back to top
24.1 C
Athens
Τετάρτη 20 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1683

ΑΧΑ: Μέγας υποστηρικτής του Παγκόσμιου Συνεδρίου «Disability Matters»

0

Παραμένοντας πιστή στις προσπάθειές της για ίση μεταχείριση των ατόμων με κινητικά προβλήματα, η AXA φιλοξένησε στα κεντρικά της γραφεία στο Παρίσι και υποστήριξε ως χορηγός το Συνέδριο «Disability Matters». Σταθερή δέσμευση της ΑΧΑ, ενός από τους μεγαλύτερους και καινοτόμους εργοδότες παγκοσμίως, αποτελεί η δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που σέβεται και προωθεί τη διαφορετικότητα των ανθρώπων της, δημιουργώντας τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την απασχόληση ατόμων με κινητικά προβλήματα.

Στόχοι της εταιρείας είναι η προσέλκυση των μεγαλύτερων ταλέντων, ανεξαρτήτως της διαφορετικότητας και των συγκεκριμένων αναγκών κάθε εργαζομένου, και η δημιουργία ενός ιδιαίτερα ανταγωνιστικού ανθρώπινου δυναμικού, που θα την οδηγήσει στην επίτευξη της επιχειρηματικής αριστείας και σε συνεχείς επιτυχίες.

Το 2014 η ΑΧΑ έγινε μέλος του Global Business and Disability Network της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας (International Labor Organization – ILO), ενός δικτύου που φέρνει κοντά πολυεθνικές εταιρείες, ενώσεις εργαζομένων και ατόμων με κινητικά προβλήματα στον αγώνα για την προώθηση της ίσης μεταχείρισης στον εργασιακό τομέα. Επιστέγασμα των προσπαθειών της εταιρείας αποτέλεσε η υπογραφή της «Χάρτας της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας» (ΙLO Charter) τον Οκτώβριο του 2015.

Στο πλαίσιο αυτό, η AXA έχει αναπτύξει, παγκοσμίως, προγράμματα ευαισθητοποίησης, σε συνεργασία με πανεπιστήμια και αρμόδιους οργανισμούς, για την προώθηση της απασχόλησης ατόμων που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα. Με τον τρόπο αυτό, συμβάλλει στην έναρξη της συζήτησης για την προώθηση ενός εργασιακού περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς, όπου ο καθένας αισθάνεται ότι μπορεί να είναι ο εαυτός του.

ΑΧΑ: Μέγας υποστηρικτής του Παγκόσμιου Συνεδρίου «Disability Matters»

0

Παραμένοντας πιστή στις προσπάθειές της για ίση μεταχείριση των ατόμων με κινητικά προβλήματα, η AXA φιλοξένησε στα κεντρικά της γραφεία στο Παρίσι και υποστήριξε ως χορηγός το Συνέδριο «Disability Matters». Σταθερή δέσμευση της ΑΧΑ, ενός από τους μεγαλύτερους και καινοτόμους εργοδότες παγκοσμίως, αποτελεί η δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που σέβεται και προωθεί τη διαφορετικότητα των ανθρώπων της, δημιουργώντας τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την απασχόληση ατόμων με κινητικά προβλήματα.

Στόχοι της εταιρείας είναι η προσέλκυση των μεγαλύτερων ταλέντων, ανεξαρτήτως της διαφορετικότητας και των συγκεκριμένων αναγκών κάθε εργαζομένου, και η δημιουργία ενός ιδιαίτερα ανταγωνιστικού ανθρώπινου δυναμικού, που θα την οδηγήσει στην επίτευξη της επιχειρηματικής αριστείας και σε συνεχείς επιτυχίες.

Το 2014 η ΑΧΑ έγινε μέλος του Global Business and Disability Network της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας (International Labor Organization – ILO), ενός δικτύου που φέρνει κοντά πολυεθνικές εταιρείες, ενώσεις εργαζομένων και ατόμων με κινητικά προβλήματα στον αγώνα για την προώθηση της ίσης μεταχείρισης στον εργασιακό τομέα. Επιστέγασμα των προσπαθειών της εταιρείας αποτέλεσε η υπογραφή της «Χάρτας της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας» (ΙLO Charter) τον Οκτώβριο του 2015.

Στο πλαίσιο αυτό, η AXA έχει αναπτύξει, παγκοσμίως, προγράμματα ευαισθητοποίησης, σε συνεργασία με πανεπιστήμια και αρμόδιους οργανισμούς, για την προώθηση της απασχόλησης ατόμων που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα. Με τον τρόπο αυτό, συμβάλλει στην έναρξη της συζήτησης για την προώθηση ενός εργασιακού περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς, όπου ο καθένας αισθάνεται ότι μπορεί να είναι ο εαυτός του.

Ο Dr. Allianz έρχεται στο σπίτι σας

0

 

Νέα  υπηρεσία που βελτιώνει την ιατρική φροντίδα και μειώνει το κόστος λανσάρει ο γερμανικός ασφαλιστικός όμιλος, αρχής γενομένης από την αγορά της Τουρκίας

 της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Θυμάστε τις παλιές καλές ημέρες όταν ο γιατρός σας επισκεπτόταν στο σπίτι σας ; Επρόκειτο για την επιτομή της πελατοκεντρικής προσέγγισης. Ωστόσο, με την πρόοδο της τεχνολογίας και την μείωση των εξόδων μεταφοράς, ο ταπεινός οικογενειακός γιατρός αντικαταστάθηκε από ομάδα εξειδικευμένων επιστημόνων, πολύωρες αναμονές στα ιατρεία και αυξημένα κόστη.

Οπως υποστηρίζει η Allianz, οι κατ’οίκον επισκέψεις πραγματοποιούν  δυναμικό comeback, προσαρμοσμένες στα νέα δεδομένα του 21ου αιώνα. Οι γιατροί μπορούν πλέον να παρακολουθούν τα επίπεδα σακχάρου ενός διαβητικού μέσω smartphone και να παρεμβαίνουν όποτε είναι απαραίτητο. Αισθητήρες στο σπίτι ενεργοποιούνται όταν ένας ηλικιωμένος πέφτει και ειδοποιούνται οι υπηρεσίες άμεσης βοήθειας. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα διαθέσιμα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση των υπηρεσιών ιατρικής φροντίδας και την μείωση των σχετικών δαπανών.

Ακόμα μια τάση που κερδίζει έδαφος είναι η αξιολόγηση των περιστατικών που φέρονται ως επειγοντα, η οποία αποκαλείται και medical triage (διαδικασία διαλογής βάσει προτεραιότητας). Οι ασθενείς καλούν ένα κέντρο υπηρεσιών επανδρωμένο με εκπαιδευμένες νοσοκόμες και γιατρούς και τους δίδεται ένα “επίπεδο προτεραιότητας” για την κατάστασή τους, σύμφωνα με προκαθορισμένα πρωτόκολλα. Στη βάση αυτή, συστήνεται στους ασθενείς να επισκεφθούν άμεσα ή αργότερα τον γιατρό, ή απλά να ηρεμήσουν.

Σε συνεργασία με την Allianz Τουρκίας, η Allianz Worldwide Partners μόλις ενεργοποίησε ην δική της υπηρεσία αξιολόγησης επειγόντων  περιστατικών και καθοδήγησης των ασθενών, τον Dr. Allianz.  Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν στους πελάτες που έχουν ασφάλεια υγείας και λειτουργεί επί 24ωρου βάσεως, 7 ημέρες την εβδομάδα. Δίδονται ιατρικές συμβουλές από τηλεφώνου και εάν κριθεί απαραίτητο, εξειδικευμένος γιατρός στέλνεται στο σπίτι του ασθενούς.

Οπως υπογραμμιζεται στο δελτίο Τύπου, ο Dr. Allianz δεν είναι άλλη μια ψηφιακή εφαρμογή. Οι ασθενείς συνομιλούν με πραγματικούς ανθρώπους και δέχονται επισκέψεις από πραγματικούς γαιτρούς, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό γι’ αυτούς. Οι συμμετέχοντες στο πιλοτικό πρόγραμμα υποστήριξαν ότι, πέρα από την εξοικονόμηση χρόνου και τη λήψη εξειδικευμένων συμβουλών, η υπηρεσία αποδείχθηκε ιδιαίτερα ανακουφιστική. Οι αριθμοί αποτυπώνουν την επιτυχία του εγχειρήματος: O Dr. Allianz κατόρθωσε να διεκπεραιώσει με επιτυχία το 66% των περιστατικών από τηλεφώνου χωρίς να απαιτηθεί κατ’ οίκον ιατρική επίσκεψη, ούτε να μεταβεί ο ασθενής στο νοσοκομείο.

Ελλείψει μιας τέτοιας υπηρεσίας σε χώρες όπως η Τουρκία, οι ασθενείς ίσως χρειαστεί να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις για να πάνε στον γιατρό. Ενα νυχτερινό επείγον περιστατικό σημαινει επίσκεψη στο νοσοκομείο. Οπως αναφέρει μια μητέρα διδύμων: “Μπορεί να είναι χαοτικό να βάλεις τα παιδιά στο αυτοκίνητο για να οδηγήσει στο νοσοκομείο. Οταν καλώ τον Dr. Allianz, στέλνουν γιατρό στο σπίτι. Κάνουν εδώ ακόμα και τις εργαστηριακές εξετάσεις. Είναι τόσο απλό”. Ενα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι ο Dr. Allianz δημιουργεί και διαχειρίζεται ένα δίκτυο τοπικών παρόχων υπηρεσιών υγείας για την κάλυψη των αναγκών της εκάστοτε κοινότητας. Αυτό εγγυάται ότι οι ασθενείς απολαμβάνουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Ο έλεγχος ποιότητας είναι εγγενής επειδή οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να αναφέρουν πόσο ικανοποιημένοι έμειναν από τις υπηρεσίες του παρόχου υγείας.

Ο Dr. Allianz έχει ήδη ανοίξει για 700.000 πελάτες στην Τουρκία. Το επόμενο βήμα είναι ο ψηφιακός βοηθός του Dr. Allianz, η εφαρμογή Ελέγχου Συμπτωμάτων (Symptom Checker app).

 

Ο Dr. Allianz έρχεται στο σπίτι σας

0

 

Νέα  υπηρεσία που βελτιώνει την ιατρική φροντίδα και μειώνει το κόστος λανσάρει ο γερμανικός ασφαλιστικός όμιλος, αρχής γενομένης από την αγορά της Τουρκίας

 της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Θυμάστε τις παλιές καλές ημέρες όταν ο γιατρός σας επισκεπτόταν στο σπίτι σας ; Επρόκειτο για την επιτομή της πελατοκεντρικής προσέγγισης. Ωστόσο, με την πρόοδο της τεχνολογίας και την μείωση των εξόδων μεταφοράς, ο ταπεινός οικογενειακός γιατρός αντικαταστάθηκε από ομάδα εξειδικευμένων επιστημόνων, πολύωρες αναμονές στα ιατρεία και αυξημένα κόστη.

Οπως υποστηρίζει η Allianz, οι κατ’οίκον επισκέψεις πραγματοποιούν  δυναμικό comeback, προσαρμοσμένες στα νέα δεδομένα του 21ου αιώνα. Οι γιατροί μπορούν πλέον να παρακολουθούν τα επίπεδα σακχάρου ενός διαβητικού μέσω smartphone και να παρεμβαίνουν όποτε είναι απαραίτητο. Αισθητήρες στο σπίτι ενεργοποιούνται όταν ένας ηλικιωμένος πέφτει και ειδοποιούνται οι υπηρεσίες άμεσης βοήθειας. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα διαθέσιμα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση των υπηρεσιών ιατρικής φροντίδας και την μείωση των σχετικών δαπανών.

Ακόμα μια τάση που κερδίζει έδαφος είναι η αξιολόγηση των περιστατικών που φέρονται ως επειγοντα, η οποία αποκαλείται και medical triage (διαδικασία διαλογής βάσει προτεραιότητας). Οι ασθενείς καλούν ένα κέντρο υπηρεσιών επανδρωμένο με εκπαιδευμένες νοσοκόμες και γιατρούς και τους δίδεται ένα “επίπεδο προτεραιότητας” για την κατάστασή τους, σύμφωνα με προκαθορισμένα πρωτόκολλα. Στη βάση αυτή, συστήνεται στους ασθενείς να επισκεφθούν άμεσα ή αργότερα τον γιατρό, ή απλά να ηρεμήσουν.

Σε συνεργασία με την Allianz Τουρκίας, η Allianz Worldwide Partners μόλις ενεργοποίησε ην δική της υπηρεσία αξιολόγησης επειγόντων  περιστατικών και καθοδήγησης των ασθενών, τον Dr. Allianz.  Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν στους πελάτες που έχουν ασφάλεια υγείας και λειτουργεί επί 24ωρου βάσεως, 7 ημέρες την εβδομάδα. Δίδονται ιατρικές συμβουλές από τηλεφώνου και εάν κριθεί απαραίτητο, εξειδικευμένος γιατρός στέλνεται στο σπίτι του ασθενούς.

Οπως υπογραμμιζεται στο δελτίο Τύπου, ο Dr. Allianz δεν είναι άλλη μια ψηφιακή εφαρμογή. Οι ασθενείς συνομιλούν με πραγματικούς ανθρώπους και δέχονται επισκέψεις από πραγματικούς γαιτρούς, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό γι’ αυτούς. Οι συμμετέχοντες στο πιλοτικό πρόγραμμα υποστήριξαν ότι, πέρα από την εξοικονόμηση χρόνου και τη λήψη εξειδικευμένων συμβουλών, η υπηρεσία αποδείχθηκε ιδιαίτερα ανακουφιστική. Οι αριθμοί αποτυπώνουν την επιτυχία του εγχειρήματος: O Dr. Allianz κατόρθωσε να διεκπεραιώσει με επιτυχία το 66% των περιστατικών από τηλεφώνου χωρίς να απαιτηθεί κατ’ οίκον ιατρική επίσκεψη, ούτε να μεταβεί ο ασθενής στο νοσοκομείο.

Ελλείψει μιας τέτοιας υπηρεσίας σε χώρες όπως η Τουρκία, οι ασθενείς ίσως χρειαστεί να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις για να πάνε στον γιατρό. Ενα νυχτερινό επείγον περιστατικό σημαινει επίσκεψη στο νοσοκομείο. Οπως αναφέρει μια μητέρα διδύμων: “Μπορεί να είναι χαοτικό να βάλεις τα παιδιά στο αυτοκίνητο για να οδηγήσει στο νοσοκομείο. Οταν καλώ τον Dr. Allianz, στέλνουν γιατρό στο σπίτι. Κάνουν εδώ ακόμα και τις εργαστηριακές εξετάσεις. Είναι τόσο απλό”. Ενα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι ο Dr. Allianz δημιουργεί και διαχειρίζεται ένα δίκτυο τοπικών παρόχων υπηρεσιών υγείας για την κάλυψη των αναγκών της εκάστοτε κοινότητας. Αυτό εγγυάται ότι οι ασθενείς απολαμβάνουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Ο έλεγχος ποιότητας είναι εγγενής επειδή οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να αναφέρουν πόσο ικανοποιημένοι έμειναν από τις υπηρεσίες του παρόχου υγείας.

Ο Dr. Allianz έχει ήδη ανοίξει για 700.000 πελάτες στην Τουρκία. Το επόμενο βήμα είναι ο ψηφιακός βοηθός του Dr. Allianz, η εφαρμογή Ελέγχου Συμπτωμάτων (Symptom Checker app).

 

Ο Dr. Allianz έρχεται στο σπίτι σας

0

 

Νέα  υπηρεσία που βελτιώνει την ιατρική φροντίδα και μειώνει το κόστος λανσάρει ο γερμανικός ασφαλιστικός όμιλος, αρχής γενομένης από την αγορά της Τουρκίας

 της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Θυμάστε τις παλιές καλές ημέρες όταν ο γιατρός σας επισκεπτόταν στο σπίτι σας ; Επρόκειτο για την επιτομή της πελατοκεντρικής προσέγγισης. Ωστόσο, με την πρόοδο της τεχνολογίας και την μείωση των εξόδων μεταφοράς, ο ταπεινός οικογενειακός γιατρός αντικαταστάθηκε από ομάδα εξειδικευμένων επιστημόνων, πολύωρες αναμονές στα ιατρεία και αυξημένα κόστη.

Οπως υποστηρίζει η Allianz, οι κατ’οίκον επισκέψεις πραγματοποιούν  δυναμικό comeback, προσαρμοσμένες στα νέα δεδομένα του 21ου αιώνα. Οι γιατροί μπορούν πλέον να παρακολουθούν τα επίπεδα σακχάρου ενός διαβητικού μέσω smartphone και να παρεμβαίνουν όποτε είναι απαραίτητο. Αισθητήρες στο σπίτι ενεργοποιούνται όταν ένας ηλικιωμένος πέφτει και ειδοποιούνται οι υπηρεσίες άμεσης βοήθειας. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα διαθέσιμα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση των υπηρεσιών ιατρικής φροντίδας και την μείωση των σχετικών δαπανών.

Ακόμα μια τάση που κερδίζει έδαφος είναι η αξιολόγηση των περιστατικών που φέρονται ως επειγοντα, η οποία αποκαλείται και medical triage (διαδικασία διαλογής βάσει προτεραιότητας). Οι ασθενείς καλούν ένα κέντρο υπηρεσιών επανδρωμένο με εκπαιδευμένες νοσοκόμες και γιατρούς και τους δίδεται ένα “επίπεδο προτεραιότητας” για την κατάστασή τους, σύμφωνα με προκαθορισμένα πρωτόκολλα. Στη βάση αυτή, συστήνεται στους ασθενείς να επισκεφθούν άμεσα ή αργότερα τον γιατρό, ή απλά να ηρεμήσουν.

Σε συνεργασία με την Allianz Τουρκίας, η Allianz Worldwide Partners μόλις ενεργοποίησε ην δική της υπηρεσία αξιολόγησης επειγόντων  περιστατικών και καθοδήγησης των ασθενών, τον Dr. Allianz.  Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν στους πελάτες που έχουν ασφάλεια υγείας και λειτουργεί επί 24ωρου βάσεως, 7 ημέρες την εβδομάδα. Δίδονται ιατρικές συμβουλές από τηλεφώνου και εάν κριθεί απαραίτητο, εξειδικευμένος γιατρός στέλνεται στο σπίτι του ασθενούς.

Οπως υπογραμμιζεται στο δελτίο Τύπου, ο Dr. Allianz δεν είναι άλλη μια ψηφιακή εφαρμογή. Οι ασθενείς συνομιλούν με πραγματικούς ανθρώπους και δέχονται επισκέψεις από πραγματικούς γαιτρούς, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό γι’ αυτούς. Οι συμμετέχοντες στο πιλοτικό πρόγραμμα υποστήριξαν ότι, πέρα από την εξοικονόμηση χρόνου και τη λήψη εξειδικευμένων συμβουλών, η υπηρεσία αποδείχθηκε ιδιαίτερα ανακουφιστική. Οι αριθμοί αποτυπώνουν την επιτυχία του εγχειρήματος: O Dr. Allianz κατόρθωσε να διεκπεραιώσει με επιτυχία το 66% των περιστατικών από τηλεφώνου χωρίς να απαιτηθεί κατ’ οίκον ιατρική επίσκεψη, ούτε να μεταβεί ο ασθενής στο νοσοκομείο.

Ελλείψει μιας τέτοιας υπηρεσίας σε χώρες όπως η Τουρκία, οι ασθενείς ίσως χρειαστεί να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις για να πάνε στον γιατρό. Ενα νυχτερινό επείγον περιστατικό σημαινει επίσκεψη στο νοσοκομείο. Οπως αναφέρει μια μητέρα διδύμων: “Μπορεί να είναι χαοτικό να βάλεις τα παιδιά στο αυτοκίνητο για να οδηγήσει στο νοσοκομείο. Οταν καλώ τον Dr. Allianz, στέλνουν γιατρό στο σπίτι. Κάνουν εδώ ακόμα και τις εργαστηριακές εξετάσεις. Είναι τόσο απλό”. Ενα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι ο Dr. Allianz δημιουργεί και διαχειρίζεται ένα δίκτυο τοπικών παρόχων υπηρεσιών υγείας για την κάλυψη των αναγκών της εκάστοτε κοινότητας. Αυτό εγγυάται ότι οι ασθενείς απολαμβάνουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Ο έλεγχος ποιότητας είναι εγγενής επειδή οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να αναφέρουν πόσο ικανοποιημένοι έμειναν από τις υπηρεσίες του παρόχου υγείας.

Ο Dr. Allianz έχει ήδη ανοίξει για 700.000 πελάτες στην Τουρκία. Το επόμενο βήμα είναι ο ψηφιακός βοηθός του Dr. Allianz, η εφαρμογή Ελέγχου Συμπτωμάτων (Symptom Checker app).

 

Οι κραδασμοί στην οικονομία και οι φόβοι των ασφαλιστικών

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Oι ‘τεκτονικές αλλαγές’  που θα προκαλέσουν στα εισοδήματα των πολιτών  η φορολογία , οι ασφαλιστικές εισφορές και η ταυτόχρονη μείωση  μισθών και συντάξεων κατά το β’ εξάμηνο 2016 θα είναι το μεγαλύτερο ‘τεστ κοπώσεως’  για τις ασφαλιστικές που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.  Ήδη για το αυτοκίνητο , οι εταιρείες προχωρούν σε ευέλικτα συμβόλαια μειωμένης χρήσης   εκτιμώντας ότι οι  μισοί τουλάχιστον χρήστες θα μειώσουν τις διαδρομές τους στις απολύτως απαραίτητες.  Τα Συνταξιοδοτικά προγράμματα, δεν ‘τρέχουν’ με τους ρυθμούς που οι εταιρείες θα ήθελαν λόγω μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος στις παραγωγικές ηλικίες και έλλειψη ασφαλιστικού ενδιαφέροντος με παράλληλη ανεργία στις ηλικίες των 20-30 ετών.  Ταυτόχρονα, οι εξελίξεις σε Μαρινόπουλο, Jetoil και δεκάδες άλλες μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα δείχνουν ότι οι επιχειρηματικοί κίνδυνοι και οι βιομηχανικοί κίνδυνοι μεγαλώνουν αλλά δεν φαίνεται ότι αυξάνονται ανάλογα τα μερίδια της ασφάλισης πιστώσεων και βιομηχανικών κινδύνων για τις επιχειρήσεις.  Μόνο ο κλάδος υγείας εξακολουθεί να αυξάνεται σε μερίδια αγοράς επί του συνολικού ποσοστού παραγωγής (ασχέτως με τις αλλαγές ταξινομήσεων που πραγματοποίησε η ΕΑΕΕ στα στοιχεία της) , με αποτέλεσμα τόσο οι εταιρείες ζωής όσο και οι μεικτές να αυξάνουν το ενδιαφέρον τους για τους κλάδους υγείας.  Άλλωστε οι συνεργασίες που έκλεισαν οι δύο μεγάλοι ιατρικοί όμιλοι  ΙΑΣΩ και Ιατρικό – άλλοτε ήταν απροσπέλαστοι- με ασφαλιστικές εταιρείες δείχνει  πλέον  ότι η υγεία τείνει να γίνει μία υπόθεση μεταξύ ασφαλιστικών- κλινικών- ιατρών.  Εν ολίγοις , οι ασφαλιστικές εταιρείες βάζουν ΄μικρό καλάθι’ εν όψει όχι μόνο του 2016 αλλά και του 2017. Οι στόχοι αναθεωρούνται σε μηνιαίο επίπεδο και πλέον οι εξελίξεις και για την ασφαλιστική αγορά είναι αβέβαιες.  Άλλωστε  και εκεί , τα επιχειρηματικά μηνύματα δεν είναι τα καλύτερα δυνατά.  Θα το δείξουν και οι λογιστικές καταστάσεις του  α’ εξαμήνου που θα αρχίσουν να βγαίνουν σιγά σιγά.

International Life: Μέσω της Premium Brokers οι νέες αιτήσεις και ανανεώσεις Γενικών Ασφαλίσεων

0

της Ελενας Ερμείδου

Μέσω της θυγατρικής μεσιτικής της εταιρείας Premium Brokers θα πραγματοποιούνται όλες οι οι νέες αιτήσεις και ανανεώσεις Γενικών Ασφαλίσεων της  International Life ΑΕΓΑ μέχρι να ολοκληρωθεί η ανακεαφαλαιοποίηση της εταιρείας έως τις 31.08.2016.  Η International Life παράλληλα προχωράει σε αναλογική μείωση του προσωπικού δίνοντας τη δυνατότητα εθελουσίας εξόδου μέχρι τις 31.07.2016.

Η εταιρεία δίνει έμπρακτα προτεραιότητα στους ασφαλισμένους και τους εργαζόμενους με όλες τις κινήσεις που έχει κάνει το τελευταίο διάστημα. Από την διασφάλιση των συμβολαίων ζωής με τη συμφωνία με την Εθνική, όπου τοποθέτησε πελάτες και συνεργάτες κάτω από μία ομπρέλα προστασίας μέχρι τις σημερινές ανακοινώσεις πάντα οι ασφαλιζόμενοι και οι εργαζόμενοι ήταν και παραμένουν η προτεραιότητα

 Η Premium Brokers συνεργάζεται με επίλεκτες ασφαλιστικές εταιρίες της αγοράς και είναι σε θέση να εκδίδει ασφαλιστήρια συμβόλαια άμεσα σε όλους τους κλάδους. Στο πλαίσιο αυτό ενδυναμώνει οργανικά και επανδρώνει περαιτέρω την Premium Brokers ώστε να παρέχει υψηλό επίπεδο υπηρεσιών.

  Ως αποτέλεσμα, η International Life ΑΕΓΑ προχωράει σε αναλογική μείωση του προσωπικού δίνοντας τη δυνατότητα εθελουσίας εξόδου μέχρι τις 31.07.2016.

 Ταυτόχρονα, η εταιρεία προχωρά ταχύτατα στον επιχειρησιακό της ανασχεδιασμό και εργάζεται με στόχο να ολοκληρώσει την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στις 31.08.2016, προκειμένου να διασφαλίσει την απαιτούμενη κεφαλαιακή ενίσχυση κατά Solvency II.

  Η εταιρεία, παρ ‘όλες τις αντίξοες συνθήκες της αγοράς αλλά κυρίως των επενδυτικών ζημιών που υπέστη τα τελευταία χρόνια, με αποκορύφωμα την ζημία € 30εκ. στα ομόλογα από το PSI, παραμένει σταθερή και υπεύθυνη έναντι των συμφερόντων των ασφαλισμένων της, των εργαζομένων της και όλων των διαμεσολαβούντων.

 Για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων λειτουργεί γραμμή επικοινωνίας στον αριθμό 2108119000 και στο email inlife@inlife.gr

“Πονοκέφαλος” για τις ευρωπαϊκές ασφαλιστικές τα stress tests της EIOPA

0

Το αμέσως επόμενο διάστημα η υποβολή των στοιχείων από τις εταιρίες στην εποπτική αρχή- έως το τέλος του έτους τα αποτελέσματα.

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Ισχυρούς “πονοκεφάλους” προκαλούν στις ασφαλιστικές εταιρίες της ΕΕ τα  stress tests που έχει δρομολογήσει η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (EIOPA) σε μια περίοδο που η κερδοφορία του κλάδου υπονομεύεται από την υπερ-χαλαρή νομισματική πολιτική της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας που έχει οδηγήσει τα επιτόκια στα…Τάρταρα.

Μέσα στις επόμενες ημέρες, οι εταιρείες θα πρέπει να υποβάλλουν στοιχεία προς επεξεργασία στην EIOPA και βρίσκονται αντιμέτωπες με την προοπτική να υποχρεωθούν να “βάλουν στην άκρη” περισσοτερα κεφάλαια, σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία. “Το timing της EIOPA δεν θα μπορούσε να είναι χειρότερο…Υπάρχει κίνδυνος τα αποτελέσματα να είναι αρνητικά”, σχολιάζει ο  Lutz Roehmeye, διαχειριστής ενεργητικού στην  Landesbank Berlin Investment. “Εάν τα τεστ αναδείξουν “τρύπες” σε κάποιους ομίλους, αυτό θα αποτελούσε πλήγμα για τον κλάδο στο σύνολό του”.

Η επίπτωση των χαμηλών/αρνητικών επιτοκίων βρίσκεται στο επίκεντρο των φετινών stress tests και οι ασφαλιστικές εταιρίες θα μπορούσαν να δουν παρενέργειες στην κερδοφορία τους και την μερισματική πολιτική μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων (στο τέλος του έτους), εάν τους ζητηθεί να ενισχύσουν τα κεφαλαιακά τους “μαξιλάρια”.

Ηδη τα έσοδα από επενδύσεις έχουν επηρεαστεί αρνητικά από τις πολιτικές της ΕΚΤ, υποχρεώνοντας την ευρωπαϊκή ασφαλιστική βιομηχανία να εξετάσει τοποθετήσεις πιο υψηλού ρίσκου ή να επανεπενδύσει τα κεφάλαια με χαμηλότερες αποδόσεις. Σύμφωνα με τον αναλυτή της Moody’s Benjamin Serra, οι ασφαλιστικές της Γερμανίας και της Ολλανδίας έχουν επηρεαστεί περισσότερο από το πρόγραμμα ποσοτικής νομισματικής χαλάρωσης του κ. Ντράγκι επειδή έχουν διαθέσει περισσότερα προϊόντα εγγυημένων αποδόσεων.

Οι αποδόσεις έφταναν το 4% για συμβόλαια που πωλήθηκαν την περίοδο 1995-2000 στη Γερμανία. Καθώς τα σχετικά συμβόλαια έχουν διάρκεια ζωής 30 ετών (ή και περισσότερο), είναι δύσκολο να εξυπηρετηθούν όταν η απόδοση του 10ετούς γερμανικού Bund έχει υποχωρήσει στο -0,027% έναντι 5,4% στο τέλος της δεκαετίας του 1990.

Στο κυνήγι των αποδόσεων, ορισμένες (αντ)ασφαλιστικές έχουν ήδη καταγράψει απώλειες από την μετατόπιση προς αξίες υψηλότερης επικινδυνότητας. Η Munich Re χαμήλωσε τον πήχη για την φετινή της κερδοφορία εξαιτίας των ζημιών που σημείωσε στο χαρτοφυλάκιο μετοχών της. Οι τοποθετήσεις της Zurich Insurance σε hedge funds εμφάνισαν ζημίες 63 εκατ. δολ. το α’ τρίμηνο του 2016. Η ολλανδική Aegon ανακοίνωσε ζημίες 358 εκατ. ευρώ εξαιτίας επενδύσεων σε εμπορεύματα και hedge funds, αλλά και επειδή οι κινήσεις αντιστάθμισης κινδύνου (hedging) στις οποίες προέβη, δεν τις “βγήκαν”.

“Σαφώς υπάρχει ο πειρασμός να αυξήσουμε την έκθεσή μας σε αξίες υψηλότερων αποδόσεων. Πρέπει όμως να καταλαβαίνει κανείς πού ακριβώς τοποθετείται”, παρατηρεί ο Guy Miller, επικεφαλής στρατηγικής ανάλυσης της Zurich Insurance. Αλλες ασφαλιστικές εταιρείες στράφηκαν στην αγορά ακινήτων για να τονώσουν τα έσοδα από επενδύσεις, δήλωσε ο αναλυτής της Bloomberg Intelligence Edmond Christou. “Ομιλοι ασφαλειών ζωής όπως η Swiss Life, η Helvetia και η Ageas τείνουν να στηρίζονται στα κέρδη από το real estate για να αποπληρώσουν τα προϊόντα εγγυημένης απόδοσης προηγούμενων ετών’.

Υπό πίεση θα βρεθούν και τα έσοδα από επενδύσεις των ασφαλιστικών εταιρειών της Βρετανίας καθώς αυξανόμενο ποσοστό του ενεργητικού τους (όπως π.χ. βραχυπρόθεσμα εταιρικά ομόλογα) θα επανεπενδυθούν με χαμηλότερες αποδόσεις, επεσήμανε σε πρόσφατη έκθεσή της η Fitch Ratings. Η ψήφος των Βρετανών υπέρ της εξόδου της χώρας από την ΕΕ αποτελεί έναν πρόσθετο ανασταλτικό παράγοντα για τον κλάδο, καθώς επηρεάζει την τιμολόγηση αξιών από την αγορά εμπορικών ακινήτων έως τα ομόλογα.

“Τα stress tests της EIOPA αποτελούν μια άχρηστη δαπάνη για τις ασφαλιστικές εταιρείες, ιδίως μετά την εφαρμογή των κανόνων της Solvency II που υπολογίζουν τους δείκτες κεφαλαιακής επάρκειας” υποστήριξε ο Immo Querner,  οικονομικός διευθυντής της τρίτης μεγαλύτερης ασφαλιστικής της Γερμανίας Talanx. “Η Solvency II είναι σχεδιασμένη για να αποτελεί ένα συνεχές stress testτων κεφαλαιακών επιπέδων της κάθε ασφαλιστικής, οπότε αυτή τη στιγμή κυριολεκτικά….περνάμε από  stress test to…stress test !”

“Πονοκέφαλος” για τις ευρωπαϊκές ασφαλιστικές τα stress tests της EIOPA

0

Το αμέσως επόμενο διάστημα η υποβολή των στοιχείων από τις εταιρίες στην εποπτική αρχή- έως το τέλος του έτους τα αποτελέσματα.

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Ισχυρούς “πονοκεφάλους” προκαλούν στις ασφαλιστικές εταιρίες της ΕΕ τα  stress tests που έχει δρομολογήσει η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (EIOPA) σε μια περίοδο που η κερδοφορία του κλάδου υπονομεύεται από την υπερ-χαλαρή νομισματική πολιτική της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας που έχει οδηγήσει τα επιτόκια στα…Τάρταρα.

Μέσα στις επόμενες ημέρες, οι εταιρείες θα πρέπει να υποβάλλουν στοιχεία προς επεξεργασία στην EIOPA και βρίσκονται αντιμέτωπες με την προοπτική να υποχρεωθούν να “βάλουν στην άκρη” περισσοτερα κεφάλαια, σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία. “Το timing της EIOPA δεν θα μπορούσε να είναι χειρότερο…Υπάρχει κίνδυνος τα αποτελέσματα να είναι αρνητικά”, σχολιάζει ο  Lutz Roehmeye, διαχειριστής ενεργητικού στην  Landesbank Berlin Investment. “Εάν τα τεστ αναδείξουν “τρύπες” σε κάποιους ομίλους, αυτό θα αποτελούσε πλήγμα για τον κλάδο στο σύνολό του”.

Η επίπτωση των χαμηλών/αρνητικών επιτοκίων βρίσκεται στο επίκεντρο των φετινών stress tests και οι ασφαλιστικές εταιρίες θα μπορούσαν να δουν παρενέργειες στην κερδοφορία τους και την μερισματική πολιτική μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων (στο τέλος του έτους), εάν τους ζητηθεί να ενισχύσουν τα κεφαλαιακά τους “μαξιλάρια”.

Ηδη τα έσοδα από επενδύσεις έχουν επηρεαστεί αρνητικά από τις πολιτικές της ΕΚΤ, υποχρεώνοντας την ευρωπαϊκή ασφαλιστική βιομηχανία να εξετάσει τοποθετήσεις πιο υψηλού ρίσκου ή να επανεπενδύσει τα κεφάλαια με χαμηλότερες αποδόσεις. Σύμφωνα με τον αναλυτή της Moody’s Benjamin Serra, οι ασφαλιστικές της Γερμανίας και της Ολλανδίας έχουν επηρεαστεί περισσότερο από το πρόγραμμα ποσοτικής νομισματικής χαλάρωσης του κ. Ντράγκι επειδή έχουν διαθέσει περισσότερα προϊόντα εγγυημένων αποδόσεων.

Οι αποδόσεις έφταναν το 4% για συμβόλαια που πωλήθηκαν την περίοδο 1995-2000 στη Γερμανία. Καθώς τα σχετικά συμβόλαια έχουν διάρκεια ζωής 30 ετών (ή και περισσότερο), είναι δύσκολο να εξυπηρετηθούν όταν η απόδοση του 10ετούς γερμανικού Bund έχει υποχωρήσει στο -0,027% έναντι 5,4% στο τέλος της δεκαετίας του 1990.

Στο κυνήγι των αποδόσεων, ορισμένες (αντ)ασφαλιστικές έχουν ήδη καταγράψει απώλειες από την μετατόπιση προς αξίες υψηλότερης επικινδυνότητας. Η Munich Re χαμήλωσε τον πήχη για την φετινή της κερδοφορία εξαιτίας των ζημιών που σημείωσε στο χαρτοφυλάκιο μετοχών της. Οι τοποθετήσεις της Zurich Insurance σε hedge funds εμφάνισαν ζημίες 63 εκατ. δολ. το α’ τρίμηνο του 2016. Η ολλανδική Aegon ανακοίνωσε ζημίες 358 εκατ. ευρώ εξαιτίας επενδύσεων σε εμπορεύματα και hedge funds, αλλά και επειδή οι κινήσεις αντιστάθμισης κινδύνου (hedging) στις οποίες προέβη, δεν τις “βγήκαν”.

“Σαφώς υπάρχει ο πειρασμός να αυξήσουμε την έκθεσή μας σε αξίες υψηλότερων αποδόσεων. Πρέπει όμως να καταλαβαίνει κανείς πού ακριβώς τοποθετείται”, παρατηρεί ο Guy Miller, επικεφαλής στρατηγικής ανάλυσης της Zurich Insurance. Αλλες ασφαλιστικές εταιρείες στράφηκαν στην αγορά ακινήτων για να τονώσουν τα έσοδα από επενδύσεις, δήλωσε ο αναλυτής της Bloomberg Intelligence Edmond Christou. “Ομιλοι ασφαλειών ζωής όπως η Swiss Life, η Helvetia και η Ageas τείνουν να στηρίζονται στα κέρδη από το real estate για να αποπληρώσουν τα προϊόντα εγγυημένης απόδοσης προηγούμενων ετών’.

Υπό πίεση θα βρεθούν και τα έσοδα από επενδύσεις των ασφαλιστικών εταιρειών της Βρετανίας καθώς αυξανόμενο ποσοστό του ενεργητικού τους (όπως π.χ. βραχυπρόθεσμα εταιρικά ομόλογα) θα επανεπενδυθούν με χαμηλότερες αποδόσεις, επεσήμανε σε πρόσφατη έκθεσή της η Fitch Ratings. Η ψήφος των Βρετανών υπέρ της εξόδου της χώρας από την ΕΕ αποτελεί έναν πρόσθετο ανασταλτικό παράγοντα για τον κλάδο, καθώς επηρεάζει την τιμολόγηση αξιών από την αγορά εμπορικών ακινήτων έως τα ομόλογα.

“Τα stress tests της EIOPA αποτελούν μια άχρηστη δαπάνη για τις ασφαλιστικές εταιρείες, ιδίως μετά την εφαρμογή των κανόνων της Solvency II που υπολογίζουν τους δείκτες κεφαλαιακής επάρκειας” υποστήριξε ο Immo Querner,  οικονομικός διευθυντής της τρίτης μεγαλύτερης ασφαλιστικής της Γερμανίας Talanx. “Η Solvency II είναι σχεδιασμένη για να αποτελεί ένα συνεχές stress testτων κεφαλαιακών επιπέδων της κάθε ασφαλιστικής, οπότε αυτή τη στιγμή κυριολεκτικά….περνάμε από  stress test to…stress test !”

Αυξήθηκαν οι επιπτώσεις για τις ασφαλιστικές μετά την τρομοκρατία σε Παρίσι και Βρυξέλλες

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Βαρύ ποσά σε  χρήμα  πληρώνουν οι ασφαλιστικές και οι αντασφαλιστικές μετά τα τρομοκρατικά κτυπήματα σε Παρίσι, Βρυξέλλες και τώρα στη Νίκαια.   Οι περισσότερες εκδηλώσεις και επιχειρήσεις σε Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο , Βρετανία, Ολλανδία ασφαλίζονται έναντι υψηλών ποσών και για απώλειες ζωής και όλες τις καλύψεις. Τα τελευταία κτυπήματα στη Νίκαια έχουν ενεργοποιήσει τις περισσότερες ασφαλιστικές που θα πληρώσουν πολύ περισσότερο απ’ ότι το Νοέμβριο 2015 όταν η ασφαλιστική αγορά και ειδικά στην Ευρώπη βρέθηκε ανυποψίαστη απέναντι στις εξελίξεις.

Τι γίνονταν στο παρελθόν

Μετά την κατάρριψη, όπως αποδείχτηκε, του ρωσικού αεροσκάφους στη χερσόνησο του Σινά, η εφημερίδα Telegraph πραγματοποίησε έρευνα, θέλοντας να δει αν οι Βρετανοί τουρίστες που βρέθηκαν εκείνες τις μέρες στο θέρετρο Sharm-el-Sheikh, καλύφθηκαν ή όχι από τις ασφαλιστικές τους εταιρείες, για την καθυστέρηση των πτήσεών τους και την παράταση της διαμονή τους. Όπως προέκυψε από την έρευνα, μόλις το 40% των μεγάλων εταιρειών ταξιδιωτικής ασφάλισης του Ηνωμένου Βασιλείου εξετάζουν αξιώσεις που σχετίζονται με την τρομοκρατία.

Από τις 20 μεγάλες εταιρείες ταξιδιωτικής ασφάλισης μόλις πέντε, οι Direct Line, Post Office, Age UK, AXA και Biba Protect, καλύπτουν στα βασικά τους συμβόλαια αξιώσεις για out-of-pocket δαπάνες  και ακυρώσεις ή καθυστερήσεις πτήσεων, λόγω τρομοκρατίας ή πολιτικής αναταραχής.

Άλλες έξι εταιρείες καλύπτουν την ιατρική περίθαλψη, τη σωματική βλάβη ή το κόστος του επαναπατρισμού του ταξιδιώτη, που ο θάνατος ή ο τραυματισμός του οφείλεται σε τρομοκρατική ενέργεια. Οι υπόλοιπες δεν καλύπτουν απαιτήσεις που σχετίζονται με την τρομοκρατία.

Υπερασφαλισμένες οι γαλλικές τουριστικές περιοχές

Σε ότι αφορά τα τρομοκρατικά κτυπήματα στη Νίκαια, θα πρέπει να τονιστεί ότι Κυανή Ακτή θεωρείται υπερασφαλισμένη αφού πρόκειται για ένα από τα πλέον τουριστικά μέρη στον κόσμο  και μάλιστα το επισκέπτονται τουρίστες υψηλού επιπέδου.