back to top
15.1 C
Athens
Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1939

Oι ανακεφαλαιοποιήσεις των τραπεζών και οι επιπτώσεις στις ασφαλιστικές

0

[starbox]

Οι ανακεφαλαιοποιήσεις των ελληνικών τραπεζών και οι ανησυχίες που έχουν δημιουργηθεί τις τελευταίες ημέρες για τις εξελίξεις μπορεί να επηρεάσουν τις ασφαλιστικές θυγατρικές τους; Φαινομενικά όχι αλλά όπως όλα είναι ασαφή , στο χειρότερο σενάριο (δηλαδή άρνηση πιστωτών να χρηματοδοτήσουν ολοκληρωτικά τις αυξήσεις μετοχικών κεφαλαίων) ίσως χρειαστεί να πάνε σε κάποια φάση πωλήσεων μεριδίων θυγατρικών. Το σενάριο αυτό θεωρείται ως το πλέον απίθανο να συμβεί αλλά ποιος μπορεί να το αποκλείσει; Σε κάθε περίπτωση οι τραπεζικές ασφαλιστικές έχουν καταφέρει να είναι σε καλύτερη κατάσταση από τις μητρικές τους τράπεζες. Παρουσιάζουν σταθερή κερδοφορία , δεν έχουν προβλήματα στα αποθεματικά τους και έχουν μεγάλες προοπτικές σε ότι αφορά τις μελλοντικές εξελίξεις στο Ασφαλιστικό. Εάν μάλιστα μπουν και ξένοι στρατηγικοί επενδυτές σ’ αυτές τότε έχουν εξασφαλισμένη παρουσία στην Ασφαλιστική αγορά για πολλά χρόνια. Βέβαια για κάποιους διαμεσολαβούντες, οι ασφαλιστικές εταιρείες των τραπεζών αποτελούν το ‘κόκκινο πανί’ αφού θεωρούν ότι ασκούν αθέμιτες πρακτικές στις πωλήσεις τους.

Σε κάθε περίπτωση, οι ασφαλιστικές θυγατρικές τραπεζών συνεισφέρουν σε μεγάλο βαθμό στην διανομή της ασφαλιστικής παραγωγής είτε άμεσα είτε έμμεσα. Στα unit linked προιόντα , η παραγωγή γίνεται κατά 60-70% μέσα απ’ τα τραπεζικά δίκτυα. Οι πληρωμές ασφαλίστρων γίνεται σε 40-50% μέσα από τα τραπεζικά δίκτυα. Οι συνεργασίες μεταξύ τραπεζών και ασφαλιστικών ομίλων μπορούν να μπουν σε ισότιμες διαστάσεις μετά τις ανακεφαλαιοποιήσεις. Ήδη η παρουσία της Εθνικής Ασφαλιστικής μέσα στον όμιλο της ΕΤΕ είναι αναβαθμισμένη , η Alpha Bank έχει συσφίξει ακόμη περισσότερο τις σχέσεις της με την AXA , η Eurolife συνεισφέρει καθοριστικά στη λειτουργική κερδοφορία του ομίλου της Eurobank ενώ ο όμιλος Πειραιώς γράφει σημαντικές υπεραξίες και από τις στρατηγικές συνεργασίες με την NN στους κλάδους ζωής και με την Ergo στους κλάδους ζημιών διαμέσω της Μεσιτικής και της Πρακτορειακής εταιρείας της.
Μέχρι τις 26 Ιουνίου , το bancassurance πήγαινε αρκετά καλά. Τώρα θα πρέπει να επανασυσταθεί προσαρμοσμένο στις νέες συνθήκες. Έχει σίγουρα πολλά να προσφέρει στον ασφαλιστικό κλάδο αρκεί και οι τράπεζες να σταθούν στα πόδια τους.

Έτοιμη να εισέλθει στην ασφαλιστική αγορά των ΗΠΑ η κινεζική Anbang

0

«Πόδι» στην ασφαλιστική αγορά των ΗΠΑ ετοιμάζεται να βάλει ο κινεζικός ασφαλιστικός όμιλος Anbang, ο οποίος σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Reuters είναι ο επικρατέστερος «μνηστήρας» για την εξαγορά της Fidelity & Guaranty Life, εταιρεία ασφαλειών ζωής με έδρα το Ντε Μόιν της Αϊόβα και κεφαλαιοποίηση 1,5 δις. δολ. Εάν το deal ολοκληρωθεί, θα είναι το πρώτο ασφαλιστικό deal της Anbang στις ΗΠΑ.

όμιλος που ιδρύθηκε το 2004 από τον Βου Σιαοχούι (που έχει νυμφευθεί την εγγονή του Ντενγκ Χσιαοπίνγκ…) «τάραξε τα νερά» λίγους μήνες πριν, όταν εξαγόρασε το εμβληματικό ξενοδοχείο της Νέας Υόρκης Waldorf Astoria από την Hilton έναντι 1,95 δις. δολ.. Είχαν προηγηθεί άλλες εξαγορές ασφαλιστικών στο εξωτερικό, όπως αυτή της Tongyang Life (όγδοης μεγαλύτερης ασφαλιστικής εταιρείας της Νοτίου Κορέας) έναντι 1,7 δις. δολ, της ολλανδικής Vivat και των βελγικών Fidea και Delta Lloyd.

H Anbang και δυο ακόμα κινεζικές ασφαλιστικές, η Fosun και η Minsheng, το τελευταίο διάστημα επεκτείνουν επιθετικά τις δραστηριότητές τους στο εξωτερικό, ακολουθώντας μια στρατηγική δημοφιλή σε εταιρίες ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων (private equity) που στηρίζουν την κερδοφορία τους στις αποδόσεις των επενδύσεών τους και όχι τόσο στις ασφαλιστικές δραστηριότητες που βρίσκονται στον «πυρήνα» των ομίλων.

Η Fosun «πρόλαβε» την Anbang όσον αφορά την είσοδό της στην αμερικανική αγορά, αφού ολοκλήρωσε τον Μάιο την εξαγορά της Ironshore έναντι 1,84 δις. δολ, ενώ νωρίτερα είχε εξαγοράσει και την «μικρή» Meadowbrook Insurance Group με έδρα το Μίτσιγκαν, έναντι 433 εκατ. δολ. Στην Ευρώπη, η Fosun δραστηριοποιείται στην πορτογαλική αγορά μέσω της Fidelidade, του ασφαλιστικού βραχίονα της Banco Espirito Santo που κατέρρευσε το καλοκαίρι του 2014. Επιχείρησε μάλιστα ανεπιτυχώς (όπως και η Anbang), να εξαγοράσει από το πορτογαλικό Δημόσιο την Novo Banco, την «καλή τράπεζα» που προέκυψε από την BES, σε ένα deal που θα είχε μεγάλη σημασία, αφού θα σηματοδοτούσε την πρώτη φορά που κινεζικός όμιλος αποκτά «συστημική» τράπεζα της Ευρωζώνης. Η Λισαβόνα, όμως «πάγωσε» την ιδιωτικοποίηση. Τέλος, η τρίτη της «παρέας» Minsheng ανακοίνωσε τον Ιούλιο την εξαγορά της σουηδικής αντασφαλιστικής εταιρείας Sirius International έναντι 2,2 δις. δολ. Σύμφωνα με την Moody’s, η «δίψα» των κινεζικών ασφαλιστικών για εξαγορές στο εξωτερικό θα διατηρηθεί, καθώς οι αλλαγές στο σύστημα υγείας των ΗΠΑ δημιουργεί ευκαιρίες στην εκεί αγορά, ενώ στην άλλη όχθη του Ατλαντικού τα χαμηλά επιτόκια και οι αυστηρότεροι κανόνες του Solvency II δυσκολεύουν τη ζωή των ευρωπαϊκών ομίλων, αυξάνοντας τα περιθώρια ελιγμών των ανταγωνιστών τους από την Κίνα.

Μέχρι το τέλος 2016 θα έχουν ξεχωρίσει τις δραστηριότητες τους η  NN με την ING

0

 

[starbox]

Μέχρι το τέλος του 2016 η ING θα έχει χωρίσει όλες τις ασφαλιστικές και επενδυτικές  δραστηριότητες της με την NN. Σ’ αυτό το πλαίσιο,  η ING συμφώνησε να πουλήσει στην NN Group μετοχικό ποσοστό που αντιστοιχεί σε 40 εκατ.

Μετοχές του NN Group στην τιμή των 25 ευρώ ανά μετοχή. Το ποσοστό της ING στην NN Group μειώθηκε από το 37,1% σε 25,8%. Οι μετοχές προσφέρθηκαν μέσα από την διαδικασία της δημόσιας προσφοράς (Book Building).

Η NN έχει ήδη επαναγοράσει 6 εκατ κοινές μετοχές από τον όμιλο ING  έναντι 150 εκατ. Ευρώ.

Η ΝΝ Hellas Χρυσός Χορηγός του «Spetses mini Marathon» για 5η συνεχή χρονιά

0

Για 5η συνεχή χρονιά η ΝΝ Hellas είναι ο Χρυσός Χορηγός του Spetses mini Marathon που θα πραγματοποιηθεί 9-11 Οκτωβρίου 2015. Aπό την αρχή της διοργάνωσης το 2011, η NN Hellas συνέβαλλε στην επιτυχία και εδραίωσή της ως ένα από τα σημαντικότερα αθλητικά δρώμενα στη χώρα.

Η ΝΝ Ηellas έχει συνδέσει την επωνυμία της με σημαντικές αθλητικές διοργανώσεις μέσω των οποίων μεταδίδει το μήνυμα της “Live Well” φιλοσοφίας για υγεία, άσκηση και έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής. Παράλληλα, στο φετινό επετειακό Spetses mini Marathon, η ΝΝ μέσω του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας «Ζήσε Υπεύθυνα», στηρίζει τους σκοπούς της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί» μέσω της συμμετοχής επωνύμων «Πρεσβευτών» του οργανισμού, οι οποίοι θα αγωνιστούν με τα χρώματα της NN Running Team.

Η συμμετοχή της πολυπληθούς NN Running Team σε όλα τα δρομικά και κολυμβητικά αγωνίσματα αναμένεται να δώσει ένα έντονο «πορτοκαλί» χρώμα στους αγώνες. Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο της Χρυσής Χορηγίας, η ΝΝ διεξάγει μεγάλο διαγωνισμό για όλους τους επισκέπτες του νησιού που θα δηλώσουν συμμετοχή, με έπαθλο ένα ταξίδι 2 ατόμων και δωρεάν συμμετοχή στον Μαραθώνιο του Ρότερνταμ τον Απρίλιο του 2016.

Ο Christian Bohlke, Chief Marketing Officer ΝΝ Hellas δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που στεκόμαστε δίπλα στο Spetses mini Marathon από την πρώτη χρονιά διεξαγωγής του και έχουμε βοηθήσει στην ανάδειξή του σε έναν σημαντικό αθλητικό θεσμό. Πιστοί στη φιλοσοφία “Live Well”, αγκαλιάζουμε πρωτοβουλίες και δρώμενα που προάγουν την υγεία και την άθληση, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν στην κοινωνία όπου δραστηριοποιούμαστε»

Ο Πρόεδρος της ΗΔΙΚΑ στο 6o Pharma & Health Conference

0

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον η ομιλία τουΑναστάσιου Τάγαρη, του νέου Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΗΔΙΚΑ Α.Ε. – η οποία διαχειρίζεται έργα που αφορούν κυρίως στον τομέα της ασφάλισης και της υγείας -, εν μέσω έντονης φημολογίας σχετικά με το μέλλον της εταιρείας.
Η ηλεκτρονική διασύνδεση των δομών υγείας στην Ελλάδα
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια συνεχώς αυξανόμενη τάση εισαγωγής της πληροφορικής στον τομέα της υγείας. Είναι φανερό πως έχει αρχίσει να παγιώνεται από τα στελέχη των Μονάδων Υγείας η πεποίθηση ότι η πληροφορική φέρνει μαζί της οφέλη, τα οποία αφορούν τόσο τους μεμονωμένους χρήστες (ιατρικό, νοσηλευτικό προσωπικό και υπηρεσιών διαχείρισης), όσο και τις διοικήσεις των Μονάδων Υγείας, οι οποίες έχουν τη δυνατότητα, μέσα από δείκτες λειτουργικότητας, να σχεδιάσουν τη στρατηγική τους.
Μία από τις πρώτες εξαγγελίες του πρώην υπουργού υγείας, Π. Κουρουμπλή, ήταν η δημιουργία ενός συστήματος Taxis στο χώρο της υγείας. Το σύστημα αφορά πρακτικά στην ηλεκτρονική διασύνδεση όλων των δομών υγείας, με στόχο τον έλεγχο των δαπανών και τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες. Απώτερος και φιλόδοξος στόχος δεν είναι άλλος από την εφαρμογή του ηλεκτρονικού φακέλου ασθενών και της ηλεκτρονικής κάρτας υγείας του πολίτη. Όσο ωραίο ακούγεται όμως, τόσο πιο δύσκολο είναι να επιτευχθεί, καθώς σήμερα τα υφιστάμενα πληροφοριακά συστήματα στο χώρο της υγείας είναι κατακερματισμένα και ασύνδετα μεταξύ τους.
Παράλληλα, ακόμη και σήμερα, υπάρχουν νοσοκομεία, στα οποία δεν λειτουργεί πλήρως το πληροφοριακό σύστημα, παρά το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια έχουν δαπανηθεί δεκάδες εκατ. ευρώ για την προμήθεια εξοπλισμού και λογισμικού. Γεγονός που οφείλεται στην έλλειψη ενός στρατηγικού σχεδίου και σταθερής πολιτικής βούλησης για την ηλεκτρονική υγεία (e-Health) στη χώρα μας.
Από την άλλη, δεν είναι όλα μαύρα. Παρά τις αδυναμίες και τις ατέλειες, πλέον, η Ελλάδα διαθέτει ένα σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης φαρμάκων και διαγνωστικών εξετάσεων, το οποίο διασυνδεύει όλο το φάσμα των υπηρεσιών υγείας: ελεύθεροι επαγγελματίες γιατροί, φαρμακεία, νοσοκομεία, ιδιωτικές κλινικές, εργαστήρια.
Επίσης, στο χώρο του ΕΣΥ υπάρχουν πολλά νοσοκομεία, τα οποία έχουν αναπτύξει – είτε με ίδιους πόρους είτε με κονδύλια του ΕΣΠΑ – πληροφοριακά συστήματα, τα οποία βρίσκονται πλέον σε ικανοποιητικό επίπεδο ωριμότητας και αξιοποίησης. Εκείνο που φαίνεται ότι λείπει δραματικά λοιπόν είναι η λειτουργική διασύνδεση όλων αυτών και παράλληλα η ολοκλήρωση των συστημάτων που υπολείπονται ακόμη σε ανάπτυξη.
Ακόμη, με την εγκατάσταση Πληροφοριακών Συστημάτων Υποστήριξης Διοικητικών Αποφάσεων (MIS), τα δεδομένα που αντλούνται από ένα ή περισσότερα πληροφοριακά συστήματα μετατρέπονται σε πληροφορίες που βοηθούν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Με την εφαρμογή τέτοιων συστημάτων, μεγάλος όγκος δεδομένων που προέρχονται από διαφορετικές πηγές και έχουν διαφορετική μορφή (format) μπορούν να συγκεντρωθούν, να αναλυθούν και να παρουσιαστούν γρήγορα και με περιεκτικό τρόπο σε στελέχη που έχουν την αποστολή να εισηγούνται ή και να λαμβάνουν αποφάσεις.
Στο πλαίσιο αυτό, η 4η Στρογγυλή Στρογγυλή Τράπεζα του Pharma & Health Conference 2015 οργανώνεται στην εξής θεματολογία:
• Ποια είναι η υφιστάμενη κατάσταση στην πληροφορική υγείας
• Προτάσεις για την ηλεκτρονική διασύνδεση των υπαρχόντων συστημάτων
• Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση τέτοιων συστημάτων στην ποιότητα των υπηρεσιών υγείας και στη λήψη αποφάσεων από τη διοίκηση;
• Στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης πληροφορικής υγείας

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

ΕΙΑΣ: Τεχνικές πωλήσεων αναβάθμισης του ρόλου του διαμεσολαβητή

0
eias logo

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας έξι εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την:

• Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015, 13:00 – 18:00

Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Μελίνα Τσικογιαννοπούλου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

• Καταναλωτικές & Αγοραστικές Συμπεριφορές
• Οικονομική κρίση και η επιρροή της στην κρίση του καταναλωτή Ασφαλιστικών προϊόντων
• Οι Ασφαλιστικές Ανάγκες των Πελατών
• Κατηγοριοποίηση Πελατών
• Χρηματοοικονομικός Προγραμματισμός
• Χρηματοοικονομική Ανάλυση «Κύκλου Ζωής»
• Ενδεικτικά Ερωτηματολόγια «Έντυπο Αναγκών»
• Μέθοδοι Διαδικασίας Αγοράς Ασφαλιστικού Προϊόντος
• Η Οργανωμένη Πώληση
o Πριν την Πώληση
o Κατά την Πώληση
o Μετά την Πώληση
• Οι 5 Κανόνες της Πώλησης
• Λογική Κατάρτισης Ατομικού Ασφαλιστικού Προγράμματος Ζωής
• Οι τυποποιημένες 7 Φάσεις των Πώλησης
• Αποτελεσματική Αντιμετώπιση Αντιρρήσεων
• Τεχνικές Κλεισίματος

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

• 70€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
• 80€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Για τις Εταιρίες – Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 άτομα και περισσότερα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται σε 60€.

Για τις Εταιρίες – Μη Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 άτομα και περισσότερα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται σε 70€.

Η κα Μελίνα Τσικογιαννοπούλου είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με χιλιάδες ώρες εκπαιδευτικής εμπειρίας, έχοντας πραγματοποιήσει ως εισηγήτρια άνω των 840 σεμιναρίων σε θέματα Ασφαλιστικά, Πωλήσεων, Management, Επικοινωνίας, Προσωπικής Ανάπτυξης, Πελατοκεντρικής Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Προγράμματα Πιστοποίησης Διαμεσολαβούντων, Social Media κλπ. τόσο στο ΕΙΑΣ όσο και σε Ασφαλιστικές Εταιρίες, Τράπεζες, Ασφαλιστικά Πρακτορεία κ.α. Διαθέτει επίσης εργασιακή εμπειρία ως υπεύθυνη εκπαίδευσης σε Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις.

Κατέχει MBA με εξειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων από το Kingston University, London, UK (2000). Έχει επίσης τελειώσει το Ετήσιο Πρόγραμμα Ασφαλιστικών Σπουδών του ΕΙΑΣ (1990), ενώ έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδευτικών σεμιναρίων. Μεταξύ αυτών είναι και το Σεμινάριο Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών, με πιστοποίηση επικυρωμένη από την Παγκόσμια Επιτροπή Αναγνώρισης Πτυχίων Πανεπιστημίων & Κολλεγίων – Universal Accrediting Commission.

Έχει συγγράψει βιβλία και εκπαιδευτικά εγχειρίδια που αφορούν στο Management, Marketing, Πωλήσεις, Αποτελεσματική Λεκτική Επικοινωνία & Γλώσσα του Σώματος, Προσωπική Ανάπτυξη κ.α.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:

Η αναβάθμιση του ρόλου και η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή στο κλείσιμο των Πωλήσεων:
• διερευνώντας ουσιαστικά και αναλύοντας τις Ασφαλιστικές Ανάγκες του Υποψήφιου Πελάτη
• μέσω της έμπρακτης εφαρμογής των γνώσεων και καλλιέργειας δεξιοτήτων των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών (role playing)
• με την χρήση σύγχρονων και διαχρονικών μεθόδων, τεχνικών, υποβολέων αλλά και «Εντύπων Αναγκών».

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

Στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών (Ασφαλιστικούς Συμβούλους, Ασφαλιστικούς Πράκτορες, Μεσίτες Ασφαλίσεων, Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων),στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, υπαλλήλους γραφείων Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στις τεχνικές πωλήσεων βάση Ανάλυσης Αναγκών του Πελάτη.

Εργαλεία
• Ενδεικτικά Έντυπα: «Ερωτηματολόγιο Διερεύνησης Αναγκών», «Ισοζύγιο Περιουσιακών στοιχείων» για αποτελεσματικές Πωλήσεις
• Υποδείγματα & Υποβολείς για όλες τις «φάσεις» της Πώλησης

Workshop
• Ασκήσεις
• Role playing Πώλησης, βάση Ανάλυσης Αναγκών, με συγκεκριμένο Case Study
Για συμπληρωματικές πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΕΙΑΣ (T: 210 9219660 & 210 9219684, Ε-mail: eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr).

ΕΙΑΣ: Τεχνικές πωλήσεων αναβάθμισης του ρόλου του διαμεσολαβητή

0
eias logo

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας έξι εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την:

• Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015, 13:00 – 18:00

Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Μελίνα Τσικογιαννοπούλου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

• Καταναλωτικές & Αγοραστικές Συμπεριφορές
• Οικονομική κρίση και η επιρροή της στην κρίση του καταναλωτή Ασφαλιστικών προϊόντων
• Οι Ασφαλιστικές Ανάγκες των Πελατών
• Κατηγοριοποίηση Πελατών
• Χρηματοοικονομικός Προγραμματισμός
• Χρηματοοικονομική Ανάλυση «Κύκλου Ζωής»
• Ενδεικτικά Ερωτηματολόγια «Έντυπο Αναγκών»
• Μέθοδοι Διαδικασίας Αγοράς Ασφαλιστικού Προϊόντος
• Η Οργανωμένη Πώληση
o Πριν την Πώληση
o Κατά την Πώληση
o Μετά την Πώληση
• Οι 5 Κανόνες της Πώλησης
• Λογική Κατάρτισης Ατομικού Ασφαλιστικού Προγράμματος Ζωής
• Οι τυποποιημένες 7 Φάσεις των Πώλησης
• Αποτελεσματική Αντιμετώπιση Αντιρρήσεων
• Τεχνικές Κλεισίματος

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

• 70€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
• 80€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Για τις Εταιρίες – Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 άτομα και περισσότερα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται σε 60€.

Για τις Εταιρίες – Μη Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 άτομα και περισσότερα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται σε 70€.

Η κα Μελίνα Τσικογιαννοπούλου είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με χιλιάδες ώρες εκπαιδευτικής εμπειρίας, έχοντας πραγματοποιήσει ως εισηγήτρια άνω των 840 σεμιναρίων σε θέματα Ασφαλιστικά, Πωλήσεων, Management, Επικοινωνίας, Προσωπικής Ανάπτυξης, Πελατοκεντρικής Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Προγράμματα Πιστοποίησης Διαμεσολαβούντων, Social Media κλπ. τόσο στο ΕΙΑΣ όσο και σε Ασφαλιστικές Εταιρίες, Τράπεζες, Ασφαλιστικά Πρακτορεία κ.α. Διαθέτει επίσης εργασιακή εμπειρία ως υπεύθυνη εκπαίδευσης σε Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις.

Κατέχει MBA με εξειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων από το Kingston University, London, UK (2000). Έχει επίσης τελειώσει το Ετήσιο Πρόγραμμα Ασφαλιστικών Σπουδών του ΕΙΑΣ (1990), ενώ έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδευτικών σεμιναρίων. Μεταξύ αυτών είναι και το Σεμινάριο Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών, με πιστοποίηση επικυρωμένη από την Παγκόσμια Επιτροπή Αναγνώρισης Πτυχίων Πανεπιστημίων & Κολλεγίων – Universal Accrediting Commission.

Έχει συγγράψει βιβλία και εκπαιδευτικά εγχειρίδια που αφορούν στο Management, Marketing, Πωλήσεις, Αποτελεσματική Λεκτική Επικοινωνία & Γλώσσα του Σώματος, Προσωπική Ανάπτυξη κ.α.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:

Η αναβάθμιση του ρόλου και η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή στο κλείσιμο των Πωλήσεων:
• διερευνώντας ουσιαστικά και αναλύοντας τις Ασφαλιστικές Ανάγκες του Υποψήφιου Πελάτη
• μέσω της έμπρακτης εφαρμογής των γνώσεων και καλλιέργειας δεξιοτήτων των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών (role playing)
• με την χρήση σύγχρονων και διαχρονικών μεθόδων, τεχνικών, υποβολέων αλλά και «Εντύπων Αναγκών».

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

Στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών (Ασφαλιστικούς Συμβούλους, Ασφαλιστικούς Πράκτορες, Μεσίτες Ασφαλίσεων, Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων),στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, υπαλλήλους γραφείων Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στις τεχνικές πωλήσεων βάση Ανάλυσης Αναγκών του Πελάτη.

Εργαλεία
• Ενδεικτικά Έντυπα: «Ερωτηματολόγιο Διερεύνησης Αναγκών», «Ισοζύγιο Περιουσιακών στοιχείων» για αποτελεσματικές Πωλήσεις
• Υποδείγματα & Υποβολείς για όλες τις «φάσεις» της Πώλησης

Workshop
• Ασκήσεις
• Role playing Πώλησης, βάση Ανάλυσης Αναγκών, με συγκεκριμένο Case Study
Για συμπληρωματικές πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΕΙΑΣ (T: 210 9219660 & 210 9219684, Ε-mail: eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr).

ΑΧΑ: η επιλογή που οδηγεί στο μέλλον τους συνεργάτες της

0

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Εκδήλωση Πρακτόρων και Μεσιτών της ΑΧΑ, την Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015 στο Ble Pavillion στον Άλιμο. Το κύριο μήνυμα της μεγαλύτερης ασφαλιστικής επωνυμίας παγκοσμίως προς τους συνεργάτες της ήταν ότι εισέρχονται μαζί στη νέα εποχή, με ξεκάθαρο όραμα, μακροπρόθεσμη στρατηγική και ολιστική προσέγγιση των αναγκών του καταναλωτή και του ασφαλιστικού συμβούλου.

ΑΧΑ_ΔΔΔ_ΔΛ
Η συνάντηση ξεκίνησε με την ομιλία του Διευθύνοντα Συμβούλου της Εταιρείας, κ. Ερρίκου Μοάτσου, ο οποίος αναφέρθηκε στην εύρωστη παρουσία της ΑΧΑ σε παγκόσμιο επίπεδο, τονίζοντας ότι τόσο τα πολύ θετικά και υγιή οικονομικά αποτελέσματα σε διεθνές και τοπικό επίπεδο, όσο και η σταθερά υψηλή ικανοποίηση των πελατών της, αντικατοπτρίζουν τη μεγάλη δέσμευση των δικτύων διανομής και των ανθρώπων της.

PETROVAS_LYKOURGOS
Χαρακτηριστικά ο κ. Μοάτσος είπε ότι «στην ΑΧΑ αισθανόμαστε υπερήφανοι που είμαστε μέλη μιας μεγάλης οικογένειας όπου υπηρετούμε μια ευγενή αποστολή: να βοηθάμε όσους μας εμπιστεύονται να ζουν με περισσότερη ασφάλεια και ηρεμία.
SAKELARIOU_AXA
Όραμά μας είναι να χτίσουμε μακροπρόθεσμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και τους ανθρώπους μας και στρατηγική μας να αναπτυσσόμαστε κερδοφόρα για να διασφαλίζουμε το συμφέρον τους».
AXA_Brand_Moto
Παράλληλα, αναφέρθηκε στο σύνολο των προγραμμάτων που συνεχώς ανανεώνει η Εταιρεία για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών της, καθώς και στην επιτυχημένη είσοδο όλων των συμμετόχων της στη νέα ψηφιακή εποχή, η οποία δίνει ουσιαστικές ευκαιρίες για κοινή μακροπρόθεσμη πορεία. Έκλεισε την ομιλία του τονίζοντας ότι «για εμάς η προστασία ξεκινάει με την πρόληψη κινδύνων, η οποία αποτελεί καθημερινό μας μέλημα και ξεκάθαρη στρατηγική προτεραιότητα».

Στη συνέχεια τη σκυτάλη πήραν οι κκ. Νικόλαος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύων Διανομής και Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών, οι οποίοι παρουσίασαν με έναν διαδραστικό διάλογο την ολιστική προσέγγιση της ΑΧΑ στον κλάδο αυτοκινήτου και δύο νέα πολύ σημαντικά προγράμματα: το Business4all για την ασφάλιση μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών και το Ecosphere για την προστασία επιχειρήσεων έναντι περιβαλλοντικών κινδύνων.

ΑΧΑ_Event

Σε ό,τι αφορά στον νέο κόσμο ασφάλισης αυτοκινήτου της ΑΧΑ, όπως χαρακτηριστικά είπαν, υπάρχουν τέσσερις κύριοι στρατηγικοί σταθμοί προστιθέμενης αξίας για τον συνεργάτη και τον πελάτη:

1ος – Η αποζημίωση, η πραγματική αφετηρία για τον σωστό σχεδιασμό μίας ασφάλισης και η σημαντικότερη στιγμή για τον ασφαλισμένο, όπου η ΑΧΑ, μαζί με τους συνεργάτες της, διασφαλίζει την παροχή ποιοτικών και ιδιαίτερα γρήγορων υπηρεσιών, με στόχο να αφαιρεί από τον πελάτη την έγνοια του ατυχήματος και να τον βοηθάει να επανέλθει άμεσα στην καθημερινότητά του.

2ος – Η επιβράβευση των πιστών μας πελατών, μέσω σημαντικών και προσθετικών εκπτώσεων που παρέχει η ΑΧΑ σε κάθε ανανέωση ή σε κάθε νέο επιπλέον συμβόλαιο, καθώς και με τη βοήθεια της καινοτόμου εφαρμογής «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο».

3ος – Η αξιοποίηση των ψηφιακών δεδομένων για τη δημιουργία εργαλείων που ουσιαστικά ««λύνουν τα χέρια» των συνεργατών και των πελατών.

4ος – Η ευελιξία στον τρόπο πληρωμής ασφαλίστρων, όπου η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει μια σειρά από νέες υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων και των μηνιαίων άτοκων δόσεων, για να μπορεί ο ασφαλισμένος αφενός να ανταποκριθεί στη σημερινή εποχή, αφετέρου να πληρώσει γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια.

Το ενδιαφέρον του κοινού προσέλκυσε ιδιαίτερα η εφαρμογή «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο», με τη βοήθεια της οποίας ένας πελάτης αυτοκινήτου της ΑΧΑ μπορεί μέσα σε 15 μόλις δευτερόλεπτα να κερδίσει έκπτωση στο ασφάλιστρό του έως και 20%.

Σημαντικό σημείο της βραδιάς ήταν η παρουσίαση των δύο νέων σημαντικών προγραμμάτων Business4all και Ecosphere.

 

To Business4all αποτελεί μία ομπρέλα προστασίας μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών με περιουσία έως ένα εκατομμύριο ευρώ που δίνει τη δυνατότητα απόλυτης ευελιξίας ασφάλισης με τη βοήθεια ενός απλού και καινοτόμου υπολογιστή ασφαλίστρων. Επίσης, η ΑΧΑ επιβραβεύει τις σωστά προστατευμένες επιχειρήσεις και είναι η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία που παρέχει στους επιχειρηματίες δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες θωράκισης της περιουσίας τους.

Το Ecosphere είναι το νέο πρόγραμμα περιβαλλοντικής ευθύνης που σχεδίασε η ΑΧΑ για να δώσει μια ολοκληρωμένη λύση προστασίας των Ελλήνων επιχειρηματιών έναντι όλων των περιβαλλοντικών κινδύνων.

Η εκδήλωση έκλεισε με ένα cocktail και με το συγκρότημα «Πλαστελίνη» που με το δικό του μοναδικό τρόπο κράτησε συντροφιά στους συνεργάτες της ΑΧΑ.

“Συνταγή θανάτου” η υποκοστολόγηση των διαγνωστικών εξετάσεων

0

Η τιμολογιακή περιστολή 694 εργαστηριακών εξετάσεων, που υπολογίζεται να αγγίξει σε κάποιες περιπτώσεις και το 35%, αποτελεί μνημονιακή υποχρέωση που πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός του τρέχοντος μηνός, με στόχο να διατηρηθεί εντός ορίων ο προϋπολογισμός του ΕΟΠΥΥ.

 

«Κάθε φορά που πραγματοποιείται υποκοστολόγηση ιατρικών εξετάσεων αυξάνονται οι δαπάνες, αποτέλεσμα κυρίως της έλλειψης σοβαρών ελεγκτικών μηχανισμών», προειδοποιεί, μέσω του Virus, η πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πάτρας και μέλος του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, Άννα Μαστοράκου.

Όπως κατέγραψαν οι γιατροί από την ίδρυση του ΕΟΠΥΥ έως σήμερα, οι δαπάνες για υπηρεσίες υγείας ΠΦΥ εκτοξεύονται όταν μειώνεται ο αντίστοιχος κλειστός προϋπολογισμός του ΕΟΠΥΥ, σύμφωνα με τα στοιχεία εκτελεσμένων εξετάσεων / ιατρικών πράξεων 2012 2014.

(εδώ)

«Ιστορικά, η υποκοστολόγηση των διαγνωστικών εξετάσεων έχει αποτύχει παταγωδώς να εξορθολογήσει τις διαγνωστικές δαπάνες», σημειώνει η κ. Μαστοράκου.

Σύμφωνα με τους γιατρούς, η εξοικονόμηση 40 εκατομμυρίων με αυτό το μέτρο δεν εξασφαλίζει τα ποσά του claw back – rebate που άγγιξαν τα 300 εκατ. στα προηγούμενα έτη.

«Είμαστε αντίθετοι στη διαδικασία της υποκοστολόγησης», αναφέρει η κ. Μαστοράκου, αντιπροτείνοντας ως βιώσιμη, ρεαλιστική και αποτελεσματική λύση την πλήρη εφαρμογή διαγνωστικών πρωτοκόλλων συνταγογράφησης, τον ουσιαστικό έλεγχο real time, από το δημόσιο σύστημα και όχι από Ιδιωτικές Ελεγκτικές Εταιρίες.

Συγκεκριμένα οι γιατροί προωθούν την εφαρμογή ενός κλιμακωτού rebate, που θα εκκινεί από ένα ανέκπτωτο όριο και μετά, ώστε να επιτυγχάνεται το όριο του κλειστου προϋπολογισμού.

«Και υποκοστολόγηση και rebate και calw back, είναι ταφόπλακα για τον ιδιωτικό διαγνωστικό τομέα. Αποτελεί συνταγή θανάτου για τα διαγνωστικά», τόνισε η κ. Μαστοράκου.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

 

ΕΟΠΥΥ: Παράταση στην παράταση των συμβάσεων των παρόχων

0

Με την οριστική ανανέωση τους να έχει αναδειχθεί σε «γόρδιο δεσμό» και το ΦΕΚ της παράτασης ακόμη να αγνοείται, κατά τους γιατρούς, ο ΕΟΠΥΥ ανήρτησε στην ιστοσελίδα του, τη νέα παράταση των συμβάσεων έως τα τέλη του έτους.
Πρόκειται για την παράταση που ακολουθεί την… παράταση της ισχύος των συμβάσεων των παρόχων η οποία έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου. Είχε, άλλωστε, προαναγγελθεί και στα μέσα του Σεπτεμβρίου (εδώ).
Συγκεκριμένα, αφορά στις συμβάσεις του ΕΟΠΥΥ με:
Ιδιωτικές Κλινικές, Κέντρα Αποκατάστασης Αποθεραπείας, Ιατρούς, Διαγνωστικά Εργαστηρία, Φυσικοθεραπευτές, Πολυϊατρεία, Κέντρα Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας, Οικοτροφεία, Ιδρύματα Χρονίων Παθήσεων, Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων, Ειδικά Ιδρύματα για Αμέα, Ιδρύματα Ασυλικού Τύπου, Μονάδες Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης, καθώς και για όσες εκ των Μονάδων Τεχνητού Νεφρού δεν έχει ολοκληρωθεί έως σήμερα η διαδικασία σύναψης των νέων συμβάσεων.
Η παράταση της ισχύος των συμβάσεων εγκρίθηκε σύμφωνα με τις αριθμ. 644/Συν.240/2.9.2015 και 643/συν.240/02-9-2015 αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΟΠΥΥ.

ΦΕΚ αγνοείται
Η απουσία δημοσίευσης των αποφάσεων παράτασης σε ΦΕΚ δημιουργεί έντονη ανησυχία και προβληματισμό στους γιατρούς, που κάνουν λόγο για πιθανό κίνδυνο στις πληρωμές των παρόχων.
«Αν και δίδονται τρίμηνες παρατάσεις στις συμβάσεις του ΕΟΠΥΥ , ουδεμία σχετική διάταξη είχε δημοσιευθεί σε ΦΕΚ μέχρι σήμερα, με αποτέλεσμα να υφίσταται ιδιαίτερη ανησυχία και προβληματισμός για τη νομιμότητα της παροχής ιατρικών υπηρεσιών στους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ από τους ιατρούς και τα διαγνωστικά εργαστήρια και το ενδεχόμενο μη κάλυψης της αμοιβής αυτών από τον οργανισμό», αναφέρει σε ανακοίνωση του Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ).
«Μέχρι και σήμερα δεν έχει νομοθετικά ρυθμιστεί το ζήτημα τόσο της προηγούμενης παράτασης που δόθηκε, όσο και της παρούσας, με αποτέλεσμα να υφίσταται πρόβλημα στην αποπληρωμή των δαπανών του ΕΟΠΥΥ και ειδικότερα για τον μήνα Ιούλιο», τονίζει ο ΙΣΑ και ζητάει για ακόμη μια φορά, άνοιγμα των συμβάσεων για όλους τους ιατρούς, με συλλογικές συμβάσεις υπό την αιγίδα του ΠΙΣ.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr