back to top
11.4 C
Athens
Τρίτη Ιανουάριος 21 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1702

ΕΙΑΣ: Budgeting, controlling & reporting

0
eias logo

Σεμινάριο με θέμα “Budgeting, controlling & reporting” διοργανώνει την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου το ΕΙΑΣ στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) από τις 16:00 έως τις 20:15.

Εισηγητής του Σεμιναρίου είναι ο κ. Βασίλης Νικηφοράκης, Γενικός Διευθυντής του Τομέα Στρατηγικού Σχεδιασμού & Οικονομικών Υπηρεσιών (CFO) του Ομίλου Aσφαλιστικών Εταιριών Eurolife ERB.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα
αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

• Εισαγωγή στις έννοιες – Ορισμοί
• Η μεγάλη εικόνα και οι ρόλοι κάθε λειτουργίας
• Budgeting: Δομές και διαδικασίες, σύνθεση &
μοντελοποίηση, διαχείριση αλλαγών
• Controlling: «πως εφαρμόζεται» και η σημασία του
• Reporting: Η αποτελεσματική παροχή πληροφόρησης ως καθοριστικό εργαλείο χρηματοοικονομικής διοίκησης
• Case study

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την
Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

• 80€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ.
• 90€ για τα μη μέλη

Για τις Εταιρίες – Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 άτομα και περισσότερα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται σε 70€.

Για τις Εταιρίες – Μη Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 άτομα και περισσότερα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται σε 80€.

Ο Βασίλης Νικηφοράκης είναι Γενικός Διευθυντής του Τομέα Στρατηγικού Σχεδιασμού και Οικονομικών Υπηρεσιών (CFO) του Ομίλου Ασφαλιστικών Εταιριών Eurolife ERB από το 2008. Κατέχει MSc στην Αναλογιστική Επιστήμη από το City University του Λονδίνου και BSc στην Στατιστική και Ασφαλιστική Επιστήμη από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.
Ξεκίνησε την καριέρα του στον ελληνικό ασφαλιστικό χώρο το 1996 ως αναλογιστής στην AGF KOSMOS και μετέπειτα στην Allianz Ελλάδος, όπου κατείχε τη θέση του Τεχνικού Διευθυντή έως το 2008, οπότε και εντάχθηκε στο δυναμικό της Eurolife.
Έχει εργαστεί, σε τομείς προϊοντικού και επιχειρησιακού σχεδιασμού, αντασφαλειών, αποθεματοποίησης, λογιστικών προτύπων, αποτιμήσεων χαρτοφυλακίων & Asset Liability Management, ενώ έχει συμμετάσχει σε διεθνή προγράμματα ανταλλαγής τεχνογνωσίας για σκοπούς ανάπτυξης βέλτιστων επιχειρησιακών πρακτικών σε όλο το φάσμα των ασφαλιστικών εργασιών.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:

• Να ενταχθούν οι συμμετέχοντες στις έννοιες των λειτουργιών Budgeting, Controlling & Reporting ως βασικών μηχανισμών της Χρηματοοικονομικής Διοίκησης ενός Ασφαλιστικού Οργανισμού, καθώς και να κατανοηθούν οι ρόλοι και η σημαντικότητα των λειτουργιών αυτών στο ευρύτερο πλαίσιο Διοίκησης της Επιχείρησης.
• Να αναλυθούν οι δομές, οι διαδικασίες και οι εφαρμογές τους στην ασφαλιστική δραστηριότητα.
• Να συζητηθούν οι παράγοντες επιτυχημένου σχεδιασμού και οι νέες τάσεις στην εξέλιξη των λειτουργιών αυτών όπως διαμορφώνονται στις σύγχρονες συνθήκες της διεθνούς αγοράς.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

σε Οικονομικούς Διευθυντές, ανώτερα & ανώτατα στελέχη Επιχειρήσεων, Οικονομικών Διευθύνσεων και Λογιστηρίων. Επιπλέον, σε Επιχειρηματίες, Διευθύνοντες Συμβούλους, και Υπεύθυνους Λογιστικών Γραφείων, που επιθυμούν να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα ειδικά θέματα του Σεμιναρίου, ξεκινώντας από τον προϋπολογισμό (BUDGET), μέχρι την βήμα προς βήμα οργάνωση του συστήματος REPORTING & CONTROLLING.

Για συμπληρωματικές πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΕΙΑΣ
(T: 210 9219660 & 210 9219684,
Ε-mail: eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr).

ΕΙΑΣ: Budgeting, controlling & reporting

0
eias logo

Σεμινάριο με θέμα “Budgeting, controlling & reporting” διοργανώνει την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου το ΕΙΑΣ στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) από τις 16:00 έως τις 20:15.

Εισηγητής του Σεμιναρίου είναι ο κ. Βασίλης Νικηφοράκης, Γενικός Διευθυντής του Τομέα Στρατηγικού Σχεδιασμού & Οικονομικών Υπηρεσιών (CFO) του Ομίλου Aσφαλιστικών Εταιριών Eurolife ERB.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα
αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

• Εισαγωγή στις έννοιες – Ορισμοί
• Η μεγάλη εικόνα και οι ρόλοι κάθε λειτουργίας
• Budgeting: Δομές και διαδικασίες, σύνθεση &
μοντελοποίηση, διαχείριση αλλαγών
• Controlling: «πως εφαρμόζεται» και η σημασία του
• Reporting: Η αποτελεσματική παροχή πληροφόρησης ως καθοριστικό εργαλείο χρηματοοικονομικής διοίκησης
• Case study

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την
Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

• 80€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ.
• 90€ για τα μη μέλη

Για τις Εταιρίες – Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 άτομα και περισσότερα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται σε 70€.

Για τις Εταιρίες – Μη Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 άτομα και περισσότερα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται σε 80€.

Ο Βασίλης Νικηφοράκης είναι Γενικός Διευθυντής του Τομέα Στρατηγικού Σχεδιασμού και Οικονομικών Υπηρεσιών (CFO) του Ομίλου Ασφαλιστικών Εταιριών Eurolife ERB από το 2008. Κατέχει MSc στην Αναλογιστική Επιστήμη από το City University του Λονδίνου και BSc στην Στατιστική και Ασφαλιστική Επιστήμη από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.
Ξεκίνησε την καριέρα του στον ελληνικό ασφαλιστικό χώρο το 1996 ως αναλογιστής στην AGF KOSMOS και μετέπειτα στην Allianz Ελλάδος, όπου κατείχε τη θέση του Τεχνικού Διευθυντή έως το 2008, οπότε και εντάχθηκε στο δυναμικό της Eurolife.
Έχει εργαστεί, σε τομείς προϊοντικού και επιχειρησιακού σχεδιασμού, αντασφαλειών, αποθεματοποίησης, λογιστικών προτύπων, αποτιμήσεων χαρτοφυλακίων & Asset Liability Management, ενώ έχει συμμετάσχει σε διεθνή προγράμματα ανταλλαγής τεχνογνωσίας για σκοπούς ανάπτυξης βέλτιστων επιχειρησιακών πρακτικών σε όλο το φάσμα των ασφαλιστικών εργασιών.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:

• Να ενταχθούν οι συμμετέχοντες στις έννοιες των λειτουργιών Budgeting, Controlling & Reporting ως βασικών μηχανισμών της Χρηματοοικονομικής Διοίκησης ενός Ασφαλιστικού Οργανισμού, καθώς και να κατανοηθούν οι ρόλοι και η σημαντικότητα των λειτουργιών αυτών στο ευρύτερο πλαίσιο Διοίκησης της Επιχείρησης.
• Να αναλυθούν οι δομές, οι διαδικασίες και οι εφαρμογές τους στην ασφαλιστική δραστηριότητα.
• Να συζητηθούν οι παράγοντες επιτυχημένου σχεδιασμού και οι νέες τάσεις στην εξέλιξη των λειτουργιών αυτών όπως διαμορφώνονται στις σύγχρονες συνθήκες της διεθνούς αγοράς.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

σε Οικονομικούς Διευθυντές, ανώτερα & ανώτατα στελέχη Επιχειρήσεων, Οικονομικών Διευθύνσεων και Λογιστηρίων. Επιπλέον, σε Επιχειρηματίες, Διευθύνοντες Συμβούλους, και Υπεύθυνους Λογιστικών Γραφείων, που επιθυμούν να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα ειδικά θέματα του Σεμιναρίου, ξεκινώντας από τον προϋπολογισμό (BUDGET), μέχρι την βήμα προς βήμα οργάνωση του συστήματος REPORTING & CONTROLLING.

Για συμπληρωματικές πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΕΙΑΣ
(T: 210 9219660 & 210 9219684,
Ε-mail: eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr).

Ο ΣΕΜΑ ενημερώνει τα μέλη του για το Solvency II και την οδηγία IMD

0

Στις τελευταίες εξελίξεις στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά και στις υποχρεώσεις που απορρέουν για τους μεσίτες ασφαλίσεων από την εφαρμογή του Solvency II αλλά και της κοινοτικής οδηγίας για την ασφαλιστική διανομή, θα επικεντρωθεί ενημερωτική εκδήλωση για τους μεσίτες – μέλη του που διοργανώνει ο ΣΕΜΑ, την Τρίτη 3 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο των συστηματικών ενεργειών προστιθέμενης αξίας που παρέχει προς τα μέλη του.

Στην εκδήλωση έχουν προσκληθεί να μιλήσουν από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος η κ. Μαργαρίτα Αντωνάκη, Γενική Διευθύντρια, η κ. Εύη Βαρουχάκη, Επικεφαλής της Νομικής Υπηρεσίας και των Διεθνών Σχέσεων και η κ. Μυρτώ Χαμπάκη, Υπεύθυνη Οικονομικών Θεμάτων και του Κλάδου Ζωής.

Οι θεματικές ενότητες της εκδήλωσης είναι οι εξής:
1. Ευρωπαϊκή Ασφαλιστική Αγορά: Χρήσιμοι Αριθμοί & Μεγέθη.
2. Οι υποχρεώσεις που θα προκύψουν για τις εταιρείες από:
• Το Solvency II
• Την οδηγία IMD για τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΕΜΑ, εφαρμόζει συγκεκριμένη στρατηγική συστηματικής ενημέρωσης των μελών του, μέσω των Επιτροπών Δράσης που ενισχύουν αυτό το έργο και προσδοκά οι νέοι κανόνες να βελτιώσουν τον σημερινό τρόπο λειτουργίας της ασφαλιστικής αγοράς και να ενισχύσουν την διαφάνεια και την αξιοπιστία.
invitation_sema

Ποιοι έχουν προετοιμαστεί καλύτερα για τη Solvency II;

0

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Οι ασφαλιστικοί όμιλοι που εδρεύουν στις μεγάλες χώρες της Βόρειας Ευρώπης, με τις πιο προηγμένες χρηματοοικονομικές δομές είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για να εφαρμόσουν την κοινοτική οδηγία Solvency II σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους από τη Νότια Ευρώπη. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε η εταιρεία συλλογής δεδομένων Silverfinch, μετά από συζητήσεις με εκατοντάδες στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς και διαχειριστές ενεργητικού την τελευταία διετία.

Σύμφωνα με τη μελέτη της Silverfinch που εστιάζει κυρίως στις ασφαλιστικές της Γερμανίας, της Γαλλίας και της Ιταλίας, είναι αξιοσημείωτο ότι οι εταιρείες σε κάθε χώρα επικεντρώνουν την προσοχή τους σε διαφορετικά σκέλη της Solvency II.

Στη Γερμανία για παράδειγμα, οι εταιρείες είναι πεπεισμένες ότι έχουν “κατακτήσει” τον πρώτο πυλώνα της οδηγίας που περιλαμβάνει τις ποσοτικές απαιτήσεις, καθορίζοντας το ελάχιστο ύψος των ιδίων κεφαλαίων που θα πρέπει να έχει η κάθε ασφαλιστική.

Στον αντίποδα, οι γαλλικές ασφαλιστικές έχουν στρέψει την προσοχή τους στον τρίτο πυλώνα που αφορά τις απαιτήσεις δημοσιότητας και τις πληροφορίες που θα πρέπει να δίνουν οι εταιρείες στις εποπτικές αρχές. Στη Γαλλία επικρατεί η αίσθηση ότι οι εταιρίες έχουν προετοιμαστεί επαρκώς για όλα τα σκέλη της Solvency II. “Αυτό βέβαια θα φανεί μετά την 1η Ιανουαρίου 2016, όταν οι κανόνες τεθούν σε ισχύ”, υπογραμμίζει η Silverfinch.

H μελέτη αναφέρει ακόμα ότι ένα από τα “διαρθρωτικά προβλήματα” είναι η καθυστέρηση που παρατηρείται “σε ευρωπαϊκό επίπεδο” όσον αφορά την οριστικοποίηση των τελευταίων λεπτομερειών της Solvency II, κάτι που “δυσκολεύει” τις τοπικές εποπτικές αρχές αλλά και τους νομοθέτες που θα πρέπει να ενσωματώσουν την οδηγία στο εκάστοτε εθνικό δίκαιο, λαμβάνοντας υπόψη και τις ιδιαιτερότητες κάθε χώρας.

Στην Ιταλία π.χ., οι ασφαλιστικές δυσκολεύονται να “αντιμετωπίσουν συλλογικά” τις νέες ρυθμίσεις εξαιτίας του κατακερματισμού του κλάδου. Σύμφωνα πάντα με την Silverfinch, οι δυο μεγαλύτεροι όμιλοι της χώρας (Generali, Gruppo Unipol) έχουν το “εύρος και την εμπειρία” για να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της Solvency II. Όμως, οι πολλές μικρές ασφαλιστικές εταιρείες της Ιταλίας αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα.

“Καθώς διαφορετικές χώρες εστιάζουν σε διαφορετικούς πυλώνες της Solvency II και επιλέγουν διαφορετικά μοντέλα για τις οικονομικές τους ανακοινώσεις, μόνο ο χρόνος θα δείξει ποιος είχε προετοιμαστεί καλύτερα”, καταλήγει ο διευθυντής της Silverfinch John Dowdall.

Τι συνιστούν οι ειδικοί για τη πιθανή καρκινογένεση απ’ το κόκκινο κρέας

0

Η κατανάλωση αλλαντικών θεωρείται καρκινογόνος και αυτή του κρέατος (εκτός των πουλερικών) «πιθανώς» καρκινογόνα, σύμφωνα με την έκθεση που έδωσε στη δημοσιότητα η CIRC, η υπηρεσία του ΠΟΥ η οποία ασχολείται με την έρευνα για τον καρκίνο.
Οι εκτιμήσεις του ΠΟΥ δεν αλλάζουν ριζικά τις συστάσεις διαφόρων οργανισμών, όπως του Παγκόσμιου Ταμείου για την Έρευνα Κατά του Καρκίνου (WCRF) ή του Εθνικού Ινστιτούτου Καρκίνου (INCa) της Γαλλίας. Το WCRF, που εδρεύει στο Λονδίνο συνιστά στους καταναλωτές να τρώνε λιγότερα από 500 γραμμάρια κόκκινου κρέατος την εβδομάδα και «ελάχιστα ή και καθόλου» επεξεργασμένα κρέατα όπως λουκάνικα, σαλάμια και πατέ.
Σε κάθε περίπτωση, το ιδανικό θα ήταν να μην τρώει κανείς περισσότερα από 300 γραμμάρια κόκκινου κρέατος την εβδομάδα.
Η Δρ. Ντομινίκ Μπεσέτ του INCa σημείωσε επίσης ότι η κατανάλωση κρέατος δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 500 γραμμάρια την εβδομάδα, με την κάθε μερίδα να μην είναι μεγαλύτερη από 70-100 γραμμάρια. Επιπροσθέτως, «τα αλλαντικά δεν πρέπει να περιλαμβάνονται καθημερινά στη διατροφή», πρόσθεσε.
Στο ερώτημα ποια ποσότητα κρέατος θεωρεί ασφαλή, το CIRC που πραγματοποίησε την έρευνα αυτή, απάντησε με μεγάλη επιφύλαξη. «Ο κίνδυνος αυξάνεται με την ποσότητα του κρέατος που καταναλώνεται, όμως τα διαθέσιμα δεδομένα δεν μας επιτρέπουν να συμπεράνουμε αν υπάρχει κάποιο επίπεδο ασφάλειας», σημείωσε.
Σύμφωνα πάντως με την άποψη πολλών ειδικών, ο κίνδυνος εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου που να συνδέεται με την κατανάλωση κρεάτων είναι «μικρός». Όπως εξήγησε ο καθηγητής Ντέιβιντ Σπιγκελχάλτερ του Πανεπιστημίου του Κέμπριτζ, 6 στους 100 ανθρώπους θα εμφανίσουν κάποια στιγμή καρκίνο στο παχύ έντερο. Αν αυτοί οι 100 άνθρωποι καταναλώνουν ο καθένας τους από ένα σάντουιτς με τρεις φέτες μπέικον (περίπου 50 γραμμάρια) σε καθημερινή βάση, τα κρούσματα του καρκίνου θα αυξηθούν στα 7, όπως υπολογίζει.
Οι αρχές της Αυστραλίας συνιστούν από την πλευρά τους στους ανθρώπους να μην καταναλώνουν περισσότερα από 65-100 γραμμάρια κόκκινου, μαγειρεμένου κρέατος τρεις-τέσσερις φορές την εβδομάδα, όπως είπε η Κέιτι Τσάπμαν, η πρόεδρος της Επιτροπής Διατροφής και Σωματικής Δραστηριότητας του Συμβουλίου Καρκίνου της Αυστραλίας.
Όλοι οι ειδικοί συμφωνούν πάντως ότι αρκεί να ακολουθεί κανείς μια ισορροπημένη διατροφή, με ποικιλία τροφίμων που να περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά και δημητριακά αλλά και να ασκείται τακτικά, έστω και με απλό περπάτημα.

ΠΗΓΗ:virus.com.gr

Απόφαση του ΣτΕ για το rebate στο Φάρμακο

0

Με απόφαση του, κατά πλειοψηφία, το Δ’ Τμήμα του ΣτΕ (επισυνάπτεται) έκρινε πως, για λόγους δημόσιου συμφέροντος και δεδομένης της δημοσιονομικής κρίσης, το μέτρο δεν αντιβαίνει τις συνταγματικές διατάξεις, που κατοχυρώνουν την οικονομική ελευθερία, την αναλογικότητα και την μέριμνα του κράτους για την φαρμακευτική περίθαλψη και την υγεία.
Το μέτρο προβλέπει την επιβάρυνση των φαρμακευτικών εταιρειών με 9% επί των συνταγογραφούμενων φαρμάκων.
Αυτά τα χρήματα, στη συνέχεια, αποδίδονται στους ασφαλιστικούς οργανισμούς, τον ΕΟΠΥΥ και τον Οίκο Ναύτου, ενώ αντίστοιχη επιβάρυνση προβλέφθηκε ανάλογα και με το συνολικό όγκο πωλήσεων φαρμάκων, σε τριμηνιαία βάση.
Ο ΣΦΕΕ κατέθεσε αίτηση ακύρωσης της σχετικής υπουργικής απόφασης, η οποία καθόριζε τις διαδικασίες και τον τρόπο απόδοσης του ποσού «επιστροφής» και «πρόσθετης κλιμακούμενης επιστροφής», στο πλαίσιο του Ν. 4052/2012.
Οι δυο δικαστές, που μειοψήφησαν, έκριναν ότι το μέτρο είναι αντισυνταγματικό, καθώς έχει ως συνέπεια να διατίθεται μεγάλο ποσοστό φαρμάκων σε τιμές κάτω του κόστους.

Απόφαση ΣτΕ- Rebate

 

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

 

ΠΟΥ: Διακήρυξη για τη Δια βίου Υγεία

0

Η Διάσκεψη, στην οποία συμμετείχε ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας, Ιωάννης Μπασκόζος, είχε, για πρώτη φορά σε τόσο υψηλό επίπεδο, θέμα τη Δια Βίου Προσέγγιση στην Υγεία. Με κεντρικό μήνυμα “Ενεργώντας Νωρίς, Ενεργώντας Έγκαιρα κι Ενεργώντας Μαζί”, πραγματοποιήθηκε (21 & 22 Οκτωβρίου) στο πλαίσιο της Πολιτικής για την Υγεία και την Ευημερία «Υγεία 2020».
Η συζήτηση μεταξύ των εκπροσώπων των 53 κρατών-μελών της ευρωπαϊκής περιοχής του ΠΟΥ και των εμπειρογνωμόνων διεθνούς κύρους στράφηκε γύρω από τη νέα αυτή οπτική γωνία χάραξης πολιτικών υγείας που ενσωματώνει τις κρίσιμες μεταβάσεις στη ζωή. Ειδικότερα, συζητήθηκαν η εξάλειψη των κοινωνικών ανισοτήτων στην υγεία, ιδιαίτερα των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων με έμφαση στα παιδιά και στους νέους, η εξάλειψη της φτώχειας και του αποκλεισμού, η καθολική κάλυψη και η ελεύθερη πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας καθώς και η ανάγκη κατάρτισης προγραμμάτων αγωγής υγείας.
Η Διάσκεψη κατέληξε με την υπογραφή της «Διακήρυξης του Μινσκ», μια πολιτική συμφωνία των Κρατών-Μελών της Ευρωπαϊκής Περιοχής του ΠΟΥ για την προώθηση των αρχών της Δια Βίου Υγείας.
Στο περιθώριο της διάσκεψης, ο κ. Μπασκόζος πραγματοποίησε διμερή συνάντηση για θέματα Δημόσιας Υγείας με τον Υπουργό Υγείας της Λευκορωσίας Dr Vasily Zharko. Επίσης, ο Έλληνας Γ.Γ. συναντήθηκε με την Περιφερειακή Διευθύντρια του Γραφείου του ΠΟΥ για την Ευρώπη Dr. Zsuzsanna Jakab και επικεφαλής ξένων αποστολών, όπως του Τουρκμενιστάν και της Αρμενίας, ενώ συζήτησε και τις δυνατότητες συνεργασίας με ορισμένους από τους διακεκριμένους ομιλητές της συνάντησης.
Τέλος, ο Γ.Γ. Δημόσιας Υγείας επισκέφθηκε το Νοσοκομείο Ειδικής Φροντίδας Μητέρας και Νεογνού όπου ξεναγήθηκε από το ιατρικό και παραϊατρικό προσωπικό του και ενημερώθηκε για τον εξοπλισμό των ιατρείων καθώς και για τις υπηρεσίες και το έργο που επιτελείται εκεί.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Πίστωση χρόνου δίνουν οι Φαρμακοποιοί – Δηλώσεις Λουράντου στο Virus

0

Με τις διαπραγματεύσεις μεταξύ Αριστοτέλους και Θεσμών να βρίσκονται, όπως όλα δείχνουν, σε κομβικό σημείο, ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος αποφάσισε την προσωρινή αναστολή των κινητοποιήσεων μέχρι το ερχόμενο Σάββατο 31 Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Virus, ελληνική πλευρά και δανειστές βρίσκονται κοντά στη συμφωνία, η οποία θα πρέπει να έχει κλείσει έως την Παρασκευή.
Το «αγκάθι» συνεχίζει να είναι το ποσοστό υποχρεωτικής συμμετοχής φαρμακοποιού στην επιχείρηση ή στην πλήρη απουσία του, με την ελληνική πλευρά να φέρεται να διεκδικεί να διασφαλίσει το ρόλο των φαρμακοποιών στο χώρο του φαρμακείου.
Δύο κορυφαία κυβερνητικά στελέχη φέρονται να είχαν από την πρώτη στιγμή εκφράσει την αντίθεση τους στα σχέδια των δανειστών (και ιδιαιτέρως του ΔΝΤ) για πλήρη απελευθέρωση του ιδιοκτησιακού καθεστώτος των φαρμακείων. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ένας τόνιζε την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, που απέρριψε αντίστοιχες προσπάθειες σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη και δεύτερος τόνιζε πως δεν είναι λογικό να επιχειρείται να εφαρμοστεί στην Ελλάδα ένα μοντέλο που δεν εφαρμόζεται σε μεγάλα κράτη της κεντρικής Ευρώπης, όπως η Γερμανία.
Αυτή η στάση τους, συνοδευόμενη από τις ενστάσεις βουλευτών του κυβερνώντος συνασπισμού, φαίνεται πως περιέπλεξε και επέτεινε τις διαπραγματεύσεις.
Οι τελευταίες πληροφορίες, πάντως, θέλουν την ελληνική πλευρά να έχει εξασφαλίσει την παρουσία φαρμακοποιού στο φαρμακείο, με ποσοστό 20% τουλάχιστον.
Που τελικά θα «κάτσει η μπίλια» θα φανεί μόνο όταν δανειστές και κυβέρνηση δώσουν τα χέρια και οι αποφάσεις ανακοινωθούν.
«Αν και έχουμε συναντηθεί με την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας 4-5 φορές, σαφή εικόνα για το σημείο στο οποίο βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις δεν έχουμε», υποστήριξε στο Virus ο Κ. Λουράντος.
«Περιμένουμε να μας ανακοινώσουμε κάτι πιο συγκεκριμένο για να δούμε και εμείς τις επόμενες κινήσεις μας και να λάβουμε τις αποφάσεις μας», συμπλήρωσε ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου.
Προειδοποίησε, όμως, πως «η όποια δυσμενής εξέλιξη θα σημάνει και κλιμάκωση των κινητοποιήσεων».
Κινητοποιήσεις
Το Δ.Σ του ΠΦΣ αποφάσισε να αναστείλει την απεργία από αύριο έως και το Σάββατο 31 Οκτωβρίου, όταν και θα πραγματοποιηθεί ΓΣ για να ληφθούν αποφάσεις.
Πριν από τη Γενική Συνέλευση θα συνεδριάσει το Διοικητικό Συμβούλιο, προκειμένου να αποφασίσει την πρόταση την οποία θα καταθέσει.
Όπως τονίζεται, δίνεται πίστωση χρόνου στην κυβέρνηση αλλά και τα κόμματα της αντιπολίτευσης να ξεκαθαρίσουν την στάση τους απέναντι στον φαρμακευτικό κλάδο.
«Το ΔΣ έλαβε την απόφασή του με αίσθημα ευθύνης και σοβαρότητας συναισθανόμενο τις ανάγκες των ασφαλισμένων και των ασθενών […] Οι φαρμακοποιοί δίνουν το περιθώριο στη Κυβέρνηση – μετά την εμπλοκή των διαπραγματεύσεων- να αποδείξει ότι έχει την δύναμη να αρνηθεί να εφαρμόσει αυτά που η υπόλοιπη Ευρώπη έχει απορρίψει», αναφέρει η ανακοίνωση του ΠΦΣ.
«Δεν πρόκειται να αφήσουμε τα συμφέροντα να διαμορφώσουν τις συνθήκες και της φαρμακευτικής αγοράς, με το πρόσχημα του ανταγωνισμού και της δήθεν ευρωπαϊκής προοπτικής. Ο αγώνας μας δεν είναι κομματικός ή συντεχνιακός, αλλά αγώνας κατά των καρτέλ που θέλουν να εισβάλουν και στην υγεία» δήλωσε ο πρόεδρος του ΠΦΣ.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

AXA Partners: Νέα μονάδα στον όμιλο για την ανάπτυξη B2B συνεργασιών

0

Σε μίνι-οργανωτική αναδιάρθρωση προχωρά η γαλλική AXA με τη δημιουργία της νέας μονάδας AXA Partners, με σκοπό την ανάπτυξη συνεργασιών με εταιρείες διεθνώς (partnership business) μέσω του μοντέλου B2B (business-to-business). Ειδικότερα, η ΑΧΑ Partnεrs θα “χτίζει” τις προσφορές και τις συμφωνίες διανομής, ενώ ο μητρικός όμιλος θα παρέχει ασφαλιστική κάλυψη ή θα προσφέρει μια συγκεκριμένη υπηρεσία σε επιχειρήσεις, μέσω ενός συνεργάτη (partner). Αποστολή της ΑΧΑ Partners θα είναι να σχεδιάζει και να διαχειρίζεται συνεργασίες με επιλεγμένους εταίρους διεθνώς. Οι κλάδοι όπου θα δραστηριοποιηθεί κατά προτεραιότητα η AXA Partners είναι οι εξής: -Αυτοκίνητο -Τράπεζες και πιστωτικές κάρτες -Λιανεμπόριο, τηλεπικοινωνίες, εταιρείες παροχής κοινωφελών υπηρεσιών -Ψηφιακοί “παίκτες” -Δημόσιος τομέας και μη κυβερνητικές οργανώσεις “Είμαστε πεπεισμένοι ότι πολλές εταιρείες και οργανισμοί -από τις αυτοκινητοβιομηχανίες έως τις κορυφαίες επιχειρήσεις της ταχύτατα αναπτυσσόμενης οικονομίας του διαμοιρασμού (sharing economy), θα μπορούσαν να εμπλουτίσουν την γκάμα υπηρεσιών τους με ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες για να ενισχύσουν την προστασία των πελατών τους. Η AXA Partners θέλει να γίνει ο προτιμητέος συνεργάτης των εταιρειών αυτών, αναπτύσσοντας καινοτόμες και εξατομικευμένες ασφαλιστικές λύσεις και παρέχοντας τις βέλτιστες υπηρεσίες στον τελικό καταναλωτή”, υπογράμμισε ο Nicholas Moreau, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΑΧΑ Γαλλίας. “Οι δραστηριότητες partnerships συνεισφέρουν πάνω από 4 δισ. ευρώ στον κύκλο εργασιών του ομίλου AXA και η επιτυχία της AXA Partners θα την καταστήσει πηγή βιώσιμης ανάπτυξης για τον όμιλο στο μέλλον”, πρόσθεσε ο κ. Moreau. Υπό την ομπρέλα της AXA Partners θα υπαχθούν οι δυο υφιστάμενες μονάδες που διαχειρίζονταν μέχρι πρότινος τα global partnerships της ΑΧΑ, η AXA Assistance (που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες βοήθειας, οδικής, ταξιδιωτικής κ.α.) και η AXA Creditor (που εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών προς πιστωτές). Η τελευταία, μάλιστα, θα ενισχυθεί με την δρομολογούμενη εξαγορά της Genworth Lifestyle Protection Insurance έναντι 475 εκατ. ευρώ που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του έτους, όταν ληφθούν οι απαραίτητες εγκρίσεις από τις ρυθμιστικές αρχές. Με την προσθήκη της Genworth Lifestyle Protection Insurance, η ΑΧΑ θα αναδειχθεί στον τρίτο μεγαλύτερο “παίκτη” στην αγορά ασφάλισης πιστωτών (creditor insurance market) στην Ευρώπη, με μερίδιο αγοράς 9%, ενώ θα γίνει leader στην προστασία πιστώσεων και lifestyle (credit and lifestyle protection) στην Ευρώπη, επιβεβαιώνοντας την αυξημένη έμφαση που δίνει στα προϊόντα προστασίας, σύμφωνα με τη στρατηγική Ambition AXA.