηση για υψηλό επαγγελματισμό και ουσία. Το πρώτο ραντεβού είναι εξαιρετικά σημαντικό, διότι από αυτό καθορίζεται και το κλείσιμο. Στο σεμινάριο θα αναλυθεί:

Α) Ένας νέος τρόπος συστηματοποιημένης παρουσίασης, ο οποίος βασίζεται στη χρήση εικόνας, στη συμβολή της νευροβιολογίας που ξεκλειδώνει το μηχάνημα που λέγεται ανθρώπινος εγκέφαλος και σε μια βασική πανίσχυρη ρητορική τεχνική. Το αποτέλεσμα είναι ένας γρήγορος (6 λεπτά) και εύκολος τρόπος αύξησης της ασφαλιστικής συνείδησης του πελάτη, που τον οδηγεί χωρίς αντίρρηση στην Ανάλυση Αναγκών.

Β) Επιπλέον θα δοθούν στο συνεργάτη δύο διαφορετικοί τρόποι ανάλυσης αναγκών καθώς και η μεθοδολογία της διερεύνησης αναγκών με ειδικούς εύχρηστους πίνακες (πίνακας Matrix) που για πρώτη φορά παρουσιάζονται στην Ελληνική αγορά και απαιτούν την ενεργή συμμετοχή του πελάτη. Με αυτό τον τρόπο ο σύμβουλος αποκτά συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι συναδέλφων εξ’ αιτίας της υψηλής τεχνογνωσίας που κατέχει.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.ixosacademy.edu.gr

Ι.ΧΟ.Σ.: Συνάντηση εξεύρεσης αναγκών με υποψήφιο πελάτη

0

Το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών θα παρουσιάσει σε μια πενταώρη ημερίδα webinar, η οποία θα πρα;γματοποιηθεί στις 17 Ιουνίου και τις 24 Ιουνίου με θέμα «Συνάντηση εξεύρεσης αναγκών με υποψήφιο πελάτη».

Ο νέος καταναλωτής και ο επιχειρηματίας, ως δυνητικός πελάτης είναι πιο πληροφορημένος, συνηθισμένος σε παλιού τύπου παρουσιάσεις, με μικρή ανεκτικότητα και λίγο χρόνο, ενώ παρουσιάζει απαίτηση για υψηλό επαγγελματισμό και ουσία. Το πρώτο ραντεβού είναι εξαιρετικά σημαντικό, διότι από αυτό καθορίζεται και το κλείσιμο. Στο σεμινάριο θα αναλυθεί:

Α) Ένας νέος τρόπος συστηματοποιημένης παρουσίασης, ο οποίος βασίζεται στη χρήση εικόνας, στη συμβολή της νευροβιολογίας που ξεκλειδώνει το μηχάνημα που λέγεται ανθρώπινος εγκέφαλος και σε μια βασική πανίσχυρη ρητορική τεχνική. Το αποτέλεσμα είναι ένας γρήγορος (6 λεπτά) και εύκολος τρόπος αύξησης της ασφαλιστικής συνείδησης του πελάτη, που τον οδηγεί χωρίς αντίρρηση στην Ανάλυση Αναγκών.

Β) Επιπλέον θα δοθούν στο συνεργάτη δύο διαφορετικοί τρόποι ανάλυσης αναγκών καθώς και η μεθοδολογία της διερεύνησης αναγκών με ειδικούς εύχρηστους πίνακες (πίνακας Matrix) που για πρώτη φορά παρουσιάζονται στην Ελληνική αγορά και απαιτούν την ενεργή συμμετοχή του πελάτη. Με αυτό τον τρόπο ο σύμβουλος αποκτά συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι συναδέλφων εξ’ αιτίας της υψηλής τεχνογνωσίας που κατέχει.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.ixosacademy.edu.gr

Νέα προϊόντα ασφάλισης υγείας από την International Life

0

H International Life ενισχύει, στo πλαίσιo της στρατηγικής ανάπτυξής της, το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο στον Κλάδο Υγείας. Μέσα από τη δημιουργία σύγχρονων και ευέλικτων προϊόντων που προστίθενται στο Σύστημα Υπηρεσιών Υγείας «Εν Υγεία» η εταιρεία καλύπτει τις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της για προϊόντα με ποιοτικές καλύψεις και χαμηλό κόστος.

Συγκεκριμένα η International Life προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με τον Όμιλο Υγεία και το Meditteraneo Hospital στην Αττική, καθώς και την Κλινική Άγιος Λουκάς στην Θεσσαλονίκη δημιουργώντας το πρόγραμμα Εν Υγεία Elite που προσφέρει εξαιρετικής ποιότητας δευτεροβάθμια περίθαλψη με ιδιαίτερα προσιτό κόστος. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα παρέχει πλήρη κάλυψη νοσοκομειακής περίθαλψης έως €400.000 ετησίως με χαμηλό εκπιπτόμενο ποσό σε δίκλινο δωμάτιο σε όλες τις μονάδες υγείας των συγκεκριμένων νοσοκομείων, καθώς και κάλυψη εξωνοσοκομειακής περίθαλψης με δωρεάν επισκέψεις στους γιατρούς των εξωτερικών ιατρείων, απεριόριστες διαγνωστικές εξετάσεις με χρήση ταμείου, αλλά και δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις μέχρι συγκεκριμένου ορίου για έκτακτα περιστατικά.

Επιπρόσθετα, το «Εν Υγεία Elite» εμπλουτίζεται από περαιτέρω υπηρεσίες, όπως ένα πλήρες ετήσιο check up και 24ωρη ιατρική καθοδήγηση, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει ειδικές προνομιακές τιμές για την κάλυψη τοκετού σε πρώτη θέση.

Η International Life ενισχύοντας τη θέση της στον τομέα της πρωτοβάθμιας περίθαλψης δημιούργησε, επιπλέον, 2 ακόμη προϊόντα, τα  «Εν Υγεία Πρόληψη» και «Εν Υγεία Extra Πρόληψη», σε συνεργασία με τον όμιλο της Βιοϊατρικής. Το «Εν Υγεία Πρόληψη» προσφέρει διαγνωστικές εξετάσεις έως €1.200 ετησίως, απεριόριστες προγραμματισμένες επισκέψεις στα εξωτερικά ιατρεία των ιδιόκτητων κλινικών του συγκεκριμένου ομίλου, απεριόριστες επισκέψεις στους γιατρούς του δικτύου με χαμηλό κόστος, 40% έκπτωση για οδοντιατρική φροντίδα και δωρεάν έκδοση κάρτας υγείας για ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Τέλος, το «Εν Υγεία Extra Πρόληψη» προσφέρει επιπλέον των παραπάνω καλύψεων δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις έως €2.000 ετησίως, δωρεάν ετήσιο check up και δωρεάν προγεννητικό έλεγχο.

Ο Αναπλ. Γενικός Διευθυντής Κλάδων Accident & Health κ. Βέλης Παππάς δήλωσε σχετικά: «Η δημιουργία των νέων προγραμμάτων υγείας, Εν Υγεία Elite, Εν Υγεία Πρόληψη, Εν Υγεία Extra Πρόληψη, είναι η απάντηση της International Life στις απαιτήσεις του νευραλγικού τομέα ασφάλισης υγείας. Μέσα σε αυτή τη δύσκολή συγκυρία για τη χώρα,η εταιρεία πρωτοπορεί και προσφέρει σύγχρονα, ευέλικτα και οικονομικά προϊόντα παρέχοντας  μια αξιόπιστη και ποιοτική λύση για τη φροντίδα της υγείας των πολιτών».

Νέα προϊόντα ασφάλισης υγείας από την International Life

0

H International Life ενισχύει, στo πλαίσιo της στρατηγικής ανάπτυξής της, το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο στον Κλάδο Υγείας. Μέσα από τη δημιουργία σύγχρονων και ευέλικτων προϊόντων που προστίθενται στο Σύστημα Υπηρεσιών Υγείας «Εν Υγεία» η εταιρεία καλύπτει τις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της για προϊόντα με ποιοτικές καλύψεις και χαμηλό κόστος.

Συγκεκριμένα η International Life προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με τον Όμιλο Υγεία και το Meditteraneo Hospital στην Αττική, καθώς και την Κλινική Άγιος Λουκάς στην Θεσσαλονίκη δημιουργώντας το πρόγραμμα Εν Υγεία Elite που προσφέρει εξαιρετικής ποιότητας δευτεροβάθμια περίθαλψη με ιδιαίτερα προσιτό κόστος. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα παρέχει πλήρη κάλυψη νοσοκομειακής περίθαλψης έως €400.000 ετησίως με χαμηλό εκπιπτόμενο ποσό σε δίκλινο δωμάτιο σε όλες τις μονάδες υγείας των συγκεκριμένων νοσοκομείων, καθώς και κάλυψη εξωνοσοκομειακής περίθαλψης με δωρεάν επισκέψεις στους γιατρούς των εξωτερικών ιατρείων, απεριόριστες διαγνωστικές εξετάσεις με χρήση ταμείου, αλλά και δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις μέχρι συγκεκριμένου ορίου για έκτακτα περιστατικά.

Επιπρόσθετα, το «Εν Υγεία Elite» εμπλουτίζεται από περαιτέρω υπηρεσίες, όπως ένα πλήρες ετήσιο check up και 24ωρη ιατρική καθοδήγηση, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει ειδικές προνομιακές τιμές για την κάλυψη τοκετού σε πρώτη θέση.

Η International Life ενισχύοντας τη θέση της στον τομέα της πρωτοβάθμιας περίθαλψης δημιούργησε, επιπλέον, 2 ακόμη προϊόντα, τα  «Εν Υγεία Πρόληψη» και «Εν Υγεία Extra Πρόληψη», σε συνεργασία με τον όμιλο της Βιοϊατρικής. Το «Εν Υγεία Πρόληψη» προσφέρει διαγνωστικές εξετάσεις έως €1.200 ετησίως, απεριόριστες προγραμματισμένες επισκέψεις στα εξωτερικά ιατρεία των ιδιόκτητων κλινικών του συγκεκριμένου ομίλου, απεριόριστες επισκέψεις στους γιατρούς του δικτύου με χαμηλό κόστος, 40% έκπτωση για οδοντιατρική φροντίδα και δωρεάν έκδοση κάρτας υγείας για ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Τέλος, το «Εν Υγεία Extra Πρόληψη» προσφέρει επιπλέον των παραπάνω καλύψεων δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις έως €2.000 ετησίως, δωρεάν ετήσιο check up και δωρεάν προγεννητικό έλεγχο.

Ο Αναπλ. Γενικός Διευθυντής Κλάδων Accident & Health κ. Βέλης Παππάς δήλωσε σχετικά: «Η δημιουργία των νέων προγραμμάτων υγείας, Εν Υγεία Elite, Εν Υγεία Πρόληψη, Εν Υγεία Extra Πρόληψη, είναι η απάντηση της International Life στις απαιτήσεις του νευραλγικού τομέα ασφάλισης υγείας. Μέσα σε αυτή τη δύσκολή συγκυρία για τη χώρα,η εταιρεία πρωτοπορεί και προσφέρει σύγχρονα, ευέλικτα και οικονομικά προϊόντα παρέχοντας  μια αξιόπιστη και ποιοτική λύση για τη φροντίδα της υγείας των πολιτών».

Σήμερα το 29ο συνέδριο πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής

0

Το 29ο Συνέδριο Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής πραγματοποιείται, αύριο,  30 Μαΐου στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» του Κέντρου Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος”, με τη συμμετοχή 900 συνέδρων από το εταιρικό παραγωγικό δίκτυο και το διοικητικό προσωπικό της Εταιρίας.

Το Συνέδριο αυτό έχει ως στόχο να σηματοδοτήσει μία νέα εποχή για την Εταιρία, η οποία με την αμέριστη συμπαράσταση της μητρικής Εθνικής Τράπεζας, διαμορφώνει, ως ηγέτιδα δύναμη, τις νέες εξελίξεις στην Ασφαλιστική Αγορά.

Η χώρα – όπως καταμαρτυρούν και οι μεγάλες επενδύσεις των διεθνών οίκων σε διάφορους τομείς της οικονομίας – δείχνει να εξέρχεται από την κρίση. Η Εθνική Ασφαλιστική, με βήματα προσεκτικά σχεδιάζει τις ενέργειές της  για την επόμενη ημέρα.

Οι στόχοι, οι προοπτικές και η στρατηγική εξυπηρέτησης του πελάτη από την Εταιρία και τους συνεργάτες της θα αποτελέσουν το αντικείμενο του 29ου Συνεδρίου Πωλήσεων του Εταιρικού Παραγωγικού Δικτύου της Εθνικής Ασφαλιστικής ενώ συγχρόνως θα βραβευθούν οι συνεργάτες που ξεχώρισαν για τα παραγωγικά αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς.

 

Τα παρατράγουδα των εκλογών αναζητούν ρόλους

0

Οι έκλογες έγιναν. Ολοκληρώθηκε και αυτό το θέμα που αποτέλεσε σίγουρα στοιχείο ανακοπής πολλών πραγμάτων που έτρεχαν. Τώρα που η ανάγκη να επανέλθουν στον παλιό γνωστό ρυθμό αναπτύσσεται έντονα προκύπτουν τα παρατράγουδα.

2ο ING Live Well event την Κυριακή 22 Ιουνίου στο Σύνταγμα

0

H ING, η κορυφαία ασφαλιστική εταιρία με μεγάλη ιστορία στο χώρο παροχής υπηρεσιών ασφάλισης υγείας, διοργανώνει για ακόμη μία χρονιά μια μεγάλη γιορτή για την υγεία. Την Κυριακή 22 Ιουνίου στην πλατεία Συντάγματος, θα διεξαχθεί το 2ο ING Live Well event, σε συνέχεια της εξαιρετικά επιτυχημένης αντίστοιχης εκδήλωσης που έγινε το 2013 συγκεντρώνοντας περισσότερους από 5.000 συμμετέχοντες.

Το ING Live Well event συνδιοργανώνεται από την ING και τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.), με στόχο την προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής, ως μέσο πρόληψης και διατήρησης της υγείας.

Σημείο συνάντησης την Κυριακή 22 Ιουνίου στις 7 το απόγευμα, θα είναι η πλατεία Συντάγματος, όπου οι συμμετέχοντες θα διανύσουν μια συμβολική απόσταση 4 χιλιομέτρων. Το κέντρο της πόλης μας θα είναι άδειο, χωρίς κυκλοφορία οχημάτων, ώστε να απολαύσουν οι συμμετέχοντες τη διαδρομή όπως εκείνοι επιθυμούν: με τα ποδήλατά τους, τρέχοντας, ή περπατώντας. Το ING Live Well event, άλλωστε, δεν έχει αγωνιστικό χαρακτήρα, δεν απαιτείται προεγγραφή ή κόστος συμμετοχής, δεν έχει χρονομέτρηση και βραβεύσεις νικητών, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο, την ευκαιρία σε όλους όσους επιθυμούν, να συμμετέχουν.

Την εκδήλωση θα παρουσιάσει η Μαρία Μπακοδήμου, ενώ η γνωστή γυμνάστρια Σόφη Πασχάλη με την ομάδα της θα προετοιμάσει γυμναστικά τους συμμετέχοντες πριν την εκκίνηση. Οι μικροί μας φίλοι θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν παιδικές δραστηριότητες που θα τους διασκεδάσουν. Η εκδήλωση θα κλείσει με μεγάλη κλήρωση και πλούσια δώρα.

Ευαισθητοποιημένη και ενεργή στον τομέα της εταιρικής υπευθυνότητας, η ING έχει ως  στόχο, μέσω της  εκδήλωσης ING Live Well, να ενισχύσει το φιλανθρωπικό σωματείο «Φίλοι του Παιδιού», το οποίο δραστηριοποιείται ενεργά για τη φροντίδα παιδιών που βρίσκονται σε ανάγκη. Στο πλαίσιο αυτό, θα προσκαλέσει τους ανθρώπους της εταιρίας – εργαζόμενοι και Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι – καθώς και τους συμμετέχοντες στη μεγάλη αυτή γιορτή για την υγεία, να υποστηρίξουν και οι ίδιοι τους σκοπούς του σωματείου, κάνοντας έτσι τη φιλοσοφία “Live Well” πράξη και για τους συνανθρώπους μας.

Τέλος, μέσω της σελίδας στο facebook.comINGGreece, η ING διεξάγει προωθητικές ενέργειες με πλούσια δώρα, ενώ στην ιστοσελίδα της ING ing.gr  υπάρχουν  χρήσιμες πληροφορίες για την διοργάνωση της εκδήλωσης.

Ethos Sustainability Forum & Awards

0

Το Ethos Sustainability Forum and Awards 2014, το πιο καινοτόμο και διασκεδαστικό συνέδριο που έγινε ποτέ στην Ελλάδα διοργανώθηκε από την Ethos Media Α.Ε. σε συνεργασία με το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου, στις 29 Απριλίου 2014, στον πολυχώρο: ΤΗΕ HUB EVENTS.

Η πρωτοπόρος αυτή διοργάνωση προσέφερε άμεσα και πρακτικά αποτελέσματα σε όλους τους συμμετέχοντες γύρω από τους σύγχρονους άξονες της Αειφορίας: Social Innovation, Transformative CSR, Collaborative & Sharing Economy.

Μετά την επιτυχία των προηγούμενων συνεδρίων «CEO & CSR Money Conferences», η φετινή πολυδιάστατη εκδήλωση έκανε την διαφορά ενσωματώνοντας στο πρόγραμμά της νέου τύπου συνεδρίες, ιδέες και πρακτικές.

Συγκεκριμένα, μέσω πρωτότυπων συνεδριών όπως co-creation workshops, unconferences sessions, debates, collaborative game κα., οι συμμετέχοντες του forum είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε μία δημιουργική ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών, O Πρέσβης της Ολλανδίας, κ. Jav Versteeg, Πρέσβης μίλησε για το «Orange Grove Athens – το νέο και εναλλακτικό περιβάλλον εργασίας»να εργαστούν σε ομάδες, να συνεργαστούν, να χορέψουν σε ρυθμούς swing jazz μουσικής και να διασκεδάσουν συμμετέχοντας σε δημιουργικά παιχνίδια ρόλων και στρατηγικής!

Η κα. Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων, Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, σε χαιρετισμό της στάθηκε στη συνδημιουργία ομιλητών και κοινού στα αποτελέσματα του συνεδρίου ώστε όλοι μαζί να ανοίξουν νέους δρόμους στο τομέα του sustainability, του transformative collaborative CSR & του sharing economy & innovation.

Τονίζοντας τη σημασία της Αθήνας ως βιώσιμης πόλης, δήλωσε ότι «επίκεντρο αποτελεί η Αθήνα, όπου όλες οι δράσεις και οι προκλήσεις είναι ζωντανές.

Οφείλουμε να βλέπουμε την πόλη ως startup, σαν επανεκκίνηση της χώρας, ως οικοσύστημα για τη δημιουργική οικονομία και τους δημιουργικούς συνεργατικούς πολίτες της».

Ο κ. Αντώνης Γκορτζής, Πρόεδρος στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Επιχειρηματικής Ηθικής, μίλησε για την επιχειρηματική ηθική και την εταιρική υπευθυνότητα ως λύση στο ελληνικό πρόβλημα.

Το κορυφαίο βραβείο Ethos Sustainability Award 2014 παρέλαβε ο κ. Μιλτιάδης Σταθόπουλος, Γενικός Διευθυντής Νομικών Υπηρεσιών & Εταιρικής Διακυβέρνησης της Εθνικής Τράπεζας από τον κύριο Γιάννη Τροχόπουλο, Διευθύνοντα Σύμβουλο του «Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος»Συγκεκριμένα, τόνισε ότι «ως επιχειρηματική ηθική νοείται η εφαρμογή στην επιχειρηματική συμπεριφορά των γενικών αρχών περί ηθικής, με σκοπό τη δημιουργική εξισορρόπηση και σύνθεση προτύπων συμπεριφορών και σχέσεων μεταξύ της επιχείρησης, των μετόχων, των εργαζόμενων, του πολίτη, του πελάτη, του καταναλωτή και του γενικότερου κοινωνικού και οικονομικού περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός».

Ο κ. Γιώργος Μπρούλιας, Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων & Πρόεδρος της ΕΑΤΑ ΑΑΕ ΟΤΑ, σημείωσε την εξέχουσα σημασία που πρέπει να δώσουμε στη δημιουργία έξυπνων και βιώσιμων πόλεων. Ειδικότερα, αναφερόμενος στην επιχορήγηση των 120 εκατ. ευρώ που έλαβε ο δήμος της Αθήνας από το Ευρωπαϊκό ταμείο περιφερειακής ανάπτυξης, έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στον τουρισμό, στις νέες τεχνολογίες και στα αγροτικά προϊόντα προκειμένου να υπάρξει τόνωση της επιχειρηματικότητας.

Ο κ. Jan Versteeg, Πρέσβης της Ολλανδίας, αξιολογώντας τη συνεργασία κράτους και ακαδημαϊκών κύκλων ως εφαλτήριο που μπορεί να προσφέρει λύσεις στο φαινόμενο της νεανικής ανεργίας, τόνισε τους κανόνες επιχειρηματικής ηθικής που πρέπει να διέπουν όλες τις επιχειρήσεις. Αναφερόμενος στο Orange Grove Athens, ως νέο και εναλλακτικό περιβάλλον εργασίας, χαρακτήρισε την κινητικότητα και τη δικτύωση, βασικούς πυλώνες ανάπτυξης και δημιουργίας που σε συνδυασμό με την καινοτομία και τη στήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας μπορούν να προσφέρουν πολύτιμα οφέλη σε startup επιχειρήσεις.

Ο κ. Δημήτρης Κοκκινάκης, Ιδρυτικό Μέλος, Impact Hub Athens, αναφέρθηκε στην «Κοινωνική Επιχειρηματικότητα & Επενδύσεις». Συγκεκριμένα, μίλησε για το δυναμικό ρόλο που μπορεί να έχει το Impact Hub στη συνεργασία μεταξύ επιχειρήσεων, επενδυτών μέσων επικοινωνίας, πανεπιστημίων κλπ. «Η κοινωνική επιχειρηματικότητα μπορεί να λειτουργήσει ως φορέας αλλαγής στην οικονομία και την κοινωνία, καθώς σύμφωνα με έρευνα το 97% των ανθρώπων θέλει να ασχολείται με πράγματα που έχουν κοινωνικό αντίκτυπο».

Ο κ. Γιάννης Σωτηράκος, ιδρυτής Α2Κ, CEO EY ZHN, σε ομιλία του με θέμα «The Creators Economy», υπογράμμισε ότι «η οικονομία αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε μία φάση μετάβασης που μπορεί να οδηγήσει είτε σε ξημέρωμα είτε σε νύχτα». Ανέφερε ότι το προηγούμενο σύστημα ήταν βασισμένο στην κατανάλωση, δηλαδή έπαιρνε πράγματα που έχουν αξία και τα μετέτρεπε σε σκουπίδια ή σε χρέος. Σήμερα, η οικονομία μετατρέπεται από οικονομία παραγωγών και καταναλωτών σε οικονομία δημιουργών όπου οι πολλοί παράγουν προϊόντα και υπηρεσίες για πολλούς με τον ρόλο χρήστη και παραγωγού να είναι πλέον διπλός.

Μεγάλες εταιρίες και οργανισμοί όπως Εθνική Τράπεζα, ΟΤΕ COSMOTE, A2K-EYZHN, Pressious Arvanitidis, CoLab, Impact Hub, Ashoka έθεσαν τις δικές τους προκλήσεις στα Co-Creation Workshops αναζητώντας καινοτόμες και ριζοσπαστικές λύσεις από τους συμμετέχοντες ενώ το κοινό είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τις δικές του βιώσιμες ιδέες στην ελεύθερη συνεδρία (unconference session).

 

Συγκεκριμένα, στο CO-CREATION WORKSHOP 1, η ομάδα της CO-LAB παρουσίασε challenge με σκοπό τη δημιουργία ομάδας συνεργασίας softwarehouse, η ομάδα της ASHOKA ασχολήθηκε με την πρόκληση της επιρροής που προκύπτει από τη συνδημιουργία επιχειρηματικών και κοινωνικών φορέων, η ομάδα της OTE COSMOTE ανέπτυξε challenge με στόχο τη «διαχείριση απορριμμάτων σε μεγάλες επιχειρήσεις»,  ενώ η PRESSIOUS ARVANITIDIS, υπό το πρίσμα της επιχειρηματικής ευαισθησίας, εστίασε στην «υιοθέτηση της ορθά branded FSC επιλογής στην έντυπη επικοινωνία».

Στο CO-CREATION WORKSHOP 2, η ομάδα Α2Κ – EY ZHN παρουσίασε την πρόκληση «Greece making history again», με βάση τα “alpha labs”, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην αξία των δικτύων, των στρατηγικών συμμαχιών και της χρηματοδότησης. Η ομάδα της Impact Hub ασχολήθηκε με το challenge της κοινότητας, στην οποία όλα τα μέλη – επιχειρηματίες, επενδυτές, φοιτητές – αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με στόχο την ανάδειξη νέων δυνατοτήτων και λύσεων στο χώρο της επιχειρηματικότητας. Τέλος, η ομάδα της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ παρουσίασε την πρόκληση του δικτύου εσωτερικών καναλιών επικοινωνίας μηνυμάτων προς τη διοίκηση με πάγιες αρχές την λογοδοσία, τον απολογισμό και την πιστοποίηση.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε το debate, το οποίο συντόνισε ο δημοσιογράφος και πολιτικός αναλυτής, κ. Γιάννης Πολίτης, στο οποίο συμμετείχαν ο κ. Χρήστος Διαμαντάκος, Υπεύθυνος Ηλεκτρονικού Marketing, GAEA και η κα. Ευγενία Λιανού και παρουσιάστηκαν απόψεις, οι οποίες  έδειξαν πως η επιχειρηματική ηθική, η εταιρική κοινωνική ευθύνη, η βιωσιμότητα και η καινοτομία που επέδειξαν οι συγκεκριμένες εταιρείες, εν μέσω οικονομικής κρίσης, οδήγησαν στην οικονομική άνθιση και επέκταση τους στο εξωτερικό, δίνοντας έτσι το στίγμα πως η ελληνική οικονομία μπορεί να κερδίσει το στοίχημα της ανάκαμψης της.

Με την αφορμή οι ομάδες να ανακαλύψουν την αξία της συνεργασίας και να ξεδιπλώσουν τις δεξιότητές τους, η Flow Athens σε συνεργασία με την Athens Plaython διοργάνωσαν ένα συνεργατικό παιχνίδι στο οποίο οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να κατασκευάσουν ένα ανθρωπάκι φτιαγμένο από lego.

 

Το φόρουμ κορυφώθηκε με την απονομή των Ethos Sustainability Awards. Τα έργα των φιναλίστ εταιριών αξιολογήθηκαν βάσει της επίδρασης, της καινοτομίας, της διορατικότητας και της έμπνευσης, από διακεκριμένες προσωπικότητες του χώρου των επιχειρήσεων και των γραμμάτων όπως: οι κ.κ. Αντώνης Γκορτζής, Πρόεδρος, Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής, Παύλος Ευμορφίδης, Ιδρυτής & Πρόεδρος, COCO-MAT, Πέτρος Κόκκαλης, Αντιπρόεδρος, Ίδρυμα Κόκκαλη, Δημήτρης Μπουραντάς, Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γιάννης Πολίτης, Δημοσιογράφος & Πολιτικός Αναλυτής, Γιάννης Τροχόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, «Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» και η κυρία Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια, Πάντειο Πανεπιστήμιο.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΒΡΑΒΕΙΩΝ
– Κορυφαίο Βραβείο: Ethos Sustainability Award 2014 – ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
– Βραβείο Μακροχρόνιας Συνεργασίας & Ενασχόλησης με την ΕΚΕ- COSMOTE
– Βραβείο Κοινωνικής Επιχειρηματικής Καινοτομίας & Βιώσιμων Λύσεων – GAEA
– Βραβείο Περιβάλλον & Βιώσιμες Πόλεις – ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
– Βραβείο Καλύτερη Καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης – WIND
– Έπαινος Κοινωνικής Προσφοράς – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ & ΛΕΙΖΕΡ (ΙΗΔΛ-ΙΤΕ)

Η διοργάνωση του Ethos Sustainability Forum 2014, δε θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την πολύτιμη χορηγία των:
Silver Sponsors:
ΟΤΕ, COSMOTE, ΕΥΖΗΝ, A2K, ICAP

Bronze Sponsors:
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ (ΕΛΠΕ), CEO CLUBS GREECE, INTERAMERICAN, INNEWS

Spirit & Spirits Sponsors:
DIAGEO, ΛΟΥΞ, LEVOTRE PIREE

Corporate Participations:
ΔΕΗ, ΔΕΠΑ

Print Sponsor:
PRESSIOUS ARVANITIDIS

Yπό την αιγίδα:
του Δήμου Αθηναίων και της εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών,
της Πρεσβείας της Ολλανδίας & του
Ινστιτούτου Επιχειρηματικής Ηθικής

Χορηγοί Επικοινωνίας:
EPIXEIRO.GR, STARTUP.GR, SKYWALKER.GR, PALO.GR, www.ecozen.gr,, ECONEWS.GR, ΧΡΗΜΑ, ΧΡΗΜΑ WEEK, Ph. B (Pharma & Health Business), Virus.com.gr, Aλive, InsuranceWorld, InsuranceWorld.gr, Ασφαλίζομαι, Bit, Bitdaily