back to top
31.3 C
Athens
Τετάρτη 20 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1582

Η ΝΝ Hellas δραστηριοποιείται για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

0

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου 2016) η ΝΝ Hellas αναλαμβάνει μια σημαντική πρωτοβουλία σε συνεργασία με τον Παραολυμπιονίκη Μάκη Καλαρά και τη μη κερδοσκοπική οργάνωση για άτομα με κινητικά προβλήματα ΠΕΡΠΑΤΩ.

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα διαγωνισμό που θα πραγματοποιηθεί μέσω της σελίδας του Παραολυμπιονίκη στο Facebook και όπου θα καλούνται όλοι οι ενδιαφερόμενοι να συμμετάσχουν. Δέκα από αυτούς θα κερδίσουν τη συμμετοχή τους σε ένα ολοκληρωμένο δεκαήμερο σεμινάριο στο Κέντρο Εκπαίδευσης Αυτόνομης Διαβίωσης της ΜΚΟ ΠΕΡΠΑΤΩ, με στόχο να αποκτήσουν βασικές δεξιότητες που θα τους καταστήσουν πλήρως ανεξάρτητους στην καθημερινότητά τους.

Ο Μάκης Καλαράς, Παραολυμπιονίκης θερινών και χειμερινών αγώνων, συνεχίζει την ενασχόλησή του με μια πλειάδα αθλημάτων, ενώ ταυτόχρονα επισκέπτεται σχολεία και πανεπιστήμια με σκοπό την παρακίνηση μέσα από τις ομιλίες του. Είναι ένας άνθρωπος ο οποίος μέσα από τα επιτεύγματά του αποδεικνύει καθημερινά την αγάπη του για τη ζωή.

Ο ίδιος συνεργάζεται τα τελευταία χρόνια με τον Σύλλογο Ατόμων με Κινητικά Προβλήματα και Φίλων Ν. Ροδόπης ΠΕΡΠΑΤΩ, μια ΜΚΟ που δραστηριοποιείται από το 2002 με στόχο να προσφέρει λύσεις -μέσα από συντονισμένες ενέργειες- στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία στην καθημερινότητά τους.

Το σεμινάριο που θα χορηγηθεί από την NN Hellas θα περιλαμβάνει δράσεις, όπως αθλητικές δραστηριότητες (γυμναστική, καταδύσεις, θεραπευτική ιππασία κτλ.) και εκπαίδευση για την πλήρη ανεξαρτητοποίηση των συμμετεχόντων τόσο κατά τις μετακινήσεις τους όσο και κατά τη συνολική καθημερινή τους διαβίωση. Το σεμινάριο θα διαρκέσει 10 ημέρες και θα πραγματοποιηθεί υπό την καθοδήγηση και το συντονισμό του Παραολυμπιονίκη Μάκη Καλαρά στην Κομοτηνή τον Απρίλιο του 2017.

«Η NN Hellas» επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, «πάντα αρωγός και δημιουργός πρωτοβουλιών με στόχο την ενίσχυση κοινωνικών ομάδων που χρήζουν υποστήριξης, στέκεται δίπλα στα άτομα με κινητικά προβλήματα και το αποδεικνύει έμπρακτα».

Η ΝΝ Hellas δραστηριοποιείται για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

0

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου 2016) η ΝΝ Hellas αναλαμβάνει μια σημαντική πρωτοβουλία σε συνεργασία με τον Παραολυμπιονίκη Μάκη Καλαρά και τη μη κερδοσκοπική οργάνωση για άτομα με κινητικά προβλήματα ΠΕΡΠΑΤΩ.

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα διαγωνισμό που θα πραγματοποιηθεί μέσω της σελίδας του Παραολυμπιονίκη στο Facebook και όπου θα καλούνται όλοι οι ενδιαφερόμενοι να συμμετάσχουν. Δέκα από αυτούς θα κερδίσουν τη συμμετοχή τους σε ένα ολοκληρωμένο δεκαήμερο σεμινάριο στο Κέντρο Εκπαίδευσης Αυτόνομης Διαβίωσης της ΜΚΟ ΠΕΡΠΑΤΩ, με στόχο να αποκτήσουν βασικές δεξιότητες που θα τους καταστήσουν πλήρως ανεξάρτητους στην καθημερινότητά τους.

Ο Μάκης Καλαράς, Παραολυμπιονίκης θερινών και χειμερινών αγώνων, συνεχίζει την ενασχόλησή του με μια πλειάδα αθλημάτων, ενώ ταυτόχρονα επισκέπτεται σχολεία και πανεπιστήμια με σκοπό την παρακίνηση μέσα από τις ομιλίες του. Είναι ένας άνθρωπος ο οποίος μέσα από τα επιτεύγματά του αποδεικνύει καθημερινά την αγάπη του για τη ζωή.

Ο ίδιος συνεργάζεται τα τελευταία χρόνια με τον Σύλλογο Ατόμων με Κινητικά Προβλήματα και Φίλων Ν. Ροδόπης ΠΕΡΠΑΤΩ, μια ΜΚΟ που δραστηριοποιείται από το 2002 με στόχο να προσφέρει λύσεις -μέσα από συντονισμένες ενέργειες- στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία στην καθημερινότητά τους.

Το σεμινάριο που θα χορηγηθεί από την NN Hellas θα περιλαμβάνει δράσεις, όπως αθλητικές δραστηριότητες (γυμναστική, καταδύσεις, θεραπευτική ιππασία κτλ.) και εκπαίδευση για την πλήρη ανεξαρτητοποίηση των συμμετεχόντων τόσο κατά τις μετακινήσεις τους όσο και κατά τη συνολική καθημερινή τους διαβίωση. Το σεμινάριο θα διαρκέσει 10 ημέρες και θα πραγματοποιηθεί υπό την καθοδήγηση και το συντονισμό του Παραολυμπιονίκη Μάκη Καλαρά στην Κομοτηνή τον Απρίλιο του 2017.

«Η NN Hellas» επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, «πάντα αρωγός και δημιουργός πρωτοβουλιών με στόχο την ενίσχυση κοινωνικών ομάδων που χρήζουν υποστήριξης, στέκεται δίπλα στα άτομα με κινητικά προβλήματα και το αποδεικνύει έμπρακτα».

Απονομή πτυχίων στους πρώτους Insurance Risk Managers του Master ΕΙΑΣ – ALBA

0

Οι πρώτοι στην Ελλάδα απόφοιτοι του Insurance Risk Management (IRM), του 18μηνου Master of Science (MSc) που σχεδίασε και υλοποίησε το ΕΙΑΣ σε συνεργασία με το ALBA Graduate Business School, έλαβαν στις 29 Νοεμβρίου το μεταπτυχιακό τους δίπλωμα, στη λαμπρή τελετή ALBA 2016 GRADUATION CEREMONY που έγινε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Οι απόφοιτοι Διαμαντής Μπουζάνης (Highest Honors), Ειρήνη Παπανδρέου (Honors), Γιώργος Αργυρόπουλος, Μαρία Μπουρντένη, Θεοδόσης Λαμπρόπουλος, Νίκος Μαρκόπουλος, Κωνσταντίνος Ρούσσης, Άγγελος Σάββας έλαβαν με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση τον μεταπτυχιακό τους τίτλο σπουδών από τον πρύτανη του ALBA Κωνσταντίνο Αξαρλόγλου και δέχτηκαν τα συγχαρητήρια του γενικού διευθυντή του ΕΙΑΣ Δρ. Γιάννη Παπακωνσταντίνου.

02 ALBA-EIAS MSc IRM_2016 GRADUATION

Το ALBA, ως ένα υψηλής ποιότητας Εκπαιδευτικό Ίδρυμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, επιδιώκει πάντα συνεργασίες με κορυφαία πανεπιστήμια και οργανισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, και αναπτύσσει προγράμματα τα οποία πιστοποιούνται από διεθνείς οργανισμούς πιστοποίησης, όπως το EPAS-EFMD και το AMBA. Η συνεργασία των δύο οργανισμών, του ΕΙΑΣ και του ALBA, είναι στρατηγικής συμμαχίας και θα έχει πολύ σημαντικό αντίκτυπο τόσο σε ακαδημαϊκό επίπεδο όσο και στην ακόμα καλύτερη σύνδεση των αποφοίτων με την ασφαλιστική αγορά εργασίας.

Η συνεργασία πιστοποιεί την πεποίθηση των δύο οργανισμών για την σημαντική αξία του συνδυασμού επιχειρηματικής θεωρίας και πράξης. Με το σκεπτικό αυτό, οι δύο οργανισμοί συνενώνουν τις δυνάμεις τους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εκπαιδευτικών αναγκών της επιχειρηματικής κοινότητας στον κλάδο των ασφαλειών.

Ο νέος κύκλος του μεταπτυχιακού αυτού προγράμματος σε συνεργασία του ΕΙΑΣ με το ALBA αναμένεται να ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο 2017. Το ΕΙΑΣ συγχαίρει για άλλη μια φορά τους μεταπτυχιακούς αποφοίτους του έχοντας την πεποίθηση ότι όχι μόνον θα διαπρέψουν ακόμη περισσότερο στον επαγγελματικό στίβο, αλλά και ότι θα ανοίξουν την πόρτα και σε άλλα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς να αποκτήσουν αυτό το σημαντικό και εξειδικευμένο Master of Science in Insurance Risk Management.

Απονομή πτυχίων στους πρώτους Insurance Risk Managers του Master ΕΙΑΣ – ALBA

0

Οι πρώτοι στην Ελλάδα απόφοιτοι του Insurance Risk Management (IRM), του 18μηνου Master of Science (MSc) που σχεδίασε και υλοποίησε το ΕΙΑΣ σε συνεργασία με το ALBA Graduate Business School, έλαβαν στις 29 Νοεμβρίου το μεταπτυχιακό τους δίπλωμα, στη λαμπρή τελετή ALBA 2016 GRADUATION CEREMONY που έγινε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Οι απόφοιτοι Διαμαντής Μπουζάνης (Highest Honors), Ειρήνη Παπανδρέου (Honors), Γιώργος Αργυρόπουλος, Μαρία Μπουρντένη, Θεοδόσης Λαμπρόπουλος, Νίκος Μαρκόπουλος, Κωνσταντίνος Ρούσσης, Άγγελος Σάββας έλαβαν με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση τον μεταπτυχιακό τους τίτλο σπουδών από τον πρύτανη του ALBA Κωνσταντίνο Αξαρλόγλου και δέχτηκαν τα συγχαρητήρια του γενικού διευθυντή του ΕΙΑΣ Δρ. Γιάννη Παπακωνσταντίνου.

02 ALBA-EIAS MSc IRM_2016 GRADUATION

Το ALBA, ως ένα υψηλής ποιότητας Εκπαιδευτικό Ίδρυμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, επιδιώκει πάντα συνεργασίες με κορυφαία πανεπιστήμια και οργανισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, και αναπτύσσει προγράμματα τα οποία πιστοποιούνται από διεθνείς οργανισμούς πιστοποίησης, όπως το EPAS-EFMD και το AMBA. Η συνεργασία των δύο οργανισμών, του ΕΙΑΣ και του ALBA, είναι στρατηγικής συμμαχίας και θα έχει πολύ σημαντικό αντίκτυπο τόσο σε ακαδημαϊκό επίπεδο όσο και στην ακόμα καλύτερη σύνδεση των αποφοίτων με την ασφαλιστική αγορά εργασίας.

Η συνεργασία πιστοποιεί την πεποίθηση των δύο οργανισμών για την σημαντική αξία του συνδυασμού επιχειρηματικής θεωρίας και πράξης. Με το σκεπτικό αυτό, οι δύο οργανισμοί συνενώνουν τις δυνάμεις τους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εκπαιδευτικών αναγκών της επιχειρηματικής κοινότητας στον κλάδο των ασφαλειών.

Ο νέος κύκλος του μεταπτυχιακού αυτού προγράμματος σε συνεργασία του ΕΙΑΣ με το ALBA αναμένεται να ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο 2017. Το ΕΙΑΣ συγχαίρει για άλλη μια φορά τους μεταπτυχιακούς αποφοίτους του έχοντας την πεποίθηση ότι όχι μόνον θα διαπρέψουν ακόμη περισσότερο στον επαγγελματικό στίβο, αλλά και ότι θα ανοίξουν την πόρτα και σε άλλα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς να αποκτήσουν αυτό το σημαντικό και εξειδικευμένο Master of Science in Insurance Risk Management.

Απονομή πτυχίων στους πρώτους Insurance Risk Managers του Master ΕΙΑΣ – ALBA

0

Οι πρώτοι στην Ελλάδα απόφοιτοι του Insurance Risk Management (IRM), του 18μηνου Master of Science (MSc) που σχεδίασε και υλοποίησε το ΕΙΑΣ σε συνεργασία με το ALBA Graduate Business School, έλαβαν στις 29 Νοεμβρίου το μεταπτυχιακό τους δίπλωμα, στη λαμπρή τελετή ALBA 2016 GRADUATION CEREMONY που έγινε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Οι απόφοιτοι Διαμαντής Μπουζάνης (Highest Honors), Ειρήνη Παπανδρέου (Honors), Γιώργος Αργυρόπουλος, Μαρία Μπουρντένη, Θεοδόσης Λαμπρόπουλος, Νίκος Μαρκόπουλος, Κωνσταντίνος Ρούσσης, Άγγελος Σάββας έλαβαν με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση τον μεταπτυχιακό τους τίτλο σπουδών από τον πρύτανη του ALBA Κωνσταντίνο Αξαρλόγλου και δέχτηκαν τα συγχαρητήρια του γενικού διευθυντή του ΕΙΑΣ Δρ. Γιάννη Παπακωνσταντίνου.

02 ALBA-EIAS MSc IRM_2016 GRADUATION

Το ALBA, ως ένα υψηλής ποιότητας Εκπαιδευτικό Ίδρυμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, επιδιώκει πάντα συνεργασίες με κορυφαία πανεπιστήμια και οργανισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, και αναπτύσσει προγράμματα τα οποία πιστοποιούνται από διεθνείς οργανισμούς πιστοποίησης, όπως το EPAS-EFMD και το AMBA. Η συνεργασία των δύο οργανισμών, του ΕΙΑΣ και του ALBA, είναι στρατηγικής συμμαχίας και θα έχει πολύ σημαντικό αντίκτυπο τόσο σε ακαδημαϊκό επίπεδο όσο και στην ακόμα καλύτερη σύνδεση των αποφοίτων με την ασφαλιστική αγορά εργασίας.

Η συνεργασία πιστοποιεί την πεποίθηση των δύο οργανισμών για την σημαντική αξία του συνδυασμού επιχειρηματικής θεωρίας και πράξης. Με το σκεπτικό αυτό, οι δύο οργανισμοί συνενώνουν τις δυνάμεις τους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εκπαιδευτικών αναγκών της επιχειρηματικής κοινότητας στον κλάδο των ασφαλειών.

Ο νέος κύκλος του μεταπτυχιακού αυτού προγράμματος σε συνεργασία του ΕΙΑΣ με το ALBA αναμένεται να ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο 2017. Το ΕΙΑΣ συγχαίρει για άλλη μια φορά τους μεταπτυχιακούς αποφοίτους του έχοντας την πεποίθηση ότι όχι μόνον θα διαπρέψουν ακόμη περισσότερο στον επαγγελματικό στίβο, αλλά και ότι θα ανοίξουν την πόρτα και σε άλλα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς να αποκτήσουν αυτό το σημαντικό και εξειδικευμένο Master of Science in Insurance Risk Management.

Σήμερα Πέμπτη η μεγάλη ημερίδα του insuranceforum.gr στην Αθήνα

0

Σήμερα Πέμπτη 1η Δεκεμβρίου θα διεξαχθεί η 16η ημερίδα του insuranceforum.gr, σε συνδιοργάνωση με το Σύνδεσμο Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων, στο Radisson Blu Park Hotel (Λεωφ. Αλεξάνδρας 10) στην Αθήνα και ώρα 15.00-21.00.

Με κεντρικό θέμα τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αλλά και τις εξελίξεις που αναμένονται την προσεχή διετία στο πλαίσιο της καθημερινής  τους λειτουργίας, με τέσσερις ενότητες τις οποίες θα παρουσιάσουν ειδικοί ομιλητές, εξειδικευμένοι στο κάθε αντικείμενο, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν, να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις − όπως σε κάθε ημερίδα του insuranceforum.gr.

invitation

Καθ όλη την διάρκεια των θεματικών ενοτήτων θα υπάρχουν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες παρεμβάσεις μελών του ΣΕΜΑ και συγκεκριμένα:

Η κα Ντορίνα Οικονομοπούλου μέλος ΔΣ του ΣΕΜΑ και μέλος της ομάδας εργασίας για την οδηγία IDD θα μιλήσει κατά την έναρξη της θεματικής ενότητας για την IDD και μεταξύ άλλων θα αναφερθεί σε θέματα που αφορούν την εφαρμογή της οδηγίας αλλά και στον ρόλο του ΣΕΜΑ.

H κα Ευγενία Καφφετζή , Γενική Γραμματέας του ΣΕΜΑ κατά την εισαγωγική της ομιλία στην 3η θεματική ενότητα θα αναφερθεί στον ρόλο και στην στην ευθύνη των οργανωμένων δικτύων διαμεσολάβησης και κατά πόσον συμβάλλουν στην διαμόρφωση της αγοράς.

Κατά την έναρξη της ημερίδας θα απευθύνει χαιρετισμό μεταξύ άλλων και ο κ. Γιώργος Κούμπας, αντιπρόεδρος του ΣΕΜΑ.

Η ημερίδα είναι ιδιαίτερα σημαντική γιατί διεξάγεται λίγο πριν εφαρμοστούν φορολογικές επιβαρύνσεις που είναι εξαιρετικά δυσβάστακτες για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Επίσης, διεξάγεται σε μια χρονική περίοδο όπου νέες οδηγίες και κανόνες έρχονται για να συζητηθούν και να εφαρμοστούν από τους διαμεσολαβητές. Τέλος, θα συμμετέχουν άνθρωποι του marketing, των πωλήσεων αλλά και ασφαλιστικών εταιρειών με μεγάλη εμπειρία, την οποία θα προσπαθήσουν να μεταδώσουν.

Η οδηγία IDD και οι αλλαγές που πρόκειται να επιφέρει, από τα πιο επίκαιρα θέματα στον χώρο, θα αναλυθεί και θα συζητηθεί ιδιαίτερα κατά την ημερίδα. Με την εισήγηση της Μυρτώς Χαμπάκη, Senior Manager της SOL Consulting, θα ενημερωθούν σχετικά οι παρευρισκόμενοι, αλλά και με την παρέμβαση του Nic De Maesschalck, γενικού διευθυντή της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ο οποίος θα μεταφέρει όλα τα νεότερα σχετικά με τις διεργασίες που αφορούν την Ευρωπαϊκή Κοινοτική Οδηγία IDD.

Είναι γνωστό πως το φορολογικό έχει αρκετές διαφοροποιήσεις για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές σε σχέση με άλλα επαγγέλματα. Μέσα από την ενότητα «Φορολογία και ασφαλιστικές εισφορές στην πράξη – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές», ο οικονομικός σύμβουλος Τηλέμαχος Μαλγαρινός θα παρουσιάσει την κατάσταση που επικρατεί στον χώρο αλλά και τα κριτήρια με τα οποία πρέπει να πάρουν αποφάσεις οι ιδιοκτήτες των ασφαλιστικών γραφείων. Η παρουσίαση για το φορολογικό θα είναι απόλυτα εξειδικευμένη με βάση τις ανάγκες ενημέρωσης των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Το οικονομικό περιβάλλον και η συνεχιζόμενη ύφεση οδήγησαν χιλιάδες διαμεσολαβητές να κλείσουν τα γραφεία τους και είτε να στραφούν προς μεγάλα διαμεσολαβητικά δίκτυα είτε να μετατραπούν σε μαύρους κωδικούς. Με μια διεισδυτική και αποκαλυπτική παρουσίαση ο οικονομολόγος Νίκος Κλήμης θα προσεγγίσει το θέμα των δικτύων αυτών, του ρόλου που καλούνται να διαδραματίσουν στην αγορά, αλλά και των ευθυνών που αναλαμβάνουν έναντι του θεσμού της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Στην ημερίδα θα φιλοξενηθεί ο Αλέξης Ιεροκηπιώτης, προέδρος της επαρχιακής επιτροπής Πάφου και αντιπρόεδρος του Παγκύπριου Συνδέσμου Επαγγελματιών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ο οποίος θα μεταφέρει τις αγωνίες αλλά και τις κινήσεις που ετοιμάζουν ως σύνδεσμος για τη νέα χρονιά που ξεκινάει στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση ενόψει της εφαρμογής της οδηγίας IDD.

Αποτέλεσμα όλων των ανωτέρω είναι η εφαρμογή νέων πρακτικών στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις, όπως η ενίσχυση του marketing − κάτι που πολλοί θεωρούν πολυτέλεια. Για το marketing μιας ασφαλιστικής επιχείρησης θα μιλήσει ο Θέμης Σαρανταένας, σύμβουλος marketing, ο οποίος θα παρουσιάσει τα κλειδιά του μάρκετινγκ που απαιτούνται από τον σύγχρονο ασφαλιστή για να είναι ανταγωνιστικός. Συγκεκριμένα θα μιλήσει σχετικά με το πώς μπορούμε να χτίσουμε το personal brand ώστε να ξεχωρίζουμε για το κύρος και τις γνώσεις μας, πώς θα δημιουργήσουμε ένα business networking plan με στόχο τη δικτύωση μας, εξελίσσοντας πάντα τις σχέσεις με τους γύρω μας, και πώς θα διευρύνουμε το δίκτυο των επαφών μας. Τέλος, θα αναπτύξει τα εργαλεία και τις τεχνικές του μάρκετινγκ που μπορούν να  φανούν χρήσιμες στην προώθηση των υπηρεσιών ενός ασφαλιστικού γραφείου.

Μεταξύ των θεματικών ενοτήτων της ημερίδας στελέχη των χορηγών της εκδήλωσης θα παρουσιάσουν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα θέματα, όπως:

  • Τα προϊόντα αιχμής της ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστικής − Τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα και η υποστήριξη διάθεσης προς τους συνεργάτες, με εισηγητή τον Γεώργιο Τσακατούρα, διευθυντή εκπαίδευσης και ανάπτυξης της ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστικής.
  • Κρύσταλλα αυτοκινήτων − Η επανάσταση στην ασφαλή οδήγηση, με εισηγητή τον Ιωάννη Μανίκα, Account Manager της Glassdrive.

Επιπλέον, στην ημερίδα του insuranceforum.gr θα παρευρεθούν και θα μιλήσουν:

Ιωάννης Βοτσαρίδης, CEO, Interlife Ασφαλιστική

Δημήτρης Τσεκούρας, CEO, ARAG SE

Την ημερίδα θα χαιρετίσουν ο πρόεδρος του ΕΕΑ Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, ο πρόεδρος της ΕΑΔΕ Δημήτρης Γαβαλάκης και o πρόεδρος του ΣΕΜΑ Γιώργος Καραβίας.

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα της εκδήλωσης στο αρχείο: Πρόγραμμα Αθήνας.

 

Χορηγοί της ημερίδας

AIG, ARAG, Glassdrive, Interlife Ασφαλιστική, ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, Euler Hermes

Χορηγοί επικοινωνίας της ημερίδας

Asfalisinet.gr, insuranceworld.gr, insurance-eea.gr, undewriter.gr, dikaiologitika.gr, Euro2day.gr, sofokleousin.gr, marketnews.gr, reporter.gr, περιοδικό insuranceworld, εφημερίδα asfalizomai

Υπό την αιγίδα των φορέων

Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ), Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ), Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (ΕΕΑΕ), Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), Σύλλογος Ασφαλιστικών Πρακτόρων Ν. Αττικής (ΣΠΑΤΕ).

 

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην Insurance Innovation, email: info@insuranceinnovation.gr, τηλ.: 2312 201003 και 2315 311282.

 

 

Η CRETA FARMS στην αγορά της FYROM

0


Η CRETA FARMS ανακοινώνει σήμερα την είσοδο στην αγορά της FYROM (πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας), με τα προϊόντα της σειράς ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ. Από τις αρχές τους έτους, τα προϊόντα θα βρίσκονται τόσο στα ράφια των super markets (οργανωμένο λιανεμπόριο) όσο και στα κανάλια αυθόρμητης αγοράς, μέσω στρατηγικής συμφωνίας με τοπικό συνεργάτη.

Με γνώμονα πάντοτε την ενδελεχή έρευνα και τη μελέτη της αγοράς της κάθε χώρας, η CRETA FARMS έλαβε εξαιρετικά αποτελέσματα ευρείας αποδοχής τόσο αναφορικά με τη γευστική υπεροχή των προϊόντων όσο και τη συνταγή ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ, με την οποία η εταιρία διαφοροποιείται στο χώρο των αλλαντικών σε ολόκληρο τον κόσμο και ηγείται στην Ελλάδα.

Η διείσδυση και σε αυτή τη χώρα, σε συνδυασμό με την Ρουμανία και την Βουλγαρία, συνιστά πρόσφορο έδαφος για την περαιτέρω ανάπτυξη της CRETA FARMS στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων. Με βάση συγκεκριμένες ενδείξεις της CRETA FARMS, θα υπάρξει μια γρήγορη διείσδυση των πατενταρισμένων προϊόντων με ελαιόλαδο τα οποία αποτελούν αδιαμφισβήτητα μια διαφοροποιημένη επιλογή.

Αμφότερες οι πλευρές θα υποστηρίξουν συγκεκριμένο πλάνο διαφήμισης. Η εταιρεία με την οποία θα συνεργαστούμε στην αγορά της FYROM, είναι εκ των μεγαλυτέρων διανομέων στη χώρα και εξυπηρετεί το σύνολο της αγοράς τόσο του μοντέρνου εμπορίου όσο και των καναλιών της αυθόρμητης αγοράς με πρόσβαση σε 2581 σημεία.

 

Η CRETA FARMS στην αγορά της FYROM

0


Η CRETA FARMS ανακοινώνει σήμερα την είσοδο στην αγορά της FYROM (πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας), με τα προϊόντα της σειράς ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ. Από τις αρχές τους έτους, τα προϊόντα θα βρίσκονται τόσο στα ράφια των super markets (οργανωμένο λιανεμπόριο) όσο και στα κανάλια αυθόρμητης αγοράς, μέσω στρατηγικής συμφωνίας με τοπικό συνεργάτη.

Με γνώμονα πάντοτε την ενδελεχή έρευνα και τη μελέτη της αγοράς της κάθε χώρας, η CRETA FARMS έλαβε εξαιρετικά αποτελέσματα ευρείας αποδοχής τόσο αναφορικά με τη γευστική υπεροχή των προϊόντων όσο και τη συνταγή ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ, με την οποία η εταιρία διαφοροποιείται στο χώρο των αλλαντικών σε ολόκληρο τον κόσμο και ηγείται στην Ελλάδα.

Η διείσδυση και σε αυτή τη χώρα, σε συνδυασμό με την Ρουμανία και την Βουλγαρία, συνιστά πρόσφορο έδαφος για την περαιτέρω ανάπτυξη της CRETA FARMS στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων. Με βάση συγκεκριμένες ενδείξεις της CRETA FARMS, θα υπάρξει μια γρήγορη διείσδυση των πατενταρισμένων προϊόντων με ελαιόλαδο τα οποία αποτελούν αδιαμφισβήτητα μια διαφοροποιημένη επιλογή.

Αμφότερες οι πλευρές θα υποστηρίξουν συγκεκριμένο πλάνο διαφήμισης. Η εταιρεία με την οποία θα συνεργαστούμε στην αγορά της FYROM, είναι εκ των μεγαλυτέρων διανομέων στη χώρα και εξυπηρετεί το σύνολο της αγοράς τόσο του μοντέρνου εμπορίου όσο και των καναλιών της αυθόρμητης αγοράς με πρόσβαση σε 2581 σημεία.

 

Η ERGO στην κορυφή των γενικών ασφαλίσεων

0

Συνέντευξη του κ Θεόδωρου Κοκκάλα CEO των εταιρειών του Ομίλου ERGO στην Ελλάδα

Η ERGO αναδεικνύεται ο μεγαλύτερος όμιλος γενικών ασφαλίσεων στην ελληνική αγορά, με παράλληλη σημαντική παρουσία στις ασφαλίσεις ζωής και υγείας» δηλώνει ο Θεόδωρος Κοκκάλας, CEO των εταιρειών του Ομίλου ERGO στην Ελλάδα, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Broker’s Time, με αφορμή την ολοκλήρωση της εξαγοράς της ΑΤΕ Ασφαλιστικής.

  • Μετά και την υπογραφή συμφωνίας για την εξαγορά της ATE Ασφαλιστικής, τι αλλάζει στη στρατηγική της ERGO;

Η επένδυση στην ΑΤΕ Ασφαλιστική επισφραγίζει την επιτυχημένη πορεία της ERGO στην Ελλάδα τα τελευταία 27 χρόνια. Είναι μια επένδυση που προσθέτει αξία στην εταιρεία μας, διευρύνει σημαντικά την πελατειακή μας βάση και ενισχύει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό μας. Με την ένταξη της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, μίας από τις πλέον αξιόπιστες εταιρείες, με μακρά παρουσία και πολύ σοβαρό έργο στην Ελλάδα, ο Όμιλος ERGO, με βάση τα εγγεγραμμένα το 2015 ασφάλιστρα των δύο εταιρειών, αναδεικνύεται στον μεγαλύτερο όμιλο γενικών ασφαλίσεων στην ελληνική αγορά, με παράλληλη σημαντική παρουσία στις ασφαλίσεις ζωής και υγείας.

Στόχος μας, λοιπόν, και μετά από αυτήν την εξέλιξη, είναι να παραμείνουμε προσηλωμένοι στη μακροχρόνια και συνετή στρατηγική της κερδοφόρου ανάπτυξης, που αποδίδει στέρεα και θετικά αποτελέσματα και μας έφερε σε αυτήν τη θέση στην αγορά. Η ERGO στην Ελλάδα κατάφερε τα τελευταία 15 χρόνια, ακολουθώντας πιστά την ίδια στρατηγική, να βρεθεί από την 24η θέση που κατείχε στις γενικές ασφάλειες στην τρίτη θέση και μετά την εξαγορά της ΑΤΕ στην πρώτη θέση, και στόχος της είναι να κρατήσει την ηγετική θέση, ταυτόχρονα με τη σταθερή της κερδοφορία και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών σε ανταγωνιστικές τιμές.

  • Πόσος χρόνος θα απαιτηθεί για την ολοκλήρωση της συγχώνευσης;

Στην παρούσα φάση, στόχος είναι η λειτουργική ταύτιση των δύο εταιρειών, και αυτό θα γίνει με προσαρμογή της λειτουργίας της ΑΤΕ Ασφαλιστικής στους κανόνες και στις διαδικασίες του Ομίλου ERGO. Αυτή η φάση της ευθυγράμμισης θα επιδιώξουμε βεβαίως να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν (στόχος μας είναι το τέλος του 2017). Κύριο μέλημά μας όμως είναι να εξελιχθεί ομαλά, με προσεκτικά και σίγουρα βήματα, που διασφαλίζουν ότι η επιχειρηματική αυτή κίνηση θα δημιουργήσει τον μέγιστο θετικό αντίκτυπο για τους ασφαλισμένους, για τους συνεργάτες μας και για τους εργαζομένους μας.

  • Τι παρεμβάσεις σχεδιάζονται στα δίκτυα πωλήσεων ώστε, με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, να δράσουν συμπληρωματικά;

Η επόμενη μέρα για τους συνεργάτες μας θα διατηρεί τα καλύτερα στοιχεία της προηγούμενης και θα θέτει ταυτόχρονα τις βάσεις για την περαιτέρω σταθερή ανάπτυξη της εταιρείας και της συνεργασίας μας. Θα δημιουργήσουμε μια μεγαλύτερη «οικογένεια» συνεργατών, με περισσότερα αλλά ισότιμα μέλη, που θα έχουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες μιας ισχυρής εταιρείας, η οποία θα διαθέτει περισσότερα και ανταγωνιστικότερα προϊόντα, υψηλή φερεγγυότητα, τεχνογνωσία και εξελιγμένα εργαλεία δουλειάς. Για να εδραιώσουμε την ηγετική μας θέση στην αγορά θα αξιοποιήσουμε τη συμπληρωματικότητα των υπηρεσιών των δικτύων μας και θα επενδύσουμε στην ψηφιοποίηση (digitalization), προκειμένου να παρέχουμε βελτιωμένη εξυπηρέτηση στους συνεργάτες και, κατ’ επέκταση, στους πελάτες μας.

  • Ποιες είναι οι πρώτες «σκέψεις» σας για τους κλάδους ζωής-υγείας; Πότε θα ενεργοποιηθείτε δυναμικότερα στους δύο αυτούς τομείς;

Ο Όμιλος ERGO δεν εξαγόρασε απλώς ένα χαρτοφυλάκιο συμβολαίων, αλλά μια εταιρική οντότητα με το σύνολο των δραστηριοτήτων της: το δίκτυο, την τεχνογνωσία και την εμπειρία της. Οι υπηρεσίες λοιπόν της ΑΤΕ Ασφαλιστικής στον κλάδο ζωής και υγείας θα συνεχίσουν να ισχύουν, με κύριο στόχο τη διασφάλιση των συμφερόντων των ασφαλισμένων σε κάθε βήμα της διαδικασίας ένταξης της εταιρείας στον όμιλο. Σε επόμενη φάση, η ERGO, ως μέλος ενός διεθνούς ασφαλιστικού ομίλου με ισχυρή παρουσία στον κλάδο υγείας και πρόσβαση σε υψηλή τεχνογνωσία και υποστήριξη ως προς την ανάπτυξη και τη διαχείριση τέτοιων ασφαλιστικών προϊόντων, θα επιδιώξει την ενίσχυση της θέσης της σε αυτόν τον κλάδο, με την παροχή σύγχρονων προϊόντων, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών.

Αναδημοσίευση από το Broker’s Time / ΣΕΜΑ

Η ERGO στην κορυφή των γενικών ασφαλίσεων

0

Συνέντευξη του κ Θεόδωρου Κοκκάλα CEO των εταιρειών του Ομίλου ERGO στην Ελλάδα

Η ERGO αναδεικνύεται ο μεγαλύτερος όμιλος γενικών ασφαλίσεων στην ελληνική αγορά, με παράλληλη σημαντική παρουσία στις ασφαλίσεις ζωής και υγείας» δηλώνει ο Θεόδωρος Κοκκάλας, CEO των εταιρειών του Ομίλου ERGO στην Ελλάδα, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Broker’s Time, με αφορμή την ολοκλήρωση της εξαγοράς της ΑΤΕ Ασφαλιστικής.

  • Μετά και την υπογραφή συμφωνίας για την εξαγορά της ATE Ασφαλιστικής, τι αλλάζει στη στρατηγική της ERGO;

Η επένδυση στην ΑΤΕ Ασφαλιστική επισφραγίζει την επιτυχημένη πορεία της ERGO στην Ελλάδα τα τελευταία 27 χρόνια. Είναι μια επένδυση που προσθέτει αξία στην εταιρεία μας, διευρύνει σημαντικά την πελατειακή μας βάση και ενισχύει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό μας. Με την ένταξη της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, μίας από τις πλέον αξιόπιστες εταιρείες, με μακρά παρουσία και πολύ σοβαρό έργο στην Ελλάδα, ο Όμιλος ERGO, με βάση τα εγγεγραμμένα το 2015 ασφάλιστρα των δύο εταιρειών, αναδεικνύεται στον μεγαλύτερο όμιλο γενικών ασφαλίσεων στην ελληνική αγορά, με παράλληλη σημαντική παρουσία στις ασφαλίσεις ζωής και υγείας.

Στόχος μας, λοιπόν, και μετά από αυτήν την εξέλιξη, είναι να παραμείνουμε προσηλωμένοι στη μακροχρόνια και συνετή στρατηγική της κερδοφόρου ανάπτυξης, που αποδίδει στέρεα και θετικά αποτελέσματα και μας έφερε σε αυτήν τη θέση στην αγορά. Η ERGO στην Ελλάδα κατάφερε τα τελευταία 15 χρόνια, ακολουθώντας πιστά την ίδια στρατηγική, να βρεθεί από την 24η θέση που κατείχε στις γενικές ασφάλειες στην τρίτη θέση και μετά την εξαγορά της ΑΤΕ στην πρώτη θέση, και στόχος της είναι να κρατήσει την ηγετική θέση, ταυτόχρονα με τη σταθερή της κερδοφορία και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών σε ανταγωνιστικές τιμές.

  • Πόσος χρόνος θα απαιτηθεί για την ολοκλήρωση της συγχώνευσης;

Στην παρούσα φάση, στόχος είναι η λειτουργική ταύτιση των δύο εταιρειών, και αυτό θα γίνει με προσαρμογή της λειτουργίας της ΑΤΕ Ασφαλιστικής στους κανόνες και στις διαδικασίες του Ομίλου ERGO. Αυτή η φάση της ευθυγράμμισης θα επιδιώξουμε βεβαίως να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν (στόχος μας είναι το τέλος του 2017). Κύριο μέλημά μας όμως είναι να εξελιχθεί ομαλά, με προσεκτικά και σίγουρα βήματα, που διασφαλίζουν ότι η επιχειρηματική αυτή κίνηση θα δημιουργήσει τον μέγιστο θετικό αντίκτυπο για τους ασφαλισμένους, για τους συνεργάτες μας και για τους εργαζομένους μας.

  • Τι παρεμβάσεις σχεδιάζονται στα δίκτυα πωλήσεων ώστε, με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, να δράσουν συμπληρωματικά;

Η επόμενη μέρα για τους συνεργάτες μας θα διατηρεί τα καλύτερα στοιχεία της προηγούμενης και θα θέτει ταυτόχρονα τις βάσεις για την περαιτέρω σταθερή ανάπτυξη της εταιρείας και της συνεργασίας μας. Θα δημιουργήσουμε μια μεγαλύτερη «οικογένεια» συνεργατών, με περισσότερα αλλά ισότιμα μέλη, που θα έχουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες μιας ισχυρής εταιρείας, η οποία θα διαθέτει περισσότερα και ανταγωνιστικότερα προϊόντα, υψηλή φερεγγυότητα, τεχνογνωσία και εξελιγμένα εργαλεία δουλειάς. Για να εδραιώσουμε την ηγετική μας θέση στην αγορά θα αξιοποιήσουμε τη συμπληρωματικότητα των υπηρεσιών των δικτύων μας και θα επενδύσουμε στην ψηφιοποίηση (digitalization), προκειμένου να παρέχουμε βελτιωμένη εξυπηρέτηση στους συνεργάτες και, κατ’ επέκταση, στους πελάτες μας.

  • Ποιες είναι οι πρώτες «σκέψεις» σας για τους κλάδους ζωής-υγείας; Πότε θα ενεργοποιηθείτε δυναμικότερα στους δύο αυτούς τομείς;

Ο Όμιλος ERGO δεν εξαγόρασε απλώς ένα χαρτοφυλάκιο συμβολαίων, αλλά μια εταιρική οντότητα με το σύνολο των δραστηριοτήτων της: το δίκτυο, την τεχνογνωσία και την εμπειρία της. Οι υπηρεσίες λοιπόν της ΑΤΕ Ασφαλιστικής στον κλάδο ζωής και υγείας θα συνεχίσουν να ισχύουν, με κύριο στόχο τη διασφάλιση των συμφερόντων των ασφαλισμένων σε κάθε βήμα της διαδικασίας ένταξης της εταιρείας στον όμιλο. Σε επόμενη φάση, η ERGO, ως μέλος ενός διεθνούς ασφαλιστικού ομίλου με ισχυρή παρουσία στον κλάδο υγείας και πρόσβαση σε υψηλή τεχνογνωσία και υποστήριξη ως προς την ανάπτυξη και τη διαχείριση τέτοιων ασφαλιστικών προϊόντων, θα επιδιώξει την ενίσχυση της θέσης της σε αυτόν τον κλάδο, με την παροχή σύγχρονων προϊόντων, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών.

Αναδημοσίευση από το Broker’s Time / ΣΕΜΑ