back to top
38.2 C
Athens
Τρίτη 22 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1632

Η ΑΧΑ στο πλευρό του Παραολυμπιονίκη Κολύμβησης Γιάννη Κωστάκη, στο Ρίο

0

Η ΑΧΑ υποστηρίζει την προσπάθεια του Παραολυμπιονίκη Κολύμβησης Γιάννη Κωστάκη στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2016 στο Ρίο της Βραζιλίας. Η εταιρεία είναι υπερήφανος χορηγός του Έλληνα πολυπρωταθλητή από το 2014, στηρίζοντας τη συμμετοχή του σε σημαντικές διοργανώσεις, όπου έχει διακριθεί με εξαιρετικά αποτελέσματα.

Ο Γιάννης Κωστάκης ασχολείται με τον πρωταθλητισμό και την αγωνιστική κολύμβηση (κατηγορία S3, περιορισμένη κινητικότητα στα κάτω άκρα) από το 1998, ύστερα από ένα τροχαίο συμβάν. Έχει συμμετάσχει ως μέλος της Εθνικής μας Ομάδας Κολύμβησης σε Πρωταθλήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, κατακτώντας πολλά μετάλλια και καταρρίπτοντας 10 παγκόσμια ρεκόρ και 5 ευρωπαϊκά.

Η συμμετοχή του Γ. Κωστάκη στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο ήταν για τον ίδιο ένας μεγάλος στόχος. Με συνεχή προσπάθεια, επιμονή και εντατική προπόνηση κατάφερε να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις ενός εντατικού προγράμματος αγώνων, σημειώνοντας επιδόσεις που τον έχουν φέρει στις κορυφαίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης και ακολούθως στους Αγώνες στο Ρίο.

Η Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της AXA, δήλωσε σχετικά: «Αισθανόμαστε μεγάλη υπερηφάνεια που ένας τόσο σημαντικός αθλητής θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στους Παραολυμπιακούς Αγώνες Κολύμβησης του 2016. Ο κ. Κωστάκης μάς εμπνέει με τη δύναμη ψυχής του, με την επιμονή και την ισχυρή θέλησή του. Τον ευχαριστούμε ιδιαίτερα που αποτελεί έναν σημαντικό πρεσβευτή της μακρόχρονης προσπάθειάς μας να συνεισφέρουμε στη μείωση τροχαίων ατυχημάτων και του ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στο Ρίο».

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: National Champion του διαγωνισμού European Business Awards

0

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική διακρίθηκε στο Πανευρωπαϊκό διαγωνισμό European Business Awards, sponsored by RSM, κατακτώντας την θέση του National Champion στην κατηγορία “Environmental & Corporate Sustainability”.

Περισσότερες από 33.000 επιχειρήσεις από 34 χώρες έλαβαν μέρος στο φετινό διαγωνισμό, 636 από αυτές διακρίθηκαν με τον τίτλο του National Champion, ανάμεσα στις οποίες συγκαταλέγεται και η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική και οι οποίες προκρίθηκαν στη δεύτερη φάση για την κατάκτηση του Ruban d’Honneur.

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής Γεώργιος Μινέτας δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη διάκριση της εταιρίας μας ως National Champion στο πανευρωπαϊκό διαγωνισμό European Business Awards, ειδικότερα δε λόγω της διάκρισής μας στην κατηγορία “Environmental & Corporate Sustainability”, η οποία αναδεικνύει την ευαισθησία με την οποία λειτουργεί η εταιρεία μας στα θέματα που αφορούν στο περιβάλλον και αντανακλά μέρος από τις εταιρικές μας αξίες και το κοινωνικό μας πρόσωπο».

Ο θεσμός European Business Awards αποτελεί ένα ανεξάρτητο πρόγραμμα διάκρισης επιχειρηματικών βραβείων, ο οποίος δημιουργήθηκε με στόχο την αναγνώριση και επιβράβευση της επιχειρηματικής αριστείας και της προώθησης βέλτιστων πρακτικών και κοινωνικής ευθύνης. Οι αρχές στις οποίες βασίζεται είναι η καινοτομία, η ηθική και η επιτυχία, ενώ είναι ο μεγαλύτερος και σημαντικότερος εταιρικός διαγωνισμός και υποστηρίζεται από στελέχη με ηγετικό ρόλο στις επιχειρήσεις που εργάζονται, από μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας και  από πολιτικές προσωπικότητες.

 

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: National Champion του διαγωνισμού European Business Awards

0

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική διακρίθηκε στο Πανευρωπαϊκό διαγωνισμό European Business Awards, sponsored by RSM, κατακτώντας την θέση του National Champion στην κατηγορία “Environmental & Corporate Sustainability”.

Περισσότερες από 33.000 επιχειρήσεις από 34 χώρες έλαβαν μέρος στο φετινό διαγωνισμό, 636 από αυτές διακρίθηκαν με τον τίτλο του National Champion, ανάμεσα στις οποίες συγκαταλέγεται και η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική και οι οποίες προκρίθηκαν στη δεύτερη φάση για την κατάκτηση του Ruban d’Honneur.

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής Γεώργιος Μινέτας δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη διάκριση της εταιρίας μας ως National Champion στο πανευρωπαϊκό διαγωνισμό European Business Awards, ειδικότερα δε λόγω της διάκρισής μας στην κατηγορία “Environmental & Corporate Sustainability”, η οποία αναδεικνύει την ευαισθησία με την οποία λειτουργεί η εταιρεία μας στα θέματα που αφορούν στο περιβάλλον και αντανακλά μέρος από τις εταιρικές μας αξίες και το κοινωνικό μας πρόσωπο».

Ο θεσμός European Business Awards αποτελεί ένα ανεξάρτητο πρόγραμμα διάκρισης επιχειρηματικών βραβείων, ο οποίος δημιουργήθηκε με στόχο την αναγνώριση και επιβράβευση της επιχειρηματικής αριστείας και της προώθησης βέλτιστων πρακτικών και κοινωνικής ευθύνης. Οι αρχές στις οποίες βασίζεται είναι η καινοτομία, η ηθική και η επιτυχία, ενώ είναι ο μεγαλύτερος και σημαντικότερος εταιρικός διαγωνισμός και υποστηρίζεται από στελέχη με ηγετικό ρόλο στις επιχειρήσεις που εργάζονται, από μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας και  από πολιτικές προσωπικότητες.

 

Εορταστική εκδήλωση για την ένταξη της ΑΤΕ Ασφαλιστικής στον Όμιλο ERGO

0

Σε εορταστική εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, στο πλαίσιο μιας σειράς παρόμοιων εκδηλώσεων που έχουν προγραμματιστεί, ο Πρόεδρος του Ομίλου της ERGO Dr. Markus Riess και ο CEO των εταιριών του Ομίλου ERGO στην Ελλάδα κ. Θεόδωρος Κοκκάλας υποδέχθηκαν και ενημέρωσαν εκπροσώπους του επιχειρηματικού και οικονομικού χώρου για την ένταξη της ΑΤΕ Ασφαλιστικής στον  Όμιλο της ERGO.

Στην εκδήλωση επισημάνθηκε ότι με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% των μετοχών της ΑΤΕ Ασφαλιστικής ο Όμιλος ERGO, μέλος του Ομίλου Munich Re, κατέστη με βάση τα δημοσιευμένα στοιχεία, ο μεγαλύτερος οργανισμός στον κλάδο Ασφαλίσεων Ζημιών στην Ελλάδα, καθώς και ότι, η συγκεκριμένη εξαγορά αποτελεί σημαντική στρατηγική επένδυση που αποδεικνύει την εμπιστοσύνη του Ομίλου Munich Re – ERGO στη Διοίκηση της ERGO στην Ελλάδα, καθώς και στις προοπτικές της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και οικονομίας.

Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε ότι η ERGO, που ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα πριν από 27 χρόνια με έδρα τη Θεσσαλονίκη, είχε μία σταθερή αναπτυξιακή πορεία και καταξιώθηκε ως σημείο αναφοράς στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων για την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών της, την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων της και την ουσιαστική και διαχρονική προσφορά της προς ασφαλισμένους, συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, εργαζόμενους, μετόχους και την ελληνική κοινωνία γενικότερα. Ιδιαίτερη μνεία έγινε και για την προσφορά της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, η οποία έχει και αυτή να επιδείξει μακρά παρουσία και σημαντικό έργο στην Ελλάδα, καθώς είναι μία από τις πλέον αξιόπιστες εταιρίες, που έχει συμβάλει στην εξέλιξη του ασφαλιστικού κλάδου στη χώρα. Ακόμη εκφράστηκαν ευχαριστίες προς το προσωπικό και τα διευθυντικά στελέχη των εταιριών της ERGO στην Ελλάδα για την ουσιαστική συμβολή τους στην επιτυχή εταιρική πορεία, καθώς και προς τα στελέχη του ομίλου Munich Re – ERGO για την αποφασιστική και διαχρονική υποστήριξή τους.

Αναφορικά με τη στρατηγική της ERGO έγινε σαφής ο προσανατολισμός ενίσχυσης του διεθνούς χαρακτήρα του Ομίλου, ενώ οι βασικοί στόχοι του συνοψίστηκαν στα ακόλουθα:

  • Αποτελεσματική και αποδοτική οργάνωση και λειτουργία.
  • Πλήρης ψηφιοποίηση δεδομένων και διαδικασιών.
  • Προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ελκυστικότητας, ειδικά σχεδιασμένα για τις ανάγκες κάθε τμήματος της αγοράς.

Αντίστοιχα, στόχος της ERGO στην Ελλάδα είναι η αξιοποίηση της ηγετικής της θέσης για τη διασφάλιση της σταθερής και κερδοφόρου ανάπτυξής της καθώς και για την αναβάθμιση του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης και την εδραίωση της ασφαλιστικής συνείδησης.

Τέλος ο Dr. Riess, ο κ. Κοκκάλας, τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων και άλλα στελέχη των εταιριών του ομίλου ERGO στην Ελλάδα είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις με τους προσκεκλημένους σε επίκαιρα θέματα της ασφαλιστικής αγοράς, αλλά και της οικονομίας γενικότερα.

Τράπεζες vs Ασφαλιστές

0

του Δημήτρη Αναστασίου Συντονιστής Ασφ. Διαμεσολαβητών, Μέλος Δ.Σ. του Ε.Ε.ΘΜέλος της επιτροπής παρακολούθησης της Ασφαλιστικής & Τραπεζικής Αγοράς

Πολύς λόγος γίνεται για τους τρόπους  και τις πρακτικές που ακολουθούν τα τραπεζικά ιδρύματα, με στόχο την «προσέλκυση» πελατών σε ασφαλιστικά θέματα. Ξεκαθαρίζω την αντίθεσή μου στην ακολουθούμενη πολιτική τους και φυσικά καυτηριάζω την αδιάφορη στάση της πολιτείας, αλλά και της εποπτικής αρχής.

Πάνω στο θέμα, όλοι μας έχουμε κάποια άποψη, που φυσικά δεν είναι δυνατόν να διαφοροποιηθεί από τα λίγα γραφόμενά μου. Ακριβώς αυτός είναι και ο λόγος που δεν θα προσπαθήσω να πω/τεκμηριώσω την άποψή μου αλλά θα χρησιμοποιήσω ρητορικές ερωτήσεις που θα επιτρέψουν στον κάθε αναγνώστη να αναλογιστεί και τελικά να δημιουργήσει τη δική του γνώμη:

  • Εφαρμόζεται το έντυπο διερεύνησης ασφαλιστικών αναγκών από τους τραπεζοϋπαλλήλους ή απλώς πουλάνε το προϊόν που τους «υπέδειξαν»!!;
  • Γνωρίζει ο τραπεζοϋπάλληλος την αξία της ουσιαστικής διερεύνησης αναγκών του υποψήφιου πελάτη;
  • Πουλάει με βάση τις προτεραιότητες του πελάτη ή του ιδρύματος που τον μισθοδοτεί;
  • Μπορεί ένας πελάτης εντός του τραπεζικού καταστήματος που πάει συνήθως για να διεκπεραιώσει κάποια δουλειά στα γρήγορα, να μιλήσει «σοβαρά» για τις ασφαλιστικές του ανάγκες;
  • Πως προστατευόμαστε από το φαινόμενο του αθέμιτου ανταγωνισμού, δηλαδή όταν ο πελάτης μας πάει ανυποψίαστος να πληρώσει την ασφάλισή του και ο υπάλληλος τον προσεγγίζει για να του κάνει «καλύτερη τιμή»;!!

«Βάλαμε τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα»;!!

  • Πόσο «κανιβαλίζεται» η ασφαλιστική αγορά όταν αφαιρείται (χωρίς ιεράρχηση αναγκών) το όποιο διαθέσιμο εισόδημα ενός πελάτη για ένα επενδυτικό /αποταμιευτικό πρόγραμμα, ενώ η πρωταρχική του ανάγκη και της οικογένειάς του είναι να καλύψει  περιπτώσεις θανάτου, αναπηρίας ,απώλειας εισοδήματος κλπ.
  • Η άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη μπορεί να ενταχθεί στο ωράριο της τράπεζας;

Μετά τις 2-3 το μεσημέρι ο πελάτης από πού θα εξυπηρετηθεί;

Αυτό δεν δημιουργεί εξυπηρέτηση 2 ταχυτήτων ; α) «υπαλληλική» (ο υπάλληλος είναι διαθέσιμος ως το μεσημέρι, με βάση το ωράριό του) και  β)ελεύθερου επαγγελματία; (Ο ασφαλιστικός σύμβουλος εργάζεται όλη την ημέρα και αρκετοί συνάδελφοί μας αφήνουν τα κινητά τους ανοιχτά και τη νύχτα…!)

  • Μετά την «ανάθεση» (από 1-12-2010) της εποπτείας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων στην ΤΡΑΠΕΖΑ της ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε., η αγορά πήγε προς το καλύτερο;
  • Τελικά η διάθεση προϊόντων από τα τραπεζικά καταστήματα βοήθησε στην ανάπτυξη του θεσμού; Μήπως συνεχίζει να στέλνει «λανθασμένα» μηνύματα στον απείρως τραυματισμένο κλάδο, ειδικά τα τελευταία χρόνια;
  • Με την εμπλοκή των τραπεζών, αυξήθηκε ο τζίρος της ασφαλιστικής αγοράς ή μειώθηκε ο αριθμός των ασφαλιστικών συμβούλων;
  • Πόσο τελικά επηρέασε η εμπλοκή των τραπεζών στην αύξηση των ασφαλίστρων επί του ΑΕΠ;

Εδώ και 20 χρόνια βρισκόμαστε σταθερά στο 2-3% * !!

*Προσοχή: το ΑΕΠ της Ελλάδας στην κρίση μειώθηκε περίπου από τα 220 δις (2010) στα 160 (2015). Επίσης, το μερίδιο της ασφαλιστικής βιομηχανίας μειώθηκε από τα 5,2 δις το 2010 στο κάτω από 4 δις το 2016 !!!

Σκεφθείτε τώρα πόσο βοήθησε το θεσμό ή τους ανθρώπους όλη αυτή η αναδιανομή του μικρού εκ των πραγμάτων μεριδίου αγοράς.

Αγαπητοί Συνάδελφοι σας περιμένουμε όλους στη ΔΕΘ στη συνάντηση -διαμαρτυρία που θα πραγματοποιήσει για το λόγο αυτό το επιμελητήριό μας στις 11/9/2016 (προσέλευση 11:30-12:00) στην αίθουσα  Νικόλαος Γερμανός του περιπτέρου 8. Μόνο ενωμένοι μπορούμε να επηρεάσουμε τις εξελίξεις. Ας αφιερώσουμε λίγο από το χρόνο μας, δε φτάνει μόνο η μεταξύ μας διαμαρτυρία.

 

Τράπεζες vs Ασφαλιστές

0

του Δημήτρη Αναστασίου Συντονιστής Ασφ. Διαμεσολαβητών, Μέλος Δ.Σ. του Ε.Ε.ΘΜέλος της επιτροπής παρακολούθησης της Ασφαλιστικής & Τραπεζικής Αγοράς

Πολύς λόγος γίνεται για τους τρόπους  και τις πρακτικές που ακολουθούν τα τραπεζικά ιδρύματα, με στόχο την «προσέλκυση» πελατών σε ασφαλιστικά θέματα. Ξεκαθαρίζω την αντίθεσή μου στην ακολουθούμενη πολιτική τους και φυσικά καυτηριάζω την αδιάφορη στάση της πολιτείας, αλλά και της εποπτικής αρχής.

Πάνω στο θέμα, όλοι μας έχουμε κάποια άποψη, που φυσικά δεν είναι δυνατόν να διαφοροποιηθεί από τα λίγα γραφόμενά μου. Ακριβώς αυτός είναι και ο λόγος που δεν θα προσπαθήσω να πω/τεκμηριώσω την άποψή μου αλλά θα χρησιμοποιήσω ρητορικές ερωτήσεις που θα επιτρέψουν στον κάθε αναγνώστη να αναλογιστεί και τελικά να δημιουργήσει τη δική του γνώμη:

  • Εφαρμόζεται το έντυπο διερεύνησης ασφαλιστικών αναγκών από τους τραπεζοϋπαλλήλους ή απλώς πουλάνε το προϊόν που τους «υπέδειξαν»!!;
  • Γνωρίζει ο τραπεζοϋπάλληλος την αξία της ουσιαστικής διερεύνησης αναγκών του υποψήφιου πελάτη;
  • Πουλάει με βάση τις προτεραιότητες του πελάτη ή του ιδρύματος που τον μισθοδοτεί;
  • Μπορεί ένας πελάτης εντός του τραπεζικού καταστήματος που πάει συνήθως για να διεκπεραιώσει κάποια δουλειά στα γρήγορα, να μιλήσει «σοβαρά» για τις ασφαλιστικές του ανάγκες;
  • Πως προστατευόμαστε από το φαινόμενο του αθέμιτου ανταγωνισμού, δηλαδή όταν ο πελάτης μας πάει ανυποψίαστος να πληρώσει την ασφάλισή του και ο υπάλληλος τον προσεγγίζει για να του κάνει «καλύτερη τιμή»;!!

«Βάλαμε τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα»;!!

  • Πόσο «κανιβαλίζεται» η ασφαλιστική αγορά όταν αφαιρείται (χωρίς ιεράρχηση αναγκών) το όποιο διαθέσιμο εισόδημα ενός πελάτη για ένα επενδυτικό /αποταμιευτικό πρόγραμμα, ενώ η πρωταρχική του ανάγκη και της οικογένειάς του είναι να καλύψει  περιπτώσεις θανάτου, αναπηρίας ,απώλειας εισοδήματος κλπ.
  • Η άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη μπορεί να ενταχθεί στο ωράριο της τράπεζας;

Μετά τις 2-3 το μεσημέρι ο πελάτης από πού θα εξυπηρετηθεί;

Αυτό δεν δημιουργεί εξυπηρέτηση 2 ταχυτήτων ; α) «υπαλληλική» (ο υπάλληλος είναι διαθέσιμος ως το μεσημέρι, με βάση το ωράριό του) και  β)ελεύθερου επαγγελματία; (Ο ασφαλιστικός σύμβουλος εργάζεται όλη την ημέρα και αρκετοί συνάδελφοί μας αφήνουν τα κινητά τους ανοιχτά και τη νύχτα…!)

  • Μετά την «ανάθεση» (από 1-12-2010) της εποπτείας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων στην ΤΡΑΠΕΖΑ της ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε., η αγορά πήγε προς το καλύτερο;
  • Τελικά η διάθεση προϊόντων από τα τραπεζικά καταστήματα βοήθησε στην ανάπτυξη του θεσμού; Μήπως συνεχίζει να στέλνει «λανθασμένα» μηνύματα στον απείρως τραυματισμένο κλάδο, ειδικά τα τελευταία χρόνια;
  • Με την εμπλοκή των τραπεζών, αυξήθηκε ο τζίρος της ασφαλιστικής αγοράς ή μειώθηκε ο αριθμός των ασφαλιστικών συμβούλων;
  • Πόσο τελικά επηρέασε η εμπλοκή των τραπεζών στην αύξηση των ασφαλίστρων επί του ΑΕΠ;

Εδώ και 20 χρόνια βρισκόμαστε σταθερά στο 2-3% * !!

*Προσοχή: το ΑΕΠ της Ελλάδας στην κρίση μειώθηκε περίπου από τα 220 δις (2010) στα 160 (2015). Επίσης, το μερίδιο της ασφαλιστικής βιομηχανίας μειώθηκε από τα 5,2 δις το 2010 στο κάτω από 4 δις το 2016 !!!

Σκεφθείτε τώρα πόσο βοήθησε το θεσμό ή τους ανθρώπους όλη αυτή η αναδιανομή του μικρού εκ των πραγμάτων μεριδίου αγοράς.

Αγαπητοί Συνάδελφοι σας περιμένουμε όλους στη ΔΕΘ στη συνάντηση -διαμαρτυρία που θα πραγματοποιήσει για το λόγο αυτό το επιμελητήριό μας στις 11/9/2016 (προσέλευση 11:30-12:00) στην αίθουσα  Νικόλαος Γερμανός του περιπτέρου 8. Μόνο ενωμένοι μπορούμε να επηρεάσουμε τις εξελίξεις. Ας αφιερώσουμε λίγο από το χρόνο μας, δε φτάνει μόνο η μεταξύ μας διαμαρτυρία.

 

EY Ελλάδας: 11η εκπαιδευτική διημερίδα για τους απολογισμούς βιωσιμότητας & εταιρικής υπευθυνότητας

0
Λογότυπο EY, Ernst & Young

Η ΕΥ, πιστοποιημένος συνεργάτης του οργανισμού Global Reporting Initiative (GRI), με την υποστήριξη του Ελληνικού Δικτύου για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, οργανώνει την 11η εκπαιδευτική διημερίδα για τις νέες κατευθυντήριες οδηγίες σύνταξης απολογισμών βιωσιμότητας GRI G4.

Η διημερίδα θα πραγματοποιηθεί στις 13 και 14 Οκτωβρίου 2016, με ομιλίες εγκεκριμένων από το GRI εκπαιδευτών του τμήματος Υπηρεσιών Κλιματικής Αλλαγής & Βιωσιμότητας της EY, καθώς και προσκεκλημένων εκπροσώπων του τομέα της βιωσιμότητας κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων.

Η εκπαίδευση αφορά τις επιχειρήσεις που αναζητούν καθοδήγηση για την κατάρτιση του πρώτου τους απολογισμού εταιρικής βιωσιμότητας, αλλά και εκείνες που ενδιαφέρονται να βελτιώσουν την προσέγγισή τους στην κατάρτιση απολογισμών με την υιοθέτηση του GRI G4. Ειδική αναφορά θα γίνει στις απαιτήσεις της νέας Ευρωπαϊκής Οδηγίας για τη δημοσιοποίηση μη-χρηματοοικονομικών πληροφοριών.

Πιστοποιητικό ολοκλήρωσης της εκπαίδευσης θα αποσταλεί στους συμμετέχοντες απευθείας από τον οργανισμό GRI.

EY Ελλάδας: 11η εκπαιδευτική διημερίδα για τους απολογισμούς βιωσιμότητας & εταιρικής υπευθυνότητας

0
Λογότυπο EY, Ernst & Young

Η ΕΥ, πιστοποιημένος συνεργάτης του οργανισμού Global Reporting Initiative (GRI), με την υποστήριξη του Ελληνικού Δικτύου για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, οργανώνει την 11η εκπαιδευτική διημερίδα για τις νέες κατευθυντήριες οδηγίες σύνταξης απολογισμών βιωσιμότητας GRI G4.

Η διημερίδα θα πραγματοποιηθεί στις 13 και 14 Οκτωβρίου 2016, με ομιλίες εγκεκριμένων από το GRI εκπαιδευτών του τμήματος Υπηρεσιών Κλιματικής Αλλαγής & Βιωσιμότητας της EY, καθώς και προσκεκλημένων εκπροσώπων του τομέα της βιωσιμότητας κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων.

Η εκπαίδευση αφορά τις επιχειρήσεις που αναζητούν καθοδήγηση για την κατάρτιση του πρώτου τους απολογισμού εταιρικής βιωσιμότητας, αλλά και εκείνες που ενδιαφέρονται να βελτιώσουν την προσέγγισή τους στην κατάρτιση απολογισμών με την υιοθέτηση του GRI G4. Ειδική αναφορά θα γίνει στις απαιτήσεις της νέας Ευρωπαϊκής Οδηγίας για τη δημοσιοποίηση μη-χρηματοοικονομικών πληροφοριών.

Πιστοποιητικό ολοκλήρωσης της εκπαίδευσης θα αποσταλεί στους συμμετέχοντες απευθείας από τον οργανισμό GRI.

«Μην πέσει ο ουρανός στο κεφάλι» στο μικρό ασφαλιστικό μας χωριό

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Η έναρξη του φθινοπώρου 2016 έφερε πολλαπλές ανησυχίες για έναν εξαιρετικά δύσκολο χειμώνα στην ασφαλιστική αγορά.  Ο ανταγωνισμός στον κλάδο αστικής ευθύνης αυτοκινήτου θα συνεχιστεί με τον τιμολογιακό πόλεμο να κορυφώνεται.  Πλέον στην εξίσωση των τιμολογίων προστίθεται μία νέα μεταβλητή. Πρόκειται για την  γενικότερη ανασφάλεια που επικρατεί στην Ευρωζώνη.

Για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, οι ξένες πολυεθνικές και οι ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες παλεύουν στην ίδια αρένα αλλά με διαφορετικά βάρη στην πλάτη τους.  Οι ξένες πολυεθνικές στην Ελλάδα θέλουν να παραμείνουν στη χώρα κάτω απ’ οποιεσδήποτε συνθήκες και να αυξήσουν τα μερίδια αγοράς τους μέσα  σε έντονο ανταγωνισμό. Οι ελληνικές εταιρείες θέλουν να επιβιώσουν από τον τιμολογιακό ανταγωνισμό , να ενσωματώσουν πλήρως τα Solvency II και ει δυνατόν να αυξήσουν τα μερίδια αγοράς τους.

Ο αγώνας έχει γίνει εξαιρετικά δύσκολος για εταιρείες που κινούνται χωρίς στόχο. Η ελληνική ασφαλιστική αγορά έχει χώρους μόνο για εταιρείες που έχουν εξειδίκευση και συγκεκριμένους στόχους.  Το «όλα σε όλους» έχει τελειώσει με ότι συνεπάγεται αυτό.   Πλέον οι εταιρείες πρέπει να εστιάσουν σε συγκεκριμένα target groups πελατών προσφέροντας εξειδικευμένα προιόντα  για ειδικές ανάγκες.

Σε ότι αφορά τις βραχυπρόθεσμες εξελίξεις, τα μακροοικονομικά θέματα και η δεύτερη αξιολόγηση αποτελούν  τα  εμπόδια πριν ξεκαθαρίσει το σκηνικό σχετικά με τα εργασιακά και την κοινωνική ασφάλιση.  Δύο παράμετροι οι οποίοι θα πρέπει να σταθμιστούν τόσο από τις εταιρείες Ζωής όσο και από τις εταιρείες Γενικών Ασφαλίσεων.  Όσο για τους διαμεσολαβούντες , εάν συνεχιστούν οι ίδιες φορολογικές και ασφαλιστικές επιβαρύνσεις και δεν υπάρξουν και γραφειοκρατικές διευκολύνσεις από την εποπτεία τότε θα πρέπει οι ίδιοι να προσαρμοστούν στις συνθήκες με ότι σημαίνει αυτό.  Μεγαλύτερες συνεργασίες , μικρότερα λειτουργικά κόστη.

Στο μικρό γαλατικό χωριό του Αστερίξ και του Οβελίξ φοβόνταν μήπως τους «πέσει ο ουρανός στο κεφάλι».  Στην μικρή ασφαλιστική αγορά της Ελλάδας,  οι κίνδυνοι και η αστάθεια είναι πολύ περισσότερες.

«Μην πέσει ο ουρανός στο κεφάλι» στο μικρό ασφαλιστικό μας χωριό

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Η έναρξη του φθινοπώρου 2016 έφερε πολλαπλές ανησυχίες για έναν εξαιρετικά δύσκολο χειμώνα στην ασφαλιστική αγορά.  Ο ανταγωνισμός στον κλάδο αστικής ευθύνης αυτοκινήτου θα συνεχιστεί με τον τιμολογιακό πόλεμο να κορυφώνεται.  Πλέον στην εξίσωση των τιμολογίων προστίθεται μία νέα μεταβλητή. Πρόκειται για την  γενικότερη ανασφάλεια που επικρατεί στην Ευρωζώνη.

Για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, οι ξένες πολυεθνικές και οι ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες παλεύουν στην ίδια αρένα αλλά με διαφορετικά βάρη στην πλάτη τους.  Οι ξένες πολυεθνικές στην Ελλάδα θέλουν να παραμείνουν στη χώρα κάτω απ’ οποιεσδήποτε συνθήκες και να αυξήσουν τα μερίδια αγοράς τους μέσα  σε έντονο ανταγωνισμό. Οι ελληνικές εταιρείες θέλουν να επιβιώσουν από τον τιμολογιακό ανταγωνισμό , να ενσωματώσουν πλήρως τα Solvency II και ει δυνατόν να αυξήσουν τα μερίδια αγοράς τους.

Ο αγώνας έχει γίνει εξαιρετικά δύσκολος για εταιρείες που κινούνται χωρίς στόχο. Η ελληνική ασφαλιστική αγορά έχει χώρους μόνο για εταιρείες που έχουν εξειδίκευση και συγκεκριμένους στόχους.  Το «όλα σε όλους» έχει τελειώσει με ότι συνεπάγεται αυτό.   Πλέον οι εταιρείες πρέπει να εστιάσουν σε συγκεκριμένα target groups πελατών προσφέροντας εξειδικευμένα προιόντα  για ειδικές ανάγκες.

Σε ότι αφορά τις βραχυπρόθεσμες εξελίξεις, τα μακροοικονομικά θέματα και η δεύτερη αξιολόγηση αποτελούν  τα  εμπόδια πριν ξεκαθαρίσει το σκηνικό σχετικά με τα εργασιακά και την κοινωνική ασφάλιση.  Δύο παράμετροι οι οποίοι θα πρέπει να σταθμιστούν τόσο από τις εταιρείες Ζωής όσο και από τις εταιρείες Γενικών Ασφαλίσεων.  Όσο για τους διαμεσολαβούντες , εάν συνεχιστούν οι ίδιες φορολογικές και ασφαλιστικές επιβαρύνσεις και δεν υπάρξουν και γραφειοκρατικές διευκολύνσεις από την εποπτεία τότε θα πρέπει οι ίδιοι να προσαρμοστούν στις συνθήκες με ότι σημαίνει αυτό.  Μεγαλύτερες συνεργασίες , μικρότερα λειτουργικά κόστη.

Στο μικρό γαλατικό χωριό του Αστερίξ και του Οβελίξ φοβόνταν μήπως τους «πέσει ο ουρανός στο κεφάλι».  Στην μικρή ασφαλιστική αγορά της Ελλάδας,  οι κίνδυνοι και η αστάθεια είναι πολύ περισσότερες.