back to top
18.1 C
Athens
Σάββατο 17 Μαΐου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1703

Έρχεται σχέδιο νόμου για την Ψυχική Υγεία

0

Σχεδόν έτοιμο είναι το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υγείας για τη «Διοικητική Μεταρρύθμιση των Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας», όπως τονίστηκε στη συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Κοινωνικής Πολιτικής (ΚΥΣΚΟΙΠ).

Σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας Ανδρέα Ξανθό, το νομοσχέδιο πρόκειται να τεθεί άμεσα σε δημόσια διαβούλευση, ώστε να κατατεθεί σύντομα στη Βουλή. Αποτελεί δε «σημαντική θεσμική αλλαγή, ενισχυτική της ολοκλήρωσης της Ψυχιατρικής Μεταρρύθμισης», που στοχεύει «στην ολοκληρωμένη προστασία και την προαγωγή του αγαθού της ψυχικής υγείας με απόλυτο σεβασμό των ασθενών μέσα από ένα ενισχυμένο διοικητικό σύστημα υψηλής λειτουργικότητας και αυξημένης κοινωνικής ανταποδοτικότητας».

Έτσι, προωθούνται ο μετασχηματισμός του ασύλου, η ανάπτυξη στεγαστικών δομών στην κοινότητα, καθώς και υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας ψυχικής υγείας και επανένταξης, πάντα με σεβασμό στα δικαιώματα και στην αξιοπρέπεια των ψυχικά ασθενών.

Η εν λόγω μεταρρύθμιση επιδιώκει να αναδιοργανώσει το σύστημα διοίκησης των υπηρεσιών ψυχικής υγείας κινητοποιώντας ελάχιστους οικονομικούς πόρους. Δημιουργεί ένα ενδιάμεσο αποκεντρωμένο σύστημα διοίκησης με αποφασιστικές και διακριτές αρμοδιότητες και πλήρη διοικητική υποστήριξη, ενώ σε κάθε επίπεδο διοίκησης συμμετέχουν οι λήπτες υπηρεσιών ψυχικής υγείας.

Πυλώνες της είναι η αποκέντρωση, η διασφάλιση της λειτουργικότητας της νέας διοικητικής δομής, η διαφανής και δημοκρατική διοίκηση, η συμμετοχή και αντιπροσωπευτικότητα όλων των εμπλεκομένων μερών και η διασφάλιση της προάσπισης των δικαιωμάτων των ασθενών.

Ακόμη, το νομοσχέδιο συγκροτεί Τομεακές Διοικήσεις Ψυχικής Υγείας στις Υγειονομικές Περιφέρειες (ΥΠΕ), οι οποίες θα συνδέουν τους Τομείς Ψυχικής Υγείας Ενηλίκων, Παιδιών και Εφήβων με τη Διεύθυνση Ψυχικής Υγείας. Σε κάθε Τομέα δημιουργούνται Επιτροπές Ελέγχου και Προστασίας των Δικαιωμάτων των Ληπτών Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας, οι οποίες θα ελέγχουν και θα παρακολουθούν στην περιοχή ευθύνης τους την προστασία των δικαιωμάτων των ατόμων με ψυχικές διαταραχές και την καλή λειτουργία των Μονάδων Ψυχικής Υγείας.

«Η νέα διοικητική μορφή θα επιτρέψει να λειτουργήσει με νέους, καλύτερους όρους η τομεοποίηση των υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας, με άμεσους ωφελημένους καταρχάς και κυρίως τους ασθενείς, τις οικογένειες και τους φροντιστές τους αλλά και το σύνολο των επαγγελματιών ψυχικής υγείας», εκτιμάται από το Υπουργείο.

Στα λοιπά του ΚΥΣΚΟΙΠ, η αναπληρώτρια υπουργός Εργασίας Θεανώ Φωτίου εισηγήθηκε δέσμη πολιτικών για την αντιμετώπιση της έλλειψης στέγης. Έτσι, σχεδιάζεται η Εθνική Στρατηγική για τους αστέγους, προετοιμάζεται η θεσμική κατοχύρωση των στρατηγικών αντιμετώπισης της έλλειψης στέγης και δρομολογείται σύστημα επείγουσας συνδρομής με διαδικασίες πρόληψης, παρέμβασης και παρακολούθησης του φαινομένου.

Πάντως, υλοποιείται πρόγραμμα επιτόπιας βοήθειας σε αστέγους δρόμου στην Αθήνα, με λεωφορείο διαμορφωμένο με χώρους υγιεινής, καθαριότητας, υποδοχής και ενημέρωσης, ώστε να δίνεται άμεση βοήθεια και πληροφόρηση στα συγκεκριμένα άτομα για τους τρόπους αντιμετώπισης της έλλειψης στέγης αλλά και για διαδικασίες εργασιακής και κοινωνικής επανένταξης. Επιπλέον, παρατάθηκε και αξιολογείται το πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη», που στεγάζει αυτή τη στιγμή 1.100 άτομα, στηρίζοντάς τα παράλληλα στην εργασιακή τους αποκατάσταση.

Πηγή: virus.com.gr

Δρ Εισαγόμενος – Τα σχέδια της Αριστοτέλους για τη στελέχωση του ΕΣΥ

0

Το ΕΣΥ της κρίσης αντιμετωπίζει πολλαπλά προβλήματα. Ελλείψεις, λιγοστά κονδύλια και, φυσικά, κενές θέσεις γιατρών, νοσηλευτών και προσωπικού εν γένει. Την ίδια ώρα, Έλληνες γιατροί νεότεροι αλλά και μεγαλύτεροι και εμπειρότεροι αποφασίζουν να πάρουν τον δρόμο της φυγής στο εξωτερικό, ώστε να αξιοποιήσουν καλύτερα την εκπαίδευση και τις δυνατότητές τους.

Εκεί βρίσκεται και το διττό πρόβλημα που καλείται να λύσει η Αριστοτέλους: πώς να σταματήσει το «brain-drain» και να προσελκύσει γιατρούς στο ΕΣΥ, ώστε να πληρώσει τις κενές θέσεις. Έλα όμως που, όπως φαίνεται, σε κάθε προκήρυξη για επικουρικούς ελάχιστοι είναι οι γιατροί που είναι διατεθειμένοι να μαζέψουν τα μπογαλάκια τους και να μετακομίσουν σε μια απόμακρη (ή όχι και τόσο) περιοχή της χώρας.

Η λύση που επεξεργάζεται το Υπουργείο Υγείας και η Κυβέρνηση; Η εισαγωγή γιατρών!

Δεν πρόκειται για πληροφορίες, αλλά για δήλωση του ίδιου του γενικού γραμματέα Π. Γιαννουλάτου σε συνάντηση με υπηρεσιακούς παράγοντες και εκπροσώπους εργαζομένων στην Κρήτη, πριν από 5 ημέρες, όπως αναφέρει ο ιστότοπος Ygeionomikoi.

Σύμφωνα με τον κ. Γιαννουλάτο, λοιπόν, η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο της εισαγωγής ιατρών από το εξωτερικό, καθώς δεκάδες θέσεις που προκηρύχθηκαν για επικουρικούς ιατρούς σε όλη την Ελλάδα τους τελευταίους μήνες έμειναν χωρίς υποψηφίους και, τελικά, ακάλυπτες.

Βέβαια, όπως τόνισαν και συμμετέχοντες στη συνάντηση, μεγαλύτερο κίνητρο για τους γιατρούς θα αποτελούσε η προκήρυξη μόνιμων θέσεων, χαρακτηρίζοντας «ομηρία» τις επικουρικές θέσεις στο σημερινό σύστημα προσλήψεων.

Επιπλέον, εύλογα κάποιος αναρωτιέται γιατί εξετάζεται μια μονομερής αντιμετώπιση του προβλήματος, χωρίς να αναζητηθούν τρόποι να μείνουν στην Ελλάδα γιατροί που στρέφουν το βλέμα στο εξωτερικό; Αλλά ακόμα και αν τελικά επιλεγεί αυτή η λύση, άραγε τι κίνητρα θα δοθούν στους γιατρούς άλλων εθνικοτήτων να επιλέξουν την Ελλάδα και όχι κάποια άλλη χώρα του εξωτερικού; Τι είδους γιατροί θα αναζητηθούν και θα επιλέξουν να έρθουν στη χώρα μας; Αλλά και στο πιο πρακτικό κομμάτι, θα περάσουν οι γιατροί από μαθήματα ελληνικών ή θα συνεννοούνται με ασθενείς και εργαζομένους στις μονάδες υγείας στα αγγλικά;

Οι απαντήσεις αναμένονται, πιθανώς, όταν θα παρουσιαστούν τα σχέδια στους δημοσιογράφους…

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence

0

Μετά το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον που εξακολουθεί να εκδηλώνεται για το σεμινάριο «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence», το ΕΙΑΣ αποφάσισε να το επαναλάβει ώστε να καλύψει τις ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς σε αυτό το σημαντικό, εξειδικευμένο θέμα.

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016, 16:00-20:15. Εισηγήτριες του σεμιναρίου είναι η οικονομολόγος και πολιτική επιστήμων Ελπίδα Λεπενιώτη, team leader – Complaints Department, AIG Hellas, και η οικονομολόγος Διονυσία Τσιμάρα, team leader Broker Services, AIG Hellas.

Σκοπός του σεμιναρίου:

Η άριστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών είναι μονόδρομος για μια επιχείρηση. Τι συμβαίνει όμως όταν κάτι δεν πάει καλά; Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τη θέση και τη σημασία της διαχείρισης των παραπόνων μέσα στο γενικότερο πλαίσιο μιας επιτυχημένης πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών, τον σωστό χειρισμό των αιτιάσεων του πελάτη μέσα από τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες, καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουμε για να προσφέρουμε great customer service.

 Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
  • σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών, μέλη Δ.Σ., υπεύθυνους κανονιστικού ελέγχου, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό και εξωτερικό).

Κόστος συμμετοχής:

  • 70 € για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 80 € για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ.

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο 2o ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ_31.3.2016

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence

0

Μετά το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον που εξακολουθεί να εκδηλώνεται για το σεμινάριο «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence», το ΕΙΑΣ αποφάσισε να το επαναλάβει ώστε να καλύψει τις ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς σε αυτό το σημαντικό, εξειδικευμένο θέμα.

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016, 16:00-20:15. Εισηγήτριες του σεμιναρίου είναι η οικονομολόγος και πολιτική επιστήμων Ελπίδα Λεπενιώτη, team leader – Complaints Department, AIG Hellas, και η οικονομολόγος Διονυσία Τσιμάρα, team leader Broker Services, AIG Hellas.

Σκοπός του σεμιναρίου:

Η άριστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών είναι μονόδρομος για μια επιχείρηση. Τι συμβαίνει όμως όταν κάτι δεν πάει καλά; Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τη θέση και τη σημασία της διαχείρισης των παραπόνων μέσα στο γενικότερο πλαίσιο μιας επιτυχημένης πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών, τον σωστό χειρισμό των αιτιάσεων του πελάτη μέσα από τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες, καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουμε για να προσφέρουμε great customer service.

 Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
  • σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών, μέλη Δ.Σ., υπεύθυνους κανονιστικού ελέγχου, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό και εξωτερικό).

Κόστος συμμετοχής:

  • 70 € για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 80 € για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ.

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο 2o ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ_31.3.2016

Cyber Edge: Ασφάλιση έναντι ηλεκτρονικών και διαδικτυακών κινδύνων

0

του Κώστα Βούλγαρη, Financial Lines Manager της AIG στην Ελλάδα, τη Μάλτα και την Κύπρο

 

Ζούμε πλέον στην εποχή που οι ηλεκτρονικοί και διαδικτυακοί κίνδυνοι δεν αποτελούν μια θεωρητική κατάσταση, αλλά μια πραγματική απειλή για τις επιχειρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Κάθε εταιρεία που έχει παρουσία ή στηρίζει τις εργασίες της στο Διαδίκτυο ή σε ηλεκτρονικά συστήματα τόσο απλά όσο το email μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπη με αντίστοιχες περιπτώσεις. Τα περιστατικά διαρροής και απώλειας δεδομένων από εσωτερικές ή εξωτερικές επιθέσεις συνεχώς αυξάνονται, με αποτέλεσμα οι εταιρείες πλέον να αντιλαμβάνονται την επικινδυνότητα των απειλών αυτών, οι οποίες μπορούν να προκαλέσουν ανυπολόγιστες συνέπειες στην εταιρεία και την καθημερινή λειτουργία της.

Η κυβερνοτρομοκρατία, στις μέρες μας, έχει πάρει σημαντικές διαστάσεις, αποτελώντας πλέον μια παγκόσμια απειλή για έθνη και επιχειρήσεις. Όπως όλοι γνωρίζουμε, μόλις πριν λίγες ημέρες παρατηρήθηκε ένα αντίστοιχο περιστατικό στη χώρα μας, όπου μια ομάδα hackers με την ονομασία Armada Collective επιτέθηκε στα συστήματα τριών ελληνικών τραπεζών, με σκοπό να αποκομίσει μέσω εκβιασμού χρηματικό πόσο ως λύτρα, σε συνέχεια αντίστοιχης επιτυχημένης επίθεσης σε ελβετική τράπεζα. Η συγκεκριμένη επίθεση καθόλου τυχαία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί αν αναλογιστούμε ότι, μετά την εφαρμογή των capital controls στη χώρα μας, ο αριθμός των νέων χρηστών που χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες των τραπεζών ξεπερνάει τις 200 χιλιάδες. Άλλες επιχειρήσεις έχουν δει τα αρχεία τους να «κλειδώνονται» και να ζητούνται λύτρα για την αποκρυπτογράφησή τους ή ευαίσθητες εσωτερικές πληροφορίες να υποκλέπτονται με τον ίδιο σκοπό. Η «απαγωγή δεδομένων» είναι δυστυχώς κάτι που πλέον αποτελεί καθημερινό φαινόμενο παντού, και βέβαια και στην Ελλάδα.

Η απειλή αυτή δεν αφορά μόνο τις μεγάλες εταιρείες, ούτε αυτές που δεν έχουν επενδύσει αρκετά στο τμήμα ΙΤ, αλλά αφορά κάθε επιχείρηση ή οργανισμό, γιατί με την εξέλιξη της τεχνολογίας οι κίνδυνοι για μια εταιρεία γίνονται ολοένα και περισσότερο σύνθετοι, καθώς αν κάποτε έπρεπε να προστατεύσουμε τους server μιας εταιρείας από μια επίθεση, τη δεδομένη στιγμή καλούμαστε να λάβουμε υπόψη τα επαγγελματικά αλλά και προσωπικά δεδομένα που βρίσκονται σε ένα smartphone ενός εργαζομένου. Σε καμία περίπτωση όμως ο επιχειρηματικός κόσμος δεν πρέπει να αντιμετωπίζει αυτήν την τεχνολογική εξέλιξη με αρνητισμό ή φόβο, αλλά οφείλει να αναζητήσει λύσεις που θα προστατεύσουν την εκάστοτε επιχείρηση από αντίστοιχες απειλές.

Στο πλαίσιο αυτό, η AIG δημιούργησε το Cyber Edge, το πρώτο εξειδικευμένο πρόγραμμα που παρουσιάστηκε στην ελληνική αγορά για προστασία από τους ηλεκτρονικούς και διαδικτυακούς κινδύνους και τις συνέπειες της απώλειας δεδομένων, και το οποίο συνδυάζει ασφαλιστικές καλύψεις με παροχή υπηρεσιών από εξειδικευμένους συμβούλους. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με την προοπτική να ανταποκρίνεται σε μια σειρά κινδύνων που δεν μπορούν να καλυφθούν από ένα απλό συμβόλαιο αστικής ή επαγγελματικής ευθύνης.

Αναλυτικά, το Cyber Edge καλύπτει τις απαιτήσεις τρίτων που μπορεί να προκύψουν μετά από διαρροή ή αλλοίωση δεδομένων λόγω κακόβουλων επιθέσεων, αδυναμία πρόσβασης στα συστήματα του ασφαλισμένου, αποκάλυψη δεδομένων λόγω παραβίασης ή απώλεια δεδομένων από φορητές συσκευές. Επιπλέον, προβλέπεται η προαιρετική κάλυψη χρηματικών απωλειών που θα προκύψουν από διακοπή λειτουργίας των συστημάτων μιας επιχείρησης, καθώς επίσης και η κάλυψη από εκβιασμό μετά από διαρροή δεδομένων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Cyber Edge καλύπτει τη διεκπεραίωση απαραίτητης σχετικής έρευνας που θα ζητηθεί από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων και θα πρέπει να γίνει από εξειδικευμένους συμβούλους πληροφορικής, την ενημέρωση των πελατών των οποίων χάθηκαν τα δεδομένα –καθώς φυσικά και τις όποιες απαιτήσεις τους– και επίσης τα τεχνικά μέτρα για να αποκαταστήσει η εταιρεία τη λειτουργία της. Παράλληλα, παρέχει μια σειρά υπηρεσιών από εξειδικευμένους νομικούς, συμβούλους δημοσίων σχέσεων και συμβούλους ασφαλείας, που στόχο έχουν τη διαχείριση και την αποκατάσταση της εταιρικής φήμης.

Τέλος, πρέπει να τονιστεί ότι η απώλεια δεδομένων καλύπτεται ακόμη και αν γίνει με ευθύνη του εργαζομένου, εκούσια ή ακούσια.

Σε τοπικό επίπεδο, πλέον, οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως κύκλου εργασιών και τομέα δραστηριοποίησης, επενδύουν στην προστασία τους από κρούσματα παραβίασης και διαρροής δεδομένων, καθώς αντιλαμβάνονται ότι οι συγκεκριμένες απειλές αυξάνονται ολοένα και περισσότερο στη χώρα μας. Στην AIG θα συνεχίσουμε να κάνουμε βελτιώσεις στις ήδη υπάρχουσες καλύψεις, με στόχο το Cyber Edge να μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα στις ανάγκες των επιχειρήσεων.

 

Πηγή:Insurance & Reinsurance Outlook 2016

Ετοιμάζει αγωγή η Allianz εναντίον της Volkswagen για το “Dieselgate”

0

Αγωγή εναντίον της Volkswagen ετοιμάζεται να καταθέσει η Allianz μέσα στις επόμενες εβδομάδες, διεκδικώντας αποζημίωση για την μεγάλη πτώση των μετοχών της αυτοκινητοβιομηχανίας ως απόρροια του Dieselgate, δηλαδή του σκανδάλου με τις ¨πειραγμένες” μετρήσεις ρύπων στα ντιζελοκίνητα ΙΧ της VW.

Σύμφωνα με στοιχεία του Reuters, η Allianz Global Investors (AGI), ο επενδυτικός βραχίονας του ομίλου, κατέχει το 0,06% των προνομιούχων μετοχών της Volkswagen και περί τις 10.000 κοινές μετοχές και εκτιμάται ότι έχει καταγράψει απώλειες της τάξης των 8,6 εκατ. ευρώ.

Σε ανακοίνωσή της, η AGI επεσήμανε ότι δεν έχει ακόμα κινηθεί νομικά εναντίον της VW, αλλά εξετάζει το ενδεχόμενο κατάθεσης αγωγής. “Ως διαχειριστές κεφαλαίων αποτελεί καθήκον μας να υπερασπιζόμαστε τα συμφέροντα των πελατών μας..Μια πιθανή αποζημίωση θα ήταν επ’ ωφελεία των funds μας”, αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Πρόκειται για την πρώτη φορά που μεγάλος γερμανικός όμιλος στρέφεται κατά της εμβληματικής γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δίνοντας στην υπόθεση διαστάσεις.εμφυλίου. Πληροφορίες αναφέρουν ότι και άλλες γερμανικές επενδυτικές εταιρίες εξετάζουν το ενδεχόμενο να διεκδικήσουν αποζημίωση από τη  VW, ενώ κατάθεση αγωγής προανήγγειλε και το γιγαντιαίο συνταξιοδοτικό ταμείο των δασκάλων της Πολιτείας της Καλιφόρνια (CalSTRS).

Σημειώνεται ότι η Volkswagen αντιμετωπίζει ήδη δεκάδες αγωγές από ιδιώτες στη Γερμανία που διεκδικούν αποζημίωση για την μείωση της αξίας του ΙΧ τους εξαιτίας του σκανδάλου, ενώ πάνω από 500 αγωγές έχουν κατατεθεί σε βάρος της εταιρείας και στις ΗΠΑ, όπου αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο από την αμερικανική Υπηρεσία Περιβάλλοντος (EPA).

Μπορεί η ασφαλιστική αγορά να συνδράμει στην ανακούφιση των προσφύγων;

0

[starbox]

Το πρόβλημα του Προσφυγικού αποτελεί μίας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τις ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα όχι μόνο να αναδείξουν το ανθρωπιστικό τους ενδιαφέρον αλλά και να αποδείξουν στην πράξη ότι μπορούν να συνεισφέρουν στην ανακούφιση των ζωτικών προβλημάτων μεγάλων τμημάτων του πληθυσμού.

 

Μπορεί  οι πρόσφυγες – μετανάστες να μην ενδιαφέρονται (ακόμη) για ασφαλίσεις αστικής ευθύνης ή για συντάξεις αλλά σίγουρα έχουν ανάγκη από νοσοκομειακή περίθαλψη και προληπτικές εξετάσεις και βεβαίως χρειάζεται κάποια ασφάλιση στα μικρά hot spots που δημιουργούνται ανά την Ελλάδα.

 

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδας είναι σίγουρο ότι εξετάζει κάποια μορφής βοήθεια και το ίδιο και οι εταιρείες μεμονωμένα. Ωστόσο η βοήθεια αυτή θα πρέπει να δοθεί συντονισμένα και να είναι ουσιαστική. Για παράδειγμα κόβοντας ορισμένες δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων σε ακριβά ξενοδοχεία και συνεισφέροντας για παράδειγμα  το 0,1%  (1 τοις χιλίοις) της παραγωγής τους οι μεγάλες εταιρείες σε συγκεκριμένες δράσεις βοήθειας και των προσφύγων (τροφοδοσίες, υγειονομικές υπηρεσίες) αλλά και των κρατικών φορέων που συντονίζουν τις δράσεις (Λιμενικό, Αστυνομία,) οι ασφαλιστικές θα αποδείξουν ότι βρίσκονται κοντά στον Άνθρωπο σε κάθε του κατάσταση και όχι μόνο στις ημέρες ευημερίας.

 

Για επανέλθουμε στο θέμα μας, οι Ασφαλιστικές ας θυσιάσουν λίγο από την παραγωγή τους, ας μειώσουν λίγο τα μερίσματα στους βασικούς μετόχους, ας μειώσουν το budget των δημοσίων σχέσεων  προκειμένου να αναδείξουν το πραγματικά ανθρώπινο πρόσωπό τους. Κανείς δεν έχει αντίρρηση ούτε καν οι βασικοί μέτοχοι.

 

Να είστε σίγουροι ότι και σε επιχειρηματικό επίπεδο η κίνηση αυτή θα τους προβάλλει πολύ περισσότερο απ’ ότι οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Με μόνο 1 τοις χιλίοις επί της παραγωγής τους μπορεί να προσφέρουν σημαντικά στην πρωτοβάθμια περίθαλψη των χιλιάδων προσφύγων.

Θα καταφέρουν λοιπόν να βοηθήσουν στο Προσφυγικό;

 

 

 

Νέα, προσιτά νοσοκομειακά προγράμματα ΜΙΝΕΤΤΑ Top και ΜΙΝΕΤΤΑ Vital

0

Δύο νέα νοσοκομειακά προγράμματα, το MINETTA Top και το MINETTA Vital, δημιούργησε η Ευρωπαϊκή Ένωσις − Ασφάλειαι Μινέττα, ανταποκρινόμενη στην ανάγκη των ασφαλισμένων για ουσιαστική κάλυψη της υγείας τους με προσιτό κόστος.

Συγκεκριμένα, το ΜΙΝΕΤΤΑ Vital αποτελεί μια οικονομική λύση για την εξασφάλιση αξιοπρεπούς περίθαλψης σε επιλεγμένο δίκτυο ιδιωτικών νοσοκομείων και απευθύνεται σε ασφαλισμένους δημόσιου φορέα.

Το ΜΙΝΕΤΤΑ Top, πάλι, εκτός από πλήρη κάλυψη υγείας σε ένα ευρύτατο δίκτυο, με επίσης προσιτά ασφάλιστρα, προσφέρει και πλήθος προνομιακών παροχών.

Τα δύο νέα προγράμματα εμπλουτίζουν την γκάμα των προϊόντων MINETTA Life, καθιστώντας την από τις πληρέστερες στην αγορά.

Για περισσότερες πληροφορίες, απευθυνθείτε στον ασφαλιστικό σας σύμβουλο, στο www.minetta.gr ή στο 210 9309500.

 

ΑΤΕ Ασφαλιστική: Νέα, ολοκληρωμένα προγράμματα αστικής ευθύνης

0

Δύο νέα ολοκληρωμένα προγράμματα επαγγελματικής αστικής ευθύνης έθεσε από τις 3 Μαρτίου η ΑΤΕ Ασφαλιστική στη διάθεση των συνεργατών της, στηρίζοντάς τους στην ανάπτυξη νέων εργασιών και ανταποκρινόμενη στις τάσεις της αγοράς ως προς την ασφάλιση επαγγελματικών ομάδων.

Τα νέα προγράμματα αστικής ευθύνης της ΑΤΕ Ασφαλιστικής για επαγγελματίες αφορούν (α) λογιστές και (β) ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, ψυκτικούς ή τεχνικούς καυστήρων, ενώ συνδυάζουν προσιτά ασφάλιστρα, πληρότητα ασφαλιστικών καλύψεων, ανταγωνιστικές αμοιβές, υψηλή τυποποίηση και συνεχή διαθεσιμότητα μέσω του portal της εταιρείας. Αναλυτικότερα:

ate-asfalisi-logiston

Απευθύνεται Σε όλους τους πιστοποιημένους λογιστές.
Βασικά χαρακτηριστικά
  • 4 διαφορετικά όρια καλύψεων: €50.000, €100.000, €250.000, €500.000.
  • Δυνατότητα διπλασιασμού του ορίου συνολικής ευθύνης.
Ασφαλιζόμενες ευθύνες / Είδος ευθύνης Η επαγγελματική ευθύνη των πιστοποιημένων λογιστών.
Μέγιστο όριο ευθύνης / Απαλλαγή €1.000.000 / 1% επί του ορίου ευθύνης για κάθε απαίτηση.
Διάρκεια ασφάλισης Ετησίως ανανεούμενο πρόγραμμα ασφάλισης.
Ειδικές επισημάνσεις – προϋποθέσεις Η κατοχή από τον ασφαλισμένο των από τον νόμο απαιτούμενων αδειών για την άσκηση της εργασίας ή της επιχείρησής του.

Για τη δημιουργία δικαιωμάτων από την ασφάλιση είναι απαραίτητη η έκδοση των απαραίτητων φορολογικών στοιχείων (αποδείξεων ή τιμολογίων παροχής υπηρεσιών σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία).

Ασφάλιστρα
  • Ολικά ασφάλιστρα από €210/έτος.
  • Δυνατότητα διπλασιασμού του ορίου συνολικής ευθύνης, μόλις με 15% επιπλέον ασφάλιστρα.
  • Δυνατότητα εξόφλησης μέχρι και με 6 άτοκες δόσεις.
Υποστήριξη συνεργατών Το πρόγραμμα υποστηρίζεται από το portal της εταιρείας και συνοδεύεται από:

  • Ηλεκτρονική αίτηση ασφάλισης, on-line ερωτηματολόγιο ασφάλισης και αυτόματο underwriting.
  • On-line ψηφιακή αποστολή των δικαιολογητικών στον αρμόδιο κλάδο.
  • Δυνατότητα άμεσης έκδοσης και εκτύπωσης ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
  • Πλήρες on-line υποστηρικτικό υλικό.

 

ate-asfalisi-teknikon

Απευθύνεται Σε όλους τους πιστοποιημένους ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, ψυκτικούς, τεχνικούς καυστήρων.
Βασικά χαρακτηριστικά 6 διαφορετικά όρια καλύψεων: €100.000, €200.000, €300.000, €400.000, €500.000, €750.000.
Ασφαλιζόμενες ευθύνες / Είδος ευθύνης (α) Επαγγελματική ευθύνη

(β) γενική αστική ευθύνη έναντι τρίτων

(γ) ευθύνη προϊόντων

από την άσκηση του επαγγέλματος των Πιστοποιημένων Ηλεκτρολόγων, Υδραυλικών, Ψυκτικών και Τεχνητών Καυστήρων / Η από το νόμο απορρέουσα αστική ευθύνη έναντι τρίτων.

Μέγιστο όριο ευθύνης / Απαλλαγή €750.000 / €1.500 για κάθε απαίτηση.
Διάρκεια ασφάλισης Ετησίως ανανεούμενο πρόγραμμα ασφάλισης.
Ειδικές επισημάνσεις – προϋποθέσεις Η κατοχή από τον ασφαλισμένο των από τον νόμο απαιτούμενων αδειών για την άσκηση της εργασίας ή της επιχείρησής του.

Για τη δημιουργία δικαιωμάτων από την ασφάλιση είναι απαραίτητη η έκδοση των απαραίτητων φορολογικών στοιχείων (αποδείξεων ή τιμολογίων παροχής υπηρεσιών σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία).

Ασφάλιστρα
  • Ολικά ασφάλιστρα από €210/έτος.
  • Δυνατότητα εξόφλησης μέχρι και με 6 άτοκες δόσεις.
Υποστήριξη συνεργατών Το πρόγραμμα υποστηρίζεται και μέσω του portal της εταιρείας και συνοδεύεται από:

  • Ηλεκτρονική αίτηση ασφάλισης, on-line ερωτηματολόγιο ασφάλισης και αυτόματο underwriting.
  • On-line ψηφιακή αποστολή των δικαιολογητικών στον αρμόδιο κλάδο.
  • Δυνατότητα άμεσης έκδοσης και εκτύπωσης ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
  • Πλήρες on-line υποστηρικτικό υλικό.

 

Αναφερόμενος στα νέα προγράμματα αστικής ευθύνης για επαγγελματίες, ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΕ Ασφαλιστικής Ι. Χατζηιωσήφ δήλωσε: «Συνεχίζουμε τη στρατηγική μας για υποστήριξη των συνεργατών μας, με νέες υπηρεσίες και εργαλεία ανάπτυξης των εργασιών τους. Όπως είναι γνωστό, ο κλάδος της αστικής ευθύνης, λόγω της ευρύτητας που παρουσιάζει, αποτελεί σημείο αναφοράς για το σύνολο σχεδόν της ανθρώπινης δραστηριότητας. Ακόμα και στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης, η ανάγκη προστασίας του επαγγελματία, και όχι μόνο, από λάθη και παραλείψεις που μπορεί να προκαλέσουν βλάβη σε οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο, αναδεικνύει τον κλάδο της αστικής ευθύνης σε έναν από τους πλέον δυναμικούς με σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης.

»Τα νέα προγράμματα αστικής ευθύνης της ΑΤΕ Ασφαλιστικής για επαγγελματίες χαρακτηρίζονται από πληρότητα παροχών, υψηλή τυποποίηση και ιδιαίτερα προσιτά ασφάλιστρα, “θωρακίζοντας” τους ασφαλισμένους από την υποχρέωση αποκατάστασης ζημιών σε τρίτους που προκαλούνται κατά την εκτέλεση της εργασίας τους. Είμαστε σίγουροι ότι οι συνεργάτες μας θα αξιοποιήσουν τα νέα προγράμματα, που τους παρέχουν ανταγωνιστικές αμοιβές, καθώς και δυνατότητα να διευρύνουν το χαρτοφυλάκιο και το πελατολόγιό τους, με άμεσο και αυτοματοποιημένο τρόπο, μέσω του portal της εταιρείας».

ΑΤΕ Ασφαλιστική: Νέα, ολοκληρωμένα προγράμματα αστικής ευθύνης

0

Δύο νέα ολοκληρωμένα προγράμματα επαγγελματικής αστικής ευθύνης έθεσε από τις 3 Μαρτίου η ΑΤΕ Ασφαλιστική στη διάθεση των συνεργατών της, στηρίζοντάς τους στην ανάπτυξη νέων εργασιών και ανταποκρινόμενη στις τάσεις της αγοράς ως προς την ασφάλιση επαγγελματικών ομάδων.

Τα νέα προγράμματα αστικής ευθύνης της ΑΤΕ Ασφαλιστικής για επαγγελματίες αφορούν (α) λογιστές και (β) ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, ψυκτικούς ή τεχνικούς καυστήρων, ενώ συνδυάζουν προσιτά ασφάλιστρα, πληρότητα ασφαλιστικών καλύψεων, ανταγωνιστικές αμοιβές, υψηλή τυποποίηση και συνεχή διαθεσιμότητα μέσω του portal της εταιρείας. Αναλυτικότερα:

ate-asfalisi-logiston

Απευθύνεται Σε όλους τους πιστοποιημένους λογιστές.
Βασικά χαρακτηριστικά
  • 4 διαφορετικά όρια καλύψεων: €50.000, €100.000, €250.000, €500.000.
  • Δυνατότητα διπλασιασμού του ορίου συνολικής ευθύνης.
Ασφαλιζόμενες ευθύνες / Είδος ευθύνης Η επαγγελματική ευθύνη των πιστοποιημένων λογιστών.
Μέγιστο όριο ευθύνης / Απαλλαγή €1.000.000 / 1% επί του ορίου ευθύνης για κάθε απαίτηση.
Διάρκεια ασφάλισης Ετησίως ανανεούμενο πρόγραμμα ασφάλισης.
Ειδικές επισημάνσεις – προϋποθέσεις Η κατοχή από τον ασφαλισμένο των από τον νόμο απαιτούμενων αδειών για την άσκηση της εργασίας ή της επιχείρησής του.

Για τη δημιουργία δικαιωμάτων από την ασφάλιση είναι απαραίτητη η έκδοση των απαραίτητων φορολογικών στοιχείων (αποδείξεων ή τιμολογίων παροχής υπηρεσιών σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία).

Ασφάλιστρα
  • Ολικά ασφάλιστρα από €210/έτος.
  • Δυνατότητα διπλασιασμού του ορίου συνολικής ευθύνης, μόλις με 15% επιπλέον ασφάλιστρα.
  • Δυνατότητα εξόφλησης μέχρι και με 6 άτοκες δόσεις.
Υποστήριξη συνεργατών Το πρόγραμμα υποστηρίζεται από το portal της εταιρείας και συνοδεύεται από:

  • Ηλεκτρονική αίτηση ασφάλισης, on-line ερωτηματολόγιο ασφάλισης και αυτόματο underwriting.
  • On-line ψηφιακή αποστολή των δικαιολογητικών στον αρμόδιο κλάδο.
  • Δυνατότητα άμεσης έκδοσης και εκτύπωσης ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
  • Πλήρες on-line υποστηρικτικό υλικό.

 

ate-asfalisi-teknikon

Απευθύνεται Σε όλους τους πιστοποιημένους ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, ψυκτικούς, τεχνικούς καυστήρων.
Βασικά χαρακτηριστικά 6 διαφορετικά όρια καλύψεων: €100.000, €200.000, €300.000, €400.000, €500.000, €750.000.
Ασφαλιζόμενες ευθύνες / Είδος ευθύνης (α) Επαγγελματική ευθύνη

(β) γενική αστική ευθύνη έναντι τρίτων

(γ) ευθύνη προϊόντων

από την άσκηση του επαγγέλματος των Πιστοποιημένων Ηλεκτρολόγων, Υδραυλικών, Ψυκτικών και Τεχνητών Καυστήρων / Η από το νόμο απορρέουσα αστική ευθύνη έναντι τρίτων.

Μέγιστο όριο ευθύνης / Απαλλαγή €750.000 / €1.500 για κάθε απαίτηση.
Διάρκεια ασφάλισης Ετησίως ανανεούμενο πρόγραμμα ασφάλισης.
Ειδικές επισημάνσεις – προϋποθέσεις Η κατοχή από τον ασφαλισμένο των από τον νόμο απαιτούμενων αδειών για την άσκηση της εργασίας ή της επιχείρησής του.

Για τη δημιουργία δικαιωμάτων από την ασφάλιση είναι απαραίτητη η έκδοση των απαραίτητων φορολογικών στοιχείων (αποδείξεων ή τιμολογίων παροχής υπηρεσιών σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία).

Ασφάλιστρα
  • Ολικά ασφάλιστρα από €210/έτος.
  • Δυνατότητα εξόφλησης μέχρι και με 6 άτοκες δόσεις.
Υποστήριξη συνεργατών Το πρόγραμμα υποστηρίζεται και μέσω του portal της εταιρείας και συνοδεύεται από:

  • Ηλεκτρονική αίτηση ασφάλισης, on-line ερωτηματολόγιο ασφάλισης και αυτόματο underwriting.
  • On-line ψηφιακή αποστολή των δικαιολογητικών στον αρμόδιο κλάδο.
  • Δυνατότητα άμεσης έκδοσης και εκτύπωσης ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
  • Πλήρες on-line υποστηρικτικό υλικό.

 

Αναφερόμενος στα νέα προγράμματα αστικής ευθύνης για επαγγελματίες, ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΕ Ασφαλιστικής Ι. Χατζηιωσήφ δήλωσε: «Συνεχίζουμε τη στρατηγική μας για υποστήριξη των συνεργατών μας, με νέες υπηρεσίες και εργαλεία ανάπτυξης των εργασιών τους. Όπως είναι γνωστό, ο κλάδος της αστικής ευθύνης, λόγω της ευρύτητας που παρουσιάζει, αποτελεί σημείο αναφοράς για το σύνολο σχεδόν της ανθρώπινης δραστηριότητας. Ακόμα και στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης, η ανάγκη προστασίας του επαγγελματία, και όχι μόνο, από λάθη και παραλείψεις που μπορεί να προκαλέσουν βλάβη σε οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο, αναδεικνύει τον κλάδο της αστικής ευθύνης σε έναν από τους πλέον δυναμικούς με σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης.

»Τα νέα προγράμματα αστικής ευθύνης της ΑΤΕ Ασφαλιστικής για επαγγελματίες χαρακτηρίζονται από πληρότητα παροχών, υψηλή τυποποίηση και ιδιαίτερα προσιτά ασφάλιστρα, “θωρακίζοντας” τους ασφαλισμένους από την υποχρέωση αποκατάστασης ζημιών σε τρίτους που προκαλούνται κατά την εκτέλεση της εργασίας τους. Είμαστε σίγουροι ότι οι συνεργάτες μας θα αξιοποιήσουν τα νέα προγράμματα, που τους παρέχουν ανταγωνιστικές αμοιβές, καθώς και δυνατότητα να διευρύνουν το χαρτοφυλάκιο και το πελατολόγιό τους, με άμεσο και αυτοματοποιημένο τρόπο, μέσω του portal της εταιρείας».