back to top
18.9 C
Athens
Κυριακή Ιανουάριος 12 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1752

Νέα ασφαλιστικά-επενδυτικά προγράμματα από την Groupama

0

Τα «Groupama ΖΕΝ 80 Μάιος 2015» & «Groupama ΖΕΝ 50 Μάιος 2015» τα οποία διατίθενται αποκλειστικά στην Ελλάδα από την Groupama, είναι δύο ασφαλιστικό – επενδυτικά προγράμματα συνδεδεμένα με το δείκτη Euro Stoxx 50® (δείκτης αναφοράς, ο οποίος περιλαμβάνει 50 μετοχές των μεγαλύτερων εταιριών υψηλής κεφαλαιοποίησης της ευρωζώνης, από διαφόρους κλάδους). Το πρώτο συνδέεται μέσω τίτλου της Credit Suisse AG London Branch και το δεύτερο της BNP Paribas Arbitrage Issuance B.V.

Ο μηχανισμός του κάθε τίτλου είναι απλός και απόλυτα διάφανος. Κάθε χρόνο που η εξέλιξη του δείκτη Euro Stoxx 50® είναι θετική ή σταθερή σε σχέση με την αρχική κατοχυρώνεται καθορισμένο κέρδος (ετήσιο κουπόνι) για τη λήξη.

Στη λήξη του τίτλου προστίθενται τα τυχόν ετήσια κουπόνια και το άθροισμά τους κατοχυρώνεται αυτομάτως και σαν τελικό συνολικό κέρδος.

«Τα δύο αυτά προγράμματα αποτελούν την 4η και 5η έκδοση, αντίστοιχα, του Groupama ΖΕΝ – Αύγουστος 2011, που διαθέσαμε το καλοκαίρι του 2011 και που έχει επιτρέψει στους κατόχους του να κατοχυρώσουν κουπόνια για κάθε έτος της μέχρι στιγμής διάρκειάς του, όπως εξηγεί ο κ. Χρήστος Κάτσιος, Εμπορικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής. «Αν και διαφορετικές, οι νέες αυτές εκδόσεις, προσφέρουν τη δυνατότητα υψηλής απόδοσης, συμμετοχής στη δυναμική απόδοση της ευρωπαϊκής αγοράς μετοχών μέσω του παραπάνω δείκτη και πρόσβαση στα επενδεδυμένα χρήματα από το 1ο κιόλας τρίμηνο. Για το λόγο αυτό έχουμε χαρακτηρίσει τη σειρά προγραμμάτων Groupama ΖΕΝ ως προϊόντα με δυναμωτικές ιδιότητες».

Λήξη περιόδου εγγραφών στις 09 Μαΐου 2015.

Αναλυτικές πληροφορίες καθώς και τρόποι συμμετοχής στα προγράμματα Groupama ZEN, διατίθενται στα 800 11 93 800, 210 329511 ή με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο www.groupama.gr

Έτσι θα είναι η νέα ΠΦΥ

0

Για τη διαμόρφωση ενός συστήματος πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας (ΠΦΥ) με διττό χαρακτήρα, που θα αξιοποιεί την πληθώρα των άξιων εξειδικευμένων γιατρών που έχει η χώρα, κάνει λόγο ο ΓΓ Δημόσιας Υγείας. Παράλληλα, εκφράζει τη βούλησή του να εργαστεί ακούραστα γι’ αυτό το σκοπό.

Με ανάρτηση που έκανε στην προσωπική του σελίδα στο facebook, ο Γιάννης Μπασκόζος μιλάει για ένα σύστημα ΠΦΥ που θα βασίζεται σε δύο άξονες: σε πρώτο επίπεδο τοποθετεί τις μονάδες οικογενειακής ιατρικής, ενώ στο δεύτερο επίπεδο τοποθετεί το «δίκτυο δημόσιας εξωνοσοκομειακής φροντίδας».

Ο δεύτερος άξονας θα περιλαμβάνει τα Κέντρα Υγείας αλλά και τα πρώην πολυιατρεία του ΙΚΑ, στα οποία δύνανται να ενταχθούν οι πιο εξειδικευμένοι ιατροί, αφού στις μονάδες οικογενειακής ιατρικής εντάσσονται πιο γενικές ειδικότητες όπως παθολόγοι, γενικοί γιατροί και παιδίατροι.

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

ΕΙΑΣ – Οικονομικό Παν/μιο Αθηνών: Mini MBA

0
eias logo

Στο ευμετάβλητο περιβάλλον του σήμερα, η ανάγκη για την εκπαίδευση και την κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Ως εκ τούτου, καθίσταται ολοένα και πιο σαφές ότι η ανάπτυξη των ικανοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί αναγκαιότητα προκειμένου οι οργανισμοί να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και να βγουν, όσο το δυνατόν, αλώβητοι από τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που μαστίζει τη χώρα και τις επιχειρήσεις.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) ξεκινά στις 8 Μαΐου 2015 τη νέα του συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) με την από κοινού δημιουργία ενός Mini MBA.
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών είναι ένας διακεκριμένος δημόσιος φορέας μάθησης, γνωστός για το υψηλό επίπεδο των διδασκόντων και των ακαδημαϊκών προγραμμάτων του, που εξασφαλίζει την προστιθέμενη αξία του προγράμματος.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προσφέρει στους συμμετέχοντες έναν άρτια σχεδιασμένο και καινοτομικό κύκλο επτά εκπαιδευτικών ενοτήτων, από εξειδικευμένους καθηγητές τόσο από άποψη ακαδημαϊκής αριστείας όσο και πρακτικής εμπειρίας. Μέσω της χρήσης πρωτοποριακών μεθόδων διδασκαλίας και εργαλείων, το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό να προσφέρει στους συμμετέχοντες πρακτικές γνώσεις που θα τους βοηθήσουν να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που άπτονται των αναγκών της ασφαλιστικής αγοράς. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτός από τη μετάδοση σημαντικών γνώσεων και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εκπαιδευόμενων, το πρόγραμμα στοχεύει και στην επιτυχή εφαρμογή των όσων θα διδαχθούν οι συμμετέχοντες.
Μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
• Βελτιώσουν τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους, να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους και να
βελτιώσουν τις επιδόσεις τους.
• Κατανοήσουν, αναλύσουν και επιλύσουν σύνθετες καταστάσεις με την εφαρμογή σύγχρονων
μεθόδων και εργαλείων.
• Αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τη δική τους προσωπικότητα και το εργασιακό τους προφίλ.
• Επεκτείνουν τις εμπειρίες τους και να διευρύνουν τις προοπτικές τους, οι οποίες θα είναι ευεργετικές
για την παραγωγή ιδεών σε τομείς της αρμοδιότητάς τους.
• Μάθουν από μερικούς από τους πιο άρτια καταρτισμένους ακαδημαϊκούς/επαγγελματίες.
• Διευρύνουν τα δίκτυά τους εντός και εκτός του οργανισμού.
Τα μαθήματα είναι ειδικά προσαρμοσμένα και επικεντρώνονται σε θέματα που αφορούν στον ασφαλιστικό τομέα. Η καινοτόμος μεθοδολογία διδασκαλίας διαφοροποιείται από την παραδοσιακή διδασκαλία, συνδέοντας τις κλασικές διαλέξεις με διάφορες καινοτομικές μεθόδους μάθησης (π.χ., μελέτες περιπτώσεων, παιχνίδια ρόλων, προσομοιώσεις του επιχειρηματικού περιβάλλοντος) και παρέχοντας πλούσιο υποστηρικτικό υλικό (π.χ., εξειδικευμένα άρθρα, βίντεο, σχετικούς ιστότοπους), στο οποίο οι συμμετέχοντες μπορούν να ανατρέξουν προκειμένου να ενημερωθούν περαιτέρω. Αυτές οι πρωτοποριακές μέθοδοι διδασκαλίας προσφέρουν πολλαπλά επίπεδα μάθησης, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν καλύτερα τη θεματολογία που πραγματεύονται οι εκπαιδευτικές ενότητες και να εφαρμόσουν τις γνώσεις που έχουν αποκομίσει σε πραγματικά θέματα/προβλήματα.

Προσέγγιση Υλοποίησης του Έργου

Η προσέγγιση υλοποίησης του εκπαιδευτικού προγράμματος στηρίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες, οι οποίοι διασφαλίζουν την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητά του. Οι πυλώνες αυτοί είναι οι εξής: α) Το ίδιο το περιεχόμενο της εκπαίδευσης, β) οι εισηγητές που θα πλαισιώσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, γ) ο τρόπος εκπαίδευσης και τα εκπαιδευτικά μέσα που θα αξιοποιηθούν με γνώμονα την αποτελεσματικότερη απόκτηση και χρήση της νέας γνώσης, δ) η υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας τόσο σε διαχειριστικό όσο και σε διοικητικό επίπεδο.

Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελείται από επτά (7) εκπαιδευτικές ενότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν 90 εκπαιδευτικές ώρες διαδραστικής εκπαίδευσης (interactive training). Οι ενότητες αυτές έχουν σχεδιασθεί με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες του τομέα των υπηρεσιών και του κλάδου των ασφαλειών. Σε αυτό το πλαίσιο, καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων το οποίο περιλαμβάνει τόσο ποσοτικές/τεχνικές θεματικές ενότητες (π.χ. χρηματοοικονομική για μη χρηματοοικονομικά στελέχη) όσο και ποιοτικές/αντιληπτικές θεματικές ενότητες (π.χ. ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων και ηγεσία).

Μετά το τέλος των εκπαιδευτικών ενοτήτων οι συμμετέχοντες θα κληθούν να δώσουν μία σύντομη εξέταση, η επιτυχία στην οποία θα τους προσφέρει το Πιστοποιητικό Εκπαίδευσης από το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.
Εκπαιδευτικές Ενότητες – Διδάσκοντες Προγράμματος
• Ενότητα 1: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Επικοινωνίας & Παρουσιάσεων (10 ώρες)
Εισηγητής: Δημήτρης Λυμπερόπουλος, Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό ΟΠΑ
• Ενότητα 2: Χρηματοοικονομική για μη-χρηματοοικονομικά Στελέχη (14 ώρες)
Εισηγητής: Κώστας Δράκος, Αναπληρωτής Καθηγητής ΟΠΑ
• Ενότητα 3: Ανάπτυξη Πωλήσεων & Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (14 ώρες)
Εισηγήτρια: Ειρήνη Ρηγοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΟΠΑ
• Ενότητα 4: Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων & Άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών (14 ώρες)
Εισηγητής: Χρήστος Παναγιωτίδης, Εμπειρογνώμονας σε θέματα Customer Excellence
• Ενότητα 5: Ανάπτυξη Προσωπικών Δεξιοτήτων & Ηγεσία (14 ώρες)
Εισηγήτρια: Μαρία Βακόλα, Επίκουρη Καθηγήτρια ΟΠΑ
• Ενότητα 6: Διαπραγματεύσεις & Διαχείριση Συγκρούσεων (10 ώρες)
Εισηγητής: Ηλίας Καπουτσής, Εντεταλμένος Λέκτορας ΟΠΑ
• Ενότητα 7: Στρατηγική Σκέψη & Υλοποίηση Στρατηγικών Αποφάσεων (14 ώρες)
Εισηγητής: Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Λέκτορας ΟΠΑ

Ο εισηγητής της κάθε εκπαιδευτικής ενότητας έχει επιλεγεί με γνώμονα την αριστεία τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Κάθε εισηγητής πληροί τα ακόλουθα κριτήρια: (α) είναι εξειδικευμένος στην εκπαιδευτική ενότητα που θεραπεύει, (β) διαθέτει σημαντική και πολύωρη εμπειρία σε θέματα εκπαίδευσης και κατάρτισης στελεχών, και (γ) έχει λάβει υψηλές αξιολογήσεις (και σε αρκετές περιπτώσεις και αριστεία διδασκαλίας) από εκπαιδευόμενους σε αντίστοιχα επαγγελματικά σεμινάρια και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών.

Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο κ. Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Λέκτορας Διοίκησης Επιχειρήσεων & Επιχειρησιακών Λειτουργιών στο Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τρόπος και Μέσα Εκπαίδευσης

Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι που θα χρησιμοποιηθούν αποτελούν μερικές από τις πιο σύγχρονες και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης που χρησιμοποιούνται από κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα και φορείς παγκοσμίως. Πιο αναλυτικά, εκτός από τις διαλέξεις, θα αξιοποιηθεί μία πληθώρα τεχνικών και μεθόδων εκπαίδευσης (π.χ., πρόγραμμα επιχειρηματικής προσομοίωσης – business simulation, σύγχρονες μελέτες περίπτωσης – case studies, ασκήσεις ρόλων – role playing exercises, διαδραστικές ασκήσεις, αναλύσεις μαγνητοσκοπημένων προγραμμάτων, παρουσιάσεις, ομαδικές εργασίες, βιβλιογραφία), οι οποίες έχουν ως στόχο την ευκολότερη και πληρέστερη κατανόηση και εμπέδωση του εκπαιδευτικού υλικού.

Υποστήριξη προγράμματος
Η υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα πραγματοποιηθεί από το εξειδικευμένο προσωπικό του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) του ΟΠΑ, του οποίου σκοπός είναι η υλοποίηση προγραμμάτων συνεχούς και δια βίου εκπαίδευσης, επαγγελματικής κατάρτισης και επιμόρφωσης, στον ευρύτερο χώρο των γνωστικών αντικειμένων που καλύπτονται από τα Τμήματα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η υποστήριξη αυτή, τόσο σε διοικητικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο τεχνογνωσίας, θα συμβάλλει καθοριστικά στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών στους συμμετέχοντες.

Πληροφορίες για το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και εργαζόμενους σε ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και σε έμπειρους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, που επιθυμούν να συστηματοποιήσουν και να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές.

Έναρξη & Διάρκεια Προγράμματος
Το Πρόγραμμα, διάρκειας 90 εκπαιδευτικών ωρών σε 7 εβδομάδες, θα ξεκινήσει στις 8 Μαΐου και θα ολοκληρωθεί στις 18 Ιουνίου 2015, ενώ η προβλεπόμενη εξεταστική διαδικασία θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου.

Τόπος Διεξαγωγής & Ωράριο Μαθημάτων
Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

• Παρασκευή 8 Μαΐου: 09.00 – 17.30
• Δευτέρα 11 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 14 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Δευτέρα 18 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 21 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Δευτέρα 25 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 28 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Τετάρτη 3 Ιουνίου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 4 Ιουνίου: 14.30 – 20.30
• Παρασκευή 12 Ιουνίου: 09.00 – 17.30
• Δευτέρα 15 Ιουνίου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 18 Ιουνίου: 14.30 – 20.30

• Δευτέρα 29 Ιουνίου: εξέταση

Κόστος Προγράμματος
• Εργαζόμενοι Εταιριών – Μελών ΕΙΑΣ: 1.800 € / άτομο
• Πολλαπλές συμμετοχές (από 3 συμμετοχές και άνω): 1.650 € / άτομο
• Φυσικά Πρόσωπα & Άνεργοι: 1.650 € / άτομο
• Εργαζόμενοι Εταιριών- μη Μελών ΕΙΑΣ: 2.000 € / άτομο

Οι αιτήσεις εγγραφής των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή της πρώτης δόσης των διδάκτρων, θα γίνονται δεκτές μέχρι την Παρασκευή 24 Απριλίου 2015.
Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε δύο δόσεις, το 50% με την αίτηση εγγραφής και το 50% την περίοδο από 20 έως 25 Μαΐου 2015. Ειδικά για τα φυσικά πρόσωπα και τους ανέργους, το ΕΙΑΣ προσφέρει τη δυνατότητα καταβολής του ποσού των διδάκτρων σε τρεις άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας.
Η πληρωμή των διδάκτρων μπορεί να γίνει είτε στα γραφεία του ΕΙΑΣ (με μετρητά ή με πιστωτική κάρτα) είτε με κατάθεση σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς του EIAΣ:

• ALPHA BANK: 114-00-2786006633 / IBAN: GR8101401490114002786006633
• EΘΝΙΚΗ: 142/48003627 / IBAN: GR6501101420000014248003627
• ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5032013025-298 / IBAN: GR6801720320005032013025298
• EUROBANK: 0026.0141.47.0200566956 / IBAN: GR4002601410000470200566956

Αντίγραφο του καταθετηρίου παρακαλούμε να σταλεί ηλεκτρονικά με mail στο eiasinfo@eias.gr ή με fax στον αριθμό 210 9219917.
Σας ενημερώνουμε πως το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ (0,24%) του ΟΑΕΔ. Ωε γνωστόν, ο ΟΑΕΔ παρέχει στις Εταιρίες τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους, εκμεταλλευόμενες το 0,24% από τις εργοδοτικές εισφορές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr
Στο κόστος του προγράμματος περιλαμβάνεται:
• Το κόστος εκπαίδευσης των συμμετεχόντων και το κόστος προετοιμασίας του υλικού.
• Το κόστος φιλοξενίας όλου του υλικού για τους εκπαιδευόμενους σε ειδικά διαμορφωμένη
ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΟΠΑ, στην οποία οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν πρόσβαση.
• Το κόστος σύνταξης ενημερωτικού εντύπου εκπαιδευόμενων με αναλυτικές πληροφορίες για το
πρόγραμμα, καθώς και για την κάθε ενότητα που περιλαμβάνει.
• Το κόστος εξέτασης (και επανεξέτασης εφόσον αυτό απαιτηθεί) με ερωτήσεις πολλαπλών
επιλογών.
• Το κόστος πιστοποίησης και λήψης Πιστοποιητικού Παρακολούθησης των εκπαιδευομένων
από το ΚΕΚ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και το ΕΙΑΣ.

ΕΙΑΣ – Οικονομικό Παν/μιο Αθηνών: Mini MBA

0
eias logo

Στο ευμετάβλητο περιβάλλον του σήμερα, η ανάγκη για την εκπαίδευση και την κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Ως εκ τούτου, καθίσταται ολοένα και πιο σαφές ότι η ανάπτυξη των ικανοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί αναγκαιότητα προκειμένου οι οργανισμοί να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και να βγουν, όσο το δυνατόν, αλώβητοι από τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που μαστίζει τη χώρα και τις επιχειρήσεις.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) ξεκινά στις 8 Μαΐου 2015 τη νέα του συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) με την από κοινού δημιουργία ενός Mini MBA.
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών είναι ένας διακεκριμένος δημόσιος φορέας μάθησης, γνωστός για το υψηλό επίπεδο των διδασκόντων και των ακαδημαϊκών προγραμμάτων του, που εξασφαλίζει την προστιθέμενη αξία του προγράμματος.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προσφέρει στους συμμετέχοντες έναν άρτια σχεδιασμένο και καινοτομικό κύκλο επτά εκπαιδευτικών ενοτήτων, από εξειδικευμένους καθηγητές τόσο από άποψη ακαδημαϊκής αριστείας όσο και πρακτικής εμπειρίας. Μέσω της χρήσης πρωτοποριακών μεθόδων διδασκαλίας και εργαλείων, το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό να προσφέρει στους συμμετέχοντες πρακτικές γνώσεις που θα τους βοηθήσουν να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που άπτονται των αναγκών της ασφαλιστικής αγοράς. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτός από τη μετάδοση σημαντικών γνώσεων και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εκπαιδευόμενων, το πρόγραμμα στοχεύει και στην επιτυχή εφαρμογή των όσων θα διδαχθούν οι συμμετέχοντες.
Μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
• Βελτιώσουν τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους, να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους και να
βελτιώσουν τις επιδόσεις τους.
• Κατανοήσουν, αναλύσουν και επιλύσουν σύνθετες καταστάσεις με την εφαρμογή σύγχρονων
μεθόδων και εργαλείων.
• Αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τη δική τους προσωπικότητα και το εργασιακό τους προφίλ.
• Επεκτείνουν τις εμπειρίες τους και να διευρύνουν τις προοπτικές τους, οι οποίες θα είναι ευεργετικές
για την παραγωγή ιδεών σε τομείς της αρμοδιότητάς τους.
• Μάθουν από μερικούς από τους πιο άρτια καταρτισμένους ακαδημαϊκούς/επαγγελματίες.
• Διευρύνουν τα δίκτυά τους εντός και εκτός του οργανισμού.
Τα μαθήματα είναι ειδικά προσαρμοσμένα και επικεντρώνονται σε θέματα που αφορούν στον ασφαλιστικό τομέα. Η καινοτόμος μεθοδολογία διδασκαλίας διαφοροποιείται από την παραδοσιακή διδασκαλία, συνδέοντας τις κλασικές διαλέξεις με διάφορες καινοτομικές μεθόδους μάθησης (π.χ., μελέτες περιπτώσεων, παιχνίδια ρόλων, προσομοιώσεις του επιχειρηματικού περιβάλλοντος) και παρέχοντας πλούσιο υποστηρικτικό υλικό (π.χ., εξειδικευμένα άρθρα, βίντεο, σχετικούς ιστότοπους), στο οποίο οι συμμετέχοντες μπορούν να ανατρέξουν προκειμένου να ενημερωθούν περαιτέρω. Αυτές οι πρωτοποριακές μέθοδοι διδασκαλίας προσφέρουν πολλαπλά επίπεδα μάθησης, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν καλύτερα τη θεματολογία που πραγματεύονται οι εκπαιδευτικές ενότητες και να εφαρμόσουν τις γνώσεις που έχουν αποκομίσει σε πραγματικά θέματα/προβλήματα.

Προσέγγιση Υλοποίησης του Έργου

Η προσέγγιση υλοποίησης του εκπαιδευτικού προγράμματος στηρίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες, οι οποίοι διασφαλίζουν την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητά του. Οι πυλώνες αυτοί είναι οι εξής: α) Το ίδιο το περιεχόμενο της εκπαίδευσης, β) οι εισηγητές που θα πλαισιώσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, γ) ο τρόπος εκπαίδευσης και τα εκπαιδευτικά μέσα που θα αξιοποιηθούν με γνώμονα την αποτελεσματικότερη απόκτηση και χρήση της νέας γνώσης, δ) η υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας τόσο σε διαχειριστικό όσο και σε διοικητικό επίπεδο.

Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελείται από επτά (7) εκπαιδευτικές ενότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν 90 εκπαιδευτικές ώρες διαδραστικής εκπαίδευσης (interactive training). Οι ενότητες αυτές έχουν σχεδιασθεί με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες του τομέα των υπηρεσιών και του κλάδου των ασφαλειών. Σε αυτό το πλαίσιο, καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων το οποίο περιλαμβάνει τόσο ποσοτικές/τεχνικές θεματικές ενότητες (π.χ. χρηματοοικονομική για μη χρηματοοικονομικά στελέχη) όσο και ποιοτικές/αντιληπτικές θεματικές ενότητες (π.χ. ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων και ηγεσία).

Μετά το τέλος των εκπαιδευτικών ενοτήτων οι συμμετέχοντες θα κληθούν να δώσουν μία σύντομη εξέταση, η επιτυχία στην οποία θα τους προσφέρει το Πιστοποιητικό Εκπαίδευσης από το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.
Εκπαιδευτικές Ενότητες – Διδάσκοντες Προγράμματος
• Ενότητα 1: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Επικοινωνίας & Παρουσιάσεων (10 ώρες)
Εισηγητής: Δημήτρης Λυμπερόπουλος, Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό ΟΠΑ
• Ενότητα 2: Χρηματοοικονομική για μη-χρηματοοικονομικά Στελέχη (14 ώρες)
Εισηγητής: Κώστας Δράκος, Αναπληρωτής Καθηγητής ΟΠΑ
• Ενότητα 3: Ανάπτυξη Πωλήσεων & Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (14 ώρες)
Εισηγήτρια: Ειρήνη Ρηγοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΟΠΑ
• Ενότητα 4: Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων & Άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών (14 ώρες)
Εισηγητής: Χρήστος Παναγιωτίδης, Εμπειρογνώμονας σε θέματα Customer Excellence
• Ενότητα 5: Ανάπτυξη Προσωπικών Δεξιοτήτων & Ηγεσία (14 ώρες)
Εισηγήτρια: Μαρία Βακόλα, Επίκουρη Καθηγήτρια ΟΠΑ
• Ενότητα 6: Διαπραγματεύσεις & Διαχείριση Συγκρούσεων (10 ώρες)
Εισηγητής: Ηλίας Καπουτσής, Εντεταλμένος Λέκτορας ΟΠΑ
• Ενότητα 7: Στρατηγική Σκέψη & Υλοποίηση Στρατηγικών Αποφάσεων (14 ώρες)
Εισηγητής: Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Λέκτορας ΟΠΑ

Ο εισηγητής της κάθε εκπαιδευτικής ενότητας έχει επιλεγεί με γνώμονα την αριστεία τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Κάθε εισηγητής πληροί τα ακόλουθα κριτήρια: (α) είναι εξειδικευμένος στην εκπαιδευτική ενότητα που θεραπεύει, (β) διαθέτει σημαντική και πολύωρη εμπειρία σε θέματα εκπαίδευσης και κατάρτισης στελεχών, και (γ) έχει λάβει υψηλές αξιολογήσεις (και σε αρκετές περιπτώσεις και αριστεία διδασκαλίας) από εκπαιδευόμενους σε αντίστοιχα επαγγελματικά σεμινάρια και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών.

Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο κ. Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Λέκτορας Διοίκησης Επιχειρήσεων & Επιχειρησιακών Λειτουργιών στο Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τρόπος και Μέσα Εκπαίδευσης

Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι που θα χρησιμοποιηθούν αποτελούν μερικές από τις πιο σύγχρονες και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης που χρησιμοποιούνται από κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα και φορείς παγκοσμίως. Πιο αναλυτικά, εκτός από τις διαλέξεις, θα αξιοποιηθεί μία πληθώρα τεχνικών και μεθόδων εκπαίδευσης (π.χ., πρόγραμμα επιχειρηματικής προσομοίωσης – business simulation, σύγχρονες μελέτες περίπτωσης – case studies, ασκήσεις ρόλων – role playing exercises, διαδραστικές ασκήσεις, αναλύσεις μαγνητοσκοπημένων προγραμμάτων, παρουσιάσεις, ομαδικές εργασίες, βιβλιογραφία), οι οποίες έχουν ως στόχο την ευκολότερη και πληρέστερη κατανόηση και εμπέδωση του εκπαιδευτικού υλικού.

Υποστήριξη προγράμματος
Η υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα πραγματοποιηθεί από το εξειδικευμένο προσωπικό του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) του ΟΠΑ, του οποίου σκοπός είναι η υλοποίηση προγραμμάτων συνεχούς και δια βίου εκπαίδευσης, επαγγελματικής κατάρτισης και επιμόρφωσης, στον ευρύτερο χώρο των γνωστικών αντικειμένων που καλύπτονται από τα Τμήματα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η υποστήριξη αυτή, τόσο σε διοικητικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο τεχνογνωσίας, θα συμβάλλει καθοριστικά στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών στους συμμετέχοντες.

Πληροφορίες για το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και εργαζόμενους σε ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και σε έμπειρους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, που επιθυμούν να συστηματοποιήσουν και να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές.

Έναρξη & Διάρκεια Προγράμματος
Το Πρόγραμμα, διάρκειας 90 εκπαιδευτικών ωρών σε 7 εβδομάδες, θα ξεκινήσει στις 8 Μαΐου και θα ολοκληρωθεί στις 18 Ιουνίου 2015, ενώ η προβλεπόμενη εξεταστική διαδικασία θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου.

Τόπος Διεξαγωγής & Ωράριο Μαθημάτων
Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

• Παρασκευή 8 Μαΐου: 09.00 – 17.30
• Δευτέρα 11 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 14 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Δευτέρα 18 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 21 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Δευτέρα 25 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 28 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Τετάρτη 3 Ιουνίου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 4 Ιουνίου: 14.30 – 20.30
• Παρασκευή 12 Ιουνίου: 09.00 – 17.30
• Δευτέρα 15 Ιουνίου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 18 Ιουνίου: 14.30 – 20.30

• Δευτέρα 29 Ιουνίου: εξέταση

Κόστος Προγράμματος
• Εργαζόμενοι Εταιριών – Μελών ΕΙΑΣ: 1.800 € / άτομο
• Πολλαπλές συμμετοχές (από 3 συμμετοχές και άνω): 1.650 € / άτομο
• Φυσικά Πρόσωπα & Άνεργοι: 1.650 € / άτομο
• Εργαζόμενοι Εταιριών- μη Μελών ΕΙΑΣ: 2.000 € / άτομο

Οι αιτήσεις εγγραφής των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή της πρώτης δόσης των διδάκτρων, θα γίνονται δεκτές μέχρι την Παρασκευή 24 Απριλίου 2015.
Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε δύο δόσεις, το 50% με την αίτηση εγγραφής και το 50% την περίοδο από 20 έως 25 Μαΐου 2015. Ειδικά για τα φυσικά πρόσωπα και τους ανέργους, το ΕΙΑΣ προσφέρει τη δυνατότητα καταβολής του ποσού των διδάκτρων σε τρεις άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας.
Η πληρωμή των διδάκτρων μπορεί να γίνει είτε στα γραφεία του ΕΙΑΣ (με μετρητά ή με πιστωτική κάρτα) είτε με κατάθεση σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς του EIAΣ:

• ALPHA BANK: 114-00-2786006633 / IBAN: GR8101401490114002786006633
• EΘΝΙΚΗ: 142/48003627 / IBAN: GR6501101420000014248003627
• ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5032013025-298 / IBAN: GR6801720320005032013025298
• EUROBANK: 0026.0141.47.0200566956 / IBAN: GR4002601410000470200566956

Αντίγραφο του καταθετηρίου παρακαλούμε να σταλεί ηλεκτρονικά με mail στο eiasinfo@eias.gr ή με fax στον αριθμό 210 9219917.
Σας ενημερώνουμε πως το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ (0,24%) του ΟΑΕΔ. Ωε γνωστόν, ο ΟΑΕΔ παρέχει στις Εταιρίες τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους, εκμεταλλευόμενες το 0,24% από τις εργοδοτικές εισφορές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr
Στο κόστος του προγράμματος περιλαμβάνεται:
• Το κόστος εκπαίδευσης των συμμετεχόντων και το κόστος προετοιμασίας του υλικού.
• Το κόστος φιλοξενίας όλου του υλικού για τους εκπαιδευόμενους σε ειδικά διαμορφωμένη
ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΟΠΑ, στην οποία οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν πρόσβαση.
• Το κόστος σύνταξης ενημερωτικού εντύπου εκπαιδευόμενων με αναλυτικές πληροφορίες για το
πρόγραμμα, καθώς και για την κάθε ενότητα που περιλαμβάνει.
• Το κόστος εξέτασης (και επανεξέτασης εφόσον αυτό απαιτηθεί) με ερωτήσεις πολλαπλών
επιλογών.
• Το κόστος πιστοποίησης και λήψης Πιστοποιητικού Παρακολούθησης των εκπαιδευομένων
από το ΚΕΚ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και το ΕΙΑΣ.

Insuranceforum: Ημερίδα Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στην Κύπρο

0

Ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Επαγγελματιών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και το InsuranceForum.gr με χαρά αναγγέλλουν τη διεξαγωγή ενημερωτικής ημερίδας για τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, που για πρώτη φορά θα πραγματοποιηθεί στην Κύπρο, με τίτλο:

«Το μέλλον του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή
στην αγορά που διαμορφώνεται. Εποπτικοί Κανόνες, Solvency II και οικονομικό περιβάλλον. Επιπτώσεις, λύσεις και προοπτικές»
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 25 Απριλίου 2015, από τις 10.30 έως τις 18.4 στην Πάφο, στο Ξενοδοχείο Elysium.

Θεματολογία της ημερίδας
Κατά την διάρκεια της ημερίδας θα αναπτυχθούν δύο βασικά θέματα. Το πρώτο έχει σχέση με την επαγγελματική υπόσταση και τις αλλαγές που επέρχονται στην καθημερινή λειτουργία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και το δεύτερο έχει σχέση με τις αλλαγές που επιφέρει στο σύνολο της αγοράς το Solvency II και οι έμμεσες επιπτώσεις στον τομέα της διαμεσολάβησης. Συγκεκριμένα:
Οι αλλαγές που συντελούνται με ταχύτατους ρυθμούς, τόσο στην ασφαλιστική αγορά, όσο και στο ευρύτερο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον εντός του οποίου αναπτύσσεται η επιχειρηματικότητα, υποχρεώνουν κάθε επαγγελματία να επαναπροσδιορίσει τη θέση του και να επανασχεδιάσει την περαιτέρω πορεία του.
Αλλάζουν οι επιχειρηματικές σχέσεις, η συμπεριφορά των καταναλωτών, οι προθέσεις των εταιρειών, η νομοθεσία. Αλλάζουν τα ασφαλιστικά προϊόντα, οι διαδικασίες αποζημιώσεων, η τεχνολογία, ο τρόπος επικοινωνίας, οι απαιτήσεις της αρμόδιας Εποπτικής Αρχής. Αλλάζει ο χάρτης των ασφαλιστικών εταιρειών, οι συσχετισμοί δυνάμεων, τα χρηματοοικονομικά εργαλεία.
Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δεν μπορεί να παραμείνει αμετάβλητος. Δέχεται περισσότερες και ακόμα μεγαλύτερες πιέσεις. Καθίσταται ορατός ο κίνδυνος της μη δυνατότητας επιβίωσης εκατοντάδων επαγγελματιών. Αν δεν αλλάξει με δική μας πρωτοβουλία, θα ξεπεραστεί από τα γεγονότα και θα απωλέσει σημαντικό μέρος από την δυναμική του. Χρειάζεται να ληφθούν άμεσες, δραστικές αποφάσεις και να ξεπεραστούν πρότυπα του παρελθόντος.
Παράλληλα, από 1/1/2016 οι κανόνες και οι προβλέψεις του Solvency II τίθενται σε εφαρμογή. Όμως, τι ακριβώς είναι το Solvency II και ποιες είναι οι βασικές αλλαγές που επιφέρει στην λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς; Η νέα μέθοδος υπολογισμού κεφαλαίων φερεγγυότητας, οι απαιτήσεις για την εταιρική διακυβέρνηση, την διαφάνεια και την δημοσιοποίηση και η ολιστική διαχείριση κινδύνων, αλλάζουν ουσιαστικά το γνώριμο πλαίσιο λειτουργίας μιας ασφαλιστικής εταιρείας.
Σε αυτό το κρίσιμο σταυροδρόμι, διοργανώνουμε την 1η παγκύπρια ημερίδα με θέμα «Το μέλλον του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή στην αγορά που διαμορφώνεται. Εποπτικοί Κανόνες, Φερεγγυότητα ΙΙ και οικονομικό περιβάλλον. Επιπτώσεις, λύσεις και προοπτικές»
Οι αλλαγές αυτές είναι αναμενόμενο να επηρεάσουν, τουλάχιστον έμμεσα, τον τομέα της διαμεσολάβησης. Ποιες είναι οι αναγκαίες ενέργειες προετοιμασίας και προσαρμογής του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή προκειμένου να ανταποκριθεί στο νέο περιβάλλον; Σκοπός της παρουσίασης είναι η κατανόηση των ραγδαίων αλλαγών που θα επιφέρει η Οδηγία Solvency II στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς με αναφορά στις βασικές απαιτήσεις του νέου πλαισίου.
Οι εισηγητές της ημερίδας
Οι εισηγητές θα είναι η οικονομολόγος κ.Μυρτώ Χαμπάκη, μέλος της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής για την προσαρμογή της Οδηγίας Φερεγγυότητα ΙΙ στην Ελληνική Νομοθεσία και μέλος του Solvency II Steering Group της Insurance Europe, και ο κ. Νίκος Κλήμης, πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει εστιαστεί στην ανάλυση των προβλημάτων της ασφαλιστικής αγοράς και ιδιαίτερα στις επιπτώσεις που επιφέρουν οι νομοθετικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.
Η διήμερη ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Elysium στην Πάφο το Σαββατοκυρίακο 25 και 26 Απριλίου 2015. Υπάρχει η δυνατότητα κάποιος να παρακολουθήσει απλά το σεμινάριο, να παρακολουθήσει το σεμινάριο και να συμμετάσχει και στο δείπνο και τέλος να διανυκτερεύσει και στο ξενοδοχείο. Το κόστος ανά συμμετέχοντα – μέλος με τακτοποιημένες τις οικονομικές του υποχρεώσεις για το 2015 υπολογίζεται ως ακολούθως:
• Παρακολούθηση συνεδρίου € 40 ή
• Παρακολούθηση και συμμετοχή στο δείπνο € 50 ή
• Συμμετοχή με διανυκτέρευση σε μονόκλινο € 150 ή
• Διπλή Συμμετοχή με διανυκτέρευση σε δίκλινο € 260 ή
• Συμμετοχή με διανυκτέρευση σε δίκλινο (σύζυγος) € 220
Για περισσότερες πληροφορίες: Αλέξης Ιεροκηπιώτης (τηλ.99495049) / Αριστείδης Βασιλειάδης (τηλ.6941 665 405)

Την εκδήλωση έχει θέσει υπό την αιγίδα του, ο Έντιμος Προέδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων κ. Γιαννάκης Ομήρου

Insuranceforum: Ημερίδα Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στην Κύπρο

0

Ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Επαγγελματιών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και το InsuranceForum.gr με χαρά αναγγέλλουν τη διεξαγωγή ενημερωτικής ημερίδας για τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, που για πρώτη φορά θα πραγματοποιηθεί στην Κύπρο, με τίτλο:

«Το μέλλον του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή
στην αγορά που διαμορφώνεται. Εποπτικοί Κανόνες, Solvency II και οικονομικό περιβάλλον. Επιπτώσεις, λύσεις και προοπτικές»
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 25 Απριλίου 2015, από τις 10.30 έως τις 18.4 στην Πάφο, στο Ξενοδοχείο Elysium.

Θεματολογία της ημερίδας
Κατά την διάρκεια της ημερίδας θα αναπτυχθούν δύο βασικά θέματα. Το πρώτο έχει σχέση με την επαγγελματική υπόσταση και τις αλλαγές που επέρχονται στην καθημερινή λειτουργία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και το δεύτερο έχει σχέση με τις αλλαγές που επιφέρει στο σύνολο της αγοράς το Solvency II και οι έμμεσες επιπτώσεις στον τομέα της διαμεσολάβησης. Συγκεκριμένα:
Οι αλλαγές που συντελούνται με ταχύτατους ρυθμούς, τόσο στην ασφαλιστική αγορά, όσο και στο ευρύτερο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον εντός του οποίου αναπτύσσεται η επιχειρηματικότητα, υποχρεώνουν κάθε επαγγελματία να επαναπροσδιορίσει τη θέση του και να επανασχεδιάσει την περαιτέρω πορεία του.
Αλλάζουν οι επιχειρηματικές σχέσεις, η συμπεριφορά των καταναλωτών, οι προθέσεις των εταιρειών, η νομοθεσία. Αλλάζουν τα ασφαλιστικά προϊόντα, οι διαδικασίες αποζημιώσεων, η τεχνολογία, ο τρόπος επικοινωνίας, οι απαιτήσεις της αρμόδιας Εποπτικής Αρχής. Αλλάζει ο χάρτης των ασφαλιστικών εταιρειών, οι συσχετισμοί δυνάμεων, τα χρηματοοικονομικά εργαλεία.
Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δεν μπορεί να παραμείνει αμετάβλητος. Δέχεται περισσότερες και ακόμα μεγαλύτερες πιέσεις. Καθίσταται ορατός ο κίνδυνος της μη δυνατότητας επιβίωσης εκατοντάδων επαγγελματιών. Αν δεν αλλάξει με δική μας πρωτοβουλία, θα ξεπεραστεί από τα γεγονότα και θα απωλέσει σημαντικό μέρος από την δυναμική του. Χρειάζεται να ληφθούν άμεσες, δραστικές αποφάσεις και να ξεπεραστούν πρότυπα του παρελθόντος.
Παράλληλα, από 1/1/2016 οι κανόνες και οι προβλέψεις του Solvency II τίθενται σε εφαρμογή. Όμως, τι ακριβώς είναι το Solvency II και ποιες είναι οι βασικές αλλαγές που επιφέρει στην λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς; Η νέα μέθοδος υπολογισμού κεφαλαίων φερεγγυότητας, οι απαιτήσεις για την εταιρική διακυβέρνηση, την διαφάνεια και την δημοσιοποίηση και η ολιστική διαχείριση κινδύνων, αλλάζουν ουσιαστικά το γνώριμο πλαίσιο λειτουργίας μιας ασφαλιστικής εταιρείας.
Σε αυτό το κρίσιμο σταυροδρόμι, διοργανώνουμε την 1η παγκύπρια ημερίδα με θέμα «Το μέλλον του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή στην αγορά που διαμορφώνεται. Εποπτικοί Κανόνες, Φερεγγυότητα ΙΙ και οικονομικό περιβάλλον. Επιπτώσεις, λύσεις και προοπτικές»
Οι αλλαγές αυτές είναι αναμενόμενο να επηρεάσουν, τουλάχιστον έμμεσα, τον τομέα της διαμεσολάβησης. Ποιες είναι οι αναγκαίες ενέργειες προετοιμασίας και προσαρμογής του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή προκειμένου να ανταποκριθεί στο νέο περιβάλλον; Σκοπός της παρουσίασης είναι η κατανόηση των ραγδαίων αλλαγών που θα επιφέρει η Οδηγία Solvency II στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς με αναφορά στις βασικές απαιτήσεις του νέου πλαισίου.
Οι εισηγητές της ημερίδας
Οι εισηγητές θα είναι η οικονομολόγος κ.Μυρτώ Χαμπάκη, μέλος της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής για την προσαρμογή της Οδηγίας Φερεγγυότητα ΙΙ στην Ελληνική Νομοθεσία και μέλος του Solvency II Steering Group της Insurance Europe, και ο κ. Νίκος Κλήμης, πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει εστιαστεί στην ανάλυση των προβλημάτων της ασφαλιστικής αγοράς και ιδιαίτερα στις επιπτώσεις που επιφέρουν οι νομοθετικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.
Η διήμερη ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Elysium στην Πάφο το Σαββατοκυρίακο 25 και 26 Απριλίου 2015. Υπάρχει η δυνατότητα κάποιος να παρακολουθήσει απλά το σεμινάριο, να παρακολουθήσει το σεμινάριο και να συμμετάσχει και στο δείπνο και τέλος να διανυκτερεύσει και στο ξενοδοχείο. Το κόστος ανά συμμετέχοντα – μέλος με τακτοποιημένες τις οικονομικές του υποχρεώσεις για το 2015 υπολογίζεται ως ακολούθως:
• Παρακολούθηση συνεδρίου € 40 ή
• Παρακολούθηση και συμμετοχή στο δείπνο € 50 ή
• Συμμετοχή με διανυκτέρευση σε μονόκλινο € 150 ή
• Διπλή Συμμετοχή με διανυκτέρευση σε δίκλινο € 260 ή
• Συμμετοχή με διανυκτέρευση σε δίκλινο (σύζυγος) € 220
Για περισσότερες πληροφορίες: Αλέξης Ιεροκηπιώτης (τηλ.99495049) / Αριστείδης Βασιλειάδης (τηλ.6941 665 405)

Την εκδήλωση έχει θέσει υπό την αιγίδα του, ο Έντιμος Προέδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων κ. Γιαννάκης Ομήρου

Interamerican: Νέο Πρόγραμμα Αστικής Ευθύνης Τεχνικών

0

Σε σειρά επαγγελματιών της αγοράς τεχνικών υπηρεσιών απευθύνεται το νέο πρόγραμμα ασφάλισης της “αστικής ευθύνης τεχνικών” έναντι των πελατών τους, που παρουσιάζει η INTERAMERICAN. Το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο σε έξι σχέδια κάλυψης, παρέχει δηλαδή εύρος επιλογών και ευελιξία, συνδυάζοντας έτσι το προσιτό κόστος ασφάλισης με τις υψηλού επιπέδου και αξιοπιστίας υπηρεσίες της εταιρείας. Πέρα από τους ελεύθερους επαγγελματίες -ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, ψυκτικούς, συντηρητές καυστήρων κ.ά.- το ασφαλιστικό προϊόν προσφέρεται και για την ασφάλιση αστικής ευθύνης μικρομεσαίων τεχνικών επιχειρήσεων.

Συγκεκριμένα, με το πρόγραμμα καλύπτονται ατυχήματα που προκαλούν σωματικές βλάβες ή και υλικές ζημιές σε τρίτους, από αμέλεια ή παράλειψη του ασφαλισμένου κατά τη διάρκεια εκτέλεσης εργασιών κατασκευής ή συντήρησης. Επίσης, καλύπτονται αξιώσεις τρίτων, σχετικές με ελαττωματικά υλικά που χρησιμοποιήθηκαν ή και λανθασμένο σχεδιασμό και μελέτη έργου. Το ανώτατο όριο κάλυψης αστικής ευθύνης τεχνικών από την INTERAMERICAN ξεκινά από τις 100 και καταλήγει στις 750 χιλιάδες ευρώ, κλιμακούμενο στις έξι βαθμίδες σχεδίων ασφάλισης.

Η INTERAMERICAN εντείνει το ενδιαφέρον της για την ασφαλιστική κάλυψη παραγωγικών-επαγγελματικών δραστηριοτήτων, που αποτελούν πυλώνα εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς και της οικονομίας.

Πατέντες ασφαλιστικές στις πωλήσεις συμβολαίων

0

‘- Η επιμονή στην «ευρηματικότητα» συνεχίζει να εκπλήσσει την ελληνική ασφαλιστική αγορά.
– Μεγάλα ασφαλιστικά γραφεία τηρούν λογαριασμούς σε ξένες τράπεζες και παρέχουν συμβόλαια που αναφέρουν τον αριθμό τους και μόνο και εντάσσονται σε ένα μεγάλο «ομαδικό».
– Κάποιοι άλλοι ασφαλίζουν αυτοκίνητα σωρηδόν σε αντιπροσώπους (ΕΠΥ) ξένων εταιρειών οι οποίοι όμως έχουν άλλα γραφεία δικά τους στην ελληνική επικράτεια και παρέχουν άλλες ασφαλιστικές υπηρεσίες συνεργαζόμενοι με τις εταιρείες της αγοράς.
– Έκφανση της καθημερινότητας αποτελεί και η σύσταση εταιρειών εντός ασφαλιστικών γραφείων όπου οι εταιρείες αυτές πουλούν ασφαλιστικές καλύψεις άλλων ξένων εταιρειών.
– Υπάρχουν και άλλα «σχήματα» πολλά και καινοτόμα.
– Τόσα που δείχνουν ότι αναπτύσσονται δυνάμεις που στοχεύουν στην παροχή φθηνότερων λύσεων στους πελάτες οι οποίες είναι συμφέρουσες –φορολογικά, σε υποδομές, σε διάφορα κόστη- και για τους εμπνευστές –δημιουργούς τους.
– Ετσι η ελληνική ασφαλιστική αγορά δείχνει ότι αποφεύγει –σε κάποιο βαθμό- να ακολουθήσει ένα κοινό δρόμο, χωρίς παρεκκλίσεις, χωρίς ιδιαιτερότητες, χωρίς σχήματα «έξυπνα» και επιλογές δύσκολων ισορροπιών.
– Από την άλλη πλευρά υπάρχει και ένα μεγάλο κομμάτι της ασφαλιστικής αγοράς που πασχίζει. Εκσυγχρονίζεται, βάζει νέα συστήματα, εξειδικεύεται, διορθώνει λάθη του παρελθόντος και πορεύεται στις προκλήσεις του μέλλοντος. Άλλοτε με επιτυχία και άλλοτε με εμφανή αποτυχία –όπως θα φανεί και από την τελική ευθεία της Solvency – και την παραινετική παρέμβαση της Τράπεζας της Ελλάδος.

– Ωστόσο οι δύο ταχύτητες ασφαλιστικής ανάπτυξης παραμένουν.

– Όμως η απουσία ενιαίων κανόνων σίγουρα αποτελεί τροχοπέδη για την εξέλιξη. Και όσο υπάρχουν κυνηγοί του «εναλλακτικού» η αγορά θα πασχίζει…

Δήμος Κω: Ασφαλιστική κάλυψη οχημάτων

0

Ο δήμαρχος Κω προκηρύσσει δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό για την υποχρεωτική ασφάλιση των οχημάτων και μηχανημάτων του δήμου, προυπολογισμού δαπάνης 48.513 ευρώ,

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στις 20 Απριλίου.
Περισσότερες πληροφορίες: 2242360485-7

Περιφέρεια Αττικής: Ασφαλιστική κάλυψη υπηρεσιακών οχημάτων

0

Διαγωνισμό για την ασφαλιστική κάλυψη και οδική βοήθεια των υπηρεσιακών οχημάτων της ΠΕ Κεντρικού, Βόρειου, Νότιου και Δυτικού τομέα της περιφέρειας Αττικής προϋπολογισμού 50.000 ευρώ, προκηρύσσει η περιφέρεια Αττικής.

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί στις 4 Μαίου. Περισσότερες πληροφορίες: Λεωφόρος Συγγρού 80-88, τρίτος όροφος (γραφείο 307), Τ: 2132065137