back to top
21.1 C
Athens
Πέμπτη 15 Μαΐου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1713

Groupama: Νέος γενικός διευθυντής ο Χρήστος Κάτσιος

0

Καθήκοντα γενικού διευθυντή της Groupama Ασφαλιστικής αναλαμβάνει ο Χρήστος Κάτσιος, μετά την απόφαση της αρμόδιας επιτροπής της Groupama S.A. από τις αρχές Απριλίου.

Ο μέχρι πρότινος εμπορικός διευθυντής της εταιρείας παίρνει την σκυτάλη από τον Bertrand Woirhaye, ο οποίος κλήθηκε από τη Groupama S.A. να αναλάβει τη γενική διεύθυνση της ουγγρικής θυγατρικής του ομίλου από τις αρχές Απριλίου. Ο κ. Woirhaye, που κατείχε τη θέση του γενικού διευθυντή από το 2007, με πολυετή εμπειρία στον χώρο, κατέγραψε μια άκρως επιτυχημένη πορεία στην Ελλάδα, με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα, σημειώνει η εταιρεία. Η νέα διευθυντική ομάδα θα συμπληρωθεί με τον Laurent Thuillier, μέλος της Direction Internationale του ομίλου.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η τοποθέτηση του κ. Κάτσιου σε μια τόσο υπεύθυνη και νευραλγική θέση είναι συνέπεια τόσο της πολυετούς εμπειρίας του στον ασφαλιστικό τομέα σε Ελλάδα και εξωτερικό, όσο και των πολύ θετικών αποτελεσμάτων που έχει σημειώσει ως επικεφαλής του εμπορικού τμήματος. Θέση που κατείχε από το 2009 στην Groupama Ασφαλιστική, την ελληνική θυγατρική του ομίλου Groupama, ενώ από το 2015 επιπρόσθετα είχε την ευθύνη της οργάνωσης και των διαδικασιών της εταιρείας.

Ο νέος γενικός διευθυντής γεννήθηκε το 1966 στην Αθήνα. Οι σπουδές του περιλαμβάνουν αεροναυπηγική (Kingston University), διοίκηση επιχειρήσεων (MBA − Stirling University) και marketing υπηρεσιών (Master − TIAS Business School).

Στην ασφαλιστική αγορά δραστηριοποιείται από το 1999, αναλαμβάνοντας διάφορες διευθυντικές αρμοδιότητες, η δε εμπειρία του καλύπτει τομείς όπως εκπαίδευση, marketing, ανάπτυξη προϊόντων, οργάνωση call center, επικοινωνία αλλά και ανάπτυξη και διοίκηση δικτύων στην Ελλάδα και στην Ευρώπη.

Αυτή είναι η Επιτροπή Διαπράγματευσης του ΕΟΠΥΥ

0

Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ με την ΚΥΑ που ενεργοποιεί την Επιτροπή Διαπραγμάτευσης του ΕΟΠΥΥ ορίζοντας τα μέλη της, τα οποία θα έχουν διετή θητεία (δείτε το ΦΕΚ παρακάτω).

Τα μέλη της Επιτροπής είναι οι:

  • Δημήτρης Γεωργακέλος, Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιά, Πρόεδρος, με αναπληρώτρια τη Μέλανι Ντόιτς, Επίκουρη Καθηγήτρια Παθολογίας − Ηπατολογίας στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ιπποκράτειο»
  • Δήμητρης Πανταζής, Διευθύνων Σύμβουλος του Ινστιτούτου Φαρμακευτικής Έρευνας και Τεχνολογίας (Ι.Φ.Ε.Τ.), με ανα− πληρωτή τον Ηλία Γιαννόγλου, Φαρμακοποιό −Αντιπρόεδρο του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων (Ε.Ο.Φ.).
  • Γεώργιος-Φίλιππος Ταραντίλης, Οικονομολόγος Υγείας, με αναπληρωτή τον Θεόδωρο Ρούπα, Οικονομικό Διευθυντή του Περιφερειακού Γενικού Νοσοκομείου − Μαιευτηρίου «Έλενα Βενιζέλου»
  • Παναγιώτα Λίτσα, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Φαρμάκου του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., με αναπληρώτρια την Χαρίκλεια Κάνη , Προϊσταμένη του Τμήματος Σχεδιασμού και Παρακολούθησης Χορήγησης Φαρμάκων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
  • Αντωνία Γιαννάκου, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Συμβάσεων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., με αναπληρωτή τον Νικόλαο Κικίλια, Προϊστάμενο του Τμήματος Διαπραγμάτευσης Συμβάσεων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
  • Κωνσταντίνος Μπαρούς, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., με αναπληρώτρια την Ευαγγελία Ταμπάκη, Προϊσταμένη του Τμήματος Προϋπολογισμού του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
  • Κλεόβουλος Αλεξιάδης, Οικονομολόγος − Μέλος Δ.Σ. Ε.Ο.Π.Υ.Υ., με αναπληρωτή τον Ξενοφώντα Θειακό, Φαρμακοποιό − Διευθυντή Φαρμακείο του Γενικού Νοσοκομείου Νοσημάτων θώρακος «Η Σωτηρία»
  • Χάρης Παπαδάκης, Οικονομολόγος, με αναπληρωτή τον Στερνο Πόραβο, Οικονομολόγο
  • Ελένη Μανίτσα, Διοίκηση Επιχειρήσεων, με αναπληρώτρια την Ειρήνη Βαλσάμη, Βιολόγο

Όπως έγραψε το Virus (εδώ), στην Επιτροπή Διαπραγμάτευσης δεν συμμετέχει εκπρόσωπος Συλλόγων Ασθενών, επιλογή που αρκετοί κρίνουν ως εσφαλμένη, καθώς απουσιάζει η ματιά των ανθρώπων που λαμβάνουν τη θεραπεία, από την αξιολόγηση της, έστω και αν το έργο της Επιτροπής σχετίζεται αποκλειστικά με το κομμάτι της τιμής.

ΦΕΚ_Επιτροπή Διαπραγμάτευσης

Πηγή: virus.com.gr

Μεγάλη συμμετοχή στην ημερίδα του ΠΣΣΑΣ και της Gama Hellas

0
Δ. Γαβαλάκης

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε, για 4η συνεχόμενη χρονιά, την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016 στο Ίδρυμα Ευγενίδου η εκπαιδευτική ημερίδα «Lead your Team to Success», που διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Συντονιστών Ασφαλιστικών Συμβούλων σε συνεργασία με την Gama Hellas.

Στην ημερίδα έδωσαν το παρών 250 συντονιστές και διοικητικά στελέχη πωλήσεων, καταγράφοντας νέο ρεκόρ συμμετοχής, ενώ βασικός εισηγητής ήταν ο διακεκριμένος M. Rooney της Gama International. Συμμετείχαν επίσης 16 συντονιστές από την Κύπρο, με επικεφαλής τον Ζ. Τζερμνιά.

_003
Ι. Τοζακίδης

Την εκδήλωση άνοιξε ο γενικός γραμματέας του ΠΣΣΑΣ και μέλος του board της Gama Hellas Ι. Τοζακίδης, προσφωνώντας τους επίσημους καλεσμένους και καλώντας για χαιρετισμό τους κ.κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου, πρόεδρο ΕΕΑ, Ι. Καντώρο, γενικό διευθυντή ασφαλιστικών εργασιών, πωλήσεων και marketing ομίλου Interamerican και Ζ. Τζερμνιά, διευθυντή πωλήσεων Eurolife Ltd.

Στην συνέχεια τον λόγο έλαβε ο πρόεδρος του ΠΣΣΑΣ και μέλος του board της Gama Hellas Δ. Γαβαλάκης, ο οποίος στην εισήγησή του με θέμα «Ευγνωμοσύνη» παρουσίασε την αξία της έννοιας όχι μόνο ως ανθρώπινης αρετής, αλλά και ως μοχλού επιτυχίας στη δουλειά του συντονιστή. Εξέφρασε επίσης την ευγνωμοσύνη του σε όλους όσοι έχουν όλα αυτά τα χρόνια βοηθήσει την ανάπτυξη του συνδέσμου και της Gama Hellas, προλογίζοντας με ιδιαίτερη αναφορά τον πρόεδρό της Κ. Πεφάνιο.

Ο κ. Πεφάνιος στην ομιλία του με τίτλο «Meet the Future» παρουσίασε τη διαδρομή ίδρυσης της Gama Hellas αλλά και τις μέχρι σήμερα πρωτοβουλίες του παραρτήματος και του ΠΣΣΑΣ, τονίζοντας την ιδιαίτερη αξία της Gama International. Στην εισήγησή του ξεχώρισε επίσης η αλληγορική αναφορά στην αξία τήρησης των βασικών αρχών του management στις καθημερινές εργασίες του manager. Στη συνέχεια προλόγισε τόσο τη CEO της GAMA International B. Godsman όσο και τον εισηγητή M. Rooney, με ένα ξεχωριστό video για την καριέρα του και τη βράβευσή του στο Hall of Fame του οργανισμού.

_016

Η B. Godsman, με την ομιλία της «Breakthrough Leadership Change with GAMA», ανέπτυξε τον σκοπό και τη φιλοσοφία της Gama παρουσιάζοντας για πρώτη φορά το εισαγωγικό video του προγράμματος LAMP 2016. Στην συνέχεια, στο κύριο μέρος της ομιλίας της, ανέπτυξε μεθόδους και ιδέες που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο manager ώστε να βγάλει τον καλύτερο εαυτό των συνεργατών του, και κατέληξε σε έναν κατάλογο 17 δύσκολων ενεργειών στις οποίες πρέπει οπωσδήποτε να προβεί ο σύγχρονος manager για να είναι μεγάλος ηγέτης.

_045
M. Rooney

Στην ομιλία του με τίτλο «43 Years in 43 Minutes (or More)», ο Μ. Rooney ανέπτυξε τις μεθόδους με τις οποίες κατάφερε να επιτύχει εξαιρετικά αποτελέσματα στα 43 χρόνια της μέχρι σήμερα πορείας του. Οι βασικές αρχές του management, η χρήση της τεχνολογίας και η προσαρμογή της στην καθημερινότητα, η σωστή διαχείριση του χρόνου αλλά και η επένδυση στην εκπαίδευση με την υποστήριξη νέων μεθόδων ήταν  μερικά από τα βασικά θέματα που αναπτύχθηκαν στην ομιλία του. O ίδιος κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης υπέγραψε και μοίρασε στους συμμετέχοντες αντίτυπα του βιβλίου «The Power of Coaching», το οποίο έχει συγγράψει μαζί με άλλους εισηγητές της Gama.

Εξαιρετικό ενδιαφέρον προκάλεσαν και οι εισηγήσεις των δύο βραβευμένων Ελληνίδων συντονιστριών, οι οποίες διαθέτουν αξιόλογη εμπειρία συμμετοχής στα συνέδρια της Gama International, καθώς και η εισήγηση του καθηγητή επιχειρησιακής στρατηγικής και πολιτικής Γ. Πολλάλη.

Συγκεκριμένα, η Λ. Πιτόγλου ανέπτυξε το θέμα «The Secret Within your Team», παρουσιάζοντας τα μυστικά που οδήγησαν σε επιτυχία την ομάδα της. Ανέλυσε επίσης τις αρχές και τις καθημερινές πρακτικές που χρησιμοποιεί και περιέγραψε με γλαφυρότητα τι πρέπει να προσέξει μια γυναίκα manager.

Στη συνέχεια ο καθηγητής Γ. Πολλάλης μίλησε για τη διαχείριση σε περίοδο κρίσης και ταυτόχρονα προέτρεψε τα στελέχη να μην αφήσουν αυτή την κρίση να πάει χαμένη, αναλύοντας τομείς όπου παρουσιάζονται ευκαιρίες.

Οι εισηγήσεις ολοκληρώθηκαν με εκείνη της Φ. Θωμοπούλου, «Αποτελεσματικό Agency Management σε εποχές κρίσης», η οποία παρουσίασε τρόπους στελέχωσης μέσω της τοπικής αγοράς, πελατών και συνεργατών της, και προσφέρθηκε να μοιραστεί με όποιον συνάδελφο θα ήθελε τις εμπειρίες και τις τεχνικές της − μια διαδικασία βοηθητική για όλους, όπως είπε η ίδια.

Αμέσως μετά το τέλος της ομιλίας του M. Rooney, η E. Λαμπαδιάρη, μέλος του board της Gama Hellas, παρουσίασε αναλυτικά τα οφέλη που μπορεί να έχει κανείς ως μέλος του οργανισμού, καθώς και την ξεχωριστή εμπειρία της συμμετοχής στα LAMP που διοργανώνει η GAMA International κάθε χρόνο σε διαφορετική πόλη της Αμερικής, παρακινώντας τους συμμετέχοντες για την εγγραφή τους στον ειδικό χώρο που λειτουργούσε στην είσοδο της αίθουσας.

Χορηγοί και υποστηρικτές της ημερίδας ήταν οι εταιρείες Interamerican, NN (μεγάλοι χορηγοί), Εθνική, Eurolife, International Life (χορηγοί), ΑΤΕ Ασφαλιστική, AIG, Eurolife, Metlife (υποστηρικές) και Ευρωπαϊκή Πίστη (print sponsor).

«Η ανταλλαγή πρακτικών, εμπειριών και απόψεων μεταξύ των ανθρώπων που επιτελούν το έργο του συντονιστή αποτελεί βασικό μέλημα του συνδέσμου μας αλλά και της Gama Hellas, και για αυτό θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο να σχεδιάζουμε αντίστοιχες πρωτοβουλίες για το μέλλον» καταλήγει στη σχετική ανακοίνωσή του ο ΠΣΣΑΣ.

Υπάρχουν εκβιαστές εκδότες και δημοσιογράφοι;

0

[starbox]

Χωρίς ιδιαίτερη έκπληξη παρακολούθησε ο δημοσιογραφικός κόσμος την αποκάλυψη της ύπαρξης κυκλώματος εκδοτών και δημοσιογράφων, που φέρονται να λυμαίνονταν εταιρείες και πρόσωπα με σκοπό να προσποριστούν οφέλη για τους ίδιους, είτε απευθείας σε παράνομες χρηματικές αμοιβές είτε μέσω της προσέλκυσης διαφημιστικών προγραμμάτων στα μέσα τους.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες από τις αστυνομικές αρχές συνελήφθησαν  ο Π. Μαυρίκος, εκδότης εφημερίδας και δύο δημοσιογράφοι,  ο Τ. Μουσσάς . και ο Χ. Φράγκου. (αρθρογράφος στη sofokleousin), οι οποίοι φέρονται να προέβαιναν σε εκβιασμούς εις βάρος επιχειρηματιών, τραπεζών και δημοσίων οργανισμών.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι στοιχεία και για άλλους ανθρώπους του δημοσιογραφικού χώρου έχει καταγράψει ο υπερκοριός της αστυνομίας,  που τώρα ερευνά και την πιθανή εμπλοκή δημοσιογράφου που διαχειρίζεται ιντερνετικό σταθμό και ιστοσελίδα.

Μήπως αυτές οι ανακοινώσεις θυμίζουν κάτι και στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ του ασφαλιστικού χώρου; Μήπως ορισμένοι παλαιότεροι και σημερινοί εκδότες – δημοσιογράφοι χρησιμοποιούν αθέμιτα μέσα, έτσι ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση σε μεγάλα διαφημιστικά προγράμματα ή να αποκλείσουν τους ανταγωνιστές τους από αυτά;

Σίγουρα αυτό που ελπίζουν όσοι ακολουθούν πολιτικές που τιμούν τη δημοσιογραφία είναι να μπει το «μαχαίρι στο κόκαλο» για όποιον – εκδότη ή δημοσιογράφο –  ακολουθεί αθέμιτες πρακτικές εις βάρος οποιουδήποτε κλάδου.

Ελπίζω ότι μετά από αυτή την εξέλιξη θα βρουν το θάρρος οι εκβιαζόμενες εταιρείες και στελέχη της αγοράς να καταγγείλουν  αυτές τις πρακτικές… για να ξεχωρίσει κάποια στιγμή «η ήρα από το σιτάρι».

 

Fairfax: Οι ζημιές στο επενδυτικό χαρτοφυλάκιο “υπονόμευσαν” τα ασφαλιστικά κέρδη

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

 

 

Μεγάλη πτώση κερδών σημείωσε για το οικονομικό έτος 2015 η καναδική Fairfax Financial Holdings (μητρικός όμιλος της Eurolife), καθώς οι απώλειες στο επενδυτικό της χαρτοφυλάκια υπονόμευσαν έως ένα βαθμό τα κέρδη από τις ασφαλιστικές της δραστηριότητες.

Η εταιρεία χαρτοφυλακίου με έδρα το Τορόντο ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 567,7 εκατ. δολαρίων για την περυσινή χρήση, έναντι κερδών 1,63 δισ. δολαρίων που είχε εμφανίσει το 2014. Καταλυτικός παράγοντας για την μείωση της κερδοφορίας ήταν οι ζημίες ύψους 259,2 εκατ. δολαρίων στο επενδυτικό χαρτοφυλάκιο (έναντι κερδών 1,74 δισ. δολ. το 2014).
Την ίδια στιγμή, τα καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα στις ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές δραστηριότητες του ομίλου αυξήθηκαν κατά 16,6% στα 7,14 δισ. δολάρια, αντανακλώντας κυρίως την ενσωμάτωση της εταιρείας Brit στη Fairfax το β’ τρίμηνο του 2015.

Ο συνδυασμένος δείκτης ζημιών (combined ratio) των ασφαλιστικών και αντασφαλιστικών δραστηριοτήτων διαμορφώθηκε στο 89,9% σε ενοποιημένη βάση, οδηγώντας σε κέρδη 704,5 εκατ. δολαρίων το 2015,έναντι συνδυασμένου δείκτη 90,8% και κερδών 552 εκατ. δολαρίων αντίστοιχα για τη χρήση του 2014.

“Τα κέρδη από ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές δραστηριότητες το περασμένο έτος ήταν τα υψηλότερα στην 30χρονη ιστορία μας, αφού ανήλθαν στο ύψος-ρεκόρ των 704.5 εκατ. δολαρίων, με τον χαμηλότερο συνδυασμένο δείκτη 89,9%”, υπογράμμισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Fairfax Financial, Prem Watsa.

 

“Όλες οι μεγάλες ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές εμφάνισαν συνδυασμένους δείκτες ζημιών κάτω από 100% πέρυσι, με την Zenith στο 82,5%, την Odyssey Re στο 84,7% και την Fairfax Asia στο 87,9%.Διατηρούμε αμυντικές θέσεις στα χαρτοφυλάκια μετοχών μας, καθώς παραμένουμε προβληματισμένοι για τις προοπτικές των αγορών και της παγκόσμιας οικονομίας στο τρέχον αποπληθωριστικό περιβάλλον. Η χρηματοοικονομική μας θέση παραμένει εξαιρετικά εύρωστη, καθώς τα ρευστά διαθέσιμα και τα υψηλής εμπορευσιμότητας χρεόγραφα στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας holding προσέγγιζαν το 1,3 δισ. δολάρια στο τέλος του 2015”, κατέληξε ο κ. Watsa.

Σεμινάριο Cyber Risks Management από το ΕΙΑΣ

0
λουκέτο σε πληκτρολόγιο, σεμινάριο cyber risk insurance, ΕΙΑΣ

Λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς και των επιχειρήσεων, αλλά και το μεγάλο ενδιαφέρον και την αυξημένη προ τριμήνου συμμετοχή, το ΕΙΑΣ πραγματοποιεί ξανά το σεμινάριο «Cyber Risks Management», με δύο από τους πλέον εξειδικευμένους και καταρτισμένους στο θέμα αυτό εισηγητές.

Το σεμινάριο, διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών, θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016, 16:00-20:15. Απευθύνεται σε στελέχη εταιρειών και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που επιθυμούν να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις στην αντιμετώπιση διαδικτυακών κινδύνων και να διευρύνουν περαιτέρω τις γνώσεις τους.

Οι εξειδικευμένοι εισηγητές είναι ο κ. Κώστας Παπαδάτος, πρόεδρος του (ISC)2 Hellenic Chapter & Business Development Director στην εταιρεία Adacom και ο κ. Νίκος Γεωργόπουλος, πιστοποιημένος Cyber Insurance Risk Manager (CyRM) & Cyber Risks Advisor στην Cromar Insurance Brokers, Lloyd’s Coverholder.

Θεματολογία Σεμιναρίου

  • Διαδικτυακοί κίνδυνοι
  • Διαχείριση διαδικτυακών κινδύνων
  • Cyber Insurance
  • Τι είναι, τι προσφέρει, διεθνείς τάσεις
  • Η χρήση της ασφάλισης Cyber Insurance στη διαχείριση των κινδύνων

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο Cyber Risks Management_16.3.2016

Σεμινάριο Cyber Risks Management από το ΕΙΑΣ

0
λουκέτο σε πληκτρολόγιο, σεμινάριο cyber risk insurance, ΕΙΑΣ

Λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς και των επιχειρήσεων, αλλά και το μεγάλο ενδιαφέρον και την αυξημένη προ τριμήνου συμμετοχή, το ΕΙΑΣ πραγματοποιεί ξανά το σεμινάριο «Cyber Risks Management», με δύο από τους πλέον εξειδικευμένους και καταρτισμένους στο θέμα αυτό εισηγητές.

Το σεμινάριο, διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών, θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016, 16:00-20:15. Απευθύνεται σε στελέχη εταιρειών και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που επιθυμούν να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις στην αντιμετώπιση διαδικτυακών κινδύνων και να διευρύνουν περαιτέρω τις γνώσεις τους.

Οι εξειδικευμένοι εισηγητές είναι ο κ. Κώστας Παπαδάτος, πρόεδρος του (ISC)2 Hellenic Chapter & Business Development Director στην εταιρεία Adacom και ο κ. Νίκος Γεωργόπουλος, πιστοποιημένος Cyber Insurance Risk Manager (CyRM) & Cyber Risks Advisor στην Cromar Insurance Brokers, Lloyd’s Coverholder.

Θεματολογία Σεμιναρίου

  • Διαδικτυακοί κίνδυνοι
  • Διαχείριση διαδικτυακών κινδύνων
  • Cyber Insurance
  • Τι είναι, τι προσφέρει, διεθνείς τάσεις
  • Η χρήση της ασφάλισης Cyber Insurance στη διαχείριση των κινδύνων

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο Cyber Risks Management_16.3.2016

Insurancewebinars.gr: Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα

0

Ένα καινοτόμο σεμινάριο, με τίτλο «Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα», διοργανώνει το Insurancewebinars.gr την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου (16.00-18.00) στην Αθήνα, στο Business Center ecinisi.gr (Γεωργίου Μπάκου 1, Νέα Φιλοθέη, 3ος όροφος).

Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο σύμβουλος εκπαίδευσης Απόστολος Μαρτζάκλης.

Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου

Το σεμινάριο αυτό έχει ως σκοπό να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες πώς και με ποιο τρόπο δημιουργείται ένα ασφαλιστικό γραφείο και ποιες είναι οι δομές με βάση τις νέες εξελίξεις του ασφαλιστικού χώρου. Και στη συνέχεια να δοθούν λύσεις σε προβληματισμούς και να παρουσιαστεί το best practice της αγοράς μέσα από τα αποτελέσματα των συμμετεχόντων.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και να ενημερωθούν για τις νέες εξελίξεις στην εύρυθμη λειτουργία ενός ασφαλιστικού γραφείου.

Βασικό περιεχόμενο

  • Ποια η λειτουργία του γραφείου και γιατί πρέπει να είναι οργανωμένο.
  • Ποια είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την ημερήσια δραστηριότητα του σύγχρονου επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
  • Πώς γίνεται ο σωστός προγραμματισμός της καθημερινής και εβδομαδιαίας δραστηριότητάς μας
  • Πώς καταγράφουμε και αξιολογούμε τη δραστηριότητά μας στο γραφείο
  • Με ποιον τρόπο θέτουμε στόχους που μας οδηγούν στο σωστό αποτέλεσμα και ποια η μέθοδος για την επίτευξή τους
  • Περιπτώσεις μη σωστής λειτουργίας και μη αποτελεσματικής διαχείρισης του γραφείου
  • Εργασίες για την βελτίωση των αποτελεσμάτων ενός ασφαλιστικού γραφείου

Κόστος σεμιναρίου

25 ευρώ

To σεμινάριο θα διεξαχθεί με αυστηρά περιορισμένο αριθμό 15 ατόμων. 

Για κράτηση θέσης επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 2312 201 003 ή συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής.

Insurance Forum, Mητροπόλεως 14 Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2312 201 003, e-mail: administrator@insuranceforum.gr

 

 

Insurancewebinars.gr: Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα

0

Ένα καινοτόμο σεμινάριο, με τίτλο «Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα», διοργανώνει το Insurancewebinars.gr την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου (16.00-18.00) στην Αθήνα, στο Business Center ecinisi.gr (Γεωργίου Μπάκου 1, Νέα Φιλοθέη, 3ος όροφος).

Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο σύμβουλος εκπαίδευσης Απόστολος Μαρτζάκλης.

Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου

Το σεμινάριο αυτό έχει ως σκοπό να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες πώς και με ποιο τρόπο δημιουργείται ένα ασφαλιστικό γραφείο και ποιες είναι οι δομές με βάση τις νέες εξελίξεις του ασφαλιστικού χώρου. Και στη συνέχεια να δοθούν λύσεις σε προβληματισμούς και να παρουσιαστεί το best practice της αγοράς μέσα από τα αποτελέσματα των συμμετεχόντων.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και να ενημερωθούν για τις νέες εξελίξεις στην εύρυθμη λειτουργία ενός ασφαλιστικού γραφείου.

Βασικό περιεχόμενο

  • Ποια η λειτουργία του γραφείου και γιατί πρέπει να είναι οργανωμένο.
  • Ποια είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την ημερήσια δραστηριότητα του σύγχρονου επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
  • Πώς γίνεται ο σωστός προγραμματισμός της καθημερινής και εβδομαδιαίας δραστηριότητάς μας
  • Πώς καταγράφουμε και αξιολογούμε τη δραστηριότητά μας στο γραφείο
  • Με ποιον τρόπο θέτουμε στόχους που μας οδηγούν στο σωστό αποτέλεσμα και ποια η μέθοδος για την επίτευξή τους
  • Περιπτώσεις μη σωστής λειτουργίας και μη αποτελεσματικής διαχείρισης του γραφείου
  • Εργασίες για την βελτίωση των αποτελεσμάτων ενός ασφαλιστικού γραφείου

Κόστος σεμιναρίου

25 ευρώ

To σεμινάριο θα διεξαχθεί με αυστηρά περιορισμένο αριθμό 15 ατόμων. 

Για κράτηση θέσης επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 2312 201 003 ή συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής.

Insurance Forum, Mητροπόλεως 14 Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2312 201 003, e-mail: administrator@insuranceforum.gr

 

 

Interasco: Η ατζέντα της σημερινής εκδήλωσης

0

Την καθιερωμένη ετήσια εκδήλωσή της διοργανώνει σήμερα Τρίτη 23 Φεβρουαρίου η Ιnterasco, όπου θα κάνει έναν απολογισμό του 2015, θα βραβεύσει τους πλέον παραγωγικούς συνεργάτες της και φυσικά θα κόψει την πίτα της νέας χρονιάς.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, το πρόγραμμα της βραδιάς έχει ως εξής:

18.30: Προσέλευση

19.00: Έναρξη – oμιλίες

19.30: Βραβεύσεις συνεργατών

20.30: Κοπή πίτας

21.00: Δείπνο