back to top
26.9 C
Athens
Τετάρτη 20 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1581

Μ. Ανδρουλιδάκης: Η τραγωδία σχετικά με τους στόχους

0

androulidakis2Συνεχίζουμε λοιπόν μέσα από το Insurance World, την παρουσίαση των άρθρων του βιβλίου, του επίτιμου επιθεωρητή πωλήσεων, συντονιστή, ασφαλιστή, συγγραφέα, αρθρογράφου,  κ. Μιχάλη Ανδρουλιδάκη.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 – 3η ΕΝΟΤΗΤΑ (ΣΕΛΙΔΑ 138-140)
Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

[divider]

cover«Η Ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σήμερα»

Μιχαήλ Γ. Ανδρουλιδάκης

Το βιβλίο εντύπως και σε όλη του την έκταση μπορείτε να το προμηθευτείτε από τον εκδοτικό οίκο Παπαζήση.
Τηλ. 210-3838020

[divider]

Ο συγγραφέας Μιχάλης Ανδρουλιδάκης όπως αναφέρει και αποδεικνύει μέσα από τη δική του σκοπιά,  ότι οι ασφάλειες έχουν μια ιστορία με συνέχεια. Μια ιστορία με μεγάλη σημασία, καθώς αποτελεί  την παράδοση του κλάδου η οποία δημιουργείται με το πέρασμα των χρόνων. Αυτή την παράδοση μετουσιωμένη σε διδακτική παραίνεση έχει καταγράψει στο βιβλίο του που αναμφισβήτητα αποτελεί ένα καλό φίλο, ένα ικανό συνεργάτη, και υποδειγματικό επαγγελματία, λένε οι άνθρωποι που τον συναναστρέφονται.

Ο κ. Ανδρουλιδάκης συνεχίζοντας, αναφέρει ότι μέσα στο βιβλίο του δίνει συνοπτικά και καίρια όλα όσα χρειάζεται ένας ασφαλιστής να μάθει ή να επιβεβαιώσει και τα οποία αποτελούν επαγγελματικό ελιξίριο για το μέλλον. Παρέχει γνώση για τις πωλήσεις, για τον προσδιορισμό των ασφαλιστικών αναγκών, για την προσπέλαση εμποδίων και σε πολλά άλλα χρήσιμα επαγγελματικά θέματα.

Η εμφάνιση στον τομέα αυτό γίνεται με την ευγενική υποστήριξη του κ. Μιχάλη Ανδρουλιδάκη  ο οποίος έχει αναπτυχθεί και συγγραφικά. Με την προτροπή του, και την ευγενική έγκριση του εκδοτικού οίκου «ΠΑΠΑΖΗΣΗ» θα δημοσιεύουμε αποσπάσματα του βιβλίου του «Η Ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σήμερα». Η χρηστικότητά τους ανεκτίμητη στον κάθε ασφαλιστικό σύμβουλο, συντονιστή, διευθυντή εκπαίδευσης, διευθυντή πωλήσεων και όχι μόνον.

Στην 1η ενότητα του κεφαλαίου 7 αναφέρθηκα στην «αντιμετώπιση της κρίσης» . Στην 2η ενότητα του κεφαλαίου 7 αναφέρθηκα στο «πως έχεις οργανώσει την εργασία σου». Συνεχίζοντας  λοιπόν  την καταγραφή και ανάλυση του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ  7, σήμερα θα αναφερθώ  στην 3η ενότητα του βιβλίου, (ΣΕΛΙΔΑ 138), «Η τραγωδία σχετικά με τους στόχους».

Πιστεύω απόλυτα ότι χωρίς οργάνωση  και χωρίς  στόχους,  κανείς  στην ζωή του δεν μπορεί να προχωρήσει και να πραγματοποιήσει αυτά που θα ήθελε. Ως προς τούτο λοιπόν θα προσπαθήσω να σας βοηθήσω με κάποιες συμβουλές οι οποίες ευελπιστώ ότι θα σας φανούν χρήσιμες.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μη ξεχάσετε στην  επόμενη καταχώρηση του NEWSLETTER του Ιnsurance World, να δείτε σχεδιαγράμματα και γραφήματα και τους τρόπους που θα βάζετε τους στόχους και πώς να τους ελέγχετε (σαν συνέχεια της προηγούμενης αναφοράς μου που αφορούσε τους στόχους).

 

[embeddoc url=”http://insuranceworld.gr/wp-content/uploads/2016/11/androulidakis-138-141-1.pdf” height=”3500px” download=”all”]

 

International Life: Σε αναμονή για τα 11.000 συμβόλαια

0

Tην απόφαση της διοίκησης της Εθνικής Ασφαλιστικής στην εκπνοή της ορισθείσας προθεσμίας από την Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτE), περιμένει η ασφαλιστική αγορά για τα υπόλοιπα συμβόλαια της International Life. Ο στόχος είναι να διευθετηθούν προβλήματα που σχετίζονταν με την μεταφορά περιουσιακών στοιχείων της Ιnternational Life προς την Εθνική Ασφαλιστική ίσων ως προς την αξία των υποχρεώσεων που αναλαμβάνει, η δεύτερη, ολοκληρώθηκε η συμφωνία μεταξύ της Εθνικής Ασφαλιστικής και International Life.

Τούτων δοθέντων, αν δώσει την έγκριση η Εθνική Ασφαλιστική  11.000 συμβόλαια ζωής και υγείας θα μεταφερθούν στην Εθνική Ασφαλιστική.

Δεν συνεχίζεται, ωστόσο, η ασφάλιση των κατόχων ομαδικών ή ατομικών αποταμιευτικών οι οποίοι θα αποζημιωθούν από το Εγγυητικό Κεφάλαιο ζωής.

Ελ Ερμείδου

Ισότιμη συμμετοχή κράτους-ιδιωτικών φορέων στη δημιουργία νέου συνταξιοδοτικού συστήματος

0

Του Νίκου Σακελλαρίου

Να αναζητηθούν λύσεις στο Συνταξιοδοτικό ακολουθώντας τα υπάρχοντα συστήματα ασφάλισης και συνταξιοδότησης που έχουν οι προηγμένες χώρες στη Δυτ. Ευρώπη, γιατί το υπάρχον σύστημα -κάτω από τις δεδομένες φορολογικές, επιχειρηματικές και ασφαλιστικές μεταβολές- δεν θα μπορεί να εγγυηθεί βιώσιμες συντάξεις τα επόμενα χρόνια, ήταν η ουσία των τοποθετήσεων στο συνέδριο της Ένωσης Αναλογιστών Ελλάδος που διεξήχθη χθες παρουσία όχι μόνο αναλογιστών, οικονομικών συμβούλων και ανώτερων στελεχών από την ασφαλιστική αγορά, αλλά και πολιτικών που έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην πορεία του συνταξιοδοτικού συστήματος στην Ελλάδα. Εντύπωσε προκάλεσε η απουσία στελεχών της κυβέρνησης, που εκλήφθη ως απόρριψη κάθε επικοινωνίας για τεχνοκρατική προσέγγιση.

To Ασφαλιστικό αποτελεί ένα βασικό πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας και πρέπει να υπάρξει άμεση λύση, δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Αναλογιστών Ελλάδος Πάνος Δημητρίου (CEO της Generali Hellas). «Το σημερινό σύστημα, που βασίζεται στην αλληλεγγύη των γενεών, δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες λόγω της αλλαγής των σημερινών εργασιακών και δημογραφικών δεδομένων, και η λύση του Συνταξιοδοτικού πρέπει να βγει από το κάδρο της πολιτικής αντιπαράθεσης» , τόνισε ο κ. Δημητρίου.

Ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ Γιάννης Παναγόπουλος στον χαιρετισμό του πρότεινε το άνοιγμα διαλόγου μεταξύ εργαζομένων και εργοδοτών για την δημιουργία Εθνικού Επαγγελματικού Ταμείου για παροχή επικουρικών συντάξεων. Επεσήμανε επίσης την ανάγκη επαναρύθμισης των εργασιακών σχέσεων προκειμένου να προκύψουν συνταξιοδοτικά σχήματα που θα είναι βιώσιμα και τόνισε ότι η εισφοροδιαφυγή και η φοροδιαφυγή είναι υπεύθυνες για τα ελλείμματα των Ταμείων.

Ο εκπρόσωπος του ΣΕΒ Κωνσταντίνος Μπίτσιος αναφέρθηκε στην στρατηγική αξιοποίηση του συστήματος των 3 πυλώνων, με τον α΄πυλώνα να αφορά την κρατική χρηματοδότηση, τον β’ πυλώνα τα επαγγελματικά ταμεία για επικουρική σύνταξη και τον γ’ πυλώνα τα συστήματα της ιδιωτικής ασφάλισης, μέσα από σοβαρές μελέτες και ποσοτικές αναλύσεις.

Εξετάζοντας τη σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα και διεθνώς, ο Παναγιώτης Ζαμπέλης (CEO ΑΟΝ Hewitt) προέβλεψε ότι οι συντάξεις θα μειωθούν και άλλο, ο Γιώργος Ραουνάς (Γεν. Διευθυντής της KPMG) αναφέρθηκε στα συνταξιοδοτικά μοντέλα που υπάρχουν σε Ολλανδία, Φιλανδία και Βρετανία, ο Βασίλης Αγγέλου (CEO Lux Actuaries) παρέθεσε στατιστικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά που διαμορφώνουν τις συνταξιοδοτικές ανάγκες στην Ευρώπη, ο Αλέξανδρος Ζυμπίδης (Prudential) τόνισε την ανάγκη μιας ισορροπημένης συνεργασίας μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, ο Νικόλαος Χοστελίδης (PwC) αναφέρθηκε στη διαμόρφωση των συνθηκών, ενώ η Μαριάννα Ανυφαντή (Sany Consulting) επεσήμανε τους τρόπους χρηματοδότησης των Ταμείων στο εξωτερικό μέσα από επενδύσεις μακράς πνοής, κυρίως σε έργα υποδομών.

O τέως Γενικός Γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων Ν. Φράγκος μίλησε για την αρχιτεκτονική του νέου συνταξιοδοτικού συστήματος, ο Μιλτιάδης Νεκτάριος, ο Πλάτων Τήνιος και ο Γ. Συμεωνίδης παρουσίασαν την εναλλακτική πρόταση για τη λύση του Συνταξιοδοτικού, που είναι η ισότιμη συμμετοχή υπό αυστηρή εποπτεία της ιδιωτικής ασφάλισης, ενώ ιδιαίτερη αναφορά στην κρίση και στο Συνταξιοδοτικό έκανε ο πρώην υπουργός Τάσος Γιαννίτσης.

Γιορτή επιχειρηματικότητας και καινοτομίας από το Ε.Ε.Α.

0

Με μεγάλη συμμετοχή πολιτικών, επιχειρηματιών και στελεχών της επιμελητηριακής κοινότητας  πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών η εκδήλωση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας για την απονομή των «Βραβείων Βιώσιμης – Καινοτόμου και Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας».

eea-vravia-kenotomias_photoΤα «Βραβεία Βιώσιμης – Καινοτόμου και Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας» αποτελούν έναν ακόμα κρίκο στην αλυσίδα των δράσεων που έχει αναλάβει η Διοίκηση του Ε.Ε.Α. για την υποστήριξη της καινοτόμου επιχειρηματικότητας. Τα βραβεία απονεμήθηκαν  σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα που διακρίθηκαν στον επιχειρηματικό στίβο, ώστε να αναδειχθεί ο ρόλος τους σε μια κρίσιμη χρονιά για την ελληνική οικονομία και να επιβραβευτεί η προσπάθεια του ελληνικού επιχειρείν.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το Ε.Ε.Α. με τις βραβεύσεις σηματοδοτεί την ανάγκη ευρύτερης στήριξης της υγιούς και δυναμικής ελληνικής επιχειρηματικότητας μέσα από την επιβράβευση προσώπων και δράσεων που λειτούργησαν ως «νησίδες αισιοδοξίας» στις υπάρχουσες ασφυκτικές δημοσιονομικές συνθήκες.

 

Στην εκδήλωση ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Α. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου τόνισε τη μεγάλη σημασία που δίνει η επιμελητηριακή κοινότητα σε καινοτόμες επιχειρηματικές δραστηριότητες και αυτός είναι ο λόγος των βραβεύσεων που καθιερώνονται πλέον σαν θεσμός.

«Ζούμε σε εποχή κρίσης που έκανε πολλούς ανθρώπους να εστιάζουν στις αρνητικές εξελίξεις. Τα τελευταία χρόνια έχουν κλείσει χιλιάδες επιχειρήσεις, έχουν χαθεί χιλιάδες θέσεις απασχόλησης, η αγορά έχει συρρικνωθεί, καθώς οι καταναλωτές έχουν περιορίσει τις αγορές τους στα απολύτως αναγκαία και δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο πότε ακριβώς θα βγούμε από αυτό το σκοτεινό τούνελ της ύφεσης. Μια από τις δραματικές συνέπειες αυτής της εξέλιξης είναι ότι έχει μειωθεί η αισιοδοξία, το χαμόγελο, η πίστη ότι η αισιοδοξία, ότι όλα μπορούν να γίνουν καλύτερα. Επηρεασμένοι από την καθημερινή πάλη για την επιβίωση, ξεχνάμε να βλέπουμε τις “μικρές νίκες”, κάποια σημάδια ότι, ναι, η κατάσταση είναι αναστρέψιμη, ότι μπορούμε να κάνουμε την υπέρβαση, ότι μπορούμε να ανορθώσουμε την πληγωμένη οικονομία.

»Η αποψινή μας εκδήλωση έχει ακριβώς αυτό τον στόχο: να εστιάσουμε στα θετικά μηνύματα που στέλνουν οι ελληνικές επιχειρήσεις, αυτές που κατάφεραν να ανθίσουν μέσα σε αυτή την κατάσταση, και όχι μόνο να επιβιώσουν αλλά και να αυξήσουν τα μεγέθη τους, να δώσουν το αισιόδοξο μήνυμα ότι “ο επιμένων νικά!”», επισήμανε χαρακτηριστικά.

eea-vravia-kenotomias_photo_2Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο κ. Γιώργος Κατρούγκαλος, Αν. Υπουργός Εξωτερικών, ο κ. Ιωάννης Τσιρώνης, Αν. Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ο κ. Βασίλειος Κόκκαλης, Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ο κ. Αντώνης Παπαδεράκης, Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή. Ο κ. Κωστής Χατζηδάκης, Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης, Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, ο κ. Δημήτρης Μάρδας, Πρώην Υπουργός, Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, η κα Χαρά Καφαντάρη, Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ,  η κα Ντόρα Μπακογιάννη, Βουλευτής της Ν.Δ. και Τομεάρχης Οικονομίας και Ανάπτυξης, η κα Όλγα ΚεφαλογιάννηΒουλευτής της Ν.Δ., η κα Κατερίνα Παπακώστα, Βουλευτής της Ν.Δ., ο κ. Γιώργος Λαζαρίδης, Βουλευτής ΑΝ.ΕΛ., ο κ. Γιώργος  Μαυρωτάς, Βουλευτής με το Ποτάμι, ο κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος, Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, ο πρώην υπουργός κ. Θανάσης Μπούρας, Πρόεδροι και Μέλη Δ.Σ. των Επιμελητηρίων της χώρας.

Επίσης παραβρέθηκαν οι κ.κ.: Βασίλειος Κορκίδης, Πρόεδρος ΕΣΕΕ, Γιώργος Καββαθάς, Προέδρος ΓΣΕΒΕΕ, Παύλος Ραβάνης, Πρόεδρος ΒΕΑ, Γιώργος Μπενέτος, Πρόεδρος ΕΕΠ,. Ανδριανός Μιχάλαρος, Πρόεδρος ΒΕΠ, η κα Φρόσω Σταυράκη, Πρόεδρος ΕΛΤΑ, Χάρης Οικονομόπουλος, Πρόεδρος Ελληνοβρετανικού Επιμελητηρίου, Παναγιώτης Αγνιάδης, Πρόεδρος Επιμελητηρίου Βοιωτίας, και πλήθος άλλων στελεχών φορέων και επιχειρήσεων.

Χαιρετισμό απηύθυναν ο Αν. Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Ιωάννης Τσιρώνης, ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωστής Χατζηδάκης, και ο Πρόεδρος της ΚΕΕΕ κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος.

Οι Βραβεύσεις

  1. Εταιρία ΗΛΙΑΝΑ
  2. Όμιλος ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ
  3. Εταιρία BCA College
  4. Εταιρία ANASSA ORGANICS
  5. Εταιρία KIOSKY’S
  6. Εταιρία NESTCARGO
  7. Εταιρία PLANETEK HELLAS
  8. Εταιρία SAFELVING HELLAS
  9. Εταιρία CLOUDBIZ
  10. Εταιρία ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΑΕ
  11. Εταιρία SAVE-BEES
  12. Εταιρία ΡΑΝΤΟΣ Ν ΑΕ
  13. Εταιρία YAMAS ΙΚΕ

Βραβεύτηκε ακόμη ο μαθητής κ. Νικόλαος Τσατσαμπάς για την πρώτη θέση στις εισαγωγικές εξετάσεις.

 

Η Άμεση Ιατρική Βοήθεια της INTERAMERICAN κοντά στους πολίτες για την άθληση και την υγεία

0

Οι υπηρεσίες που διαθέτει η INTERAMERICAN για άμεση ιατρική (προσωπική) βοήθεια, βασιζόμενες στο εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό υγειονομικής υποστήριξης και στις ιδιόκτητες υποδομές και στον στόλο ασθενοφόρων, αποτελεί τον πιο σταθερό πρεσβευτή κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρείας εδώ και αρκετά χρόνια.

Στο οργανωμένο σχέδιο ΕΚΕ Πράξεις Ζωής της INTERAMERICAN, η συνεισφορά αναλόγων υπηρεσιών είναι σημαντικής κοινωνικής αξίας και προσμετράται στο «κοινωνικό κεφάλαιο» που αποδίδει η εταιρεία.

Πρόσφατα, η INTERAMERICAN ασφάλισε δωρεάν όλους τους δρομείς-πολίτες που συμμετείχαν σε δύο μαζικές αθλητικές εκδηλώσεις δρόμων υγείας. Η χορηγία ασφαλιστικής κάλυψης αφορούσε το διεθνές 1ο Acropolis Night Run, που οργανώθηκε την 1η Οκτωβρίου στην Αθήνα με περισσότερους από 2.800 δρομείς από 14 χώρες, σε διαδρομή 5.000 μέτρων. Ασφάλιση δρομέων προσέφερε η εταιρεία και στο Kallithea Night Run στις 22 Οκτωβρίου, που οργάνωσε ο Φιλαθλητικός Σύλλογος Καλλιθέας, με περισσότερες από 2.000 συμμετοχές σε διαδρομές 2,5 και 5 χιλιομέτρων.

Η Άμεση Ιατρική Βοήθεια της INTERAMERICAN ήταν φέτος παρούσα με ασθενοφόρα και εξειδικευμένο προσωπικό και στους δρόμους υγείας που οργάνωσε ο Σύλλογος Υγείας Δρομέων Αθήνας, 10 και 20 χιλιομέτρων, καθώς και σε εκδηλώσεις δήμων και μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Επίσης, διατέθηκαν δωρεάν ασθενοφόρα στο πλαίσιο της υποστήριξης πρωτοβουλιών για ηλικιωμένους  (Γραμμή Ζωής και Κοινωνική Μέριμνα Μοσχάτου).

Η Άμεση Ιατρική Βοήθεια της INTERAMERICAN κοντά στους πολίτες για την άθληση και την υγεία

0

Οι υπηρεσίες που διαθέτει η INTERAMERICAN για άμεση ιατρική (προσωπική) βοήθεια, βασιζόμενες στο εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό υγειονομικής υποστήριξης και στις ιδιόκτητες υποδομές και στον στόλο ασθενοφόρων, αποτελεί τον πιο σταθερό πρεσβευτή κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρείας εδώ και αρκετά χρόνια.

Στο οργανωμένο σχέδιο ΕΚΕ Πράξεις Ζωής της INTERAMERICAN, η συνεισφορά αναλόγων υπηρεσιών είναι σημαντικής κοινωνικής αξίας και προσμετράται στο «κοινωνικό κεφάλαιο» που αποδίδει η εταιρεία.

Πρόσφατα, η INTERAMERICAN ασφάλισε δωρεάν όλους τους δρομείς-πολίτες που συμμετείχαν σε δύο μαζικές αθλητικές εκδηλώσεις δρόμων υγείας. Η χορηγία ασφαλιστικής κάλυψης αφορούσε το διεθνές 1ο Acropolis Night Run, που οργανώθηκε την 1η Οκτωβρίου στην Αθήνα με περισσότερους από 2.800 δρομείς από 14 χώρες, σε διαδρομή 5.000 μέτρων. Ασφάλιση δρομέων προσέφερε η εταιρεία και στο Kallithea Night Run στις 22 Οκτωβρίου, που οργάνωσε ο Φιλαθλητικός Σύλλογος Καλλιθέας, με περισσότερες από 2.000 συμμετοχές σε διαδρομές 2,5 και 5 χιλιομέτρων.

Η Άμεση Ιατρική Βοήθεια της INTERAMERICAN ήταν φέτος παρούσα με ασθενοφόρα και εξειδικευμένο προσωπικό και στους δρόμους υγείας που οργάνωσε ο Σύλλογος Υγείας Δρομέων Αθήνας, 10 και 20 χιλιομέτρων, καθώς και σε εκδηλώσεις δήμων και μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Επίσης, διατέθηκαν δωρεάν ασθενοφόρα στο πλαίσιο της υποστήριξης πρωτοβουλιών για ηλικιωμένους  (Γραμμή Ζωής και Κοινωνική Μέριμνα Μοσχάτου).

Αλλάζει ο χάρτης της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

0

της Έλενας Ερμείδου

Με επίκεντρο το κλάδο ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και στόχο την ανάπτυξή του μέσα από ένα υγιές επιχειρηματικό μοντέλο, στην ημερίδα του Insuranceforum.gr, που διεξήχθη χτες σε συνεργασία με τον ΣΕΜΑ, συζητήθηκαν διεξοδικά θέματα όπως η Οδηγία IDD, η φορολογία και το νέο ασφαλιστικό, ο ρόλος των οργανωμένων δικτύων.

Η οδηγία IDD περιγράφει τη διεύρυνση της ασφαλιστικής αγοράς, ως προς το ποιος μπορεί  να διανέμει ασφαλιστικά προϊόντα. Υπό αυτό το πρίσμα επιδιώκεται η εξασφάλιση των ίσων δικαιωμάτων και των ίσων όρων ανταγωνισμού. Η Οδηγία ΙDD αναβαθμίζει το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή μέσα από την εισαγωγή αυστηρών κανονισμών που στόχο έχουν την προστασία του καταναλωτή.

Ωστόσο, η υιοθέτηση της Οδηγίας IDD και η προσαρμογή στο Εθνικό Δίκαιο αρχές του 2018 δεν προεξοφλεί επιτυχία. Ο χάρτης της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης αλλάζει άρδην, απαιτούνται συνέργειες και νέο επιχειρηματικό μοντέλο για την καλύτερη παροχή υπηρεσιών, την παροχή καινοτόμων λύσεων και καλύτερων μηχανισμών επίλυσης προβλημάτων .

Εταιρικά δίκτυα (agency, απευθείας πωλήσεις, αποκλειστικές συνεργασίες), Τραπεζικά Δίκτυα (Bancassurance,  Θυγατρικές Διαμεσολάβησης Εταιρείες), Μεμονωμένοι Διαμεσολαβητές (Εξειδικευμένοι Διαμεσολαβητές, Ενδοεπιχειρηματικά Σχήματα), Δίκτυα Διαμεσολάβησης (Οργανωμένα Πανελλαδικά Δίκτυα Ανεξάρτητης  Διαμεσολάβησης) θα συνθέτουν το τοπίο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης του αύριο.

Τα μεγάλα επιχειρηματικά σχήματα, εκτός των όσων προαναφέρθηκαν, μπορούν να αντιμετωπίσουν καλύτερα τα ζητήματα της υπερφορολόγησης που προκύπτουν από την 1η Ιανουαρίου 2017 με το νέο φορολογικό νομοσχέδιο.  Οι μεμονωμένοι επιχειρηματίες, εν κατακλείδι, θα έχουν περισσότερα βάρη και με δεδομένες τις έντονες συνθήκες ανταγωνισμού καθίσταται πλέον δύσκολη η επιβίωση τους.

 

Την Παρασκευή το Συνέδριο της Ένωσης Αναλογιστών Ελλάδος

0

Το 2016 ήταν μια χρονιά με καθοριστικές εξελίξεις, που μελλοντικά θα επηρεάσουν και τον κλάδο των αναλογιστών. Ενόψει λοιπόν των νέων προκλήσεων, η Ένωση Αναλογιστών Ελλάδος διοργανώνει συνέδριο με θέμα «Work In Progress 2016: Το Συνταξιοδοτικό στην Ελλάδα του σήμερα» την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (αίθουσα Banquet).

ATT00217
Η πρόσκληση του συνεδρίου

Στο συνέδριο θα συμμετέχουν με εισηγήσεις και τοποθετήσεις σε πάνελ ακαδημαϊκοί και πολιτικοί φορείς, διευθύνοντες σύμβουλοι και εκπρόσωποι εταιρειών, καθώς στόχος είναι η προσέγγιση των εν λόγω θεμάτων μέσω διαλόγου και πολυφωνίας.

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου στο αρχείο ATT00220.

Περισσότερες πληροφορίες και δελτία συμμετοχής είναι διαθέσιμα στον διαδικτυακό τόπο της ΕΑΕ www.actuaries.org.gr.

Για την παρακολούθηση του συνεδρίου είναι απαραίτητη η έγκαιρη αποστολή δελτίου συμμετοχής.

Η ΕΑΕ ιδρύθηκε το 1979 και αποτελεί έναν επιστημονικό, μη κερδοσκοπικό οργανισμό που έχει στόχο την προώθηση της αναλογιστικής επιστήμης στη χώρα μας. Αποτελεί αναγνωρισμένο μέλος της αντίστοιχης Ευρωπαϊκής Ένωσης Αναλογιστών (Actuarial Association of Europe, πρώην Groupe Consultatif) και τον μοναδικό φορέα πιστοποίησης αναλογιστών στην Ελλάδα. Εκτός των εξετάσεων που παρέχει δύο φορές το χρόνο, διενεργεί σεμινάρια προετοιμασίας και επαγγελματικής κατάρτισης.

Τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία όταν ταξιδεύουν με αεροπλάνο

0

Η 3η Δεκεμβρίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία. Για το σκοπό αυτό, το Δίκτυο Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή (ECC-Net) θέλει να επιστήσει την προσοχή των επιβατών αεροπορικών μεταφορών που είναι άτομα με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα. Παρόλο που το ευρωπαϊκό δίκαιο διασφαλίζει ουσιαστικά δικαιώματα των καταναλωτών, τα άτομα αυτά εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς.

Το 2016, το Δίκτυο Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή έλαβε αρκετές καταγγελίες και αιτήσεις πληροφοριών, όπως οι παρακάτω:

– Μια ηλικιωμένη γυναίκα από την Ολλανδία είχε προγραμματίσει να πετάξει από το Άμστερνταμ στη Σόφια. Όταν έφτασε στο αεροδρόμιο, έλαβε βοήθεια από ένα υπάλληλο, επειδή δεν ήταν σε θέση να περπατήσει μεγάλες αποστάσεις. Ωστόσο, ο υπάλληλος την οδήγησε σε λάθος έξοδο με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση της.

– Σε Βρετανό επιβάτη που έπασχε από τη νόσο του Crohn δεν επετράπη να επιβιβαστεί στην πτήση του, καθώς η αεροπορική εταιρεία ισχυρίστηκε ότι ήταν μεθυσμένος.

– Ένας Αυστριακός είχε κάνει κράτηση για πτήση από τη Βιέννη στο Παρίσι. Μαζί του μετέφερε ένα μηχάνημα αιμοκάθαρσης που ήταν ζωτικής σημασίας γι΄ αυτόν και το οποίο ήταν πολύ μεγάλο για να το μεταφέρει ως χειραποσκευή. Η αεροπορική εταιρεία αρνήθηκε να μεταφέρει τον ιατρικό εξοπλισμό χωρίς επιπλέον χρεώσεις.

Σύμφωνα με τον Κανονισμό 1107/2006 της Ε.Ε. σχετικά με τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα, οι καταναλωτές έχουν δικαίωμα να μεταφέρουν ιατρικό εξοπλισμό χωρίς επιπλέον χρέωση. Επίσης, οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να μεταφέρουν τους σκύλους συνοδούς ή κινητικό εξοπλισμό όπως αναπηρικές καρέκλες, κατά κανόνα χωρίς επιπλέον κόστος.

Η βοήθεια που παρέχεται σε αερολιμένες θα πρέπει να επιτρέπει στα άτομα με αναπηρία να μεταβαίνουν από το προκαθορισμένο σημείο άφιξής τους στο αεροσκάφος και από το αεροσκάφος προς καθορισμένο σημείο αναχώρησης, συμπεριλαμβανομένης της συνδρομής κατά την επιβίβαση και αποβίβαση. Για παράδειγμα, στους επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα θα πρέπει να παρέχεται βοήθεια προκειμένου να μεταβούν στην πτήση της ανταπόκρισής τους, να βρουν λεωφορείο ή ταξί μετά την πτήση, αν είναι απαραίτητο, καθώς και να τους παρέχεται βοήθεια με τις αποσκευές τους.

Οι επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα που ταξιδεύουν αεροπορικά θα πρέπει να ενημερώνουν την αεροπορική εταιρεία ή τον ταξιδιωτικό πράκτορα για την ανάγκη παροχής βοήθειας τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την πτήση. Εάν το αεροδρόμιο δεν παρέχει τις υπηρεσίες βοήθειας που απαιτούνται, οι καταναλωτές θα πρέπει να επικοινωνούν με τη Διεύθυνση του αεροδρομίου. Η αεροπορική εταιρεία ευθύνεται για κάθε πρόβλημα που σχετίζεται με την πτήση ή τις αποσκευές, τον έλεγχο (check-in) των κινητικών βοηθημάτων των ατόμων με αναπηρία.

Ο συγκεκριμένος Κανονισμός ισχύει για όλους τους αερολιμένες και τους αερομεταφορείς με έδρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, την Ισλανδία και τη Νορβηγία. Το Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή (ECC-Net) προσφέρει δωρεάν βοήθεια και συμβουλές για διασυνοριακές διαφορές στους επιβάτες με αναπηρία, εφόσον έχουν ήδη επικοινωνήσει ανεπιτυχώς με τον αερομεταφορέα.

Τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία όταν ταξιδεύουν με αεροπλάνο

0

Η 3η Δεκεμβρίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία. Για το σκοπό αυτό, το Δίκτυο Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή (ECC-Net) θέλει να επιστήσει την προσοχή των επιβατών αεροπορικών μεταφορών που είναι άτομα με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα. Παρόλο που το ευρωπαϊκό δίκαιο διασφαλίζει ουσιαστικά δικαιώματα των καταναλωτών, τα άτομα αυτά εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς.

Το 2016, το Δίκτυο Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή έλαβε αρκετές καταγγελίες και αιτήσεις πληροφοριών, όπως οι παρακάτω:

– Μια ηλικιωμένη γυναίκα από την Ολλανδία είχε προγραμματίσει να πετάξει από το Άμστερνταμ στη Σόφια. Όταν έφτασε στο αεροδρόμιο, έλαβε βοήθεια από ένα υπάλληλο, επειδή δεν ήταν σε θέση να περπατήσει μεγάλες αποστάσεις. Ωστόσο, ο υπάλληλος την οδήγησε σε λάθος έξοδο με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση της.

– Σε Βρετανό επιβάτη που έπασχε από τη νόσο του Crohn δεν επετράπη να επιβιβαστεί στην πτήση του, καθώς η αεροπορική εταιρεία ισχυρίστηκε ότι ήταν μεθυσμένος.

– Ένας Αυστριακός είχε κάνει κράτηση για πτήση από τη Βιέννη στο Παρίσι. Μαζί του μετέφερε ένα μηχάνημα αιμοκάθαρσης που ήταν ζωτικής σημασίας γι΄ αυτόν και το οποίο ήταν πολύ μεγάλο για να το μεταφέρει ως χειραποσκευή. Η αεροπορική εταιρεία αρνήθηκε να μεταφέρει τον ιατρικό εξοπλισμό χωρίς επιπλέον χρεώσεις.

Σύμφωνα με τον Κανονισμό 1107/2006 της Ε.Ε. σχετικά με τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα, οι καταναλωτές έχουν δικαίωμα να μεταφέρουν ιατρικό εξοπλισμό χωρίς επιπλέον χρέωση. Επίσης, οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να μεταφέρουν τους σκύλους συνοδούς ή κινητικό εξοπλισμό όπως αναπηρικές καρέκλες, κατά κανόνα χωρίς επιπλέον κόστος.

Η βοήθεια που παρέχεται σε αερολιμένες θα πρέπει να επιτρέπει στα άτομα με αναπηρία να μεταβαίνουν από το προκαθορισμένο σημείο άφιξής τους στο αεροσκάφος και από το αεροσκάφος προς καθορισμένο σημείο αναχώρησης, συμπεριλαμβανομένης της συνδρομής κατά την επιβίβαση και αποβίβαση. Για παράδειγμα, στους επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα θα πρέπει να παρέχεται βοήθεια προκειμένου να μεταβούν στην πτήση της ανταπόκρισής τους, να βρουν λεωφορείο ή ταξί μετά την πτήση, αν είναι απαραίτητο, καθώς και να τους παρέχεται βοήθεια με τις αποσκευές τους.

Οι επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα που ταξιδεύουν αεροπορικά θα πρέπει να ενημερώνουν την αεροπορική εταιρεία ή τον ταξιδιωτικό πράκτορα για την ανάγκη παροχής βοήθειας τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την πτήση. Εάν το αεροδρόμιο δεν παρέχει τις υπηρεσίες βοήθειας που απαιτούνται, οι καταναλωτές θα πρέπει να επικοινωνούν με τη Διεύθυνση του αεροδρομίου. Η αεροπορική εταιρεία ευθύνεται για κάθε πρόβλημα που σχετίζεται με την πτήση ή τις αποσκευές, τον έλεγχο (check-in) των κινητικών βοηθημάτων των ατόμων με αναπηρία.

Ο συγκεκριμένος Κανονισμός ισχύει για όλους τους αερολιμένες και τους αερομεταφορείς με έδρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, την Ισλανδία και τη Νορβηγία. Το Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή (ECC-Net) προσφέρει δωρεάν βοήθεια και συμβουλές για διασυνοριακές διαφορές στους επιβάτες με αναπηρία, εφόσον έχουν ήδη επικοινωνήσει ανεπιτυχώς με τον αερομεταφορέα.