back to top
32.5 C
Athens
Δευτέρα 4 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1720

Τα χρέη στις φαρμακευτικές «τραβούν την ανηφόρα»…

0
Κόκκινο έχουν χτυπήσει τα χρέη δημόσιων νοσοκομείων και ΕΟΠΥΥ προς τη φαρμακοβιομηχανία, την ώρα που η Υγεία εισέρχεται οικονομικά σε ένα όλο και πιο σκοτεινό τουνελ…
Σύμφωνα με έκθεση του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδας (ΣΦΕΕ), μόνο το πρώτο δίμηνο του τρέχοντος έτους τα χρέη άγγιξαν τα 224,3 εκατ. ευρώ.
Συνολικά τα χρέη των δημόσιων νοσοκομείων και του ΕΟΠΥΥ στις φαρμακευτικές εταιρείες έχουν ξεπεράσει το 1,2 δισ. ευρώ, την ώρα που ο ρυθμός αποπληρωμής δεν υπερβαίνει το… 1,2%.
Ειδικότερατα χρέη του ΕΟΠΥΥ ανέρχονται σε 815,6 εκατ. ευρώ (127 εκατ. ευρώ Ιανουάριο-Φεβρουάριο 2016), ενώ των νοσοκομείων του ΕΣΥ σε 428,1 εκατ. ευρώ (93,9 εκατ. ευρώ Ιανουάριο-Φεβρουάριο 2016) και των στρατιωτικών νοσοκομείων 20,4 εκατ. ευρώ (3,3 εκατ. ευρώ Ιανουάριο-Φεβρουάριο 2016).
Πληρωμές και… μη
Το πρώτο δίμηνο του έτους η αγορά κινήθηκε, μάλλον, μονόπλευρα, αφού για πωλήσεις 171,6 εκατ. ευρώ έχουν καταβληθεί μόλις 2,06 εκατ. ευρώ, δηλαδή το ποσοστό αποπληρωμής ανέρχεται μόλις σε 1,2%.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις προς τα νοσοκομεία έφθασαν τα 64,5 εκατ. ευρώ και προς τον ΕΟΠΥΥ τα 102,5 εκατ. ευρώ, αλλά μόλις το 0,08% και το 1,01%, αντίστοιχα έχει αποπληρωθεί. Καλύτερη εικόνα παρουσιάζουν τα στρατιωτικά νοσοκομεία, όπου από τα 3,7 εκατ. ευρώ πωλήσεων έχει αποπληρωθεί το 23,88%, αλλά και τα ΝΠΙΔ, όπου από τις 216.887 ευρώ έχει αποπληρωθεί 34,65%.
Μηδενική αποπληρωμή παρουσιάζει το ΙΦΕΤ, για πληρωμές  434.800 ευρώ, ενώ οι  δικαστικές φυλακές κατέβαλαν το 0,54% των 92.316 ευρώ.
Πιο συγκεκριμένα, καλύτερο ρυθμό πληρωμής παρουσιάζει το Ίδρυμα Περίθαλψης Χρονίων Παθήσεων, με 35,5%, από νοσοκομεία ποσοστό 10,5% παρουσιάζει το Γενικό Νοσοκομείο Άργους και μετά, πιο χαμηλά, βρίσκεται το ΚΑΤ με 3,3% και το Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας με μόλις 2,9%.
Με μεγαλύτερη «πειθαρχία» καταβάλλουν τις οφειλές τους τα στρατιωτικά ιδρύματα, με το Στρατιωτικό Φαρμακείο Αθηνών να έχει πληρώσει το 48,58%, το 251 Αεροπορίας το 10,52%, το 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών το 10,62% και το 404 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Λάρισας το 19,30%.
2015-2016
Ο ρυθμός αποπληρωμής των οφειλών προς τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις έφθασε, κατά μέσο όρο, μόλις το 18,54% την περίοδο 2015-2016, που μεταφράζεται σε 20,35% για τα νοσοκομεία του ΕΣΥ, 16,64% για τον ΕΟΠΥΥ και 47,29% για τα στρατιωτικά νοσοκομεία.
Καλό «πρόσωπο» παρουσιάζουν Ωνάσειο και Ερρ. Ντυνάν, δηλαδή τα νοσοκομεία ειδικού καθεστώτος, με ποσοστό αποπληρωμής στο 40,94%, αλλά μόνο επειδή με την εξαγορά του Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center από την Τράπεζα Πειραιώς, αποπληρώθηκαν όλες οι οφειλές. Επίσης, το ΙΦΕΤ έχει αποπληρώσει μόλις το 4,3% των οφειλών του και οι Δικαστικές Φυλακές το 46,34%.
Πηγή: virus.com.gr

Η Εθνική Ασφαλιστική συμμετέχει στο act4Greece

0

Σε ειδική εκδήλωση θα ανακοινωθεί η συμμετοχή της Εθνικής Ασφαλιστικής στην πλατφόρμα crowdfunding act4Greece, τη Δευτέρα 9 Μαΐου 2016 και ώρα 14:30 στο ξενοδοχείο Intercontinental (αίθουσα Ballroom). Η παρουσίαση του προγράμματος θα γίνει από την πρόεδρο του ΔΣ της Εθνικής Τράπεζας Λούκα Τ. Κατσέλη, ενώ θα ακολουθήσει cocktail.

Kaspersky Lab: Κλονίζεται η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις online συναλλαγές

0
Shopping online

Οι πρακτικές που υιοθετούν οι τράπεζες για την ασφάλεια των δεδομένων και των online δραστηριοτήτων αποτελούν βασική ανησυχία για τους καταναλωτές όταν αποφασίζουν σε ποιον θα εμπιστευτούν τα προσωπικά στοιχεία και τις συναλλαγές τους. Πρόσφατη έρευνα της Kaspersky Lab, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 11.000 καταναλωτές, έδειξε ότι το 63% των Ευρωπαίων θα απέφευγε να χρησιμοποιήσει πάροχο που είχε πρόσφατα αντιμετωπίσει περιστατικό ασφάλειας δεδομένων.

Παρότι οι καταναλωτές είναι φαινομενικά προσεκτικοί όσον αφορά την ασφάλεια των πληροφοριών και των χρημάτων τους, όταν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές συναλλαγές πολλοί ρίχνουν στον πάροχο την ευθύνη για την ενίσχυση της άμυνας τους με πιο ισχυρά και αξιόπιστα μέτρα. Το 56% των Ευρωπαίων καταναλωτών παραδέχτηκε ότι θα επέλεγε έναν πάροχο χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών ή θα συναλλασσόταν με ένα online κατάστημα αποκλειστικά με βάση τα πρόσθετα μέτρα ασφάλειας που θα προσέφερε για να προστατεύσει τα χρήματα και τα εμπιστευτικά δεδομένα του.

Kaspersky-Lab-LogoΕπίσης, η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν τα 2/3 (60%) των Ευρωπαίων καταναλωτών ανησυχούν για τις πρακτικές ασφάλειας δεδομένων των εταιρειών στις οποίες παρέχουν προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες (+6% σε σχέση με πέρσι). Συνεπώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις τράπεζες και τους λιανέμπορους να αποδείξουν πώς κάνουν ό,τι μπορούν για να κατευνάσουν αυτούς τους φόβους και να καταστήσουν την ασφάλεια των online συναλλαγών και των δεδομένων κορυφαία προτεραιότητά τους.

«Με ολοένα και περισσότερους καταναλωτές όχι μόνο να κάνουν χρήση, αλλά να βασίζονται στο mobile banking και στις online πληρωμές για να αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις και να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους, υπάρχει η προσδοκία ότι οι πάροχοι λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για τη διασφάλιση των πελατών τους κατά της απάτης και των παραβιάσεων. Η έρευνά μας διαπίστωσε επίσης ότι το 43% των Ευρωπαίων καταναλωτών θα χρησιμοποιούσε πιο συχνά τις online πληρωμές, αν διέθετε αξιόπιστη προστασία για τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές του, καθιστώντας σαφές ότι οι πάροχοι πρέπει να κάνουν περισσότερα για τη διαφύλαξη των δεδομένων των συναλλαγών, ώστε να διασφαλίσουν την μακροπρόθεσμη κερδοφορία και τη φήμη τους», σχολίασε ο Ross Hogan, Global Head of Fraud Prevention της Kaspersky Lab.

Με τις απαιτήσεις των καταναλωτών να αυξάνονται, επισημαίνει η εταιρεία ψηφιακής ασφάλειας στη σχετική ανακοίνωση, οι εξειδικευμένες λύσεις μπορούν να βοηθήσουν τις τράπεζες να επιτύχουν υψηλά επίπεδα διατήρησης της πελατειακής τους βάσης, προστατεύοντας όχι μόνο τις online και τις mobile συναλλαγές, αλλά και την ακεραιότητα του brand τους. Η λύση Kaspersky Fraud Prevention επιτρέπει στις τράπεζες να παρέχουν ισχυρά μέτρα ασφάλειας, χωρίς να επηρεάζει την εμπειρία του πελάτη ή την ευκολία των online συναλλαγών. Το Kaspersky Fraud Prevention για τερματικές συσκευές κρατά τους πελάτες και τα μηχανήματά τους πλήρως ασφαλή από την οικονομική απάτη, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν τις online τραπεζικές υπηρεσίες εύκολα και βολικά, χωρίς να εκθέτουν τον εαυτό τους ή τον πάροχο τους σε κίνδυνο.

Kaspersky Lab: Κλονίζεται η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις online συναλλαγές

0
Shopping online

Οι πρακτικές που υιοθετούν οι τράπεζες για την ασφάλεια των δεδομένων και των online δραστηριοτήτων αποτελούν βασική ανησυχία για τους καταναλωτές όταν αποφασίζουν σε ποιον θα εμπιστευτούν τα προσωπικά στοιχεία και τις συναλλαγές τους. Πρόσφατη έρευνα της Kaspersky Lab, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 11.000 καταναλωτές, έδειξε ότι το 63% των Ευρωπαίων θα απέφευγε να χρησιμοποιήσει πάροχο που είχε πρόσφατα αντιμετωπίσει περιστατικό ασφάλειας δεδομένων.

Παρότι οι καταναλωτές είναι φαινομενικά προσεκτικοί όσον αφορά την ασφάλεια των πληροφοριών και των χρημάτων τους, όταν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές συναλλαγές πολλοί ρίχνουν στον πάροχο την ευθύνη για την ενίσχυση της άμυνας τους με πιο ισχυρά και αξιόπιστα μέτρα. Το 56% των Ευρωπαίων καταναλωτών παραδέχτηκε ότι θα επέλεγε έναν πάροχο χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών ή θα συναλλασσόταν με ένα online κατάστημα αποκλειστικά με βάση τα πρόσθετα μέτρα ασφάλειας που θα προσέφερε για να προστατεύσει τα χρήματα και τα εμπιστευτικά δεδομένα του.

Kaspersky-Lab-LogoΕπίσης, η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν τα 2/3 (60%) των Ευρωπαίων καταναλωτών ανησυχούν για τις πρακτικές ασφάλειας δεδομένων των εταιρειών στις οποίες παρέχουν προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες (+6% σε σχέση με πέρσι). Συνεπώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις τράπεζες και τους λιανέμπορους να αποδείξουν πώς κάνουν ό,τι μπορούν για να κατευνάσουν αυτούς τους φόβους και να καταστήσουν την ασφάλεια των online συναλλαγών και των δεδομένων κορυφαία προτεραιότητά τους.

«Με ολοένα και περισσότερους καταναλωτές όχι μόνο να κάνουν χρήση, αλλά να βασίζονται στο mobile banking και στις online πληρωμές για να αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις και να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους, υπάρχει η προσδοκία ότι οι πάροχοι λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για τη διασφάλιση των πελατών τους κατά της απάτης και των παραβιάσεων. Η έρευνά μας διαπίστωσε επίσης ότι το 43% των Ευρωπαίων καταναλωτών θα χρησιμοποιούσε πιο συχνά τις online πληρωμές, αν διέθετε αξιόπιστη προστασία για τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές του, καθιστώντας σαφές ότι οι πάροχοι πρέπει να κάνουν περισσότερα για τη διαφύλαξη των δεδομένων των συναλλαγών, ώστε να διασφαλίσουν την μακροπρόθεσμη κερδοφορία και τη φήμη τους», σχολίασε ο Ross Hogan, Global Head of Fraud Prevention της Kaspersky Lab.

Με τις απαιτήσεις των καταναλωτών να αυξάνονται, επισημαίνει η εταιρεία ψηφιακής ασφάλειας στη σχετική ανακοίνωση, οι εξειδικευμένες λύσεις μπορούν να βοηθήσουν τις τράπεζες να επιτύχουν υψηλά επίπεδα διατήρησης της πελατειακής τους βάσης, προστατεύοντας όχι μόνο τις online και τις mobile συναλλαγές, αλλά και την ακεραιότητα του brand τους. Η λύση Kaspersky Fraud Prevention επιτρέπει στις τράπεζες να παρέχουν ισχυρά μέτρα ασφάλειας, χωρίς να επηρεάζει την εμπειρία του πελάτη ή την ευκολία των online συναλλαγών. Το Kaspersky Fraud Prevention για τερματικές συσκευές κρατά τους πελάτες και τα μηχανήματά τους πλήρως ασφαλή από την οικονομική απάτη, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν τις online τραπεζικές υπηρεσίες εύκολα και βολικά, χωρίς να εκθέτουν τον εαυτό τους ή τον πάροχο τους σε κίνδυνο.

Interamerican: Yπηρεσίες βοήθειας σε 93.436 περιστατικά το α΄ τρίμηνο

0

Η Interamerican, ηγετική δύναμη της ασφαλιστικής αγοράς όσον αφορά τον κύκλο εργασιών και τις ιδιόκτητες υποδομές υπηρεσιών οδικής και άμεσης ιατρικής βοήθειας, υποστήριξε κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους συνολικά 93.436 περιστατικά με τις εν λόγω υπηρεσίες.

Ειδικότερα στον τομέα της οδικής βοήθειας, η εμπειρία των 350 εξειδικευμένων ατόμων στο προσωπικό της, το πυκνό δίκτυο των 140 σταθμών, τα 220 ιδιόκτητα οχήματα εξυπηρέτησης για κάθε περίπτωση (και για βαρέα οχήματα) και οι σημαντικές συνεργασίες που η Interamerican έχει συνάψει για σχετικές υπηρεσίες με παρόχους αλλά και μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας (Νέα Οδό, Κεντρική Οδό, Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, Αττική  Οδό, Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου) αποτελούν τη βάση και για το σχέδιο αντιμετώπισης των αυξημένων αναγκών κατά την έξοδο και επιστροφή των εκδρομέων για το Πάσχα, με το συντονιστικό κέντρο της εταιρείας (αριθμός κλήσης 1158) σε συνεχή λειτουργία.

2_Photo_VoitheiaΚατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου, ειδικότερα, η Interamerican παρέσχε οδική βοήθεια με επιτόπου αντιμετώπιση βλάβης σε 31.248 περιπτώσεις, διέθεσε όχημα για ρυμούλκηση σε 26.636 περιπτώσεις, μετέφερε στην έδρα τους 2.054 οχήματα και υποστήριξε με τις υπηρεσίες autohelp 27.318 περιστατικά. Η εταιρεία αξιοποιεί ιδιαίτερα τη χρήση της τηλεματικής, που έχει εισαγάγει επενδύοντας στη σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία, προκειμένου να έχει ταχύτερες και πληρέστερες διαδικασίες διαχείρισης.

Σημαντική ήταν και η δραστηριότητα που ανέπτυξαν κατά το πρώτο τρίμηνο και οι υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας της Interamerican, με ανταπόκριση σε 6.180 περιστατικά. Πραγματοποιήθηκαν 17 αεροδιακομιδές -κυρίως από τη νησιωτική Ελλάδα σε νοσηλευτικές μανάδες της Αθήνας- και 1.383 μεταφορές με ασθενοφόρο.

Σημειώνεται ότι η Interamerican Βοήθειας παρουσίασε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 27,3 εκατ. ευρώ κατά το 2015, ενώ έχει εισαγάγει όλες τις διαχειριστικές πράξεις συμβολαίων του τομέα στην ενιαία ψηφιακή πλατφόρμα Operations ’n’ Excellence (OnE) των Γενικών Ασφαλίσεων. Τέλος, στο πλαίσιο της περαιτέρω καθετοποιημένης διαχείρισης των ζημιών προς όφελος των πελατών, η εταιρεία σχεδιάζει την ανάπτυξη δικτύου Κέντρων Αποζημιώσεων Αυτοκινήτου και Συνεργείων στο πρότυπο του επιτυχημένου ιδιόκτητου Κέντρου CarPoint.

Interamerican: Yπηρεσίες βοήθειας σε 93.436 περιστατικά το α΄ τρίμηνο

0

Η Interamerican, ηγετική δύναμη της ασφαλιστικής αγοράς όσον αφορά τον κύκλο εργασιών και τις ιδιόκτητες υποδομές υπηρεσιών οδικής και άμεσης ιατρικής βοήθειας, υποστήριξε κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους συνολικά 93.436 περιστατικά με τις εν λόγω υπηρεσίες.

Ειδικότερα στον τομέα της οδικής βοήθειας, η εμπειρία των 350 εξειδικευμένων ατόμων στο προσωπικό της, το πυκνό δίκτυο των 140 σταθμών, τα 220 ιδιόκτητα οχήματα εξυπηρέτησης για κάθε περίπτωση (και για βαρέα οχήματα) και οι σημαντικές συνεργασίες που η Interamerican έχει συνάψει για σχετικές υπηρεσίες με παρόχους αλλά και μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας (Νέα Οδό, Κεντρική Οδό, Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, Αττική  Οδό, Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου) αποτελούν τη βάση και για το σχέδιο αντιμετώπισης των αυξημένων αναγκών κατά την έξοδο και επιστροφή των εκδρομέων για το Πάσχα, με το συντονιστικό κέντρο της εταιρείας (αριθμός κλήσης 1158) σε συνεχή λειτουργία.

2_Photo_VoitheiaΚατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου, ειδικότερα, η Interamerican παρέσχε οδική βοήθεια με επιτόπου αντιμετώπιση βλάβης σε 31.248 περιπτώσεις, διέθεσε όχημα για ρυμούλκηση σε 26.636 περιπτώσεις, μετέφερε στην έδρα τους 2.054 οχήματα και υποστήριξε με τις υπηρεσίες autohelp 27.318 περιστατικά. Η εταιρεία αξιοποιεί ιδιαίτερα τη χρήση της τηλεματικής, που έχει εισαγάγει επενδύοντας στη σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία, προκειμένου να έχει ταχύτερες και πληρέστερες διαδικασίες διαχείρισης.

Σημαντική ήταν και η δραστηριότητα που ανέπτυξαν κατά το πρώτο τρίμηνο και οι υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας της Interamerican, με ανταπόκριση σε 6.180 περιστατικά. Πραγματοποιήθηκαν 17 αεροδιακομιδές -κυρίως από τη νησιωτική Ελλάδα σε νοσηλευτικές μανάδες της Αθήνας- και 1.383 μεταφορές με ασθενοφόρο.

Σημειώνεται ότι η Interamerican Βοήθειας παρουσίασε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 27,3 εκατ. ευρώ κατά το 2015, ενώ έχει εισαγάγει όλες τις διαχειριστικές πράξεις συμβολαίων του τομέα στην ενιαία ψηφιακή πλατφόρμα Operations ’n’ Excellence (OnE) των Γενικών Ασφαλίσεων. Τέλος, στο πλαίσιο της περαιτέρω καθετοποιημένης διαχείρισης των ζημιών προς όφελος των πελατών, η εταιρεία σχεδιάζει την ανάπτυξη δικτύου Κέντρων Αποζημιώσεων Αυτοκινήτου και Συνεργείων στο πρότυπο του επιτυχημένου ιδιόκτητου Κέντρου CarPoint.

H ανασφάλεια «σκοτώνει» την ασφάλιση

0

 

Η αβεβαιότητα στην Ελλάδα του 2016 δεν ανεβάζει την ασφαλισιμότητα, όπως ενδεχομένως να έλεγαν τα παλιά ασφαλιστικά εγχειρίδια. Αντιθέτως, τη σκοτώνει…

O –κάπως σουρεαλιστικός– τίτλος είναι προϊόν της θλιβερής καθημερινότητας που μας περιβάλλει το τελευταίο δίμηνο. Όταν, πρωί-μεσημέρι-βράδυ, ο καταναλωτής «βομβαρδίζεται» από τις αναγγελίες φόρων και προστίμων (στα κινητά, στα ακίνητα, στα αυτοκίνητα), δεν μπορεί να διαμορφώσει ασφαλιστική συνείδηση. Ψυχολογικά, όλοι έχουμε αισθανθεί αυτό το πάτημα στο στήθος και την απόγνωση της επόμενης ημέρας, που φέρουν όλες αυτές οι φήμες ή η πραγματικότητα της «φοροθύελλας».

Όλοι, νεώτεροι και πρεσβύτεροι, βιώνουμε το άγχος από το πιθανό «ψαλίδισμα» των συντάξεων και του κράτους πρόνοιας. Η διαχείριση του παλαιού μοντέλου –όπως επέλεξε να κάνει η κυβέρνηση αντί για πραγματικές μεταρρυθμίσεις– δεν πρόκειται να φέρει τίποτε καλό στην ασφαλιστική αγορά. Όταν οι πραγματικοί μισθοί μειωθούν περαιτέρω σε επίπεδα μισθών βαλκανικών κρατών, πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες θα κάνουν άνοιγμα προς τα μικρά και μεσαία εισοδήματα;

Σκεφθείτε έναν εργαζόμενο με καθαρές αποδοχές της τάξης των 500-600 ευρώ που μένει χωρίς ασφαλιστικό ταμείο, πώς θα μπορέσει να πληρώσει 1.000-1.500 ευρώ, όσα δηλαδή απαιτεί ένα αξιοπρεπές πρόγραμμα υγείας; Πώς θα μπορέσει να σχηματίσει ένα συνταξιοδοτικό κεφάλαιο σε αντίστοιχο προϊόν αν καλείται να συνεισφέρει ταυτόχρονα και στο κοινωνικό του ταμείο; Όπως είναι λογικό, όλοι οι υποψήφιοι ασφαλισμένοι θα αναβάλουν τις αγορές ασφαλιστικών προϊόντων μέχρι την επόμενη ημέρα, που πιθανόν να έχουν περισσότερα εισοδήματα.

Τέλος, όσοι έχουν ήδη εισοδήματα της τάξης των 31-45.000 ευρώ (δηλαδή αυτοί που είναι πλέον η ανώτερη τάξη) θα κληθούν να πληρώσουν φόρους μέχρι το 45% των εισοδημάτων τους, έχοντας βεβαίως και αντίστοιχες αυξήσεις στα πάγια μηνιαία έξοδα (έξοδα διαβίωσης και καθημερινότητας). Όσοι από αυτούς έχουν ήδη ασφαλιστήρια συμβόλαια θα σκεφτούν αρκετά αν θα τα κρατήσουν, μέχρι νεωτέρας.

Ευλόγως, λοιπόν, η αβεβαιότητα στην Ελλάδα του 2016 δεν ανεβάζει την ασφαλισιμότητα, όπως ενδεχομένως να έλεγαν τα παλιά ασφαλιστικά εγχειρίδια. Αντιθέτως, τη σκοτώνει.

 

Περιοδικό Insurance World Μαρτίου-Απριλίου 2016

ΕΙΑΣ: Φροντιστηριακά προγράμματα για τις εξετάσεις της ΤτΕ

0
ΕΙΑΣ, απόφοιτος, μαυροπίνακας, πιστοποίηση

Το ΕΙΑΣ οργανώνει φροντιστηριακά προγράμματα για την ολοκληρωμένη και σωστή προετοιμασία των υποψηφίων για τις εξετάσεις των Πιστοποιητικών Επιπέδου Α΄ και Δ΄, διάρκειας 18 και 26 εκπαιδευτικών ωρών, τα οποία θα πραγματοποιηθούν στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

Για το Πιστοποιητικό Επιπέδου Α΄(18 ώρες):

  • Τετάρτη 25 Μαΐου 2016: 09:30-16:15 (8 ώρες)
  • Πέμπτη 26 Μαΐου 2016: 15:30-20:30 (6 ώρες)
  • Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016: 16:00-19:15 (4 ώρες), επανάληψη και test προσομοίωσης

Για το Πιστοποιητικό Επιπέδου Δ΄(26 ώρες):

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν τη συνημμένη Δήλωση Ενδιαφέροντος. Το πρόγραμμα αυτό θα πραγματοποιηθεί εφόσον συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός συμμετεχόντων για την υλοποίησή του.    

Τα θέματα διδασκαλίας για το πιστοποιητικό Επιπέδου Α΄ θα τα καλύψει η Κωνσταντίνα Λόντου, δικηγόρος και τ. διευθύντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Αιτήσεις συμμετοχής για τα προγράμματα προετοιμασίας θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Παρασκευή 20 Μαΐου 2016.

 

Για το Πιστοποιητικό Επιπέδου Α΄ το δικαίωμα συμμετοχής ορίζεται στα 170 €, ενώ για τις εταιρείες που θα έχουν συμμετοχή άνω των 2 ατόμων σε αυτό το πρόγραμμα τα δίδακτρα διαμορφώνονται στα 150 € ανά άτομο.

Για το Πιστοποιητικό Επιπέδου Δ’ το δικαίωμα Συμμετοχής ορίζεται στα 250 € και για τις εταιρείες που θα έχουν συμμετοχή άνω των 2 ατόμων τα δίδακτρα διαμορφώνονται στα 230 € ανά άτομο.

Στο κόστος των διδάκτρων δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος του βιβλίου του ΕΙΑΣ «Ιδιωτική Ασφάλιση», έκδοση 2015. Όσοι επιθυμούν να το προμηθευτούν μπορούν να το αγοράσουν στην προνομιακή τιμή των 25 €.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ Α’ & Δ_Εξετάσεις ΤτΕ 11.6.2016

 

Υπενθυμίζεται ότι οι εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών Επιπέδου Α΄ και Δ΄, σύμφωνα με την Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής 16/21.5.2013 και την Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής 46/4.12.2014 , θα διεξαχθούν στην Αθήνα το Σάββατο 11 Ιουνίου 2016.

Οι υποψήφιοι διαμεσολαβητές μπορούν να βρουν την ύλη των εξετάσεων στο site του ΕΙΑΣ www.eias.gr ή στο site της Τράπεζας της Ελλάδος www.bankofgreece.gr, καθώς και ό,τι αφορά τις οδηγίες σχετικά με την αίτηση συμμετοχής και το τέλος των εξετάσεων, ακολουθώντας τους  παρακάτω συνδέσμους:

Εξεταστέα Ύλη  – Πιστοποιητικό Επιπέδου Α΄(Το αρχείο των ερωτήσεων τροποποιήθηκε στις 18.4.2016).

Αίτηση συμμετοχής στις Εξετάσεις Επιπέδου Α 

Οδηγίες για τη συμπλήρωση της Αίτησης

ΕΙΑΣ: Φροντιστηριακά προγράμματα για τις εξετάσεις της ΤτΕ

0
ΕΙΑΣ, απόφοιτος, μαυροπίνακας, πιστοποίηση

Το ΕΙΑΣ οργανώνει φροντιστηριακά προγράμματα για την ολοκληρωμένη και σωστή προετοιμασία των υποψηφίων για τις εξετάσεις των Πιστοποιητικών Επιπέδου Α΄ και Δ΄, διάρκειας 18 και 26 εκπαιδευτικών ωρών, τα οποία θα πραγματοποιηθούν στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

Για το Πιστοποιητικό Επιπέδου Α΄(18 ώρες):

  • Τετάρτη 25 Μαΐου 2016: 09:30-16:15 (8 ώρες)
  • Πέμπτη 26 Μαΐου 2016: 15:30-20:30 (6 ώρες)
  • Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016: 16:00-19:15 (4 ώρες), επανάληψη και test προσομοίωσης

Για το Πιστοποιητικό Επιπέδου Δ΄(26 ώρες):

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν τη συνημμένη Δήλωση Ενδιαφέροντος. Το πρόγραμμα αυτό θα πραγματοποιηθεί εφόσον συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός συμμετεχόντων για την υλοποίησή του.    

Τα θέματα διδασκαλίας για το πιστοποιητικό Επιπέδου Α΄ θα τα καλύψει η Κωνσταντίνα Λόντου, δικηγόρος και τ. διευθύντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Αιτήσεις συμμετοχής για τα προγράμματα προετοιμασίας θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Παρασκευή 20 Μαΐου 2016.

 

Για το Πιστοποιητικό Επιπέδου Α΄ το δικαίωμα συμμετοχής ορίζεται στα 170 €, ενώ για τις εταιρείες που θα έχουν συμμετοχή άνω των 2 ατόμων σε αυτό το πρόγραμμα τα δίδακτρα διαμορφώνονται στα 150 € ανά άτομο.

Για το Πιστοποιητικό Επιπέδου Δ’ το δικαίωμα Συμμετοχής ορίζεται στα 250 € και για τις εταιρείες που θα έχουν συμμετοχή άνω των 2 ατόμων τα δίδακτρα διαμορφώνονται στα 230 € ανά άτομο.

Στο κόστος των διδάκτρων δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος του βιβλίου του ΕΙΑΣ «Ιδιωτική Ασφάλιση», έκδοση 2015. Όσοι επιθυμούν να το προμηθευτούν μπορούν να το αγοράσουν στην προνομιακή τιμή των 25 €.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ Α’ & Δ_Εξετάσεις ΤτΕ 11.6.2016

 

Υπενθυμίζεται ότι οι εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών Επιπέδου Α΄ και Δ΄, σύμφωνα με την Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής 16/21.5.2013 και την Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής 46/4.12.2014 , θα διεξαχθούν στην Αθήνα το Σάββατο 11 Ιουνίου 2016.

Οι υποψήφιοι διαμεσολαβητές μπορούν να βρουν την ύλη των εξετάσεων στο site του ΕΙΑΣ www.eias.gr ή στο site της Τράπεζας της Ελλάδος www.bankofgreece.gr, καθώς και ό,τι αφορά τις οδηγίες σχετικά με την αίτηση συμμετοχής και το τέλος των εξετάσεων, ακολουθώντας τους  παρακάτω συνδέσμους:

Εξεταστέα Ύλη  – Πιστοποιητικό Επιπέδου Α΄(Το αρχείο των ερωτήσεων τροποποιήθηκε στις 18.4.2016).

Αίτηση συμμετοχής στις Εξετάσεις Επιπέδου Α 

Οδηγίες για τη συμπλήρωση της Αίτησης

Μπασκόζος: Οι νέες προτεραιότητες στο προσφυγικό

0

Στις επιλογές της ελληνικής κυβέρνησης, αλλά και στη προσαρμογή των προτεραιοτήτων στη διαχείριση των υγειονομικών αναγκών μεταναστών και προσφύγων αναφέρθηκε ο γενικός γραμματέας Δημόσιας Υγείας Ι. Μπασκόζος στη διαπεριφερειακή συνάντηση του Διεθνή Οργανισμού Μετανάστευσης (ΙΟΜ) και του Ιδρύματος Ασίας-Ευρώπης (ASEF) στη Γενεύη.

Κατά τον κ. Μπασκόζο, η ανάγκη κάλυψης όλων των αναγκών υγείας των πληθυσμών αυτών συμβαδίζει με την ανάγκη συνεργασίας, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, όλων των κρατικών φορέων, καθώς και των εθελοντών και των μη κυβερνητικών οργανώσεων, με την ευθύνη του συντονισμού να ανήκει στο Υπουργείο Υγείας και στην Κυβέρνηση.

Επί της ουσίας, ο γ.γ. περιέγραψε τα βασικά σημεία του Εθνικού Σχεδίου Δράσης που εκπονεί η αρμόδια Επιτροπή, υπογραμμίζοντας τη σημασία προσαρμογής των δράσεων και στο σενάριο μόνιμης παραμονής μεγάλου αριθμού προσφύγων και μεταναστών στην Ελλάδα. Αντίστοιχα, σημαντική παράμετρο στον σχεδιασμό αποτελεί και η αλλαγή των καιρικών συνθηκών, ενώ νέες προτεραιότητες η διαχείριση χρόνιων νοσημάτων, η πλήρης εμβολιαστική κάλυψη των παιδιών, η μητρική φροντίδα, ο έλεγχος των τροφίμων και οι ψεκασμοί για καταπολέμηση των κουνουπιών.

Αναφερόμενος στην πρόσφατη συμφωνία μεταξύ Ευρωπαϊκής Επιτροπής και Τουρκίας, ο κ. Μπασκόζος έκανε λόγο για ένα μεγάλο και δύσκολο καθήκον, αφού «κύριος στόχος της Κυβέρνησης είναι ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα και η κάλυψη των αναγκών υγείας προσφύγων και μεταναστών».

«Η Ελλάδα ούτε θέλει ούτε μπορεί να προβεί σε ενέργειες που θέτουν σε κίνδυνο την υγεία και τη ζωή των μετακινούμενων πληθυσμών ούτε μπορεί μόνη της να σηκώσει το βάρος της προσφυγικής κρίσης, που επιδεινώνεται από μονομερείς ενέργειες άλλων χωρών», προσέθεσε.