back to top
9.3 C
Athens
Δευτέρα Ιανουάριος 20 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1708

Ασφάλιση Κλάδου Αυτοκινήτων: “Νομοθεσία, Ανάληψη και Τιμολόγηση”

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Ασφάλιση Κλάδου Αυτοκινήτων:Νομοθεσία, Ανάληψη και Τιμολόγηση.Πρόσφατες Εξελίξεις.
Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι ο Στράτος Χατζηπαυλής Head of Shared Services Center INTERAMERICAN.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015 και ώρα : 17.00 – 19.00.
“ Ασφάλιση Κλάδου Αυτοκινήτων:Νομοθεσία, Ανάληψη και Τιμολόγηση.Πρόσφατες Εξελίξεις.”

Περιγραφή και σκοπός του webinar
Δημιουργία ολοκληρωμένης εικόνας για τον Κλάδο Αυτοκινήτων, ενημέρωση για τις αλλαγές που αφορούν σε μία νέα ψηφιακή αγορά σε συνδυασμό με τον νέο αναβαθμισμένο ρόλο της εποπτείας.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε ασφαλιστικούς υπαλλήλους και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, οι οποίοι επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.

• Θεματολογία:

• Αστική Ευθύνη & Προαιρετικές καλύψεις (Νομοθεσία & Πρόσφατες εξελίξεις)
• Αρμοδιότητες νομικών προσώπων δημοσίου & ιδιωτικού δικαίου (ΔΕΙΑ, ΓΔΑ,
Επικουρικό Κεφάλαιο, Κέντρο Πληροφοριών)
• Ανάληψη, διαχείριση και τιμολόγηση ατομικών και ομαδικών συμβολαίων (στόλοι)
• Digital Trends in Insurance, Insurance & Lead Aggregators, Social Media, Big Data

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25€ και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

Αντιδρούν οι μεγαλύτεροι ασφαλιστικοί όμιλοι για τις κεφαλαιακές απαιτήσεις

0

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Εντείνονται οι αντιδράσεις των εννέα μεγαλύτερων ασφαλιστικών ομίλων του κόσμου ( AIG, MetLife, Prudential Financial, AXA, Allianz, Generali, Prudential, Aviva και Ping An) που κρίθηκαν από τις εποπτικές αρχές ως σημαντικές για την ευστάθεια του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος (Global Systemically Important Insurers ή G-SII’s) και θα υποχρεούνται από το 2019 να διακρατούν περισσσότερα ίδια κεφάλαια, μια υποχρέωση που έχει ήδη θεσπιστεί για τις συστημικά σημαντικές τράπεζες (ή Global Systemically Important Banks ή G-SIB’s).

Οι ασφαλιστικές επιμένουν ότι κακώς “μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι” με τις τράπεζες και προειδοποιούν ότι οι νέες προτάσεις απειλούν να αυξήσουν τις τιμές των ασφαλίστρων για τους πελάτες τους. “Μερικές από τις προτάσεις ίσως θα ήταν δικαιολογημένο να εφαρμοστούν στην AIG του 2007, όμως δεν φαίνεται να αναγνωρίζουν τις πρωτοβουλίες που έχουμε αναλάβει γαι να μειώσουμε το ρίσκο μας στον απόηχο της διεθνούς χρηματοοικονομικής κρίσης”, αναφέρει σε επιστολή του προς τις εποπτικές αρχές ο Ντάνιελ Ραμπίνοβιτς, ανώτερο στέλεχος της AIG. Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα, σε κοινή επιστολή τους προς την Επιτροπή Χρηματοοικονομικής Σταθερότητας (FSB) τον εποπτικό βραχίονα της G-20 που χαράσσει τους διεθνούς εμβελείας κανόνες, οι οκτώ από τις εννέα συστημικές ασφαλιστικές υποστήριξαν ότι οι πρόσθετες κεφαλαιακές απαιτήσεις είναι “υπερβολικά υψηλές”.

Όπως επισημαίνουν οι Financial Times, έως τώρα αρκετοί στην ασφαλιστική βιομηχανία ήλπιζαν ότι οι πρόσθετες προσαυξήσεις (10% κατά μέσο όρο) για τις συστημικές ασφαλιστικές θα “αντισταθμίζονταν” από άλλες ρυθμιστικές πρωτοβουλίες σε τοπικό επίπεδο. Για παράδειγμα, στην Ευρώπη, ο κανονισμός Solvency II (που θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου) ήδη προβλέπει ότι οι κεφαλαιακές απαιτήσεις των ασφαλιστικών θα συναρτώνται από τα ρίσκα που κάθε μία αναλαμβάνει. Ωστόσο, έχει αρχίσει να καθίσταται σαφές ότι οι διεθνείς κανόνες θα υπερκεράζουν τους τοπικούς (όπως η Solvency II). Οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι νέοι κανόνες δεν θα οδηγήσουν σε κύμα αυξήσεων κεφαλαίου άμεσα, διότι αφενός εκτιμάται ότι οι εταιρείες που “κινδυνεύουν” έχουν ήδη υψηλότερα ίδια κεφάλαια σε σχέση με τις νέες απαιτήσεις και αφετέρου, έχουν προθεσμία έως το 2019 (οπότε θα τεθεί σε ισχύ το νέο πλαίσιο) για να συμμορφωθούν. Ακόμα κι έτσι, όμως, ο κλάδος ανησυχεί ότι η νέα μεθοδολογία θα καταστήσει πιο ευμετάβλητη την κεφαλαιακή βάση των ασφαλιστικών, κάτι που σημαίνει ότι οι μεταβολές στην αξία των στοιχείων ενεργητικού τους θα μπορούσαν να “διαβρώσουν” τα κεφαλαιακά μαξιλάρια τους που μέχρι πρότινος έμοιαζαν ισχυρά. Το ύψος των πρόσθετων κεφαλαίων που θα υποχρεωθεί να διακρατήσει η κάθε μία από τις εννέα ασφαλιστικές θα εξαρτηθεί από το μείγμα των δραστηριοτήτων της αλλά και πόσο “συστημική” θεωρείται από τους επόπτες. Οι προσαυξήσεις κυμαίνονται από 6% για τις παραδοσιακές ασφαλιστικές δραστηριότητες ενός ομίλου που θα κριθεί ότι έχει χαμηλό συστημικό ρίσκο έως 25% για “μη εποπτευόμενες” τραπεζικές δραστηριότητες ενός ομίλου υψηλού ρίσκου. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του οίκου αξιολόγησης Fitch, οι εποπτικές αρχές πιθανότατα θα αξιολογήσουν τις ΑΧΑ, Prudential, MetLife, Prudential Financial και -ενδεχομένως- την AIG ως περισσότερο συστημικά σημαντικές και τις Aviva, Generali και Allianz ως λιγότερο συστημικά σημαντικές. Σε ό,τι αφορά την αξιολόγηση των διαφόρων δραστηριοτήτων, οι λεγόμενες “μη παραδοσιακές, μη ασφαλιστικές δραστηριότητες” (Non-Traditional, Non Insurance Activities ή NTNI) φέρουν την μεγαλύτερη κεφαλαιακή προσαύξηση, με το ποσοστό να κυμαίνεται μεταξύ 12-25%, αν και ασφαλιστικές εταιρείες και επόπτες δεν έχουν συμφωνήσει ακόμη στο τι συνιστά ΝΤΝΙ και τι όχι. Για παράδειγμα, οι επόπτες θεωρούν τις “μεταβλητές προσόδους” (variable annuities) που προσφέρουν στους κατόχους συνταξιοδοτικών προγραμμάτων εγγυημένες αποδόσεις, ως μη παραδοσιακή ασφαλιστική δραστηριότητα. Πρόκειται για ένα προϊόν ιδιαίτερα δημοφιλές στις ΗΠΑ που είναι σημαντικό για εταιρίες όπως η MetLife, η Prudential και η AXA. “Τα σχέδια αυτά τιμωρούν άδικα τα αμερικανικά ασφαλιστικά προϊόντα”, διαμαρτύρεται ο Σύνδεσμος Εταιρειών Ασφαλειών Ζωής των ΗΠΑ. Επίσης, οι νέοι κανόνες φέρνουν σε μειονεκτική θέση την ασφάλιση εξαγωγικών πιστώσεων κάτι που θα μπορούσε να αποδειχθεί προβληματικό για την Allianz, μητρικό όμιλο της Euler Hermes, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ασφάλισης εξαγωγικών πιστώσεων του κόσμου. Στο πλαίσιο αυτό, πολλοί προβλέπουν ότι οι νέοι κανόνες θα αποτελέσουν κίνητρο για πολλές εταιρείες να απαλλαγούν από τις μη παραδοσιακές, μη ασφαλιστικές δραστηριότητές τους. Οπως σχολιάζει ο αναλυτής της Moody’s Αντονέλο Ακίνο, “δεν θα δούμε μαζικές πωλήσεις από την πρώτη ημέρα εφαρμογής των νέων κανόνων, αλλά σίγουρα με τον νέο καθεστώς, οι ασφαλιστικές θα εξετάσουν πρώτα τις επιπτώσεις στην κεφαλαιακή τους βάση πριν αναλάβουν νέους κινδύνους”. Προσαυξήσεις προβλέπονται ακόμα και για τις “κλασικές” ασφαλιστικές δραστηριότητες, παρότι αυτές είναι μικρότερες σε σύγκριση με τις προσαυξήσεις στις πιο “εξωτικές” δραστηριότητες των συστημικά σημαντικών ομίλων, κάτι που σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Ασφαλιστικών Εταιρειών των ΗΠΑ, “μοιάζει να τιμωρεί τους συστημικά σημαντικούς ομίλους επειδή διαθέτουν…συστημικά ασφαλείς δραστηριότητες, κάτι που αντιβαίνει με τους στόχους των ρυθμίσεων”. Είναι πάντως πιθανό ότι το εντατικό lobbying του ασφαλιστικού κλάδου κατά των νέων κανόνων να πιάσει τόπο, αφού οι επόπτες δεσμεύθηκαν να επανεξετάσουν τις προτάσεις εντός του Νοεμβρίου και πρωτοβουλίες χαλάρωσής τους δεν μπορούν να αποκλειστούν.

Σε πιλοτική εφαρμογή το eRadiotherapy

0

Μέχρι και τις 21/12/15, οι χρήστες καλούνται να επισημάνουν τυχόν δυσλειτουργίες, παραλείψεις ή παρατηρήσεις που αφορούν στο σύστημα (στο e-mail: d8@eopyy.gov.gr), προκειμένου από την 1η του νέου έτους να καταργηθεί το παραπεμπτικό για πράξεις ακτινοθεραπείας μέσω του συστήματος e-syntagografisi και να τεθεί σε πλήρη ισχύ το eRadiotherapy.
Με το νέο σύστημα:
1. Υπάρχει πλέον η δυνατότητα για εκτέλεση Ακτινοθεραπείας σε νοσηλευόμενους ασθενείς.
2. Ο κάθε συμβεβλημένος με τον ΕΟΠΥΥ πάροχος υπηρεσιών Υγείας (Κρατικό Νοσοκομείο, Ιδιωτική Κλινική) θα μπορεί να επιλέξει προς εκτέλεση μόνο τις πράξεις που περιλαμβάνονται στη σύμβασή του.
3. Παρέχονται σημαντικές κλινικές πληροφορίες τόσο για την ανατομική περιοχή θεραπείας του ασθενούς, όσο και για την τεχνική σχεδιασμού θεραπείας που χρησιμοποιείται.
4. Επιτυγχάνεται η παρακολούθηση των εκτελούμενων πράξεων Ακτινοθεραπείας κατά τη διάρκεια εκτέλεσής τους.
Η Διοίκηση του ΕΟΠΥΥ επισημαίνει πως οι θεράποντες ιατροί θα πρέπει να κατέχουν την ειδικότητα του Ακτινοθεραπευτή – Ογκολόγου και να είναι πιστοποιημένοι για παροχές του ΕΟΠΥΥ.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Η ΝΝ Hellas Χρυσός Χορηγός στο επιτυχημένο «Spetses mini Marathon» για 5η συνεχή χρονιά

0

Με επιτυχία στέφθηκε η φετινή, επετειακή διοργάνωση Spetses Mini Marathon, που πραγματοποιήθηκε για 5η συνεχή χρονιά με τη Χρυσή Χορηγία της NN Hellas, 9-11 Οκτωβρίου 2015 στο νησί των Σπετσών. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος οι συμμετέχοντες διαγωνίστηκαν σε αγώνες δρόμου 5, 10 και 25 χιλιομέτρων, στον κολυμβητικό αγώνα του διάπλου Σπετσών-Κόστα 3 και 5 χιλιομέτρων, στον παιδικό κολυμβητικό αγώνα 150 μέτρων, καθώς και στον παιδικό αγώνα δρόμου 500 και 1000 μέτρων.
nn_marathon_4

Στα αγωνίσματα της φετινής διοργάνωσης συμμετείχαν πάνω από 7.000 άτομα με ρεκόρ συμμετοχής στο δημοφιλές αγώνισμα των 5χλμ τρεξίματος. Όπως ανακοίνωσε η Πρόεδρος και Ιδρύτρια του θεσμού Μαρίνα Κουταρέλλη υπολογίζεται ότι, με αφορμή το γεγονός περισσότεροι από 12.000 άνθρωποι επισκέφτηκαν το νησί και παρακολούθησαν τη διοργάνωση με ενθουσιασμό.
NN_marathon_2

Οι άνθρωποι της NN Hellas έδωσαν το παρών, με την πολυπληθή παρουσία της NN Running team, η οποία αναδείχθηκε ως η κορυφαία ομάδα της διοργάνωσης. Τα μέλη της ομάδας διαγωνίστηκαν σε όλα τα δρομικά και τα κολυμβητικά αγωνίσματα, δίνοντας ένα έντονο «πορτοκαλί» χρώμα στους αγώνες και μεταδίδοντας το μήνυμα του “Live Well” για υγεία, άσκηση και έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής. Παράλληλα, και φέτος η ΝΝ Hellas, στήριξε και ενίσχυσε τους σκοπούς και το σημαντικό έργο της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί». Επώνυμοι «Πρεσβευτές» της Ένωσης, μεταξύ των οποίων η δημοσιογράφος Πόπη Τσαπανίδου και η παρουσιάστρια Μαρία Μπακοδήμου παρευρέθησαν ως προσκεκλημένοι της ΝΝ και αγωνίστηκαν με τα χρώματα της NN Running Team.
NN

Όπως κάθε χρόνο, οι συμμετέχοντες που επισκέφθηκαν το περίπτερο της ΝN Hellas στην Πλατεία Ποσειδωνίου είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε μεγάλο διαγωνισμό, με έπαθλο ένα ταξίδι 2 ατόμων και δωρεάν συμμετοχή στον Μαραθώνιο του Ρότερνταμ τον Απρίλιο του 2016.

Ο Christian Bohlke, Chief Marketing Officer ΝΝ Hellas δήλωσε σχετικά: «Η NN Hellas με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια στηρίζει το Spetses mini Marathon από το 2011 μέχρι και σήμερα, συμβάλλοντας στην ανάδειξη του θεσμού ως ένα από τα σημαντικότερα αθλητικά γεγονότα της χώρας. Θεσμοί όπως το Spetses Mini Marathon προάγουν τη φιλοσοφία“Live Well” της ΝΝ Ηellas για τη διατήρηση της καλής φυσικής κατάστασης και ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Επιπρόσθετα, η ευγενής άμιλλα, η συστηματική προετοιμασία για την επίτευξη του στόχου, αρχές που προβάλλονται μέσα από τον Αγώνα, αποτελούν θεμελιώδεις αρχές, οι οποίες ευθυγραμμίζονται με τις αξίες της εταιρείας μας»

Κρίσιμη συνάντηση Λουράντου για το ιδιοκτησιακό

0

Το θέμα θα βρεθεί στο επίκεντρο των συζητήσεων που θα έχει στις 5 το απόγευμα ο Πρόεδρος του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου, Κωνσταντίνος Λουράντος, με τους συναρμόδιους υπουργούς Υγείας και Ανάπτυξης στο υπουργείο Οικονομίας.
«Η σημερινή ημέρα θα μπορούσε να σηματοδοτήσει το μέλλον του κλάδου» αναφέρει χαρακτηριστικά στο προφίλ του στο facebook ο Κ. Λουράντος, μαρτυρώντας παράλληλα την αγωνία που τον διακατέχει καθώς ο κλάδος καλείται να αποδείξει για μια ακόμη φορά το αυτονόητο.
«Η ζωή είναι σαν το ποδήλατο: δεν θα πέσεις, παρά μόνο εάν σταματήσεις να κάνεις πετάλι» σημειώνει με νόημα, ο Πρόεδρος του ΠΦΣ, τον οποίο περιμένει μια απαιτητική εβδομάδα με διαβουλεύσεις εντός κι εκτός Ελλάδας για την προώθηση των θέσεων των φαρμακοποιών.
Το πρόγραμμα των συναντήσεων
Την Τετάρτη το πρωί στις 8:00 αντιπροσωπεία του ΠΦΣ «πετάει» για Βερολίνο όπου και υπάρχει συνάντηση στα γραφεία της ABDA (Παγγερμανικός Σύλλογος) με το Δ.Σ. του Συλλόγου. Εκεί θα γίνει πλήρης ενημέρωση για τον νέο νόμο περί ιδιοκτησιακού και της αιτιολογικής εκθεσης της Βουλής. Ταυτόχρονα έχει κανονιστεί να γίνουν επισκέψεις σε φαρμακεία της Γερμανίας ενώ θα εκδοθεί και κοινή ανακοίνωση. Πιθανή δε, θεωρείται και η συνάντηση με την Αυστριακή ομοσπονδία φαρμακοποιών.
Η αντιπροσωπεία του ΠΦΣ θα επιστρέψει την Πέμπτη αργά βράδυ.
Την Παρασκευή ο πρόεδρος του ΠΦΣ θα αναχωρήσει για τη Θεσσαλονίκη για να παραστεί ως επίσημος προσκεκλημένος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στο 15ο PharmaPoint. Θα πραγματοποιήσει ομιλία το Σάββατο το βράδυ στις 20.30.
Την επόμενη Δευτέρα το πρωί η επόμενη στάση του ΠΦΣ θα είναι η Μαδρίτη. Εκεί θα γίνει συνάντηση με τον Πανισπανικό Σύλλογο.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Insurancewebinars: Σεμινάριο για την Συνένωση Εργασιών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στην Αθήνα

0

Το Insurancewebinars.gr διοργανώνει ένα καινοτόμο σεμινάριο στην Αθήνα – Ξενοδοχείο Golden Age of Athens (Mιχαλακοπούλου 57 ) με τίτλο: Συνένωση εργασιών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι ο Νίκος Κλήμης Οικονομολόγος & Σύμβουλος Επιχειρήσεων o οποίος έχει εκπονήσει πλήθος μελετών για ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων και για τις συνενώσεις εργασιών διαμεσολαβούντων προσώπων της ασφαλιστικής αγοράς. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται ιδιαίτερα με τις επιπτώσεις που επιφέρουν οι νομοθετικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και με την εξέλιξη του επαγγέλματος.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015 στην Aθήνα.

Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου
Οι αλλαγές που συντελούνται με ταχύτατους ρυθμούς, τόσο στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, όσο και στο ευρύτερο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον εντός του οποίου αναπτύσσεται η επιχειρηματικότητα, υποχρεώνουν κάθε επαγγελματία να επαναπροσδιορίσει τη θέση του και να επανασχεδιάσει την περαιτέρω πορεία του.
Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δέχεται ακόμα περισσότερες πιέσεις και καθίσταται ορατός ο κίνδυνος της μη δυνατότητας επιβίωσης χιλιάδων επαγγελματιών, σε ένα δυσμενές και εχθρικό περιβάλλον, αν παραμείνει ως έχει. Χρειάζεται να ληφθούν άμεσες και δραστικές αποφάσεις και να ξεπεραστούν πρότυπα του παρελθόντος.
Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δεν μπορεί να παραμείνει αμετάβλητος. Αν δεν αλλάξει με πρωτοβουλία των ίδιων των διαμεσολαβητών, θα ξεπεραστεί από τα γεγονότα και θα απολέσει σημαντικό μέρος από τον ζωτικό χώρο ανάπτυξής του.

Σε ποιους απευθύνεται
Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, σε ιδιοκτήτες ασφαλιστικών γραφείων/επιχειρήσεων αλλά και σε φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών που ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο και να λάβουν αποφάσεις για το μέλλον τους στο χώρο της διαμεσολάβησης και την επιλογή του τρόπου δραστηριοποίησης και ανάπτυξης.

• Βασικό περιεχόμενο:
• H Ελληνική ασφαλιστική αγορά σήμερα
• Η θέση της διαμεσολάβησης
• Ανάγκες που διαμορφώνονται
• Βασικές αρχές συνεργασιών
• Μορφές συνενώσεων και συνεργασιών
• Παράγοντες που επηρεάζουν τις συνεργασίες
• Κριτήρια λήψης αποφάσεων
• Απαραίτητα οικονομικά στοιχεία και μεγέθη
• Συγκριτικοί δείκτες
• Σχεδιασμός επόμενης μέρας
• Συμπεράσματα και προοπτικές

Κόστος σεμιναρίου:
40€

Ημερομηνίες & ώρες διεξαγωγής σεμιναρίου
Πέμπτη 22 Οκτωβρίου (απογευματινές ώρες)
Το αναλυτικό πρόγραμμα του σεμιναρίου θα ανακοινωθεί σύντομα.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί με αυστηρά περιορισμένο αριθμό ατόμων (15)

Για κράτηση θέσης επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2312 201 003 ή συμπληρώστε την φόρμα συμμετοχής εδώ

Επόμενα σεμινάρια:

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015
Θέμα: “Οργανώστε το ασφαλιστικό σας γραφείο σύμφωνα με τα νέα πρότυπα οργάνωσης, με εισηγητή τον κ. Απόστολο Μαρτζάκλη.
Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015
Θέμα: “Το Solvency II ως εργαλείο πωλήσεων για τον σημερινό ασφαλιστικό διαμεσολαβητή”, με εισηγήτρια την κα Μυρτώ Χαμπάκη.

Tηλέφωνα επικοινωνίας: 2312 201 003
E-mail: administrator@insuranceforum.gr
Διεύθυνση: Mητροπόλεως 14 Θεσσαλονίκη

Insurancewebinars: Σεμινάριο για την Συνένωση Εργασιών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στην Αθήνα

0

Το Insurancewebinars.gr διοργανώνει ένα καινοτόμο σεμινάριο στην Αθήνα – Ξενοδοχείο Golden Age of Athens (Mιχαλακοπούλου 57 ) με τίτλο: Συνένωση εργασιών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι ο Νίκος Κλήμης Οικονομολόγος & Σύμβουλος Επιχειρήσεων o οποίος έχει εκπονήσει πλήθος μελετών για ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων και για τις συνενώσεις εργασιών διαμεσολαβούντων προσώπων της ασφαλιστικής αγοράς. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται ιδιαίτερα με τις επιπτώσεις που επιφέρουν οι νομοθετικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και με την εξέλιξη του επαγγέλματος.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015 στην Aθήνα.

Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου
Οι αλλαγές που συντελούνται με ταχύτατους ρυθμούς, τόσο στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, όσο και στο ευρύτερο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον εντός του οποίου αναπτύσσεται η επιχειρηματικότητα, υποχρεώνουν κάθε επαγγελματία να επαναπροσδιορίσει τη θέση του και να επανασχεδιάσει την περαιτέρω πορεία του.
Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δέχεται ακόμα περισσότερες πιέσεις και καθίσταται ορατός ο κίνδυνος της μη δυνατότητας επιβίωσης χιλιάδων επαγγελματιών, σε ένα δυσμενές και εχθρικό περιβάλλον, αν παραμείνει ως έχει. Χρειάζεται να ληφθούν άμεσες και δραστικές αποφάσεις και να ξεπεραστούν πρότυπα του παρελθόντος.
Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δεν μπορεί να παραμείνει αμετάβλητος. Αν δεν αλλάξει με πρωτοβουλία των ίδιων των διαμεσολαβητών, θα ξεπεραστεί από τα γεγονότα και θα απολέσει σημαντικό μέρος από τον ζωτικό χώρο ανάπτυξής του.

Σε ποιους απευθύνεται
Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, σε ιδιοκτήτες ασφαλιστικών γραφείων/επιχειρήσεων αλλά και σε φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών που ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο και να λάβουν αποφάσεις για το μέλλον τους στο χώρο της διαμεσολάβησης και την επιλογή του τρόπου δραστηριοποίησης και ανάπτυξης.

• Βασικό περιεχόμενο:
• H Ελληνική ασφαλιστική αγορά σήμερα
• Η θέση της διαμεσολάβησης
• Ανάγκες που διαμορφώνονται
• Βασικές αρχές συνεργασιών
• Μορφές συνενώσεων και συνεργασιών
• Παράγοντες που επηρεάζουν τις συνεργασίες
• Κριτήρια λήψης αποφάσεων
• Απαραίτητα οικονομικά στοιχεία και μεγέθη
• Συγκριτικοί δείκτες
• Σχεδιασμός επόμενης μέρας
• Συμπεράσματα και προοπτικές

Κόστος σεμιναρίου:
40€

Ημερομηνίες & ώρες διεξαγωγής σεμιναρίου
Πέμπτη 22 Οκτωβρίου (απογευματινές ώρες)
Το αναλυτικό πρόγραμμα του σεμιναρίου θα ανακοινωθεί σύντομα.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί με αυστηρά περιορισμένο αριθμό ατόμων (15)

Για κράτηση θέσης επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2312 201 003 ή συμπληρώστε την φόρμα συμμετοχής εδώ

Επόμενα σεμινάρια:

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015
Θέμα: “Οργανώστε το ασφαλιστικό σας γραφείο σύμφωνα με τα νέα πρότυπα οργάνωσης, με εισηγητή τον κ. Απόστολο Μαρτζάκλη.
Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015
Θέμα: “Το Solvency II ως εργαλείο πωλήσεων για τον σημερινό ασφαλιστικό διαμεσολαβητή”, με εισηγήτρια την κα Μυρτώ Χαμπάκη.

Tηλέφωνα επικοινωνίας: 2312 201 003
E-mail: administrator@insuranceforum.gr
Διεύθυνση: Mητροπόλεως 14 Θεσσαλονίκη

Insurancewebinars: Σεμινάριο για την Συνένωση Εργασιών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στην Αθήνα

0

Το Insurancewebinars.gr διοργανώνει ένα καινοτόμο σεμινάριο στην Αθήνα – Ξενοδοχείο Golden Age of Athens (Mιχαλακοπούλου 57 ) με τίτλο: Συνένωση εργασιών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι ο Νίκος Κλήμης Οικονομολόγος & Σύμβουλος Επιχειρήσεων o οποίος έχει εκπονήσει πλήθος μελετών για ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων και για τις συνενώσεις εργασιών διαμεσολαβούντων προσώπων της ασφαλιστικής αγοράς. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται ιδιαίτερα με τις επιπτώσεις που επιφέρουν οι νομοθετικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και με την εξέλιξη του επαγγέλματος.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015 στην Aθήνα.

Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου
Οι αλλαγές που συντελούνται με ταχύτατους ρυθμούς, τόσο στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, όσο και στο ευρύτερο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον εντός του οποίου αναπτύσσεται η επιχειρηματικότητα, υποχρεώνουν κάθε επαγγελματία να επαναπροσδιορίσει τη θέση του και να επανασχεδιάσει την περαιτέρω πορεία του.
Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δέχεται ακόμα περισσότερες πιέσεις και καθίσταται ορατός ο κίνδυνος της μη δυνατότητας επιβίωσης χιλιάδων επαγγελματιών, σε ένα δυσμενές και εχθρικό περιβάλλον, αν παραμείνει ως έχει. Χρειάζεται να ληφθούν άμεσες και δραστικές αποφάσεις και να ξεπεραστούν πρότυπα του παρελθόντος.
Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δεν μπορεί να παραμείνει αμετάβλητος. Αν δεν αλλάξει με πρωτοβουλία των ίδιων των διαμεσολαβητών, θα ξεπεραστεί από τα γεγονότα και θα απολέσει σημαντικό μέρος από τον ζωτικό χώρο ανάπτυξής του.

Σε ποιους απευθύνεται
Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, σε ιδιοκτήτες ασφαλιστικών γραφείων/επιχειρήσεων αλλά και σε φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών που ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο και να λάβουν αποφάσεις για το μέλλον τους στο χώρο της διαμεσολάβησης και την επιλογή του τρόπου δραστηριοποίησης και ανάπτυξης.

• Βασικό περιεχόμενο:
• H Ελληνική ασφαλιστική αγορά σήμερα
• Η θέση της διαμεσολάβησης
• Ανάγκες που διαμορφώνονται
• Βασικές αρχές συνεργασιών
• Μορφές συνενώσεων και συνεργασιών
• Παράγοντες που επηρεάζουν τις συνεργασίες
• Κριτήρια λήψης αποφάσεων
• Απαραίτητα οικονομικά στοιχεία και μεγέθη
• Συγκριτικοί δείκτες
• Σχεδιασμός επόμενης μέρας
• Συμπεράσματα και προοπτικές

Κόστος σεμιναρίου:
40€

Ημερομηνίες & ώρες διεξαγωγής σεμιναρίου
Πέμπτη 22 Οκτωβρίου (απογευματινές ώρες)
Το αναλυτικό πρόγραμμα του σεμιναρίου θα ανακοινωθεί σύντομα.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί με αυστηρά περιορισμένο αριθμό ατόμων (15)

Για κράτηση θέσης επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2312 201 003 ή συμπληρώστε την φόρμα συμμετοχής εδώ

Επόμενα σεμινάρια:

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015
Θέμα: “Οργανώστε το ασφαλιστικό σας γραφείο σύμφωνα με τα νέα πρότυπα οργάνωσης, με εισηγητή τον κ. Απόστολο Μαρτζάκλη.
Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015
Θέμα: “Το Solvency II ως εργαλείο πωλήσεων για τον σημερινό ασφαλιστικό διαμεσολαβητή”, με εισηγήτρια την κα Μυρτώ Χαμπάκη.

Tηλέφωνα επικοινωνίας: 2312 201 003
E-mail: administrator@insuranceforum.gr
Διεύθυνση: Mητροπόλεως 14 Θεσσαλονίκη

ΕΙΑΣ: Πυρασφάλεια – πυροπροστασία

0
eias logo

Το ΕΙΑΣ σκοπό έχει να υποστηρίξει και να βοηθήσει τα μέλη του να εκπαιδεύσουν τα στελέχη και τα δίκτυά τους, αξιοποιώντας αφενός την τεχνογνωσία όλης της αγοράς και αφετέρου την επίτευξη οικονομικού οφέλους λόγω των οικονομιών κλίμακας που μπορεί -ως φορέας- να επιτύχε
Bάσει της απόφασης του Υπουργού Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως αρ. φύλλου 2434/12.9.2014, η οποία αφορά στην οργάνωση, εκπαίδευση και ενημέρωση προσωπικού των επιχειρήσεων – εγκαταστάσεων σε θέματα πυροπροστασίας, κρίνεται απαραίτητη η συγκρότηση Ομάδας Πυροπροστασίας για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν μόνιμα συστήματα πυρόσβεσης. Οι επιχειρήσεις που δεν υποχρεούνται στη συγκρότηση Ομάδα Πυροπροστασίας, κρίνεται σκόπιμο να προβαίνουν στις απαιτούμενες ενέργειες εκπαίδευσης και ενημέρωσης του προσωπικού που απασχολούν.

Είναι απαραίτητη σε κάθε επιχείρηση η ύπαρξη οργανωμένης ομάδας πυροπροστασίας. Οι εργαζόμενοι στην επιχείρηση, παράλληλα με τα κύρια καθήκοντά τους, ενημερώνονται επαρκώς στα θέματα πυροπροστασίας αυτής και παρέχουν την αναγκαία υποστήριξη στην ομάδα πυροπροστασίας.

Το ΕΙΑΣ σε συνεργασία με την εξειδικευμένη σε θέματα Πυρασφάλειας – Υγιεινής & Ασφάλειας στην εργασία – Πρώτων Βοηθειών κ.α. Εταιρία «Επαΐων» επεξεργάστηκαν και θα οργανώσουν εκπαιδευτικό σεμινάριο,διάρκειας 15 εκπαιδευτικών ωρών, σε θέματα που προβλέπει η απόφαση όπως πρόληψη πυρκαγιάς, τεχνική αντιμετώπισης πυρκαγιών και χρήση των πυροσβεστικών μέσων, έγκαιρη και επαρκής σήμανση συναγερμού, εκκένωση χώρων σε περίπτωση πυρκαγιάς κλπ. Η συνεργασία αυτή θα συμβάλλει στην προστασία της ζωής των πολιτών αλλά και προς το συμφέρον του ασφαλιστικού κλάδου.

Το σεμινάριο απευθύνεται
Στις ομάδες πυρασφαλείας, σε τεχνικούς ασφαλείας και σε όλους τους υπαλλήλους όλων των επιχειρήσεων. Θεωρούμε σκόπιμο οι Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις να προβάλουν και να επικοινωνήσουν αυτήν την εκπαιδευτική δραστηριότητα του ΕΙΑΣ στους πελάτες τους φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις, βιομηχανικές εγκαταστάσεις κλπ. προκειμένου να τηρούν τις τυπικές και ουσιαστικές
υποχρεώσεις τους.

Διάρκεια & Ημερομηνίες σεμιναρίου
Το εκπαιδευτικό σεμινάριο θα είναι διάρκειας 15 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Εκπαιδευτικού Κέντρου του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος):

• Τρίτη 3 Νοεμβρίου: 16.00 – 20.15
• Πέμπτη 5 Νοεμβρίου: 16.00 – 20.15
• Τρίτη 10 Νοεμβρίου: 16.00 – 20.15

Οι συμμετέχοντες στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα ενημερωθούν και θα αποκτήσουν θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις πάνω σε θέματα:
• Ανάληψη κινδύνου και ανάπτυξη του ρόλου και της σημασίας του ασφαλιστικού κλάδου
ως σημαντικότερου φορέα Πολιτικής Προστασίας σε μια ευνομούμενη κοινωνία
• Διαχείριση κρίσεων εξαιτίας φυσικών, τεχνολογικών και άλλης μορφής κινδύνων
• Πυρασφάλεια
• Αυτοπροστασία
• Πυρόσβεση
• Διάσωση
• Σεισμός
• Πλημμύρα
• Ενέργειες εκκένωσης χώρου
• Διαχείριση πανικού
• Πρώτες βοήθειες

Ενδοεπιχειρησιακή Εκπαίδευση
Το ΕΙΑΣ έχει τη δυνατότητα υλοποίησης των προγραμμάτων για τα στελέχη διαφόρων εταιριών και ενδοεπιχειρησιακά. Το ΕΙΑΣ μπορεί να προσαρμόσει το σεμινάριο στις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε επιχείρησης με ειδική έκπτωση, σε ημερομηνίες και ώρες που θα συμφωνηθούν. Οι εκπαιδευόμενοι εκτός από θεωρητικές γνώσεις θα κάνουν και πρακτική εξάσκηση στο χώρο τους.

Το Κόστος Συμμετοχής για την παρακολούθηση του σεμιναρίου, ορίζεται στα 140€.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και τη Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015.

ΕΙΑΣ: Πυρασφάλεια – πυροπροστασία

0
eias logo

Το ΕΙΑΣ σκοπό έχει να υποστηρίξει και να βοηθήσει τα μέλη του να εκπαιδεύσουν τα στελέχη και τα δίκτυά τους, αξιοποιώντας αφενός την τεχνογνωσία όλης της αγοράς και αφετέρου την επίτευξη οικονομικού οφέλους λόγω των οικονομιών κλίμακας που μπορεί -ως φορέας- να επιτύχε
Bάσει της απόφασης του Υπουργού Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως αρ. φύλλου 2434/12.9.2014, η οποία αφορά στην οργάνωση, εκπαίδευση και ενημέρωση προσωπικού των επιχειρήσεων – εγκαταστάσεων σε θέματα πυροπροστασίας, κρίνεται απαραίτητη η συγκρότηση Ομάδας Πυροπροστασίας για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν μόνιμα συστήματα πυρόσβεσης. Οι επιχειρήσεις που δεν υποχρεούνται στη συγκρότηση Ομάδα Πυροπροστασίας, κρίνεται σκόπιμο να προβαίνουν στις απαιτούμενες ενέργειες εκπαίδευσης και ενημέρωσης του προσωπικού που απασχολούν.

Είναι απαραίτητη σε κάθε επιχείρηση η ύπαρξη οργανωμένης ομάδας πυροπροστασίας. Οι εργαζόμενοι στην επιχείρηση, παράλληλα με τα κύρια καθήκοντά τους, ενημερώνονται επαρκώς στα θέματα πυροπροστασίας αυτής και παρέχουν την αναγκαία υποστήριξη στην ομάδα πυροπροστασίας.

Το ΕΙΑΣ σε συνεργασία με την εξειδικευμένη σε θέματα Πυρασφάλειας – Υγιεινής & Ασφάλειας στην εργασία – Πρώτων Βοηθειών κ.α. Εταιρία «Επαΐων» επεξεργάστηκαν και θα οργανώσουν εκπαιδευτικό σεμινάριο,διάρκειας 15 εκπαιδευτικών ωρών, σε θέματα που προβλέπει η απόφαση όπως πρόληψη πυρκαγιάς, τεχνική αντιμετώπισης πυρκαγιών και χρήση των πυροσβεστικών μέσων, έγκαιρη και επαρκής σήμανση συναγερμού, εκκένωση χώρων σε περίπτωση πυρκαγιάς κλπ. Η συνεργασία αυτή θα συμβάλλει στην προστασία της ζωής των πολιτών αλλά και προς το συμφέρον του ασφαλιστικού κλάδου.

Το σεμινάριο απευθύνεται
Στις ομάδες πυρασφαλείας, σε τεχνικούς ασφαλείας και σε όλους τους υπαλλήλους όλων των επιχειρήσεων. Θεωρούμε σκόπιμο οι Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις να προβάλουν και να επικοινωνήσουν αυτήν την εκπαιδευτική δραστηριότητα του ΕΙΑΣ στους πελάτες τους φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις, βιομηχανικές εγκαταστάσεις κλπ. προκειμένου να τηρούν τις τυπικές και ουσιαστικές
υποχρεώσεις τους.

Διάρκεια & Ημερομηνίες σεμιναρίου
Το εκπαιδευτικό σεμινάριο θα είναι διάρκειας 15 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Εκπαιδευτικού Κέντρου του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος):

• Τρίτη 3 Νοεμβρίου: 16.00 – 20.15
• Πέμπτη 5 Νοεμβρίου: 16.00 – 20.15
• Τρίτη 10 Νοεμβρίου: 16.00 – 20.15

Οι συμμετέχοντες στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα ενημερωθούν και θα αποκτήσουν θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις πάνω σε θέματα:
• Ανάληψη κινδύνου και ανάπτυξη του ρόλου και της σημασίας του ασφαλιστικού κλάδου
ως σημαντικότερου φορέα Πολιτικής Προστασίας σε μια ευνομούμενη κοινωνία
• Διαχείριση κρίσεων εξαιτίας φυσικών, τεχνολογικών και άλλης μορφής κινδύνων
• Πυρασφάλεια
• Αυτοπροστασία
• Πυρόσβεση
• Διάσωση
• Σεισμός
• Πλημμύρα
• Ενέργειες εκκένωσης χώρου
• Διαχείριση πανικού
• Πρώτες βοήθειες

Ενδοεπιχειρησιακή Εκπαίδευση
Το ΕΙΑΣ έχει τη δυνατότητα υλοποίησης των προγραμμάτων για τα στελέχη διαφόρων εταιριών και ενδοεπιχειρησιακά. Το ΕΙΑΣ μπορεί να προσαρμόσει το σεμινάριο στις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε επιχείρησης με ειδική έκπτωση, σε ημερομηνίες και ώρες που θα συμφωνηθούν. Οι εκπαιδευόμενοι εκτός από θεωρητικές γνώσεις θα κάνουν και πρακτική εξάσκηση στο χώρο τους.

Το Κόστος Συμμετοχής για την παρακολούθηση του σεμιναρίου, ορίζεται στα 140€.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και τη Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015.