back to top
25.3 C
Athens
Σάββατο 7 Ιουνίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1896

Η παραπληροφόρηση στην ασφαλιστική αγορά

0

– Δεν είναι λίγες οι φορές που η παραπληροφόρηση έπληξε την ασφαλιστική αγορά.
– Και στρέβλωσε σκέψεις, διαμόρφωσε κινήσεις και καθόρισε λανθασμένες τακτικές.
– Αυτό πρέπει να πάψει να συμβαίνει και να αποκατασταθούν τα πράγματα.
– Λέγονται και γράφονται πράγματα άσχετα με την πραγματικότητα και μεταφέρονται επίσης και από στόμα σε στόμα και από δίκτυα σε διαδίκτυα. Υπάρχουν και επιστολές κάποιες φορές που επίσης δε συμβάλλουν στην ενότητα του κλάδου.
– Για την αντιμετώπιση της κατάστασης το θέμα της εκπαίδευσης μείζον. Όχι της πανεπιστημιακής αλλά κοινωνικής. Και η συμμετοχή ασχέτων όπου σε συνδυασμό με την αδιαφάνεια δημιούργησε έναν θύλακα βοών.
– Ότι θέλει όποιος θέλει μπορεί να πει οτιδήποτε. Ευθύνη καμία.
– Γι΄ αυτό και η μόνη λύση είναι η πλήρης διαφάνεια.
– Προσπάθησαν πολλοί αλλά δεν τα κατάφεραν.
– Συντάχθηκαν νομοθετικές πρωτοβουλίες οι οποίες σκόνταψαν σε ασφαλιστικούς σκοπέλους παρά το γεγονός ότι ήταν προς όφελος της ασφαλιστικής αγοράς.
– Συνέπεια; Να διαδίδεται ότι φεύγουν τα κεφάλαια των ασφαλιστικών στο εξωτερικό κάτω από την σύννομη «μύτη» της Τράπεζας της Ελλάδος.
– Να διαδίδεται ότι εταιρείες κλείνουν.
– Να διαδίδεται από κάποιοι αναλαμβάνουν ρόλους όπου δεν έχουν καμία αρμοδιότητα.
– Να διαδίδεται ότι υπάρχει σύμπνοια στην αγορά η οποία εξανεμίζεται.
– Να διαδίδεται ότι υπάρχει αναξιοπιστία στα στοιχεία των εταιρειών.
– Να διαδίδεται οτιδήποτε χωρίς να παρεμβαίνει κανείς. Και να μαθαίνουμε λάθος πράγματα τα οποία συμβάλλουν στην παραπληροφόρηση την οποία κανείς εκ των αρμοδίων δεν έρχεται να αντικρούσει.
– Κάπως έτσι διαμορφώνεται και η εικόνα την αγοράς. Γι΄ αυτό και έχει βλαφτεί.
– Όλα αυτά θα σταματήσουν όταν υπάρχει επίσημη ενημέρωση και διαφάνεια για όλα. Η ασφαλιστική αγορά οφείλει να μην κρύβεται διότι έτσι γίνεται αποκλειστική βορά βουλιμικών παραγόντων.
– Και για να μην ξεχνιόμαστε, ο κλάδος ΘΑ ΣΩΘΕΊ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΆΝΕΙΑ. Και όταν όλα βγαίνουν στον αέρα από επίσημα χείλη τότε οι καταναλωτές θα εμπιστευθούν την ιδιωτική ασφάλιση και ο κλάδος θα τρέξει….

Πόσο αυξήθηκαν οι δαπάνες για εξετάσεις

0

Τον εξορθολογισμό της δαπάνης για τις απεικονιστικές εξετάσεις προανήγγειλε ο ΕΟΠΥΥ, καθώς στους 12 μήνες από τον περσινό Αύγουστο ως το φετινό Ιούλιο οι αριθμοί τους εκτινάχθηκαν. Επισυνάπτεται πίνακας.

Κανόνες και ρυθμίσεις για τον εξορθολογισμό της μεγάλης σπατάλης στις διαγνωστικές εξετάσεις εισάγονται με την Υπουργική Απόφαση για τις κατευθυντήριες γραμμές, σημειώνει ο ΕΟΠΥΥ. Όπως διευκρινίζει, εισάγεται αριθμητικό όριο συνταγογράφησης ανά κατηγορία ιατρικής πράξης από κάθε ιατρική ειδικότητα. Τίθενται περιορισμοί στη δυνατότητα έκδοσης παραπεμπτικών, έτσι ώστε οι εξετάσεις να συνταγογραφούνται από ιατρούς συναφών ειδικοτήτων.

 

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Ιδιωτικές Κλινικές στο Σαμαρά: Αντιμετωπίζουμε ένα εχθρικό κράτος

0

Μια ζοφερή εικόνα, αποτέλεσμα της δυσλειτουργίας της κρατικής μηχανής, περιγράφει με επιστολή του στον Πρωθυπουργό ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Κλινικών Ελλάδος (ΣΙΚΕ), ζητώντας καταβολή δεδουλευμένων. «Σας δίνουμε τα κλειδιά των επιχειρήσεων και αναλάβετε εσείς την διαχείριση, διαφορετικά θα τις κλείσουμε όλες», προειδοποιούν.

«Κραυγή αγωνίας εκπέμπουν δεκάδες επιχειρηματίες και χιλιάδες εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα της υγείας». Mε αυτή τη φράση ξεκινάει η επιστολή του Συνδέσμου προς τον Αντώνη Σαμαρά, μια επιστολή που ασκεί σκληρή κρητική στην ασκούμενη πολιτική, η οποία, όπως εκτιμούν οι ιδιωτικές κλινικές, τους οδηγεί στο κλείσιμο και την ανεργία.

 

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Ευαγγελισμός: Αναμένονται επεισοδιακά εγκαίνια

0

Ραντεβού στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών δίνουν οι εργαζόμενοι του Ευαγγελισμού στον Πρωθυπουργό και τον Υπουργό Υγείας, που θα εγκαινιάζουν το νέο κτήριο χειρουργείων του νοσοκομείου.

Ο Αντώνης Σαμαράς θα βρεθεί στα εγκαίνια των νέων χειρουργείων το απόγευμα της Τρίτης και αναμένεται να τύχει «θερμής» υποδοχής από τους εργαζόμενους, που αναμένεται να τον «περιμένουν» ήδη στην είσοδο του Νοσοκομείου, στο χώρο του ΤΕΠ.

Για τους εργαζόμενους, η κατασκευή (με δωρεά της Εθνικής Τράπεζας) των 14 χειρουργείων είναι μια θετική εξέλιξη, αρκεί να υπάρξει και το απαραίτητο προσωπικό για τη λειτουργία τους.

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

«Σύννεφα» στο Μόντε Κάρλο

0

Προβληματισμός υπάρχει στη φετινή συνάντηση των ασφαλιστών που ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο στο Μόντε Κάρλο. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα του το Reutersοι αντασφαλιστές έχουν έρθει αντιμέτωποι με το γεγονός ότι από την πλευρά τους υπάρχει μεγάλη προσφορά υπηρεσιών και από την πλευρά των ασφαλιστικών εταιρειών έλλειψη ζήτησης.

Πρόσφατα μάλιστα ο Nikolaus von Bomhard, διευθύνων σύμβουλος της MunichRe, της μεγαλύτερης αντασφαλιστικής διεθνώς,  είχε δηλώσει ότι αισθάνεται «απογοητευμένος και εξοργισμένος για την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά». «Βρίσκομαι αρκετό καιρό στη συγκεκριμένη αγορά» είχε επισημάνει «και μπορώ να πως τα νέα είναι άσχημα».

Πόλεμος τιμών

Πέρα από τη μεγάλη προσφορά η αγορά πρέπει να λάβει τα μέτρα της και για ένα άλλο ζήτημα, τη μείωση των τιμών. Μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες όπως η Allianz, η Axa και η Zurich, αισθάνονται πλέον οικονομικά ισχυρότερες και κατ’ επέκταση ικανότερες να διαχειριστούν τους κινδύνους τους και να μειώσουν την αντασφαλιστική κάλυψη που αγοράζουν.  Επίσης με τη συρρίκνωση της αγοράς, πολλές αντασφαλιστικές έχουν οδηγηθεί σε μειώσεις τιμών ή παρέχουν βελτιωμένους όρους στους πελάτες τους.

Διαχείριση αιτιάσεων και δυσαρεστημένων πελατών

0

Το Σεμινάριο toy ΕΙΑΣ θα είναι διάρκειας δέκα εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις ακόλουθες ημερομηνίες:

• Δευτέρα 6 Οκτωβρίου, 10:00 – 14:15 &
• Τρίτη 7 Οκτωβρίου, 16:00 – 20:15

Εισηγήτριες θα είναι η κα Κωνσταντίνα Λόντου , Νομικός και τ. Διευθύντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης και η κα Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Εκπαίδευσης.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

I. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ
• Πεδίο εφαρμογής της Πράξης του Διοικητή
• Κατευθυντήριες γραμμές ΕΙΟPA
• Έννοιες & Βασικοί Ορισμοί
• Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας & Πολιτική Διαχείρισης
Αιτιάσεων
• Οργανωτικές Υποχρεώσεις των Εταιρειών
• Διαδικασία και τρόπος Διαχείρισης
• Έκθεση & Ελάχιστα στοιχεία αυτής

II. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

• Διαχείριση αιτιάσεων πελατών σχετικά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο τους ή με τις υπηρεσίες ασφάλισης που τους παρέχονται
• Δεξιότητες διαχείρισης δηλώσεων δυσαρέσκειας των πελατών
• Διερεύνηση αιτιάσεων
• Η έννοια του εσωτερικού και του εξωτερικού πελάτη
• Η Ενεργητική Ακοή και οι αιτιάσεις
• Μεταφορά πληροφοριών για τις αιτιάσεις με απλή και κατανοητή γλώσσα
• Χειρισμός δύσκολων πελατών

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Δικαίωμα Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
• 120€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. και
• 140€ για τα μη μέλη.

Για τις Εταιρίες – Μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:

• 110€ (από 3 – 5 άτομα)
• 100€ (άνω των 5 ατόμων)

Για τις Εταιρίες- μη Μέλη, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:

• 125€ (από 3 – 5 άτομα)
• 115€ (άνω των 5 ατόμων)

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι :
Η ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων στην ασφαλιστική επιχείρηση για τον τρόπο Διαχείρισης των Αιτιάσεων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Κοινοτικής και Ελληνικής νομοθεσίας στα πλαίσια της καλής λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης. Επίσης, ενημέρωση για ποιές είναι οι απαιτήσεις σε οργανωτικές δομές στα πλαίσια του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Ασφαλιστικής Επιχείρησης και τέλος ποιες είναι οι κυρώσεις που προβλέπονται για αυτούς που αδυνατούν να προσαρμοσθούν.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
• Σε όλα τα στελέχη των Ασφαλιστικών Εταιρειών, μέλη Δ.Σ., Υπευθύνους Κανονιστικού Ελέγχου, Επικεφαλής Διαχείρισης Αιτιάσεων.
• Επίσης στο πεδίο εφαρμογής αυτής της πράξης υπάγονται τόσο οι υπεύθυνοι Υποκαταστημάτων Ασφαλιστικών Εταιριών Ε.Ε. και Τρίτων Χωρών καθώς και τα Στελέχη Αλληλασφαλιστικών Συνεταιρισμών του άρθρου 35 παρ. 4 & .5 του ΝΔ. 400/1970.
• Σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών, είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου.
• Σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.

 

 

Σύντομα Βιογραφικά Εισηγητριών

Η κα Κωνσταντίνα Λόντου είναι νομικός και διετέλεσε επί σειρά ετών Διευθύντρια της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας. Εκπροσώπησε την Ελλάδα ως Εθνικός Εμπειρογνώμονας και Επόπτης Ασφαλίσεων στα διεθνή και κοινοτικά όργανα (CEIOPS, EIOPS, OECD, COMMISSIOΝ και Ευρωπαϊκό Συμβούλιο). Συμμετείχε στην Τεχνική Επιτροπή για την εκπαίδευση και τις εξετάσεις των διαμεσολαβούντων στην ασφάλιση προσώπων από 2002-2008. Ως εκπαιδεύτρια διαθέτει συνολικά 5.000 ώρες διδασκαλίας σε αντίστοιχα θέματα.
Η κα Ράνια Τσάβαλου είναι πτυχιούχος του τμήματος Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές σε ψυχολογία (Master of Arts in Humanistic Integrative Counselling & Psychotherapy, Middlesex University, London UK) ενώ έχει εκπαιδευτεί στο Focusing Therapy σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Focusing της Νέας Υόρκης. Είναι τακτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Ανθρωπιστικής Συνθετικής Θεραπευτικής Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας (Ε.ΕΑ.Σ.Θ.Σ.Ψ.) καθώς και του European Association for Counselling (EAC). Τα τελευταία 17 χρόνια εργάζεται σαν σύμβουλος ανάπτυξης ανθρωπίνου δυναμικού ενώ παράλληλα διενεργεί και η ίδια εκπαιδεύσεις στους τομείς της απόδοσης των πωλήσεων (sales performance), της εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών (customer excellence), της αποτελεσματικότητας των οργανισμών (organizational effectiveness) και της ηγεσίας (leadership). Επίσης εργάζεται και σαν σύμβουλος ψυχικής υγείας τόσο με άτομα όσο και στον τομέα της εργασιακής ψυχολογίας.

Για συμπληρωματικές πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται: στα τηλέφωνα του ΕΙΑΣ: 210 92.19.660 – 684, E-mail: eiasinfo@eias.gr, eias@ath.forthnet.gr.

Διαχείριση αιτιάσεων και δυσαρεστημένων πελατών

0

Το Σεμινάριο toy ΕΙΑΣ θα είναι διάρκειας δέκα εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις ακόλουθες ημερομηνίες:

• Δευτέρα 6 Οκτωβρίου, 10:00 – 14:15 &
• Τρίτη 7 Οκτωβρίου, 16:00 – 20:15

Εισηγήτριες θα είναι η κα Κωνσταντίνα Λόντου , Νομικός και τ. Διευθύντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης και η κα Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Εκπαίδευσης.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

I. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ
• Πεδίο εφαρμογής της Πράξης του Διοικητή
• Κατευθυντήριες γραμμές ΕΙΟPA
• Έννοιες & Βασικοί Ορισμοί
• Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας & Πολιτική Διαχείρισης
Αιτιάσεων
• Οργανωτικές Υποχρεώσεις των Εταιρειών
• Διαδικασία και τρόπος Διαχείρισης
• Έκθεση & Ελάχιστα στοιχεία αυτής

II. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

• Διαχείριση αιτιάσεων πελατών σχετικά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο τους ή με τις υπηρεσίες ασφάλισης που τους παρέχονται
• Δεξιότητες διαχείρισης δηλώσεων δυσαρέσκειας των πελατών
• Διερεύνηση αιτιάσεων
• Η έννοια του εσωτερικού και του εξωτερικού πελάτη
• Η Ενεργητική Ακοή και οι αιτιάσεις
• Μεταφορά πληροφοριών για τις αιτιάσεις με απλή και κατανοητή γλώσσα
• Χειρισμός δύσκολων πελατών

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Δικαίωμα Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
• 120€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. και
• 140€ για τα μη μέλη.

Για τις Εταιρίες – Μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:

• 110€ (από 3 – 5 άτομα)
• 100€ (άνω των 5 ατόμων)

Για τις Εταιρίες- μη Μέλη, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:

• 125€ (από 3 – 5 άτομα)
• 115€ (άνω των 5 ατόμων)

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι :
Η ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων στην ασφαλιστική επιχείρηση για τον τρόπο Διαχείρισης των Αιτιάσεων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Κοινοτικής και Ελληνικής νομοθεσίας στα πλαίσια της καλής λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης. Επίσης, ενημέρωση για ποιές είναι οι απαιτήσεις σε οργανωτικές δομές στα πλαίσια του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Ασφαλιστικής Επιχείρησης και τέλος ποιες είναι οι κυρώσεις που προβλέπονται για αυτούς που αδυνατούν να προσαρμοσθούν.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
• Σε όλα τα στελέχη των Ασφαλιστικών Εταιρειών, μέλη Δ.Σ., Υπευθύνους Κανονιστικού Ελέγχου, Επικεφαλής Διαχείρισης Αιτιάσεων.
• Επίσης στο πεδίο εφαρμογής αυτής της πράξης υπάγονται τόσο οι υπεύθυνοι Υποκαταστημάτων Ασφαλιστικών Εταιριών Ε.Ε. και Τρίτων Χωρών καθώς και τα Στελέχη Αλληλασφαλιστικών Συνεταιρισμών του άρθρου 35 παρ. 4 & .5 του ΝΔ. 400/1970.
• Σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών, είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου.
• Σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.

 

 

Σύντομα Βιογραφικά Εισηγητριών

Η κα Κωνσταντίνα Λόντου είναι νομικός και διετέλεσε επί σειρά ετών Διευθύντρια της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας. Εκπροσώπησε την Ελλάδα ως Εθνικός Εμπειρογνώμονας και Επόπτης Ασφαλίσεων στα διεθνή και κοινοτικά όργανα (CEIOPS, EIOPS, OECD, COMMISSIOΝ και Ευρωπαϊκό Συμβούλιο). Συμμετείχε στην Τεχνική Επιτροπή για την εκπαίδευση και τις εξετάσεις των διαμεσολαβούντων στην ασφάλιση προσώπων από 2002-2008. Ως εκπαιδεύτρια διαθέτει συνολικά 5.000 ώρες διδασκαλίας σε αντίστοιχα θέματα.
Η κα Ράνια Τσάβαλου είναι πτυχιούχος του τμήματος Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές σε ψυχολογία (Master of Arts in Humanistic Integrative Counselling & Psychotherapy, Middlesex University, London UK) ενώ έχει εκπαιδευτεί στο Focusing Therapy σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Focusing της Νέας Υόρκης. Είναι τακτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Ανθρωπιστικής Συνθετικής Θεραπευτικής Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας (Ε.ΕΑ.Σ.Θ.Σ.Ψ.) καθώς και του European Association for Counselling (EAC). Τα τελευταία 17 χρόνια εργάζεται σαν σύμβουλος ανάπτυξης ανθρωπίνου δυναμικού ενώ παράλληλα διενεργεί και η ίδια εκπαιδεύσεις στους τομείς της απόδοσης των πωλήσεων (sales performance), της εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών (customer excellence), της αποτελεσματικότητας των οργανισμών (organizational effectiveness) και της ηγεσίας (leadership). Επίσης εργάζεται και σαν σύμβουλος ψυχικής υγείας τόσο με άτομα όσο και στον τομέα της εργασιακής ψυχολογίας.

Για συμπληρωματικές πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται: στα τηλέφωνα του ΕΙΑΣ: 210 92.19.660 – 684, E-mail: eiasinfo@eias.gr, eias@ath.forthnet.gr.

Η. Δασκαλόπουλος: Αντιστέκεται η Υγεία στην κρίση

0

[starbox]

Σε ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας και σε προγράμματα που αφορούν αποκλειστική συνεργασία με νοσηλευτικά ιδρύματα στρέφονται οι Έλληνες τα τελευταία χρόνια. Όπως αναφέρει στο ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Εθνικής Ασφαλιστικής, Ηρακλής Δασκαλόπουλος η υγεία είναι ο μοναδικός κλάδος της ασφαλιστικής αγοράς που ανθίσταται στην οικονομική ύφεση. Η στρατηγική στην οποία βασίζεται η ανάπτυξη της Εθνικής Ασφαλιστικής αφορά όλες τις παραμέτρους του κλάδου, από την ανάληψη και τα προϊόντα μέχρι τις συμφωνίες με φορείς υπηρεσιών υγείας, τη διαδικασία αποζημίωσης και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου. Στόχος της εταιρείας είναι να κερδίσει την εμπιστοσύνη του μεγαλύτερου τμήματος του πληθυσμού που θα αναζητήσει ασφάλιση υγείας τα επόμενα έτη.

Επίσης ο κ. Δασκαλόπουλος αναφέρει:
– Ο καταναλωτής πληρώνει ακριβά το δημόσιο σύστημα για να εξασφαλίσει ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών υγείας αμφίβολης έως και κακής ποιότητας
– Μια πραγματική συνεργασία του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα ασφάλισης υγείας με οριοθέτηση των παροχών μεταξύ τους θα μπορούσε να συμβάλει ουσιαστικά στον περιορισμό του συνολικού κόστους, τη βελτίωση του επιπέδου των υπηρεσιών αλλά και την προαγωγή της υγείας του πληθυσμού
– Ένας κατάλληλα σχεδιασμένος δείκτης που θα έχει τη λογική τού εύρους τιμών, θα μπορούσε ενδεχομένως να καλύψει την αύξηση του κόστους για το μεγαλύτερο μέρος των προγραμμάτων της αγοράς. Η θέσπιση ενός τέτοιου κατάλληλου δείκτη θα απήλλασσε την αγορά από την καχυποψία που έχει αναπτυχθεί σε σχέση με την αύξηση των ασφαλίστρων υγείας.

iw? Πώς κινήθηκε ο κλάδος τον τελευταίο χρόνο και πώς πιστεύετε ότι θα εξελιχθεί στο μέλλον; Θα αυξηθούν τα μεγέθη του;

Σε επίπεδο αγοράς, ο κλάδος υγείας είναι ίσως ο μοναδικός ασφαλιστικός κλάδος ο οποίος φαίνεται να ανθίσταται στην οικονομική κρίση και παρουσιάζει εν γένει ανοδική πορεία. Το γεγονός αυτό δεν είναι τυχαίο, καθώς η εξασφάλιση υπηρεσιών υγείας όσο το δυνατόν υψηλότερου επιπέδου αξιολογείται πολύ ψηλά μεταξύ των αναγκών των καταναλωτών. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται από όλες τις έρευνες ιεράρχησης των ασφαλιστικών αναγκών, στις οποίες η ασφάλιση υγείας αναφέρεται πάντοτε πρώτη, με μεγάλη απόσταση από τη δεύτερη. Είναι συνεπώς λογικό, παρά τη συρρίκνωση των εισοδημάτων, όλο και περισσότεροι καταναλωτές να στρέφονται προς την ιδιωτική ασφάλιση υγείας, όταν μάλιστα το δημόσιο σύστημα υγείας αντιμετωπίζει εμφανή προβλήματα λειτουργίας και χρηματοδότησης. Ταυτόχρονα, η ιδιωτική ασφάλιση υγείας είναι σήμερα περισσότερο προσιτή από ποτέ, παρέχοντας πολλές εναλλακτικές επιλογές προγραμμάτων, ακόμη και σε καταναλωτές με περιορισμένη οικονομική δυνατότητα. Υπάρχουν επομένως οι βασικές προϋποθέσεις ώστε ο κλάδος να συνεχίσει να αυξάνεται και τα επόμενα έτη. Είναι μάλιστα εξαιρετικά πιθανόν η τάση διεύρυνσης να επιταχυνθεί περαιτέρω καθώς η οικονομική κρίση θα υποχωρεί.
Η Εθνική Ασφαλιστική κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο υγείας, έχοντας πάνω από 360.000 ασφαλισμένους με ατομικά και ομαδικά συμβόλαια ασφάλισης υγείας. Τα παραγωγικά αποτελέσματα του κλάδου είναι εξαιρετικά και δείχνουν ότι διευρύνουμε περαιτέρω το ήδη υψηλό μερίδιό μας. Αναπτυσσόμαστε με βάση ένα προσεκτικά σχεδιασμένο στρατηγικό πλάνο, που αφορά όλες τις παραμέτρους του κλάδου, από την ανάληψη και τα προϊόντα μέχρι τις συμφωνίες με φορείς υπηρεσιών υγείας, τη διαδικασία αποζημίωσης και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου. Το πλάνο αυτό υλοποιείται με μεγάλη επιτυχία και μας καθιστά ιδιαίτερα αισιόδοξους για το μέλλον. Είμαστε πεπεισμένοι ότι θα επιτύχουμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του μεγαλύτερου τμήματος του πληθυσμού που θα αναζητήσει ασφάλιση υγείας τα επόμενα έτη.

iw? Ποιες είναι οι τάσεις που διαμορφώνονται στις ασφαλίσεις υγείας; Οι καταναλωτές ζητούν μονοετή ή ισόβια προγράμματα; Σε ποια συμβόλαια εστιάζεται η εταιρεία σας και γιατί;

Η κύρια τάση που διαφαίνεται στον κλάδο είναι η στροφή σε αυτόνομα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας αντί των ισόβιας διάρκειας προσαρτημάτων σε συμβόλαια ζωής. Αυτό είναι αναμενόμενο, καθώς σε περιβάλλον Solvency II η διάθεση προγραμμάτων ισόβιας διάρκειας είναι εξαιρετικά δαπανηρή και απαιτεί τη δέσμευση δυσανάλογα υψηλών κεφαλαίων. Η στροφή αυτή είναι εμφανής από τη μεγάλη αύξηση ασφαλίστρων που παρατηρείται από έτος σε έτος στον κλάδο των ανεξάρτητων ασφαλίσεων υγείας και αναμένεται να ενταθεί το προσεχές διάστημα.
Παράλληλα, έχει ξεκινήσει να διαφαίνεται μια τάση ανάπτυξης προγραμμάτων αποκλειστικής συνεργασίας με νοσηλευτικά ιδρύματα. Στα προγράμματα αυτά η περιορισμένη δυνατότητα επιλογής νοσηλευτηρίου αντισταθμίζεται από την εξαιρετικά καλή σχέση παροχών-ασφαλίστρου, καθώς η αποκλειστική συνεργασία με έναν πάροχο υπηρεσιών υγείας μπορεί να εξασφαλίσει πολύ ανταγωνιστικό κόστος υπηρεσιών. Σε αυτή τη νέα αγορά, η Εθνική Ασφαλιστική έχει εισέλθει πολύ επιτυχημένα με το πρόγραμμα «Προνομιακή Προστασία» το οποίο έχουμε σχεδιάσει σε συνεργασία με τον Όμιλο του Ιατρικού Κέντρου.
Αυτό το διάστημα, η Εθνική Ασφαλιστική διαθέτει με επιτυχία στην αγορά τόσο ανεξάρτητα συμβόλαια υγείας όσο και προσαρτήματα σε συμβόλαια ζωής. Γενικά, λόγω φιλοσοφίας, δεν εστιάζουμε σε ένα μεμονωμένο προϊόν ή σε συγκεκριμένη ομάδα ή τύπο προϊόντων. Πιστεύουμε ότι κάθε νοικοκυριό έχει τις δικές του ανάγκες, προσδοκίες και οικονομικές δυνατότητες και φροντίζουμε να διαθέτουμε επαρκείς επιλογές προϊόντων και υπηρεσιών προκειμένου το πρόγραμμα που θα προτείνει ο συνεργάτης μας να μπορεί να προσαρμοστεί σε αυτές.

iw? Πώς διαφοροποιείστε έναντι του ανταγωνισμού;

Στην Εθνική Ασφαλιστική μάς απασχολεί διαρκώς η βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουμε στους ασφαλισμένους μας και φροντίζουμε να ανταποκρινόμαστε γρήγορα και αποτελεσματικά στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών. Στον χώρο των ασφαλίσεων υγείας έχουμε αναπτύξει μια ευρύτατη γκάμα προγραμμάτων, τόσο ισόβιων όσο και ετησίως ανανεούμενων, η οποία θεωρούμε ότι είναι ένα από τα βασικότερα σημεία που μας ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Διαφορετικά επίπεδα ασφαλίστρων και καλύψεων, παροχές εντός και εκτός νοσοκομείου, οικογενειακά προγράμματα, ακόμη και προγράμματα για ειδικές κατηγορίες ασφαλισμένων ή συγκεκριμένα επαγγέλματα, βρίσκονται μεταξύ των επιλογών που έχουν οι πελάτες μας. Ανεξαρτήτως της επιλογής του όμως, ο ασφαλισμένος στην Εθνική Ασφαλιστική εξασφαλίζει ένα ανταγωνιστικότατο ασφάλιστρο για το επίπεδο κάλυψης που παρέχει το πρόγραμμά του. Το ασφάλιστρο γίνεται ακόμη ανταγωνιστικότερο στα οικογενειακά προγράμματα, καθώς παρέχουμε πολύ σημαντικά ποσοστά εκπτώσεων για τα μέλη της οικογένειας που ασφαλίζονται με το ίδιο συμβόλαιο.
Μέσα από μια επιτυχημένη πολιτική επίτευξης συμφωνιών, έχουμε κατορθώσει να έχουμε συνάψει σύμβαση συνεργασίας με όλους τους μεγάλους ιδιωτικούς οργανισμούς παροχής υπηρεσιών υγείας της χώρας μας. Με αυτό τον τρόπο έχουμε δώσει πρόσβαση στους ασφαλισμένους μας σε ένα ευρύτατο δίκτυο συμβεβλημένων νοσοκομείων, διαγνωστικών κέντρων και κέντρων πρωτοβάθμιας περίθαλψης, που περιλαμβάνει όλους ανεξαιρέτως τους μεγαλύτερους και περισσότερο γνωστούς ιδιωτικούς φορείς υγείας. Επιπλέον έχουμε εξασφαλίσει για τους ασφαλισμένους μας πρόσθετες παροχές χωρίς επιπλέον κόστος στα συμβεβλημένα νοσηλευτήρια, όπως εκπτώσεις, προνομιακές τιμές αλλά και δωρεάν υπηρεσίες.
Πέρα όμως από τα παραπάνω, αυτό που καθιστά την Εθνική Ασφαλιστική μοναδική στη συνείδηση των πελατών είναι η αξιοπιστία. Σε όλες μας τις δραστηριότητες και κυρίως στον ευαίσθητο τομέα των αποζημιώσεων υγείας, στεκόμαστε δίπλα στον ασφαλισμένο μας, για να τον βοηθήσουμε να ξεπεράσει το όποιο πρόβλημά του και φροντίζουμε να είμαστε άμεσοι, αποτελεσματικοί και αξιόπιστοι.

iw? Ποιες διαφορές εντοπίζετε στον κλάδο υγείας στην Ελλάδα σε σχέση με την εικόνα που διαμορφώνεται στο εξωτερικό;

Είναι αλήθεια ότι ο κλάδος υγείας στη χώρα μας, παρότι εξαιρετικά ελπιδοφόρος, είναι ακόμη πολύ περιορισμένος σε σχέση με τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Η βασική τροχοπέδη στην ανάπτυξη είναι κατά την άποψή μου η επικάλυψη των υπηρεσιών σε σχέση με αυτές που παρέχει –ανεξάρτητα από την ποιότητά τους– το δημόσιο σύστημα. Σε όλο και περισσότερες χώρες αναγνωρίζεται το γεγονός ότι η ιδιωτική ασφάλιση υγείας μπορεί να είναι συμπληρωματική ως προς τις παροχές της δημόσιας, εξασφαλίζοντας καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών και χαμηλότερο συνολικό κόστος. Αντίθετα, στη χώρα μας, ο καταναλωτής πληρώνει ακριβά το δημόσιο σύστημα για να εξασφαλίσει ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών υγείας αμφίβολης έως και κακής ποιότητας, και πρέπει να αποκτήσει ασφαλιστήριο υγείας για να εξασφαλίσει τις αντίστοιχες παροχές και υπηρεσίες με υψηλή ποιότητα. Ταυτόχρονα, όσοι επιλέγουν να μην αποκτήσουν ασφαλιστήριο υγείας πληρώνουν τελικά πολύ ακριβότερα τις ιδιωτικές υπηρεσίες υγείας, όπως δείχνει το τεράστιο κονδύλι ιδιωτικών δαπανών υγείας που παρατηρείται στη χώρα μας.
Μια πραγματική συνεργασία του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα ασφάλισης υγείας με οριοθέτηση των παροχών μεταξύ τους θα μπορούσε να συμβάλει ουσιαστικά στον περιορισμό του συνολικού κόστους, τη βελτίωση του επιπέδου των υπηρεσιών αλλά και την προαγωγή της υγείας του πληθυσμού. Ανάλογα μοντέλα συλλειτουργίας έχουν υιοθετηθεί με επιτυχία σε μια σειρά από χώρες και δεν υπάρχει κανένας λόγος για να μην μπορούν να εφαρμοσθούν και στη χώρα μας.

iw? Συμφωνείτε με την πρόθεση της Πολιτείας να θεσπίσει δείκτες αναφοράς για τα προγράμματα υγείας;

Όπως γνωρίζουν όλοι όσοι ασχολούνται επαγγελματικά με την ασφάλιση υγείας, το κόστος κάλυψης του κινδύνου και κατ’ επέκταση το ασφάλιστρο επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες, κάποιοι εκ των οποίων εξελίσσονται συχνά με απρόβλεπτο τρόπο. Επιπλέον, η εκτίμηση του ασφαλίστρου και της μεταβολής του με τον χρόνο είναι μια εξαιρετικά πολύπλοκη αναλογιστική εργασία. Κατά συνέπεια, δεν φαίνεται εφικτό να μπορέσει να αποτυπωθεί η μεταβολή του κόστους ασφάλισης υγείας από έτος σε έτος για το σύνολο της αγοράς από έναν απλό μοναδιαίο δείκτη αναφοράς.
Αντίθετα, ένας κατάλληλα σχεδιασμένος δείκτης που θα έχει τη λογική τού εύρους τιμών, θα μπορούσε ενδεχομένως να καλύψει την αύξηση του κόστους για το μεγαλύτερο μέρος των προγραμμάτων της αγοράς. Η θέσπιση ενός τέτοιου κατάλληλου δείκτη θα απήλλασσε την αγορά από την καχυποψία που έχει αναπτυχθεί σε σχέση με την αύξηση των ασφαλίστρων υγείας.

Τα όρια των εξετάσεων ανά παραπεμπτικό

0

Τον αριθμό των εξετάσεων που μπορεί να συνταγογραφήσει ο γιατρός κάθε ειδικότητας, ανάλογα με το είδος τους, περιλαμβάνει αναλυτικός πίνακας.

Βάσει του πίνακα, υπάρχουν κατηγορίες εξετάσεων που δεν μπορούν να συνταγογραφηθούν από συγκεκριμένες ειδικότητες.

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

ΕΙΑΣ: Τριπλασιάστε την απόδοση σας

0

Το νέο σεμινάριο «Τριπλασιάστε την απόδοσή σας» πραγματοποιείται για πρώτη φορά από το ΕΙΑΣ σε συνεργασία με την εταιρία Projectyou. To σεμινάριο είναι διάρκειας δεκαέξι εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

• Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014, 09:00 – 15:45
• Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014, 16:00 – 19:15
• Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014, 16:00 – 19:15

Εισηγητές του Σεμιναρίου θα είναι ο κ. Κώστας Θεοφανίδης πιστοποιημένος στο Project Management IPMA-D και First Trainer PM-Greece, εισηγητής σεμιναρίων Management, τ. Τεχνικός Διευθυντής τριών μεγάλων πετρελαϊκών εταιριών και η κα Κατερίνα Θεοφανίδου πιστοποιημένη στο Project Management IPMA-D, Business Development Consultant και εισηγήτρια σεμιναρίων Project Management.

Και οι δύο εκπαιδευτές είναι πιστοποιημένοι εισηγητές level D από την International Project Management Association (IPMA-D), κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, καταξιωμένα στελέχη πολυεθνικών εταιριών, με πολύχρονη εμπειρία τόσο στη διαχείριση μεγάλων έργων όσο και στην επιμόρφωση στελεχών.

Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό που περιλαμβάνει τις παρουσιάσεις των εισηγητών.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τις ενότητες που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

• Ενότητα Α: Ο νέος ρόλος του Στελέχους
• Ενότητα Β: Πώς επηρεάζεται η Αποδοτικότητα
• Ενότητα Γ: Εργαλεία εκτόξευσης της Αποδοτικότητας
• Ενότητα Δ: Προετοιμασία προσωπικού Action Plan

Επισυνάπτεται αναλυτικός κατάλογος με ανάλυση της θεματολογίας των παραπάνω ενοτήτων.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014.

Στόχος του Σεμιναρίου είναι :
• να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τις αλλαγές των εποχών και των απαιτήσεων.
• να καθοδηγηθούν να αναπτύξουν νοοτροπία «αποδοτικότητας» αντί «εργατικότητας».
• να εξοικειωθούν με τα μοντέρνα εργαλεία αύξησης της παραγωγικότητας.
• να μάθουν τις τεχνικές και τις συμπεριφορές αύξησης της παραγωγικότητας των ίδιων και της ομάδας τους.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
σε όλα τα Στελέχη Επιχειρήσεων και Φορέων αλλά και στους ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν όχι απλά να βελτιώσουν αλλά να εκτοξεύσουν την απόδοσή τους.

Σύντομα Βιογραφικά Εισηγητών

Ο Κώστας Θεοφανίδης σπούδασε Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος στην Πολυτεχνική Σχολή Θεσσαλονίκης και έχει MSc στην Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Brunel University του Λονδίνου. Διετέλεσε επί 30 έτη ανώτατο διευθυντικό στέλεχος στις πετρελαϊκές εταιρίες ΕΛΠΕ, ΕΚΟ, ΒΡ & Mobil. Ήταν project leader σε πανευρωπαϊκό project της BP για την αναδιοργάνωση των Logistics με έδρα τις Βρυξέλλες, αλλά και σε άλλα πανευρωπαϊκά projects (SAP, Automation systems). Είναι πιστοποιημένος στο Project Management από τη διεθνή ένωση IPMA (level D) και First Trainer. Εργάζεται ως Business Development Consultant σε νεοφυείς και υφιστάμενες εταιρίες σε κλάδους όπως web, μεταφορές, software development κ.α. Αρθρογραφεί σε περιοδικά και είναι εισηγητής σε πλήθος σεμιναρίων, όπως Project Management, Management και Ηγεσία, Decision Making, Τεχνικές Διαπραγμάτευσης, Ενδυνάμωση Στελεχών για αλλαγή κουλτούρας, Οδική Ασφάλεια κ.α.

Η Κατερίνα Θεοφανίδου σπούδασε Βιομηχανική Διοίκηση & Τεχνολογία στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, έχει MSc στη Διαχείριση Ενέργειας & Προστασία Περιβάλλοντος από το Εθν. Μετσόβιο Πολυτεχνείο & Πανεπιστήμιο Πειραιά, καθώς και mini ΜΒΑ για στελέχη επιχειρήσεων ΜΜΕ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Από το 2009 είναι ιδιοκτήτρια της Projectyou, εταιρία εκπαιδευτική και συμβουλευτική, ενώ με την εκπαίδευση ασχολείται από το 2008 ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά σεμινάρια με θέματα, όπως Project Management, Microsoft Project, Επιχειρηματικότητα, Οδική Ασφάλεια, Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία. Κατά το διάστημα 2010-2012 εργάστηκε στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha και το 2005-2008 διετέλεσε σύμβουλος οργάνωσης στην ΕΡΤ Α.Ε. σε έργα, όπως εκπόνηση και παρακολούθηση δύο εταιρικών business plans, πρόταση για εφαρμογή νέου οργανογράμματος, βελτιστοποίηση εταιρικών διαδικασιών (BPR), πιστοποίηση κατά ISO 9001 κ.ά. Το 2004 ήταν μέλος ομάδας έργου για οδικά και περιβαλλοντικά ατυχήματα στην BP Ελλάς. Είναι πιστοποιημένη στο Project Management από τη διεθνή ένωση IPMA (level D) και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια εκπαίδευσης εκπαιδευτών.