back to top
28.3 C
Athens
Δευτέρα 28 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1618

Έναρξη νέου κύκλου ασφαλιστικής εκπαίδευσης-εξειδίκευσης EIAS CERTIFIED SPECIALIST

0
ΕΙΑΣ, Diploma, βιβλία, καπέλο αποφοίτησης

Την Πέμπτη 13 Οκτωβρίου ξεκινά στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ στην Αθήνα (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) ο νέος κύκλος του προγράμματος EIAS CERTIFIED SPECIALIST, με το 25ωρο σεμινάριο «Βασικές Αρχές Underwriting & Claims Γενικών Ασφαλίσεων».

Η παρακολούθηση του σεμιναρίου αυτού αποτελεί το πρώτο και υποχρεωτικό βήμα προς απόκτηση του επαγγελματικού τίτλου EIAS CERTIFIED SPECIALIST σε μία από τις ασφαλιστικές εξειδικεύσεις έξι Κλάδων Γενικών Ασφαλίσεων που θα ακολουθήσουν σταδιακά.

Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο κ. Γιώργος Σπαντιδάκης, διευθυντής Αποζημιώσεων Γενικών Ασφαλίσεων / Non-Life Claims Manager της Interamerican.

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016, ενώ το κόστος συμμετοχής ξεκινά από 250 ευρώ.

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο ATT00075.

Χορηγία Interamerican-Anytime στο Crowdhackathon της Τεχνόπολης

0
Στιγμιότυπο από ομάδα εργασίας με μέντορα τον Κ. Κατσιμπόκη της Anytime

Χορηγοί του 1ου Διαγωνισμού Καινοτομίας Crowdhackathon#Insurance ήταν η Interamerican και η Anytime. Ο διαγωνισμός οργανώθηκε στις 1 και 2 Οκτωβρίου στο Innovathens – Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων στο Γκάζι, με θέμα την ανάπτυξη εφαρμογών και την επιχειρησιακή καινοτομία στον τομέα της ασφάλισης.

Photo_1
Στιγμιότυπο από την ομιλία του Ξ. Λιαπάκη, γεν. διευθυντή ΙΤ & Services Ομίλου Interamerican

Η πρωτοποριακή εκδήλωση, που απευθύνθηκε σε νέους επιχειρηματίες, προγραμματιστές, αναλυτές, σχεδιαστές, στελέχη επικοινωνίας, marketing και εξυπηρέτησης πελατών, συμβούλους επιχειρήσεων, στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου, σπουδαστές και λοιπούς ενδιαφερομένους, πέραν της χορηγικής υποστήριξης είχε την ενεργό εκπροσώπηση της Interamerican και της Anytime με ομιλητή τον Ξ. Λιαπάκη, γενικό διευθυντή ΙΤ & Services, μέλος της κριτικής επιτροπής τον Α. Ηλιακόπουλο, αναπλ. γενικό διευθυντή και επικεφαλής της Anytime και μέντορες των διαγωνιζομένων τους Γ. Κώστα, Σ. Χατζηπαυλή, Θ. Βαρσαμίδη και Κ. Κατσιμπόκη.

Η Interamerican είχε υποστηρίξει πρόσφατα και τον διαγωνισμό Hackathon που οργάνωσε το Πανεπιστήμιο Πατρών, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών της για την ενθάρρυνση της ασφαλιστικής καινοτομίας στην ψηφιακή τεχνολογία σε συνδυασμό με τη νέα επιχειρηματικότητα, καθώς και της δημιουργικής συνεργασίας που έχει με το Πανεπιστήμιο.

Ο διαγωνισμός, του οποίου οργανωτές ήταν η εταιρεία τεχνολογίας Crowdpolicy, η Ethos Media και το Innovathens, διεξήχθη με τη συμμετοχή ομάδων που κατά τη διάρκεια του διημέρου ανέπτυξαν τις εφαρμογές τους σε βαθμό minimum viable product MVP ή/και επιχειρησιακές λύσεις για τον τομέα ασφάλισης και σχετικών υπηρεσιών με τεχνολογίες web και mobile.

Νέο webinar επικοινωνίας από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών διοργανώνουν ένα  νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) προσωπικής ανάπτυξης, με αντικείμενο την αυτογνωσία και την αποτελεσματική αντιμετώπιση όλων των «επικοινωνιακών τύπων» πελάτη.

Το webinar «Αυτογνωσία και αποτελεσματική αντιμετώπιση όλων των “επικοινωνιακών τύπων” πελάτη» θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016, από τις 17:00 εως τις  19:00, με εισηγήτρια τη Μελίνα Τσικογιαννοπούλου, σύμβουλο Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, με εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία στη διεξαγωγή σεμιναρίων.

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25 € (στη τιμή συμπεριλαμβάνονται οι σημειώσεις του webinar, καθώς και βεβαίωση συμμετοχής από το ΕΙΑΣ) και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για 1 από τις 25 θέσεις μέσα από το insurancewebinars.gr.

Κατά τη διάρκεια του webinar θα υπάρχουν διαδραστικά ερωτηματολόγια και τεστ.

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Η επικοινωνία (λεκτική, γραπτή, γλώσσα σώματος) έχει ΠΑΝΤΑ έναν σκοπό. Δεν υπάρχει καλή και κακή επικοινωνία, αλλά αποτελεσματική και μη αποτελεσματική. Η συμπεριφορά είναι το ορατό μέρος της ανθρώπινης επικοινωνίας.

Μετά το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα έχουν συνειδητοποιήσει τους αυτοματισμούς τους, τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, φτάνοντας έτσι σε αποτελεσματικότερες πωλήσεις, αποτελεσματικότερη επικοινωνία (σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο), αναγνώριση των «δυνατών τους σημείων», των ιδιαίτερων «επικοινωνιακών χαρακτηριστικών τους» και στην ικανότητα να «αναγνωρίσουν» τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά του συνομιλητή τους, πελάτη, συνεργάτη, συζύγου, παιδιών κλπ.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε όλους! Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και τις ικανότητές τους στην επικοινωνία. Δεν υπάρχουν «λάθος» άνθρωποι, υπάρχουν απλά άνθρωποι με χαρακτηριστικά που συγκρούονται με ιδέες, σκέψεις, κανόνες, στον τρόπο με τον οποίο βιώνουν την καθημερινότητά τους.

Θεματολογία:

  • Η δύναμη της λεκτικής επικοινωνίας
  • 12 τρόποι για να κόψεις τη φόρα του άλλου να μιλήσει
  • Ανδρικός και γυναικείος τρόπος λεκτικής
  • Η γλώσσα του σώματος
  • Ζωτικοί χώροι και ζώνες
  • Τι εμποδίζει την επικοινωνία;
  • Ερωτηματολόγιο αυτοδιάγνωσης επικοινωνίας
  • Πώς να βελτιώσετε την επικοινωνία
  • Η συμπεριφορά και τα στάδια μάθησής της
  • Τεστ αυτογνωσίας! Τι επικοινωνιακός τύπος είμαι εγώ; Και με ποιους ταιριάζω;
  • Ποιος είμαι; Ποιος νομίζω ότι είμαι; Και πώς με βλέπουν οι άλλοι;
  • Αναγνώριση και αποτελεσματική αντιμετώπιση του κάθε επικοινωνιακού τύπου πελάτη!
  • Ποια είναι τα οφέλη όταν δουλεύουμε με άτομα διαφορετικά από μας(διαφορετικοί επικοινωνιακή τύποι);

Περισσότερες πληροφορίες στο www.insurancewebinars.gr

Facebook:  http://www.insuranceforum.gr/

Τηλ. επικοινωνίας: 2312 201003

 

Νέο webinar επικοινωνίας από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών διοργανώνουν ένα  νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) προσωπικής ανάπτυξης, με αντικείμενο την αυτογνωσία και την αποτελεσματική αντιμετώπιση όλων των «επικοινωνιακών τύπων» πελάτη.

Το webinar «Αυτογνωσία και αποτελεσματική αντιμετώπιση όλων των “επικοινωνιακών τύπων” πελάτη» θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016, από τις 17:00 εως τις  19:00, με εισηγήτρια τη Μελίνα Τσικογιαννοπούλου, σύμβουλο Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, με εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία στη διεξαγωγή σεμιναρίων.

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25 € (στη τιμή συμπεριλαμβάνονται οι σημειώσεις του webinar, καθώς και βεβαίωση συμμετοχής από το ΕΙΑΣ) και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για 1 από τις 25 θέσεις μέσα από το insurancewebinars.gr.

Κατά τη διάρκεια του webinar θα υπάρχουν διαδραστικά ερωτηματολόγια και τεστ.

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Η επικοινωνία (λεκτική, γραπτή, γλώσσα σώματος) έχει ΠΑΝΤΑ έναν σκοπό. Δεν υπάρχει καλή και κακή επικοινωνία, αλλά αποτελεσματική και μη αποτελεσματική. Η συμπεριφορά είναι το ορατό μέρος της ανθρώπινης επικοινωνίας.

Μετά το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα έχουν συνειδητοποιήσει τους αυτοματισμούς τους, τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, φτάνοντας έτσι σε αποτελεσματικότερες πωλήσεις, αποτελεσματικότερη επικοινωνία (σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο), αναγνώριση των «δυνατών τους σημείων», των ιδιαίτερων «επικοινωνιακών χαρακτηριστικών τους» και στην ικανότητα να «αναγνωρίσουν» τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά του συνομιλητή τους, πελάτη, συνεργάτη, συζύγου, παιδιών κλπ.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε όλους! Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και τις ικανότητές τους στην επικοινωνία. Δεν υπάρχουν «λάθος» άνθρωποι, υπάρχουν απλά άνθρωποι με χαρακτηριστικά που συγκρούονται με ιδέες, σκέψεις, κανόνες, στον τρόπο με τον οποίο βιώνουν την καθημερινότητά τους.

Θεματολογία:

  • Η δύναμη της λεκτικής επικοινωνίας
  • 12 τρόποι για να κόψεις τη φόρα του άλλου να μιλήσει
  • Ανδρικός και γυναικείος τρόπος λεκτικής
  • Η γλώσσα του σώματος
  • Ζωτικοί χώροι και ζώνες
  • Τι εμποδίζει την επικοινωνία;
  • Ερωτηματολόγιο αυτοδιάγνωσης επικοινωνίας
  • Πώς να βελτιώσετε την επικοινωνία
  • Η συμπεριφορά και τα στάδια μάθησής της
  • Τεστ αυτογνωσίας! Τι επικοινωνιακός τύπος είμαι εγώ; Και με ποιους ταιριάζω;
  • Ποιος είμαι; Ποιος νομίζω ότι είμαι; Και πώς με βλέπουν οι άλλοι;
  • Αναγνώριση και αποτελεσματική αντιμετώπιση του κάθε επικοινωνιακού τύπου πελάτη!
  • Ποια είναι τα οφέλη όταν δουλεύουμε με άτομα διαφορετικά από μας(διαφορετικοί επικοινωνιακή τύποι);

Περισσότερες πληροφορίες στο www.insurancewebinars.gr

Facebook:  http://www.insuranceforum.gr/

Τηλ. επικοινωνίας: 2312 201003

 

CreditSights: Hannover Re, Swiss Re, SCOR έχουν το υψηλότερο προφίλ ρίσκου μεταξύ των μεγάλων αντασφαλιστικών

0
meeting, ασφαλιστική, στατιστική

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Η  γερμανική Hannover Re, η  ελβετική Swiss Re και η γαλλική SCOR είναι οι τρεις μεγάλες αντασφαλιστικές που κινδυνεύουν περισσότερο εάν η παγκόσμια αγορά αντασφαλειών παραμείνει «μαλακή», σύμφωνα με ανάλυση της CreditSights που στηρίζεται στον λόγο των αποθεματικών των εταιρειών προς τα ασφάλιστρά τους.

Όσο υψηλότερα είναι τα επίπεδα όπου διαμορφώνεται ο εν λόγω δείκτης (reserves to premiums ratio) τόσο υψηλότερο είναι το προφίλ ρίσκου μιας εταιρείας εάν το τρέχον περιβάλλον διατηρηθεί επί μακρόν. Ο δείκτης αυτός είναι ενδεικτικός της «ταχύτητας» κάθε κλάδου δραστηριότητας, εξηγούν οι αναλυτές της CreditSights, αφού μέσω της σύγκρισης των αποθεματικών με τα ασφάλιστρα υπολόγισαν τη διάρκεια -κατά μέσο όρο- κάθε δραστηριότητας. Όσο υψηλότερος είναι ο δείκτης τόσο μεγαλύτερη η διάρκεια της δραστηριότητας.

Συνεπώς, εάν μια αντασφαλιστική αναλάβει τον κίνδυνο π.χ. για έναν θάνατο (όπου τα συμβόλαια είναι πολυετή στις περισσότερες περιπτώσεις) τότε εμφανίζεται πιο «επικίνδυνη» σε ένα περιβάλλον χαμηλών επιτοκίων, λόγω της μεγάλης διάρκειας του επενδυτικού της χαρτοφυλακίου, και θα κληθεί πιθανότατα να επανεξετάσει τα αποθεματικά της. Η διαπίστωση αυτή προκύπτει από το γεγονός ότι οι αρχικές παραδοχές αναφορικά με την απόδοση των επενδύσεων και τον πληθωρισμό θα πρέπει να επαναξιολογηθούν σε βάθος χρόνου και ίσως να διαφέρουν σημαντικά σε σχέση με τον χρόνο αρχικής ανάληψης του κινδύνου.

Για παράδειγμα, η CreditSights δεν θεωρεί ότι είναι πιθανό ένα συμβόλαιο ασφάλειας ζωής που τιμολογήθηκε το 2012 να έχει προβλέψει την έκταση της υποχώρησης των αποδόσεων των ομολόγων και την εμμονή του περιβάλλοντος χαμηλών επιτοκίων.

Σύμφωνα λοιπόν με τον δείκτη αυτό, η Hannover Re εμφανίζεται να αντιμετωπίζει τον μεγαλύτερο κίνδυνο με δείκτη αποθεματικών προς ασφάλιστρα 2,83% το 2015, ακολουθούμενη από τη Swiss Re με δείκτη 2,49% και την  SCOR με δείκτη 2,46%. Ο δείκτης της μεγαλύτερης αντασφαλιστικής του κόσμου Munich Re διαμορφώθηκε στο 2,26%, Βάσει πάντα αυτής της μεθόδου, οι αμερικανικές ασφαλιστικές Partner Re και Everest Re παρουσιάζουν χαμηλότερα προφίλ ρίσκου σε σχέση με τις ανταγωνίστριές τους από την Ευρώπη.

Κληθείσα να σχολιάσει τα ευρήματα της μελέτης της CreditSights, η Swiss Re επισήμανε ότι «κατά την προηγούμενη δεκαετία αποδέσμευσε μεγάλο μέρος των αποθεματικών της, καθώς η τιμολόγηση των ασφαλίστρων διαμορφώθηκε σε χαμηλότερα του αναμενόμενου επίπεδα. Ο χαμηλότερος πληθωρισμός διαδραμάτισε επίσης σημαντικό ρόλο… Η εταιρεία καταρτίζει τις λογιστικές της καταστάσεις βάσει των αμερικανικών λογιστικών προτύπων (US GAAP) που δεν επιτρέπουν τη δημιουργία τεχνητά υψηλών αποθεματικών. Η αποφυγή της πρακτικής αυτής επιτρέπει την έγκαιρη “αναγνώριση” των κερδών, παρέχοντας διαφάνεια στους μετόχους». Η SCOR και η Hannover Re δεν θέλησαν να τοποθετηθούν.

Η υπεραξία του μεσίτη ασφαλίσεων στην προώθηση προγραμμάτων ασφάλισης υγείας

0

Του Γιάννη Ξηρογιαννόπουλου

Τα σύγχρονα ασφαλιστικά προγράμματα υγείας έχουν σχεδιαστεί ώστε να παρέχουν στον ασφαλιζόμενο αποτελεσματική κάλυψη εξόδων περίθαλψης, προσφέροντας παράλληλα ευελιξία, ώστε να μπορούν αυτά να προσαρμόζονται στις ατομικές ασφαλιστικές ανάγκες και τις οικονομικές δυνατότητες κάθε ασφαλιζομένου.

Επιπροσθέτως, λόγω και της παρατεταμένης οικονομικής ύφεσης στη χώρα μας, η παράμετρος του ετήσιου κόστους ασφάλισης είναι πολύ σημαντική και θα πρέπει να λαμβάνεται ιδιαίτερα υπόψη κατά την έναρξη ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου υγείας.

Η συνεχής εξέλιξη της ιατρικής επιστήμης, σε συνδυασμό με τον καλπάζοντα ιατρικό πληθωρισμό, έχει οδηγήσει σε συνεχείς αυξήσεις των ασφαλίστρων τα τελευταία χρόνια. Το αρχικό κόστος ένταξης λοιπόν σε ένα τέτοιο πρόγραμμα θα πρέπει να είναι σχετικά προσιτό, με την έννοια ότι οι συνεχόμενες αυξήσεις του ασφαλίστρου σε βάθος χρόνου μπορούν να οδηγήσουν μελλοντικά σε αδυναμία πληρωμής του από τον ασφαλιζόμενο και, ουσιαστικά, στην αναγκαστική ακύρωσή του.

Αντιλαμβάνεται λοιπόν κανείς πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στη σύναψη μιας τέτοιας σύμβασης, καθώς, ως καταρτισμένος επαγγελματίας του κλάδου, θα πρέπει αρχικά να διερευνά τις ανάγκες του υποψήφιου προς ασφάλιση, να τον συμβουλεύει κατάλληλα και, τελικά, κατόπιν διενέργειας έρευνας της ασφαλιστικής αγοράς, να του προτείνει αμερόληπτα την πλέον ενδεδειγμένη για αυτόν ασφαλιστική πρόταση.

Η ανεξαρτησία και η δυνατότητα ελεύθερης επιλογής ανάμεσα στις πολλές εναλλακτικές λύσεις που προσφέρονται από τις ασφαλιστικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο ζωής και υγείας αποτελεί το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του μεσίτη ασφαλίσεων σε σχέση με τους υπόλοιπους διαμεσολαβούντες, οι οποίοι λειτουργούν για λογαριασμό μιας ασφαλιστικής εταιρείας και έχουν τη δυνατότητα να προτείνουν (ως καταλληλότερο;) μόνο το συγκεκριμένο πρόγραμμα της εταιρείας που εκπροσωπούν. Το ίδιο ισχύει και με το bancassurance, αλλά και τις απευθείας πωλήσεις (direct sales) που έχουν επιχειρήσει στον κλάδο υγείας κάποιες εταιρείες.

Ο μεσίτης ασφαλίσεων, με την επαγγελματική του κατάρτιση, τον συμβουλευτικό του χαρακτήρα, την εμπεριστατωμένη γνώση του επί του ασφαλιστικού αντικειμένου και την αμεροληψία του, όχι μόνο μπορεί να εξασφαλίσει τη σωστή ενημέρωση του πελάτη του/ασφαλιζομένου, αλλά εγγυάται παράλληλα την εξυπηρέτηση των συμβολαίων υγείας καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος τους, για ό,τι μπορεί να χρειαστεί. Αυτό αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς την πολυπλοκότητα των προγραμμάτων αυτών, σε συνδυασμό με τη μακροπρόθεσμη διάρκειά τους.

Εν κατακλείδι, η πώληση ενός συμβολαίου υγείας προϋποθέτει την προσωπική επαφή και τη δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ ασφαλιζομένου και ασφαλιστή. Ποιο «κανάλι διανομής» –για να χρησιμοποιήσουμε και τη νέα ορολογία της πρόσφατης Ευρωπαϊκής Οδηγίας (IDD)– μπορεί αλήθεια να το επιτύχει αυτό αποτελεσματικότερα;

Το άρθρο του κ. Γιάννη Ξηρογιαννόπουλου δημοσιεύτηκε στο Broker’s Time 45

Εληξε η συνεργασία της Σοφίας Ρατσιάτου με την ΝΝ Hellas

0

Η NN Hellas ανακοινώνει ότι η συνεργασία της με την κα Σοφία Ρατσιάτου έληξε στις 30/09/2016.

Η κα Ρατσιάτου ξεκίνησε την καριέρα της στην ΝΝ Hellas ως Ασφαλιστική Σύμβουλος, εξελίχθηκε σε Agency Manager και το 2003 ορίστηκε Chief Sales Officer του δικτύου Ασφαλιστικών Συμβούλων της NN Hellas. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την κα Ρατσιάτου για τη συνεισφορά της στην Eταιρία και να της ευχηθούμε κάθε επιτυχία στο μέλλον.

Ο νέος Chief Sales Officer θα ανακοινωθεί σύντομα.

Με αρνητικά πρόσημα έκλεισαν οι ασφαλίσεις ζωής και κατά ζημιών το 7μηνο 2016

0

Μεταβολή -3,2% σημείωσε η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων Ιανουαρίου – Ιουλίου 2016 συγκριτικά με την αντίστοιχη χρονική περίοδο Ιανουαρίου – Ιουλίου 2015 σύμφωνα με την τελευταία μελέτη της ΕΑΕΕ στην οποία ανταποκρίθηκαν 56 ασφαλιστικές επιχειρήσεις οι οποίες συγκέντρωσαν το 94,4% της παραγωγής ασφαλίστρων στις ασφαλίσεις κατά Ζημιών και το 99,9% των ασφαλίσεων Ζωής σύμφωνα με τα στοιχεία του έτους 2015.

Από τις ανωτέρω επιχειρήσεις, οι 22 δραστηριοποιήθηκαν στις ασφαλίσεις Ζωής και 45 στις ασφαλίσεις κατά Ζημιών.

Επισημαίνεται ότι τα στοιχεία της έρευνας προκύπτουν από τις δηλώσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, οι οποίες δεν έχουν ελεγχθεί από ορκωτούς ελεγκτές.

Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά (κατόπιν προσαρμογής των δεδομένων του προηγούμενου χρονικού διαστήματος με νεότερες απαντήσεις), από τη σύγκριση των δηλώσεων παραγωγής ασφαλίστρων των μηνών Ιανουαρίου έως Ιουλίου του 2016 των ανωτέρω 56 επιχειρήσεων με τις αντίστοιχες της ίδιας περιόδου για το 2015 των ιδίων επιχειρήσεων, προκύπτουν τα παρακάτω:

Παραγωγή ασφαλίστρων (€) Ιανουάριος – Ιούλιος 2016 Μεταβολή έναντι 2015
Ασφαλίσεις Ζωής 1.086.546.324,47 -5,7%
Ασφαλίσεις κατά Ζημιών 1.122.991.155,27 -0,6%
εκ των οποίων
Αστική ευθύνη οχημάτων 432.838.094,26 -12,8%
Λοιποί κλάδοι κατά Ζημιών 690.153.061,01 +9,0%
Σύνολο 2.209.537.479,74 -3,2%

 

Διαβάστε ολόκληρη τη μελέτη της ΕΑΕΕ:

 

Daedalus: Δωρεάν εξετάσεις στην Ευρωκλινική

0

Με νέο διαδραστικό site www.daedaluslife.gr και με ΔΩΡΕΑΝ εξετάσεις σε όλους τους πελάτες της στην ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ η μεσιτική εταιρεία Daedalus Life Insurance & Reinsurance Brokers προσφέρει νέες παροχές, υψηλής ποιότητας, σε συνεργάτες και πελάτες.

Σύμφωνα με την διοίκηση, η ανανέωση του site  έγκειται στην προσπάθεια βελτίωσης των τεχνολογικών εργαλείων προκειμένου όλοι όσοι ανήκουν στην ευρεία οικογένεια της μεσιτικής να εξυπηρετούνται εύκολα και γρήγορα όπως επιτάσσει η εποχή. Ενώ, η ειδική συμφωνία με το θεραπευτήριο εντάσσεται στις παροχές που η εταιρεία θέλει να δώσει στους πελάτες της και, μέσω αυτής, τους προτρέπει να γνωρίσουν την πρόληψη στην Υγεία.

ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ

Η συνεργασία της  Daedalus Life Insurance & Reinsurance Brokers με την «Ευρωκλινική» αφορά όλους τους πελάτες και όλα τα συμβόλαια.

Ειδικά για όσους έχουν συμβόλαιο Υγείας σε οποιαδήποτε εταιρεία, μέσω της μεσιτικής, τότε προβλέπεται και μείωση της απαλλαγής  έως και μηδενισμός της.

Πρόσθετα προνόμια απολαμβάνουν και οι κάτοχοι του αποκλειστικού προγράμματος “WiseAct” για τον καρκίνο του μαστού που έχει δημιουργήσει η εταιρεία.

Η υλοποίηση της συμφωνίας θα στηριχθεί με την έκδοση κάρτας Υγείας προς όλους τους πελάτες της Daedalus.

Να σημειωθεί ότι η Daedalus Life Insurance & Reinsurance Brokers θα συνεχίσει να αναπτύσσεται σε δραστηριότητες που στηρίζουν την Υγεία των πελατών της με προνομιακές ασφαλίσεις, πρωτοποριακές ιδέες και παροχές που για πρώτη φορά καταγράφονται στην ελληνική αγορά.

WISE ACT

Στο πλαίσιο της περαιτέρω υποστήριξης του αποκλειστικού προγράμματος Wise Act που απευθύνεται στον γυναικείο πληθυσμό και στοχεύει στην πρόληψη αλλά και την θεραπεία του καρκίνου του μαστού η συμφωνία με την ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ περιλαμβάνει πρόσθετες παροχές στις οποίες περιλαμβάνονται και τα επιπλέον εξής προνόμια:

  • Δωρεάν κλινική εξέταση από Χειρουργό Μαστού
  • Δωρεάν πρόγραμμα παρακολούθησης, για ένα μήνα, από Διατροφολόγο-Διαιτολόγο το οποίο περιλαμβάνει

α. Λιπομέτρηση-ανάλυση σύστασης σώματος

β. λήψη αναλυτικού διατροφικού ιστορικού και καταγραφή συνηθειών διατροφής

γ. προσωπική στοχοθέτηση και παρακολούθηση ανάλογα με τις ανάγκες, σε συνεννόηση με τον Διαιτολόγο Διατροφολόγο.

Υ.Γ. Για τις ανωτέρω ενέργειες απαιτείται σχετική επικοινωνία με το Συντονιστικό Κέντρο Ομίλου Ευρωκλινικής. (213 0178 530)

Crowdhackathon #Insurance: Σαββατοκύριακο με έμφαση στις τεχνολογικές εφαρμογές για την ασφαλιστική αγορά

0

του Νίκου Σακελλαρίου

«Δώστε έμφαση στην τεχνολογική πρωτοπορία και στην επιχειρηματικότητα, ώστε να μείνουν οι νέοι με όραμα στην Ελλάδα» ήταν το μότο της εκδήλωσης Crowdhackathon#Insurance που διοργάνωσε η Crowdpolicy σε συνεργασία με την Ethos Media στην Τεχνόπολη (Innovathens) στο Γκάζι. Μια ιδιαίτερη εκδήλωση, που είχε ως στόχο να δώσει την ευκαιρία σε νέους να επιδείξουν τις τεχνολογικές τους γνώσεις προσφέροντας ιδέες και επιλογές με εφαρμογές στον κλάδο της ασφάλισης.

kouΟ πρόεδρος της Ethos Media Κωνσταντίνος Ουζούνης, καλωσορίζοντας τους διαγωνιζόμενους και τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς που παραβρέθηκαν το Σάββατο το πρωί στην εκδήλωση, τόνισε ότι η τιμητική συνεργασία με την Crowdpolicy έχει στόχο να δώσει ευκαιρίες διάκρισης και ανέλιξης σε νέους ανθρώπους, αλλά και να δημιουργήσει νέες συνεργασίες.

Ο υπεύθυνος IT της Interamerican Ξενοφών Λιαπάκης χαιρέτισε την πρωτοβουλία της διοργάνωσης τους Crowdhackathon#Insurance τονίζοντας ότι δίνει χώρο στα νέα ταλέντα. Η Λιαπάκης InteramericanInteramerican είναι η μεγαλύτερη digital εταιρεία στην Ελλάδα, επισήμανε. Η διάθεση των ασφαλιστικών προϊόντων χρειάζεται μαζί με το δίκτυο και τη βοήθεια της τεχνολογίας, και η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στην ασφαλιστική αγορά. Ήδη υπάρχουν πολλά startups, τα οποία λειτουργούν και προς όφελος της ασφαλιστικής αγοράς, ενώ αυξάνονται τα digital προϊόντα για τον ασφαλιστικό κλάδο. Η Interamerican αναπτύσσει σημαντικές πρωτοβουλίες με τα Πανεπιστήμια πάνω στο θέμα των νέων τεχνολογιών και, όπως εκτίμησε ο κ. Λιαπάκης, θα προκύψουν θετικά αποτελέσματα.

togiaΗ Μπέσσυ Τόγια, γενική διευθύντρια Τεχνολογίας και Ανάπτυξης της Eurolife, ανέφερε ότι η εταιρεία της, μέλος του ομίλου Fairfax, συμμετέχει πρώτη φορά σε τέτοια εκδήλωση και θα στηρίξει και άλλες προσπάθειες που θα έχουν ως στόχο τη μεγαλύτερη διείσδυση της εταιρείας στις νέες τεχνολογίες. «Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να επηρεάσουν θετικά την ασφαλιστική αγορά και οι περισσότερες είναι ήδη εδώ. Η μεγάλη πρόκληση για την ασφαλιστική αγορά είναι να καταφέρει να συνδυάσει τη δημιουργία νέων προϊόντων και την ισόρροπη ανάπτυξη δικτύων με τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές» σχολίασε η ίδια και πρόσθεσε: «Έχουμε ήδη ξεκινήσει ένα όμορφο ταξίδι με τον νέο μας μέτοχο, τη Fairfax, με έμφαση στο τρίπτυχο ήθος-λογική-πάθος».

papadonopoulos«Έπρεπε να είμαστε σ’ αυτή την εκδήλωση που ενθαρρύνει τα νέα startups και είμαστε αρωγοί σε κάθε νέα προσπάθεια που θα έχει ως στόχο να προσφέρει το καλύτερο για τον καταναλωτή» δήλωσε από την πλευρά του ο Σωτήρης Παπαντωνόπουλος, δημιουργός και πρόεδρος της Insurance Market. Όπως εξήγησε, η εν λόγω πλατφόρμα πωλήσεων βρίσκεται στο top 10 με 110.000 πελάτες και μάλιστα με ένα από τα υψηλότερα σκορ ικανοποίησής τους. Το Insurance Market συγκεντρώνει και αξιολογεί τα δεδομένα από τις συμπεριφορές των καταναλωτών (customer behavior) και δημιουργεί συγκεκριμένες κατηγορίες τιμολόγησης (segments) σε stefanopoulouμια διαρκή αναζήτηση των καλύτερων επιλογών για τον καταναλωτή. «Αυτός που θα επιβιώσει είναι αυτός που μαθαίνει» κατέληξε ο κ. Παπαντωνόπουλος.

Η υπεύθυνη marketing της Carglass Μάρθα Στεφανοπούλου χαρακτήρισε την εταιρεία της full digital και εστιαζόμενη στην καινοτομία. «Οι αλλαγές στο αυτοκίνητο επικεντρώνονται πλέον σε θέματα ασφάλειας και η Carglass πρωτοπορεί στις τεχνολογικές εξελίξεις» υπογράμμισε η ίδια.

JΚαθοριστική από την πλευρά της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης ήταν η παρουσία και η εισήγηση της εκπροσώπου του ΣΕΜΑ Ευγενίας Καφφετζή, η οποία εξήρε τη σημαντική συνεισφορά του ανθρώπινου παράγοντα στη διανομή των ασφαλιστικών προϊόντων και ειδικότερα του κλάδου μεσιτών στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς. Ταυτόχρονα, παρατήρησε, οι μεσίτες υποστηρίζουν όλες τις καινοτόμες προσπάθειες που βασίζονται στην ψηφιακή τεχνολογία. «Χρειαζόμαστε επενδύσεις και υποστήριξη με κουλτούρα για την οικονομία. Εμείς επενδύουμε σε εσάς» είπε απευθυνόμενη στο ακροατήριο η κ. Καφφετζή.