back to top
9.9 C
Athens
Κυριακή Ιανουάριος 19 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1717

INTERASCO ΑΕΓΑ: Νέος Διαγωνισμός Πωλήσεων 2015-2016 με προορισμό τη Νέα Υόρκη

0

Η Ασφαλιστική Εταιρεία INTERASCO ΑΕΓΑ, πιστή στις υποσχέσεις της απέναντι στους συνεργάτες της, ανακοίνωσε το Νέο Διαγωνισμό Πωλήσεων με έπαθλο ένα αξέχαστο ταξίδι στη συναρπαστική Νέα Υόρκη.

Ο διαγωνισμός ξεκίνησε από την 1η Ιουνίου 2015 και ολοκληρώνεται στις 31 Ιανουαρίου 2016.

Τρόποι Επιτυχίας

Στόχος για μονή συμμετοχή € 55.000 νέα παραγωγή σε όλους τους κλάδους, σε καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα.

Στόχος για διπλή συμμετοχή € 80.000 νέα παραγωγή σε όλους τους κλάδους, σε καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα.

Για την πορεία των παραγωγικών αποτελεσμάτων σε όλη τη διάρκεια του Διαγωνισμού οι συνεργάτες της Interasco θα έχουν συνεχή ενημέρωση από το portal της εταιρείας.

Η Interasco συνεχώς αναπτύσσεται μαζί με το μοναδικό κανάλι διανομής που έχει επιλέξει: τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και τα ταξίδια που διοργανώνει, με την υψηλή ποιότητα που τα διακρίνει, αποτελούν ένδειξη σεβασμού προς το έργο τους και τη διαρκή τους προσπάθεια για ανάδειξη του θεσμού της ασφάλισης.

Όλο το ανθρώπινο δυναμικό της Εταιρίας εύχεται καλή επιτυχία στους συνεργάτες και η μακρινή Νέα Υόρκη μοιάζει ήδη τόσο κοντινή!!

Η τεχνολογία λειτουργεί συμπληρωματικά και δεν υποκαθιστά

0

 

[starbox]

Η τεχνολογία στην υπηρεσία της ασφαλιστικής αγοράς και όχι υποκατάσταση της ασφαλιστικής αγοράς , είναι το συμπέρασμα του (πρώτου και τελευταίου) θεματικού πάνελ από το 17ο συνέδριο της Ύδρας.  Εξαιρετικές και αρκετά προσεκτικές οι παρουσιάσεις του συνεδρίου κατέδειξαν ότι πάνω απ’ όλα είναι ο ίδιος ο άνθρωπος-ασφαλιστής.  Η τεχνολογία ουσιαστικά λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως λειτουργεί ο Η/Υ για τον δημοσιογράφο. Διευκολύνει αλλά δεν αντικαθιστά.  Δίνει πληροφορίες αλλά δεν βγάζει συμπεράσματα ούτε προτείνει λύσεις.  Αυτά θα πρέπει να τα κάνει ο ασφαλιστής.  Οι νέες τεχνολογικές εφαρμογές διευκολύνουν τους επαγγελματίες ασφαλιστές , δεν τους ακυρώνουν. Με το SΚΥPE ή με το OOVOO  μπορεί να επικοινωνήσετε με τον πελάτη σας σε όποιο μέρος βρίσκεται αυτός ή εσείς. Μπορείτε να κερδίσετε εκατοντάδες εργατοώρες μέσα στο μήνα. Μπορείτε να κάνετε διακοπές δουλεύοντας.  Mπορείτε να έχετε πρόσβαση σε δεκάδες πληροφορίες και περιστατικά. Αλλά την τελική απόφαση για την καταλληλότητα του προιόντος που θα προσφέρετε θα την πάρετε εσείς και θα την αποδεχθεί αυτόςEύλογα θα ρωτήσει το δίκτυο : “Τι γίνεται στην περίπτωση των συμβολαίων αυτοκινήτου; Εμείς δεν μετέχουμε καθόλου εκεί”.

Σωστό μεν αλλά ανοικτό δε , το επιχείρημα. Η αυτοματοποίηση και η τυποποίηση της επικοινωνίας στερεί από τους παλαιότερους πηγές εσόδων αλλά τους επιτρέπει και τους ανοίγει προσβάσεις για πωλήσεις σε άλλα προιόντα ή για παροχή after sales υπηρεσιών.  Τα sites των επιχειρήσεων, διευρύνονται και δίνουν προσβάσεις επικοινωνίας σε όλους τους υποψήφιους αγοραστές. Η κοινωνική δικτύωση επιτρέπει πωλήσεις και επικοινωνία με νέους πελάτες σε όλη τη χώρα. Αν χάσατε κάτι από την αυτοποιημένη πώληση, θα το κερδίσετε πολλαπλάσια κάπου αλλού. Σκεφτείτε άλλωστε τι έγινε με τους καροτσέρηδες στις αρχές του 20ου αιώνα. Κήρυξαν τον πόλεμο στο αυτοκίνητο που  σταμάτησε  τις άμαξες και τελικά έγιναν οι περισσότεροι ταξιτζήδες.

Στον πυρετό των deals ο ασφαλιστικός κλάδος διεθνώς

0

 

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Μετά την φαρμακοβιομηχανία και τις εταιρείες υψηλής τεχνολογίας -μεταξύ άλλων-  και  ο ασφαλιστικός κλάδος υποκύπτει στον «πυρετό των deals». Σύμφωνα με στοιχεία της Dealogic, από την αρχή του χρόνου έχουν συναφθεί συμφωνίες εξαγορών και συγχωνεύσεων αξία 103,2 δις. δολαρίων, ποσό τετραπλάσιο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014. Ο ρυθμός δεν αναμένεται να επιβραδυνθεί στο ορατό μέλλον, καθώς οι λόγοι πίσω από την τάση συγκέντρωσης του κλάδου: Οι υψηλότερες κεφαλαιακές απαιτήσεις για τις ευρωπαϊκές ασφαλιστικές που «φέρνει» η εφαρμογή της κοινοτικής οδηγίας Solvency II από την 1η Ιανουαρίου, οι ισχνοί ρυθμοί αύξησης των κερδών και οι αναιμικές αποδόσεις (συνεπεία και των υπερβολικά χαμηλών επιτοκίων), οδηγούν τους ομίλους σε συνένωση δυνάμεων, προκειμένου να μειώσουν τα κόστη τους και να αυξήσουν την κερδοφορία τους. Ο τελευταίος «κρίκος» στην αλυσίδα των ασφαλιστικών deals του έτους μπήκε προ ολίγων ημερών, όταν ο ελβετικός αντασφαλιστικός κολοσσός Swiss Re ανακοίνωσε την εξαγορά της βρετανικής Guardian Holdings Europe (ιδιοκτησίας της εταιρίας private equityCinven) έναντι 2,5 δις. δολαρίων. Νωρίτερα μέσα στο μήνα, o ιαπωνικός χρηματοοικονομικός όμιλος Mitsui Sumitomoεξαγόρασε την επίσης βρετανική ασφαλιστική Amlin PLC έναντι 5 δις. δολαρίων. Η μεγαλύτερη συμφωνία του έτους έλαβε χώρα τον Ιούλιο, όταν η αμερικανική ACE Ltd  ανακοίνωσε την εξαγορά της Chubb Corp για 29 δις. δολ.

Οι αναλυτές του κλάδου σημειώνουν ότι η δίψα για συγχωνεύσεις είναι φυσικό φαινόμενο σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά, όπου οι αποδόσεις υφίστανται έντονη πίεση. Οι εταιρείες επανατοποθετούν τα ασφάλιστρα που συλλέγουν, αλλά με τις αποδόσεις των ομολόγων σε ιστορικά χαμηλά, τα κέρδη είναι δύσκολη υπόθεση. Αυτό αφήνει τις περικοπές κόστους και τη δημιουργία οικονομιών κλίμακος ως μια από τις λίγες διεξόδους για ανάπτυξη. «Πρέπει κάποιος να μπει στην λογική των deals ή να υλοποιήσει φιλόδοξα προγράμματα αναδιάρθρωσης…Οι συνθήκες στις γενικές ασφάλειες θα γίνουν ακόμα πιο δύσκολες, οι αποδόσεις των επενδύσεων δεν βελτιώνονται, ο ευεργετικός αντίκτυπος του τελευταίου γύρου αυξήσεων ασφαλίστρων εξασθενεί και οι διεκδικήσεις ίσως αυξηθούν», παρατηρεί ο αναλυτής της γερμανικής Berenberg, Sami Taipalus.

Δεν λείπουν πάντως και οι….αστοχίες: Για παράδειγμα, η συμφωνία εξαγοράς της ιστορικής βρετανικής ασφαλιστικήςRSA Insurance (που μετρά 300 χρόνια ζωής…) από την ελβετική Zurich Insurance έναντι 5,6 δις. στερλίνες (8,8 δις. δολ.)  κατέρρευσε στις 21 Σεπτεμβρίου, καθώς οι Ελβετοί έκαναν πίσω. Η επίσημη δικαιολογία ήταν οι μεγαλύτερες του αναμενόμενου ζημίες που θα επωμιστεί η Zurich (περί τα 275 εκατ. δολάρια) από τις ασφαλιστικές απαιτήσεις που συνδέονται με τις εκρήξεις στο κινεζικό λιμάνι του Τιαντζίν. Ο πραγματικός λόγος ήταν η ανεύρεση «σκελετών» στα ντουλάπια του κλάδου γενικών ασφαλειών, που υποχρεώνουν την Zurich να εξετάσει την χρηματοοικονομική της θέση. «Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι η συμφωνία ήταν σωστή από στρατηγικής πλευράς. Πρέπει όμως πρώτα να εξυγιάνουμε το δικό μας χαρτοφυλάκιο προτού προχωρήσουμε σε μια μεγάλη εξαγορά», δήλωσε στους Financial Times ο διευθύνων σύμβουλος της Zurich Insurance, Μάρτιν Σεν

 

Nic de Maesschalck: 11 θέματα στην ατζέντα της ασφαλιστικής αγοράς

0

Τα 11 κρίσιμα σημεία που θα απασχολήσουν τους επόμενους 18 μήνες τους μεσίτες ασφαλίσεων παρουσίασε ο Γενικός Διευθυντής της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεσιτών Ασφαλίσεων (BIPAR) κος Nic de Maesschalck, στην ετήσια καθιερωμένη εκδήλωση που διοργάνωσε προχθες Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2015, πριν το ετήσιο Συνέδριο της Ύδρας, ο Σύνδεσμος Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ).
Τους περισσότερους από 350 προσκεκλημένους υποδέχθηκε στον Πολυχώρο BALUX PRIVE το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου. Ο Πρόεδρος του ΣΕΜΑ κος Γεώργιος Καραβίας, αφού καλωσόρισε τους Έλληνες και διεθνείς προσκεκλημένους, απηύθυνε σύντομη ομιλία, στην οποία επεσήμανε, μεταξύ άλλων, τα εξής:
“Τους μήνες που προηγήθηκαν, οι εξελίξεις στην Ελλάδα ήταν ραγδαίες. Η ασφαλιστική αγορά, και όχι μόνο, έχει πλέον ανάγκη από ένα κλίμα ηρεμίας και νηφαλιότητας στην οικονομία και φυσικά ανεμπόδιστη ροή κεφαλαίων, προκειμένου να επιστρέψει σε αναπτυξιακή τροχιά. Ομαλότητα απαιτείται όμως και για την προσαρμογή της ασφαλιστικής αγοράς στο Solvency II. Δεν μεσολαβούν, πλέον, παρά τρεις μήνες για την εφαρμογή του νέου εποπτικού πλαισίου και πρέπει όλοι μας να είμαστε σε θέση να αντιμετωπίσουμε μια νέα πραγματικότητα. Μια πραγματικότητα με πολλές απαιτήσεις, αλλά και σημαντικές ευκαιρίες για όσους την αποδεχτούν γρήγορα. Ο αγώνας μας, τόνισε, θα είναι σκληρός κι αν πρέπει να επενδύσουμε κάπου είναι στη διαφάνεια, την καινοτομία, τις συνέργειες, την ορθολογική διαχείριση του κόστους και στις νέες τεχνολογίες.
Θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω, πρόσθεσε ο κος Καραβίας, ότι “ο ΣΕΜΑ και τα μέλη του επιχειρούν στο πεδίο αυτό τα τελευταία χρόνια οργανωμένα και με σύνεση. Πιστεύω ότι θα προσαρμοστούν επιτυχώς στο νέο εποπτικό περιβάλλον, ώστε να παραμείνουν στην πρώτη γραμμή της ασφαλιστικής αγοράς, στηρίζοντας, με τις δυνάμεις που τους αναλογούν, τον ασφαλισμένο, το θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης και την ελληνική οικονομία”.
Στη συνέχεια το λόγο πήρε η Γενική Γραμματέας κα Ευγενία Καφφετζή, καλωσορίζοντας και η ίδια, από την πλευρά της, τους προσκεκλημένους. Η κα Καφφετζή ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν στην διοργάνωση της εκδήλωσης του Συνδέσμου και ιδιαίτερα τους χορηγούς, τους χορηγούς επικοινωνίας και τους υποστηρικτές,. Ο Σύνδεσμος, τόνισε η Κα Καφφετζή, αριθμεί ήδη 27 χρόνια ζωής και προσφοράς στο ασφαλιστικό και γενικότερα το οικονομικό γίγνεσθαι της χώρας, αλλά εκτός από τις ασφαλιστικές – μεσιτικές δραστηριότητές του, δίνει ιδιαίτερη σημασία στον Άνθρωπο στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Για το λόγο αυτό, τόνισε, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να προσφέρει ως οικονομική ενίσχυση μέρος των εσόδων της εκδήλωσης στα Παιδικά Χωριά SOS, αναγνωρίζοντας το κοινωνικό έργο που επιτελούν.
Ο κος de Maesschalck στην ομιλία του με θέμα “Broker’s opportunity to Lead: Development through crisis”, επεσήμανε, ότι “οι αλλαγές που αναμένονται θα εμφανισθούν με διαφορετική ένταση, αλλά είναι βέβαιο ότι, όπως πάντα, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές θα προσαρμοστούν, δεδομένου ότι πάντα οι προκλήσεις εμπεριέχουν και ευκαιρίες”.
Τα 11 σημεία, όπως τα παρουσίασε ο κος De Maesschalck , είναι τα εξής:
1. Διαφορετική ρυθμιστική μεταχείριση της διανομής των επενδυτικών- ασφαλιστικών προϊόντων και των προϊόντων ζημιών.
2. Οι διαμεσολαβούντες και ο ασφαλιστικός τομέας γενικότερα, θα πρέπει να καταστούν περισσότερο διαφανείς στη λειτουργία τους. Η BIPAR εκτιμά ότι η αποκάλυψη των αμοιβών και των επιβαρύνσεων είναι παραπλανητική για τον καταναλωτή.
3. Θα δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στη διαχείριση των συγκρούσεων συμφερόντων
4. Περισσότερη προσοχή θα δοθεί και στην εκπαίδευση και τη συνεχή κατάρτιση.
5. Περισσότερη προσοχή θα δοθεί επίσης και στις καταγγελίες των καταναλωτών και των εναλλακτικών μηχανισμών επίλυσης διαφορών, ενώ οι εποπτικές αρχές θα δίνουν περισσότερη προσοχή στις καταγγελίες αυτές.
6. Η καταπολέμηση του ξεπλύματος χρήματος και οι κανόνες για την καταπολέμηση της απάτης θα γίνουν αυστηρότερα στο μέλλον.
7. Στα θέματα που σχετίζονται με την ψηφιοποίηση θα απαιτηθεί περισσότερη προσοχή: Big Data, social media. Σε σχέση με τις εξελίξεις αυτές θα πρέπει επίσης να εξετασθούν, μεταξύ άλλων θεμάτων, οι ρυθμίσεις για την ιδιωτικότητα, οι ρυθμίσεις για την προστασία των δεδομένων, θέματα διασυνοριακών υπηρεσιών και ασφαλιστικών κινδύνων στον κυβερνοχώρο, το δίκαιο των συμβάσεων, οι φορολογικοί κανόνες και η ομαλοποίηση.
8. Όσον αφορά την εποπτεία, θα έρθουμε αντιμέτωποι τα επόμενα χρόνια στον τομέα μας με την αύξηση του αριθμού των επί τόπου επιθεωρήσεων από τις εποπτικές αρχές, όχι μόνο σε σχέση με τους κανόνες προληπτικής εποπτείας, αλλά και σε σχέση με τα θέματα της συμμόρφωσης.
9. Το SOLVENCY II θα προκαλέσει σίγουρα αναθεώρηση ορισμένων μεσιτικών – πρακτορειακών συμβάσεων μεταξύ ασφαλιστικών εταιριών και διαμεσολαβούντων.
10. Ένα από τα κύρια σημεία που χρήζουν πλέον προσοχής είναι οι συντάξεις και οι ασφαλιστικές λύσεις που σχετίζονται με την υγεία. Πρωτοβουλίες που μπορεί να βοηθήσουν τη μεταφορά των αποταμιεύσεων στην επενδυτική αγορά θα πρέπει να ενθαρρύνονται.
11. Συνδεδεμένες και ομαδικές πωλήσεις συγκεκριμένων διαχειριστών στην αγορά πίστης και στεγαστικών δανείων, αποτελεί θέμα για την Ελλάδα και όχι μόνο.
Μετά το πέρας των ομιλιών , ο Πρόεδρος του ΣΕΜΑ Κος Καραβίας παρέδωσε στον εκπρόσωπο των Παιδικών Χωριών SOS Κο Σουρίκα Μιχάλη την επιταγή, ευχόμενος τα Παιδικά Χωριά SOS να συνεχίσουν το φιλάνθρωπο έργο τους με την ίδια πάντα υπευθυνότητα.
Η εκδήλωση, η οποία αποτελεί pre-event του ετήσιου ασφαλιστικού και αντασφαλιστικού συνεδρίου που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην Ύδρα, πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (Ε.Α.Ε.Ε.) και του Σ.Ε.Β. – Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών.

Βιωσιμότητα συστήματος υγείας: Υπάρχει λύση στο γόρδιο δεσμό;

0

Καθημερινά βλέπουμε ότι το δημόσιο σύστημα υγείας λόγω της βίαιης μείωσης των δαπανών τα τελευταία χρόνια, αλλά και της χρόνιας αναποτελεσματικότητάς του, δεν δύναται να ανταποκριθεί με επάρκεια στις ανάγκες των πολιτών. Παράλληλα, η συνεχιζόμενη έλλειψη ρευστότητας «πνίγει» επαγγελματίες υγείας κι επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στον υγειονομικό τομέα.

Το μείζον ερώτημα που «πλανάται» μετ’ επιτάσεως στο μυαλό πολιτών, επαγγελματιών υγείας και επιχειρήσεων είναι ένα: Θα είναι σε θέση η χώρα στο άμεσο μέλλον να καλύπτει οικονομικά τις νέες, καινοτόμες θεραπείες και τεχνολογίες στο χώρο της υγείας;

Η Υγεία είναι ο κατεξοχήν τομέας στον οποίο υπήρξε δημοσιονομικός «εκτροχιασμός» και φτάσαμε στο χείλος της χρεοκοπίας. Είναι όμως και ο τομέας στον οποίο είναι φανερά τα σημάδια των τραγικών συνεπειών της κρίσης. Εκατομμύρια Έλληνες έχουν χάσει την ασφάλισή τους και δεν έχουν χρήματα για να πάρουν τα φάρμακά τους.

Η εφαρμογή των Μνημονίου είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί με άτσαλα και οριζόντια μέτρα η δημόσια φαρμακευτική δαπάνη έως και κατά 60% σε σχέση με το 2009. Καθημερινά δημιουργούνται νέα εμπόδια στην ομαλή πρόσβαση των ασθενών στις θεραπείες, που αφορούν σπάνια και σοβαρά νοσήματα (καρκίνος, αυτοάνοσες νόσοι, αιματολογικές παθήσεις κ.λπ.).

Η κυβέρνηση από την πλευρά της έχει εξαγγείλει μία σειρά μέτρων, όπως:
• Ηλεκτρονική διασύνδεση όλων των δομών υγείας με στόχο τον έλεγχο των δαπανών.
• Νέου τύπου συμβάσεις με όλους τους παρόχους του ΕΟΠΥΥ
• Ενεργοποίηση της επιτροπής διαπραγμάτευσης του ΕΟΠΥΥ με στόχο την αποζημίωση φαρμάκων και ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού με βάση την αποδειδειγμένη θεραπευτική αξία
• Αναδιοργάνωση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας με βασικό άξονα το γενικό, οικογενειακό γιατρό και αξιοποίηση των γιατρών του ΠΕΔΥ.

Είναι, λοιπόν, αδήριτη ανάγκη η Πολιτεία – με τη συνεργασία επιστημονικών φορών και την υποστήριξη των επιχειρήσεων – να εκπονήσει ένα συγκεκριμένο σχέδιο πραγματικής μεταρρύθμισης του συστήματος υγείας, το οποίο αφενός θα ικανοποιεί τις ανάγκες των πολιτών, αφετέρου θα διασφαλίζει την αποδοτική διαχείριση των πόρων, αξιοποιώντας παράλληλα την καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες.

Στο πλαίσιο αυτό, η συζήτηση στην 1η Στρογγυλή Τράπεζα του Pharma & Health Conference 2015, με τίτλο «Βιωσιμότητα συστήματος υγείας: Υπάρχει λύση στο γόρδιο δεσμό;», θα κινηθεί πάνω στους εξής άξονες:

• Ποια είναι η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στη χρηματοδότηση του συστήματος υγείας
• Πώς μπορεί η Καινοτομία σε νέες θεραπείες και τεχνολογίες να συμβάλει στη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας;
• Διαπραγματεύσεις με ΕΟΠΥΥ για αποζημίωση νέων θεραπειών και τεχνολογιών: Προκλήσεις, εμπόδια, προοπτικές
• Σε ποιους τομείς του συστήματος υγείας πρέπει να επενδυθούν τα κονδύλια του νέου ΕΣΠΑ;

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Ξεπερνούν τις 165 χιλ. οι εφαρμογές υγείας για κινητά

0

Πάνω από 165.000 ανέρχεται πλέον ο αριθμός των εφαρμογών για την υγεία που διατίθεται μέσω κινητών τηλεφώνων, με τη βιομηχανία να «επενδύει» σημαντικά στον τομέα της νέας τεχνολογίας.
Σύμφωνα με μελέτη της IMS Institute for Healthcare Informatics μία στις δέκα εφαρμογές έχει πλέον τη δυνατότητα να συνδεθεί με μια συσκευή ή αισθητήρα, παρέχοντας βιοανάδραση και ενδείξεις – δεδομένα φυσιολογικής λειτουργίας του ασθενούς.
Όπως μεταδίδει το Pharmafile, σχεδόν το ένα τέταρτο των εφαρμογών για τους καταναλωτές εστιάζουν πλέον στην κατηγορία των χρόνιων ασθενειών και τη διαχείριση της θεραπείας, ενώ τα 2/3 στην κατηγορία fitness και ευεξία.
Στη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών, το ποσοστό των εφαρμογών (apps) για την υγεία, που έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με τα κοινωνικά δίκτυα, αυξήθηκε από 26% σε 34%. Ωστόσο, μόλις το 12% των συγκεκριμένων εφαρμογών αντιπροσωπεύουν το 90% όλων των downloads, με σχεδόν το ήμισυ του συνόλου των downloads να δημιουργείται από μόλις 36 εφαρμογές.
Η βιομηχανία καταβάλει προσπάθεια προκειμένου να τεκμηριώσει επαρκώς την αξία των mHealth εφαρμογών. Η πλειοψηφία των μελετών μέχρι σήμερα εστιάζουν στη χρήση των app’s και όχι στην αποτελεσματικότητα τους, όσον αφορά τη βελτίωση της υγείας των ασθενών ή τη μείωση του κόστους υγειονομικής περίθαλψης.

ΠΗΓH: virus.com.gr

 

Οι “Σύντεκνοι” του Υπουργείου Υγείας

0

Το “τιμόνι” του Υπουργείου Υγείας αναλαμβάνει ο Ανδρέας Ξανθός. Ο Ρεθεμνιώτης γιατρός του ΕΣΥ θα έχει στο πλευρό του ένα “σύντεκνο” και συνάδελφο, το Σφακιανό Παύλο Πολάκη, που ορίστηκε Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας.
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας της προηγούμενης κυβέρνησης έλαβε το επίμαχο τηλεφώνημα της αναβάθμισης από τον Αλέξη Τσιπρα το απόγεμα της Τρίτης, όπως ανέφερε το ρεπορτάζ του Virus (εδώ).
Το όνομα του κ. Ξανθού άρχισε να ακούγεται έντονα ήδη από το μεσημέρι της Τρίτης. Έως εκείνη τη στιγμή ο πρώην Υπουργός, Π. Κουρουμπλής παρέμενε η πιο πιθανή επιλογή. Όπως δήλωσε και στα Παραπολιτικά, κ. Κουρουμπλής επιδίωκε την παραμονή του στην Αριστοτέλους, κρίνοντας πως υπάρχει σημαντικό έργο που πρέπει να ολοκληρωθεί και για το οποίο είχε ανοίξει το δρόμο.
Οι “καραμπόλες”, όμως, τον βρήκα τελικά να παραλαμβάνει άλλο χαρτοφυλάκιο, αυτό του Υπουργείου Εσωτερικών, όπως ανακοίνωσε η Κυβερνητική Εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη, το όνομα της οποίας επίσης ακούστηκε για το Υπουργείο Υγείας. Ο κ. Κουρουμπλής αποτελεί το δεύτερο τη τάξει στο Υπουργικό Συμβούλιο, μετα τον Ι. Δραγασάκη.
Το νέο πρόσωπο στην Αριστοτέλους είναι ο Παύλος Πολάκης, που, μάλιστα, μετακομίζει από το Υπ. Εσωτερικών, όπου ήταν Υφυπουργός. Έχει διατελέσει Δήμαρχος Σφακίων, είναι χειρουργός – εντατικολόγος και έχει υπάρξει μέλος της ΕΙΝΑΠ και της ΟΕΝΓΕ.
Να θυμίσουμε πως ο κ. Ξανθός είναι μικροβιολόγος και έχει διατελέσει Πρόεδρος της Ένωσης Γιατρών ΕΣΥ Ρεθύμνου.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Coordinators : Πότε-Πώς και Ποιοι είναι Υπόχρεοι για Επανεκπαίδευση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

0

Η Coordinators Α.Ε.Ε.Κ ως Αναγνωρισμένος και Πιστοποιημένος Φορέας Εκπαίδευσης Χρηματοοικονομικών και Ασφαλιστικών Σπουδών από το Υπουργείο Παιδείας, υλοποιεί με την έγκριση της Τράπεζας της Ελλάδος , Σεμινάριο για το 2015 Επανεκπαίδευσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στον Τομέα Γ με τίτλο « Μέθοδοι αναζήτησης – εξεύρεσης υποψηφίων πελατών» με κωδικό έγκρισης σεμιναρίου 2015-022-9001-01-001-01.
Ημερομηνία Διεξαγωγής :
Νέες Ημερομηνίες Αυτούσιου Σεμιναρίου με την έγκριση της Τράπεζας της Ελλάδος για το 2015 Επανεκπαίδευσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών την Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015 και την Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015 ( και ώρες 15.30μ.μ -20.30μ.μ )
Απευθύνεται σε:
Το εγκεκριμένο Σεμινάριο απευθύνεται σύμφωνα με την Πράξη της Εκτελεστικής Επιτροπής αρ.45/21-11-2014, ΦΕΚ Β 3350/12-12-14, σε όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, καθώς και των υπαλλήλων επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και τραπεζικών οργανισμών
Σκοπός Σεμιναρίου

Σκοπός του σεμιναρίου αυτού, στα πλαίσια της επανεκπαίδευσης, βάσει της ΠΕΕ 45/21-11-2014,είναι η κατανόηση στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον των σύγχρονων μεθόδων αναζήτησης και εξεύρεσης υποψηφίων πελατών, ώστε κάθε διαμεσολαβητής – πωλητής ασφαλειών να είναι σε θέση χρησιμοποιώντας τις γνώσεις αυτές, να αποκτήσει τις ικανότητες και δεξιότητες που απαιτούνται προκειμένου να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις του έργου του σήμερα.

Στόχος του σεμιναρίου, είναι οι εκπαιδευόμενοι:

Σε επίπεδο Γνώσεων :

 Να γνωρίσουν σύγχρονες μεθόδους & βήματα προσέγγισης των υποψήφιων πελατών
 Να κατανοήσουν τον τρόπο ταξινόμησης των πελατών.
 Να γνωρίσουν το τη μέθοδο εξεύρεσης Telemarketing.

Σε επίπεδο Δεξιοτήτων :

 Να μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικότερα τις μεθόδους αναζήτησης και εξεύρεσης πελατών και τον χρόνο τους
 Να αποκτήσουν συγκεκριμένη δομή προσέγγισης.

Σε επίπεδο Στάσεων:

 Να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση για αποτελεσματικές πωλήσεις.
 Να συνειδητοποιήσουν ότι ο προγραμματισμός των πωλήσεων είναι μια απαραίτητη και δυναμική διαδικασία.

Πρωτοπορία –Καινοτομία του Σεμιναρίου:
1) Ο χρόνος διεξαγωγής του είναι ένα απόγευμα μόνο .Υλοποιείται σε 5 ώρες και τα δύο υποχρεωτικά μέρη και η παράδοση και το τεστ κατανόησης .
2) Το Σεμινάριο υλοποιείται με το μικρότερο κόστος διδάκτρων.
3) Τα αποτελέσματα βγαίνουν άμεσα , αυτόματα και ηλεκτρονικά.
4) Η βεβαίωση Περαίωσης παρέχεται αυθημερόν στους επιτυχόντες, ώστε να την προσκομίσουν άμεσα στο Επιμελητήριο για την ανανέωση της Άδειας τους , καλύπτοντας την υποχρέωση για το 2015.
5) Τα δίδακτρα καλύπτονται για τους υπαλλήλους από το Πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,25
6) Απορροφούμε το ΦΠΑ των διδάκτρων .
7) Η παρακολούθηση εγκρίθηκε να γίνεται εξ αποστάσεως και για τα δύο μέρη και για το θεωρητικό και για το εξεταστικό .
8) Το Σεμινάριο έχει εγκριθεί από την Επιτροπή Αξιολόγησης της ΤτΕ για την θεματολογία , για τον τρόπο διεξαγωγής , τους καθηγητές , το υλικό, την παρακολούθηση εξ αποστάσεως( e-learning )αλλά και την ποιότητα του Σεμιναρίου.
9) Το Εγκεκριμένο Σεμινάριο μπορεί να υλοποιηθεί αν συμφωνηθεί και στο χώρο των Επιχειρήσεων ύστερα από προϋποθέσεις.
10) Το θέμα που επιλέχθηκε « Μέθοδοι Αναζήτησης – Εξεύρεσης Υποψηφίων Πελατών και Ανάλυση Μεθόδων Telemarketing» αφορά όλους τους Διαμεσολαβούντες γιατί καλύπτει το πρώτο και κύριο στάδιο του Έργου του Αντασφαλιστικού Διαμεσολαβητή , την εξεύρεση των καλών υποψηφίων πελατών και αγορών , χρησιμοποιώντας εξελιγμένες μεθόδους για την κάλυψη αναγκών και εξηγεί λεπτομερώς το Telemarketing που θεωρείται η κύρια δραστηριότητα των εταιρειών σήμερα.
11) Το Σεμινάριο μπορεί να υλοποιηθεί όποια ημερομηνία συμφωνηθεί με την Επιχείρηση.
12) Δίδεται η δυνατότητα να γίνουν ομαδικές συμμετοχές για την μείωση των διδάκτρων αλλά η παρακολούθηση να γίνεται σε όποια ημερομηνία διεξαγωγής μέσα στο 2015 επιλέξει ο Διαμεσολαβητής ή Επιχείρηση για τους Υπαλλήλους της
13) Το Σεμινάριο υλοποιείται από καταξιωμένους εισηγητές , εγκεκριμένους από την Επιτροπή Αξιολόγησης για τα τυπικά , επαγγελματικά και ποιοτικά προσόντα τους στην Εκπαίδευση.πό την Επιτροπή Αξιολόγησης για τα ποιοτικά του κριτήρια , τον τρόπο γραφής του και την κάλυψη του αντικειμένου . Είναι δε προϊόν Πνευματικών Δικαιωμάτων του Coordinators Group.

14) Παρέχεται επιπλέον ειδικό διαμορφωμένο Εγχειρίδιο που εγκρίθηκε από την Επιτροπή Αξιολόγησης για τα ποιοτικά του κριτήρια , τον τρόπο γραφής του και την κάλυψη του αντικειμένου . Είναι δε προϊόν Πνευματικών Δικαιωμάτων του Coordinators Group.

15) Δίδεται η δυνατότητα σε περίπτωση αποτυχίας των τεστ κατανόησης του εξεταζομένου να συμμετέχει άμεσα σε άλλο προγραμματισμένο Σεμινάριο Επανεκπαίδευσης και Επαναπιστοποίησης χωρίς άλλο κόστος διδάκτρων.
Οικονομία Χρόνου
Ο χρόνος είναι χρήμα σήμερα για κάποιον που θα χρειαστεί να μετακινηθεί είτε εντός της Πρωτεύουσας είτε από την επαρχία προς την Πρωτεύουσα. Η Coordinators εντοπίζοντας εδώ και χρόνια το πρόβλημα της μετακίνησης και του χρόνου, πρότεινε και εγκρίθηκε η εξ αποστάσεως Επανεκπαίδευση και Επαναπιστοποίηση μηδενίζοντας με αυτόν τον τρόπο το κόστος της μετακίνησης και της απώλειας του χρόνου.
Έτσι εξασφαλίσαμε σε ένα απόγευμα, να ολοκληρώνεται το Σεμινάριο Επανεκπαίδευσης και Επαναπιστοποίησης 2015 και στα δύο μέρη του, θεωρητικό και το εξεταστικό και να παρέχεται η Σχετική Βεβαίωση Περαίωσης στους επιτυχόντες για την προσκόμιση της στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο για το έτος 2015, ώστε να ανανεωθεί η άδεια.
Οι ώρες διεξαγωγής προσδιορίζονται στις 15.30μ.μ-19.30μ.μ εκτός άλλης συμφωνίας.
Οικονομία μετακίνησης
Δύνεται η δυνατότητα στους συμμετέχοντες να παρακολουθήσουν εξ αποστάσεως από το χώρου τους το Εγκεκριμένο Σεμινάριο , μέσω του αναγνωρισμένου και εγκεκριμένου από την ΤτΕ συστήματος Live e-learning system, τόσο το θεωρητικό όσο και το εξεταστικό μέρος
Οικονομία Διδάκτρων
Τα συνολικά δίδακτρα μαζί με το Εγκεκριμένο Εγχειρίδιο της ΤτΕ κυμαίνονται από 30-65 ευρώ.
Οι τιμές διαμορφώνονται αναλόγως :
 Του αριθμό των συμμετοχών
 Του τρόπου παρακολούθησης
 Της παρακολούθησης άλλων προγραμμάτων του Φορέα μας
 Της Υλοποίηση μέσω ΛΑΕΚ( επιδοτούμενα προγράμματα)
-Ειδική τιμολόγηση παρέχεται:
• Για τα Μέλη Σωματείων και της Επιστημονικής και Επαγγελματικής Ένωσης E.E.M.C//M.Q.I
• Ομαδικές Συμμετοχές
• Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις
• Επιχειρήσεις Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης
Η πληρωμή των διδάκτρων γίνεται με τους κάτωθι τρόπους :
 Με πιστωτική κάρτα
 Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
 Με μετρητά
 Χωρίς καμία επιβάρυνση ( βλ. παρακάτω)

Η Επανεκπαίδευση και Επαναπιστοποίηση 2015 παρέχεται Δωρεάν στους κάτωθι :
1) Στις νέες εγγραφές όλων των τμημάτων του Φορέα Coordinators
2) Σε όλες τις νέες συμμετοχές διαφόρων Σεμιναρίων του Φορέα και στις νέες εγγραφές των Ετήσιων και Διετών Προγραμμάτων Εργαστηρίου Ασφαλιστικών Σπουδών και του του ΙΕΚ Coordinators.
Ειδική Σημείωση : Σε όλους τους συμμετέχοντες της Επανεκπαίδευσης – Επαναπιστοποίησης 2015 παρέχεται Δωρεάν η συμμετοχή στο Ετήσιο Επιστημονικό Συνέδριο του Ομίλου Coordinators Group με θέμα :
«Νέο Θεσμικό Πλαίσιο στην Ιδιωτική Ασφάλιση- Ανάλυση της Οδηγίας 2009/138/ ΕΚ-Φερεγγυότητα ΙΙ- Solvecy ΙΙ-

Ξέπλυμα Χρήματος
Εισηγητές :
Όλοι οι εισηγητές του Εγκεκριμένου Σεμιναρίου είναι εγκεκριμένοι από την Επιτροπή Αξιολόγησης της ΤτΕ , έμπειρα και καταξιωμένα Δ/κά Στελέχη της Αγοράς με μεγάλη εξειδίκευση στον τομέα των Πωλήσεων και ιδιαίτερα στην εξεύρεση υποψηφίων πελατών , καθηγητές σε Μητρώο Εκπαιδευτών του ΟΑΕΔ, της Επιστημονικής και Ευρωπαϊκής Ένωσης E.E.M.C//M.QI καθώς και του Μητρώου του Ι.Ε.Κ Coordinators
Τα κριτήρια των Εκπαιδευτών πληρούν τα διεθνή standards ποιότητας αλλά και του συστήματος Coordinators MQI ( Models Insurance Quality)

Ι Coordinators :
Είναι σημαντικό να ενημερωθείτε για τις Ανώτερες Σπουδές που παρέχει το Coordinatos IΙEK Ευρωπαϊκές Αναγνωρισμένες Αυτόματα ( 1200ωρών) , Τυπικής Εκπαίδευσης , καλύπτοντας πλήρως όλες τις Ασφαλιστικές Επιστήμες σε όλους τους Τομείς .
Παρέχονται ειδικές υποτροφίες στα Στελέχη της Αγοράς και καλύπτεται και μέσω ΛΑΕΚ.( Δηλώσεις Συμμετοχής έως 30/9/2015)

Για δηλώσεις συμμετοχών και πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί στο τηλέφωνο 2105734000, email coord@otenet.gr, portal www.lco.gr

Insurancewebinars:  Συνένωση Εργασιών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

0

Το Insurancewebinars.gr διοργανώνει ένα  καινοτόμο σεμινάριο στην εκπαιδευτική του αίθουσα στην Θεσσαλονίκη με τίτλο: Συνένωση εργασιών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι  ο Νίκος Κλήμης Οικονομολόγος & Σύμβουλος Επιχειρήσεων o οποίος έχει εκπονήσει πλήθος μελετών για ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων και για τις συνενώσεις εργασιών διαμεσολαβούντων προσώπων της ασφαλιστικής αγοράς. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται ιδιαίτερα με τις επιπτώσεις που επιφέρουν οι νομοθετικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και με την εξέλιξη του επαγγέλματος.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί το Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015 στην Θεσσαλονίκη και ώρα : 09.30-14.30.

 

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Οι αλλαγές που συντελούνται με ταχύτατους ρυθμούς, τόσο στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, όσο και στο ευρύτερο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον εντός του οποίου αναπτύσσεται η επιχειρηματικότητα, υποχρεώνουν κάθε επαγγελματία να επαναπροσδιορίσει τη θέση του και να επανασχεδιάσει την περαιτέρω πορεία του.

Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δέχεται ακόμα περισσότερες πιέσεις και καθίσταται ορατός ο κίνδυνος της μη δυνατότητας επιβίωσης χιλιάδων επαγγελματιών, σε ένα δυσμενές και εχθρικό περιβάλλον, αν παραμείνει ως έχει. Χρειάζεται να ληφθούν άμεσες και δραστικές αποφάσεις και να ξεπεραστούν πρότυπα του παρελθόντος.

Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δεν μπορεί να παραμείνει αμετάβλητος. Αν δεν αλλάξει με πρωτοβουλία των ίδιων των διαμεσολαβητών, θα ξεπεραστεί από τα γεγονότα και θα απολέσει σημαντικό μέρος από τον ζωτικό χώρο ανάπτυξής του.

 

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, σε ιδιοκτήτες ασφαλιστικών γραφείων/επιχειρήσεων αλλά και σε φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών που ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο και να λάβουν αποφάσεις για το μέλλον τους στο χώρο της διαμεσολάβησης και την επιλογή του τρόπου δραστηριοποίησης και ανάπτυξης.

 

  • Βασικό περιεχόμενο:
  • H Ελληνική ασφαλιστική αγορά σήμερα
  • Η θέση της διαμεσολάβησης
  • Ανάγκες που διαμορφώνονται
  • Βασικές αρχές συνεργασιών
  • Μορφές συνενώσεων και συνεργασιών
  • Παράγοντες που επηρεάζουν τις συνεργασίες
  • Κριτήρια λήψης αποφάσεων
  • Απαραίτητα οικονομικά στοιχεία και μεγέθη
  • Συγκριτικοί δείκτες
  • Σχεδιασμός επόμενης μέρας
  • Συμπεράσματα και προοπτικές

 

Περισσότερες πληροφορίες & Δηλώσεις συμμετοχής από το παρακάτω link:

 

(http://www.insurancewebinars.gr/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BC/)

 

Tηλέφωνα επικοινωνίας: 2312 201 003

Email: administrator@insuranceforum.gr

Διεύθυνση: Mητροπόλεως 14 Θεσσαλονίκη

Insurancewebinars:  Συνένωση Εργασιών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

0

Το Insurancewebinars.gr διοργανώνει ένα  καινοτόμο σεμινάριο στην εκπαιδευτική του αίθουσα στην Θεσσαλονίκη με τίτλο: Συνένωση εργασιών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι  ο Νίκος Κλήμης Οικονομολόγος & Σύμβουλος Επιχειρήσεων o οποίος έχει εκπονήσει πλήθος μελετών για ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων και για τις συνενώσεις εργασιών διαμεσολαβούντων προσώπων της ασφαλιστικής αγοράς. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται ιδιαίτερα με τις επιπτώσεις που επιφέρουν οι νομοθετικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και με την εξέλιξη του επαγγέλματος.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί το Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015 στην Θεσσαλονίκη και ώρα : 09.30-14.30.

 

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Οι αλλαγές που συντελούνται με ταχύτατους ρυθμούς, τόσο στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, όσο και στο ευρύτερο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον εντός του οποίου αναπτύσσεται η επιχειρηματικότητα, υποχρεώνουν κάθε επαγγελματία να επαναπροσδιορίσει τη θέση του και να επανασχεδιάσει την περαιτέρω πορεία του.

Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δέχεται ακόμα περισσότερες πιέσεις και καθίσταται ορατός ο κίνδυνος της μη δυνατότητας επιβίωσης χιλιάδων επαγγελματιών, σε ένα δυσμενές και εχθρικό περιβάλλον, αν παραμείνει ως έχει. Χρειάζεται να ληφθούν άμεσες και δραστικές αποφάσεις και να ξεπεραστούν πρότυπα του παρελθόντος.

Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δεν μπορεί να παραμείνει αμετάβλητος. Αν δεν αλλάξει με πρωτοβουλία των ίδιων των διαμεσολαβητών, θα ξεπεραστεί από τα γεγονότα και θα απολέσει σημαντικό μέρος από τον ζωτικό χώρο ανάπτυξής του.

 

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, σε ιδιοκτήτες ασφαλιστικών γραφείων/επιχειρήσεων αλλά και σε φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών που ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο και να λάβουν αποφάσεις για το μέλλον τους στο χώρο της διαμεσολάβησης και την επιλογή του τρόπου δραστηριοποίησης και ανάπτυξης.

 

  • Βασικό περιεχόμενο:
  • H Ελληνική ασφαλιστική αγορά σήμερα
  • Η θέση της διαμεσολάβησης
  • Ανάγκες που διαμορφώνονται
  • Βασικές αρχές συνεργασιών
  • Μορφές συνενώσεων και συνεργασιών
  • Παράγοντες που επηρεάζουν τις συνεργασίες
  • Κριτήρια λήψης αποφάσεων
  • Απαραίτητα οικονομικά στοιχεία και μεγέθη
  • Συγκριτικοί δείκτες
  • Σχεδιασμός επόμενης μέρας
  • Συμπεράσματα και προοπτικές

 

Περισσότερες πληροφορίες & Δηλώσεις συμμετοχής από το παρακάτω link:

 

(http://www.insurancewebinars.gr/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BC/)

 

Tηλέφωνα επικοινωνίας: 2312 201 003

Email: administrator@insuranceforum.gr

Διεύθυνση: Mητροπόλεως 14 Θεσσαλονίκη