back to top
32.1 C
Athens
Δευτέρα 4 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1718

Ενισχύεται ο ρόλος του φαρμακοποιού

0

Το αίτημα για διεύρυνση του ρόλου του επαγγελματία φαρμακοποιού ως επιστήμονα υγείας και κατά συνέπεια και του φαρμακείου ως συμπληρωματικού σταθμού πρωτοβάθμιας φροντίδας, αποτελεί ευρύ αίτημα της φαρμακευτικής κοινότητας στη χώρα μας. Αυτό βέβαια δεν θα πρέπει να συγχέεται με απόψεις που τείνουν να εξισώσουν το φαρμακοποιό με το γιατρό, αφού πρόκειται για δύο επαγγελματίες υγείας με πολύ διαφορετικές σπουδές και προφανέστατα διακριτό ρόλο.

Αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός πάντως ότι λίγο οι ελλείψεις στις Μονάδες του ΠΕΔΥ, λίγο το πλαφόν στις επισκέψεις σε συμβεβλημένους γιατρούς και λίγο η οικονομική δυσπραγία των πολιτών, ο φαρμακοποιός της γειτονιάς αποτελεί σήμερα στην Ελλάδα τον πλησιέστερο και ευκολότερα προσβάσιμο επαγγελματία υγείας για τους περισσότερους.

2000px-Flag_map_of_Germany.svgΒήμα προς αυτή την κατεύθυνση κάνει η Γερμανία, η οποία με νόμο που θέσπισε αναβαθμίζει το ρόλο των φαρμακοποιών αναφορικά με την ορθή χρήση των φαρμάκων. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το περιοδικό «aponet», από την 1η Οκτωβρίου 2016 γιατρός και φαρμακοποιός θα συντάσσουν από κοινού γραπτές πληροφορίες στους ασθενείς που λαμβάνουν 3 ή και περισσότερα φάρμακα. Ειδικότερα, οι ασθενείς θα έχουν το δικαίωμα να λαμβάνουν μια λίστα, στην οποία θα αναφέρονται όλα τα φάρμακα τους, καθώς και λεπτομερείς γραπτές πληροφορίες γιατί, πώς και πότε πρέπει να τα λάβουν.

Η τάση αυτή, όπως εκτιμούν ο καθηγητής Δρ Klaus Weckbecker, διευθυντής του Ινστιτούτου Γενικής Ιατρικής, και ο Δρ Andreas Kiefer, πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Ένωσης Φαρμακοποιών, θα αναπτυχθεί κι άλλο τα επόμενα χρόνια.

Πηγή: virus.com.gr / pharmakopoioi.blogspot.gr

Γ. Βερούσης: Δίχτυ προστασίας για τις επιχειρήσεις η ασφάλιση πιστώσεων

0

Του Γιώργου Βερούση, Distribution Channels Relations Manager, Euler Hermes Hellas

Οι ελληνικές επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζουν εξαιρετικά δύσκολες οικονομικές συνθήκες εντός της χώρας εξαιτίας της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης, ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζουν και ένα συνεχές αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον εξαιτίας και της παγκοσμιοποίησης. Ως εκ τούτου, μεγάλο μέρος των επιχειρήσεων χρειάστηκε να επανακαθορίσει βασικές εμπορικές παραμέτρους και προτεραιότητες.

Καθώς η εσωτερική οικονομική κρίση σταθεροποιήθηκε σε διάρκεια με άμεσο αποτέλεσμα τη μείωση του κύκλου εργασιών (τζίρου), ακολούθησαν αναπροσαρμογές με χαρακτηριστικά παραδείγματα τη μείωση της διάρκειας των ημερών πίστωσης και τη μείωση του ποσοστού κέρδους λόγω της έντασης του ανταγωνισμού. Παρά τις επιβαλλόμενες προσαρμογές που έγιναν, ένα μεγάλο ποσοστό, κατά μέσο όρο 30% με 40% του ενεργητικού των επιχειρήσεων, αποτελούν οι «εισπρακτέοι λογαριασμοί», δηλαδή εμπορεύματα που έχουν αλλάξει ιδιοκτήτη (πουλήθηκαν αλλά δεν εισπράχθηκαν τα χρήματα). Ταυτόχρονα, έγιναν πιο αυστηροί οι κανόνες χρηματοδότησης των επιχειρήσεων από τα πιστωτικά ιδρύματα από τον φόβο της αύξησης των επισφαλειών.

Ένα προτεινόμενο μέτρο αντιμετώπισης των παραπάνω είναι η ασφάλιση πιστώσεων. Η ασφάλιση πιστώσεων σε ορισμένους τομείς της επιχείρησης λειτουργεί ως δίχτυ προστασίας, εξασφαλίζοντας την είσπραξη των οφειλών της, και σε άλλους τομείς λειτουργεί ως ο κύριος συνεργάτης ανάπτυξης με την αύξηση του κύκλου εργασιών μέσω μιας νέας εμπορικής πολιτικής της επιχείρησης, είτε αυτή δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά είτε κάνει ή θέλει να κάνει εξαγωγές.

Η ασφάλιση πιστώσεων έχει αντικείμενο την ασφαλιστική κάλυψη των οικονομικών απαιτήσεων της επιχείρησης από τη μη είσπραξη των επί πιστώσει πωλήσεων των προϊόντων ή υπηρεσιών της από τους πελάτες της. Ουσιαστικά με την ασφάλιση προσφέρονται τρεις υπηρεσίες:

(α) η πρόληψη των επισφαλειών, μέσα από την συνεχή αξιολόγηση & παρακολούθηση της συναλλακτικής συμπεριφοράς

(β) η διεκδίκηση μέσα από ένα δίκτυο νομικών συνεργατών σε όλο τον κόσμο με αποτέλεσμα την είσπραξη της απαίτησης και

(γ) η αποζημίωση σε περίπτωση μη είσπραξης σε προκαθορισμένο χρόνο.

Η πρόληψη δίνει την δυνατότητα στη διεύθυνση πωλήσεων της ασφαλισμένης εταιρείας να αναπτύξει την εμπορική πολιτική της στην Ελλάδα και το εξωτερικό συνεργαζόμενη με ασφάλεια με νέους πελάτες ή αυξάνοντας την εταιρική σχέση με τους υπάρχοντες.

Η ανάπτυξη αυτή θα φέρει θετικό πρόσημο στα οικονομικά αποτελέσματά της, καθώς θα έχει διασφαλίσει την είσπραξη των χρημάτων της και δεν θα κινδυνεύει η ρευστότητά της από αφερέγγυους πελάτες, οι οποίοι λόγω πτώχευσης ή οικονομικής αδυναμίας καθυστερούν να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους στους συμφωνημένους χρόνους πίστωσης.

Το τμήμα της πρόληψης παρέχει και ουσιαστική βοήθεια στον πιστωτικό έλεγχο που διενεργεί η ασφαλισμένη επιχείρηση, με την παροχή πληροφοριών από την ασφαλιστική σχετικά με τον πιστωτικό κίνδυνο, και τους προτεινόμενους τρόπους διαχείρισης. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρξει βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες και τους προμηθευτές, με άμεσο όφελος την καλύτερη κυκλοφορία του κεφαλαίου κίνησης της ασφαλισμένης.

Η διεκδίκηση των απαιτήσεων από τους εξειδικευμένους νομικούς συνεργάτες σε όλον τον κόσμο της ασφαλιστικής εταιρείας μειώνει την τελική πιθανότητα ζημίας, καθώς αυξάνονται οι πιθανότητες είσπραξης της απαίτησης. Επιπλέον μειώνει σημαντικά το κόστος έχοντας μόνον έναν συνεργάτη (την ασφαλιστική), είτε δραστηριοποιείται στην Ελλάδα είτε σε όλον τον κόσμο.

credit-insurance

Η αποζημίωση σε περίπτωση ζημιάς θωρακίζει το ενεργητικό της ασφαλισμένης επιχείρησης, καθώς ένα σημαντικό ποσοστό της τάξης 30% με 40% του ενεργητικού της  αποτελούν οι «εισπρακτέοι λογαριασμοί», που στην ουσία είναι «χρήματα σε χείρας τρίτων». Επιπλέον, η είσπραξη της αποζημίωσης σε προκαθορισμένο χρόνο θωρακίζει τα κεφάλαια της επιχείρησης, καθώς οι επισφάλειες αφαιρούνται από την καθαρή κερδοφορία της. Σε περίπτωση δε μεγάλων επισφαλειών απομειώνονται τα ίδια κεφάλαιά της, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει και η ίδια η επιχείρηση να μην μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της.

Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση του ρίσκου της ίδιας της επιχείρησης με αποτέλεσμα την καλύτερη πρόσβαση και με μικρότερο χρηματοοικονομικό κόστος από τα πιστωτικά ιδρύματα, είτε είναι τράπεζα είτε εταιρεία factoring, καθώς αποτελεί πλέον πελάτη χαμηλού ρίσκου. Επιπλέον το συμβόλαιο μπορεί να εκχωρηθεί είτε για το σύνολό των αγοραστών είτε για μεμονωμένους.

Σήμερα το κόστος της ασφάλισης είναι πλήρως ανταγωνιστικό με μερικώς παρόμοια χρηματοοικονομικά προϊόντα και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως ο τζίρος, το ποσοστό αυτού που εισπράττεται επί πιστώσει, τον χρόνο πίστωσης, το είδος της σύμβασης και το ποσοστό κάλυψης των απαιτήσεων που θα συμφωνηθεί.

Τελικά, η ασφάλιση πιστώσεων αποτελεί σήμερα τον απαραίτητο συνεργάτη της επιχείρησης που ενεργεί πωλήσεις με πίστωση ανεξαρτήτως αν είναι μικρού ή μεγάλου μεγέθους, ανεξαρτήτως αν πουλά στην εσωτερική αγορά ή κάνει εξαγωγές, καθώς είναι αναγκασμένη να λειτουργεί σε ένα διαρκώς, γρήγορα μεταβαλλόμενο και παγκοσμοποιημένο οικονομικό περιβάλλον.

Σε αυτό το αντίξοο επιχειρηματικό περιβάλλον ο διαμεσολαβητής είναι αναγκαίο να έχει την απαιτούμενη γνώση, ώστε να μπορεί να ασκεί τα συμβουλευτικά του καθήκοντα και να έχει ενεργό λόγο στην ασφαλιστική διαχείριση και τοποθέτηση του κινδύνου.

Ο Γιώργος Βερούσης είναι ο εισηγητής του νέου σεμιναρίου «Credit Insurance – Ασφάλιση Πιστώσεων», που διοργανώνει την Τετάρτη 18/5/2016 το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) στο εκπαιδευτικό του κέντρο.

Για περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής, πατήστε εδώ.

Γ. Βερούσης: Δίχτυ προστασίας για τις επιχειρήσεις η ασφάλιση πιστώσεων

0

Του Γιώργου Βερούση, Distribution Channels Relations Manager, Euler Hermes Hellas

Οι ελληνικές επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζουν εξαιρετικά δύσκολες οικονομικές συνθήκες εντός της χώρας εξαιτίας της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης, ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζουν και ένα συνεχές αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον εξαιτίας και της παγκοσμιοποίησης. Ως εκ τούτου, μεγάλο μέρος των επιχειρήσεων χρειάστηκε να επανακαθορίσει βασικές εμπορικές παραμέτρους και προτεραιότητες.

Καθώς η εσωτερική οικονομική κρίση σταθεροποιήθηκε σε διάρκεια με άμεσο αποτέλεσμα τη μείωση του κύκλου εργασιών (τζίρου), ακολούθησαν αναπροσαρμογές με χαρακτηριστικά παραδείγματα τη μείωση της διάρκειας των ημερών πίστωσης και τη μείωση του ποσοστού κέρδους λόγω της έντασης του ανταγωνισμού. Παρά τις επιβαλλόμενες προσαρμογές που έγιναν, ένα μεγάλο ποσοστό, κατά μέσο όρο 30% με 40% του ενεργητικού των επιχειρήσεων, αποτελούν οι «εισπρακτέοι λογαριασμοί», δηλαδή εμπορεύματα που έχουν αλλάξει ιδιοκτήτη (πουλήθηκαν αλλά δεν εισπράχθηκαν τα χρήματα). Ταυτόχρονα, έγιναν πιο αυστηροί οι κανόνες χρηματοδότησης των επιχειρήσεων από τα πιστωτικά ιδρύματα από τον φόβο της αύξησης των επισφαλειών.

Ένα προτεινόμενο μέτρο αντιμετώπισης των παραπάνω είναι η ασφάλιση πιστώσεων. Η ασφάλιση πιστώσεων σε ορισμένους τομείς της επιχείρησης λειτουργεί ως δίχτυ προστασίας, εξασφαλίζοντας την είσπραξη των οφειλών της, και σε άλλους τομείς λειτουργεί ως ο κύριος συνεργάτης ανάπτυξης με την αύξηση του κύκλου εργασιών μέσω μιας νέας εμπορικής πολιτικής της επιχείρησης, είτε αυτή δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά είτε κάνει ή θέλει να κάνει εξαγωγές.

Η ασφάλιση πιστώσεων έχει αντικείμενο την ασφαλιστική κάλυψη των οικονομικών απαιτήσεων της επιχείρησης από τη μη είσπραξη των επί πιστώσει πωλήσεων των προϊόντων ή υπηρεσιών της από τους πελάτες της. Ουσιαστικά με την ασφάλιση προσφέρονται τρεις υπηρεσίες:

(α) η πρόληψη των επισφαλειών, μέσα από την συνεχή αξιολόγηση & παρακολούθηση της συναλλακτικής συμπεριφοράς

(β) η διεκδίκηση μέσα από ένα δίκτυο νομικών συνεργατών σε όλο τον κόσμο με αποτέλεσμα την είσπραξη της απαίτησης και

(γ) η αποζημίωση σε περίπτωση μη είσπραξης σε προκαθορισμένο χρόνο.

Η πρόληψη δίνει την δυνατότητα στη διεύθυνση πωλήσεων της ασφαλισμένης εταιρείας να αναπτύξει την εμπορική πολιτική της στην Ελλάδα και το εξωτερικό συνεργαζόμενη με ασφάλεια με νέους πελάτες ή αυξάνοντας την εταιρική σχέση με τους υπάρχοντες.

Η ανάπτυξη αυτή θα φέρει θετικό πρόσημο στα οικονομικά αποτελέσματά της, καθώς θα έχει διασφαλίσει την είσπραξη των χρημάτων της και δεν θα κινδυνεύει η ρευστότητά της από αφερέγγυους πελάτες, οι οποίοι λόγω πτώχευσης ή οικονομικής αδυναμίας καθυστερούν να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους στους συμφωνημένους χρόνους πίστωσης.

Το τμήμα της πρόληψης παρέχει και ουσιαστική βοήθεια στον πιστωτικό έλεγχο που διενεργεί η ασφαλισμένη επιχείρηση, με την παροχή πληροφοριών από την ασφαλιστική σχετικά με τον πιστωτικό κίνδυνο, και τους προτεινόμενους τρόπους διαχείρισης. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρξει βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες και τους προμηθευτές, με άμεσο όφελος την καλύτερη κυκλοφορία του κεφαλαίου κίνησης της ασφαλισμένης.

Η διεκδίκηση των απαιτήσεων από τους εξειδικευμένους νομικούς συνεργάτες σε όλον τον κόσμο της ασφαλιστικής εταιρείας μειώνει την τελική πιθανότητα ζημίας, καθώς αυξάνονται οι πιθανότητες είσπραξης της απαίτησης. Επιπλέον μειώνει σημαντικά το κόστος έχοντας μόνον έναν συνεργάτη (την ασφαλιστική), είτε δραστηριοποιείται στην Ελλάδα είτε σε όλον τον κόσμο.

credit-insurance

Η αποζημίωση σε περίπτωση ζημιάς θωρακίζει το ενεργητικό της ασφαλισμένης επιχείρησης, καθώς ένα σημαντικό ποσοστό της τάξης 30% με 40% του ενεργητικού της  αποτελούν οι «εισπρακτέοι λογαριασμοί», που στην ουσία είναι «χρήματα σε χείρας τρίτων». Επιπλέον, η είσπραξη της αποζημίωσης σε προκαθορισμένο χρόνο θωρακίζει τα κεφάλαια της επιχείρησης, καθώς οι επισφάλειες αφαιρούνται από την καθαρή κερδοφορία της. Σε περίπτωση δε μεγάλων επισφαλειών απομειώνονται τα ίδια κεφάλαιά της, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει και η ίδια η επιχείρηση να μην μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της.

Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση του ρίσκου της ίδιας της επιχείρησης με αποτέλεσμα την καλύτερη πρόσβαση και με μικρότερο χρηματοοικονομικό κόστος από τα πιστωτικά ιδρύματα, είτε είναι τράπεζα είτε εταιρεία factoring, καθώς αποτελεί πλέον πελάτη χαμηλού ρίσκου. Επιπλέον το συμβόλαιο μπορεί να εκχωρηθεί είτε για το σύνολό των αγοραστών είτε για μεμονωμένους.

Σήμερα το κόστος της ασφάλισης είναι πλήρως ανταγωνιστικό με μερικώς παρόμοια χρηματοοικονομικά προϊόντα και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως ο τζίρος, το ποσοστό αυτού που εισπράττεται επί πιστώσει, τον χρόνο πίστωσης, το είδος της σύμβασης και το ποσοστό κάλυψης των απαιτήσεων που θα συμφωνηθεί.

Τελικά, η ασφάλιση πιστώσεων αποτελεί σήμερα τον απαραίτητο συνεργάτη της επιχείρησης που ενεργεί πωλήσεις με πίστωση ανεξαρτήτως αν είναι μικρού ή μεγάλου μεγέθους, ανεξαρτήτως αν πουλά στην εσωτερική αγορά ή κάνει εξαγωγές, καθώς είναι αναγκασμένη να λειτουργεί σε ένα διαρκώς, γρήγορα μεταβαλλόμενο και παγκοσμοποιημένο οικονομικό περιβάλλον.

Σε αυτό το αντίξοο επιχειρηματικό περιβάλλον ο διαμεσολαβητής είναι αναγκαίο να έχει την απαιτούμενη γνώση, ώστε να μπορεί να ασκεί τα συμβουλευτικά του καθήκοντα και να έχει ενεργό λόγο στην ασφαλιστική διαχείριση και τοποθέτηση του κινδύνου.

Ο Γιώργος Βερούσης είναι ο εισηγητής του νέου σεμιναρίου «Credit Insurance – Ασφάλιση Πιστώσεων», που διοργανώνει την Τετάρτη 18/5/2016 το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) στο εκπαιδευτικό του κέντρο.

Για περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής, πατήστε εδώ.

Γ. Βερούσης: Δίχτυ προστασίας για τις επιχειρήσεις η ασφάλιση πιστώσεων

0

Του Γιώργου Βερούση, Distribution Channels Relations Manager, Euler Hermes Hellas

Οι ελληνικές επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζουν εξαιρετικά δύσκολες οικονομικές συνθήκες εντός της χώρας εξαιτίας της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης, ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζουν και ένα συνεχές αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον εξαιτίας και της παγκοσμιοποίησης. Ως εκ τούτου, μεγάλο μέρος των επιχειρήσεων χρειάστηκε να επανακαθορίσει βασικές εμπορικές παραμέτρους και προτεραιότητες.

Καθώς η εσωτερική οικονομική κρίση σταθεροποιήθηκε σε διάρκεια με άμεσο αποτέλεσμα τη μείωση του κύκλου εργασιών (τζίρου), ακολούθησαν αναπροσαρμογές με χαρακτηριστικά παραδείγματα τη μείωση της διάρκειας των ημερών πίστωσης και τη μείωση του ποσοστού κέρδους λόγω της έντασης του ανταγωνισμού. Παρά τις επιβαλλόμενες προσαρμογές που έγιναν, ένα μεγάλο ποσοστό, κατά μέσο όρο 30% με 40% του ενεργητικού των επιχειρήσεων, αποτελούν οι «εισπρακτέοι λογαριασμοί», δηλαδή εμπορεύματα που έχουν αλλάξει ιδιοκτήτη (πουλήθηκαν αλλά δεν εισπράχθηκαν τα χρήματα). Ταυτόχρονα, έγιναν πιο αυστηροί οι κανόνες χρηματοδότησης των επιχειρήσεων από τα πιστωτικά ιδρύματα από τον φόβο της αύξησης των επισφαλειών.

Ένα προτεινόμενο μέτρο αντιμετώπισης των παραπάνω είναι η ασφάλιση πιστώσεων. Η ασφάλιση πιστώσεων σε ορισμένους τομείς της επιχείρησης λειτουργεί ως δίχτυ προστασίας, εξασφαλίζοντας την είσπραξη των οφειλών της, και σε άλλους τομείς λειτουργεί ως ο κύριος συνεργάτης ανάπτυξης με την αύξηση του κύκλου εργασιών μέσω μιας νέας εμπορικής πολιτικής της επιχείρησης, είτε αυτή δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά είτε κάνει ή θέλει να κάνει εξαγωγές.

Η ασφάλιση πιστώσεων έχει αντικείμενο την ασφαλιστική κάλυψη των οικονομικών απαιτήσεων της επιχείρησης από τη μη είσπραξη των επί πιστώσει πωλήσεων των προϊόντων ή υπηρεσιών της από τους πελάτες της. Ουσιαστικά με την ασφάλιση προσφέρονται τρεις υπηρεσίες:

(α) η πρόληψη των επισφαλειών, μέσα από την συνεχή αξιολόγηση & παρακολούθηση της συναλλακτικής συμπεριφοράς

(β) η διεκδίκηση μέσα από ένα δίκτυο νομικών συνεργατών σε όλο τον κόσμο με αποτέλεσμα την είσπραξη της απαίτησης και

(γ) η αποζημίωση σε περίπτωση μη είσπραξης σε προκαθορισμένο χρόνο.

Η πρόληψη δίνει την δυνατότητα στη διεύθυνση πωλήσεων της ασφαλισμένης εταιρείας να αναπτύξει την εμπορική πολιτική της στην Ελλάδα και το εξωτερικό συνεργαζόμενη με ασφάλεια με νέους πελάτες ή αυξάνοντας την εταιρική σχέση με τους υπάρχοντες.

Η ανάπτυξη αυτή θα φέρει θετικό πρόσημο στα οικονομικά αποτελέσματά της, καθώς θα έχει διασφαλίσει την είσπραξη των χρημάτων της και δεν θα κινδυνεύει η ρευστότητά της από αφερέγγυους πελάτες, οι οποίοι λόγω πτώχευσης ή οικονομικής αδυναμίας καθυστερούν να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους στους συμφωνημένους χρόνους πίστωσης.

Το τμήμα της πρόληψης παρέχει και ουσιαστική βοήθεια στον πιστωτικό έλεγχο που διενεργεί η ασφαλισμένη επιχείρηση, με την παροχή πληροφοριών από την ασφαλιστική σχετικά με τον πιστωτικό κίνδυνο, και τους προτεινόμενους τρόπους διαχείρισης. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρξει βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες και τους προμηθευτές, με άμεσο όφελος την καλύτερη κυκλοφορία του κεφαλαίου κίνησης της ασφαλισμένης.

Η διεκδίκηση των απαιτήσεων από τους εξειδικευμένους νομικούς συνεργάτες σε όλον τον κόσμο της ασφαλιστικής εταιρείας μειώνει την τελική πιθανότητα ζημίας, καθώς αυξάνονται οι πιθανότητες είσπραξης της απαίτησης. Επιπλέον μειώνει σημαντικά το κόστος έχοντας μόνον έναν συνεργάτη (την ασφαλιστική), είτε δραστηριοποιείται στην Ελλάδα είτε σε όλον τον κόσμο.

credit-insurance

Η αποζημίωση σε περίπτωση ζημιάς θωρακίζει το ενεργητικό της ασφαλισμένης επιχείρησης, καθώς ένα σημαντικό ποσοστό της τάξης 30% με 40% του ενεργητικού της  αποτελούν οι «εισπρακτέοι λογαριασμοί», που στην ουσία είναι «χρήματα σε χείρας τρίτων». Επιπλέον, η είσπραξη της αποζημίωσης σε προκαθορισμένο χρόνο θωρακίζει τα κεφάλαια της επιχείρησης, καθώς οι επισφάλειες αφαιρούνται από την καθαρή κερδοφορία της. Σε περίπτωση δε μεγάλων επισφαλειών απομειώνονται τα ίδια κεφάλαιά της, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει και η ίδια η επιχείρηση να μην μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της.

Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση του ρίσκου της ίδιας της επιχείρησης με αποτέλεσμα την καλύτερη πρόσβαση και με μικρότερο χρηματοοικονομικό κόστος από τα πιστωτικά ιδρύματα, είτε είναι τράπεζα είτε εταιρεία factoring, καθώς αποτελεί πλέον πελάτη χαμηλού ρίσκου. Επιπλέον το συμβόλαιο μπορεί να εκχωρηθεί είτε για το σύνολό των αγοραστών είτε για μεμονωμένους.

Σήμερα το κόστος της ασφάλισης είναι πλήρως ανταγωνιστικό με μερικώς παρόμοια χρηματοοικονομικά προϊόντα και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως ο τζίρος, το ποσοστό αυτού που εισπράττεται επί πιστώσει, τον χρόνο πίστωσης, το είδος της σύμβασης και το ποσοστό κάλυψης των απαιτήσεων που θα συμφωνηθεί.

Τελικά, η ασφάλιση πιστώσεων αποτελεί σήμερα τον απαραίτητο συνεργάτη της επιχείρησης που ενεργεί πωλήσεις με πίστωση ανεξαρτήτως αν είναι μικρού ή μεγάλου μεγέθους, ανεξαρτήτως αν πουλά στην εσωτερική αγορά ή κάνει εξαγωγές, καθώς είναι αναγκασμένη να λειτουργεί σε ένα διαρκώς, γρήγορα μεταβαλλόμενο και παγκοσμοποιημένο οικονομικό περιβάλλον.

Σε αυτό το αντίξοο επιχειρηματικό περιβάλλον ο διαμεσολαβητής είναι αναγκαίο να έχει την απαιτούμενη γνώση, ώστε να μπορεί να ασκεί τα συμβουλευτικά του καθήκοντα και να έχει ενεργό λόγο στην ασφαλιστική διαχείριση και τοποθέτηση του κινδύνου.

Ο Γιώργος Βερούσης είναι ο εισηγητής του νέου σεμιναρίου «Credit Insurance – Ασφάλιση Πιστώσεων», που διοργανώνει την Τετάρτη 18/5/2016 το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) στο εκπαιδευτικό του κέντρο.

Για περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής, πατήστε εδώ.

Tο πρόγραμμα της 12ης Ημερίδας του insuranceforum.gr στο Ηράκλειο

0

Το insuranceforum.gr και η Insurance Innovation συνεχίζουν την ενημέρωση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών σε όλη τη χώρα με επόμενο σταθμό το Ηράκλειο. Η ασφαλιστική αγορά της Κρήτης συζητά και ενημερώνεται για τη μάστιγα των μαύρων κωδικών και άλλα θέματα στη 12η Ημερίδα του insuranceforum.gr και του Συλλόγου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν. Ηρακλείου, που θα πραγματοποιηθεί στο Επιμελητήριο Ηρακλείου την Τρίτη 10 Μαΐου 2016, 17.00-21.00, με τίτλο «Οι εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά και η εφαρμογή του Solvency II. Εταιρείες και διαμεσολαβητές μπροστά σε νέα δεδομένα».

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΗΜΕΡΙΔΑΣΌπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η ασφαλιστική αγορά λειτουργεί από την 1η Ιανουαρίου 2016 εντός του νέου πλαισίου Solvency II, υιοθετώντας ένα ενιαίο σύστημα υπολογισμού των κεφαλαιακών απαιτήσεων των ασφαλιστικών εταιρειών. Η εφαρμογή του νέου πλαισίου, το οποίο αντικατέστησε πλήρως το επί πολλά χρόνια ισχύον σύστημα, αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τον κλάδο, ο οποίος καλείται να αλλάξει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας του.

Επηρεάζονται μόνο οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις; Υπάρχει ενιαία βούληση να αποβληθούν από την αγορά κακές πρακτικές του παρελθόντος, όπως οι μαύροι κωδικοί και οι αθέμιτες πρακτικές; Μέχρι πού θα φθάσει ο ανταγωνισμός στον κλάδο αυτοκινήτων; Ποιος ωφελείται και ποιος βλάπτεται; Πως έχουν μεταβληθεί οι καταναλωτικές συμπεριφορές στο πλαίσιο της οικονομικής ύφεσης;

Όλα αυτά τα ερωτήματα θα τεθούν και θα συζητηθούν με τη συμμετοχή ανθρώπων της αγοράς, εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών και διαμεσολαβητικών μονάδων στην επόμενη ημερίδα του insuranceforum.gr, η οποία διαθέτει νέα οργανωτική δομή, με ομιλίες και κυρίως τραπέζια συζήτησης, με συμμετοχή των παρισταμένων, διάλογο, ανταλλαγή απόψεων και έκδοση ουσιαστικών συμπερασμάτων.

Στο πρόγραμμα της ημερίδας, η οποία καλείται να διαδραματίσει τον δικό της πρωτοποριακό και αναπτυξιακό ρόλο στην ασφαλιστική αγορά της Κρήτης, θα αναπτυχθούν μεταξύ άλλων τα θέματα:

  • Κλάδος αυτοκινήτου – Ανταγωνισμός άνευ ορίων.
  • Μαύροι κωδικοί και αθέμιτες πρακτικές
  • Solvency II και πώς αυτό επηρεάζει την ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα στο αρχείο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ.

Η 12η Ημερίδα του insuranceforum.gr και του Συλλόγου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν. Ηρακλείου τελεί υπό την αιγίδα του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, της Ένωσης Επαγγελματικών Ασφαλιστών Ελλάδος και του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων.

Την ημερίδα, όπως πάντα, θα τη συντονίσει ο Αριστείδης Βασιλειάδης, γενικός διευθυντής της Insurance Innovation.

Μεγάλοι Χορηγοί Ημερίδας

ΑRAG ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

AIG

INTERLIFE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

PRIME INSURANCE

GLASSDRIVE

Μεταξύ των Χορηγών Επικοινωνίας είναι το Insuranceworld.gr, το ασφαλιστικό περιοδικό insuranceworld και η εφημερίδα asfalizomai

Για περισσότερες πληροφορίες και για τα χορηγικά πακέτα μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. Βασιλειάδη, στο τηλ. 2312 201 003 ή στο e-mail administrator@insuranceforum.gr.

Solvency II: Αναλύοντας το νέο πλαίσιο φερεγγυότητας για τις ασφαλιστικές εταιρείες

0

Το European Institute of Management & Finance (ΕIMF) διοργανώνει ένα νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Solvency II: αναλύοντας το νέο πλαίσιο φερεγγυότητας για τις ασφαλιστικές εταιρείες.

 

Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί στην Λευκωσία της Κύπρου στις 13 Μαΐου 2016.

Εισηγήτρια του προγράμματος είναι κα Μυρτώ Χαμπάκη, Senior Manager – Risk Management Services, της Sol Consulting s.a

 

Βασικός σκοπός του προγράμματος  είναι η σφαιρική και ολοκληρωμένη επιμόρφωση επί των απαιτήσεων της Οδηγίας Solvency II, σε ποιοτικό και σε ποιοτικό επίπεδο καθώς και σε επίπεδο αναφορών και διαφάνειας.

 

Κατά την διάρκεια του προγράμματος θα γίνει ανάλυση μεταξύ άλλων για τα παρακάτω θέματα:

  • Εισαγωγή στην Οδηγία: Η διασύνδεση των νομικών κειμένων
  • Διαχείριση κινδύνων και το Solvency II
  • Διαχείριση κινδύνων από τη θεωρία στη πράξη
  • Εταιρική Κουλτούρα κινδύνου
  • Οι προκλήσεις το νέου πλαισίου κατά την εφαρμογή

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη του ασφαλιστικού και αντασφαλιστικού κλάδου καθώς και σε όλους όσους θα ήθελαν να κατανοήσουν τις απαιτήσεις αλλά και τις επιπτώσεις του νέου πλαισίου.

 

To European Institute of Management & Finance (EIMF) εδρεύει στην Κύπρο και  παρέχει υπηρεσίες ανοικτών σεμιναρίων , εκπαίδευσης στελεχών , υπηρεσιών e-learning καθώς προσαρμοσμένες λύσεις εκπαίδευσης , με ιδιαίτερη έμφαση στον Χρηματοπιστωτικό τομέα.

 

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και δηλώσεις συμμετοχής από το παρακάτω link

http://eimf.eu/solvency-ii/

Solvency II: Αναλύοντας το νέο πλαίσιο φερεγγυότητας για τις ασφαλιστικές εταιρείες

0

Το European Institute of Management & Finance (ΕIMF) διοργανώνει ένα νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Solvency II: αναλύοντας το νέο πλαίσιο φερεγγυότητας για τις ασφαλιστικές εταιρείες.

 

Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί στην Λευκωσία της Κύπρου στις 13 Μαΐου 2016.

Εισηγήτρια του προγράμματος είναι κα Μυρτώ Χαμπάκη, Senior Manager – Risk Management Services, της Sol Consulting s.a

 

Βασικός σκοπός του προγράμματος  είναι η σφαιρική και ολοκληρωμένη επιμόρφωση επί των απαιτήσεων της Οδηγίας Solvency II, σε ποιοτικό και σε ποιοτικό επίπεδο καθώς και σε επίπεδο αναφορών και διαφάνειας.

 

Κατά την διάρκεια του προγράμματος θα γίνει ανάλυση μεταξύ άλλων για τα παρακάτω θέματα:

  • Εισαγωγή στην Οδηγία: Η διασύνδεση των νομικών κειμένων
  • Διαχείριση κινδύνων και το Solvency II
  • Διαχείριση κινδύνων από τη θεωρία στη πράξη
  • Εταιρική Κουλτούρα κινδύνου
  • Οι προκλήσεις το νέου πλαισίου κατά την εφαρμογή

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη του ασφαλιστικού και αντασφαλιστικού κλάδου καθώς και σε όλους όσους θα ήθελαν να κατανοήσουν τις απαιτήσεις αλλά και τις επιπτώσεις του νέου πλαισίου.

 

To European Institute of Management & Finance (EIMF) εδρεύει στην Κύπρο και  παρέχει υπηρεσίες ανοικτών σεμιναρίων , εκπαίδευσης στελεχών , υπηρεσιών e-learning καθώς προσαρμοσμένες λύσεις εκπαίδευσης , με ιδιαίτερη έμφαση στον Χρηματοπιστωτικό τομέα.

 

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και δηλώσεις συμμετοχής από το παρακάτω link

http://eimf.eu/solvency-ii/

Νέα συνεργασία Ιnteramerican-ΙΚΕΑ για Αnytime ασφάλιση περιεχομένου κατοικίας

0

Νέα συνεργασία ξεκινούν η Ιnteramerican και η ΙΚΕΑ, με σκοπό να προσφέρουν στα μέλη του προγράμματος ΙΚΕΑ Family τη δυνατότητα της προνομιακής ασφάλισης περιεχομένου κατοικίας Anytime.

Αναλυτικότερα, τα ασφαλιστικά προγράμματα Anytime Home που προωθεί η συνεργασία Ιnteramerican-ΙΚΕΑ είναι το Content και το Content Plus. Τα δύο προγράμματα καλύπτουν το περιεχόμενο κύριας ή/και εξοχικής κατοικίας από τους κινδύνους κλοπής, πυρκαϊάς, πλημμύρας, σεισμού κ.ά., με χαρακτηριστικά γνωρίσματα την τυποποίηση και την απλοποίηση όρων και διαδικασιών έκδοσης συμβολαίων, την αμεσότητα στην αποζημίωση και το ανταγωνιστικό ασφάλιστρο.

Η ασφάλιση περιεχομένου κατοικίας από την Anytime παρέχεται σε όλους τους κατόχους της κάρτας ΙΚΕΑ Family με αποκλειστική έκπτωση 20%, επιπλέον οποιασδήποτε άλλης έκπτωσης που ενδέχεται να προσφέρει εκτάκτως η Anytime, ενώ στο πλαίσιο των ειδικών παροχών που προβλέπει η συνεργασία όλα τα ασφαλιστήρια που θα συναφθούν έως το τέλος Ιουλίου θα παρέχουν δικαίωμα συμμετοχής σε κλήρωση για δωροκάρτες ΙΚΕΑ.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η Αnytime της Ιnteramerican, καινοτόμος και κορυφαία δύναμη στις απευθείας πωλήσεις (από το διαδίκτυο και το τηλέφωνο) της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς στο αυτοκίνητο επιχειρεί, και μέσω αυτής της συνεργασίας με την ΙΚΕΑ, την ανάπτυξή της και στον τομέα της ασφάλισης κατοικίας. Στρατηγικά, επισημαίνεται, η εν λόγω συνεργασία έρχεται να ενισχύσει την πολιτική συνεργασιών που πρωτοποριακά έχει αναπτύξει η Ιnteramerican με στόχο τη διεύρυνση της προσέγγισης συγκεκριμένων αγορών.

Πότε δεν φταίει ο εκ του “stop” κινούμενος σε σύγκρουση οχημάτων

0

 O  οδηγός που έχει στην πορεία του την πινακίδα «SΤ0Ρ» οφείλει να παραχωρεί προτεραιότητα στον, μη εκ του «STOP», αλλά η προτεραιότητά του επί της κυρίας οδού κινούμενου δεν είναι απόλυτη, δηλαδή δεν του ανήκει σε οποιαδήποτε απόσταση από της διασταυρώσεως και αν ευρίσκεται τη στιγμή της προβολής του εξερχόμενου εκ της δευτερευούσης οδού αυτοκινήτου. Τούτο διότι είναι προφανές ότι κάποτε δικαιούται να διέλθει από τη διασταύρωση και ο εκ του «SΤ0Ρ» κινούμενος οδηγός, όταν δηλαδή μετά από έλεγχοθα διαπιστώσει ότι η διασταύρωση είναι ελεύθερη.

  Ελεύθερη νοείται η διασταύρωση όταν τα μη εκ του «SΤ0Ρ» κινούμενα οχήματα, (δηλ. τα έχοντα προτεραιότητα), βρίσκονται σε τέτοια απόσταση απ’ αυτήν, που με το επιτρεπόμενο εκάστοτε ανώτατο όριο ταχύτητας, να μην προλαβαίνουν να φτάσουν σ’ αυτήν, ενώ αντιθέτως ο εκ του «SΤ0Ρ» κινούμενος οδηγός προλαβαίνει να διέλθει.

 Στην προκειμένη περίπτωση κρίθηκε ότι  ο εκ του STOP κινούμενος οδηγός

δεν παραβίασε την πινακίδα SΤΟΡ, αλλά εισήλθε κατά 3,50 μέτρα στο ρεύμα πορείας του έχοντος προτεραιότητα καθέτως κινουμένου, καθότι  ήταν αδύνατο να ελέγξει την κίνηση στην οδό αυτή λόγω σταθμευμένου στην αριστερή πλευρά του οχήματος.  Επειδή δε άκουσε  τον θόρυβο και  αντιλήφθηκε τη μηχανή του καθέτως κινουμένου οδηγού, ακινητοποιήθηκε, αφήνοντας ελεύθερο περιθώριο 3,40 μέτρων για την ασφαλή διέλευσή της, χωρίς να καταλάβει όλο το πλάτος του ρεύματος και να φράξει εντελώς την πορεία του. Αντιθέτως κρίθηκε ότι ο έχοντας προτεραιότητα οδηγός της μοτοσυκλέτας κινούμενος με ταχύτητα κατά πιθανολόγηση τουλάχιστον 50 – 55 χιλιομέτρων ανά ώρα, αιφνιδιάστηκε, πανικοβλήθηκε ενδεχομένως και θεώρησε προφανώς ότι ο εκ του STOP κινούμενος, δεν θα σταματήσει, αλλά θα συνεχίσει και θα του φράξει εντέλει την πορεία. Για τον λόγο αυτόν τροχοπέδησε απότομα τη μηχανή του, που είχε φθαρμένο το πίσω ελαστικό της και άρα ελλιπή πρόσφυση στο οδόστρωμα, εν συνεχεία έχασε τον έλεγχο αυτής και πλαγιολίσθησε σε μήκος 2,90 μέτρων επί του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα να προσκρούσει τελικά μαζί με τη μηχανή στον μπροστινό αριστερό τροχό του ακινητοποιημένου αυτοκινήτου του  καθ’ ου και να εξοστρακιστεί διαγωνίως στο απέναντι αριστερό της πορείας του πεζοδρόμιο.

 

Αγωγή Ασφαλιστικών Μέτρων

Προϋποθέσεις ΠαραδεκτΗ  λήψη ασφαλιστικών μέτρων επιτρέπεται  και  διατάσσεται  σε  περίπτωση  υπάρξεως  επικειμένου  κινδύνου, ο  οποίος  απειλεί το επίδικο δικαίωμα  ή  απαίτηση  και  προς  αποτροπή  αυτού  ή  σε περίπτωση  συνδρομή ς  επειγούσης  περιπτώσεως,  η  οποία επιβάλλει την  ταχεία  και  άμεση  λ ήψη  δικαστικών  προφυλακτικών  μέτρων  πριν – ή  κατά  τη  διάρκεια  της  τακτικής  διαγνωστικής  δίκης. Όταν  το  ασφαλιστικό  μέτρο  αποσκοπεί  ή  έχει  ουσιαστικό  αντικείμενο  την       π ροσωρινή  επιδίκαση απαιτήσεων, η επείγουσα  περίπτωση  συνίσταται  στην  απορία  του  αιτούντος.

  Εν προκειμένω  απορρίπτεται το αίτημα όσον αφορά την καταβολή δαπανών για νοσήλια, αμοιβή αποκλειστικής νοσοκόμου και αποθετικής ζημίας, διότι δεν αναφέρεται, πράγμα που απαιτείται για τη νομιμότητα των αιτημάτων προσωρινής επιδίκασης δαπανών και αποζημίωσης που αφορούν το πριν την αίτηση διάστημα,  αν για την κάλυψή τους ο αιτών προέβη σε δανεισμό (από συγγενείς ή φίλους) και αν αυτά οφείλονται ακόμη.

 Δεκτό το αίτημα που αφορά αποθετική ζημία για το χρονικό διάστημα τουλάχιστον ενός έτους ακόμη (μετά την κατάθεση της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων) που θα αδυνατεί ο ενάγων να εργάζεται και να καλύπτει τα έξοδα αποθεραπείας του, αλλά και να συνεισφέρει στη διατροφή της οικογένειας του.

 

Σχόλια – Παρατηρήσεις

 

1.Σύγκρουση καθέτως Κινουμένων – Ανυπαίτιος ο εκ του STOP

Αποκλειστική Υπαιτιότητα του Μη εκ του ΣΤΟΠ,  Ανυπαίτιος ο εκ του ΣΤΟΠ. Αποδεικτικά στοιχεία, και η χωρίς όρκο κατάθεση του διαδίκου,και οι Φωτογραφίες και η έκθεση Πραγματογνωμοσύνης του Πραγματογνώμονος του Ασφαλιστού. Εφ.Αθ.3208/1992, ΕΣυγκΔ 1993/155.

 

ΣΣ  Έξοχη η άποψη της κατωτέρω δημοσιευόμενης απόφασης ότι και ο εκ του STOP προερχόμενος οδηγός πρέπει να έχει τη δυνατότητα κάποτε να εισέλθει στη διασταύρωση, υπό την αναγκαστική προϋπόθεση βέβαια ότι, η διασταύρωση είναι ελεύθερη από την κίνηση των εχόντων προτεραιότητα κινουμένων. Οριοθετείτε δε και η έννοια της ελεύθερης διασταύρωσης, όταν τα μη εκ του «SΤ0Ρ» κινούμενα οχήματα, (δηλ. τα έχοντα προτεραιότητα), βρίσκονται σε τέτοια απόσταση απ’ αυτήν, που με το επιτρεπόμενο εκάστοτε ανώτατο όριο ταχύτητας, να μην προλαβαίνουν να φτάσουν σ’ αυτήν, ενώ αντιθέτως ο εκ του «SΤ0Ρ» κινούμενος οδηγός προλαβαίνει να διέλθει.  Άλλωστε η προτεραιότητας οριοθετείται στην περίπτωση της ταυτόχρονης εισόδου στο τετράγωνο της διασταύρωσης των οχημάτων. Την έννοια της ταυτόχρονης εισόδου κατά ορθότερη ερμηνευτική προσέγγιση μπορούμε να την μεταθέσουμε στη ταυτόχρονη άφιξη βάσει της ταχύτητας των οχημάτων στο νοητό σημείο της  συνάντησής τους καθέτως επί της διασταύρωσης, όπου λαμβάνει χώρα η σύγκρουση. Και τούτο διότι αυτό είναι συνάρτηση όχι μόνο της ταχύτητας της κίνησης των οχημάτων κατά την άφιξή τους στη διασταύρωση, αλλά και των αποφευκτικών της συγκρούσεως ενεργειών των οδηγών (τροχοπέδηση αποφευκτικοί ελιγμοί κλπ), οπότε αναγκαίως μεταβάλλονται και τα κριτήρια του ποιος φθάνει πρώτος και επί του δικαιώματος της προτεραιότητας. Βλ. Σχετικώς Ερμηνεία ΚΟΚ Ον.Ονουφριάδη έκδοση 2005, Σελ.378, 381 επ.

 Η παραβίαση του STOP αυτή καθ΄αυτή δεν αρκεί για την καταδίκη αλλά απαιτείται η δυνατότητα τήρησης της υποχρέωσης επιμελείας – κατά κρίση αντικειμενική, (δυνατότητα πρόβλεψης και αποφυγής), ΑΠ1420/1983, . σχετικώς ΕΣυγκΔ 1984/451.

 Ομοίως Ανυπαίτιος ο εκ του STOP διότι εστάθμευσε και ήλεγξε Εφ.Αθ.3622/1986, ΕΣυγκΔ 1984/218, Εφ.Αθ.11206/1980, ΕΣυγκΔ 1982/16, Μον.Πρ.Αθ. 2034/1984 ΕΣυγκΔ 1984/461, Μον.Πρ.Θεσ.4698/1984, ΕΣυγκΔ 1985/453.

 

Πηγή: Επιθεώρηση Συγκοινωνιακού Δικαίου -Τράπεζα Νομικών Πληροφοριών ο Σόλων

Περισσότερες πhttp://www.esd.gr/ληροφορίες θα βρείτε εδώ

Στα κάγκελα οι ιατρικοί επισκέπτες

0

Σε απόγνωση βρίσκει για μία ακόμη φορά το Πάσχα και η Πρωτομαγιά τους εργαζόμενους στον χώρο του Φαρμάκου, με άλυτα τα εργασιακά τους προβλήματα.

Το μεγαλύτερο ίσως «αγκάθι» για τον κλάδο αποτελεί η απουσία Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΣΣΕ). Για τους Ιατρικούς Επισκέπτες ήδη συμπληρώθηκαν 3 χρόνια και για τους Φαρμακοϋπαλλήλους 6.

«Για τη ΣΣΕ έχουμε κάνει προτάσεις στον ΣΦΕΕ μόνο με θεσμικά αιτήματα και χωρίς μισθολογικό κόστος» αναφέρει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιατρικών Επισκεπτών (ΠΟΙΕ), επισημαίνοντας ότι εξακολουθεί να περιμένει απάντηση προκειμένου να αξιολογήσει τις προθέσεις της φαρμακοβιομηχανίας εμπράκτως.

Ένα ακόμη ζήτημα αντιπαράθεσης μεταξύ της Ομοσπονδίας και του Συνδέσμου σε σταθερή βάση είναι οι απολύσεις οι οποίες καταγράφονται κύρια στον χώρο των ιατρικών επισκεπτών, ταυτόχρονα με τη διεύρυνση των ελαστικών/ευκαιριακών μορφών εργασίας, καθώς και τις καταγγελίες των εργαζομένων για παραβίαση των εργασιακών τους δικαιωμάτων και για παρεμπόδιση της συνδικαλιστικής δράσης στα εργοστάσια.

«Τα κροκοδείλια δάκρυα ότι η κατάσταση είναι τέτοια δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς δεν πείθουν. Αυτοί που κερδοσκόπησαν τα προηγούμενα χρόνια ήρθε η ώρα να ανταποδώσουν στην κοινωνία ένα μέρος της κερδοφορίας σε απασχόληση και σε θέσεις εργασίας» τονίζει η  ΠΟΙΕ.

Προεξαγγέλλει παράλληλα κινητοποιήσεις, αρχής γενομένης από τη 48ωρη Γενική Απεργία της ΓΣΕΕ για το Ασφαλιστικό & το Φορολογικό Νομοσχέδιο.