back to top
32.5 C
Athens
Δευτέρα 4 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1721

13η Ημερίδα του InsuranceForum.gr & του συλλόγου διαμεσολαβητών Σερρών

0

Τη Δευτέρα 30 Μαΐου 2016, 17.00-21.00, στο Philippos Xenia Hotel των Σερρών πραγματοποιείται η 13η Ημερίδα του insuranceforum.gr και του Συλλόγου Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν. Σερρών, με θέμα «Οι εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά και η εφαρμογή του Solvency II. Εταιρείες και διαμεσολαβητές μπροστά σε νέα δεδομένα».

 

NEO LOGO SULLOGOU

Η ενημέρωση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για όλα όσα συμβαίνουν στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, για τις εξελίξεις, τα προβλήματα και τις προοπτικές της, αποτελεί πρώτιστη επιλογή του insuranceforum.gr από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα. Αιχμή του δόρατος αποτελούν οι ημερίδες που διοργανώνονται σε πολλές πόλεις, κυρίως της περιφέρειας, και προσφέρουν όχι μόνο ενημέρωση από υπεύθυνα στελέχη της αγοράς, αλλά και μοναδική ευκαιρία συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων μεταξύ εταιρειών και διαμεσολαβητών. Ο ρόλος των κατά τόπους συλλογικών φορέων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών είναι καταλυτικός, αφού η από κοινού συνδιοργάνωση των ημερίδων με το insuranceforum.gr αποδεικνύει ότι σε κάθε τοπική κοινωνία υπάρχουν υγιείς δυνάμεις που ενδιαφέρονται για την ενημέρωση, την εκπαίδευση, την προάσπιση των συμφερόντων των μελών τους και εντέλει την επαγγελματική τους υπόσταση και ανάπτυξη.

Στο πλαίσιο αυτό, η συνδιοργάνωση της 13ης Ημερίδας με τον Σύλλογο Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν. Σερρών αποτελεί ένα ακόμα βήμα, μετά τις ημερίδες που πραγματοποιήθηκαν με τεράστια επιτυχία τον Ιανουάριο του 2016 στην Θεσσαλονίκη και τον Μάρτιο στη Λάρισα. Οι Ημερίδες του insuranceforum.gr έχουν πλέον νέα οργανωτική δομή, με ομιλίες αλλά κυρίως με «τραπέζια συζήτησης», συμμετοχή των παρισταμένων, διάλογο, ανταλλαγή απόψεων και έκδοση ουσιαστικών συμπερασμάτων. Υπενθυμίζεται ότι η πόλη των Σερρών είχε φιλοξενήσει και την 7η Ημερίδα τον Φεβρουάριο του 2015, την οποία είχε αγκαλιάσει όλη η τοπική ασφαλιστική αγορά.

Σήμερα, οι εξελίξεις και τα προβλήματα έχουν διαφοροποιηθεί. Η ασφαλιστική αγορά λειτουργεί από την 1η Ιανουαρίου 2016 εντός του νέου πλαισίου Solvency II, υιοθετώντας ένα ενιαίο σύστημα υπολογισμού των κεφαλαιακών απαιτήσεων των ασφαλιστικών εταιρειών. Η εφαρμογή του νέου πλαισίου, το οποίο αντικατέστησε πλήρως το επί πολλά χρόνια ισχύον σύστημα, αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τον κλάδο, ο οποίος καλείται να αλλάξει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας του.

Παράλληλα, ο ανταγωνισμός των εταιρειών στον κλάδο αυτοκινήτου έχει φθάσει σε οριακά σημεία, ενώ το φαινόμενο των μαύρων κωδικών έχει διογκωθεί επικίνδυνα και αποτελεί πρόκληση που ανησυχεί τους πάντες. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, κυρίως οι ανεξάρτητοι, λειτουργούν πλέον σε ένα ακόμα πιο νεφελώδες περιβάλλον, βλέπουν τα εισοδήματά τους να μειώνονται και αναζητούν εξηγήσεις και λύσεις.

Όλα αυτά τα ζητήματα θα τεθούν και θα συζητηθούν με την συμμετοχή ανθρώπων της αγοράς, εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών και διαμεσολαβητικών μονάδων στη νέα ημερίδα του insuranceforum.gr στις Σέρρες, η οποία καλείται να διαδραματίσει τον δικό της πρωτοποριακό και αναπτυξιακό ρόλο στην τοπική ασφαλιστική αγορά.

Η ημερίδα θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ) και της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (ΕΕΑΕ), ενώ, όπως πάντα, τον συντονισμό θα αναλάβει ο Αριστείδης Βασιλειάδης, γενικός διευθυντής της Insurance Innovation.

 

Μεγάλοι Χορηγοί Ημερίδας

INTERLIFE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

ΟΡΙΖΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

GLASSDRIVE

 

Χορηγός  Ημερίδας

AIG

 

Η Ημερίδα υποστηρίζεται επικοινωνιακά μεταξύ άλλων και από το insuranceworld.gr, το Περιοδικό insuranceworld και την  εφημερίδα asfalizomai

 

Για περισσότερες πληροφορίες και για τα χορηγικά πακέτα μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. Βασιλειάδη, τηλ.: 2312 201 003, e-mail: administrator@insuranceforum.gr.

ΑΧΑ – Υπερήφανοι Πρεσβευτές: Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων 2016

0

Στον Αστέρα Βουλιαγμένης πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 22 Απριλίου το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της ΑΧΑ και οι βραβεύσεις των καλύτερων αποκλειστικών συνεργατών της εταιρείας, με συμμετοχή 225 συνέδρων.

AXA EXTRNAL RGB

Η πρόσφατη μοναδική επιτυχία της ΑΧΑ να καταταγεί ως #1BestWorkplace στην Ελλάδα για το 2016, καθώς και το νέο προϊόν υγείας Mediσυν 2, που ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες, σε συνδυασμό με τον φιλόξενο χώρο του συνεδρίου δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για ένα εξαιρετικό συνέδριο, στο οποίο όλοι οι συμμετέχοντες θα ήταν #ΥπερήφανοιΠρεσβευτές της ΑΧΑ.

Το συνέδριο ξεκίνησε με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΑΧΑ Ερρίκο Μοάτσο να τονίζει: «Στόχος μας είναι να είμαστε πρώτοι στην προτίμηση των πελατών και των ανθρώπων μας και αυτοί να αποτελούν Υπερήφανους Πρεσβευτές της εταιρείας μας. Έχουμε σημειώσει σημαντικές επιτυχίες καθώς είμαστε: πρώτο brand name1 παγκοσμίως για 7 συνεχή χρόνια, πρώτοι παγκοσμίως σε θέματα καινοτομίας2, πρώτοι ως πράσινη3 ασφαλιστική στον κόσμο και φυσικά πρώτοι ως η καλύτερη εταιρεία4 για να εργάζεται κανείς στην Ελλάδα».

«Διατηρούμε ισορροπημένη στρατηγική κερδοφόρας ανάπτυξης με επίκεντρο τους πελάτες και τους ανθρώπους μας. Ο δείκτης δέσμευσης των ανθρώπων της ΑΧΑ έχει αυξηθεί κατά δύο μονάδες στο 87%, ο δείκτης ικανοποίησης των συνεργατών μας βρίσκεται στο 92%, ενώ πλέον περισσότεροι από 9 στους sakellariou10 πελάτες μας (91%) δηλώνουν ικανοποιημένοι από εμάς. Στην αγορά όπου δραστηριοποιούμαστε, δεν βλέπουμε το ποτήρι μισοάδειο αλλά ούτε μισογεμάτο: το βλέπουμε γεμάτο προκλήσεις, τις οποίες σκοπεύουμε να κατακτήσουμε» πρόσθεσε ο Ε. Μοάτσος.

Ακολούθως, ο διευθυντής δικτύων διανομής Νίκος Σακελλαρίου σημείωσε: «Για να επιτύχουμε τους παραγωγικούς μας στόχους και παράλληλα να αυξάνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας, προχωράμε με πολύ συγκεκριμένη στρατηγική έως το 2020. Οι άξονες όπου θα βασιστούμε καλύπτουν ένα ολοκληρωμένο φάσμα που θα μας βοηθήσει να βρισκόμαστε όλο και πιο κοντά στους πελάτες, ενώ την ίδια ώρα ενισχύουν τον συμβουλευτικό σας ρόλο. Ανάμεσα στις βασικές μας ενέργειες είναι η ενίσχυση των ψηφιακών υποδομών για συνεργάτες και πελάτες, η συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη για τα στελέχη του αποκλειστικού μας δικτύου. Μέσα από αυτές τις στρατηγικές θα συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε».

dangelo

Προσκεκλημένος στο συνέδριο ήταν ο διευθυντής Δικτύων Διανομής της Περιφέρειας Μεσογείου και Λατινικής Αμερικής Emiliano D’ Angelo, ο οποίος στη διάρκεια της παρουσίασής του έβαλε μια σφραγίδα στήριξης στο αποκλειστικό  δίκτυο. Ο κ. D’ Angelo ανέφερε ότι το 49% των εργασιών του ομίλου ΑΧΑ περνά μέσα από τους αποκλειστικούς συνεργάτες και τόνισε ότι η φυσική παρουσία των διαμεσολαβητών στην επικοινωνία με τους πελάτες είναι ιδιαίτερα σημαντική, αλλά και ότι αυτή η παρουσία πρέπει να ενισχύεται με ψηφιακά μέσα, για πιο αποτελεσματική ανάπτυξη εργασιών.

digiorgio

Τη σκυτάλη πήρε ο Ernesto Di Giorgio, αναπληρωτής διευθυντής Δικτύων Διανομής, ο οποίος ξεκίνησε την παρουσίασή του αναφέροντας: «Μας ενδιαφέρει η συνεχής ανάπτυξη και η κερδοφορία σε όλους τους κλάδους, με αιχμή την υγεία, την κατοικία και το αυτοκίνητο. Για να έχουμε επιτυχία, θα εκμεταλλευτούμε όλα τα νέα μας προϊόντα και υπηρεσίες, με στόχευση στη διακράτηση των υφιστάμενων πελατών αλλά και στις σταυροειδείς πωλήσεις. Σύμμαχοί μας καθημερινά θα είναι τα ψηφιακά εργαλεία που έχουμε ήδη στη διάθεσή μας, αλλά και αυτά που πρόκειται να δημιουργήσουμε».

Στη διάρκεια του συνεδρίου όλα τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΧΑ συμμετείχαν σε πάνελ και απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με τις ενέργειες που υλοποιήθηκαν το 2015, καθώς και για τη στρατηγική των ektelestiki-epitropiεπόμενων ετών, τόσο για το σύνολο της εταιρείας όσο και για το αποκλειστικό δίκτυο.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, οι σύνεδροι χαρακτήρισαν το φετινό συνέδριο της ΑΧΑ μεστό, με σημαντικά και ξεκάθαρα μηνύματα για το παρόν και το μέλλον της εταιρείας, και δεσμεύθηκαν πως θα συνεχίσουν να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να συνεχίσει η ΑΧΑ στην πορεία της κερδοφόρας ανάπτυξης.

  1. Interbrand, Best Global Brands, 2015
  2. Boston Consulting Group, 2016
  3. Interbrand, Best Global Brands, 2014
  4. Best Workplaces Greece, 2016

Interamerican: Νέες ψηφιακές λειτουργίες στη διάθεση των συνεργατών της

0

Νέες, μοναδικές δυνατότητες παρέχονται στους συνεργάτες όλων των Δικτύων Πωλήσεων από την Interamerican, μέσω του askme, της πρωτοποριακής πλατφόρμας για την ψηφιακή υποστήριξη των πωλήσεων, όσον αφορά τη διαχείριση των συμβολαίων αυτοκινήτου.

AskMe_Photo-2Οι συγκεκριμένες λειτουργίες παρέχονται μέσω της «Αναζήτησης Πελατών» στην ενότητα «Πελάτες» και συγκεκριμένα προσφέρουν τις ακόλουθες δυνατότητες:

  • αλλαγή/προσθήκη email και κινητού τηλεφώνου στα στοιχεία πελατών
  • αλλαγή διεύθυνσης αλληλογραφίας συμβολαίου
  • αλλαγή διάρκειας συμβολαίου
  • ακύρωση συμβολαίου
  • επαναφορές συμβολαίων τα οποία έχουν ακυρωθεί μέχρι και 30 ημέρες πριν από την ημερομηνία εργασίας.

Αξιοποιώντας λοιπόν την ψηφιακή τεχνολογία, η Interamerican αποδεικνύει για μία ακόμη φορά πως υποστηρίζει με κάθε σύγχρονο τρόπο τους συνεργάτες της, δίνοντας τη δυνατότητα άμεσης διεκπεραίωσης αλλαγών, ακυρώσεων και επαναφορών, καθώς και την υποδομή για τη δημιουργία μιας απόλυτα ενημερωμένης βάσης στοιχείων πελατών.

Παρουσία της αναπλ. Υπ. Τουρισμού η απονομή των Greek Hospitality Awards 2016

0
Οι νικητές ξενοδόχοι των βραβείων Greek Hospitality Awards 2016

Με σημαντικές διακρίσεις μεταξύ των κορυφαίων ξενοδοχείων της Ελλάδας πραγματοποιήθηκε η απονομή των βραβείων Greek Hospitality Awards 2016, τα οποία διοργάνωσαν για 2η συνεχόμενη χρονιά η εταιρεία Ethos Awards και το περιοδικό Χρήμα σε συνεργασία με τον εθνικό εκθεσιακό φορέα ΔΕΘ Helexpo.

Τα φετινά Greek Hospitality Awards 2016, με τη συμμετοχή πολλών ξενοδοχείων στις κατηγορίες βραβείων, αναδείχθηκαν από την Κριτική Επιτροπή αλλά και το ευρύ κοινό. Υπογραμμίζεται ότι η απονομή στους τελικούς νικητές έλαβε χώρα παρουσία της Αναπληρώτριας Υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά και παρουσιαστές τον δημοσιογράφο Χάρη Ντιγριντάκη και την Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Ethos Media S.A. Σοφία-Αφροδίτη Βουλγαράκη.

Συνολικά στα Greek Hospitality Awards 2016 αναδείχθηκαν οι εξής νικητές:

 

Kορυφαίο βραβείο του θεσμού «Top Greek Hotel 2016» 

Grecotel Amirandes

 

Τιμητικές Διακρίσεις

  1. Τιμητική διάκριση«Greek Hospitality Leader»Αριστοτέλης Διβάνης, Πρόεδρος του Ομίλου Ξενοδοχείων Divani Collection Hotels και τέως Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου
  1. Τιμητική διάκριση «Greek Hospitality Influencer»Ιωάννης Ρέτσος, Πρόεδρος, Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ) & Α’ Αντιπρόεδρος ΣΕΤΕ
  1. Τιμητική διάκριση «Greek Hospitality Rising Star»Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Aldermar Resorts
  1. Τιμητική διάκριση για το Πρόγραμμα Διπλωματία Πόλεων: Δήμος Θεσσαλονίκης

 

 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1. BEST GREEK HOTELS

  1. Best Greek Boutique Hotel

GOLD: Spilia Village Hotel

SILVER: Grace Mykonos του Ομίλου Grace Hotels

SILVER: Kyrimai Hotel

BRONZE: Grecotel Pallas Athena του Ομίλου Grecotel

  1. Best Greek Romantic Hotel

GOLD: Grace Santorini του ομίλου Grace Hotels

  1. Best Greek Design Hotel

GOLD: Alila Hotel του Ομίλου Mitsis Hotels

  1. Best Greek Heritage Hotel

GOLD: Kyrimai Hotel

SILVER: Astir Palace

  1. Best Greek Mice Hotel

GOLD: Athenaeum Intercontinental

SILVER: Divani Caravel του Ομίλου Divani

  1. Best Greek Green Hotel

GOLD: Kinsterna Hotel

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2. BEST GREEK RESORTS

  1. Best Greek Boutique Resort

GOLD: Caramel Grecotel Boutique Resort Suites & Villas του Ομίλου Grecotel

BRONZE: Atrium Hotel A.S.G. S.A.

BRONZE: Kaimak Inn Resort

  1. Best Greek Casino Resort

GOLD: Porto Carras Grand Resort

  1. Best Greek Romantic Resort

BRONZE: Kaimak Inn Resort

  1. Best Greek Beach Resort

GOLD: Aldemar Olympian Village Family Resorts του ομίλου Aldemar

SILVER: (Grecotel) Creta Palace του Ομίλου Grecotel

SILVER: Porto Carras Grand Resort

  1. Best Greek all Inclusive Resort

GOLD: Grecotel Club Marine Palace &Suites του ομίλου Grecotel

SILVER: Aldemar Cretan Village Family Resort του Ομίλου Aldemar

SILVER: Blue Domes του ομίλου Mitsis Hotels

  1. Best Greek Family Resort

GOLD: Grecotel Olympia Riviera Resort

SILVER:  Aldemar Olympian Village Family Resorts του Ομίλου Aldemar

SILVER: Porto Carras Grand Resort

  1. Best Greek Golf Resort

GOLD: Porto Carras Grand Resort

  1. Best Greek Sports Resort

SILVER: Porto Carras Grand Resort

  1. Best Greek Thermal Spa Resort

GOLD: Galini Wellness & Spa Resort του Oμίλου Mitsis Hotels

  1. Best Greek Thalasso Resort

GOLD: Aldemar Royal Mare Luxury Resort + Thalasso

GOLD: Divani Apollon Palace & Thalasso

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 3. BEST GREEK HOTEL & RESORT FACILITIES

  1. Best Greek Hotel & Resort Dinning Experience

GOLD: Astir Palace

GOLD: Cape Sounio, Grecotel Exclusive Resort του ομίλου Grecotel

GOLD: Grace Santorini του ομίλου Grace

SILVER: Aldemar Royal Mare Luxury Resort + Thalasso του Ομίλου Aldemar

  1. Best Greek Hotel & Resort Bar

BRONZE: Anastasia Hotel Karystos

  1. Best Greek Hotel & Resort Breakfast

GOLD: Kaimak Inn Resort

SILVER: Anastasia Hotel Karystos

  1. Best Greek Hotel & Resort Conference Center

BRONZE: Kaimak Inn Resort

  1. Best Greek Accessibility Hotel & Resort

GOLD: Aldemar Olympian Village Family Resorts του Oμίλου Aldemar

SILVER: Hotel Leto Hydra

BRONZE: Eria Resort

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4. SPECIAL AWARDS

  1. Best Hotel Entertainment & Technology Supplier

GOLD: IT-Concept

  1. Best IT, Web & Telecoms Supplier

GOLD: ΗΙΤ Hospitality Integrated Technologies A.E

SILVER: IT-Concept

  1. Best Greek Hotel & Resort Mobile App

GOLD: Daios Cove Luxury Resort &Villas − m-hospitality

  1. Best Tour Operator

GOLD: Mideast Travel Wolrdwide

  1. Best Greek Sustainable Hotel & Resort

SILVER: Aldemar Resorts του Oμίλου Aldemar

SILVER: Grecotel Hotels & Resorts του Oμίλου Grecotel

  1. Best Greek Excellence in Service Hotel & Resort

GOLD: Domotel

GOLD: Grecotel Amirandes του Oμίλου Grecotel

SILVER: Aldemar Resorts του Oμίλου Aldemar

SILVER: Kaimak Inn Resort

SILVER: Kinsterna Hotel

SILVER: Mykonos Princess

  1. Best Hotel Marketing & Social Media Provider

GOLD: Atnet / www.ekdromi.gr

GOLD: Nelios

  1. Best Hotel Education Provider

SILVER: Μητροπολιτικό Κολλέγιο

  1. Best Greek Hotel Supplier

GOLD: Ideal Standard

GOLD: Vitex – Αφοί Γιαννίδη Α.Ε.

SILVER: Manifest Services

SILVER: Όμιλος Πορτοκαλίδη Istikbal

  1. Best Greek Hotel & Resort Marketing Strategy

GOLD: Astir Palace

GOLD: Electra Hotels & Resorts

GOLD: Grecotel Hotels & Resorts του Oμίλου Grecotel

SILVER: Cactus Royal Spa & Resort

  1. Best Greek Hotel & Resort Brand

GOLD: Astir Palace

GOLD: Grecotel Hotels & Resorts του ομίλου Grecotel

  1. Best Greek Hotel & Resort Loyalty Programme

GOLD: Grecotel Hotels & Resorts

SILVER: Domotel

  1. Best Hotel Technology Innovation

GOLD: Axia Hospitality & Nelios

SILVER: One Appy

  1. Best Greek Hotel & Resort Website

GOLD: Astir Palace

GOLD: Poseidonion Grand Hotel By Nelios

SILVER: Grecotel Hotels & Resorts του ομίλου Grecotel

 

Τα βραβεία στους νικητές των βραβείων απένειμαν οι κ.κ.:

  • Έλενα Κουντουρά, Αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού
  • Δημήτρης Τζώρτζης, Γενικός Γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων
  • Γιάννης Μαργαρίτης, Αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου και Πρόεδρος, Ένωση Ξενοδόχων Νάξου
  • Γιώργος Βερνίκος, Πρόεδρος της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής της Ελλάδος (ΟΚΕ) και Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ)
  • Δρ. Κυριάκος Ποζρικίδης, Διευθύνων Σύμβουλος, ΔΕΘ HELEXPO
  • Σπύρος Μησιακούλης, Καθηγητής Πανεπιστημίου, Ταμίας ΔΣ και Head of «Green Key» Ecolabel, Hellenic Society for the Protection of nature – HSPN
  • Δρ. Κωνσταντίνος Μαρινάκος, Πρόεδρος Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου, Καθηγητής Τουριστικού Μάνατζμεντ
  • Αλέξιος Μ. Δέφνερ, Καθηγητής Πολεοδομίας και Ελεύθερου Χρόνου, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, Σύμβουλος Τουριστικού και Ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ και Πανεπιστημιακός
  • Μανώλης Τσακαλάκης, Πρόεδρος, Ένωση Ξενοδόχων Ρεθύμνου
  • Άρης Μαρίνης, Μέλος Δ.Σ., Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ)
  • Δρ. Μανώλης Δεληγιαννάκης, Επίτιμος Πρόεδρος, Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης και Πιστοποίησης, Hellascert
  • Σάββας Πελτέκης, Managing Director, Tuv Hellas (TÜV NORD)
  • Βασιλική Καζάζη, Systems Certification Manager, Tuv Hellas (TÜV NORD)
  • Δρ. Αντώνης Γιαννόπουλος, Ερευνητής Μάρκετινγκ Φιλοξενίας και Τουρισμού και Εκδότης, the voyager voice
  • Μαρία Θεοφανοπούλου, Εκδότρια, Greek Travel Pages
  • Ανθούλα Γιολδάση, Marketing Manager, Citi Contact

 

Υπό την αιγίδα των φορέων: Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και ΤουρισμούΕλληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ)Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ)

GOLD SPONSOR: IT CONCEPT

BRONZE SPONSORS: ASSET OGILVY PUBLIC RELATIONS, ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

DISTINGUISHED CORPORATE PARTICIPATIONS: ΕΤΕΜ, GO GREEK, INNEWS, ΑΒΡΑΜΑΚΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΙΔΗ, ΤUV HELLAS

PRINT SPONSOR: PRESSIOUS ARVANITIDIS

COMMUNICATION SPONSORS: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, EPIXEIRO.GR, EURO2DAY, ECOZEN.GR, TRAVEL DAILY NEWS, TORNOS NEWS, GREEK TRAVEL PAGES, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ, TOURISMMARKET.GR, TOURISM.GR, SUPPLY.GR, ΧΡΗΜΑ, ΧΡΗΜΑ WEEK, INSURANCE WORLD, INSURANCE WORLD.GR, PH.B, VIRUS.COM.GR, ALIVE, AΣΦΑΛΙΖΟΜΑΙ

 

Για περισσότερες πληροφορίες: Σοφία-Αφροδίτη Βουλγαράκη, Communication & P.R. Manager, Ethos Media S.A., τηλ.: 210 9984901, voulgaraki.s@ethosmedia.eu

 

Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση:

Παρουσία της αναπλ. Υπ. Τουρισμού η απονομή των Greek Hospitality Awards 2016

0
Οι νικητές ξενοδόχοι των βραβείων Greek Hospitality Awards 2016

Με σημαντικές διακρίσεις μεταξύ των κορυφαίων ξενοδοχείων της Ελλάδας πραγματοποιήθηκε η απονομή των βραβείων Greek Hospitality Awards 2016, τα οποία διοργάνωσαν για 2η συνεχόμενη χρονιά η εταιρεία Ethos Awards και το περιοδικό Χρήμα σε συνεργασία με τον εθνικό εκθεσιακό φορέα ΔΕΘ Helexpo.

Τα φετινά Greek Hospitality Awards 2016, με τη συμμετοχή πολλών ξενοδοχείων στις κατηγορίες βραβείων, αναδείχθηκαν από την Κριτική Επιτροπή αλλά και το ευρύ κοινό. Υπογραμμίζεται ότι η απονομή στους τελικούς νικητές έλαβε χώρα παρουσία της Αναπληρώτριας Υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά και παρουσιαστές τον δημοσιογράφο Χάρη Ντιγριντάκη και την Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Ethos Media S.A. Σοφία-Αφροδίτη Βουλγαράκη.

Συνολικά στα Greek Hospitality Awards 2016 αναδείχθηκαν οι εξής νικητές:

 

Kορυφαίο βραβείο του θεσμού «Top Greek Hotel 2016» 

Grecotel Amirandes

 

Τιμητικές Διακρίσεις

  1. Τιμητική διάκριση«Greek Hospitality Leader»Αριστοτέλης Διβάνης, Πρόεδρος του Ομίλου Ξενοδοχείων Divani Collection Hotels και τέως Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου
  1. Τιμητική διάκριση «Greek Hospitality Influencer»Ιωάννης Ρέτσος, Πρόεδρος, Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ) & Α’ Αντιπρόεδρος ΣΕΤΕ
  1. Τιμητική διάκριση «Greek Hospitality Rising Star»Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Aldermar Resorts
  1. Τιμητική διάκριση για το Πρόγραμμα Διπλωματία Πόλεων: Δήμος Θεσσαλονίκης

 

 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1. BEST GREEK HOTELS

  1. Best Greek Boutique Hotel

GOLD: Spilia Village Hotel

SILVER: Grace Mykonos του Ομίλου Grace Hotels

SILVER: Kyrimai Hotel

BRONZE: Grecotel Pallas Athena του Ομίλου Grecotel

  1. Best Greek Romantic Hotel

GOLD: Grace Santorini του ομίλου Grace Hotels

  1. Best Greek Design Hotel

GOLD: Alila Hotel του Ομίλου Mitsis Hotels

  1. Best Greek Heritage Hotel

GOLD: Kyrimai Hotel

SILVER: Astir Palace

  1. Best Greek Mice Hotel

GOLD: Athenaeum Intercontinental

SILVER: Divani Caravel του Ομίλου Divani

  1. Best Greek Green Hotel

GOLD: Kinsterna Hotel

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2. BEST GREEK RESORTS

  1. Best Greek Boutique Resort

GOLD: Caramel Grecotel Boutique Resort Suites & Villas του Ομίλου Grecotel

BRONZE: Atrium Hotel A.S.G. S.A.

BRONZE: Kaimak Inn Resort

  1. Best Greek Casino Resort

GOLD: Porto Carras Grand Resort

  1. Best Greek Romantic Resort

BRONZE: Kaimak Inn Resort

  1. Best Greek Beach Resort

GOLD: Aldemar Olympian Village Family Resorts του ομίλου Aldemar

SILVER: (Grecotel) Creta Palace του Ομίλου Grecotel

SILVER: Porto Carras Grand Resort

  1. Best Greek all Inclusive Resort

GOLD: Grecotel Club Marine Palace &Suites του ομίλου Grecotel

SILVER: Aldemar Cretan Village Family Resort του Ομίλου Aldemar

SILVER: Blue Domes του ομίλου Mitsis Hotels

  1. Best Greek Family Resort

GOLD: Grecotel Olympia Riviera Resort

SILVER:  Aldemar Olympian Village Family Resorts του Ομίλου Aldemar

SILVER: Porto Carras Grand Resort

  1. Best Greek Golf Resort

GOLD: Porto Carras Grand Resort

  1. Best Greek Sports Resort

SILVER: Porto Carras Grand Resort

  1. Best Greek Thermal Spa Resort

GOLD: Galini Wellness & Spa Resort του Oμίλου Mitsis Hotels

  1. Best Greek Thalasso Resort

GOLD: Aldemar Royal Mare Luxury Resort + Thalasso

GOLD: Divani Apollon Palace & Thalasso

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 3. BEST GREEK HOTEL & RESORT FACILITIES

  1. Best Greek Hotel & Resort Dinning Experience

GOLD: Astir Palace

GOLD: Cape Sounio, Grecotel Exclusive Resort του ομίλου Grecotel

GOLD: Grace Santorini του ομίλου Grace

SILVER: Aldemar Royal Mare Luxury Resort + Thalasso του Ομίλου Aldemar

  1. Best Greek Hotel & Resort Bar

BRONZE: Anastasia Hotel Karystos

  1. Best Greek Hotel & Resort Breakfast

GOLD: Kaimak Inn Resort

SILVER: Anastasia Hotel Karystos

  1. Best Greek Hotel & Resort Conference Center

BRONZE: Kaimak Inn Resort

  1. Best Greek Accessibility Hotel & Resort

GOLD: Aldemar Olympian Village Family Resorts του Oμίλου Aldemar

SILVER: Hotel Leto Hydra

BRONZE: Eria Resort

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4. SPECIAL AWARDS

  1. Best Hotel Entertainment & Technology Supplier

GOLD: IT-Concept

  1. Best IT, Web & Telecoms Supplier

GOLD: ΗΙΤ Hospitality Integrated Technologies A.E

SILVER: IT-Concept

  1. Best Greek Hotel & Resort Mobile App

GOLD: Daios Cove Luxury Resort &Villas − m-hospitality

  1. Best Tour Operator

GOLD: Mideast Travel Wolrdwide

  1. Best Greek Sustainable Hotel & Resort

SILVER: Aldemar Resorts του Oμίλου Aldemar

SILVER: Grecotel Hotels & Resorts του Oμίλου Grecotel

  1. Best Greek Excellence in Service Hotel & Resort

GOLD: Domotel

GOLD: Grecotel Amirandes του Oμίλου Grecotel

SILVER: Aldemar Resorts του Oμίλου Aldemar

SILVER: Kaimak Inn Resort

SILVER: Kinsterna Hotel

SILVER: Mykonos Princess

  1. Best Hotel Marketing & Social Media Provider

GOLD: Atnet / www.ekdromi.gr

GOLD: Nelios

  1. Best Hotel Education Provider

SILVER: Μητροπολιτικό Κολλέγιο

  1. Best Greek Hotel Supplier

GOLD: Ideal Standard

GOLD: Vitex – Αφοί Γιαννίδη Α.Ε.

SILVER: Manifest Services

SILVER: Όμιλος Πορτοκαλίδη Istikbal

  1. Best Greek Hotel & Resort Marketing Strategy

GOLD: Astir Palace

GOLD: Electra Hotels & Resorts

GOLD: Grecotel Hotels & Resorts του Oμίλου Grecotel

SILVER: Cactus Royal Spa & Resort

  1. Best Greek Hotel & Resort Brand

GOLD: Astir Palace

GOLD: Grecotel Hotels & Resorts του ομίλου Grecotel

  1. Best Greek Hotel & Resort Loyalty Programme

GOLD: Grecotel Hotels & Resorts

SILVER: Domotel

  1. Best Hotel Technology Innovation

GOLD: Axia Hospitality & Nelios

SILVER: One Appy

  1. Best Greek Hotel & Resort Website

GOLD: Astir Palace

GOLD: Poseidonion Grand Hotel By Nelios

SILVER: Grecotel Hotels & Resorts του ομίλου Grecotel

 

Τα βραβεία στους νικητές των βραβείων απένειμαν οι κ.κ.:

  • Έλενα Κουντουρά, Αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού
  • Δημήτρης Τζώρτζης, Γενικός Γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων
  • Γιάννης Μαργαρίτης, Αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου και Πρόεδρος, Ένωση Ξενοδόχων Νάξου
  • Γιώργος Βερνίκος, Πρόεδρος της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής της Ελλάδος (ΟΚΕ) και Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ)
  • Δρ. Κυριάκος Ποζρικίδης, Διευθύνων Σύμβουλος, ΔΕΘ HELEXPO
  • Σπύρος Μησιακούλης, Καθηγητής Πανεπιστημίου, Ταμίας ΔΣ και Head of «Green Key» Ecolabel, Hellenic Society for the Protection of nature – HSPN
  • Δρ. Κωνσταντίνος Μαρινάκος, Πρόεδρος Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου, Καθηγητής Τουριστικού Μάνατζμεντ
  • Αλέξιος Μ. Δέφνερ, Καθηγητής Πολεοδομίας και Ελεύθερου Χρόνου, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, Σύμβουλος Τουριστικού και Ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ και Πανεπιστημιακός
  • Μανώλης Τσακαλάκης, Πρόεδρος, Ένωση Ξενοδόχων Ρεθύμνου
  • Άρης Μαρίνης, Μέλος Δ.Σ., Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ)
  • Δρ. Μανώλης Δεληγιαννάκης, Επίτιμος Πρόεδρος, Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης και Πιστοποίησης, Hellascert
  • Σάββας Πελτέκης, Managing Director, Tuv Hellas (TÜV NORD)
  • Βασιλική Καζάζη, Systems Certification Manager, Tuv Hellas (TÜV NORD)
  • Δρ. Αντώνης Γιαννόπουλος, Ερευνητής Μάρκετινγκ Φιλοξενίας και Τουρισμού και Εκδότης, the voyager voice
  • Μαρία Θεοφανοπούλου, Εκδότρια, Greek Travel Pages
  • Ανθούλα Γιολδάση, Marketing Manager, Citi Contact

 

Υπό την αιγίδα των φορέων: Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και ΤουρισμούΕλληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ)Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ)

GOLD SPONSOR: IT CONCEPT

BRONZE SPONSORS: ASSET OGILVY PUBLIC RELATIONS, ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

DISTINGUISHED CORPORATE PARTICIPATIONS: ΕΤΕΜ, GO GREEK, INNEWS, ΑΒΡΑΜΑΚΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΙΔΗ, ΤUV HELLAS

PRINT SPONSOR: PRESSIOUS ARVANITIDIS

COMMUNICATION SPONSORS: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, EPIXEIRO.GR, EURO2DAY, ECOZEN.GR, TRAVEL DAILY NEWS, TORNOS NEWS, GREEK TRAVEL PAGES, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ, TOURISMMARKET.GR, TOURISM.GR, SUPPLY.GR, ΧΡΗΜΑ, ΧΡΗΜΑ WEEK, INSURANCE WORLD, INSURANCE WORLD.GR, PH.B, VIRUS.COM.GR, ALIVE, AΣΦΑΛΙΖΟΜΑΙ

 

Για περισσότερες πληροφορίες: Σοφία-Αφροδίτη Βουλγαράκη, Communication & P.R. Manager, Ethos Media S.A., τηλ.: 210 9984901, voulgaraki.s@ethosmedia.eu

 

Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση:

ΑΤΕ Ασφαλιστική: Με ανθρώπινο πρόσωπο σταθερά κοντά στα παιδιά

0

Η ΑΤΕ Ασφαλιστική για μια ακόμη φορά, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής της ευθύνης, δείχνει το ανθρώπινο πρόσωπό της, επιβεβαιώνοντας τον σταθερό της προσανατολισμό στις ανθρώπινες αξίες.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία προσέφερε δωρεάν Ασφαλιστήρια Υγείας σε δύο αδέλφια από το Χαμόγελο του Παιδιού, τον Saimir και την Duraj. Τα δύο παιδιά έχουν μεγαλώσει σε Σπίτια του Χαμόγελου σχεδόν από την ίδρυσή του και τώρα πια ως ενήλικες είχαν άμεση ανάγκη Ασφαλιστηρίων Υγείας, καθώς αυτό αποτελεί βασική προϋπόθεση για την ανανέωση της άδειας παραμονής τους, που έληγε εντός λίγων ημερών.

Παράλληλα, η ΑΤΕ Ασφαλιστική και οι εργαζόμενοί της επέκτειναν τη δράση τους και στη συγκέντρωση τροφίμων πρώτης ανάγκης για τα Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας των Χωριών SOS, καλύπτοντας τρέχουσες ανάγκες του οργανισμού.

Σύμφωνα με τη Διοίκηση της εταιρείας, «Με ανθρώπινο πρόσωπο, που αποτελεί τη βάση της φιλοσοφίας της, η ΑΤΕ Ασφαλιστική συνεχίζει σταθερά την προσπάθειά της για τη διάδοση του θεσμού και του κοινωνικού αγαθού της ασφάλισης. Στο πλαίσιο αυτό, με την εταιρική της υπευθυνότητα και τις δράσεις της, επιβεβαιώνει στην πράξη την ευαισθησία της και δίνει το παρών στην κάλυψη των αναγκών αδύναμων κοινωνικών ομάδων».

Generali: Στηρίζει τους νέους με το 6ο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας

0

Μια από τις βασικές αξίες του ομίλου Generali είναι η προσφορά προστασίας και η θετική επίδραση στις ζωές των ανθρώπων και των κοινοτήτων που εξυπηρετεί. Παραμένοντας, λοιπόν, σε ανοιχτό διάλογο με την κοινωνία, η Generali υποστηρίζει πρωτοβουλίες που προάγουν την ανάπτυξη, αναδεικνύουν την καινοτομία και προσφέρουν ευκαιρίες σε νέους.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία προχώρησε για μία ακόμη χρονιά στη στήριξη του 6ου Πανοράματος Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας, που διοργανώθηκε και φέτος με μεγάλη επιτυχία, από 1-3 Απριλίου, στο Μέγαρο Μουσικής – Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, παρουσία πάνω από 4.000 φοιτητών, αποφοίτων και νέων που αναζητούν επαγγελματικές ευκαιρίες.

Το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας είναι το μεγαλύτερο πολυσυνέδριο για θέματα επιχειρηματικότητας των νέων και επαγγελματικού προσανατολισμού. Διοργανώνεται από τον Ιορδάνη Λαδόπουλο, καθηγητή Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ).

Μέσα από δεκάδες workshops, συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης και ανοιχτές συζητήσεις-πάνελ, νέοι 18-35 ετών είχαν για ακόμη μια χρονιά την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με τις τάσεις, τις επαγγελματικές επιλογές και τις προοπτικές που προσφέρουν 15 κλάδοι/τομείς της οικονομίας.

Δυναμικό «παρών» έδωσε και ο κλάδος της ασφάλισης, με υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς να είναι ανάμεσα στους εισηγητές που συμμετείχαν στις ανοιχτές συζητήσεις. Μέσα από αυτήν την ευκαιρία, ταλαντούχοι νέοι, από διαφορετικούς επιστημονικούς κλάδους, είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν το χώρο των ασφαλειών και να εξερευνήσουν τις δυνατότητες για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία σε αυτόν. Όπως τόνισαν και οι εκπρόσωποι των εταιρειών, η ασφάλιση αποτελεί ένα δυναμικό πεδίο με πολλαπλές επαγγελματικές ευκαιρίες καθώς:

  • συνιστά δυναμικό πυλώνα της οικονομίας τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδας, εκτιμάται ότι «ο ασφαλιστικός κλάδος προσφέρει ετησίως σημαντικά στο κοινωνικό σύνολο ως αγορά, με περίπου 3 δισ. σε αποζημιώσεις, 12 δισ. σε επενδύσεις, 500 εκατ. σε φόρους και χιλιάδες θέσεις εργασίας»
  • πρόκειται για έναν κλάδο που αγκαλιάζει την καινοτομία και την «έξυπνη» τεχνολογία (smart technology). Όπως εκτιμάται, τα επόμενα χρόνια τα data analytics και τα telematics θα υιοθετηθούν σε μεγάλο βαθμό από τις ασφαλιστικές εταιρείες, προσφέροντας έξυπνες λύσεις για τους ασφαλισμένους και υποστηρίζοντας τον τομέα των start-ups και της επιχειρηματικότητας της καινοτομίας παγκοσμίως
  • είναι κλάδος υψηλής επαγγελματικής εξειδίκευσης, προσφέροντας ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης, καθώς και σημαντικές προοπτικές για διεθνή σταδιοδρομία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών επισκέψεων Business Days που θα ακολουθήσουν, η Generali θα υποδεχθεί το επόμενο διάστημα στην έδρα της στην Αθήνα νέους απόφοιτους, παρουσιάζοντάς τους τις επαγγελματικές προκλήσεις που μπορεί να προσφέρει η εργασία σε μια από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες παγκοσμίως.

Δείτε τις σχετικές φωτογραφίες:

Generali: Στηρίζει τους νέους με το 6ο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας

0

Μια από τις βασικές αξίες του ομίλου Generali είναι η προσφορά προστασίας και η θετική επίδραση στις ζωές των ανθρώπων και των κοινοτήτων που εξυπηρετεί. Παραμένοντας, λοιπόν, σε ανοιχτό διάλογο με την κοινωνία, η Generali υποστηρίζει πρωτοβουλίες που προάγουν την ανάπτυξη, αναδεικνύουν την καινοτομία και προσφέρουν ευκαιρίες σε νέους.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία προχώρησε για μία ακόμη χρονιά στη στήριξη του 6ου Πανοράματος Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας, που διοργανώθηκε και φέτος με μεγάλη επιτυχία, από 1-3 Απριλίου, στο Μέγαρο Μουσικής – Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, παρουσία πάνω από 4.000 φοιτητών, αποφοίτων και νέων που αναζητούν επαγγελματικές ευκαιρίες.

Το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας είναι το μεγαλύτερο πολυσυνέδριο για θέματα επιχειρηματικότητας των νέων και επαγγελματικού προσανατολισμού. Διοργανώνεται από τον Ιορδάνη Λαδόπουλο, καθηγητή Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ).

Μέσα από δεκάδες workshops, συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης και ανοιχτές συζητήσεις-πάνελ, νέοι 18-35 ετών είχαν για ακόμη μια χρονιά την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με τις τάσεις, τις επαγγελματικές επιλογές και τις προοπτικές που προσφέρουν 15 κλάδοι/τομείς της οικονομίας.

Δυναμικό «παρών» έδωσε και ο κλάδος της ασφάλισης, με υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς να είναι ανάμεσα στους εισηγητές που συμμετείχαν στις ανοιχτές συζητήσεις. Μέσα από αυτήν την ευκαιρία, ταλαντούχοι νέοι, από διαφορετικούς επιστημονικούς κλάδους, είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν το χώρο των ασφαλειών και να εξερευνήσουν τις δυνατότητες για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία σε αυτόν. Όπως τόνισαν και οι εκπρόσωποι των εταιρειών, η ασφάλιση αποτελεί ένα δυναμικό πεδίο με πολλαπλές επαγγελματικές ευκαιρίες καθώς:

  • συνιστά δυναμικό πυλώνα της οικονομίας τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδας, εκτιμάται ότι «ο ασφαλιστικός κλάδος προσφέρει ετησίως σημαντικά στο κοινωνικό σύνολο ως αγορά, με περίπου 3 δισ. σε αποζημιώσεις, 12 δισ. σε επενδύσεις, 500 εκατ. σε φόρους και χιλιάδες θέσεις εργασίας»
  • πρόκειται για έναν κλάδο που αγκαλιάζει την καινοτομία και την «έξυπνη» τεχνολογία (smart technology). Όπως εκτιμάται, τα επόμενα χρόνια τα data analytics και τα telematics θα υιοθετηθούν σε μεγάλο βαθμό από τις ασφαλιστικές εταιρείες, προσφέροντας έξυπνες λύσεις για τους ασφαλισμένους και υποστηρίζοντας τον τομέα των start-ups και της επιχειρηματικότητας της καινοτομίας παγκοσμίως
  • είναι κλάδος υψηλής επαγγελματικής εξειδίκευσης, προσφέροντας ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης, καθώς και σημαντικές προοπτικές για διεθνή σταδιοδρομία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών επισκέψεων Business Days που θα ακολουθήσουν, η Generali θα υποδεχθεί το επόμενο διάστημα στην έδρα της στην Αθήνα νέους απόφοιτους, παρουσιάζοντάς τους τις επαγγελματικές προκλήσεις που μπορεί να προσφέρει η εργασία σε μια από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες παγκοσμίως.

Δείτε τις σχετικές φωτογραφίες:

Έρευνα ΕΥ: 73% παγκόσμια αύξηση σε συγχωνεύσεις-εξαγορές στην παγκόσμια ασφαλιστική αγορά

0

ey-ma-1Κατακόρυφη άνοδος 73% σημειώθηκε το 2015 στις συμφωνίες συγχωνεύσεων και εξαγορών (M&A) της παγκόσμιας ασφαλιστικής βιομηχανίας, με τη συνολική αξία των συναλλαγών να ξεπερνά τα 111 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την έκθεση της Ernst & Young «Global insurance M&A themes 2016».

Βασικός παράγοντας γι’ αυτή την αύξηση της δραστηριότητας, που αποτελεί ρεκόρ για τα τελευταία χρόνια, ήταν τα λεγόμενα megadeals, καθώς στις 10 μεγαλύτερες συμφωνίες οφείλεται το 67% (74 δισ. δολάρια) των εν λόγω συναλλαγών παγκοσμίως.

Πολλαπλάσια ήταν η άνοδος στη μέση αξία των συμφωνιών (174%), 5 ο αριθμός όσων ξεπέρασαν τα 5 δισ. δολάρια, ενώ ο συνολικός όγκος τους μειώθηκε κατά 15% έναντι του 2014.

Σε αντίθεση ωστόσο με την παγκόσμια τάση, οι ευρωπαϊκές ασφαλιστικές εμφανίστηκαν πιο συγκρατημένες το 2015, εν μέρει λόγω των σημαντικών συγχωνεύσεων και εξαγορών που πραγματοποιήθηκαν τις προηγούμενες χρονιές, αλλά και πιθανότατα λόγω  της έλευσης της Solvency II. H νέα οδηγία προφανώς λειτούργησε αποτρεπτικά για τις φετινές δραστηριότητες M&A, ωστόσο, εκτιμά η EY, αυτή η ανάσχεση μπορεί να προοιωνίζει υψηλά επίπεδα δραστηριότητας το 2016.

Διαβάστε περισσότερα στην έκθεση «Global insurance M&A themes 2016: Will M&A be an enabler for insurance sector transformation?»:

 

Insurance Europe: Σοβαρά και παραπλανητικά λάθη στο έγγραφο για τα PRIIP’s

0

Ενστάσεις εκφράζει η Insurance Europe για το προσχέδιο των κανονιστικών τεχνικών προδιαγραφών (Regulatory Techical Standards-RTS)  στον κανονισμό για τα επενδυτικά προϊόντα για ιδιώτες επενδυτές και επενδυτικά προϊόντα βασιζόμενα σε ασφάλιση (Packaged Retail Investment and Insurance-Based Investment Products- PRIIP’s).  Εκτιμά ότι το Εγγραφο Βασικών Πληροφοριών (Key Information Document ή ΚΙD) που εμπεριέχει τις προδιαγραφές αυτές έχει σοβαρά λάθη στο σχεδιασμό του και θα μπορούσε να αποδειχθεί παραπλανητικό για τους καταναλωτές. Ως εκ τούτου, ζητά παράταση της προθεσμίας για την υιοθέτησή του ώστε να διορθωθούν τα λάθη.

Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ασφαλιστικών και αντασφαλιστικών εταιρειών, το προσχέδιο του ΚΙD που υποβλήθηκε στην Κομισιόν από τις τρεις εποπτικές αρχές της ΕΕ, δηλαδή την  EBA (Ευρωπαϊκή Τραπεζική Αρχή), την EIOPA (Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων) και την ESMA (Ευρωπαϊκή Αρχή Κεφαλαιαγορών) δεν είναι κατάλληλο για τα βασισμένα σε ασφάλιση επενδυτικά προϊόντα.

Το KID αποτελεί κεντρικό στοιχείο του κανονισμού για τα PRIIP’s.  Σκοπός του είναι να παρέχει στους καταναλωτές σαφείς πληροφορίες για τους διαφορετικούς τύπους επενδυτικών προϊόντων. Ωστόσο, επειδή το προσχέδιο του KID δεν εξηγεί με ορθό τρόπο τα βασισμένα σε ασφάλιση επενδυτικά προϊόντα, οι καταναλωτές δεν θα είναι σε θέση να προβούν σε ουσιαστική σύγκριση των προϊόντων αυτών.

“H Insurance Europe ανησυχεί ότι οι καταναλωτές κινδυνεύουν να λάβουν εσφαλμένες πληροφορίες για τα ασφαλιστικά προϊόντα, τα οποία θα εμφανίζονταν πιο ακριβά και πιο επικίνδυνα από ότι πραγματικά είναι”, σχολιάζει η γενική διευθύντρια της Insurance Europe Michaela Koller.

Τα βασισμένα σε ασφάλιση επενδυτικά προϊόντα παρέχουν ασφαλιστική προστασία που δεν ενσωματώνεται σε άλλα επενδυτικά προϊόντα. Επειδή όμως αυτό δεν αναλύεται σωστά στο προσχέδιο του Εγγράφου Βασικών Πληροφοριών, τα PRIIP’s φαίνονται ακριβότερα, αφού δεν εξηγείται ότι τα άλλα προϊόντα δεν εμπεριέχουν αυτή την πρόσθετη προστασία.

Επιπροσθέτως, το προσχέδιο του KID δεν παρουσιάζει σωστά τον κίνδυνο των PRIIP’s. Η σχετική οδηγία προβλέπει έναν δείκτη που να μπορούν να καταλάβουν εύκολα οι  καταναλωτές. Ομως, η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται για να καταλήξουμε στον δείκτη αυτό δεν είναι η ενδεδειγμένη για βασισμένα σε ασφάλιση επενδυτικά προϊόντα και ως αποτέλεσμα υπερτιμά τον κίνδυνο.

“Είναι ανησυχητικό ότι το προσχέδιο του KID δεν επιτυγχάνει τον στόχο του να είναι σύντομο και εύκολα κατανοητό. Μόλις συμπληρωθεί, είναι  σίγουρο ότι δεν είναι ούτε το ένα ούτε το άλλο”, λέει η κ. Koller. Αντίθετα με τις υποθέσεις εργασίας της Κομισιόν, ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί να δρομολογήσει άμεσα την εφαρμογή του KID γιατί η διαδικασία στο Ευρωκοινοβούλιο (που μπορεί να εγκρινει ή να απορριψει την οδηγία) δεν θα λάβει χώρα μέχρι τον Σεπτέμβριο. Επομένως, στο καλύτερο σενάριο, αυτό αφήνει μόνο 3 μήνες στον κλάδο να υιοθετήσει το KID έως την 31 Δεκεμβρίου 2016.

“Η πλήρης ενημέρωση των καταναλωτών είναι ζωτικής σημασίας. Επομένως, τα βασισμένα σε ασφάλιση επενδυτικά προϊόντα  πρέπει να εξηγηθούν σε βάθος, το ίδιο και ο κίνδυνος που ενσωματώνουν. Ο ασφαλιστικός κλάδος χρειάζεται επίσης επαρκή χρόνο για να προγραμματίσει, να δοκιμάσει και να υιοθετήσει το KID με τον σωστό τρόπο, ώστε να επιτύχει τους σκοπούς του και να επιτρέψει στους καταναλωτές να συγκρίνουν και να κατανοήσουν καλύτερα τα προϊόντα αυτά. Επομένως, απαιτείται μια παράταση ενός έτους για την εφαρμογή της οδηγίας για τα PRIIP’s ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τους καταναλωτές”, καταλήγει η κ. Koller.