back to top
16.3 C
Athens
Σάββατο Ιανουάριος 11 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1758

Εκδήλωση της D.A.S Hellas

0

Εκδήλωση για τους συνεργάτες της διοργανώνει η D.A.S Hellas τη Πέμπτη στις 2 Απριλίου και ώρα 14:0 στο ξενοδοχείο Athens Ledra Hotel (αίθουσα Μεσόγειος) με θέμα: «Διαπραγματεύσεις – Ο Δρόμος για την κορυφή».

Hospital protection για ανασφάλιστους από την Interlife

0

Tο νέο πρόγραμμα της INTERLIFE Ασφαλιστικής HOSPITAL PROTECTION που σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε αποκλειστικά για να καλύψει τις ανάγκες ανασφάλιστων ατόμων και παρέχεται σε ιδιαίτερα προνομιακές τιμές.

Σκοπός του Προγράμματος

Το πρόγραμμα HOSPITAL PROTECTION είναι ένα πρωτοποριακό πλήρες πρόγραμμα που συνδυάζει την κάλυψη των νοσηλίων του ασφαλισμένου εντός Δημόσιου Νοσοκομείου, με την κάλυψη των Διαγνωστικών Εξετάσεων και των Επισκέψεων σε Ιατρούς στα εξωτερικά ιατρεία Δημόσιων Νοσοκομείων, βάσει πρωτοτύπων αποδείξεων.

Παράλληλα παρέχει αποζημίωση στον ασφαλιζόμενο σε περίπτωση ατυχήματος.Στόχος του προγράμματος είναι να προσφέρει στον ασφαλιζόμενο με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο κάλυψη στους τομείς της πρόληψης, της διάγνωσης και της θεραπείας, να του εξασφαλίζει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε κάθε επίπεδο, καθώς και να τον βοηθήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά σε περίπτωση ατυχήματος ή αιφνίδιας ασθένειας.

Χαρακτηριστικά Προγράμματος

Το πρόγραμμα HOSPITAL PROTECTION παρέχει την πολυτέλεια μίας ολοκληρωμένης κάλυψης υγείας 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο με ιδιαίτερα ανταγωνιστικό ασφάλιστρο. Είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να συνδυάζει ευέλικτα και δυναμικά διάφορες μορφές εξασφάλισης απλά, μοντέρνα και οικονομικά.

Αναλυτικότερα το πρόγραμμα παρέχει:

• Πλήρη κάλυψη Νοσοκομειακών Εξόδων:

Σε περίπτωση εισαγωγής του ασφαλισμένου σε Δημόσιο Νοσοκομείο εντός Ελλάδος, από Ατύχημα ή Ασθένεια, η εταιρία καλύπτει μέχρι του ποσού των 10.000 € ανά περιστατικό και ετησίως.

Καλύπτεται το 90% των πραγματικών δαπανών (εκπιπτόμενο ποσό το 10% επι των πραγματικών δαπανών) που πραγματοποιήθηκαν εντός Δημόσιου Νοσοκομείου. Επίσης καλύπτονται τα έξοδα για δωμάτιο και τροφή έως 100 € ημερησίως.

• Πλήρη Κάλυψη Εξωνοσοκομειακής Περίθαλψης:

Η εταιρία καλύπτει τα έξοδα περίθαλψης στα Εξωτερικά Ιατρεία Δημόσιου Νοσοκομείου εντός Ελλάδος μέχρι ποσού 1.500 €. Συγκεκριμένα καλύπτονται για:
• Αμοιβές γιατρών, 90% των πραγματοποιηθέντων εξόδων, με ανώτατο όριο τα 50 € ανά επίσκεψη και 300 € ετησίως.
• Διαγνωστικές εξετάσεις, 90% των πραγματοποιηθέντων εξόδων, με ανώτατο όριο τα 300 € ανά περίπτωση και ετησίως
• Μικρές Χειρουργικές επεμβάσεις που δε χρήζουν νοσηλείας, 90% των πραγματοποιηθέντων εξόδων, με ανώτατο όριο τα 600 € ανά περίπτωση και ετησίως
• Αγορά Φαρμάκων, 75% των πραγματοποιηθέντων εξόδων , με ανώτατο όριο τα 300 € ανά περίπτωση και ετησίως

• Χειρουργικό Επίδομα:
Σε περίπτωση που ο ασφαλιζόμενος χρειασθεί να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, συνεπεία ατυχήματος ή ασθένειας, τότε καταβάλλεται χειρουργικό επίδομα ανάλογα με τη σοβαρότητα της επέμβασης με ανώτατο όριο τα 1.000€.

• Αποζημίωση συνεπεία Ατυχήματος

Η Εταιρία αναλαμβάνει την υποχρέωση να καταβάλλει στον ασφαλιζόμενο ή στους δικαιούχους του ποσό αποζημίωσης έως 10.000 €, όταν επέλθει ένας από τους παρακάτω κινδύνους:

Θάνατος από Ατύχημα και Μόνιμη Ολική Αναπηρία. Σε περίπτωση Μόνιμης Μερικής Ανικανότητας από Ατύχημα καταβάλλεται ποσοστό του ανωτέρω ποσού ανάλογα με τον βαθμό της αναπηρίας.

Στην περίπτωση που ο ασφαλιζόμενος υποβάλλει πρώτα το σύνολο των δαπανών του σε άλλον ασφαλιστικό φορέα (δημόσιο ή ιδιωτικό) και αποζημιωθεί με ποσό ίσο ή μεγαλύτερο από το εκάστοτε εκπιπτόμενο, τότε η Εταιρία θα καταβάλλει το 100% της διαφοράς που προκύπτει.

• Συνδυαστικότητα του Προγράμματος HOSPITAL PROTECTION:

Το πρόγραμμα αυτό μπορεί να συνδυαστεί με οποιοδήποτε πρόγραμμα Προσωπικών Ατυχημάτων καθώς και με ανεξάρτητες καλύψεις όπως το Επίδομα Σοβαρών Ασθενειών, η Μόνιμη Ολική Ανικανότητα από Ασθένεια κ.τ.λ. Δεν συνδυάζεται με άλλα νοσοκομειακά προγράμματα.

72662

 

837373

 

 

Hospital protection για ανασφάλιστους από την Interlife

0

Tο νέο πρόγραμμα της INTERLIFE Ασφαλιστικής HOSPITAL PROTECTION που σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε αποκλειστικά για να καλύψει τις ανάγκες ανασφάλιστων ατόμων και παρέχεται σε ιδιαίτερα προνομιακές τιμές.

Σκοπός του Προγράμματος

Το πρόγραμμα HOSPITAL PROTECTION είναι ένα πρωτοποριακό πλήρες πρόγραμμα που συνδυάζει την κάλυψη των νοσηλίων του ασφαλισμένου εντός Δημόσιου Νοσοκομείου, με την κάλυψη των Διαγνωστικών Εξετάσεων και των Επισκέψεων σε Ιατρούς στα εξωτερικά ιατρεία Δημόσιων Νοσοκομείων, βάσει πρωτοτύπων αποδείξεων.

Παράλληλα παρέχει αποζημίωση στον ασφαλιζόμενο σε περίπτωση ατυχήματος.Στόχος του προγράμματος είναι να προσφέρει στον ασφαλιζόμενο με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο κάλυψη στους τομείς της πρόληψης, της διάγνωσης και της θεραπείας, να του εξασφαλίζει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε κάθε επίπεδο, καθώς και να τον βοηθήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά σε περίπτωση ατυχήματος ή αιφνίδιας ασθένειας.

Χαρακτηριστικά Προγράμματος

Το πρόγραμμα HOSPITAL PROTECTION παρέχει την πολυτέλεια μίας ολοκληρωμένης κάλυψης υγείας 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο με ιδιαίτερα ανταγωνιστικό ασφάλιστρο. Είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να συνδυάζει ευέλικτα και δυναμικά διάφορες μορφές εξασφάλισης απλά, μοντέρνα και οικονομικά.

Αναλυτικότερα το πρόγραμμα παρέχει:

• Πλήρη κάλυψη Νοσοκομειακών Εξόδων:

Σε περίπτωση εισαγωγής του ασφαλισμένου σε Δημόσιο Νοσοκομείο εντός Ελλάδος, από Ατύχημα ή Ασθένεια, η εταιρία καλύπτει μέχρι του ποσού των 10.000 € ανά περιστατικό και ετησίως.

Καλύπτεται το 90% των πραγματικών δαπανών (εκπιπτόμενο ποσό το 10% επι των πραγματικών δαπανών) που πραγματοποιήθηκαν εντός Δημόσιου Νοσοκομείου. Επίσης καλύπτονται τα έξοδα για δωμάτιο και τροφή έως 100 € ημερησίως.

• Πλήρη Κάλυψη Εξωνοσοκομειακής Περίθαλψης:

Η εταιρία καλύπτει τα έξοδα περίθαλψης στα Εξωτερικά Ιατρεία Δημόσιου Νοσοκομείου εντός Ελλάδος μέχρι ποσού 1.500 €. Συγκεκριμένα καλύπτονται για:
• Αμοιβές γιατρών, 90% των πραγματοποιηθέντων εξόδων, με ανώτατο όριο τα 50 € ανά επίσκεψη και 300 € ετησίως.
• Διαγνωστικές εξετάσεις, 90% των πραγματοποιηθέντων εξόδων, με ανώτατο όριο τα 300 € ανά περίπτωση και ετησίως
• Μικρές Χειρουργικές επεμβάσεις που δε χρήζουν νοσηλείας, 90% των πραγματοποιηθέντων εξόδων, με ανώτατο όριο τα 600 € ανά περίπτωση και ετησίως
• Αγορά Φαρμάκων, 75% των πραγματοποιηθέντων εξόδων , με ανώτατο όριο τα 300 € ανά περίπτωση και ετησίως

• Χειρουργικό Επίδομα:
Σε περίπτωση που ο ασφαλιζόμενος χρειασθεί να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, συνεπεία ατυχήματος ή ασθένειας, τότε καταβάλλεται χειρουργικό επίδομα ανάλογα με τη σοβαρότητα της επέμβασης με ανώτατο όριο τα 1.000€.

• Αποζημίωση συνεπεία Ατυχήματος

Η Εταιρία αναλαμβάνει την υποχρέωση να καταβάλλει στον ασφαλιζόμενο ή στους δικαιούχους του ποσό αποζημίωσης έως 10.000 €, όταν επέλθει ένας από τους παρακάτω κινδύνους:

Θάνατος από Ατύχημα και Μόνιμη Ολική Αναπηρία. Σε περίπτωση Μόνιμης Μερικής Ανικανότητας από Ατύχημα καταβάλλεται ποσοστό του ανωτέρω ποσού ανάλογα με τον βαθμό της αναπηρίας.

Στην περίπτωση που ο ασφαλιζόμενος υποβάλλει πρώτα το σύνολο των δαπανών του σε άλλον ασφαλιστικό φορέα (δημόσιο ή ιδιωτικό) και αποζημιωθεί με ποσό ίσο ή μεγαλύτερο από το εκάστοτε εκπιπτόμενο, τότε η Εταιρία θα καταβάλλει το 100% της διαφοράς που προκύπτει.

• Συνδυαστικότητα του Προγράμματος HOSPITAL PROTECTION:

Το πρόγραμμα αυτό μπορεί να συνδυαστεί με οποιοδήποτε πρόγραμμα Προσωπικών Ατυχημάτων καθώς και με ανεξάρτητες καλύψεις όπως το Επίδομα Σοβαρών Ασθενειών, η Μόνιμη Ολική Ανικανότητα από Ασθένεια κ.τ.λ. Δεν συνδυάζεται με άλλα νοσοκομειακά προγράμματα.

72662

 

837373

 

 

Τα… φιλόδοξα σχέδια για τον ΕΟΠΥΥ

0

Τα οικονομικά του ΕΟΠΥΥ έβαλαν κάτω στελέχη του οργανισμού, του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους και οι εκπρόσωποι των «θεσμών». Πέραν των διαπιστώσεων και των καταγραφών διαφάνηκαν και οι προθέσεις της ελληνικής πλευράς για το Φορέα.

Υπηρεσιακοί παράγοντες και επικεφαλής διευθύνσεων του ΕΟΠΥΥ συναντήθηκαν σήμερα με τα τεχνικά κλιμάκια του Brussels Group, σε μια συνάντηση, στην οποία συμμετείχαν και εκπρόσωποι του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ.

Δ. Λύχρου: Μην υποτιμάτε την επαγγελματική επάρκεια

0

[starbox]

Η Πράξη του Διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 3350/12-12 υποχρεώνει σε επαναπιστοποίηση γνώσεων όλους τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές ανά πενταετία.

Υποχρεώνει δηλαδή όλους εμάς κάθε πέντε χρόνια να παρακολουθούμε σεμινάρια 75 ωρών, μοιρασμένα σε 15 ώρες κατ΄ έτος, προκειμένου να επαναπιστοποιήσουμε τις γνώσεις μας σε τρεις τομείς :

Α. Προϊόντα
Β. Θεσμικά θέματα της Ασφαλιστικής Αγοράς και
Γ. Ατομικές δεξιότητες στην επικοινωνία.

Όλοι οι φορείς υποβάλαμε έγκαιρα τις προτάσεις αλλά και τις ενστάσεις μας στην ΤτΕ, ελπίζοντας ότι θα λάβει υπ΄ όψιν της κάποιες από τις παρατηρήσεις μας.

Γνωρίζουμε όλοι ότι είναι ανάγκη για κάθε επαγγελματία η συνεχής ενημέρωση πάνω στο αντικείμενο της εργασίας του, αυτό όμως επαφίεται στην δική του κρίση και εξαρτάται πάντοτε από την έφεση, τον σχεδιασμό, και την απόφασή του, για το πώς θέλει να υπηρετήσει και να εξελίξει το επάγγελμά του.

Γίνεται από την ανάγκη του να είναι ενήμερος και επαρκής και όχι από τον καταναγκασμό , που προβλέπεται να του επιβληθεί. Επειδή αδυνατούμε να κατανοήσουμε τον βαθύτερο λόγο, που επιφυλάσσει στο επάγγελμά μας αυτή την ιδιαίτερη μεταχείριση !!, ζητούμε την επανεξέταση αυτής της απόφασης, την κατάργηση των υποχρεωτικών ωρών παρακολούθησης των σεμιναρίων καθώς και του τεστ κατανόησης γνώσεων.

Επισημαίνουμε την ιδιαίτερα σοβαρή παράμετρο της αποτυχίας κάποιου στο τεστ και την αδυναμία προσκόμισης στο Επιμελητήριο του πιστοποιητικού γνώσεων.
Τί θα σημαίνει αυτό ; Ότι δεν θα μπορεί να ανανεώσει την εγγραφή του και άρα δεν θα μπορεί να ασκεί πλέον ένα επάγγελμα που άσκησε επιτυχώς για 20, 30 ή 40 χρόνια;

Ποιός άλλος επαγγελματίας έχει αντιμετωπίσει ποτέ ένα τέτοιο ενδεχόμενο ;
Ποιός άλλος επαγγελματίας περνάει ΚΤΕΟ ανά πενταετία !

Ο Γιατρός αν δεν ενημερώνεται για τις εξελίξεις στον τομέα του, χάνει την άδειά του ; Όχι βέβαια ! Την Πελατεία του μπορεί να χάσει, όπως και ο Δικηγόρος, η ο Φοροτεχνικός κ.ο.κ.

Όμως το θέμα είναι πολύ σοβαρό και πρέπει να δραστηριοποιηθούμε άμεσα πριν δημιουργήσει παγιωμένα τέρατα.
► Επαναφέρουμε το θέμα στην Τράπεζα της Ελλάδος,
Ζητούμε την υποστήριξη των Επιμελητηρίων που τα αφορά άμεσα η παραμονή μας στο επάγγελμα, και
► Απευθυνόμαστε στην ηγεσία του αρμόδιου Υπουργείου προκειμένου να ενημερωθεί και να παρέμβει άμεσα.

Υψηλή τεχνογνωσία της ΥΔΡΟΓΕΙΟΥ Vienna Insurance Group

0

Εκπρόσωποι του Vienna Insurance Group, ενός από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, με 50 ασφαλιστικές εταιρείες σε 25 χώρες και συνολικά ασφάλιστρα ύψους 9,4 δις ευρώ το 2014, επισκέφθηκαν πρόσφατα την Υδρόγειο Ασφαλιστική, με σκοπό την ενημέρωση και καθοδήγησή τους αναφορικά με τη μεθοδολογία και τεχνογνωσία υλοποίησης δύο σημαντικών λύσεων της SAS που έχει υιοθετήσει η ελληνική εταιρεία στους κρίσιμους τομείς της Διαχείρισης Δεδομένων και Ασφαλιστικής Απάτης.

Στη συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε στις αρχές Μαρτίου στα Κεντρικά Γραφεία της Υδρογείου στην Αθήνα, συμμετείχαν υψηλόβαθμα στελέχη, μεταξύ αυτών και οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι, δύο εκ των θυγατρικών του Αυστριακού ασφαλιστικού ομίλου στη Ρουμανία (ASIROM & OMNIASIG). Εκ μέρους της Υδρογείου, συμμετείχαν ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Παύλος Κασκαρέλης, ο Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων και Αναλογιστικής, κ. Θάνος Αγγελόπουλος, καθώς και ομάδα εργασίας στελεχών των Διευθύνσεων Αποζημιώσεων, Διαχείρισης Κινδύνων – Αναλογιστικής και Εσωτερικού Ελέγχου. Παρευρέθηκαν επίσης στελέχη της SAS, η οποία αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη της Υδρογείου και του Vienna Insurance Group στους τομείς της Διαχείρισης Δεδομένων και Ασφαλιστικής Απάτης.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, παρουσιάσθηκε από την Υδρόγειο η εξέλιξη των δύο έργων όπως αυτά υλοποιούνται, μέσω των ανάλογων μηχανογραφικών εφαρμογών, τα τελευταία δύο χρόνια. Η παρουσίαση εστίασε ιδιαίτερα στην τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει η εταιρεία στους τομείς αυτούς καθώς και τα σημαντικά οφέλη που έχει αποκομίσει σε δύο επίπεδα:

– Τη βελτίωση της λήψης στρατηγικών επιχειρηματικών αποφάσεων, μέσω της εξασφάλισης πιο ποιοτικών δεδομένων που χρησιμοποιούνται στην τιμολόγηση των προϊόντων της, την αποθεματοποίηση, την πελατοκεντρική στρατηγική της, κ.α.,
– Την καθημερινή της λειτουργία και πρακτική, όπως, για παράδειγμα, την αναβάθμιση της λειτουργίας της Διεύθυνσης Αποζημιώσεων, μέσω της καλύτερης ανίχνευσης και διαχείρισης πιθανών περιπτώσεων ασφαλιστικής απάτης.

Η συνάντηση έκλεισε με μία ενδιαφέρουσα συζήτηση πάνω σε επιμέρους σημεία της παρουσίασης καθώς και ανταλλαγή απόψεων για τις ασφαλιστικές αγορές της Ελλάδας και άλλων Ευρωπαϊκών χωρών.

Χ. Σταυρίδης: Τα εμπόδια ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς

0

[starbox]

Στην πρόσφατη εκδήλωση στις 27/2/2015 της ΕΑΕΕ στο Μέγαρο Μουσικής έγινε αναφορά από τον πρόεδρο της ένωσης κ. Α. Σαρρηγεωργίου όπως και από ορισμένους άλλους ομιλητές στο παρελθόν στο γεγονός, ότι η σχέση ασφαλίστρων με το ΑΕΠ της ελληνικής αγοράς, εδώ και πολλά χρόνια κυμαίνεται μεταξύ 2% – 2,5% ενώ ο αντίστοιχο μέσος όρος των χωρών της ΕΕ έχει φτάσει περίπου στο 8% .
Η επισήμανση του γεγονότος αυτού έχει τεράστια σημασία γιατί προκύπτει επιτακτικό το ερώτημα τι εμποδίζει την αγορά μας να τριπλασιάσει τα ασφάλιστρά της πλησιάζοντας τον μέσο όρο με συνέπεια την καλύτερη ασφάλιση των κινδύνων των πολιτών, την σημαντική αύξηση των κερδών των ασφαλιστικών εταιριών, την αύξηση των εισοδημάτων των διαμεσολαβούντων και την χρηματοδότηση της ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας ;

Προκειμένου να αναπτυχθεί μια ασφαλιστική αγορά απαιτείται η αλληλεπίδραση πέντε κυρίως παραγόντων.
– Η ύπαρξη πλεονάσματος εισοδήματος στους πολίτες, ώστε να διοχετευθεί προς προστασία των εισοδημάτων και της περιουσίας των, γνωστού στην ασφαλιστική ορολογία ως disposable for investment income.
– Η ύπαρξη καλά οργανωμένης και εποπτευόμενης ασφαλιστικής αγοράς, ώστε να διατίθενται ασφαλιστικά προγράμματα που να καλύπτουν τις ασφαλιστικές ανάγκες των πολιτών.
– Η ύπαρξη δικτύων διαμεσολαβούντων με επαρκές επίπεδο εκπαίδευσης, επιμόρφωσης και εμπειρίας ώστε να είναι σε θέση να διοχετεύσουν ασφαλιστικές υπηρεσίες ποιότητας στην αγορά.
– Η ύπαρξη ασφαλιστικής συνείδησης των πολιτών, είναι μεν προαπαιτούμενο αλλά είναι ανάγκη να προϋπάρξει η ορθή νοοτροπία των διοικούντων, που ασκούν την ασφαλιστική πολιτική, ώστε να διαδοθεί η ιδέα της ασφάλισης στους πολίτες από τα σχολικά τους χρόνια και η δια βίου εκπαίδευση, επιμόρφωση και πιστοποίηση των διαμεσολαβούντων και των στελεχών των εταιρειών, που με την σειρά τους θα διαμορφώσουν την ασφαλιστική συνείδηση των πολιτών.

– Τέλος η ύπαρξη εκσυγχρονισμένου νομοθετικού πλαισίου και ιδίως ρεαλιστικής φορολογικής πολιτικής που να υποστηρίζει με σοβαρά κίνητρα την ανάπτυξη της αγοράς, ώστε να δημιουργούνται θέσεις εργασίας τόσο στο παραγωγικό όσο και στο διοικητικό σύστημα των εταιριών καθώς και στον χώρο των διαμεσολαβούντων.

Εδώ πρέπει να διευκρινιστεί η διαφορά μεταξύ των εννοιών της εκπαίδευσης (training) και της επιμόρφωσης (education). Εκπαίδευση είναι η ικανότητα να αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευθέντες την επαγγελματική τους καθημερινότητα με αποτελεσματικότητα, ενώ επιμόρφωση είναι η ικανότητα να αντιμετωπίζει ο επιμορφωμένος και πιστοποιημένος σύμβουλος και τις πλέον δύσκολες περιπτώσεις με αποτελεσματικότητα. ΟΙ δαπάνες της πρώτης καλύπτονται από τις ασφαλιστικές εταιρείες ενώ οι δαπάνες της δεύτερης πρέπει να καλύπτονται από τους ίδιους τους διαμεσολαβούντες.

Σχετικά με τον πρώτο παράγοντα ακόμη και σε περιόδους ευημερίας η ανισοκατανομή των εισοδημάτων είναι δεδομένη. Σε γενικές γραμμές το 70% των οικογενειών ελέγχει το 30% των αποταμιευμάτων ενώ το υπόλοιπο 30% των οικογενειών ελέγχει το 70% των αποταμιευμάτων. Στόχος των ασφαλιστικών εταιριών (target group) ήταν πάντα η αγορά των μεσαίων και χαμηλών εισοδημάτων, την οποία στοχεύει η εκπαιδευτική τους πολιτική, ώστε σ’ αυτήν την αγορά ο εκπαιδευμένος διαμεσολαβητής να είναι αποτελεσματικός. Η αγορά των υψηλών εισοδημάτων που αξιοποιείται με τις επιχειρηματικές ασφαλίσεις και η αγορά των προσώπων με υψηλό φορολογικό συντελεστή παραμένει σε μεγάλο βαθμό αναξιοποίητη λόγω του ότι οι επιμορφωμένοι και πιστοποιημένοι (επιστήμονες) διαμεσολαβούντες είναι ελάχιστοι. Πρέπει να τονιστεί ότι παράλληλα κινήθηκε και η πολιτεία, που δεν αναπροσάρμοσε ακόμη το νομοθετικό πλαίσιο και την φορολογική νομοθεσία, ώστε να αξιοποιηθεί η αγορά των επιχειρηματικών ασφαλίσεων (business insurance) και γενικότερα των υψηλών εισοδημάτων (affluent market ).

Μια άλλη ανισοκατανομή, η ανισοκατανομή της δύναμης πωλήσεων αποτελεί επίσης εμπόδιο ανάπτυξης. Το 75% βρίσκεται στην πρωτεύουσα και το υπόλοιπο εξυπηρετεί την περιφέρεια αν και μόνο το 35% του διαθεσίμου προς επένδυση εισοδήματος προέρχεται από την πρωτεύουσα.

Είναι λογικό και αναμενόμενο σε περιόδους κρίσης, που μειώνονται κυρίως τα μεσαία και χαμηλά εισοδήματα, να μειώνεται έως μηδενισμού το διαθέσιμο προς επένδυση εισόδημα των πολιτών, ενώ οι ασφαλιστικές τους ανάγκες να αυξάνονται γεγονός που δημιουργεί αντικειμενική αδυναμία καταβολής ασφαλίστρων, με αποτέλεσμα συρρίκνωση των συνολικών ασφαλίστρων της αγοράς, μιας αγοράς με δυνατότητες τριπλασιασμού τουλάχιστον των ασφαλίστρων, αν αξιοποιούσε την αγορά των υψηλών εισοδημάτων που επηρεάζονται πολύ λιγότερο από την κρίση. Τονίζεται ότι η αγορά αυτή μπορεί να αξιοποιηθεί μόνο από επιμορφωμένους διαμεσολαβητές.

Σχετικά με τον δεύτερο παράγοντα γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πολύ καλά οργανωμένες εταιρίες αλλά και εταιρίες που πρέπει να βελτιώσουν αρκετά τις επιδόσεις τους σε αυτόν τον τομέα. Η εποπτεία οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι προσφάτως βελτιώθηκε και ότι πάρθηκαν μη δημοφιλείς αλλά σημαντικές αποφάσεις βελτίωσης, αφού όμως προηγουμένως πληγώθηκε σοβαρά η αξιοπιστία του κλάδου. Είναι γεγονός ότι η αγορά μας διαθέτει ποικιλία προγραμμάτων σε βαθμό που είναι πολύ δύσκολο άτομα από τα μεσαία και χαμηλά εισοδήματα να ζητήσουν καλύψεις που δεν υπάρχει δυνατότητα παροχής τους. Είναι όμως επίσης γεγονός ότι η δυνατότητα για συμβόλαια υψηλών καλύψεων και ασφαλίστρων π.χ. στον τομέα της ζωής και όχι μόνο, είναι περιορισμένη.

Τονίζεται ότι το 1% της αγοράς των υψηλών εισοδημάτων ισοδυναμεί χονδρικά με το 10% της αγοράς των μεσαίων και χαμηλών. Η ανάπτυξη αυτής της αγοράς θα αποτελέσει την πρόκληση των αμέσως επομένων ετών. Η έλλειψη επιμόρφωσης των διαμεσολαβούντων που θα ενδιαφερόντουσαν να ασχοληθούν, οι δυσκολίες στην εκτίμηση των κινδύνων και στην αποδοχή τους από τους αντασφαλιστές και η μη επικαιροποίηση του νομοθετικού πλαισίου σε συνδυασμό με την αδιαφορία για την αξιοποίηση της affluent market αποτελούν , όχι αξεπέραστο εμπόδιο.

Σχετικά με τον τρίτο παράγοντα η εσωτερική (εταιρική) εκπαίδευση μέσω των αντιστοίχων διευθύνσεων εκπαίδευσης των ασφαλιστικών εταιριών έδειξε σε γενικές γραμμές ικανοποιητικά αποτελέσματα. Η πιστοποίηση των αναγκαίων γνώσεων για την άσκηση του επαγγέλματος των διαμεσολαβούντων από την πολιτεία μέσω της εποπτικής αρχής εμφανίστηκε με μεγάλη καθυστέρηση. Όσο για την ενημέρωση και την παρότρυνση των διαμεσολαβούντων από την ηγεσία των εταιριών με τις οποίες συνεργάζονται, να επενδύουν τουλάχιστον το 3% του ετησίου εισοδήματός τους για την επιμόρφωσή τους προκειμένου να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους και να αυξήσουν την απόδοση και το εισόδημά τους, δυστυχώς είναι από ανεπαρκής έως ανύπαρκτη. Είναι πράγματι εντυπωσιακό το γιατί δεν αξιοποιείται αυτός ο ανέξοδος για τις εταιρίες τρόπος αύξησης της παραγωγής τους.

Σχετικά με τον τέταρτο παράγοντα εκτιμούμε ότι τα εμπόδια είναι πολύ δύσκολο να ξεπεραστούν διότι η παρεχόμενη εκπαίδευση στους νέους και η επανεκπαίδευση των παλαιοτέρων διαμεσολαβητών είναι μη συμβατή με τα σημερινά δεδομένα. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η προηγούμενη γενεά διαμεσολαβητών χαρακτηρίζονταν ως γενεά του …λόγου, ενώ η νέα γενεά χαρακτηρίζεται ως γενεά της… εικόνας. Η εξεύρεση δυνητικών πελατών με την μέθοδο π.χ. των συστάσεων (refered leads) προοδευτικά θα υποκατασταθεί από την εξεύρεση μέσω του (face book,twitter,linkdin) καθώς και η χρήση του τηλεφώνου ως μέσου προσέγγισης και η πρώτη συνάντηση, από την αδάπανη σε χρήμα και χρόνο επαφή μέσω (skype, Oovoo κλπ.). Επίσης οι ωριαίες παρουσιάσεις για ανάλυση αναγκών έχουν υποκατασταθεί από πεντάλεπτες ενημερώσεις με τη χρήση ειδικών εικόνων από Tablet ή i-phone ή pocket Projectors.

Αναφορικά με την επιμόρφωση και την πιστοποίηση τα βιβλία έχουν αντικατασταθεί από τα e-books και οι τάξεις των εκπαιδευομένων από μαθήματα μέσω webinars όπου μπορεί κάποιος να συμμετέχει ακόμη και από το σπίτι του από τον υπολογιστή του και να εκπαιδεύεται και να ενημερώνεται με το σύστημα του e-learning. Σημαντικό εμπόδιο επίσης είναι ότι διαμεσολαβητές νέας γενεάς είναι πολύ δύσκολο να διοικούνται από συντονιστές της παλαιάς που δεν έχουν επικαιροποιήσει τις γνώσεις τους. Ας αναλογιστούμε πόσοι συντονιστές κάνουν τις εβδομαδιαίες συναντήσεις τους, ομαδικές ή ατομικές διαδικτυακά. Η δυσαρμονία αυτή δυστυχώς δεν έχει, τουλάχιστον στο βαθμό που θα έπρεπε, αντιμετωπιστεί από ένα μεγάλο μέρος των διευθύνσεων πωλήσεων.

Τέλος πέμπτο παράγοντα αποτελεί το νομοθετικό πλαίσιο και η φορολογική νομοθεσία που αναφέρεται στον ασφαλιστικό κλάδο. Κατά τη γνώμη μου παρ’ όλες τις βελτιώσεις που έχουν προέλθει από τις σχετικές ντιρεκτίβες της ΕΕ, αποτελεί όχι απλώς εμπόδιο αλλά ισχυρή τροχοπέδη στην ανάπτυξη της αγοράς μας. Τελευταίως έχουν συμβάλλει σ’ αυτό οι μεταβολές στην φορολογική νομοθεσία λόγω της κρίσης. Η φορολόγηση των πολιτών, λόγω των συνθηκών, δεν στηρίζεται πλέον στη φοροδοτική τους ικανότητα αλλά στην ανάγκη επίτευξης των εισπρακτικών στόχων του κράτους. Οι πρόσφατες φορολογικές ρυθμίσεις αποτελούν σοβαρό εμπόδιο ανάπτυξης της αγοράς εμποδίζοντας κυρίως την επιβίωση των νεοεισερχόμενων στον κλάδο συνεργατών.

Συμπερασματικά εφ’ όσον συμφέρει όλα τα μέρη, πολίτες ανασφάλιστους και ασφαλισμένους, τις ασφαλιστικές εταιρίες, τους υπαλλήλους, τους διαμεσολαβούντες και το κράτος ο τριπλασιασμός του ασφαλίστρου, θα έπρεπε να υπάρχει όχι μόνο συμφωνία αλλά και συνεργασία για την άρση των εμποδίων. Η αισιοδοξία μας για το μέλλον οφείλεται στο ότι όλα τα προβλήματα είναι δυνατόν να επιλυθούν και φυσικά τα εμπόδια να αρθούν, απαιτείται όμως η σχετική βούληση και η άμεση δράση.

Η αξιοποίηση της αγοράς των υψηλών εισοδημάτων, η ανάπτυξη των επιχειρηματικών ασφαλίσεων με σκοπό την εξασφάλιση της συνέχισης της λειτουργίας της επιχείρησης με ανάθεση της διοίκησης στους επιζώντες εταίρους, η ασφάλιση των στελεχών των επιχειρήσεων με σκοπό την εξεύρεση πόρων αντικατάστασής τους, η κάλυψη των οφειλών του επιχειρηματία με σκοπό την μη επιβάρυνση των διαδόχων του στη διοίκηση της εταιρίας ή στην απόκτηση κυριότητας ενός περιουσιακού στοιχείου, η προστασία της τιμής της μετοχής της εταιρίας από την απώλεια του επιχειρηματία ή της ομάδας διοίκησης, η χρήση της ασφάλειας ζωής για δωρεές σε κοινωφελή ιδρύματα π.χ. μονές, ναούς, πανεπιστήμια και γενικότερα κοινωφελή ιδρύματα θα συμβάλλουν αποφασιστικά στην άρση των εμποδίων για την σύγκλιση του σημερινού συντελεστή με τον μέσο όρο των κρατών της ΕΕ.

Επίσης η επικαιροποίηση τόσο της εκπαίδευσης όσο και της επιμόρφωσης των συντονιστών και γενικά όσων διοικούν επιμορφωμένους και πιστοποιημένους διαμεσολαβητές θεωρείται απαραίτητη όσο και η συνεργασία και ο συντονισμός όλων των παραγόντων που αναφέρθηκαν πιο πάνω και τονίζεται ότι το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών (Ι.ΧΟ.Σ) διαθέτει την τεχνογνωσία να υποστηρίξει αυτήν την προσπάθεια.

ΣΥΑΕ: Πρόσκληση σε παιδική παράσταση

0

Σε ανακοίνωση του ο Σύλλογος Υπαλλήλων Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων (ΣΥΑΕ) παραθέτει πρόσκληση προς τα «λιλιπούτεια» μέλη των οικογενειών που εργάζονται στον ασφαλιστικό κλάδο στη παιδική θεατρική παράσταση http://insuranceworld.gr/wp-content/uploads/2015/03/ΣΥΑΕ.doc.

Δείτε την ανακοίνωση εδώ.

Νοκ άουτ ο Χλέτσος από τον ΕΟΠΥΥ

0

Εκτός «κούρσας» έθεσε τον εαυτό του ο καθηγητής Οικονομικών, Μ. Χλέτσος, ο οποίος εμφανιζόταν ως ο επικρατέστερος για τη θέση του προέδρου του ΕΟΠΥΥ.

Σε σίριαλ εξελίσσεται η επιλογή του νέου επικεφαλής του ΕΟΠΥΥ για την κυβέρνηση, η οποία θα πρέπει να ανατρέξει και πάλι στη λίστα των υποψηφίων, αφού ο άνθρωπος που φερόταν ως ο διαλεκτός Μαξίμου και Αριστοτέλους βγήκε εκτός διεκδίκησης.

Ο Μιχάλης Χλέτσος, η επιλογή του οποίου για τη θέση του Οργανισμού ήταν σχεδόν σίγουρη, σύμφωνα με κάθε πληροφορία, αποφάσισε να θέσει ο ίδιος τον εαυτό του εκτός ΕΟΠΥΥ, επιλέγοντας να διατηρήσει την ακαδημαϊκή του θέση. Όπως εξηγεί ο ίδιος στο Onmed και τη Ν. Σπαγαδώρου, το μπαράζ των πρόσφατων δημοσιευμάτων και αναρτήσεων, που τον παρουσίαζαν ως μνημονιακό υποψήφιο, αποτέλεσαν και τον καταλυτικό παράγοντα στην απόφαση του.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ.

Generali: Ενδυναμώνει το στελεχιακό δυναμικό της

0
Μαρία Καμπανέλλου, HR Manager, Generali

Με πέντε νέα στελέχη, με πολυετή εμπειρία στην ασφαλιστική αγορά, ενισχύθηκε πρόσφατα η διεύθυνση HR αλλά και η πολυδύναμη ομάδα της Διεύθυνσης Πωλήσεων της Generali Hellas. Η κίνηση αυτή συνάδει με τη «διατήρηση της φιλοσοφίας της εταιρίας για δυναμική ανάπτυξη των μεγεθών της και του μεριδίου Αγοράς της, διαμέσου των ανθρωποκεντρικών Δικτύων», όπως ανέφερε ο κ. Μιχάλης Σωτηράκος, Διευθυντής Πωλήσεων της Generali Hellas.

Papadopoulos
Ευθύμιος Παπαδόπουλος
Papastaurou
Ελευθέριος Παπασταύρου

Μέλος του δυναμικού της Generali αποτελεί από τον Νοέμβριο του 2014 η κα Μαρία Καμπανέλλου, η οποία ανέλαβε καθήκοντα ΗR Manager. Η κα Καμπανέλλου είναι στέλεχος με πολυετή υπηρεσία στον τομέα της διαχείρισης ανθρώπινου προσωπικού και έχει διαγράψει μια επιτυχημένη επαγγελματική πορεία σε σημαντικές θέσεις ευθύνης, σε πολυεθνικές εταιρείες.

Salouros
Ευθύμιος Σαλούρος
Maurommati
Μαίρη Μαυρομμάτη

Ξεκίνησε την επαγγελματική της σταδιοδρομία το 1995, στη φαρμακευτική εταιρεία Rhone-Poulenc Rorer. Στη συνέχεια, εργάστηκε σε μεγάλους οργανισμούς μεταξύ των οποίων και οι Hyundai Hellas, KPMG Consultants, Siemens, καθώς και η Ecolab, όπου ήταν υπεύθυνη Ανθρώπινου Δυναμικού για τις χώρες των Βαλκανίων, Αφρικής και Μέσης Ανατολής. Τα τελευταία χρόνια κατείχε τη θέση της HR Manager για την Ελλάδα και τη Μέση Ανατολή στην IMS Health S.AΗ κα. Καμπανέλλου είναι κάτοχος BSc στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Northeastern University στη Βοστώνη, ενώ διαθέτει και MBA από το University of LaVerne.Ma

Τη θέση του Επιθεωρητή Ανάπτυξης Πωλήσεων για τα Ανεξάρτητα Δίκτυα στη Διεύθυνση Πωλήσεων Ασφαλίσεων Ζωής ανέλαβε ο κ. Ελευθέριος Παπασταύρου. Ο κ. Παπασταύρου, έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σε θέματα πωλήσεων και διαθέτει πολυετή εμπειρία στις διευθύνσεις πωλήσεων πολυεθνικών και ελληνικών ασφαλιστικών επιχειρήσεων, τόσο στον κλάδο ζωής όσο και γενικών ασφαλίσεων. Πριν ενταχθεί στην οικογένεια της Generali ο κ. Παπασταύρου ήταν περιφερειακός Διευθυντής Πωλήσεων Ζωής στην ασφαλιστική εταιρία «Ευρωπαϊκή Ένωση- Ασφάλειαι Μινέττα».

Τη θέση του Επιθεωρητή Ανάπτυξης Πωλήσεων στη Διεύθυνση Πωλήσεων Δικτύου Agency ανέλαβε ο κ. Ευθύμιος Παπαδόπουλος. Ο κ. Παπαδόπουλος είναι απόφοιτος του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών, και διαθέτει MSc του τμήματος Financial Mathematics του “University of Lancaster”. Αρχικά ο κ. Παπαδόπουλος εργάστηκε σε εταιρείες παροχής οικονομικών υπηρεσιών ενώ στη συνέχεια απασχολήθηκε στον Όμιλο Eurobank. Τα τελευταία χρόνια διετέλεσε επιθεωρητής πωλήσεων στην Allianz, στα τμήματα bancassurance, μεσιτών ασφαλίσεων και ειδικότερα στο τμήμα του Agency.

Επίσης, Επιθεωρητής Ανάπτυξης Πωλήσεων στη Διεύθυνση Πωλήσεων Ομαδικών Ζωής ανέλαβε ο κ. Ευθύμιος Σαλούρος. Ο κ. Σαλούρος έχει σπουδάσει Computing Science στο Staffordshire University και είναι κάτοχος Diploma in Business Administration από το Merit / Leicester University. Ο ίδιος διαθέτει σημαντική εμπειρία στην ανάπτυξη των ομαδικών ασφαλίσεων και έχει εργαστεί σε τεχνικά τμήματα βρετανικών εταιρειών. Στη συνέχεια και μέχρι πρόσφατα συνεργάζονταν με τον όμιλο της Inchcape Plc με κύριο αντικείμενο την ανάπτυξη δικτύου πωλήσεων σε συνεργασία με ανεξάρτητους μεσίτες ασφαλίσεων.

Τη θέση της Επιθεωρήτριας Ανάπτυξης Πωλήσεων της Διεύθυνσης Πωλήσεων Ομαδικών Ζωής ανέλαβε η κυρία Μαίρη Μαυρομμάτη. Η κυρία Μαυρομμάτη, είναι απόφοιτος του University of Portsmouth με MSc in Business Economics. Ξεκίνησε την καριέρα της στην Colgate & Palmolive Hellas. Από το 2004 μέχρι τώρα συνεργάστηκε με την Metlife Greece στα τμήματα Bancassurance, αρχικά, και εταιρικών πωλήσεων στη συνέχεια, με έμφαση στο cross selling αλλά και στη δημιουργία tailor made συνταξιοδοτικών προγραμμάτων και προϊόντων ασφάλισης υγείας.

Όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Generali Hellas κ. Πάνος Δημητρίου: «Η Generali συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της αναζητώντας νέα στελέχη που με την εμπειρία και το ταλέντο τους θα συνδράμουν ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων της εταιρίας. Καλωσορίζουμε τα νέα στελέχη στην οικογένεια της Generali και είμαστε βέβαιοι ότι με την ομαδική εργασία αλλά και την αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογιών, θα συνεχίσουμε να διαθέτουμε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, τόσο προς τους συνεργάτες μας ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, όσο και τους ασφαλισμένους μας».