back to top
22.6 C
Athens
Τρίτη 13 Μαΐου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1721

ΕΙΑΣ: Eγκεκριμένα από την ΤτΕ σεμινάρια επανεκπαίδευσης διαμεσολαβητών

0
ΕΙΑΣ, απόφοιτος, μαυροπίνακας, πιστοποίηση

Εγκρίθηκαν από την αρμόδια Επιτροπή Αξιολόγησης της Τράπεζας της Ελλάδος τα δύο 8ωρα εκπαιδευτικά σεμινάρια του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, στο πλαίσιο της υποχρεωτικής επανεκπαίδευσης και επαναπιστοποίησης γνώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, για τον Τομέα Β΄ «Θεσμικά θέματα της ασφαλιστικής αγοράς» και τον Τομέα Γ΄ «Ανάπτυξη ατομικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων».

Τα σεμινάρια πραγματοποιούνται από το ΕΙΑΣ από τις αρχές Δεκεμβρίου 2015, με φυσική παρουσία των εκπαιδευομένων στη τάξη. Στους συμμετέχοντες που θα παρακολουθήσουν τα εγκεκριμένα σεμινάρια και θα ολοκληρώσουν επιτυχώς τα tests κατανόησης θα χορηγηθούν από το ΕΙΑΣ «Βεβαιώσεις Περαίωσης», εγκεκριμένες από  την Τράπεζα της Ελλάδος, οι οποίες είναι αναγκαίες για την επανεγγραφή τους στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο.

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε όλες τις κατηγορίες ασφαλιστικών διαμεσολαβητών (ασφαλιστικούς συμβούλους, συντονιστές, πράκτορες, μεσίτες ασφαλίσεων), αλλά και σε υπαλλήλους γραφείων διαμεσολάβησης και πιστωτικών ιδρυμάτων.

Η μέθοδος διδασκαλίας βασίζεται σε ένα κατάλληλα δομημένο πρόγραμμα εισηγήσεων με τη χρήση ειδικά διαμορφωμένων παρουσιάσεων και σύγχρονων εποπτικών μέσων και τεχνικών, με ασκήσεις, μελέτη περιπτώσεων κ.ά., που θα συμβάλουν θετικά αφενός στην καλύτερη αφομοίωση της ύλης από τους συμμετέχοντες και αφετέρου στο να καταστήσουν την εκπαιδευτική διαδικασία πιο ευχάριστη και κατανοητή. Επιπλέον, στους συμμετέχοντες θα διανεμηθούν ειδικές εκπαιδευτικές σημειώσεις του ΕΙΑΣ.

Τα σεμινάρια

Ι. Σεμινάριο επανεκπαίδευσης & επαναπιστοποίησης γνώσεων για τον Τομέα Β΄ «Θεσμικά θέματα της ασφαλιστικής αγοράς»

Θεματικοί άξονες: Ασφαλιστική σύμβαση, κλάδος αστικής ευθύνης αυτοκινήτων, νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.

Ημερομηνίες: Το πρώτο σεμινάριο του 2016 θα πραγματοποιηθεί Τετάρτη 2 Μαρτίου, 16:00-20:00, & Πέμπτη 3 Μαρτίου, 16:00-20:00.

ΙΙ. Σεμινάριο επανεκπαίδευσης & επαναπιστοποίησης γνώσεων για τον Τομέα Γ΄ «Ανάπτυξη ατομικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων»

Θεματικοί άξονες: Τεχνικές πωλήσεων αναβάθμισης του ρόλου του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, προ-και ενδο-συμβατικά με τον πελάτη και την εξυπηρέτησή του, αναγνώριση του προφίλ του πελάτη και αξιολόγηση των καταναλωτικών του αγαθών, μέθοδοι και τεχνικές πωλήσεων.

Ημερομηνίες: Το πρώτο σεμινάριο του 2016 θα πραγματοποιηθεί Τετάρτη 9 Μαρτίου, 16:00-20:00, & Πέμπτη 10 Μαρτίου, 16:00-20:00.

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016.

Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του ΕΙΑΣ στην Αθήνα (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος). Το κόστος κάθε σεμιναρίου ανέρχεται σε 70 ευρώ, ενώ θα ισχύσει έκπτωση 30% για ειδικές κατηγορίες συμμετεχόντων.

Περισσότερες πληροφορίες και η αίτηση συμμετοχής στο αρχείο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΕΠΑΝΑΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ_Β & Γ_Φεβρουάριος 2016

ΕΙΑΣ: Ξεκινούν τα σεμινάρια διαχείρισης κινδύνων, εταιρικής διακυβέρνησης σε πλαίσιο Solvency II

0
risk management, διαχείριση κινδύνων, μαυροπίνακας σε σχήμα τάμπλετ, ΕΙΑΣ

Ξεκινούν σε λίγες ημέρες τα σεμινάρια του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών «Risk management – Διαχείριση κινδύνων» και «Εταιρική διακυβέρνηση & εσωτερικός έλεγχος ασφαλιστικών εταιρειών – Οι σύγχρονες απαιτήσεις στο πλαίσιο εφαρμογής της οδηγίας Solvency ΙΙ». Αναλυτικότερα για τα σεμινάρια:

image008Ι. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ & ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

 Οι σύγχρονες απαιτήσεις στο πλαίσιο εφαρμογής της οδηγίας Solvency ΙΙ

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 12 εκπαιδευτικών ωρών, ολοκληρώνεται σε 3 ημέρες και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις ακόλουθες ημερομηνίες:

  • Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016, 17:00-20:15
  • Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016, 17:00-20:15
  • Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016, 17:00-20:15

Ανά ημέρα καλύπτονται οι εξής τρεις αυτόνομες θεματικές ενότητες:

Ενότητα Α: Εταιρική διακυβέρνηση και ο ρόλος του Διοικητικού Συμβουλίου

Ενότητα Β: Σύστημα εσωτερικών διαδικασιών και βασικές λειτουργίες

Ενότητα Γ: Μονάδα εσωτερικού ελέγχου, λειτουργίες και μεθοδολογία

Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ένας από τους πλέον εξειδικευμένους και καταρτισμένους στο θέμα αυτό, ο δρ. Σταμάτης Δρίτσας, CPA (GR), AAIA, CRP & CRO της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο:

  • 150 € για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 170 € για τα μη μέλη

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016.

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση συμμετοχής

 

ΙΙ. RISK MANAGEMENT – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝimage013

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 8 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις παρακάτω ημερομηνίες:

  • Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016, 17:00-20:15
  • Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016, 17:00-20:15

Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο κ. Γιάννης Κακαβίτσας, director Non-Life Treaty της eταιρείας Carpenter Turner.

Κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο:

  • 90 € για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 110 € για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016.

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση συμμετοχής

 

 

 

 

ΕΙΑΣ: Ξεκινούν τα σεμινάρια διαχείρισης κινδύνων, εταιρικής διακυβέρνησης σε πλαίσιο Solvency II

0
risk management, διαχείριση κινδύνων, μαυροπίνακας σε σχήμα τάμπλετ, ΕΙΑΣ

Ξεκινούν σε λίγες ημέρες τα σεμινάρια του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών «Risk management – Διαχείριση κινδύνων» και «Εταιρική διακυβέρνηση & εσωτερικός έλεγχος ασφαλιστικών εταιρειών – Οι σύγχρονες απαιτήσεις στο πλαίσιο εφαρμογής της οδηγίας Solvency ΙΙ». Αναλυτικότερα για τα σεμινάρια:

image008Ι. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ & ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

 Οι σύγχρονες απαιτήσεις στο πλαίσιο εφαρμογής της οδηγίας Solvency ΙΙ

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 12 εκπαιδευτικών ωρών, ολοκληρώνεται σε 3 ημέρες και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις ακόλουθες ημερομηνίες:

  • Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016, 17:00-20:15
  • Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016, 17:00-20:15
  • Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016, 17:00-20:15

Ανά ημέρα καλύπτονται οι εξής τρεις αυτόνομες θεματικές ενότητες:

Ενότητα Α: Εταιρική διακυβέρνηση και ο ρόλος του Διοικητικού Συμβουλίου

Ενότητα Β: Σύστημα εσωτερικών διαδικασιών και βασικές λειτουργίες

Ενότητα Γ: Μονάδα εσωτερικού ελέγχου, λειτουργίες και μεθοδολογία

Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ένας από τους πλέον εξειδικευμένους και καταρτισμένους στο θέμα αυτό, ο δρ. Σταμάτης Δρίτσας, CPA (GR), AAIA, CRP & CRO της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο:

  • 150 € για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 170 € για τα μη μέλη

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016.

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση συμμετοχής

 

ΙΙ. RISK MANAGEMENT – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝimage013

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 8 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις παρακάτω ημερομηνίες:

  • Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016, 17:00-20:15
  • Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016, 17:00-20:15

Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο κ. Γιάννης Κακαβίτσας, director Non-Life Treaty της eταιρείας Carpenter Turner.

Κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο:

  • 90 € για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 110 € για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016.

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση συμμετοχής

 

 

 

 

Διαγωνισμός για την ασφάλιση ακινήτων του ΟΑΕΕ

0

Πρόχειρο διαγωνισμό προκηρύσσει ο Οργανισμός Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών για την παροχή υπηρεσιών ασφάλισης των ιδιόκτητων ακινήτων του ιδίου και των εντασσόμενων τομέων, για χρονικό διάστημα 12 μηνών και με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή.

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΟΑΕΕ

Χειρουργούσαν λαπαροσκοπικά χωρίς άδεια – Κανείς δεν αναλαμβάνει ευθύνη

0

Αναστάτωση στη ροδιακή κοινωνία έχει προκαλέσει η είδηση πως δύο ουρολόγοι του τοπικού νοσοκομείου πραγματοποιούσαν λαπαροσκοπικές επεμβάσεις χωρίς να έχουν τις σχετικές πιστοποιήσεις, βάσει των απαιτήσεων του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ).

Για το θέμα είχε κατατεθεί ερώτημα από την αρμόδια Διεύθυνση της Ιατρικής Υπηρεσίας πριν από δύο χρόνια, αλλά το ΚΕΣΥ μόλις τώρα αποφάνθηκε σχετικά.

“Είχα την διοικητική υποχρέωση και το επιβαλλόμενο υπηρεσιακό καθήκον, μέσα στα πλαίσια της αρχής της προστατευόμενης εμπιστοσύνης των πολιτών έναντι της Διοικήσεως και του Κρατικού Νοσοκομείου, να λάβω συγκεκριμένα διοικητικά μέτρα” λέει ο αναπληρωτής Διοικητής και Δ/ντής της Ιατρικής Υπηρεσίας Ιωάννης Δασκαλάκης, ο οποίος ανέστειλε την άδεια διενέργειας λαπαροσκοπικών επεμβάσεων των δύο ιατρών, παραπέμποντάς τους για μετεκπαίδευση.

“Σχετικά με την προηγημένως χορηγηθείσα από το Νοσοκομείο άδεια διενέργειας ουρολογικών λαπαροσκοπικών επεμβάσεων, τίθεται, εκ των πραγμάτων πλέον, τυπικό ζήτημα ορθότητάς της, αφού αυτή χορηγήθηκε χωρίς να έχει προηγηθεί η άποψη του ΚΕΣΥ” σημειώνει ο αναπλ. Διοικητής στο Νοσοκομείο Ρόδου. Ο ίδιος τονίζει, παράλληλα, πως το γεγονός δεν προκαλεί κανένα πρόβλημα στα προγραμματισμένα χειρουργεία, εφόσον οι γιατροί “εξακολουθούν να γνωρίζουν άριστα τις μέχρι σήμερα εφαρμοζόμενες κλασσικές (μη λαπαροσκοπικές) μεθόδους χειρουργικής”, συμπληρώνοντας πως δεν αμφισβητείται γενικώς η επιστημονική επάρκεια και ικανότητά τους.

Νίπτουν τας χείρας τους

Αν και η Διοίκηση εν μέρει καλύπτει τους δύο ιατρούς, οι οποίοι μπορεί να γνωρίζουν πλέον άριστα τη λαπαροσκοπική χειρουργική έχοντας πραγματοποιήσει (άγνωστο πόσες) τέτοιες επεμβάσεις μέσα σε δύο χρόνια, η αποκάλυψη του θέματος, χωρίς κανείς να αναλαμβάνει ευθύνη για τα χειρουργηθέντα περιστατικά, αφήνει εκ των πραγμάτων έκθετους όλους τους εμπλεκόμενους: ιατρούς, διοικητικό συμβούλιο, ιατρική υπηρεσία, κεσυ, το ίδιο το σύστημα υγείας.

Σύμφωνα με τα τοπικά μέσα, μέχρι σήμερα δεν έχει αναφερθεί κάποια επιπλοκή. Ποιος αποκλείει όμως οι ασθενείς να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη, μετά από τη “βόμβα” που έσκασε; Θα τους κατηγορούσε κανείς εάν το έκαναν; Επίσης, ποιος ασθενής θα δεχτεί να ξαπλώσει από αύριο στο χειρουργικό τραπέζι των δύο γιατρών και πιθανώς οποιουδήποτε γιατρού στο συγκεκριμένο νοσοκομείο, όταν η διαχείριση ενός τόσο σοβαρού θέματος γίνεται κατ΄αυτό τον τρόπο;

Σίγουρα δεν μπορεί κανείς να πει πως η αναστολή άδειας διενέργειας λαπαροσκοπικών επεμβάσεων εκ μέρους του αναπλ. Διοικητή ήταν εσφαλμένη απόφαση. Τυπικά και ουσιαστικά αυτό όφειλε να γίνει. Παράλληλα, όμως, θα έπρεπε να αναζητηθούν ευθύνες από τους αρμόδιους, ώστε –αν μη τι άλλο– να αποκατασταθεί έστω και μερικώς η απώλεια του αισθήματος εμπιστοσύνης των Ροδίων απέναντι στο νοσοκομείο του νησιού τους και να κληθούν οι ασθενείς που χειρουργήθηκαν λαπαροσκοπικά για επανεξέταση.

Επισυνάπτεται η απάντηση του αναπλ. Διοικητή: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΥΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ

Πηγή: virus.com.gr

O Απολογισμός EKE της Interlife για το 2014-2015

0

Συνέχισε και εμπλούτισε τις δράσεις της η Interlife στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης τη διετία 2014-2015, απέναντι στο ανθρώπινο δυναμικό της, το περιβάλλον και την αγορά.

Όπως αναφέρεται στον τελευταίο της Απολογισμό Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η Interlife συνεχίζει να στηρίζει μεταξύ άλλων το Άλμα Ζωής και τον Ναυτικό Όμιλο Θεσσαλονίκης, την ΕΛΕΠΑΑΠ, τον Πανελλήνιο Σύλλογο Παραπληγικών Βορείου Ελλάδος και αθλητικά σωματεία ανά την ελληνική επικράτεια.

Για άλλη μια χρονιά, επίσης, η Interlife πρόσφερε 2 τόνους τρόφιμα σε κοινωνικά παντοπωλεία, ενώ προέβη σε νέες χορηγικές ενέργειες προς το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, τη Ρητορική Εταιρεία και το Διεθνές Πανεπιστήμιο, στο πλαίσιο του προγράμματος «Προσφέρω αλλιώς» που υλοποιεί η εταιρεία με στόχο τη στήριξη του πολιτισμού και της εκπαίδευσης.

Διαβάστε περισσότερα στον τελευταίο Απολογισμό ΕΚΕ της Interlife:

Ασφαλιστική ”Λεμονάδα”  πίνουν ο Γουόρεν Μπάφετ και η Munich Re

0

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου,

Προτού καλά-καλά ξεκινήσει να λειτουργεί, η Lemonade, η νεοφυής εταιρεία που φιλοδοξεί να μεταφέρει το  μοντέλο της παροχής υπηρεσιών από ιδιώτη σε ιδιώτη (peer-to-peer ή P2P) και στις ασφάλειες και να γίνει η πρώτη mainstream Ρ2Ρ  ασφαλιστική, έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον του διεθνούς ασφαλιστικού κλάδου. Πρώτα “τάραξε τα νερά”, καθώς το 2015 έγινε η start-up  που κατόρθωσε να συγκεντρώσει τα περισσότερα κεφάλαια (13 εκατ. δολ.) από ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια. Και τώρα ανακοινώνει ότι μερικοί από τους μεγαλύτερους παίκτες της αγοράς αντασφαλειών συμφώνησαν να της παρέχουν κάλυψη, δίνοντάς τις έτσι εμμέσως πλην σαφώς ψήφο εμπιστοσύνης.

 

Συγκεκριμένα, η Lemonade εξασφάλισε αντασφαλιστική κάλυψη από την Berkshire Hathaway του “πολύ” Γουόρεν Μπάφετ, από την Munich Re, από την Everest Re, την Hiscox, την XL Catlin καθώς και από δυο εταιρίες που συνεργάζονται με τους Lloyd’s του Λονδίνου που δεν κατονομάστηκαν.  Το ότι κατόρθωσε να λάβει στήριξη από την “αφρόκρεμα” του αντασφαλιστικού κλάδου προφανώς δεν είναι άσχετο με το ότι διαθέτει γνωστά στελέχη της αμερικανικής ασφαλιστικής αγοράς στην διοικητική της ομάδα, όπως τον Ty Sagalow,  πρώην επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων της AIG, τον Robert Giurlando, πρώην επικεφαλης underwriting στην ACΕ κ.α.

 

Μέχρι τώρα η εταιρεία τηρεί σιγήν ιχθύος για τις ακριβείς υπηρεσίες που θα προσφέρει και το επιχειρηματικό της μοντέλο. Παράγοντες του κλάδου, ωστόσο εκτιμούν, ότι μετά τις συμφωνίες με τους αντασφαλιστές, το επίσημο ντεμπούτο της θα πρέπει να αναμένεται στους αμέσως επόμενους μήνες.

 

“Είμαστε περήφανοι που στηρίζουμε την γρήγορη, απλή και προσανατολισμένη προς τον καταναλωτή ασφαλιστική πλατφόρμα της Lemonade”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της XL Catlin Μάικ Μαγκάβικ. “Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο σύστημα βρίσκεται στην καρδιά του ασφαλιστικού κλάδου και αποτελεί κρίσιμο συστατικό για την επιτυχία κάθε νέου εγχειρήματος. Με αυτή την συλλογή κορυφαίων αντασφαλιστών, οι πελάτες της Lemonade θα γνωρίζουν ότι αυτή η καινοτόμος εταιρεία στηρίζεται στα καλύτερα και πιο εδραιωμένα ονόματα της αγοράς…” Ο διευθύνων σύμβουλος της Lemonade Daniel Schreiber πρόσθεσε από την πλευρά του ότι “Ο πελάτης θέλει να ξέρει ότι η ασφαλιστική του και μπορεί και θέλει να σε αποζημιώσει…Η Lemonade είναι η μόνη εταιρεία που δεν βγάζει χρήματα απορρίπτοντας αιτήσεις αποζημίωσης, οπότε κανείς δεν θέλει να αποζημιώσει τους πελάτες του περισσότερο από εμάς. Με τη στήριξη των μεγαλύτερων ονομάτων της αντασφάλισης, κανείς δεν είναι και πιο ικανός να το πράξει από εμάς…”

 

Το πώς θα λειτουργεί η Lemonade δεν είναι ακόμα γνωστό. Η ιδρυτική ομάδα έχει αναφέρει ότι, σε αντίθεση με άλλες ασφαλιστικές εταιρείες P2P στην Ευρώπη, τις οποίες “τρέχουν” διαμεσολαβούντες, η Lemonade θα κατέχει άδεια ασφαλιστικής και θα εποπτεύεται πλήρως  από τις αρμόδιες αρχές. Τα ασφάλιστρα θα συγκεντρώνονται σε μια “δεξαμενή”, κατά το πρότυπο ενός συνεταιριστικού σχήματος ή των αλληλασφαλιστικών συνεταιρισμών (Protection & Indemnity Club, P&I)  στις ναυτασφαλίσεις.

 

 

 

 

 

Πρόγραμμα Transit CARGO από την Interlife

0

Το πρόγραμμα Transit Gargo προσφέρει τρία είδη (3)  ασφαλιστηρίων συμβολαίων, σύμφωνα με τις ρήτρες (Α,Β,C) του Ινστιτούτου των  Άγγλων ασφαλιστών, το καθένα κατάλληλα σχεδιασμένο για να εξυπηρετεί συγκεκριμένες ανάγκες με ανταγωνιστικά ασφάλιστρα.

Transit C.M.R.

Το πρόγραμμα παρέχει την δυνατότητα στο μεταφορέα να ασφαλίσει την ευθύνη της μεταφοράς εμπορευμάτων για λογαριασμό τρίτων. Το όχημα περιγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο και διευκρινίζεται εάν πρόκειται για Φορτηγό Δημοσίας Χρήσεως που κυκλοφορεί εντός Ελλάδος ή στο εξωτερικό TIR.

Οι καλύψεις που παρέχονται είναι:

Σύγκρουση ή Πρόσκρουση του Οχήματος,
Ναυάγιο, Πρόσκρουση Πλοίου ή Προσάραξη που είναι συνέχεια της Οδικής Μεταφοράς,
Αιφνίδια Καθίζηση του Εδάφους,
Πτώση Χιονοστιβάδας, Κεραυνού, Υπερχείλιση Ποταμών,
Πυρκαγιά, Έκρηξη, Σεισμός, Ηφαιστειακή Έκρηξη,
Κατάρρευση Γεφυρών, Σηράγγων ή Κτιρίων,
Ποιοτική Αλλοίωση Εμπορευμάτων (αφορά ψυγεία)
·         Εναλλακτικά μπορούν να συμπεριληφθούν οι καλύψεις Ολικής κλοπής, μερικής κλοπής, ζημίες κατά την φορτοεκφόρτωση και μικροζημιές.

Transport Plus

Το Transport Plus είναι ένα ειδικό Πρόγραμμα Ασφάλισης Μεταφορέα, το οποίο απευθύνεται σε Μεταφορικές Εταιρίες, σε Ιδιοκτήτες Φ.Δ.Χ. Εθνικών και Διεθνών Μεταφορών καθώς και σε Ιδιοκτήτες Φ.Δ.Χ. Εθνικών Μεταφορών με δικαίωμα να πραγματοποιούμε μεταφορές και στις γειτονικές χώρες, (Αλβανία, FYROM, Σερβία, Βουλγαρία κ.α.).

Σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να συνδυάζει την ασφάλιση του Μεταφορέα αλλά και του ίδιου του Οχήματος. Αναλυτικότερα παρέχει:

Tην Ευθύνη για τυχόν ζημίες που θα υποστούν τα εμπορεύματα τρίτων που μεταφέρουν (Αστική Ευθύνη Μεταφορέα)
Τις Ζημίες του ιδίου οχήματός τους (Teilkasko ή Vollkasko)
Τις δικαστικές & δικηγορικές δαπάνες για διεκδικήσεις ή αντικρούσεις σχετικά με το όχημά τους (Νομική Προστασία Οδηγού/Οχήματος)

Ασφάλιση μεταφορών από την Ορίζων Ασφαλιστική

0

Τα προγράμματα καλύψεων της Ορίζων Ασφαλιστικής στον Κλάδο Μεταφορών έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την προσαρμοσμένη στις ανάγκες και προσδοκίες σας διασφάλιση των εμπορευμάτων σας σε περίπτωση μερικής ή ολικής ζημιάς κατά τη μεταφορά της. Μέσω διαφόρων τύπων Ασφαλιστηρίων συμβολαίων προσφέρουμε ασφάλιση μεταφοράς εμπορευμάτων που διακινούνται με οποιοδήποτε αναγνωρισμένο μεταφορικό μέσο (αεροπλάνο, πλοίο, αυτοκίνητο, φορτηγό, σιδηρόδρομος ή συνδυασμός των παραπάνω) εντός και εκτός Ελλάδας.

Η Ορίζων Ασφαλιστική, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ασφάλισης μεταφερόμενων εμπορευμάτων προσφέρει τρία πακέτα καλύψεων, τις λεγόμενες ρήτρες A, B και C. Συμπληρωματικές καλύψεις όπως η επέκταση ασφάλισης κατά κινδύνων πολέμου-απεργιών εμπλουτίζουν τα προγράμματά μας.

Μέσα από τρεις τύπους συμβολαίων προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις σε ένα ιδανικό περιβάλλον προστασίας και αξιοπιστίας:

Οριστικό Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο (Voyage Policy)
Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο Διάρκειας (Open Policy)
Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο Κατ’Αποκοπή (Block Policy)
Εναρμονισμένοι πάντα με τις συνεχείς αλλαγές του περιβάλλοντος υιοθετούμε πελατοκεντρική προσέγγιση προσαρμόζοντας τα ασφαλιστήρια μας στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε πελάτη και προσφέροντας ανταγωνιστικά ασφάλιστρα χωρίς ωστόσο να κάνουμε εκπτώσεις στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας. Οι λόγοι που μας καθιστούν δελεαστική επιλογή στον κλάδο ασφάλισης μεταφερόμενων εμπορευμάτων είναι οι κάτωθι:

Ασφαλιστήρια προσαρμοσμένα στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε πελάτη (tailor made)
Εξαιρετική σχέση μεταξύ κόστους του ασφαλιστηρίου και οφέλους των καλύψεων (Value for Money)
Άμεση έκδοση ασφαλιστηρίων
Διαφανής και σύντομη διαδικασία αποζημίωσης
Συνεργασία με μεγάλο εύρος αντιπροσώπων σε χώρες του εξωτερικού έτσι ώστε η κάλυψη των εξαγωγών να μην εμποδίζεται από γεωγραφικά όρια.

Β. Θεοχαράκης: «Πρέπει να αλλάξουμε ριζικά αν θέλουμε να μείνουμε μαζί με τις κοινωνίες που προοδεύουν»

0

«Αλλάζοντας νοοτροπία, εισάγοντας καινοτομίες στην δουλειά μας, αγκαλιάζοντας τον πελάτη και τον συνεργάτη μας, η επιτυχία θα είναι εξασφαλισμένη», αυτό ήταν το μήνυμα του Β. Θεοχαράκη, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Μινέττα, στην ετήσια εκδήλωση που πραγματοποίησε η εταιρεία για τους ανθρώπους της. Ο κ. Θεοχαράκης ευχαρίστησε θερμά τους συνεργάτες τους και τόνισε ότι απαραίτητη προϋπόθεση για να βελτιωθεί η οικονομία είναι να υπάρξει σε πολλά επίπεδα αλλαγή νοοτροπίας και να ξεφύγουμε από στερεότυπα  δεκαετιών.

 

Ο κ. Θεοχαράκης δήλωσε:

 

 “Θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους σας το 2016 να είναι μια χρονιά γεμάτη υγεία, μια χρονιά καλύτερη από την προηγούμενη και σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Μιας και ο Κος Μπερτσιάς θα σας δώσει τον απολογισμό για το 2015 & τον προγραμματισμό της εταιρίας μας για το 2016, εγώ θα ήθελα να σας κάνω κοινωνούς κάποιων σκέψεών μου που αφορούν γενικότερα και την εταιρία μας και την χώρας μας.

Δυστυχώς και το 2016 θα είναι περίοδος δυσκολιών και για την οικονομία και για το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον.

Ανάπτυξη, που είναι θεμελιώδης παράγοντας για να βγούμε από την κρίση, δεν φαίνεται στον ορίζοντα.

Η ύφεση θα ταλαιπωρήσει και αυτήν τη χρονιά την οικονομία και η ανεργία θα είναι το κύριο πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας.

Παρόλη την μεγάλη εμπειρία μου, με πάνω από εξήντα χρόνια επιχειρηματικής δράσης, δυσκολεύομαι ειλικρινά, εκεί που έχουμε φθάσει, να εκφέρω την συνταγή ανάκαμψης, που τόσο επιπόλαια διαλαλούν διάφοροι ανευθυνο-υπεύθυνοι στα κανάλια.

Όμως πολύ σεμνά και ταπεινά θα μου επιτρέψετε να τολμήσω να πω μερικές κουβέντες.

Πρέπει πρώτα πρώτα, ως άτομα, ως κοινωνία, ως πολιτεία, ως κυβέρνηση και ως αντιπολίτευση να αλλάξουμε νοοτροπία σε παρά πολλά θέματα και να ξεφύγουμε από τα κακά στερεότυπα δεκαετιών.

Κυρίως πρέπει να αλλάξουμε στάση σε ότι παράγει πλούτο και πλούτο κυρίως παράγει η επιχειρηματική δράση δηλαδή η επιχείρηση.

Πρέπει να γίνουμε φιλικοί στο επιχειρείν.

Πρέπει να εξαλείψουμε κάθε τι που εμποδίζει τον Έλληνα να δημιουργήσει.

Πρέπει να επιβραβεύσουμε τον άξιο, τον καινοτόμο και να διώξουμε την μοχθηρία και τον φθόνο που τηρούμε απέναντι στον επιτυχημένο.

Πρέπει να αλλάξουμε ριζικά αν θέλουμε να μείνουμε μαζί με τις κοινωνίες που προοδεύουν και πρωταγωνιστούν στο παγκόσμιο γίγνεσθαι.

Λέμε περήφανα ότι η Ελλάδα έδωσε τα φώτα του πολιτισμού σε όλη την οικουμένη δεν είναι επομένως ντροπή να αντιγράψουμε και εμείς σήμερα, από τους προοδευτικούς εκείνους λαούς, επιτυχημένες πρακτικές και νοοτροπίες που έχουν οδηγήσει τις χώρες τους, στην ανάπτυξη και την κοινωνική πρόοδο.

Πιστεύω ακράδαντα πως και στον δικό μας χώρο, στην εταιρία μας δηλαδή, η ίδια συνταγή θα μας βοηθήσει, αλλάζοντας νοοτροπία, εισάγοντας καινοτομίες στην δουλειά μας, αγκαλιάζοντας τον πελάτη και τον συνεργάτη μας, η επιτυχία θα είναι εξασφαλισμένη.

Τελειώνοντας θα ήθελα να σας ευχαριστήσω και να σας συγχαρώ για τα αποτελέσματα του 2015, προτρέποντας σας και για το 2016 να δώστε τον καλύτερο εαυτό σας ,είστε μια δυνατή ομάδα και είμαι σίγουρος οτι και το 2016 θα έχουμε εξαίρετικά αποτελέσματα!!!

Σας ευχαριστώ

Καλή χρονιά!!!”