back to top
15.9 C
Athens
Κυριακή Ιανουάριος 19 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1713

Ο Πρόεδρος της ΗΔΙΚΑ στο 6o Pharma & Health Conference

0

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον η ομιλία τουΑναστάσιου Τάγαρη, του νέου Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΗΔΙΚΑ Α.Ε. – η οποία διαχειρίζεται έργα που αφορούν κυρίως στον τομέα της ασφάλισης και της υγείας -, εν μέσω έντονης φημολογίας σχετικά με το μέλλον της εταιρείας.
Η ηλεκτρονική διασύνδεση των δομών υγείας στην Ελλάδα
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια συνεχώς αυξανόμενη τάση εισαγωγής της πληροφορικής στον τομέα της υγείας. Είναι φανερό πως έχει αρχίσει να παγιώνεται από τα στελέχη των Μονάδων Υγείας η πεποίθηση ότι η πληροφορική φέρνει μαζί της οφέλη, τα οποία αφορούν τόσο τους μεμονωμένους χρήστες (ιατρικό, νοσηλευτικό προσωπικό και υπηρεσιών διαχείρισης), όσο και τις διοικήσεις των Μονάδων Υγείας, οι οποίες έχουν τη δυνατότητα, μέσα από δείκτες λειτουργικότητας, να σχεδιάσουν τη στρατηγική τους.
Μία από τις πρώτες εξαγγελίες του πρώην υπουργού υγείας, Π. Κουρουμπλή, ήταν η δημιουργία ενός συστήματος Taxis στο χώρο της υγείας. Το σύστημα αφορά πρακτικά στην ηλεκτρονική διασύνδεση όλων των δομών υγείας, με στόχο τον έλεγχο των δαπανών και τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες. Απώτερος και φιλόδοξος στόχος δεν είναι άλλος από την εφαρμογή του ηλεκτρονικού φακέλου ασθενών και της ηλεκτρονικής κάρτας υγείας του πολίτη. Όσο ωραίο ακούγεται όμως, τόσο πιο δύσκολο είναι να επιτευχθεί, καθώς σήμερα τα υφιστάμενα πληροφοριακά συστήματα στο χώρο της υγείας είναι κατακερματισμένα και ασύνδετα μεταξύ τους.
Παράλληλα, ακόμη και σήμερα, υπάρχουν νοσοκομεία, στα οποία δεν λειτουργεί πλήρως το πληροφοριακό σύστημα, παρά το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια έχουν δαπανηθεί δεκάδες εκατ. ευρώ για την προμήθεια εξοπλισμού και λογισμικού. Γεγονός που οφείλεται στην έλλειψη ενός στρατηγικού σχεδίου και σταθερής πολιτικής βούλησης για την ηλεκτρονική υγεία (e-Health) στη χώρα μας.
Από την άλλη, δεν είναι όλα μαύρα. Παρά τις αδυναμίες και τις ατέλειες, πλέον, η Ελλάδα διαθέτει ένα σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης φαρμάκων και διαγνωστικών εξετάσεων, το οποίο διασυνδεύει όλο το φάσμα των υπηρεσιών υγείας: ελεύθεροι επαγγελματίες γιατροί, φαρμακεία, νοσοκομεία, ιδιωτικές κλινικές, εργαστήρια.
Επίσης, στο χώρο του ΕΣΥ υπάρχουν πολλά νοσοκομεία, τα οποία έχουν αναπτύξει – είτε με ίδιους πόρους είτε με κονδύλια του ΕΣΠΑ – πληροφοριακά συστήματα, τα οποία βρίσκονται πλέον σε ικανοποιητικό επίπεδο ωριμότητας και αξιοποίησης. Εκείνο που φαίνεται ότι λείπει δραματικά λοιπόν είναι η λειτουργική διασύνδεση όλων αυτών και παράλληλα η ολοκλήρωση των συστημάτων που υπολείπονται ακόμη σε ανάπτυξη.
Ακόμη, με την εγκατάσταση Πληροφοριακών Συστημάτων Υποστήριξης Διοικητικών Αποφάσεων (MIS), τα δεδομένα που αντλούνται από ένα ή περισσότερα πληροφοριακά συστήματα μετατρέπονται σε πληροφορίες που βοηθούν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Με την εφαρμογή τέτοιων συστημάτων, μεγάλος όγκος δεδομένων που προέρχονται από διαφορετικές πηγές και έχουν διαφορετική μορφή (format) μπορούν να συγκεντρωθούν, να αναλυθούν και να παρουσιαστούν γρήγορα και με περιεκτικό τρόπο σε στελέχη που έχουν την αποστολή να εισηγούνται ή και να λαμβάνουν αποφάσεις.
Στο πλαίσιο αυτό, η 4η Στρογγυλή Στρογγυλή Τράπεζα του Pharma & Health Conference 2015 οργανώνεται στην εξής θεματολογία:
• Ποια είναι η υφιστάμενη κατάσταση στην πληροφορική υγείας
• Προτάσεις για την ηλεκτρονική διασύνδεση των υπαρχόντων συστημάτων
• Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση τέτοιων συστημάτων στην ποιότητα των υπηρεσιών υγείας και στη λήψη αποφάσεων από τη διοίκηση;
• Στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης πληροφορικής υγείας

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

ΕΙΑΣ: Τεχνικές πωλήσεων αναβάθμισης του ρόλου του διαμεσολαβητή

0
eias logo

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας έξι εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την:

• Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015, 13:00 – 18:00

Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Μελίνα Τσικογιαννοπούλου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

• Καταναλωτικές & Αγοραστικές Συμπεριφορές
• Οικονομική κρίση και η επιρροή της στην κρίση του καταναλωτή Ασφαλιστικών προϊόντων
• Οι Ασφαλιστικές Ανάγκες των Πελατών
• Κατηγοριοποίηση Πελατών
• Χρηματοοικονομικός Προγραμματισμός
• Χρηματοοικονομική Ανάλυση «Κύκλου Ζωής»
• Ενδεικτικά Ερωτηματολόγια «Έντυπο Αναγκών»
• Μέθοδοι Διαδικασίας Αγοράς Ασφαλιστικού Προϊόντος
• Η Οργανωμένη Πώληση
o Πριν την Πώληση
o Κατά την Πώληση
o Μετά την Πώληση
• Οι 5 Κανόνες της Πώλησης
• Λογική Κατάρτισης Ατομικού Ασφαλιστικού Προγράμματος Ζωής
• Οι τυποποιημένες 7 Φάσεις των Πώλησης
• Αποτελεσματική Αντιμετώπιση Αντιρρήσεων
• Τεχνικές Κλεισίματος

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

• 70€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
• 80€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Για τις Εταιρίες – Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 άτομα και περισσότερα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται σε 60€.

Για τις Εταιρίες – Μη Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 άτομα και περισσότερα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται σε 70€.

Η κα Μελίνα Τσικογιαννοπούλου είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με χιλιάδες ώρες εκπαιδευτικής εμπειρίας, έχοντας πραγματοποιήσει ως εισηγήτρια άνω των 840 σεμιναρίων σε θέματα Ασφαλιστικά, Πωλήσεων, Management, Επικοινωνίας, Προσωπικής Ανάπτυξης, Πελατοκεντρικής Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Προγράμματα Πιστοποίησης Διαμεσολαβούντων, Social Media κλπ. τόσο στο ΕΙΑΣ όσο και σε Ασφαλιστικές Εταιρίες, Τράπεζες, Ασφαλιστικά Πρακτορεία κ.α. Διαθέτει επίσης εργασιακή εμπειρία ως υπεύθυνη εκπαίδευσης σε Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις.

Κατέχει MBA με εξειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων από το Kingston University, London, UK (2000). Έχει επίσης τελειώσει το Ετήσιο Πρόγραμμα Ασφαλιστικών Σπουδών του ΕΙΑΣ (1990), ενώ έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδευτικών σεμιναρίων. Μεταξύ αυτών είναι και το Σεμινάριο Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών, με πιστοποίηση επικυρωμένη από την Παγκόσμια Επιτροπή Αναγνώρισης Πτυχίων Πανεπιστημίων & Κολλεγίων – Universal Accrediting Commission.

Έχει συγγράψει βιβλία και εκπαιδευτικά εγχειρίδια που αφορούν στο Management, Marketing, Πωλήσεις, Αποτελεσματική Λεκτική Επικοινωνία & Γλώσσα του Σώματος, Προσωπική Ανάπτυξη κ.α.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:

Η αναβάθμιση του ρόλου και η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή στο κλείσιμο των Πωλήσεων:
• διερευνώντας ουσιαστικά και αναλύοντας τις Ασφαλιστικές Ανάγκες του Υποψήφιου Πελάτη
• μέσω της έμπρακτης εφαρμογής των γνώσεων και καλλιέργειας δεξιοτήτων των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών (role playing)
• με την χρήση σύγχρονων και διαχρονικών μεθόδων, τεχνικών, υποβολέων αλλά και «Εντύπων Αναγκών».

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

Στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών (Ασφαλιστικούς Συμβούλους, Ασφαλιστικούς Πράκτορες, Μεσίτες Ασφαλίσεων, Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων),στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, υπαλλήλους γραφείων Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στις τεχνικές πωλήσεων βάση Ανάλυσης Αναγκών του Πελάτη.

Εργαλεία
• Ενδεικτικά Έντυπα: «Ερωτηματολόγιο Διερεύνησης Αναγκών», «Ισοζύγιο Περιουσιακών στοιχείων» για αποτελεσματικές Πωλήσεις
• Υποδείγματα & Υποβολείς για όλες τις «φάσεις» της Πώλησης

Workshop
• Ασκήσεις
• Role playing Πώλησης, βάση Ανάλυσης Αναγκών, με συγκεκριμένο Case Study
Για συμπληρωματικές πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΕΙΑΣ (T: 210 9219660 & 210 9219684, Ε-mail: eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr).

ΕΙΑΣ: Τεχνικές πωλήσεων αναβάθμισης του ρόλου του διαμεσολαβητή

0
eias logo

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας έξι εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την:

• Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015, 13:00 – 18:00

Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Μελίνα Τσικογιαννοπούλου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

• Καταναλωτικές & Αγοραστικές Συμπεριφορές
• Οικονομική κρίση και η επιρροή της στην κρίση του καταναλωτή Ασφαλιστικών προϊόντων
• Οι Ασφαλιστικές Ανάγκες των Πελατών
• Κατηγοριοποίηση Πελατών
• Χρηματοοικονομικός Προγραμματισμός
• Χρηματοοικονομική Ανάλυση «Κύκλου Ζωής»
• Ενδεικτικά Ερωτηματολόγια «Έντυπο Αναγκών»
• Μέθοδοι Διαδικασίας Αγοράς Ασφαλιστικού Προϊόντος
• Η Οργανωμένη Πώληση
o Πριν την Πώληση
o Κατά την Πώληση
o Μετά την Πώληση
• Οι 5 Κανόνες της Πώλησης
• Λογική Κατάρτισης Ατομικού Ασφαλιστικού Προγράμματος Ζωής
• Οι τυποποιημένες 7 Φάσεις των Πώλησης
• Αποτελεσματική Αντιμετώπιση Αντιρρήσεων
• Τεχνικές Κλεισίματος

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

• 70€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
• 80€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Για τις Εταιρίες – Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 άτομα και περισσότερα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται σε 60€.

Για τις Εταιρίες – Μη Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 άτομα και περισσότερα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται σε 70€.

Η κα Μελίνα Τσικογιαννοπούλου είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με χιλιάδες ώρες εκπαιδευτικής εμπειρίας, έχοντας πραγματοποιήσει ως εισηγήτρια άνω των 840 σεμιναρίων σε θέματα Ασφαλιστικά, Πωλήσεων, Management, Επικοινωνίας, Προσωπικής Ανάπτυξης, Πελατοκεντρικής Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Προγράμματα Πιστοποίησης Διαμεσολαβούντων, Social Media κλπ. τόσο στο ΕΙΑΣ όσο και σε Ασφαλιστικές Εταιρίες, Τράπεζες, Ασφαλιστικά Πρακτορεία κ.α. Διαθέτει επίσης εργασιακή εμπειρία ως υπεύθυνη εκπαίδευσης σε Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις.

Κατέχει MBA με εξειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων από το Kingston University, London, UK (2000). Έχει επίσης τελειώσει το Ετήσιο Πρόγραμμα Ασφαλιστικών Σπουδών του ΕΙΑΣ (1990), ενώ έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδευτικών σεμιναρίων. Μεταξύ αυτών είναι και το Σεμινάριο Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών, με πιστοποίηση επικυρωμένη από την Παγκόσμια Επιτροπή Αναγνώρισης Πτυχίων Πανεπιστημίων & Κολλεγίων – Universal Accrediting Commission.

Έχει συγγράψει βιβλία και εκπαιδευτικά εγχειρίδια που αφορούν στο Management, Marketing, Πωλήσεις, Αποτελεσματική Λεκτική Επικοινωνία & Γλώσσα του Σώματος, Προσωπική Ανάπτυξη κ.α.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:

Η αναβάθμιση του ρόλου και η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή στο κλείσιμο των Πωλήσεων:
• διερευνώντας ουσιαστικά και αναλύοντας τις Ασφαλιστικές Ανάγκες του Υποψήφιου Πελάτη
• μέσω της έμπρακτης εφαρμογής των γνώσεων και καλλιέργειας δεξιοτήτων των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών (role playing)
• με την χρήση σύγχρονων και διαχρονικών μεθόδων, τεχνικών, υποβολέων αλλά και «Εντύπων Αναγκών».

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

Στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών (Ασφαλιστικούς Συμβούλους, Ασφαλιστικούς Πράκτορες, Μεσίτες Ασφαλίσεων, Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων),στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, υπαλλήλους γραφείων Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στις τεχνικές πωλήσεων βάση Ανάλυσης Αναγκών του Πελάτη.

Εργαλεία
• Ενδεικτικά Έντυπα: «Ερωτηματολόγιο Διερεύνησης Αναγκών», «Ισοζύγιο Περιουσιακών στοιχείων» για αποτελεσματικές Πωλήσεις
• Υποδείγματα & Υποβολείς για όλες τις «φάσεις» της Πώλησης

Workshop
• Ασκήσεις
• Role playing Πώλησης, βάση Ανάλυσης Αναγκών, με συγκεκριμένο Case Study
Για συμπληρωματικές πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΕΙΑΣ (T: 210 9219660 & 210 9219684, Ε-mail: eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr).

ΑΧΑ: η επιλογή που οδηγεί στο μέλλον τους συνεργάτες της

0

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Εκδήλωση Πρακτόρων και Μεσιτών της ΑΧΑ, την Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015 στο Ble Pavillion στον Άλιμο. Το κύριο μήνυμα της μεγαλύτερης ασφαλιστικής επωνυμίας παγκοσμίως προς τους συνεργάτες της ήταν ότι εισέρχονται μαζί στη νέα εποχή, με ξεκάθαρο όραμα, μακροπρόθεσμη στρατηγική και ολιστική προσέγγιση των αναγκών του καταναλωτή και του ασφαλιστικού συμβούλου.

ΑΧΑ_ΔΔΔ_ΔΛ
Η συνάντηση ξεκίνησε με την ομιλία του Διευθύνοντα Συμβούλου της Εταιρείας, κ. Ερρίκου Μοάτσου, ο οποίος αναφέρθηκε στην εύρωστη παρουσία της ΑΧΑ σε παγκόσμιο επίπεδο, τονίζοντας ότι τόσο τα πολύ θετικά και υγιή οικονομικά αποτελέσματα σε διεθνές και τοπικό επίπεδο, όσο και η σταθερά υψηλή ικανοποίηση των πελατών της, αντικατοπτρίζουν τη μεγάλη δέσμευση των δικτύων διανομής και των ανθρώπων της.

PETROVAS_LYKOURGOS
Χαρακτηριστικά ο κ. Μοάτσος είπε ότι «στην ΑΧΑ αισθανόμαστε υπερήφανοι που είμαστε μέλη μιας μεγάλης οικογένειας όπου υπηρετούμε μια ευγενή αποστολή: να βοηθάμε όσους μας εμπιστεύονται να ζουν με περισσότερη ασφάλεια και ηρεμία.
SAKELARIOU_AXA
Όραμά μας είναι να χτίσουμε μακροπρόθεσμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και τους ανθρώπους μας και στρατηγική μας να αναπτυσσόμαστε κερδοφόρα για να διασφαλίζουμε το συμφέρον τους».
AXA_Brand_Moto
Παράλληλα, αναφέρθηκε στο σύνολο των προγραμμάτων που συνεχώς ανανεώνει η Εταιρεία για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών της, καθώς και στην επιτυχημένη είσοδο όλων των συμμετόχων της στη νέα ψηφιακή εποχή, η οποία δίνει ουσιαστικές ευκαιρίες για κοινή μακροπρόθεσμη πορεία. Έκλεισε την ομιλία του τονίζοντας ότι «για εμάς η προστασία ξεκινάει με την πρόληψη κινδύνων, η οποία αποτελεί καθημερινό μας μέλημα και ξεκάθαρη στρατηγική προτεραιότητα».

Στη συνέχεια τη σκυτάλη πήραν οι κκ. Νικόλαος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύων Διανομής και Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών, οι οποίοι παρουσίασαν με έναν διαδραστικό διάλογο την ολιστική προσέγγιση της ΑΧΑ στον κλάδο αυτοκινήτου και δύο νέα πολύ σημαντικά προγράμματα: το Business4all για την ασφάλιση μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών και το Ecosphere για την προστασία επιχειρήσεων έναντι περιβαλλοντικών κινδύνων.

ΑΧΑ_Event

Σε ό,τι αφορά στον νέο κόσμο ασφάλισης αυτοκινήτου της ΑΧΑ, όπως χαρακτηριστικά είπαν, υπάρχουν τέσσερις κύριοι στρατηγικοί σταθμοί προστιθέμενης αξίας για τον συνεργάτη και τον πελάτη:

1ος – Η αποζημίωση, η πραγματική αφετηρία για τον σωστό σχεδιασμό μίας ασφάλισης και η σημαντικότερη στιγμή για τον ασφαλισμένο, όπου η ΑΧΑ, μαζί με τους συνεργάτες της, διασφαλίζει την παροχή ποιοτικών και ιδιαίτερα γρήγορων υπηρεσιών, με στόχο να αφαιρεί από τον πελάτη την έγνοια του ατυχήματος και να τον βοηθάει να επανέλθει άμεσα στην καθημερινότητά του.

2ος – Η επιβράβευση των πιστών μας πελατών, μέσω σημαντικών και προσθετικών εκπτώσεων που παρέχει η ΑΧΑ σε κάθε ανανέωση ή σε κάθε νέο επιπλέον συμβόλαιο, καθώς και με τη βοήθεια της καινοτόμου εφαρμογής «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο».

3ος – Η αξιοποίηση των ψηφιακών δεδομένων για τη δημιουργία εργαλείων που ουσιαστικά ««λύνουν τα χέρια» των συνεργατών και των πελατών.

4ος – Η ευελιξία στον τρόπο πληρωμής ασφαλίστρων, όπου η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει μια σειρά από νέες υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων και των μηνιαίων άτοκων δόσεων, για να μπορεί ο ασφαλισμένος αφενός να ανταποκριθεί στη σημερινή εποχή, αφετέρου να πληρώσει γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια.

Το ενδιαφέρον του κοινού προσέλκυσε ιδιαίτερα η εφαρμογή «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο», με τη βοήθεια της οποίας ένας πελάτης αυτοκινήτου της ΑΧΑ μπορεί μέσα σε 15 μόλις δευτερόλεπτα να κερδίσει έκπτωση στο ασφάλιστρό του έως και 20%.

Σημαντικό σημείο της βραδιάς ήταν η παρουσίαση των δύο νέων σημαντικών προγραμμάτων Business4all και Ecosphere.

 

To Business4all αποτελεί μία ομπρέλα προστασίας μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών με περιουσία έως ένα εκατομμύριο ευρώ που δίνει τη δυνατότητα απόλυτης ευελιξίας ασφάλισης με τη βοήθεια ενός απλού και καινοτόμου υπολογιστή ασφαλίστρων. Επίσης, η ΑΧΑ επιβραβεύει τις σωστά προστατευμένες επιχειρήσεις και είναι η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία που παρέχει στους επιχειρηματίες δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες θωράκισης της περιουσίας τους.

Το Ecosphere είναι το νέο πρόγραμμα περιβαλλοντικής ευθύνης που σχεδίασε η ΑΧΑ για να δώσει μια ολοκληρωμένη λύση προστασίας των Ελλήνων επιχειρηματιών έναντι όλων των περιβαλλοντικών κινδύνων.

Η εκδήλωση έκλεισε με ένα cocktail και με το συγκρότημα «Πλαστελίνη» που με το δικό του μοναδικό τρόπο κράτησε συντροφιά στους συνεργάτες της ΑΧΑ.

“Συνταγή θανάτου” η υποκοστολόγηση των διαγνωστικών εξετάσεων

0

Η τιμολογιακή περιστολή 694 εργαστηριακών εξετάσεων, που υπολογίζεται να αγγίξει σε κάποιες περιπτώσεις και το 35%, αποτελεί μνημονιακή υποχρέωση που πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός του τρέχοντος μηνός, με στόχο να διατηρηθεί εντός ορίων ο προϋπολογισμός του ΕΟΠΥΥ.

 

«Κάθε φορά που πραγματοποιείται υποκοστολόγηση ιατρικών εξετάσεων αυξάνονται οι δαπάνες, αποτέλεσμα κυρίως της έλλειψης σοβαρών ελεγκτικών μηχανισμών», προειδοποιεί, μέσω του Virus, η πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πάτρας και μέλος του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, Άννα Μαστοράκου.

Όπως κατέγραψαν οι γιατροί από την ίδρυση του ΕΟΠΥΥ έως σήμερα, οι δαπάνες για υπηρεσίες υγείας ΠΦΥ εκτοξεύονται όταν μειώνεται ο αντίστοιχος κλειστός προϋπολογισμός του ΕΟΠΥΥ, σύμφωνα με τα στοιχεία εκτελεσμένων εξετάσεων / ιατρικών πράξεων 2012 2014.

(εδώ)

«Ιστορικά, η υποκοστολόγηση των διαγνωστικών εξετάσεων έχει αποτύχει παταγωδώς να εξορθολογήσει τις διαγνωστικές δαπάνες», σημειώνει η κ. Μαστοράκου.

Σύμφωνα με τους γιατρούς, η εξοικονόμηση 40 εκατομμυρίων με αυτό το μέτρο δεν εξασφαλίζει τα ποσά του claw back – rebate που άγγιξαν τα 300 εκατ. στα προηγούμενα έτη.

«Είμαστε αντίθετοι στη διαδικασία της υποκοστολόγησης», αναφέρει η κ. Μαστοράκου, αντιπροτείνοντας ως βιώσιμη, ρεαλιστική και αποτελεσματική λύση την πλήρη εφαρμογή διαγνωστικών πρωτοκόλλων συνταγογράφησης, τον ουσιαστικό έλεγχο real time, από το δημόσιο σύστημα και όχι από Ιδιωτικές Ελεγκτικές Εταιρίες.

Συγκεκριμένα οι γιατροί προωθούν την εφαρμογή ενός κλιμακωτού rebate, που θα εκκινεί από ένα ανέκπτωτο όριο και μετά, ώστε να επιτυγχάνεται το όριο του κλειστου προϋπολογισμού.

«Και υποκοστολόγηση και rebate και calw back, είναι ταφόπλακα για τον ιδιωτικό διαγνωστικό τομέα. Αποτελεί συνταγή θανάτου για τα διαγνωστικά», τόνισε η κ. Μαστοράκου.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

 

ΕΟΠΥΥ: Παράταση στην παράταση των συμβάσεων των παρόχων

0

Με την οριστική ανανέωση τους να έχει αναδειχθεί σε «γόρδιο δεσμό» και το ΦΕΚ της παράτασης ακόμη να αγνοείται, κατά τους γιατρούς, ο ΕΟΠΥΥ ανήρτησε στην ιστοσελίδα του, τη νέα παράταση των συμβάσεων έως τα τέλη του έτους.
Πρόκειται για την παράταση που ακολουθεί την… παράταση της ισχύος των συμβάσεων των παρόχων η οποία έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου. Είχε, άλλωστε, προαναγγελθεί και στα μέσα του Σεπτεμβρίου (εδώ).
Συγκεκριμένα, αφορά στις συμβάσεις του ΕΟΠΥΥ με:
Ιδιωτικές Κλινικές, Κέντρα Αποκατάστασης Αποθεραπείας, Ιατρούς, Διαγνωστικά Εργαστηρία, Φυσικοθεραπευτές, Πολυϊατρεία, Κέντρα Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας, Οικοτροφεία, Ιδρύματα Χρονίων Παθήσεων, Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων, Ειδικά Ιδρύματα για Αμέα, Ιδρύματα Ασυλικού Τύπου, Μονάδες Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης, καθώς και για όσες εκ των Μονάδων Τεχνητού Νεφρού δεν έχει ολοκληρωθεί έως σήμερα η διαδικασία σύναψης των νέων συμβάσεων.
Η παράταση της ισχύος των συμβάσεων εγκρίθηκε σύμφωνα με τις αριθμ. 644/Συν.240/2.9.2015 και 643/συν.240/02-9-2015 αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΟΠΥΥ.

ΦΕΚ αγνοείται
Η απουσία δημοσίευσης των αποφάσεων παράτασης σε ΦΕΚ δημιουργεί έντονη ανησυχία και προβληματισμό στους γιατρούς, που κάνουν λόγο για πιθανό κίνδυνο στις πληρωμές των παρόχων.
«Αν και δίδονται τρίμηνες παρατάσεις στις συμβάσεις του ΕΟΠΥΥ , ουδεμία σχετική διάταξη είχε δημοσιευθεί σε ΦΕΚ μέχρι σήμερα, με αποτέλεσμα να υφίσταται ιδιαίτερη ανησυχία και προβληματισμός για τη νομιμότητα της παροχής ιατρικών υπηρεσιών στους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ από τους ιατρούς και τα διαγνωστικά εργαστήρια και το ενδεχόμενο μη κάλυψης της αμοιβής αυτών από τον οργανισμό», αναφέρει σε ανακοίνωση του Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ).
«Μέχρι και σήμερα δεν έχει νομοθετικά ρυθμιστεί το ζήτημα τόσο της προηγούμενης παράτασης που δόθηκε, όσο και της παρούσας, με αποτέλεσμα να υφίσταται πρόβλημα στην αποπληρωμή των δαπανών του ΕΟΠΥΥ και ειδικότερα για τον μήνα Ιούλιο», τονίζει ο ΙΣΑ και ζητάει για ακόμη μια φορά, άνοιγμα των συμβάσεων για όλους τους ιατρούς, με συλλογικές συμβάσεις υπό την αιγίδα του ΠΙΣ.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Εφημερίες: Πληρώνεται το 3ο τρίμηνο

0

Εντός του μήνα πρόκειται να πληρωθούν τις εφημερίες για τους μήνες Ιούλιος- Αύγουστος – Σεπτέμβριος οι γιατροί του ΕΣΥ, καθώς, σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας τα χρήματα έχουν κατατεθεί στους λογαριασμούς των Νοσοκομείων.

Η πληροφορία για την κατάθεση ήρθε από τη Διεύθυνση Οικονομικών του Υπουργείου, σε επικοινωνία που είχε με την Ομοσπονδία Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ).

«Συνεπώς μπορεί να γίνει άμεσα εκκαθάριση ενταλμάτων, ώστε οι εφημερίες να πιστωθούν στους λογαριασμούς των γιατρών στις 13 Οκτωβρίου ή το αργότερο στις 27 του ίδιου μήνα», αναφέρει σε ανακοίνωση του ο πρόεδρος της ΟΕΝΓΕ, Δημήτρης Βαρνάβας.

Πηγή: virus.com.gr

Με πιστωτική και οι ιατρικές επισκέψεις – Προβληματισμένοι οι γιατροί

0

Σύμφωνα με δηλώσεις του αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών Τρ.Αλεξιάδη στον ΑΝΤ1, σε ορισμένες κατηγορίες γιατρών η χρήση πλαστικού χρήματος θα γίνει υποχρεωτική και σε άλλες προαιρετική.
«Αυτό το μέτρο δεν είναι άμεσα υλοποιήσιμο, καθώς φέρει σημαντικό κόστος για τους γιατρούς», ξεκαθαρίζει στο Virus η πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών και μέλος του ΠΙΣ Άννα Μαστοράκου.
Όπως εξηγεί, μια συσκευή POS συνοδεύεται από μια χρέωση, αλλά και το κόστος συναλλαγής για το γιατρό. Συγκεκριμένα, όπως έχουν πληροφορηθεί το κόστος διατήρησης της συσκευής ανέρχεται σε 10ευρώ το μήνα, ενώ επιβάλλεται και ένα 1-2% χρέωση σε κάθε συναλλαγή.
«Όταν η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου έχει απλήρωτους τους γιατρούς σε τέτοιο βαθμό που δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στις πάγιες ανάγκες τους, είναι δυνατόν να τους ζητείται να χρεωθούν ένα επιπλέον κόστος; Από που θα βρεθούν αυτά τα χρήματα;» διερωτάται, χαρακτηρίζοντας τη μηνιαία δαπάνη ως σημαντική για απλήρωτους γιατρούς.
«Το μέσο κόστος επίσκεψης σε γιατρό για συνταγογράφηση δεν ξεπερνά τα 10 ευρώ. Για τέτοιο ποσό θα χρεωθεί ο γιατρός το κόστος της τραπεζικής συναλλαγής;», συμπληρώνει.
«Είναι πραγματικά να απορείς πως καταλήγει κάποιος σε τέτοια μέτρα», αναφέρει, εκτιμώντας πως η βάση του προβλήματος σχετίζεται με τη δυνατότητα καθολικής εφαρμογής του μέτρου.
«Στην πρακτική πλευρά του θέματος, είναι δύσκολη η εφαρμογή» αναφέρει η κ. Μαστοράκου, ιδιαίτερα για γιατρούς μεγαλύτερης ηλικίας.
Αναγνωρίζοντας, όμως, την ανάγκη για περιορισμό του μαύρου χρήματος και με το ενδεχόμενο οι προθέσεις της κυβέρνησης να προχωρήσει στην εφαρμογή του μέτρου, η κ. Μαστοράκου ξεκαθάρισε πως να μπορέσουν να το συζητήσουν θα πρέπει να πειστούν οι τράπεζες να μειώσουν το κόστος διαχείρισης και συναλλαγών.

 

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Διαταραχές συμπεριφοράς στα παιδιά και έκθεση στον καπνό

0

Οι συνέπειες του καπνίσματος είναι γενικά γνωστές: τα παιδιά που μεγαλώνουν σε σπίτι καπνιστών έχουν αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν άσθμα ενώ αν η μητέρα καπνίζει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης το μωρό μπορεί να γεννηθεί με μικρότερο βάρος από το φυσιολογικό. Όπως οι επιπτώσεις του καπνού στη συμπεριφορά δεν έχουν μελετηθεί επαρκώς, τονίζει σε ανακοίνωσή του το ινστιτούτο ερευνών Insem.
«Η έκθεση των παιδιών στον καπνό κατά την εγκυμοσύνη και μετά τη γέννησή τους διπλασιάζει τον κίνδυνο να παρουσιάσουν συμπεριφορικές διαταραχές» ανέφερε η Ιζαμπέλα Ανέσι Μαεζάνο, η διευθύντρια του Ινσέρμ/Πανεπιστημίου Πιερ και Μαρί Κιουρί. Τα συμπεράσματα της έρευνας αφορούν παιδιά κάτω των 10 ετών που φοιτούν στο σχολείο.
Συνολικά, διαπιστώθηκε ότι το 13% των παιδιών παρουσίαζαν συμπεριφορικά προβλήματα και το 15% συναισθηματικές διαταραχές, ανεξαρτήτως αν είχαν εκτεθεί ή όχι στον καπνό του τσιγάρου.
Το ένα στα πέντε παιδιά είχαν εκτεθεί στον καπνό τόσο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης (η μητέρα τους ήταν καπνίστρια) όσο και κατά τους πρώτους μήνες της ζωής τους. Η μελέτη έγινε σε συνεργασία με τα νοσοκομεία έξι γαλλικών πόλεων.

ΠΗΓΗ:virus.com.gr

ΜΚΙΕ: Έκκληση για ανασφάλιστη ασθενή με ALS

0

Άμεση κι εφ’ όρου ζωής ανάγκη από συσκευή αναπνευστικής υποστήριξης τύπου BIPAP ST, έχει μία 55χρονη ανασφάλιστη γυναίκα που πάσχει από αμυoατροφική πλευρική σκλήρυνση (ALS – νόσος του Κινητικού Νευρώνα).

Όπως αναφέρει το Μητροπολιτικό Κοινωνικό Ιατρείο Ελληνικού το οποίο δημοσιοποιεί το θέμα, η οικονομική κατάσταση της οικογένειας της ασθενούς είναι πολύ άσχημη κι αδυνατεί να αγοράσει το μηχάνημα το οποίο κοστίζει από 1.800 μέχρι και 3.500 ευρώ. Η γυναίκα έχει ανάγκη κι από νοσοκομειακό κρεβάτι αφού η κατάσταση της είναι ιδιαιτέρως επιβαρυμένη.

Το ΜΚΙΕ τονίζει ότι η 55χρονη δεν ζητάει χρήματα αλλά το μηχάνημα και το κρεβάτι, σημειώνοντας ότι οι ενδιαφερόμενοι να βοηθήσουν μπορούν να επικοινωνήσουν στο 210-9631950.

Το Ιατρείο λειτουργεί:
ΔΕΥΤΕΡΑ έως ΠΕΜΠΤΗ 10:00-20:00
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10:00-19:00
ΣΑΒΒΑΤΟ 10:00-14:00
Παράλληλα, το ΜΚΙΕ κάνει έκκληση για εθελοντές παθολόγους, ψυχιάτρους, φαρμακοποιούς και ουρολόγο, που θα πλαισιώσουν την ιατρική του ομάδα λόγω των διαρκώς αυξανόμενων αναγκών των ανασφάλιστων πολιτών που το επισκέπτονται.

 

Πηγή: virus.com.gr