back to top
21.9 C
Athens
Τρίτη 20 Μαΐου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1682

Νέο διαδικτυακό σεμινάριο από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

0

Ένα νέο webinar, με τίτλο «Διερεύνηση αναγκών: Η βάση μιας επιτυχημένης πώλησης (για εσάς και τον πελάτη)», διοργανώνουν τη Δευτέρα 18 Απριλίου 2016, ώρα 17:00-19:00, το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ, με εισηγητή τον Γιώργο Χανό, σύμβουλο Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. 

ΧΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ PROMOCARD

Σκοπός του webinar

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες συγκεκριμένη μεθοδολογία κατά τη διερεύνηση αναγκών, ώστε να είναι σε θέση να δομήσουν μια επιτυχημένη πώληση που δεν θα στηρίζεται απλώς στον ενθουσιασμό, αλλά θα έχει τις βάσεις για να μπορεί να διατηρηθεί στο μέλλον.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε ασφαλιστικούς συμβούλους και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να γίνουν πιο αποτελεσματικοί στην εργασία τους.

Θεματολογία

  • Πώς παρακινούνται οι άνθρωποι. Γιατί αγοράζουν και γιατί όχι.
  • Πώς μπορείτε να φωτίσετε την ανάγκη για να βγει στην επιφάνεια.
  • Ποιες οι διαφορές της διερεύνησης αναγκών και του προβληματισμού του πελάτη.
  • Γιατί μια επιτυχημένη πώληση ξεκινάει από την πρώτη συνάντησή σας με τον υποψήφιο.
  • Τι είναι αυτό το διαφορετικό που πρέπει να κάνετε, ώστε να είστε αποτελεσματικός από το πρώτο ραντεβού.
  • Ποιο είναι το πιο ενδιαφέρον πράγμα στον κόσμο; Ανακαλύψτε το και χρησιμοποιήστε το στη φάση της διερεύνησης.
  • Ποιο είναι το μικρότερο όφελος που μπορείτε να έχετε, ακόμη κι αν ο πελάτης αρνηθεί να προχωρήσει σε επόμενη συνάντηση (πώς δεν θα πάει χαμένος ο χρόνος σας).

Το κόστος συμμετοχής στο webinar ανέρχεται σε 25 € και ενδιαφέρον για μία από τις 25 θέσεις δηλώνετε εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο WEBINAR INFORMATION – Διερεύνηση Αναγκών Γ.Χανός_18.04.2016.

Νέο διαδικτυακό σεμινάριο από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

0

Ένα νέο webinar, με τίτλο «Διερεύνηση αναγκών: Η βάση μιας επιτυχημένης πώλησης (για εσάς και τον πελάτη)», διοργανώνουν τη Δευτέρα 18 Απριλίου 2016, ώρα 17:00-19:00, το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ, με εισηγητή τον Γιώργο Χανό, σύμβουλο Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. 

ΧΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ PROMOCARD

Σκοπός του webinar

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες συγκεκριμένη μεθοδολογία κατά τη διερεύνηση αναγκών, ώστε να είναι σε θέση να δομήσουν μια επιτυχημένη πώληση που δεν θα στηρίζεται απλώς στον ενθουσιασμό, αλλά θα έχει τις βάσεις για να μπορεί να διατηρηθεί στο μέλλον.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε ασφαλιστικούς συμβούλους και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να γίνουν πιο αποτελεσματικοί στην εργασία τους.

Θεματολογία

  • Πώς παρακινούνται οι άνθρωποι. Γιατί αγοράζουν και γιατί όχι.
  • Πώς μπορείτε να φωτίσετε την ανάγκη για να βγει στην επιφάνεια.
  • Ποιες οι διαφορές της διερεύνησης αναγκών και του προβληματισμού του πελάτη.
  • Γιατί μια επιτυχημένη πώληση ξεκινάει από την πρώτη συνάντησή σας με τον υποψήφιο.
  • Τι είναι αυτό το διαφορετικό που πρέπει να κάνετε, ώστε να είστε αποτελεσματικός από το πρώτο ραντεβού.
  • Ποιο είναι το πιο ενδιαφέρον πράγμα στον κόσμο; Ανακαλύψτε το και χρησιμοποιήστε το στη φάση της διερεύνησης.
  • Ποιο είναι το μικρότερο όφελος που μπορείτε να έχετε, ακόμη κι αν ο πελάτης αρνηθεί να προχωρήσει σε επόμενη συνάντηση (πώς δεν θα πάει χαμένος ο χρόνος σας).

Το κόστος συμμετοχής στο webinar ανέρχεται σε 25 € και ενδιαφέρον για μία από τις 25 θέσεις δηλώνετε εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο WEBINAR INFORMATION – Διερεύνηση Αναγκών Γ.Χανός_18.04.2016.

Νέο διαδικτυακό σεμινάριο από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

0

Ένα νέο webinar, με τίτλο «Διερεύνηση αναγκών: Η βάση μιας επιτυχημένης πώλησης (για εσάς και τον πελάτη)», διοργανώνουν τη Δευτέρα 18 Απριλίου 2016, ώρα 17:00-19:00, το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ, με εισηγητή τον Γιώργο Χανό, σύμβουλο Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. 

ΧΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ PROMOCARD

Σκοπός του webinar

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες συγκεκριμένη μεθοδολογία κατά τη διερεύνηση αναγκών, ώστε να είναι σε θέση να δομήσουν μια επιτυχημένη πώληση που δεν θα στηρίζεται απλώς στον ενθουσιασμό, αλλά θα έχει τις βάσεις για να μπορεί να διατηρηθεί στο μέλλον.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε ασφαλιστικούς συμβούλους και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να γίνουν πιο αποτελεσματικοί στην εργασία τους.

Θεματολογία

  • Πώς παρακινούνται οι άνθρωποι. Γιατί αγοράζουν και γιατί όχι.
  • Πώς μπορείτε να φωτίσετε την ανάγκη για να βγει στην επιφάνεια.
  • Ποιες οι διαφορές της διερεύνησης αναγκών και του προβληματισμού του πελάτη.
  • Γιατί μια επιτυχημένη πώληση ξεκινάει από την πρώτη συνάντησή σας με τον υποψήφιο.
  • Τι είναι αυτό το διαφορετικό που πρέπει να κάνετε, ώστε να είστε αποτελεσματικός από το πρώτο ραντεβού.
  • Ποιο είναι το πιο ενδιαφέρον πράγμα στον κόσμο; Ανακαλύψτε το και χρησιμοποιήστε το στη φάση της διερεύνησης.
  • Ποιο είναι το μικρότερο όφελος που μπορείτε να έχετε, ακόμη κι αν ο πελάτης αρνηθεί να προχωρήσει σε επόμενη συνάντηση (πώς δεν θα πάει χαμένος ο χρόνος σας).

Το κόστος συμμετοχής στο webinar ανέρχεται σε 25 € και ενδιαφέρον για μία από τις 25 θέσεις δηλώνετε εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο WEBINAR INFORMATION – Διερεύνηση Αναγκών Γ.Χανός_18.04.2016.

Μεγαλύτερη δυσκολία στην πρόβλεψη κινδύνων για το 32% των στελεχών

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου,

 

Η διαδικασία πρόβλεψης των μείζονος σημασίας κινδύνων καθίσταται ολοένα και πιο δύσκολη υπόθεση, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα “Αριστεία στη Διαχείριση Κινδύνου” (Excellence in Risk Management) που εκδόθηκε από την Marsh και την Risk & Insurance Management Society για 13η χρονιά φέτος, με συμμετοχή πάνω από 700 στελεχών με εξειδίκευση στο risk management.

Στην ερώτηση ποσο δύσκολη είναι η πρόβλεψη των κινδύνων σε σχέση με τρία χρόνια πριν, το 32% των συμμετεχόντων στην έρευνα απάντησε ότι είναι “πιο δυσκολη”, το 4% “πολύ πιο δύσκολη”, το 36% είπε ότι “είναι το ίδιο με πριν”, το 26% θεώρησε ότι η πρόβλεψη των κινδύνων είναι “πιο εύκολη” και το 2% “πολύ πιο εύκολη”. Στην ερώτηση εάν η πρόβλεψη των κινδύνων θα γινει πιο εύκολη ή πιο δύσκολη τρία χρόνια από σημερα, το 40% απάντησε “πιο δύσκολη”, το 8% “πολύ πιο δύσκολη”, το 26% ¨το ίδιο με πριν”, το 21% “πιο εύκολη” και το 5% “πολύ πιο εύκολη”.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι απαντήσεις στην ερώτηση “Από πού θεωρείτε ότι θα προέλθουν οι μεγάλοι κίνδυνοι του μέλλοντος για τον τομέα σας”. Το 61% των ερωτώμενων απάντησε “από τις κυβερνο-επιθέσεις”, το 48% από το ρυθμιστικό πλαίσιο και το 40% από την έλλειψη ταλέντων. Ερωτώμενοι για τον χρονικό ορίζοντα των δυνητικών κινδύνων, το 79% απάντησε ότι οι κυβερνο-επιθέσεις αποτελούν ήδη μεγάλο κίνδυνο.

“Η αυξημένη διασύνδεση των κινδύνων δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου η αντιμετώπιση των μετώπων που ανοίγουν γίνεται όλο και πιο δυσχερής”, αναφέρεται στην έκθεση της Marsh. “Επομένως, καλύτερες επιδόσεις στη διαχείριση κινδύνου εμφανίζουν οι εταιρείες που αναπτύσσουν μια πολυδιάστατη προσέγγιση όσον αφορά τον εντοπισμό και την διαχείριση πολύπλοκων κινδύνων. Οι εταιρείες αυτές δεν βλέπουν μόνο τους βραχυπρόθεσμους κινδύνους, αλλά και κατανοούν ότι αυτοί αλληλεπιδρούν με όχι και τόσο προβλέψιμους τρόπους με ήδη υφιστάμενα ρίσκα.”

ΟΑΣΕ-ΣΥΑΕ: Παίζουν πινγκ πονγκ αλλά και σκάκι στα τουρνουά της ΟΤΟΕ

0

Μέχρι σήμερα Τρίτη, 12 Απριλίου 2016, θα γίνονται δεκτές οι δηλώσεις συμμετοχής των μελών της ΟΑΣΕ και του ΣΥΑΕ για το Πρωτάθλημα Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης (πινγκ πονγκ) που διοργανώνει η ΟΤΟΕ το Σάββατο 16 Απριλίου στην αίθουσα του Γυμναστικού Συλλόγου «Άρης Βούλας» (Λευκάδος 1 & Ποσειδώνος, Βούλα, τηλ. 210 8991154, 8993557).

Το πρωτάθλημα για τους άνδρες ξεκινά στις 9:00 π.μ. και για τις γυναίκες στις 10:00 π.μ., ωστόσο όλοι οι αθλητές και οι αθλήτριες θα πρέπει να έχουν μαζί τους ιατρική βεβαίωση προκειμένου να μπορέσουν να αγωνιστούν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, εκτός από τους 3 πρώτους, θα βραβευθούν επίσης οι 2 πρώτοι του Πρωταθλήματος… Παρηγοριάς, στο οποίο θα συμμετάσχουν όσοι δεν καταφέρουν να προκριθούν από την αρχική φάση στην τελική των ομίλων.

Τον επόμενο μήνα, πάλι, ΟΑΣΕ και ΣΥΑΕ καλούν τα μέλη τους να λάβουν μέρος στο Τουρνουά Σκακιού της  ΟΤΟΕ, που θα διεξαχθεί στο Σάββατο 14 (16:00-21:00) και την Κυριακή 15 Μαΐου (από τις 9:00 π.μ. έως τη λήξη) 2016 στην αίθουσα της οδού Βησσαρίωνος 9 και Σίνα, στον 4ο όροφο.

Δηλώσεις συμμετοχής μπορούν να αποστέλλονται έως την Τρίτη 10 Μαΐου 2016, υπόψη κ. Σπύρου Κολαΐτη, στο φαξ 210 3647284 ή στο email syae@oase.gr, θα πρέπει δε να περιλαμβάνουν το ονοματεπώνυμο, την ασφαλιστική εταιρεία, τα τηλέφωνα επικοινωνίας (σταθερό και κινητό) και το e-mail του μέλους.

Περισσότερες πληροφορίες και για τις δύο διοργανώσεις, στο τηλέφωνο 210 3616572.

Δυναμική παρουσία της Ergo στον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας

0

Η Ergo, επίσημος χορηγός του Ημιμαραθωνίου της Αθήνας, υποστήριξε για μια ακόμη χρονιά τον αγώνα, ο οποίος διεξήχθη στο κέντρο της πρωτεύουσας με τεράστια, πάνω από 17.000, συμμετοχή δρομέων. Εξάλλου, ως Επίσημος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ, η Ergo συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα και για το 2016 το σύνολο των αγώνων δρόμου που αυτός διοργανώνει, προσφέροντας τις ασφαλιστικές της υπηρεσίες στους δρομείς και προστατεύοντάς τους από τον κίνδυνο ατυχήματος κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Στον Ημιμαραθώνιο η ασφαλιστική είχε έντονη παρουσία σε όλες τις αγωνιστικές διαδρομές, με εξέδρες εμψυχωτών, αψίδες Ergo, 9μελή ομάδα τυμπανιστών και μεγάλη ομάδα εμψυχωτών που ενθάρρυνε, έδινε κουράγιο και υποστήριζε όλους τους δρομείς σε κάθε τους βήμα μέχρι τον τερματισμό. Η εταιρεία έδωσε όμως δυναμικό παρών και στο αγωνιστικό μέρος της διοργάνωσης με τη μεγαλύτερη Ergo Running Team που είχε ποτέ, στην οποία συμμετείχε μαζί με άλλα στελέχη της και ο CEO της Ergo Ελλάδας Θεόδωρος Κοκκάλας.

«Μαζί σε κάθε βήμα» ήταν το μήνυμα της εταιρείας προς τα 103 μέλη της Ergo Running Team, που αποτελείτο από 47 άτομα από το προσωπικό της Ergo Ελλάδος, 20 συνεργάτες, 29 φίλους και συγγενείς, και 7 άτομα από το προσωπικό της Ergo Τουρκίας. Μετά τον τερματισμό όλη η «Ομάδα Ergo», δρομείς και εμψυχωτές, παρουσία στελεχών της διοίκησης, συναντήθηκε με πολύ κέφι στον πολυχώρο «Έβδομος» για χαλάρωση, αποσυμπίεση, δυναμωτικό brunch και τον σχετικό απολογισμό της ημέρας.

Για την Ergo, τόσο ο Μαραθώνιος όσο και ο Ημιμαραθώνιος αποτελούν εξαιρετικά σημαντικά αθλητικά γεγονότα, όχι μόνο για την πόλη της Αθήνας, αλλά για όλους τους Έλληνες, καθώς συνδέονται με ισχυρούς συμβολισμούς και πανανθρώπινες αξίες. Ο διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών Στάθης Τσαούσης δήλωσε σχετικά: «Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος κάνουμε πρώτοι το βήμα εμπρός. Όλοι μαζί, συνάδελφοι και συνεργάτες, ενώνουμε τις δυνάμεις μας για έναν κοινό σκοπό. Να στεκόμαστε δίπλα στους συνανθρώπους μας σε κάθε τους βήμα, να κατανοούμε τις ανάγκες τους, να τους ενθαρρύνουμε και στο τέλος, να τους επιβραβεύουμε. Όλοι εμείς, μαζί, ενωμένοι, παράγουμε έργο, το δικό μας ΑΝΘΡΩΠΩΝ ERGO». Ο κ. Τσαούσης συνεχάρη όλους όσους συμμετείχαν σε αυτήν τη μεγάλη γιορτή και ευχαρίστησε ιδιαίτερα όλη την «Ομάδα Ergo» για τη δυναμική της συμμετοχή και παρουσία την ημέρα του αγώνα.

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες:

Δυναμική παρουσία της Ergo στον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας

0

Η Ergo, επίσημος χορηγός του Ημιμαραθωνίου της Αθήνας, υποστήριξε για μια ακόμη χρονιά τον αγώνα, ο οποίος διεξήχθη στο κέντρο της πρωτεύουσας με τεράστια, πάνω από 17.000, συμμετοχή δρομέων. Εξάλλου, ως Επίσημος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ, η Ergo συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα και για το 2016 το σύνολο των αγώνων δρόμου που αυτός διοργανώνει, προσφέροντας τις ασφαλιστικές της υπηρεσίες στους δρομείς και προστατεύοντάς τους από τον κίνδυνο ατυχήματος κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Στον Ημιμαραθώνιο η ασφαλιστική είχε έντονη παρουσία σε όλες τις αγωνιστικές διαδρομές, με εξέδρες εμψυχωτών, αψίδες Ergo, 9μελή ομάδα τυμπανιστών και μεγάλη ομάδα εμψυχωτών που ενθάρρυνε, έδινε κουράγιο και υποστήριζε όλους τους δρομείς σε κάθε τους βήμα μέχρι τον τερματισμό. Η εταιρεία έδωσε όμως δυναμικό παρών και στο αγωνιστικό μέρος της διοργάνωσης με τη μεγαλύτερη Ergo Running Team που είχε ποτέ, στην οποία συμμετείχε μαζί με άλλα στελέχη της και ο CEO της Ergo Ελλάδας Θεόδωρος Κοκκάλας.

«Μαζί σε κάθε βήμα» ήταν το μήνυμα της εταιρείας προς τα 103 μέλη της Ergo Running Team, που αποτελείτο από 47 άτομα από το προσωπικό της Ergo Ελλάδος, 20 συνεργάτες, 29 φίλους και συγγενείς, και 7 άτομα από το προσωπικό της Ergo Τουρκίας. Μετά τον τερματισμό όλη η «Ομάδα Ergo», δρομείς και εμψυχωτές, παρουσία στελεχών της διοίκησης, συναντήθηκε με πολύ κέφι στον πολυχώρο «Έβδομος» για χαλάρωση, αποσυμπίεση, δυναμωτικό brunch και τον σχετικό απολογισμό της ημέρας.

Για την Ergo, τόσο ο Μαραθώνιος όσο και ο Ημιμαραθώνιος αποτελούν εξαιρετικά σημαντικά αθλητικά γεγονότα, όχι μόνο για την πόλη της Αθήνας, αλλά για όλους τους Έλληνες, καθώς συνδέονται με ισχυρούς συμβολισμούς και πανανθρώπινες αξίες. Ο διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών Στάθης Τσαούσης δήλωσε σχετικά: «Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος κάνουμε πρώτοι το βήμα εμπρός. Όλοι μαζί, συνάδελφοι και συνεργάτες, ενώνουμε τις δυνάμεις μας για έναν κοινό σκοπό. Να στεκόμαστε δίπλα στους συνανθρώπους μας σε κάθε τους βήμα, να κατανοούμε τις ανάγκες τους, να τους ενθαρρύνουμε και στο τέλος, να τους επιβραβεύουμε. Όλοι εμείς, μαζί, ενωμένοι, παράγουμε έργο, το δικό μας ΑΝΘΡΩΠΩΝ ERGO». Ο κ. Τσαούσης συνεχάρη όλους όσους συμμετείχαν σε αυτήν τη μεγάλη γιορτή και ευχαρίστησε ιδιαίτερα όλη την «Ομάδα Ergo» για τη δυναμική της συμμετοχή και παρουσία την ημέρα του αγώνα.

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες:

«Not if but when»: H παρουσίαση της Cromar στο Infocom Security 2016

0

«Not if but when» ήταν το θέμα της παρουσίασης που έγινε στο πλαίσιο του συνεδρίου Infocom Security 2016, σημείου αναφοράς για θέματα ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων στην Ελλάδα, από τον Νίκο Γεωργόπουλο, Cyber Risks Advisor της Cromar.

GEORGOPOULOSΗ παρουσίαση επικεντρώθηκε στη χρήση της ασφάλισης ως εργαλείου διαχείρισης κινδύνου, στις προϋποθέσεις που πρέπει να έχει μια εταιρεία για να μπορεί να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στο νέο κανονιστικό περιβάλλον που δημιουργείται με την ενσωμάτωση του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού για τα προσωπικά δεδομένα (ο οποίος προβλέπει πρόστιμα έως 4% ή €20 εκατ. σε περίπτωση διαρροής δεδομένων και υποχρεωτική γνωστοποίηση συμβάντων), καθώς και στη σημασία που έχει η ύπαρξη υπευθύνου Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων και η δημιουργία διαδικασιών ασφάλειας πληροφοριών.

Επίσης παρουσιάστηκαν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η χρήση της ασφάλισης cyber insurance στη διαχείριση περιστατικών παραβίασης συστημάτων και απώλειας εμπιστευτικών πληροφοριών σε μια εταιρεία, ανάλυση περιστατικών ζημιών ασφαλισμένων εταιρειών και η λύση Cyber Secure Solution που δημιούργησε η Cromar σε συνεργασία με την αγορά των Lloyd’s για την αποτελεσματική αντιμετώπιση περιστατικών παραβίασης συστημάτων και απώλειας εμπιστευτικών πληροφοριών.

Άλλωστε η αγορά των Lloyd’s εκτιμά ότι το μέγεθος της αγοράς cyber insurance θα φτάσει τα $80 δις και το μεγαλύτερο ποσοστό ασφαλίστρων και αντασφαλίστρων θα τοποθετηθεί σε αυτήν.

Ειδική αναφορά έγινε σε ένα εργαλείο γνώσης διαχείρισης περιστατικών παραβίασης συστημάτων και απώλειας εμπιστευτικών πληροφοριών, το www.cyberinsurancequote.gr, με τη βοήθεια του οποίου οι Information Security Officers και τα ανώτατα στελέχη ενός οργανισμού μπορούν να ενημερώνονται για τη νομολογία που ισχύει διεθνώς και άλλα θέματα, να χρησιμοποιούν εργαλεία υπολογισμού πιθανότητας και κόστους συμβάντων, και να δημιουργούν πλάνα αντιμετώπισης περιστατικών απώλειας δεδομένων.

Δείτε την παρουσίαση:

 

«Not if but when»: H παρουσίαση της Cromar στο Infocom Security 2016

0

«Not if but when» ήταν το θέμα της παρουσίασης που έγινε στο πλαίσιο του συνεδρίου Infocom Security 2016, σημείου αναφοράς για θέματα ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων στην Ελλάδα, από τον Νίκο Γεωργόπουλο, Cyber Risks Advisor της Cromar.

GEORGOPOULOSΗ παρουσίαση επικεντρώθηκε στη χρήση της ασφάλισης ως εργαλείου διαχείρισης κινδύνου, στις προϋποθέσεις που πρέπει να έχει μια εταιρεία για να μπορεί να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στο νέο κανονιστικό περιβάλλον που δημιουργείται με την ενσωμάτωση του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού για τα προσωπικά δεδομένα (ο οποίος προβλέπει πρόστιμα έως 4% ή €20 εκατ. σε περίπτωση διαρροής δεδομένων και υποχρεωτική γνωστοποίηση συμβάντων), καθώς και στη σημασία που έχει η ύπαρξη υπευθύνου Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων και η δημιουργία διαδικασιών ασφάλειας πληροφοριών.

Επίσης παρουσιάστηκαν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η χρήση της ασφάλισης cyber insurance στη διαχείριση περιστατικών παραβίασης συστημάτων και απώλειας εμπιστευτικών πληροφοριών σε μια εταιρεία, ανάλυση περιστατικών ζημιών ασφαλισμένων εταιρειών και η λύση Cyber Secure Solution που δημιούργησε η Cromar σε συνεργασία με την αγορά των Lloyd’s για την αποτελεσματική αντιμετώπιση περιστατικών παραβίασης συστημάτων και απώλειας εμπιστευτικών πληροφοριών.

Άλλωστε η αγορά των Lloyd’s εκτιμά ότι το μέγεθος της αγοράς cyber insurance θα φτάσει τα $80 δις και το μεγαλύτερο ποσοστό ασφαλίστρων και αντασφαλίστρων θα τοποθετηθεί σε αυτήν.

Ειδική αναφορά έγινε σε ένα εργαλείο γνώσης διαχείρισης περιστατικών παραβίασης συστημάτων και απώλειας εμπιστευτικών πληροφοριών, το www.cyberinsurancequote.gr, με τη βοήθεια του οποίου οι Information Security Officers και τα ανώτατα στελέχη ενός οργανισμού μπορούν να ενημερώνονται για τη νομολογία που ισχύει διεθνώς και άλλα θέματα, να χρησιμοποιούν εργαλεία υπολογισμού πιθανότητας και κόστους συμβάντων, και να δημιουργούν πλάνα αντιμετώπισης περιστατικών απώλειας δεδομένων.

Δείτε την παρουσίαση:

 

«Not if but when»: H παρουσίαση της Cromar στο Infocom Security 2016

0

«Not if but when» ήταν το θέμα της παρουσίασης που έγινε στο πλαίσιο του συνεδρίου Infocom Security 2016, σημείου αναφοράς για θέματα ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων στην Ελλάδα, από τον Νίκο Γεωργόπουλο, Cyber Risks Advisor της Cromar.

GEORGOPOULOSΗ παρουσίαση επικεντρώθηκε στη χρήση της ασφάλισης ως εργαλείου διαχείρισης κινδύνου, στις προϋποθέσεις που πρέπει να έχει μια εταιρεία για να μπορεί να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στο νέο κανονιστικό περιβάλλον που δημιουργείται με την ενσωμάτωση του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού για τα προσωπικά δεδομένα (ο οποίος προβλέπει πρόστιμα έως 4% ή €20 εκατ. σε περίπτωση διαρροής δεδομένων και υποχρεωτική γνωστοποίηση συμβάντων), καθώς και στη σημασία που έχει η ύπαρξη υπευθύνου Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων και η δημιουργία διαδικασιών ασφάλειας πληροφοριών.

Επίσης παρουσιάστηκαν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η χρήση της ασφάλισης cyber insurance στη διαχείριση περιστατικών παραβίασης συστημάτων και απώλειας εμπιστευτικών πληροφοριών σε μια εταιρεία, ανάλυση περιστατικών ζημιών ασφαλισμένων εταιρειών και η λύση Cyber Secure Solution που δημιούργησε η Cromar σε συνεργασία με την αγορά των Lloyd’s για την αποτελεσματική αντιμετώπιση περιστατικών παραβίασης συστημάτων και απώλειας εμπιστευτικών πληροφοριών.

Άλλωστε η αγορά των Lloyd’s εκτιμά ότι το μέγεθος της αγοράς cyber insurance θα φτάσει τα $80 δις και το μεγαλύτερο ποσοστό ασφαλίστρων και αντασφαλίστρων θα τοποθετηθεί σε αυτήν.

Ειδική αναφορά έγινε σε ένα εργαλείο γνώσης διαχείρισης περιστατικών παραβίασης συστημάτων και απώλειας εμπιστευτικών πληροφοριών, το www.cyberinsurancequote.gr, με τη βοήθεια του οποίου οι Information Security Officers και τα ανώτατα στελέχη ενός οργανισμού μπορούν να ενημερώνονται για τη νομολογία που ισχύει διεθνώς και άλλα θέματα, να χρησιμοποιούν εργαλεία υπολογισμού πιθανότητας και κόστους συμβάντων, και να δημιουργούν πλάνα αντιμετώπισης περιστατικών απώλειας δεδομένων.

Δείτε την παρουσίαση: