back to top
27.5 C
Athens
Πέμπτη 14 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1702

Γιατί ασφαλίζει κάποιος το όχημά του στην ΑΧΑ;

0

Αποστολή των ανθρώπων της ΑΧΑ είναι να προσφέρουν υπηρεσίες που θα βοηθήσουν τους πελάτες της εταιρείας να ζουν πιο ξέγνοιαστοι. Για τον σκοπό αυτό η στρατηγική για την ασφάλιση αυτοκινήτου αφορά ενέργειες πρόληψης, έγκαιρης και ολοκληρωμένης κάλυψης τη στιγμή της ανάγκης και επιβράβευσης προς τους πελάτες που επιλέγουν την ΑΧΑ.

Στον τομέα της πρόληψης και βελτίωσης των συνθηκών κυκλοφορίας η εταιρεία έχει δημιουργήσει στρατηγική συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς». Μέσα από αυτή, έχουν εκπαιδευτεί μέχρι σήμερα 25.000 μαθητές ηλικίας 13-18 ετών σε όλη την Ελλάδα. Παράλληλα, έχει προχωρήσει σε συνεργασία με τη σχολή ασφαλούς, τεχνικής και αγωνιστικής οδήγησης Driving Academy, μέσα από την οποία έχουν μέχρι σήμερα εκπαιδευτεί πελάτες, συνεργάτες από όλα τα δίκτυα διανομής και εργαζόμενοι της εταιρείας.

Οι άνθρωποι της ΑΧΑ εστιάζουν το ενδιαφέρον τους στην υψηλή αξία και στο επίπεδο των υπηρεσιών που λαμβάνουν οι ασφαλισμένοι, στην καλύτερη δυνατή σχέση αξίας/κόστους. Οι πελάτες έχουν την ευελιξία να επιλέξουν ανάμεσα από 3 προγράμματα ασφάλισης (Classic, Extra, Premium), με το 90% των αποζημιώσεων να ολοκληρώνονται σε διάστημα 20 ημερών και τους ασφαλισμένους να μπορούν να επισκέπτονται ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων συνεργείων για την απευθείας εξόφληση εξόδων από την ΑΧΑ, χωρίς να χρειάζεται οι ίδιοι να εκταμιεύουν χρήματα. Χάρις στα παραπάνω το 91% των πελατών που ασφαλίζουν το όχημά τους στην ΑΧΑ δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη διαδικασία αποζημίωσης.

Η σχέση αξίας/κόστους βελτιώνεται ακόμα περισσότερο μέσα από τις μειώσεις ασφαλίστρων που αφορούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά οδηγών, οχημάτων και γεωγραφικών περιοχών, καθώς και στην επιβράβευση πιστών πελατών της ΑΧΑ με την έκπτωση κατοικίας και αυτοκινήτου 7,5% και, επιπλέον, έκπτωση για το 2ο και 3ο έτος ασφάλισης. Οι ασφαλισμένοι έχουν τη δυνατότητα να καταβάλουν τα ασφάλιστρά τους σε 12 μηνιαίες άτοκες δόσεις και, εάν χρησιμοποιούν κάρτα Bonus πόντων της Alpha Bank, μπορούν να μειώσουν το ποσό των ασφαλίστρων τους έως και 100%. Την ίδια στιγμή η ΑΧΑ, συμμετέχοντας ως μεγάλος συνεργάτης στο πρόγραμμα επιβράβευσης Bonus πόντων, προσφέρει 4 Bonus πόντους για κάθε 1 ευρώ ασφαλίστρου που πληρώνεται με την κάρτα.

Οι άνθρωποι της ΑΧΑ ήταν οι πρώτοι στην ασφαλιστική αγορά της Ελλάδας που απάντησαν στην ανάγκη των ασφαλισμένων να καταβάλλουν λιγότερα ασφάλιστρα αν δεν κινούνται πολύ με το όχημά τους. Έτσι, δημιούργησαν το πρόγραμμα επιβράβευσης «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» μέσα από το οποίο οι πελάτες κερδίζουν έως και 20% έκπτωση, εάν καλύπτουν μέχρι 5.000 χιλιόμετρα στη διάρκεια του έτους ασφάλισης.

Δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην άμεση και εύκολη επικοινωνία με τους πελάτες, η ΑΧΑ έχει δώσει στην αγορά το στίγμα της σωστής επικοινωνίας. Αυτή επιτυγχάνεται μέσω του δικτύου ασφαλιστών, μέσα από τις γραμμές εξυπηρέτησης πελατών που απαντούν 84% των κλήσεων σε 60 δευτερόλεπτα όσο και ηλεκτρονικά μέσα από την εφαρμογή MyAXA, όπου οι ασφαλισμένοι έχουν πρόσβαση σε όλα τους τα έγγραφα 24 ώρες το 24ωρο. Παράλληλα, έχει δοθεί προσοχή στο να μπορούν οι ασφαλισμένοι να καταλάβουν εύκολα και γρήγορα, μέσα από απλή γλώσσα τους όρους της ασφάλισης, τις καλύψεις και τους περιορισμούς του ασφαλιστηρίου τους.

Με τα προγράμματα και τις στρατηγικές της ενέργειες στον τομέα αυτοκινήτου, η ΑΧΑ επενδύει στη δημιουργία μακροχρόνιων δεσμών με τους πελάτες της, στοχεύοντας να μεγιστοποιεί την ικανοποίησή τους και την εμπιστοσύνη τους για τις υπηρεσίες υψηλού επιπέδου που λαμβάνουν.

Γιατί ασφαλίζει κάποιος το όχημά του στην ΑΧΑ;

0

Αποστολή των ανθρώπων της ΑΧΑ είναι να προσφέρουν υπηρεσίες που θα βοηθήσουν τους πελάτες της εταιρείας να ζουν πιο ξέγνοιαστοι. Για τον σκοπό αυτό η στρατηγική για την ασφάλιση αυτοκινήτου αφορά ενέργειες πρόληψης, έγκαιρης και ολοκληρωμένης κάλυψης τη στιγμή της ανάγκης και επιβράβευσης προς τους πελάτες που επιλέγουν την ΑΧΑ.

Στον τομέα της πρόληψης και βελτίωσης των συνθηκών κυκλοφορίας η εταιρεία έχει δημιουργήσει στρατηγική συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς». Μέσα από αυτή, έχουν εκπαιδευτεί μέχρι σήμερα 25.000 μαθητές ηλικίας 13-18 ετών σε όλη την Ελλάδα. Παράλληλα, έχει προχωρήσει σε συνεργασία με τη σχολή ασφαλούς, τεχνικής και αγωνιστικής οδήγησης Driving Academy, μέσα από την οποία έχουν μέχρι σήμερα εκπαιδευτεί πελάτες, συνεργάτες από όλα τα δίκτυα διανομής και εργαζόμενοι της εταιρείας.

Οι άνθρωποι της ΑΧΑ εστιάζουν το ενδιαφέρον τους στην υψηλή αξία και στο επίπεδο των υπηρεσιών που λαμβάνουν οι ασφαλισμένοι, στην καλύτερη δυνατή σχέση αξίας/κόστους. Οι πελάτες έχουν την ευελιξία να επιλέξουν ανάμεσα από 3 προγράμματα ασφάλισης (Classic, Extra, Premium), με το 90% των αποζημιώσεων να ολοκληρώνονται σε διάστημα 20 ημερών και τους ασφαλισμένους να μπορούν να επισκέπτονται ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων συνεργείων για την απευθείας εξόφληση εξόδων από την ΑΧΑ, χωρίς να χρειάζεται οι ίδιοι να εκταμιεύουν χρήματα. Χάρις στα παραπάνω το 91% των πελατών που ασφαλίζουν το όχημά τους στην ΑΧΑ δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη διαδικασία αποζημίωσης.

Η σχέση αξίας/κόστους βελτιώνεται ακόμα περισσότερο μέσα από τις μειώσεις ασφαλίστρων που αφορούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά οδηγών, οχημάτων και γεωγραφικών περιοχών, καθώς και στην επιβράβευση πιστών πελατών της ΑΧΑ με την έκπτωση κατοικίας και αυτοκινήτου 7,5% και, επιπλέον, έκπτωση για το 2ο και 3ο έτος ασφάλισης. Οι ασφαλισμένοι έχουν τη δυνατότητα να καταβάλουν τα ασφάλιστρά τους σε 12 μηνιαίες άτοκες δόσεις και, εάν χρησιμοποιούν κάρτα Bonus πόντων της Alpha Bank, μπορούν να μειώσουν το ποσό των ασφαλίστρων τους έως και 100%. Την ίδια στιγμή η ΑΧΑ, συμμετέχοντας ως μεγάλος συνεργάτης στο πρόγραμμα επιβράβευσης Bonus πόντων, προσφέρει 4 Bonus πόντους για κάθε 1 ευρώ ασφαλίστρου που πληρώνεται με την κάρτα.

Οι άνθρωποι της ΑΧΑ ήταν οι πρώτοι στην ασφαλιστική αγορά της Ελλάδας που απάντησαν στην ανάγκη των ασφαλισμένων να καταβάλλουν λιγότερα ασφάλιστρα αν δεν κινούνται πολύ με το όχημά τους. Έτσι, δημιούργησαν το πρόγραμμα επιβράβευσης «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» μέσα από το οποίο οι πελάτες κερδίζουν έως και 20% έκπτωση, εάν καλύπτουν μέχρι 5.000 χιλιόμετρα στη διάρκεια του έτους ασφάλισης.

Δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην άμεση και εύκολη επικοινωνία με τους πελάτες, η ΑΧΑ έχει δώσει στην αγορά το στίγμα της σωστής επικοινωνίας. Αυτή επιτυγχάνεται μέσω του δικτύου ασφαλιστών, μέσα από τις γραμμές εξυπηρέτησης πελατών που απαντούν 84% των κλήσεων σε 60 δευτερόλεπτα όσο και ηλεκτρονικά μέσα από την εφαρμογή MyAXA, όπου οι ασφαλισμένοι έχουν πρόσβαση σε όλα τους τα έγγραφα 24 ώρες το 24ωρο. Παράλληλα, έχει δοθεί προσοχή στο να μπορούν οι ασφαλισμένοι να καταλάβουν εύκολα και γρήγορα, μέσα από απλή γλώσσα τους όρους της ασφάλισης, τις καλύψεις και τους περιορισμούς του ασφαλιστηρίου τους.

Με τα προγράμματα και τις στρατηγικές της ενέργειες στον τομέα αυτοκινήτου, η ΑΧΑ επενδύει στη δημιουργία μακροχρόνιων δεσμών με τους πελάτες της, στοχεύοντας να μεγιστοποιεί την ικανοποίησή τους και την εμπιστοσύνη τους για τις υπηρεσίες υψηλού επιπέδου που λαμβάνουν.

Να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες το σύνολο της αγοράς

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Η δήλωση του προέδρου της Εθνικής Ασφαλιστικής , Χριστόφορου Σαρδελή, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου πωλήσεων ,  ότι «η Εθνική Ασφαλιστική και τώρα στήριξε την ασφαλιστική αγορά που την χρειάστηκε  και παραμένει  παρούσα στις  εξελίξεις» ουσιαστικά φωτογραφίζει και την εξέλιξη με την International Life.  Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες , η Εθνική Ασφαλιστική έχει ξεχωρίσει τα  συμβόλαια που θα απορροφήσει (περίπου το 80-90% του χαρτοφυλακίου) και αναμένεται να ολοκληρωθεί η ιστορία μέχρι τις αρχές Ιουλίου.  Η Εθνική Ασφαλιστική έδειξε παρούσα στις εξελίξεις αλλά το ερώτημα είναι τι γίνεται με τις άλλες εταιρείες Ζωής;  Γιατί δεν διεκδίκησε κάποιος ένα κομμάτι από το χαρτοφυλάκιο;  Οι ξένες πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στο υπόλοιπο μεγάλο μέρος  του κλάδου ζωής και υγείας στην Ελλάδα θα πρέπει να φανούν πιο τολμηρές στις αποφάσεις τους και να πάρουν πρωτοβουλίες στις δύσκολες καταστάσεις. Έχουν και   τα κεφάλαια και την τεχνογνωσία να διαχειριστούν προβλήματα.  Αρκεί να καταλάβουν ότι τα προβλήματα μίας εταιρείας  μπορεί να γίνουν προβλήματα της αγοράς εάν δεν ενεργήσουν.   Η ασφαλιστική αγορά στη φάση που διανύουμε χρειάζεται παραγωγική αλληλεγγύη και όχι μόνο στείρο ανταγωνισμό.

Και μιας που αναφέραμε το θέμα του ανταγωνισμού,  η κόντρα για το ΤΕΑ-ΕΑΠΑΕ  δείχνει ότι ακόμα και τα βιώσιμα (και εύρωστα ταμεία) μπορούν να κινδυνεύσουν εάν μπουν στην διελκυνστίνδα του ανταγωνισμού.  Μέσα στην εβδομάδα πάντως θα υπάρξουν ανακοινώσεις που θα δρομολογήσουν εξελίξεις

Σε ότι αφορά το σήριαλ  ΑΤΕ Ασφαλιστικής- Ergo  , «ουδέν νεώτερο» από το μετωπο του Ντύσσελντορφ.  Η ιστορία έχει αρχίσει να κουράζει , αφού τα τεχνικά προσκόμματα και οι έλεγχοι των γερμανών ξεπερνούν χρονικά κάθε περίπτωση.  Μία εξαγορά που μπορούσε να ολοκληρωθεί μέσα σε 4-6 μήνες  έχει φτάσει σχεδόν τα 2 χρόνια.  Πως μπορεί  να φτιάξει business plan το management, πως θα κινηθούν οι πωλήσεις , τι να κάνουν οι εργαζόμενοι ;   Eυτυχώς που υπάρχει και η Τράπεζα Πειραιώς που σηκώνει το βάρος της καθυστέρησης.

Νέα εφαρμογή για οδηγούς από την AXA

0

Ιδιαίτερα δραστήρια στην ανάπτυξη καινοτόμων και χρηστικών εφαρμογών (apps) για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της αποδεικνύεται η γαλλική ΑΧΑ. Τελευταίο της «έργο» στον τομέα αυτό είναι η AXA Drive v2, δηλαδή η βελτιωμένη έκδοση του AXA Drive, της εφαρμογής που δημιούργησε ο όμιλος με στόχο να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες για να βοηθήσει τους οδηγούς να αναλύσουν, να κατανοήσουν και να βελτιώσουν την οδηγική τους συμπεριφορά.

Η αρχική εκδοχή (που κυκλοφόρησε το 2013) ενσωμάτωνε μια υπηρεσία ανάλυσης οδηγικής συμπεριφοράς, μετρώντας τις επιταχύνσεις, τα φρεναρίσματα και τις προσπεράσεις. Οι οδηγοί μπορούσαν στη συνέχεια να κοινοποιήσουν τα αποτελέσματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 2015 οι ομάδες της ΑΧΑ άρχισαν να αναλύουν το feedback που λάμβαναν από τους οδηγούς. Ως αποτέλεσμα, η εφαρμογή που αρχικά σχεδιάστηκε ως «παιχνίδι», όπου οι χρήστες προσπαθούσαν να βελτιώσουν το οδηγικό τους σκορ, μετεξελίχθηκε σε εφαρμογή που προσφέρει στους οδηγούς συστάσεις για να οδηγούν με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Η εφαρμογή διαθέτει βάση δεδομένων με πάνω από 600 προσωποποιημένες συστάσεις, τα οποία επιλέγει με γνώμονα τις συνθήκες οδήγησης. Το περιβάλλον της (interface) είναι διαδραστικό, επιτρέποντας στους χρήστες να βαθμολογούν τις συστάσεις. Η ΑΧΑ Drive 2 εστιάζεται στην πρόληψη ατυχημάτων και στην ικανοποίηση του πελάτη. Το νέο προϊόν λανσαρίστηκε στις 26 Μαΐου στο Βέλγιο, στην Ελβετία και στο Λουξεμβούργο, και θα είναι σύντομα διαθέσιμο και σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Μέχρι τότε, μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο εδώ: https://axadrive.axa.com/

WayGuard: Άρωμα… γυναίκας

Την ίδια στιγμή, η ΑΧΑ Γερμανίας προωθεί μια νέα εφαρμογή ειδικά σχεδιασμένη για τις γυναίκες, τη WayGuard. Πρόκειται για εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα που μεταδίδει το γεωγραφικό στίγμα του χρήστη σε ένα κέντρο συντονισμού, το οποίο σε περίπτωση ανάγκης ειδοποιεί τις κατάλληλες υπηρεσίες διάσωσης.

Η εφαρμογή περιλαμβάνει επίσης πρόσθετες υπηρεσίες, όπως δυνατότητα συνομιλίας (chat), που επιτρέπει στους χρήστες να συνομιλούν με γνωστά τους πρόσωπα και να τους ενημερώνουν για τη θέση τους, καθώς για το ότι επέστρεψαν με ασφάλεια στο σπίτι. Παρέχει, τέλος, συμβουλές πρόληψης για την αποφυγή παρενοχλήσεων.

Διήμερο ενημέρωσης και πρόληψης για τον καρκίνο του παχέως εντέρου

0

Στην Ελλάδα περισσότεροι από 5.000 συμπολίτες μας νοσούν κάθε χρόνο από καρκίνο παχέος εντέρου και πάνω από 2.500 χάνουν τη ζωή τους. Ταυτόχρονα, το κόστος αντιμετώπισης του καρκίνου παχέος εντέρου ανά ασθενή είναι ιδιαίτερα υψηλό στη χώρα μας και ξεπερνά συνολικά (Εθνικό Σύστημα Υγείας και ιδιωτικός τομέας) τα 70.000.000 ευρώ κατ’ έτος, γεγονός που καθιστά ακόμα πιο επιτακτική ανάγκη την πρόληψη της νόσου.

Για τους λόγους αυτούς, η Επιτροπή για την Πρόληψη του Καρκίνου Παχέος Εντέρου επισημαίνει πως πρέπει να γίνει συνείδηση σε όλους τους Έλληνες ότι η συγκεκριμένη ασθένεια μπορεί να προληφθεί και ότι η κολονοσκόπηση σώζει ζωές. Με στόχο, λοιπόν, να κινητοποιήσει το κοινό για τη δυνατότητα πρόληψης της συγκεκριμένης νόσου, η Επιτροπή διοργανώνει διήμερο ενημέρωσης του κοινού την Παρασκευή 10 και το Σάββατο 11 Ιουνίου στον Πειραιά, στην Πλατεία Δημοτικού Θεάτρου.

Στην ανοιχτή εναρκτήρια εκδήλωση, την Παρασκευή στις 11:00 το πρωί στην Κεντρική αίθουσα του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, εκπρόσωποι της Επιτροπής και της Ελληνικής Γαστρεντερολογικής Εταιρείας (ΕΓΕ) μίλησαν στο κοινό για τη σημασία της πρόληψης και ιδιαίτερα της κολονοσκόπησης σε άτομα άνω των 50 ετών, η οποία  μπορεί πραγματικά να σώσει τη ζωή αρκετών συνανθρώπων μας από τον τρίτο συχνότερο και τρίτο πιο θανατηφόρο καρκίνο παγκοσμίως.

Στη συνέχεια, και καθ’ όλη τη διάρκεια του διημέρου, από τις 10:00 το πρωί έως τις 6:00 το απόγευμα, το κοινό έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί σε ειδική κατασκευή-ομοίωμα του εντέρου που θα είναι τοποθετημένη στην Πλατεία Δημοτικού Θεάτρου και να ενημερωθεί από ιατρούς-γαστρεντερολόγους για τον καρκίνο παχέος εντέρου και τη δυνατότητα πρόληψής του.

Η συγκεκριμένη δράση, που τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Πειραιά και του Ιατρικού Συλλόγου Πειραιά, εντάσσεται στην καμπάνια που έχει εγκαινιάσει από το 2015 η Επιτροπή για την Πρόληψη του Καρκίνου Παχέος Εντέρου, με κεντρικό σύνθημα «Ενημερώσου – Δράσε – Πρόλαβε τον Καρκίνο Παχέος Εντέρου – Η κολονοσκόπηση σου σώζει τη ζωή», και η οποία έχει ως στόχο να κινητοποιήσει άνδρες και γυναίκες άνω των 50 ετών (πάνω από 4 εκατομμύρια) στη χώρα μας να εντάξουν την κολονοσκόπηση στον τακτικό ιατρικό έλεγχό τους.

Φάρμακο τεχνητής νοημοσύνης «φρενάρει» τον καρκίνο

0

Τα φάρμακα του μέλλοντος μπορεί να αποδειχθούν πιο «έξυπνα» από τον καρκίνο χάρη στην αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης στην ανάπτυξή τους. Τα στοιχεία από την αρχική κλινική δοκιμή του πρώτου τέτοιου φαρμάκου δείχνουν ότι μπορεί να επιβραδύνει την ανάπτυξη των καρκινικών όγκων.

Η σχετική ανακοίνωση από ερευνητές της αμερικανικής εταιρείας βιοτεχνολογίας Berg έγινε σε συνέδριο της Αμερικανικής Εταιρείας Κλινικής Ογκολογίας, σύμφωνα με το BBC. Το πιλοτικό φάρμακο με την κωδική ονομασία ΒΡΜ31510, που συρρίκνωσε μερικούς όγκους κατά το ένα τέταρτο περίπου, θα δοκιμασθεί πλέον σε μεγαλύτερες κλινικές δοκιμές. Σε αυτή την πρώτη φάση ελέγχθηκε για την τοξικότητά του, αλλά ήδη έδειξε ενθαρρυντικές ενδείξεις ότι έχει θεραπευτικές δυνατότητες.

Οι επιστήμονες της Berg έχουν τροφοδοτήσει με πλήθος βιοϊατρικών δεδομένων έναν υπερυπολογιστή με πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης, αφήνοντάς τον να προτείνει νέα φάρμακα που θα μπορούσαν να μετατρέψουν τα καρκινικά κύτταρα ξανά σε υγιή. Ο δρ Νίβεν Ναρέν διέβλεψε ότι, αν και ακόμη είναι οι πολύ πρώτες μέρες για τα φάρμακα τεχνητής νοημοσύνης, το μέλλον τους ανήκει. «Το “πάντρεμα” της βιολογίας με τους υπερυπολογιστές θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε τη βάση του καρκίνου σε μεγαλύτερο βάθος, πράγμα που θα μας επιτρέψει να αναπτύξουμε νέα φάρμακα και να αποφασίσουμε σε ποιους ασθενείς θα τα δώσουμε, ώστε να αυξήσουμε την επιβίωσή τους» είπε ο ίδιος.

Έτσι, στην αναδυόμενη εποχή της εξατομικευμένης ιατρικής οι υπολογιστές μπορεί να έχουν τον πρώτο λόγο και όχι οι γιατροί.

Στη Μυτιλήνη σήμερα ο Ανδρέας Ξανθός

0
Ανδρέας Ξανθός

Επίσκεψη στο ΠΕΔΥ και στο Γενικό Νοσοκομείο Μυτιλήνης «Βοστάνειο» πραγματοποιεί σήμερα Παρασκευή ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός.

Ο κ. Ξανθός συναντήθηκε με τη διοίκηση και τους εργαζόμενους του νοσοκομείου, όπου είχαν προσκληθεί εκπρόσωποι του Φαρμακευτικού Συλλόγου Μυτιλήνης, του Ιατρικού Συλλόγου του νησιού και της Ένωσης Γιατρών του ΕΣΥ. Στη συνέχεια ο υπουργός Υγείας είχε συνάντηση με τον δήμαρχο Μυτιλήνης Σπύρο Γαληνό.

Ύστερα από συνέντευξη τύπου, ο Υπουργός θα έχει συνάντηση με τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Μυτιλήνης, ενώ το βράδυ θα πραγματοποιηθεί ανοικτή συζήτηση για τις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις στο ξενοδοχείο «Ηλιοτρόπιο».

Το Σάββατο ο Α. Ξανθός θα πραγματοποιήσει περιοδεία στην Καλλονή και επίσκεψη στο Κέντρο Υγείας της πόλης. Στις 14:00 θα έχει γεύμα εργασίας με τους Συλλόγους Εθελοντών Αιμοδοτών Μυτιλήνης.

Πιέσεις για το θεσμικό πλαίσιο Solvency II από μεγάλα ευρωπαϊκά συστήματα

0

Πιέσεις ώστε να χαλαρώσει η νομοθεσία που συγκροτεί το θεσμικό πλαίσιο περί Solvency II, ασκούν μεγάλα ευρωπαϊκά συστήματα στα αρμόδια κοινοτικά όργανα, επικαλούμενα την αφόρητη όπως χαρακτηρίζουν γραφειοκρατία την οποία έχει επιφέρει το νέο εποπτικό περιβάλλον στην ασφαλιστική αγορά, αλλά και την εξοντωτική αυστηρότητα με την οποία αντιμετωπίζεται ο κλάδος στις ασφαλίσεις Ζωής.

 Όπως σημειώνεται ειδικότερα, οι εταιρείες έχουν επωμιστεί δυσβάστακτα βάρη στις ασφαλίσεις Ζωής και ειδικότερα στα ισόβια προϊόντα Υγείας που συνδυάζονται με επενδυτικά προγράμματα. «Τα υπερβολικά υψηλά αποθέματα τα οποία καλούνται να συγκεντρώσουν οι ασφαλιστικές ώστε να «ισοφαρίσουν» τα μακροπρόθεσμα συμβόλαια απόδοσης και οι εγγυήσεις ισοσκελισμού του ενεργητικού με το παθητικό είναι υπερβολικές, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για επενδυτικά προγράμματα τα οποία έρχονται από το μακρινό παρελθόν και προβλέπουν εγγυημένες αποδόσεις 5%» τονίζεται χαρακτηριστικά.

 Μάλιστα, τα προβλήματα των εταιρειών δεν σταματούν εδώ. Σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς «οι αρμόδιες τοπικές αρχές ζητούν κάθε χρόνο… τόνους στοιχείων, οικονομικών ή άλλων, που κάνεις δεν μπορεί να διανοηθεί ότι είναι δυνατή η επεξεργασία τους». Τα ίδια στελέχη προσθέτουν ότι η διαδικασία συλλογής και αποστολής τους κοστίζει ακριβά στις ασφαλιστικές εταιρείες, σε μια περίοδο κατά την οποία στο σύνολό του ο κλάδος αναζητεί τρόπους να περικόψει τα λειτουργικά του κόστη.

 Φυσικά, ανάλογα προβλήματα αντιμετωπίζουν και οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα, αρκετές από τις οποίες έχουν θέσει σειρά προβληματισμών τους στην Τράπεζα της Ελλάδας, ζητώντας να μεταφέρει τα σχετικά μηνύματα στα κεντρικά εποπτικά όργανα της Ε.Ε.

Στην Πάτρα η 15η Ημερίδα του insuranceforum.gr

0

Το insuranceforum.gr και η Insurance Innovation συνεχίζουν την ενημέρωση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών σε όλη τη χώρα και για δεύτερη χρονιά επισκέπτονται την Πάτρα, προκειμένου να ενημερώσουν την τοπική ασφαλιστική αγορά για τις εξελίξεις στη διαμεσολάβηση.

Έτσι, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές της Πάτρας και των γύρω πόλεων θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν για τα προβλήματα της τοπικής αγοράς, αλλά και να δώσουν το στίγμα των εξελίξεων, στη 15η Ημερίδα του insuranceforum.gr, που θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με την Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών ΝΔ Ελλάδος την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016, 17.00-21.00, στο Porto Rio Hotel, με θέμα «Οι εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά και η εφαρμογή του Solvency IIΕταιρείες και διαμεσολαβητές μπροστά σε νέα δεδομένα».

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η ασφαλιστική αγορά λειτουργεί από την 1η Ιανουαρίου 2016 εντός του νέου πλαισίου Solvency II, υιοθετώντας ένα ενιαίο σύστημα υπολογισμού των κεφαλαιακών απαιτήσεων των ασφαλιστικών εταιρειών. Η εφαρμογή του νέου πλαισίου, το οποίο αντικατέστησε πλήρως το επί πολλά χρόνια ισχύον σύστημα, αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τον κλάδο, ο οποίος καλείται να αλλάξει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας του.

Επηρεάζονται μόνο οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις; Υπάρχει ενιαία βούληση να αποβληθούν από την αγορά κακές πρακτικές του παρελθόντος, όπως οι μαύροι κωδικοί και οι αθέμιτες πρακτικές; Μέχρι πού θα φθάσει ο ανταγωνισμός στον κλάδο αυτοκινήτων; Ποιος ωφελείται και ποιος βλάπτεται; Πώς έχουν μεταβληθεί οι καταναλωτικές συμπεριφορές στο πλαίσιο της οικονομικής ύφεσης; Οι συνενώσεις ασφαλιστικών επιχειρήσεων μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της παραγωγής αλλά και του κλάδου;

Όλα αυτά τα ερωτήματα θα τεθούν και θα συζητηθούν με τη συμμετοχή ανθρώπων της αγοράς, εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών και διαμεσολαβητικών μονάδων στη νέα ημερίδα του insuranceforum.gr, με μια νέα οργανωτική δομή που περιλαμβάνει ομιλίες αλλά κυρίως τραπέζια συζήτησης, με συμμετοχή των παρισταμένων, διάλογο, ανταλλαγή απόψεων και έκδοση ουσιαστικών συμπερασμάτων.

Την ημερίδα, όπως πάντα, θα τη συντονίσει ο Αριστείδης Βασιλειάδης, γενικός διευθυντής της Insurance Innovation.

Στο πρόγραμμα της ημερίδας, η οποία καλείται να διαδραματίσει τον δικό της πρωτοποριακό και αναπτυξιακό ρόλο στην ασφαλιστική αγορά της Πάτρας, θα αναπτυχθούν και θα συζητηθούν και τα θέματα:

  • Κλάδος αυτοκινήτου – Ανταγωνισμός άνευ ορίων.
  • Μαύροι κωδικοί και αθέμιτες πρακτικές
  • Solvency II και πώς επηρεάζει την ασφαλιστική διαμεσολάβηση
  • Συνενώσεις ασφαλιστικών επιχειρήσεων και κατά πόσο αυτό είναι εφικτό

Η ημερίδα θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ) και της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (ΕΕΑΕ).

Μεγάλοι χορηγοί

AIG

INTERLIFE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

ΕULER HERMES

GLASSDRIVE

Η ημερίδα υποστηρίζεται επικοινωνιακά από τα παρακάτω μέσα

Asfalisinet.gr, insuranceworld.gr, insurance-eea.gr, dikaiologitika.gr, Euro2day.gr, sofokleousin.gr, undewriter.gr, Thebest.gr, patrasevents.gr, περιοδικό insuranceworld, εφημερίδα asfalizomai

Για περισσότερες πληροφορίες και χορηγικά πακέτα μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. Βασιλειάδη στο τηλ.: 2312 201003 ή στο e-mail: administrator@insuranceforum.gr.

Πάνω από 400 άτομα και 100 Β2Β συναντήσεις στο συνέδριο «Οι εξαγωγές σε σταυροδρόμι: Εκτίναξη ή στασιμότητα;»

0
Ο κ. Δημήτρης Μάρδας, Υφυπουργός Εξωτερικών, Αρμόδιος για τις Διεθνείς Οικονομικές Σχέσεις

Στις δυνατότητες ισχυρής και διατηρήσιμης αύξησης των εξαγωγών, στο πλαίσιο ενός εξωστρεφούς υποδείγματος οικονομικής ανάπτυξης, αλλά και στον κρίσιμο ρόλο που καλείται να διαδραματίσει η οικονομική και εμπορική διπλωματία της χώρας αναφέρθηκαν, μεταξύ άλλων, οι ομιλητές του συνεδρίου 4th Greek Exports Forum με θέμα: «Οι εξαγωγές σε σταυροδρόμι: Εκτίναξη ή στασιμότητα;».

gef

Το 4th Greek Exports Forum διοργανώθηκε από την Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (ΕΝΔΥ ΟΕΥ) του Υπουργείου Εξωτερικών και την εκδοτική-συνεδριακή εταιρεία Ethos Media S.A., υπό την αιγίδα των υπουργείων Εξωτερικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Konstantinos Ouzounis_Ethos Media
Ο κ. Κωνσταντίνος Ουζούνης, CEO, Ethos Media

Το συνέδριο το παρακολούθησαν πάνω από 400 άτομα, ενώ εντυπωσιακή ήταν και η συμμετοχή του κόσμου στις 2 παράλληλες δράσεις που έλαβαν χώρα σε ξεχωριστές αίθουσες ταυτόχρονα με τη διεξαγωγή του κυρίως συνεδρίου και αφορούσαν την προσωπική ενημέρωση εξαγωγέων από στελέχη του Υπουργείου Εξωτερικών που υπηρετούν στα γραφεία Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ) αλλά και την προσωπική ενημέρωση εξαγωγέων από εκπροσώπους διμερών επιμελητηρίων.

Parallili drasi me dimeri epimelitiria
Στιγμιότυπο από παράλληλη δράση με διμερή επιμελητήρια

Χαιρετισμό στους συνέδρους απηύθυναν οι: Τζανέτος Καραντζής, Σύμβουλος Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, Πρόεδρος Ένωσης Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, ΥΠΕΞ, Δημήτρης Μάρδας, Υφυπουργός Εξωτερικών, Αρμόδιος για τις Διεθνείς Οικονομικές Σχέσεις, Καθηγητής στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ, Χάρης Λαμπρόπουλος, Διευθυντής του Κέντρου Μελετών και Ερευνών ΕΒΕΑ, Χριστίνα Σακελλαρίδη, Πρόεδρος Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων (ΠΣΕ), Δημήτρης Καραβασίλης, Μέλος Δ.Σ. ΣΕΒΕ, Αλκιβιάδης Καλαμπόκης, Πρόεδρος Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης, και Ηλίας Ξανθάκος, Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού.

Ο κ. Τζανέτος Καραντζής αναφέρθηκε στην ανάγκη ανοίγματος νέων αγορών για τις ελληνικές εξαγωγές, δίνοντας έμφαση στο παράδειγμα της Αφρικής. Το Υπουργείο Εξωτερικών, όπως τόνισε, έχει αρχίσει ενέργειες στην κατεύθυνση του ανοίγματος νέων αγορών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα εγκαταλειφθεί η προσπάθεια υποστήριξης της προσπάθειας των εξαγωγέων σε παραδοσιακές αγορές. Η εξωστρέφεια απαιτεί συνεργασία όλων, υπογράμμισε ο κ. Καραντζής.

Tzanetos Karantzis_Proedros OEY
Ο κ. Τζανέτος Καραντζής, Σύμβουλος Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, Πρόεδρος Ένωσης Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, ΥΠΕΞ

Ο κ. Δημήτρης Μάρδας παρουσίασε τις νέες πρωτοβουλίες της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εξωτερικών στο πεδίο της οικονομικής και εμπορικής διπλωματίας, όπου δίνεται έμφαση στην προσέγγιση νέων αγορών. Σε αυτό το πλαίσιο, είπε, ενισχύονται όπου κρίνεται απαραίτητο οι εμπορικές αποστολές και εξετάζονται νέες. Ως παράδειγμα νέων πολιτικών που εμπλουτίζουν τις υπηρεσίες που παρέχει στους εξαγωγείς το ΥΠΕΞ, ο κ. Μάρδας ανέφερε την ίδρυση ενός νέου ενημερωτικού νέου, ειδικού portal, το οποίο παρέχει πλήθος στοιχείων στους ενδιαφερόμενους για εξαγωγές. Σημείωσε ότι το Υπουργείο υποστηρίζει την ανάθεση υπεργολαβιών από ξένες εταιρείες σε ελληνικές ως μέσο ενίσχυσης των εξαγωγών. Ανέφερε ότι το Υπουργείο θα στηρίξει τις εξαγωγές μέσα και από διυπουργικές επιτροπές, ενώ σκοπεύει να καταθέσει συνολική πρόταση για την υποστήριξη των εξαγωγέων στο κυβερνητικό συμβούλιο οικονομικής πολιτικής. Σε ό,τι αφορά στις ξένες επενδύσεις, είπε ότι επιδιώκεται απευθείας επαφή του Υπουργείου με μεγάλες ξένες επιχειρήσεις.

Ο κ. Χάρης Λαμπρόπουλος αναφέρθηκε στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία και κατ’ επέκταση οι Έλληνες εξαγωγείς, τονίζοντας ότι οι εξαγωγές δεν αυξάνονται με δημιουργία νέων κρατικών φορέων. Αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στη φυγή των επιχειρήσεων στο εξωτερικό, στο υπέρογκο κόστος δανεισμού, στο υψηλό ενεργειακό κόστος, στις καθυστερήσεις επιστροφής του ΦΠΑ, στις δυσκολίες των πληρωμών και στα προβλήματα αποκλεισμού λόγω προσφυγικού.

Η κα Χριστίνα Σακελλαρίδη παρατήρησε το φαινόμενο της κάμψης των ρυθμών αύξησης των εξαγωγών κατά τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους, αποδίδοντας τη στασιμότητα κυρίως στην αβεβαιότητα και την έλλειψη ρευστότητας. Εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι η ενεργοποίηση του ΕΣΠΑ και του αναπτυξιακού νόμου μπορούν να προσφέρουν ουσιώδη υποστήριξη στους εξαγωγείς, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα σημειωθούν καθυστερήσεις. Αναγνώρισε τον σημαντικό ρόλο που έχει η εμπορική και οικονομική διπλωματία για την ενίσχυση των εξαγωγών, τονίζοντας ότι οι εμπορικές αποστολές θα πρέπει να ενισχυθούν με τα απαραίτητα μέσα και πόρους.

Ο κ. Δημήτρης Καραβασίλης ζήτησε την παροχή κινήτρων προς αυτούς που θέλουν να δραστηριοποιηθούν σε ξένες αγορές και όχι να λαμβάνονται μέτρα που ισοδυναμούν με τιμωρία επιχειρήσεων και εργαζομένων.

Ο κ. Αλκιβιάδης Καλαμπόκης επικέντρωσε την ομιλία του στις επιτυχείς προσπάθειες που έχουν καταβάλει οι εξαγωγείς ώστε να καλυφθούν οι σύγχρονες ανάγκες, σημειώνοντας όμως ότι από την πλευρά του κράτους δεν έχει γίνει ακόμη αντίστοιχη προσπάθεια και ανέφερε ως παράδειγμα τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του εθνικού branding.

Ο κ. Ηλίας Ξανθάκος σημείωσε ότι για την ενίσχυση των εξαγωγών προϋποθέσεις είναι η σταθεροποίηση της οικονομίας και ένα νέο αναπτυξιακό υπόδειγμα. Από την πλευρά του Υπουργείου Οικονομίας σημείωσε ότι γίνονται σημαντικά βήματα για την υποστήριξη των εξαγωγών, μεταξύ άλλων με την πλήρη αξιοποίηση του ΕΣΠΑ, τον νέο αναπτυξιακό νόμο, που παρέχει ισχυρά κίνητρα με κλαδικά κριτήρια, τη διαμόρφωση περιβάλλοντος φιλικού προς την επιχειρηματικότητα και την αναβάθμιση του ΕΤΕΑΝ σε αναπτυξιακό ταμείο.

Ilias Xanthakos_Genikos Grammateas_Ypourgeio Oikonomias_Ypodomwn_Naftilias kai Tourismou
Ο κ. Ηλίας Ξανθάκος, Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού

Στο πρώτο πάνελ του συνεδρίου συμμετείχαν οι: κ. Κωνσταντίνος Δασκαλόπουλος, Γραμματέας Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Α΄ Κίνα, ο Δρ. Σωτήρης Μουσούρης, Πρόεδρος Ελληνο-Αφρικανικού Επιμελητηρίου και τέως αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας ΟΗΕ, και ο κ. Νεκτάριος Πολυχρονίου, Επίτιμος Πρόξενος της Δημοκρατίας της Μποτσουάνας. Με συντονιστή το δημοσιογράφο Νώντα Χαλδούπη συζητήθηκε το θέμα: «Εμπορική διπλωματία και άνοιγμα νέων αγορών».

Αναλυτικότερα, ο κ. Κωνσταντίνος Δασκαλόπουλος τόνισε μεταξύ άλλων ότι για το άνοιγμα νέων αγορών χρειάζεται προσεκτικός και σε βάθος σχεδιασμός, εξηγώντας ότι πολύ συχνά, ενώ οι σχεδιασμοί υπάρχουν, στην πράξη δεν υλοποιούνται. Πρόσθεσε ότι το πρόβλημα της εμπορικής μας διπλωματίας δεν είναι η ανεπάρκεια πόρων, αλλά απαιτείται αναδιάταξη δυνάμεων.

Ο δρ. Σωτήρης Μουσούρης αναφέρθηκε στα μεγάλα βήματα ανάπτυξης που έχουν γίνει από πολλές αφρικανικές χώρες, υπογραμμίζοντας ότι χώρες όπως η Αιθιοπία, η Κένυα, η Τανζανία, η Μποτσουάνα και ο Μαυρίκιος έχουν αυξημένους ρυθμούς ανάπτυξης και ευνομία, γι’ αυτό και προσελκύουν το ενδιαφέρον των εξαγωγέων.

Ο κ. Νεκτάριος Πολυχρονίου αναφέρθηκε στο παράδειγμα της Μποτσουάνα, που αναπτύσσεται επί σειρά ετών με εξαιρετικά ταχείς ρυθμούς, σε περιβάλλον πολιτικής σταθερότητας και πλέον χαρακτηρίζεται από πολλούς ως η «Ελβετία της Αφρικής». Σημείωσε ότι η Μποτσουάνα θα μπορούσε να λειτουργήσει σαν εφαλτήριο για τις ελληνικές επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις εξαγωγές τους στην αφρικανική ήπειρο.

Στο δεύτερο πάνελ συμμετείχαν οι: κ. Νικόλαος Βαγιάνης, Υπεύθυνος Πωλήσεων και Λειτουργιών Ελλάδος στην Coface, κα Εύη Πασσά, Διευθύντρια Διεύθυνσης Συναλλακτικής Τραπεζικής, Όμιλος Εθνικής Τράπεζας, ο κ. Άλκης Δρακινός, Αναπληρωτής Επικεφαλής Γραφείου Ελλάδας, EBRD, και η κα Ελίνα Παπασπυροπούλου, Director Insurance Technical Division, HDI Global SE, Hellas. Συζητήθηκε το θέμα της χρηματοδότησης και ασφάλισης εξαγωγών με συντονιστή επίσης τον κ. Νώντα Χαλδούπη.

panel 2

Ο κ. Νικόλαος Βαγιάνης υπογράμμισε ότι η ασφάλιση των εξαγωγών είναι προϋπόθεση για την ανάπτυξη, παρέχει στις επιχειρήσεις γνώση και επικαιροποίηση των δεδομένων, η οποία τις οδηγεί σε ασφαλέστερους δρόμους.

Η κα Εύη Πασσά υπογράμμισε την ανάγκη να υπάρξουν επενδύσεις ώστε το ελληνικό προϊόν να αναβαθμιστεί και να αποκτήσει μεγαλύτερη αξία. Τόνισε ότι το τραπεζικό σύστημα, παρά τα γνωστά προβλήματα, είναι σε θέση να χρηματοδοτήσει τις εξαγωγές και πλέον δημιουργεί προϊόντα για την κάλυψη των συνολικών αναγκών της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Ο κ. Άλκης Δρακινός αναφέρθηκε στη δραστηριότητα που αναπτύσσει από το 2015 η EBRD στην Ελλάδα, συμπληρωματικά με τις συστημικές τράπεζες, παρέχοντας λύσεις και για το εξαγωγικό εμπόριο. Στάθηκε ιδιαίτερα στο πρόγραμμα χρηματοδότησης εξαγωγικών επιχειρήσεων που υλοποιείται σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα και με την προοπτική να ενταχθούν όλες οι συστημικές τράπεζες, ώστε να κινητοποιηθούν συνολικά κεφάλαια 200 εκατ. ευρώ.

Η κα Ελίνα Παπασπυροπούλου αναφέρθηκε στον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης και στα οφέλη που παρέχει τονίζοντας ότι, εκτός της ασφάλισης πιστώσεων και περιουσίας, υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι με τους οποίους έρχεται αντιμέτωπος ο εξαγωγέας, εξηγώντας ότι με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ο εξαγωγέας μεταφέρει το κίνδυνο στην ασφαλιστική εταιρεία. Υποστήριξε ότι το κόστος της ασφάλισης είναι λογικό και βαίνει μειούμενο, ενώ τα ασφαλιστήρια καλύπτουν συνολικά τις ανάγκες του ασφαλισμένου, συμπεριλαμβανομένων και των δικαστικών εξόδων.

Ο κ. Αργύρης Καλδίρης επισήμανε την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, παρατηρώντας ότι σε βάθος δεκαετίας οι εξαγωγές έχουν αυξηθεί κατά 80%. Υπογράμμισε ότι η κορυφαία πρόκληση αυτή την περίοδο είναι η ανάπτυξη των εξαγωγών με έλεγχο του κόστους, σημειώνοντας το ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν τα ειδικά εργαλεία ανάλυσης δεδομένων, που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να εντοπίσουν τις κατάλληλες αγορές-στόχους, καθώς και τις επιχειρήσεις που μπορούν να αποτελέσουν δυνητικούς αγοραστές. Με αυτά τα νέα εργαλεία πληροφόρησης οι επιχειρήσεις μπορούν να λαμβάνουν ευφυείς αποφάσεις, χωρίς να εκτίθενται σε μεγάλες δαπάνες.

Ο Δρ. Γεώργιος Σαρανταυγάς μίλησε για το Hellas Sync, το οποίο αποτελεί το ελληνικό data pool, καθώς για τις δυνατότητες που προσφέρει το GS1, καθώς αυτό «μπορεί να αναπτύξει νέα κανάλια εξαγωγών».

Στο τρίτο πάνελ του συνεδρίου, που πραγματοποιήθηκε υπό τον συντονισμό του δημοσιογράφου Χρήστου Κώνστα, με τίτλο «Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στους εξαγωγείς», συμμετείχαν ο κ. Σάββας Πελτέκης, Διευθύνων Σύμβουλος της TUV Hellas (ΤUV NORD), ο κ. Ανδρέας Σπυρίδης, ιδρυτής του iTrust Digital Strategy, ο κ. Δημήτρης Χρήστου, Manager, Market Development, GS1 Association Greece, και ο κ. Στράτος Τσαχπίνης, Ιδρυτής και Managing Director, Fotone LTD.

Ο κ. Σάββας Πελτέκης επισήμανε, όσον αφορά τη λειτουργία της TUV Nord, πως «δεν ασχολείται με το προϊόν, αλλά με το κοινό». «Να δώσουμε την ευκαιρία σε μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν σε μεγάλες αγορές, αυτός είναι ο στόχος μας» δήλωσε και επισήμανε πως «η πιστοποίηση δε φτιάχνει το προϊόν, αυτό το κάνει η επιχείρηση». Τόνισε πως πλέον ένα προϊόν πρέπει να είναι ικανοποιητικό, good for the price και πιστοποιημένο, αλλά πως και «το μεγαλύτερο πρόβλημα που μας ανησυχεί, είναι οι παραγωγοί που θέλουν την πιστοποίηση για τον τοίχο».

Ο κ. Ανδρέας Σπυρίδης δήλωσε πως «το logistics αλλάζει». «Το σκηνικό εξελίσσεται πολύ γρήγορα σε παγκόσμιο επίπεδο και ελπίζουμε το κόστος να γίνει τόσο χαμηλό, που θα μπορούν να το απορροφήσουν οι επιχειρήσεις». Σχετικά με τις υπηρεσίες της εταιρείας του, ενημερώνει πως «αφού το προϊόν έχει βελτιστοποιηθεί, ερχόμαστε να χρησιμοποιήσουμε τις υπηρεσίες του ίντερνετ για να προωθήσουμε το προϊόν», όπως και ότι «έχουμε το πλεονέκτημα ότι φέρνουμε γρήγορα αποτελέσματα στον πελάτη». Επισήμανε πως «βρισκόμαστε σε ένα καλό momentum», πως «οι επιχειρήσεις πρέπει να δουν το μάρκετινγκ συνολικά» και ανέδειξε το ρόλο της τεχνολογίας: «Η τεχνολογία βοηθά τόσο πολύ που μπορούμε να δούμε ανά budget ή καμπάνια τι έχουμε καταφέρει σε σχέση με το regeneration, δηλαδή την απόκτηση πελάτη». Τόνισε πως τα πράγματα αλλάζουν και στην εποχή των social media πρέπει να κινούμαστε γρήγορα και με αμεσότητα για να απαντάμε στα ερωτήματα των καταναλωτών.

Ο κ. Δημήτρης Χρήστου δήλωσε πως «πίσω από τις μαύρες γραμμές κρύβονται ομάδες πληροφοριών» και ενημέρωσε το κοινό πως πλέον οι δαπάνες στο ψηφιακό περιβάλλον είναι πιο μεγάλες από ό,τι στο φυσικό.

«Το να δουλέψουμε στο εξωτερικό είναι ίσως πιο εύκολο από το να δουλέψουμε στην Ελλάδα», δήλωσε ο Στράτος Τσαχπίνης όσον αφορά τις συνεργασίες, προσθέτοντας ότι «για το εξωτερικό, είμαστε μια εξαιρετική πηγή projects».

Τέλος, στην ενότητα του συνεδρίου με θέμα «Η επιτυχία στις εξαγωγές και τα μυστικά της» μίλησαν οι: κ. Δημήτρης Καραβασίλης, Σύμβουλος Διεθνούς Marketing & Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, DK Consultants, και κ. Σαράντος Χαραλαμπόπουλος, Export Director, Chios Fruits S.A.

Ο κ. Δημήτρης Καραβασίλης τόνισε το γεγονός ότι όλοι μιλούν για ποιότητα και προσπάθησε να δώσει έναν ορισμό του όρου λέγοντας ότι «ποιότητα είναι αυτό που θέλει ο πελάτης και είναι διατεθειμένος να πληρώσει γ’ αυτό». Παρουσίασε τις διεθνείς τάσεις που αυτή τη στιγμή κυριαρχούν στην κατανάλωση σε ό,τι αφορά τα προϊόντα, οι οποίες είναι: βιολογικά προϊόντα, φιλικά στο περιβάλλον, ασφαλή, να έχουν απλές και ευανάγνωστες πληροφορίες, τα συστατικά τους να είναι ανιχνεύσιμα, να έχουν υψηλή προστιθέμενη αξία, να τα βρίσκει κανείς και μέσω e-commerce.

Επίσης, ο κ. Καραβασίλης ανέφερε ότι η κατανάλωση αναμένεται να μεταφερθεί στις ακραίες ηλικιακές ομάδες των 65+ και στις μικρές ηλικίες, καθώς το εισόδημα φεύγει από τις μεσαίες ηλικίες όσο γερνάει ο πληθυσμός στην Ευρώπη, ενώ και οι νέοι θα έχουν αυξημένο εισόδημα εξαιτίας της έφεσης που έχουν στις νέες τεχνολογίες. Έτσι θα υπάρχει μία αύξηση της ζήτησης σε πολυτελή αγαθά που θα απευθύνονται στους λεγόμενους silver consumers, οι οποίοι έχουν το χαρακτηριστικό των λιγότερων υποχρεώσεων και εισόδημα άνω των 150.000 δολαρίων, ενώ δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την αποταμίευση.

Ο κ. Σαράντος Χαραλαμπόπουλος επισήμανε ότι, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα, τα ελληνικά προϊόντα είναι αναγνωρίσιμα από διεθνείς οργανισμούς και αγορές, και είναι χαρακτηριστικό ότι διοργανώνονται ακόμα και φεστιβάλ ελληνικών προϊόντων μέσα στα καταστήματα.
Για την εταιρεία του ανέφερε ότι έχει παραδοσιακούς πελάτες σε Αυστραλία και Αμερική, ενώ σήμερα έχει φτάσει να εξάγει σε 12 χώρες, αναπτύσσοντας συνεχώς προϊόντα, όπως για παράδειγμα έναν χυμός μήλου και lime, που διατίθεται στους επιβάτες των αεροσκαφών της Qatar Airways. Τα προϊόντα είναι πιο ακριβά από κάποια των ανταγωνιστών, όμως είναι ποιοτικά, γι’ αυτό και έχουν καταφέρει να εισέλθουν στα ράφια μεγάλων αλυσίδων στη Μόσχα και στη Γερμανία, επισήμανε ο κ. Χαραλαμπόπουλος.

ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ: Όμιλος Χρηματιστηρίου Αθηνών, ΕΒΕΑ, ΒΕΑ, ΕΣΕΕ, ΠΕΦ, ΠΣΕ, ΣΕΚ, ΣΕΒΙΤΕΛ, ΠΕΜΕΤΕ, Ελληνο-Αφρικανικό Επιμελητήριο Εμπορίου και Ανάπτυξης, Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, Αραβοελληνικό Επιμελητήριο, Ελληνοβουλγαρικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, Ελληνογαλλικό Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο, Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, Ελληνο-Ισπανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο Αθήνας, Ελληνοκαναδικό Εμπορικό Επιμελητήριο, Ελληνο-Κενυατικό Επιμελητήριο Βιομηχανίας, Εμπορίου, Ανάπτυξης, Τουρισμού & Πολιτισμού, ΕλληνοΚινεζικό Επιμελητήριο, Ελληνο-ρωσικό Εμπορικό Επιμελητήριο, Ελληνοτουρκικό Εμπορικό Επιμελητήριο, Ελληνο-σουηδικό Επιμελητήριο, Ελληνο-Φινλανδικό Επιμελητήριο, Aραβο-ελληνικό Επιμελητήριο
SPONSORS: ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, COFACE, DK CONSULTANTS, HDI Global SE
ASSOCIATE SPONSORS: ABC FACTORS, ASSET OGILVY PUBLIC RELATIONS, GREAT – GREEK EXPORTS & TRADE, GS1 ASSOCIATION GREECE, ICAP GROUP, INNEWS
CORPORATE PARTICIPATIONS: EULER HERMES, METAXA
PRINT SPONSOR: PRESSIOUS ARVANITIDIS
COMMUNICATION SPONSORS: EURO2DAY, EPIXEIRO.GR, PALO.GR, ΧΡΗΜΑ, ΧΡΗΜΑ WEEK, INSURANCE WORLD, INSURANCEWORLD.GR, VIRUS.COM, PHARMA & HEALTH BUSINESS
Για περισσότερες πληροφορίες: Σοφία-Αφροδίτη Βουλγαράκη, Communication & P.R. Manager, Ethos Media S.A., τηλ.: 210 9984901, email: voulgaraki.s@ethosmedia.eu.