back to top
34.1 C
Athens
Δευτέρα 28 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1617

«Πάμε Digital ;» Μόδα και αναγκαιότητα της ασφαλιστικής αγοράς

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Μία προς μία οι ασφαλιστικές στην Ελλάδα, ξένες και ελληνικές, μεγάλες και μικρές μπαίνουν στη νέα μόδα ή κατ’ άλλους στην νέα αναγκαιότητα της ψηφιοποίησης (digitalization) .  Mίας αναγκαιότητας που αποδίδεται αφ’ ενός στο στόχο αύξησης της ταχύτητας και της παραγωγικότητας του δικτύου με απευθείας απόδοσης αξίας στον πελάτη. Πάμε digital λοιπόν όλοι…

Όμως τι αλήθειασυμβαίνει με την διαδικασία της ψηφιοποίησης;  Kατ’ αρχήν  η διαδικασία θα πρέπει να εισαχθεί από τις μητρικές εταιρείες των πολυεθνικών  και  να αγοραστεί  από τις ελληνικές.  Αυτό προϋποθέτει δύο πράγματα. Πρώτον κεφάλαια και δεύτερον χρόνο  προσαρμογής.  Για τις μεγάλες ασφαλιστικές το πρώτο (κεφάλαια) δεν είναι πρόβλημα. Το δεύτερο (χρόνος προσαρμογής) κοστίζει.  Για τις ελληνικές ασφαλιστικές και τα δύο έχουν το κόστος τους.  Υπολογίζεται ότι μία νέα τεχνολογική εφαρμογή από την εγκατάστασή της μέχρι την ενσωμάτωσή της (implementation) αυξάνει το υπάρχον  λειτουργικό κόστος  κατά 10% περίπου και για αποσβεστεί απαιτεί   αύξηση παραγωγής.  Δύσκολο πράγμα σε τέτοιους καιρού.  Οι εργατοώρες που θα χρειαστούν οι εργαζόμενοι και οι συνεργάτες των  εταιρειών (agency) έχουν και αυτά το κόστος τους που επιβαρύνει την εταιρεία.  Σ’ αυτές τις περιπτώσεις  γίνονται και οι καυγάδες μεταξύ των διευθυντών οικονομικών υπηρεσιών και των διευθυντών I.T.   « Θέλουμε να περάσουμε τις λίστες πελατών  και μας διώχνει το σύστημα, κάντε υπομονή η απάντηση. Δεν γίνεται αλλιώς ».

Η διαδικασία της ψηφιοποίησης απευθύνεται από την εταιρεία προς τους υπαλλήλους της (B2E) δηλαδή μπορεί να έχει εσωτερική μορφή, προς άλλες εταιρείες συνεργατών και διαμεσολαβούντων (B2B) ή απευθείας προς τον τελικό καταναλωτή (B2C) .  Και τα 3 θέλουν χρόνο και χρήμα αλλά πλέον είναι αναγκαίες επενδύσεις.  Κάποιες εταιρείες θέλουν να προχωρήσουν αλλά φοβούνται ότι θα χάσουν πολύτιμο χρόνο και πελάτες. Άλλες δεν θέλουν να χαλάσουν την υπάρχουσα ‘γαλήνη’. Πάντως όλοι  συζητούν για την ψηφιοποίηση , το Digitalization.  Mόνο που μερικές φορές μοιάζει , όπως είπε και μία γνωστή επαγγελματίας της διαμεσολάβησης με το εφηβικό σεξ. « Όλοι συζητούν γι’ αυτό αλλά λίγοι το κάνουν»

 

«Πάμε Digital ;» Μόδα και αναγκαιότητα της ασφαλιστικής αγοράς

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Μία προς μία οι ασφαλιστικές στην Ελλάδα, ξένες και ελληνικές, μεγάλες και μικρές μπαίνουν στη νέα μόδα ή κατ’ άλλους στην νέα αναγκαιότητα της ψηφιοποίησης (digitalization) .  Mίας αναγκαιότητας που αποδίδεται αφ’ ενός στο στόχο αύξησης της ταχύτητας και της παραγωγικότητας του δικτύου με απευθείας απόδοσης αξίας στον πελάτη. Πάμε digital λοιπόν όλοι…

Όμως τι αλήθειασυμβαίνει με την διαδικασία της ψηφιοποίησης;  Kατ’ αρχήν  η διαδικασία θα πρέπει να εισαχθεί από τις μητρικές εταιρείες των πολυεθνικών  και  να αγοραστεί  από τις ελληνικές.  Αυτό προϋποθέτει δύο πράγματα. Πρώτον κεφάλαια και δεύτερον χρόνο  προσαρμογής.  Για τις μεγάλες ασφαλιστικές το πρώτο (κεφάλαια) δεν είναι πρόβλημα. Το δεύτερο (χρόνος προσαρμογής) κοστίζει.  Για τις ελληνικές ασφαλιστικές και τα δύο έχουν το κόστος τους.  Υπολογίζεται ότι μία νέα τεχνολογική εφαρμογή από την εγκατάστασή της μέχρι την ενσωμάτωσή της (implementation) αυξάνει το υπάρχον  λειτουργικό κόστος  κατά 10% περίπου και για αποσβεστεί απαιτεί   αύξηση παραγωγής.  Δύσκολο πράγμα σε τέτοιους καιρού.  Οι εργατοώρες που θα χρειαστούν οι εργαζόμενοι και οι συνεργάτες των  εταιρειών (agency) έχουν και αυτά το κόστος τους που επιβαρύνει την εταιρεία.  Σ’ αυτές τις περιπτώσεις  γίνονται και οι καυγάδες μεταξύ των διευθυντών οικονομικών υπηρεσιών και των διευθυντών I.T.   « Θέλουμε να περάσουμε τις λίστες πελατών  και μας διώχνει το σύστημα, κάντε υπομονή η απάντηση. Δεν γίνεται αλλιώς ».

Η διαδικασία της ψηφιοποίησης απευθύνεται από την εταιρεία προς τους υπαλλήλους της (B2E) δηλαδή μπορεί να έχει εσωτερική μορφή, προς άλλες εταιρείες συνεργατών και διαμεσολαβούντων (B2B) ή απευθείας προς τον τελικό καταναλωτή (B2C) .  Και τα 3 θέλουν χρόνο και χρήμα αλλά πλέον είναι αναγκαίες επενδύσεις.  Κάποιες εταιρείες θέλουν να προχωρήσουν αλλά φοβούνται ότι θα χάσουν πολύτιμο χρόνο και πελάτες. Άλλες δεν θέλουν να χαλάσουν την υπάρχουσα ‘γαλήνη’. Πάντως όλοι  συζητούν για την ψηφιοποίηση , το Digitalization.  Mόνο που μερικές φορές μοιάζει , όπως είπε και μία γνωστή επαγγελματίας της διαμεσολάβησης με το εφηβικό σεξ. « Όλοι συζητούν γι’ αυτό αλλά λίγοι το κάνουν»

 

PwC: Οι«Βασικές 8» τεχνολογίες που οφείλουν να λάβουν άμεσα υπόψη τους οι επιχειρήσεις

0

Δεδομένης της πληθώρας των τεχνολογικών επιτευγμάτων που επηρεάζουν τις επιχειρήσεις σήμερα αλλά και της πληθώρας των εξελίξεων που αναμένονται στο μέλλον, πώς μπορούν τα στελέχη που βρίσκονται στην κορυφή της διοικητικής πυραμίδας (C-suite) να αναπτύξουν αποτελεσματικές στρατηγικές αξιοποίησης των αναδυόμενων τεχνολογιών;

Στην πρόσφατη έκθεσή της με τίτλο Tech breakthroughs megatrend, η PwC αξιολόγησε πάνω από 150 τεχνολογίες σε παγκόσμιο επίπεδο και ανέπτυξε μια μεθοδολογία που έχει στόχο την αναγνώριση εκείνων των τεχνολογιών που αφορούν μεμονωμένες επιχειρήσεις αλλά και ολόκληρους κλάδους. Αποτέλεσμα αυτής της μεθοδολογίας είναι ένας οδηγός με τις «Βασικές 8» τεχνολογίες που η PwC πιστεύει ότι θα ασκήσουν τη μεγαλύτερη επιρροή στις επιχειρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο στο πολύ κοντινό μέλλον:

·         Τεχνητή νοημοσύνη ·         Ίντερνετ των Πραγμάτων
·         Επαυξημένη πραγματικότητα ·         Ρομποτική
·         Blockchain ·         Εικονική πραγματικότητα
·         Drones ·         Τρισδιάστατη εκτύπωση

Οι τεχνολογίες που θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο θα διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο, όμως η PwC πιστεύει ότι η λίστα των 8 περιλαμβάνει τις τεχνολογίες που θα έχουν αντίκτυπο σε πολλούς κλάδους και σε παγκόσμιο επίπεδο τα επόμενα χρόνια.

Σύμφωνα με την Vicki Huff Eckert, επικεφαλής του τομέα New Business στο παγκόσμιο δίκτυο της PwC: «Οι περισσότερες εταιρείες έχουν θέσει τα θεμέλια για τις αναδυόμενες τεχνολογίες, επενδύοντας σε τομείς όπως τα κοινωνικά δίκτυα, οι φορητές συσκευές, η ανάλυση δεδομένων και το cloud. Είναι καιρός τα στελέχη να στρέψουν το βλέμμα τους σε πιο προηγμένες τεχνολογίες που θα έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στις επιχειρήσεις».

Για να καταλήξει στις «Βασικές 8», η PwC ‘φίλτραρε’ τις τεχνολογίες με βάση τον επιχειρηματικό τους αντίκτυπο και την εμπορική τους βιωσιμότητα για τα επόμενα 5 έως 7 χρόνια (μόλις 3 έως 5 χρόνια για τις ανεπτυγμένες οικονομίες). Στα συγκεκριμένα κριτήρια συμπεριλήφθηκαν ο βαθμός επιρροής της τεχνολογίας στις εταιρείες και τους κλάδους, η παγκόσμια διάδοσή της, η τεχνική της βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας της να μετατραπεί σε κυρίαρχη τάση, το μέγεθος της αγοράς και οι προοπτικές ανάπτυξης, και ο ρυθμός της δημόσιας και ιδιωτικής επένδυσης.

Τι κάνει τις τεχνολογικές ανακαλύψεις κυρίαρχη τάση;

Οι εταιρείες διαρκώς περιμένουν την επόμενη μεγάλη καινοτομία, πιστεύοντας ότι μια μεμονωμένη τεχνολογική τάση είτε δεν θα έχει σημαντικό αντίκτυπο είτε ότι θα χρειαστεί πολύ καιρό για να επηρεάσει τον κλάδο δραστηριότητάς τους. Όμως, σήμερα η ανατροπή πραγματοποιείται με ταχύτερο ρυθμό και σε μεγαλύτερη κλίμακα από ποτέ. Ιστορικά, οι καινοτομίες διαταράσσουν την ισορροπία υπέρ των καινοτόμων. Με αυτή την έννοια, οι τεχνολογικές ανακαλύψεις αποτελούν εκ των πραγμάτων κυρίαρχη τάση. Η ευρεία χρήση της τεχνολογίας σε συνδυασμό με αυξημένη προσβασιμότητα, επιρροή, βάθος και αντίκτυπο θα επιταχύνουν την εφαρμογή των «Βασικών 8» τεχνολογιών.

Σημαντικά ερωτήματα για τις διοικήσεις των εταιρειών

Η PwC πιστεύει ότι οι «Βασικές 8» τεχνολογίες θα μεταβάλουν τα επιχειρηματικά μοντέλα που εφαρμόζουν οι εταιρείες δημιουργώντας οφέλη αλλά και δυσκολίες. Η κυρίαρχη τάση των αναδυόμενων τεχνολογιών θα επηρεάσει τη στρατηγική, την αφοσίωση των πελατών, τις επιχειρησιακές λειτουργίες και τη συμμόρφωση, ανεξαρτήτως κλάδου και γεωγραφικής περιοχής. Επομένως, οι ηγετικές ομάδες των επιχειρήσεων οφείλουν να απαντήσουν αποτελεσματικά σε τρία θεμελιώδη ερωτήματα:

  • Διαθέτουμε βιώσιμη στρατηγική και διαδικασία παραγωγής καινοτομιών;
  • Έχουμε ποσοτικοποιήσει τον αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών;
  • Διαθέτουμε «οδικό χάρτη» για τις αναδυόμενες τεχνολογίες και τον ανανεώνουμε με βάση τις νέες εξελίξεις;

Σύμφωνα με την έκθεση της PwC, τα στελέχη δεν πρέπει να αντιμετωπίζουν τις «Βασικές 8» τεχνολογίες σαν μια λίστα εργασιών την οποία αναθέτουν στον Επικεφαλής Πληροφοριών (CIO) ή τον Επικεφαλής Τεχνολογίας (CTO). Αντιθέτως, η εξερεύνηση και ποσοτικοποίηση των αναδυόμενων τεχνολογιών –και ο σχεδιασμός για την αξιοποίησή τους– πρέπει να αποτελούν βασικό στοιχείο της εταιρικής στρατηγικής των επιχειρήσεων.

Πριν την ανάπτυξη στρατηγικής για την καινοτομία και την εξερεύνηση και ποσοτικοποίηση των αναδυόμενων τεχνολογιών, τα στελέχη οφείλουν να εκπαιδεύονται (ή να ανανεώνουν τις γνώσεις τους) σε αυτές τις τεχνολογίες και τις δυνατότητες που προσφέρουν. Εξερευνήστε την ιστοσελίδα Tech Breakthroughs Megatrend της PwC και κατεβάστε την τελευταία έκθεση εδώ.

PwC: Οι«Βασικές 8» τεχνολογίες που οφείλουν να λάβουν άμεσα υπόψη τους οι επιχειρήσεις

0

Δεδομένης της πληθώρας των τεχνολογικών επιτευγμάτων που επηρεάζουν τις επιχειρήσεις σήμερα αλλά και της πληθώρας των εξελίξεων που αναμένονται στο μέλλον, πώς μπορούν τα στελέχη που βρίσκονται στην κορυφή της διοικητικής πυραμίδας (C-suite) να αναπτύξουν αποτελεσματικές στρατηγικές αξιοποίησης των αναδυόμενων τεχνολογιών;

Στην πρόσφατη έκθεσή της με τίτλο Tech breakthroughs megatrend, η PwC αξιολόγησε πάνω από 150 τεχνολογίες σε παγκόσμιο επίπεδο και ανέπτυξε μια μεθοδολογία που έχει στόχο την αναγνώριση εκείνων των τεχνολογιών που αφορούν μεμονωμένες επιχειρήσεις αλλά και ολόκληρους κλάδους. Αποτέλεσμα αυτής της μεθοδολογίας είναι ένας οδηγός με τις «Βασικές 8» τεχνολογίες που η PwC πιστεύει ότι θα ασκήσουν τη μεγαλύτερη επιρροή στις επιχειρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο στο πολύ κοντινό μέλλον:

·         Τεχνητή νοημοσύνη ·         Ίντερνετ των Πραγμάτων
·         Επαυξημένη πραγματικότητα ·         Ρομποτική
·         Blockchain ·         Εικονική πραγματικότητα
·         Drones ·         Τρισδιάστατη εκτύπωση

Οι τεχνολογίες που θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο θα διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο, όμως η PwC πιστεύει ότι η λίστα των 8 περιλαμβάνει τις τεχνολογίες που θα έχουν αντίκτυπο σε πολλούς κλάδους και σε παγκόσμιο επίπεδο τα επόμενα χρόνια.

Σύμφωνα με την Vicki Huff Eckert, επικεφαλής του τομέα New Business στο παγκόσμιο δίκτυο της PwC: «Οι περισσότερες εταιρείες έχουν θέσει τα θεμέλια για τις αναδυόμενες τεχνολογίες, επενδύοντας σε τομείς όπως τα κοινωνικά δίκτυα, οι φορητές συσκευές, η ανάλυση δεδομένων και το cloud. Είναι καιρός τα στελέχη να στρέψουν το βλέμμα τους σε πιο προηγμένες τεχνολογίες που θα έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στις επιχειρήσεις».

Για να καταλήξει στις «Βασικές 8», η PwC ‘φίλτραρε’ τις τεχνολογίες με βάση τον επιχειρηματικό τους αντίκτυπο και την εμπορική τους βιωσιμότητα για τα επόμενα 5 έως 7 χρόνια (μόλις 3 έως 5 χρόνια για τις ανεπτυγμένες οικονομίες). Στα συγκεκριμένα κριτήρια συμπεριλήφθηκαν ο βαθμός επιρροής της τεχνολογίας στις εταιρείες και τους κλάδους, η παγκόσμια διάδοσή της, η τεχνική της βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας της να μετατραπεί σε κυρίαρχη τάση, το μέγεθος της αγοράς και οι προοπτικές ανάπτυξης, και ο ρυθμός της δημόσιας και ιδιωτικής επένδυσης.

Τι κάνει τις τεχνολογικές ανακαλύψεις κυρίαρχη τάση;

Οι εταιρείες διαρκώς περιμένουν την επόμενη μεγάλη καινοτομία, πιστεύοντας ότι μια μεμονωμένη τεχνολογική τάση είτε δεν θα έχει σημαντικό αντίκτυπο είτε ότι θα χρειαστεί πολύ καιρό για να επηρεάσει τον κλάδο δραστηριότητάς τους. Όμως, σήμερα η ανατροπή πραγματοποιείται με ταχύτερο ρυθμό και σε μεγαλύτερη κλίμακα από ποτέ. Ιστορικά, οι καινοτομίες διαταράσσουν την ισορροπία υπέρ των καινοτόμων. Με αυτή την έννοια, οι τεχνολογικές ανακαλύψεις αποτελούν εκ των πραγμάτων κυρίαρχη τάση. Η ευρεία χρήση της τεχνολογίας σε συνδυασμό με αυξημένη προσβασιμότητα, επιρροή, βάθος και αντίκτυπο θα επιταχύνουν την εφαρμογή των «Βασικών 8» τεχνολογιών.

Σημαντικά ερωτήματα για τις διοικήσεις των εταιρειών

Η PwC πιστεύει ότι οι «Βασικές 8» τεχνολογίες θα μεταβάλουν τα επιχειρηματικά μοντέλα που εφαρμόζουν οι εταιρείες δημιουργώντας οφέλη αλλά και δυσκολίες. Η κυρίαρχη τάση των αναδυόμενων τεχνολογιών θα επηρεάσει τη στρατηγική, την αφοσίωση των πελατών, τις επιχειρησιακές λειτουργίες και τη συμμόρφωση, ανεξαρτήτως κλάδου και γεωγραφικής περιοχής. Επομένως, οι ηγετικές ομάδες των επιχειρήσεων οφείλουν να απαντήσουν αποτελεσματικά σε τρία θεμελιώδη ερωτήματα:

  • Διαθέτουμε βιώσιμη στρατηγική και διαδικασία παραγωγής καινοτομιών;
  • Έχουμε ποσοτικοποιήσει τον αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών;
  • Διαθέτουμε «οδικό χάρτη» για τις αναδυόμενες τεχνολογίες και τον ανανεώνουμε με βάση τις νέες εξελίξεις;

Σύμφωνα με την έκθεση της PwC, τα στελέχη δεν πρέπει να αντιμετωπίζουν τις «Βασικές 8» τεχνολογίες σαν μια λίστα εργασιών την οποία αναθέτουν στον Επικεφαλής Πληροφοριών (CIO) ή τον Επικεφαλής Τεχνολογίας (CTO). Αντιθέτως, η εξερεύνηση και ποσοτικοποίηση των αναδυόμενων τεχνολογιών –και ο σχεδιασμός για την αξιοποίησή τους– πρέπει να αποτελούν βασικό στοιχείο της εταιρικής στρατηγικής των επιχειρήσεων.

Πριν την ανάπτυξη στρατηγικής για την καινοτομία και την εξερεύνηση και ποσοτικοποίηση των αναδυόμενων τεχνολογιών, τα στελέχη οφείλουν να εκπαιδεύονται (ή να ανανεώνουν τις γνώσεις τους) σε αυτές τις τεχνολογίες και τις δυνατότητες που προσφέρουν. Εξερευνήστε την ιστοσελίδα Tech Breakthroughs Megatrend της PwC και κατεβάστε την τελευταία έκθεση εδώ.

Kaspersky Lab: Μία επίθεση DDoS μπορεί να στοιχίσει σε μια επιχείρηση πάνω από $1,6 εκατ.

0
kaspersy lab, logo, laptop, hands, keyboard, hacker

Σύμφωνα με την έρευνα «Corporate IT Security Risks 2016» που πραγματοποιήθηκε από την Kaspersky Lab και την B2B International και στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 4.000 εκπρόσωποι επιχειρήσεων από 25 χώρες, μια και μόνο επίθεση DDoS μπορεί να στοιχίσει σε μια εταιρεία πάνω από $1,6 εκατομμύρια, αν και το μέγεθος αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πόσο γρήγορα ανιχνεύεται η επίθεση.

Εταιρείες διαφόρων μεγεθών που δέχτηκαν επιθέσεις DDoS κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών ρωτήθηκαν για το ύψος των δαπανών που προέκυψαν από αυτές. Όπως αποδείχτηκε, για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις (20% και 19% αντίστοιχα), οι μεγαλύτερες δαπάνες προκλήθηκαν από αλλαγές στην πιστοληπτική και ασφαλιστική τους αξιολόγηση, γεγονός που δεν αποτελεί έκπληξη αν λάβουμε υπόψη ότι πολλές επιθέσεις DDoS γίνονται δημοσίως γνωστές. Για τις μικρές επιχειρήσεις, οι μεγαλύτερες δαπάνες από επιθέσεις DDoS αφορούσαν πληρωμές υπερωριών για τους εργαζόμενους (17%). Ακόμη, οι επιθέσεις DDoS αναφέρθηκαν ως μία από τις πέντε κορυφαίες απειλές που θα μπορούσαν να αναγκάσουν τις εταιρείες να προσλάβουν νέους υπαλλήλους. Ειδικότερα, το 37% των οργανισμών που έπεσαν θύματα τέτοιων επιθέσεων σχεδιάζουν ήδη να αυξήσουν σημαντικά το προσωπικό τους στο τομέα της Πληροφορικής.

Άλλα σημαντικά κόστη που σχετίζονται με επιθέσεις DDoS περιελάμβαναν τις αποζημιώσεις πελατών (12%), την αναβάθμιση των υποδομών πληροφορικής και λογισμικού (10%), την εκπαίδευση του προσωπικού (10%) και τα έξοδα δημοσίων σχέσεων για την αποκατάσταση της φήμης μιας εταιρείας (9%). Αυτό μπορεί να προκαλέσει ένα μέσο κόστος μιας επίθεσης DDoS  περίπου στα $106.000 για μικρότερες εταιρείες και μέχρι και πάνω από $1,6 εκατομμύρια για μεγαλύτερες επιχειρήσεις. Ένα σημαντικό εύρημα της μελέτης ήταν ότι, αν μια επίθεση ανιχνευτεί στις πρώτες 24 ώρες, τα έξοδα μπορεί να είναι σχεδόν τα μισά σε σύγκριση με μια επίθεση που ανιχνεύεται πάνω από μια ημέρα αργότερα.

«Η έρευνά μας δείχνει ότι οι επιθέσεις DDoS είναι από τις πιο ακριβές ψηφιακές απειλές που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις. Είναι πιο ακριβές από έναν ιό ή μια “μόλυνση” με κάποιο πρόγραμμα cryptomalware. Ακόμη και μια επίθεση DDoS μπορεί να απενεργοποιήσει τις online υπηρεσίες μιας επιχείρησης για μεγάλο χρονικό διάστημα, να βλάψει τη φήμη της και να της στερήσει υπάρχοντες ή μελλοντικούς πελάτες. Υπήρξαν περιστατικά όπου παρατεταμένες επιθέσεις DDoS έχουν οδηγήσει στην πτώχευση και το κλείσιμο επιτυχημένων διαδικτυακών επιχειρήσεων. Η προληπτική προστασία επιτρέπει σε μια εταιρεία να εντοπίσει γρήγορα μια εν εξελίξει επίθεση DDoS και, στην περίπτωση λύσης όπως το Kaspersky DDoS Protection, να ενημερωθεί το συντομότερο δυνατό για το χρόνο εκκίνησης μιας επίθεσης χάρη στο σύστημα DDoS Intelligenc. Με αυτόν τον τρόπο αποτρέπονται ενδεχόμενοι κίνδυνοι», δήλωσε ο Alexey Kiselev, Project Manager, Kaspersky DDoS Protection.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιθέσεις DDoS, μπορείτε να δείτε τις εκθέσεις Kaspersky DDoS Intelligence. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προστασία που προσφέρεται από την Kaspersky Lab ενάντια σε επιθέσεις DDoS μπορείτε να βρείτε εδώ.

Kaspersky Lab: Μία επίθεση DDoS μπορεί να στοιχίσει σε μια επιχείρηση πάνω από $1,6 εκατ.

0
kaspersy lab, logo, laptop, hands, keyboard, hacker

Σύμφωνα με την έρευνα «Corporate IT Security Risks 2016» που πραγματοποιήθηκε από την Kaspersky Lab και την B2B International και στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 4.000 εκπρόσωποι επιχειρήσεων από 25 χώρες, μια και μόνο επίθεση DDoS μπορεί να στοιχίσει σε μια εταιρεία πάνω από $1,6 εκατομμύρια, αν και το μέγεθος αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πόσο γρήγορα ανιχνεύεται η επίθεση.

Εταιρείες διαφόρων μεγεθών που δέχτηκαν επιθέσεις DDoS κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών ρωτήθηκαν για το ύψος των δαπανών που προέκυψαν από αυτές. Όπως αποδείχτηκε, για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις (20% και 19% αντίστοιχα), οι μεγαλύτερες δαπάνες προκλήθηκαν από αλλαγές στην πιστοληπτική και ασφαλιστική τους αξιολόγηση, γεγονός που δεν αποτελεί έκπληξη αν λάβουμε υπόψη ότι πολλές επιθέσεις DDoS γίνονται δημοσίως γνωστές. Για τις μικρές επιχειρήσεις, οι μεγαλύτερες δαπάνες από επιθέσεις DDoS αφορούσαν πληρωμές υπερωριών για τους εργαζόμενους (17%). Ακόμη, οι επιθέσεις DDoS αναφέρθηκαν ως μία από τις πέντε κορυφαίες απειλές που θα μπορούσαν να αναγκάσουν τις εταιρείες να προσλάβουν νέους υπαλλήλους. Ειδικότερα, το 37% των οργανισμών που έπεσαν θύματα τέτοιων επιθέσεων σχεδιάζουν ήδη να αυξήσουν σημαντικά το προσωπικό τους στο τομέα της Πληροφορικής.

Άλλα σημαντικά κόστη που σχετίζονται με επιθέσεις DDoS περιελάμβαναν τις αποζημιώσεις πελατών (12%), την αναβάθμιση των υποδομών πληροφορικής και λογισμικού (10%), την εκπαίδευση του προσωπικού (10%) και τα έξοδα δημοσίων σχέσεων για την αποκατάσταση της φήμης μιας εταιρείας (9%). Αυτό μπορεί να προκαλέσει ένα μέσο κόστος μιας επίθεσης DDoS  περίπου στα $106.000 για μικρότερες εταιρείες και μέχρι και πάνω από $1,6 εκατομμύρια για μεγαλύτερες επιχειρήσεις. Ένα σημαντικό εύρημα της μελέτης ήταν ότι, αν μια επίθεση ανιχνευτεί στις πρώτες 24 ώρες, τα έξοδα μπορεί να είναι σχεδόν τα μισά σε σύγκριση με μια επίθεση που ανιχνεύεται πάνω από μια ημέρα αργότερα.

«Η έρευνά μας δείχνει ότι οι επιθέσεις DDoS είναι από τις πιο ακριβές ψηφιακές απειλές που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις. Είναι πιο ακριβές από έναν ιό ή μια “μόλυνση” με κάποιο πρόγραμμα cryptomalware. Ακόμη και μια επίθεση DDoS μπορεί να απενεργοποιήσει τις online υπηρεσίες μιας επιχείρησης για μεγάλο χρονικό διάστημα, να βλάψει τη φήμη της και να της στερήσει υπάρχοντες ή μελλοντικούς πελάτες. Υπήρξαν περιστατικά όπου παρατεταμένες επιθέσεις DDoS έχουν οδηγήσει στην πτώχευση και το κλείσιμο επιτυχημένων διαδικτυακών επιχειρήσεων. Η προληπτική προστασία επιτρέπει σε μια εταιρεία να εντοπίσει γρήγορα μια εν εξελίξει επίθεση DDoS και, στην περίπτωση λύσης όπως το Kaspersky DDoS Protection, να ενημερωθεί το συντομότερο δυνατό για το χρόνο εκκίνησης μιας επίθεσης χάρη στο σύστημα DDoS Intelligenc. Με αυτόν τον τρόπο αποτρέπονται ενδεχόμενοι κίνδυνοι», δήλωσε ο Alexey Kiselev, Project Manager, Kaspersky DDoS Protection.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιθέσεις DDoS, μπορείτε να δείτε τις εκθέσεις Kaspersky DDoS Intelligence. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προστασία που προσφέρεται από την Kaspersky Lab ενάντια σε επιθέσεις DDoS μπορείτε να βρείτε εδώ.

Allianz Ελλάδος: Στο πλευρό του Γρ. Πολυχρονίδη και στους Παραολυμπιακούς του Ρίο

0
Ο Γρηγόρης Πολυχρονίδης και η Κατερίνα Πατρώνη πανευτυχείς με τα δύο μετάλλια στο Boccia

Η αυλαία των Παραολυμπιακών Αγώνων του Ρίο έκλεισε και η Allianz Ελλάδος, στo πλαίσιo της παγκόσμιας στρατηγικής του Ομίλου Allianz, ως «Επίσημος Χορηγός» στήριξε την ελληνική ομάδα, που σε ακόμα μια διεθνή διοργάνωση έκανε όλους τους Έλληνες περήφανους!

Η Allianz Ελλάδος παρέχει μακρόχρονη υποστήριξη στον αθλητή του Boccia και Χρυσό Παραολυμπιονίκη Γρηγόρη Πολυχρονίδη. Ο Γρηγόρης αγωνίζεται στο άθλημα Boccia στην κατηγορία BC3, μια κατηγορία που φιλοξενεί αθλητές με τις πιο βαριές κινητικές αναπηρίες, και έχει ήδη καταγράψει σπουδαία αθλητική πορεία: κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στους Παραολυμπιακούς του Λονδίνου στα ζευγάρια και το αργυρό μετάλλιο στους Παραολυμπιακούς του Πεκίνου στο ατομικό το 2008, ενώ χρυσό μετάλλιο κατέκτησε και στο ατομικό του ανοιχτού παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2015.

Ο Γρηγόρης Πολυχρονίδης σημαιοφόρος στην τελετή έναρξης των Παραολυμπιακών Αγώνων
Ο Γρηγόρης Πολυχρονίδης σημαιοφόρος στην τελετή έναρξης των Παραολυμπιακών Αγώνων

Στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο ο Γρηγόρης Πολυχρονίδης ήταν ο ένας από τους δύο αθλητές της ελληνικής ομάδας που κατέκτησαν από δύο μετάλλια. Με την ελληνική ομάδα του Boccia (Γρηγόρης Πολυχρονίδης, Νίκος Πανανός και Άννα Ντέντα) στον «μικρό» τελικό του αγωνίσματος πανηγύρισαν την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου, ενώ στον τελικό του ατομικού είχε άλλη μια σπουδαία επιτυχία, την κατάκτηση του αργυρού μεταλλίου.

«Η σκληρή προσπάθεια των προηγούμενων ετών είναι αυτή που μας έφερε τόσα μετάλλια, χαρές και διακρίσεις. Δούλεψα μεθοδικά και με τη στήριξη των χορηγών μου κατάφερα στο ατομικό και στα ζεύγη μαζί με τους συναθλητές μου να σηκώσουμε άλλη μια φορά την ελληνική σημαία ψηλά. Κι αυτή είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή», δήλωσε ευτυχισμένος ο Γρηγόρης Πολυχρονίδης.

«Φέτος ήταν μια ξεχωριστή χρονιά για όλους εμάς στην οικογένεια της Allianz, αφού ο “δικός μας” Γρηγόρης ήταν ο σημαιοφόρος της ελληνικής αποστολής στο Ρίο και αισθανόμαστε περήφανοι που είμαστε στο πλευρό του όλο αυτό το διάστημα της σκληρής προετοιμασίας!», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Φιλίππα Μιχάλη.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, με τη χορηγία της σε εθνικά πρωταθλήματα αλλά και στο πλευρό του Γρηγόρη Πολυχρονίδη, κατά τη συμμετοχή του σε αθλητικές διοργανώσεις και δράσεις, η Allianz Ελλάδος ενισχύει την προσπάθεια ενημέρωσης του κόσμου για τον παραολυμπιακό αθλητισμό και συμβάλλει στην επιτυχία της διεθνούς αθλητικής διοργάνωσης των Παραολυμπιακών Αγώνων, που αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλο τον κόσμο.

CNP ΖΩΗΣ: Εκδήλωση-παρουσίαση του Ομαδικού Συμβολαίου των Δικηγόρων Ναυπλίου

0
Στη φωτογραφία: Δημ. Φαραντούρης, General Manager FARANTOURIS Insurance & Financial Advisors, Παναγιώτης Ηλιού, ασφαλιστικός και επενδυτικός σύμβουλος FARANTOURIS Insurance & Financial Advisors, Γιώργος Κουτρούλης, διευθυντής ανάπτυξης εργασιών FARANTOURIS Insurance & Financial Advisors, Ιούλιος Κωνσταντίνου, διευθυντής πωλήσεων CNP ΖΩΗΣ

Σε εξαιρετικά επιτυχημένη εξελίσσεται η συνεργασία της CNP ΖΩΗΣ και της FARANTOURIS Insurance & Financial Advisors. Μετά τη μεγάλη επιτυχία της κάλυψης με ομαδική ασφάλιση των μελών του Συμβουλίου της Επικρατείας, σειρά πήρε ο σύλλογος δικηγόρων Ναυπλίου (ΛΕΑΔΙΝ).

Το Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο επιβλητικό κτίριο του Κυβερνείου στο Ναύπλιο εκδήλωση για την παρουσίαση του ομαδικού συμβολαίου του συλλόγου δικηγόρων Ναυπλίου, όπου παραβρέθηκαν και μίλησαν για τις παροχές του προγράμματος Bonjour Optimum, στο οποίο βασίζεται το ομαδικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο, στελέχη της FARANTOURIS Insurance & Financial Advisors και της CNP ΖΩΗΣ.

Στην εκδήλωση, ο κ. Γ. Κουτρούλης, διευθυντής ανάπτυξης εργασιών της FARANTOURIS Insurance & Financial Advisors, ανέπτυξε τη δυνατότητα της διεύρυνσης των ασφαλιστικών εργασιών μέσω της CNP ΖΩΗΣ και CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ, αναφορικά με την υγεία των ασφαλισμένων αλλά και των μελών των οικογενειών τους, την περιουσία τους, την κάλυψη των δικηγορικών τους γραφείων κλπ.

Στη συνέχεια ο κ. Ι. Κωνσταντίνου, διευθυντής πωλήσεων της CNP ΖΩΗΣ, αναφέρθηκε στις λεπτομέρειες των προγραμμάτων και απάντησε σε πλήθος ερωτημάτων εφ’ όλης της ασφαλιστικής ύλης.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την ομιλία του κ. Δ. Σαλαπάτα, προέδρου του ΔΣ του ΛΕΑΔΙΝ, ο οποίος αναφέρθηκε στην πολυεπίπεδη συνεργασία του συλλόγου με τη FARANTOURIS Insurance & Financial Advisors και τη CNP ΖΩΗΣ, και εξήρε τον επαγγελματισμό των δυο εταιρειών.

O ΣΕΣΑΕ φιλοξενεί τον Νίκο Κακλαμανάκη

0

Τον Έλληνα Χρυσό Ολυμπιονίκη της Ατλάντας και Ασημένιο Ολυμπιονίκη της Αθήνας Νίκο Κακλαμανάκη φιλοξενεί σε ειδική εκδήλωση-ομιλία ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιριών την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016 και ώρα 17.00 στον χώρο Dreams του Balux (Λ. Ποσειδώνος 58, Αστέρας Γλυφάδας).

Ο Έλληνας πρωταθλητής του windsurf με τις μεγάλες διακρίσεις και τις καινοτόμες δράσεις, όπως ο διάπλους του Αιγαίου από το Σούνιο ως την Κρήτη σε δύο ημέρες, θα αναπτύξει το θέμα: «Η νίκη είναι δική μας επιλογή!». Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η ομιλία του κ. Κακλαμανάκη αναμένεται με εξαιρετικό ενδιαφέρον, καθώς 20 χρόνια μετά τη χρυσή του νίκη θα απευθυνθεί στα μέλη και στους φίλους του Συνδέσμου, και κυρίως στα παιδιά, παροτρύνοντάς τους να κυνηγήσουν τα όνειρά τους ακόμα και κάτω από αντίξοες συνθήκες, δίχως να διαπραγματεύονται τις αξίες τους.

Την εκδήλωση υποστηρίζουν οι εταιρείες:

  • CARPENTER TURNER – Πλατινένιος Χορηγός,
  • AON BENFILED & MATRIX BROKERS SA – Χρυσοί Χορηγοί
  • ΙΝΤΕRAMERICAN – Μεγάλος Χορηγός
  • METLIFE – Χορηγός

Για πληροφορίες-συμμετοχές: κα  Χαρά Ανέστη, τηλ.: 210 3334117, e-mail: hara@eaee.gr

Διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση προς τα μέλη του συνδέσμου: ATT00344

Διαταραχή μεγάλης κλίμακας επίκειται στην προσωπική ασφάλιση αυτοκινήτου

0

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Έως και 70% μπορεί να συρρικνωθεί ο κλάδος προσωπικής ασφάλισης αυτοκινήτου (personal motor insurance) στις ανεπτυγμένες αγορές μέχρι το 2040, καθώς επίκειται διαταραχή μεγάλης κλίμακας, σύμφωνα με έρευνα της Boston Consulting Group και της Morgan Stanley που βασίζεται σε συνεντεύξεις με υψηλόβαθμα στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών, κατασκευαστές πρωτότυπου εξοπλισμού (original equipment manufacturers-OEM’s), παρόχους τεχνολογίας και κατόχους συμβολαίων ασφάλισης αυτοκινήτου σε 11 χώρες.

Όπως υποστηρίζεται στη μελέτη, ο σωρευτικός αντίκτυπος των νέων τεχνολογιών στα αυτοκίνητα, της διαθεσιμότητας δεδομένων, της ψηφιοποίησης και των νέων κανόνων απειλεί σημαντικό μέρος της παγκόσμιας αγοράς ασφαλίσεων αυτοκινήτου, το ύψος της οποίας εκτιμάται στα 200 δισ. δολάρια. Η «δεξαμενή» των κινδύνων στην εν λόγω αγορά θα μπορούσε να συρρικνωθεί έως 40% μέχρι το 2030 και έως 70% μέχρι το 2040. Οι μη παραδοσιακοί παίκτες της αγοράς, όπως οι κολοσσοί της υψηλής τεχνολογίας, οι ΟΕΜs και οι τηλεπικοινωνιακοί όμιλοι, θα μπορούσαν να «διεμβολίσουν» μεγάλο κομμάτι της αγοράς ασφαλίσεων αυτοκινήτου, αφού το 55% των σημερινών οδηγών δηλώνουν έτοιμοι να αγοράσουν ασφαλιστικό συμβόλαιο από «εναλλακτικό παίκτη».

Από την άλλη, οι ασφαλιστικοί όμιλοι μπορούν να προσβλέπουν στην ισχυρή ανάπτυξη των ασφαλίσεων αυτοκινήτου στις αναδυόμενες αγορές, σύμφωνα πάντα με τις Morgan Stanley και Boston Consulting. Τα ασφάλιστρα του εν λόγω κλάδου στην Κίνα, για παράδειγμα, αναμένεται να υπερδιπλασιαστούν έως το 2030. Σε βάθος χρόνου, οι συγκρούσεις οχημάτων θα οφείλονται περισσότερο σε τεχνικό λάθος (στο όχημα) παρά σε σφάλμα του οδηγού, κάτι που σημαίνει ότι η ασφάλιση για ελαττωματικό προϊόν θα αρχίσει να υποκαθιστά την ασφάλιση αστικής ευθύνης του οδηγού.