back to top
26.2 C
Athens
Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1532

Τα cyber χτυπήματα των κυβερνήσεων, και η καινοτόμα πρόταση της Microsoft

0

της Ελενας Ερμείδου

Μία υπογραφή συμφωνίας παρόμοια με αυτή της «Συμφωνίας της Γενεύης» που υπεγράφη το 1949 μετά την λήξη του δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου ζητά η Microsoft δια στόματος του προέδρου της με στόχο να αντιμετωπιστεί ενιαία και αξιόπιστα το φαινόμενο των διαδικτυακών επιθέσεων κρατών προς άλλα κράτη.

Συγκεκριμένα ο πρόεδρος της Microsoft Brad Smith από το βήμα διεθνούς συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ για την ασφάλεια του διαδικτύου πρότεινε την υπογραφή της «Ψηφιακής Συμφωνίας της Γενεύης». Βάσει αυτής συμφωνίας θα συγκροτηθεί ένα ανεξάρτητο όργανο το οποίο θα εξετάζει, θα διερευνά και θα μπορεί να προβεί σε ανακοινώσεις οι οποίες θα αποδεικνύουν διαδικτυακά κυβερνητικά χτυπήματα

Οι εταιρείες τεχνολογίας διευκρίνισε ο πρόεδρος της Microsoft έχουν ανάγκη να προστατέψουν την αξιοπιστία τους, να διατηρήσουν την σταθερότητα και την ουδετερότητα τους στο περιβάλλον σε περίπτωση σοβαρών διαφωνιών που προκύπτουν από τέτοια διαδικτυακά χτυπήματα.

Οι κυβερνήσεις, προσέθεσε το τελευταίο διάστημα χρησιμοποιούν ως μέσα τα διαδικτυακά χτυπήματα, προκειμένου να σχεδιάσουν τις πολιτικές τους. Παρά, δε την αύξηση των συμβάντων, τονίζει ο ίδιος, ελάχιστα έχουν επιτευχθεί σε επίπεδο διεθνών συμφωνιών.

ΗΠΑ – Κίνα για παράδειγμα το 2015 υπέγραψαν μία συμφωνία για την προστασία της πνευματικής περιουσίας έναντι cyber χτυπημάτων. Στο ίδιο πλαίσιο ήταν και μία ακόμα συμφωνία που υπεγράφη λίγα αργότερα από μία ομάδα που περιελάμβανε 20 κράτη.

 

 

 

Πόσα δαπανούν οι Ολλανδοί για την ασφάλιση της υγεία τους

0

της Ελενας Ερμείδου

4,2% επί του ετησίου προϋπολογισμού τους δαπανούν τα νοικοκυριά στην Ολλανδία, το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat για το 2015. Το ποσοστό, ωστόσο των δαπανών είναι ελάχιστα χαμηλότερο του 2014 το οποίο είχε διαμορφωθεί στο 4.5%.

Ο μέσος όρος ετησίων δαπανών των νοικοκυριών στην ΕΕ κυμάνθηκε στο 2,5%. Παρά δε, την αύξηση που σημειώθηκε στο κόστος των καλύψεων υγείας, οι δαπάνες ήταν χαμηλότερες του 1995, που είχαν κλείσει στο 5%.

Η Ενωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ολλανδίας Verbond voor Vezekeraars δημοσίευσε μία άλλη λίστα η οποία κατατάσσει την Ολλανδία στην 8η θέση ανάμεσα στα κράτη της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Οι δαπάνες των νοικοκυριών στην Ελβετία και στην Νορβηγία βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της λίστας.

Σύγκριση στην ανά κεφαλήν δαπάνη δεν μπορεί να γίνει, είναι «αφερέγγυα» καθώς σε πολλές χώρες το κόστος της υγείας πληρώνεται μέσω επιβολής φόρων, δήλωσε ο εκπρόσωπος του τύπου της  Verbond voor Vezekeraars

ΠΣΣΑΣ -GAMA Hellas: Εκπαιδευτικό συνέδριο «Facing the challenge»

0

Ο ΠΣΣΑΣ σε συνεργασία με την GAMA Hellas διοργανώνει εκπαιδευτικό συνέδριο στις 17 & 18/2/2017, στο Αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη με τίτλο «Facing the challenge», με επίκεντρο τις νέες τάσεις και προκλήσεις στην Ασφαλιστική αγορά.

Βασικοί εισηγητές του συνεδρίου θα είναι :
ο κ. Kelly G. Kidwell, CFP, ChFC, CLU, LUTCF, President and CEO, της PACIFIC ADVISORS, η παρουσίασή του έχει θέμα «Building an Ecosystem for Breaking Into the Business Markets» και ο κ. Ed. Deutschlander, CEO της ΝΟRTH STAR RESOURCE GROUP, με θέμα «Next Generation Recruiting : Attracting Tomorrow’s Performers».

Επίσης θα παραστεί και θα έχει σύντομη ομιλία η κα. Bonnie Godsman, CEO της GAMA INTERNATIONAL, με θέμα «The future of GAMA».

Για πρώτη φορά θα πραγματοποιηθεί δεύτερη μέρα συνεδρίου με διαδραστικό εργαστήρι έχοντας θέμα «Recruiting University», από τον κ. Ed. Deutschlander. Κατά τη διάρκειά του θα παραδοθεί στους συμμετέχοντες πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό.

Το συνέδριο υποστηρίζεται από το GAMA International’s LAMP και πιστεύουμε ότι παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ασφαλιστική αγορά λόγω των διακεκριμένων εισηγητών και των εξειδικευμένων θεμάτων που θα αναπτυχθούν.

Κατά τη διάρκειά του θα παρουσιαστούν τα οφέλη της συμμετοχής στην GAMA Hellas και θα δοθεί η δυνατότητα αναλυτικής ενημέρωσης των μελών της, με θέμα «Ένα ταξίδι … μαζί μας!».

Στο χώρο του συνεδρίου, σε ειδικό γραφείο θα παρέχεται η δυνατότητα ενημέρωσης για τον τρόπο εγγραφής στην GAMA HELLAS.

Το συνέδριο πραγματοποιείται με την πολύτιμη στήριξη Ασφαλιστικών Εταιριών – Χορηγών.
PLATINUM SPONSORS είναι οι εταιρίες INTERAMERICAN, NN Hellas και Εθνική Ασφαλιστική, αποτελώντας βασικό πυλώνα στήριξης της Ημερίδας.
Το συνέδριό μας στηρίζουν επίσης οι εταιρίες Eurolife ERB Ασφαλιστική και Eurolife Ltd ως GOLD SPONSORS.
Τέλος SILVER SPONSORS είναι οι εταιρίες, AIG, CNP ΖΩΗΣ-CYPRIALIFE, Groupama Ασφαλιστική, MetLife, Prime Insurance, Universal Life και ΑΤΕ Ασφαλιστική.

Για τη δήλωση συμμετοχής και για το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου, παρακαλούμε ακολουθείστε τον σύνδεσμο : ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ.

INTERAMERICAN: Εξειδικευμένη εκπαίδευση για τις αγροτικές ασφαλίσεις

0

Διήμερο εξειδικευμένο σεμινάριο για «Ανάλυση Κινδύνων και Εκτιμήσεις Ζημιών σε Αγροτικές Ασφαλίσεις» παρακολούθησαν, πρόσφατα, επιλεγμένα στελέχη της ΜΕΝΤΩΡ Πραγματογνώμονες-Εκτιμητές-Μηχανικοί Α.Ε. Διοικητικά στελέχη της ACHMEA, του καινοτόμου ολλανδικού συνεταιριστικού ασφαλιστικού ομίλου στον οποίο ανήκει η INTERAMERICAN, με περισσότερα από 200 χρόνια παράδοσης στις αγροτικές ασφαλίσεις, μετέφεραν την εμπειρία τους συνοδευμένη από πλήθος μελετών περιπτώσεων σε θέματα ανάληψης αγροτικών κινδύνων και εκτιμήσεων ζημιών, τόσο σε υπαίθριες καλλιέργειες όσο και σε θερμοκήπια.

Η εν λόγω εκπαίδευση των πραγματογνωμόνων, που διοργάνωσε η INTERAMERICAN, έριξε φως σε έναν τομέα σχετικά ακόμα άγνωστο για την ελληνική ασφαλιστική αγορά και ειδικότερα, όσον αφορά στον τρόπο εκτίμησης ζημιάς σε χωράφι ή θερμοκήπιο. Επιπλέον, συνέβαλε στην κατανόηση των σύνθετων προβλημάτων που καλούνται σχεδόν όλοι οι εμπλεκόμενοι στον αγροτικό τομέα να αντιμετωπίσουν, ενώ ταυτόχρονα έδωσε κατευθύνσεις σχετικές με τη διαδικασία πρόληψης και αντιμετώπισης των προβλημάτων αυτών.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιλάμβανε και ολοήμερες επισκέψεις σε φάρμα και στις αγροτοκαλλιέργειες στον Ελαιώνα Βοιωτίας, καθώς επίσης και στις εγκαταστάσεις της ΑΓΡΕΚ Α.Ε. στην Δροσιά Χαλκίδας, εταιρείας με πολυετή εμπειρία σε κατασκευές συγχρόνων θερμοκηπίων, κτηνοτροφικών υποδομών κ.λπ.

Η INTERAMERICAN έχει αναπτύξει τη δραστηριοποίησή της στην ασφαλιστική προσέγγιση του πρωτογενούς τομέα, έχοντας δημιουργήσει δύο ομάδες συνεργατών: η πρώτη, από εξειδικευμένους στις αγροτικές ασφαλίσεις και η δεύτερη, από 100 συνεργάτες που εγγράφονται γεωγραφικά σε γεωργικές περιοχές. Παράλληλα, έχει αναπτυχθεί ένα ευρύ πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Αθήνα και στην Περιφέρεια, «δια ζώσης» και webinar, ενώ έχει αναπτύξει και workshops με συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων στελεχών και με την υποστήριξη της ACHMEA, με θεματικό αντικείμενο τη βελτίωση των διαδικασιών, των πρόοδο της εκπαίδευσης, τη χάραξη στρατηγικής, την παρακολούθηση του ανταγωνισμού, την εξέλιξη των προϊόντων, την ψηφιοποίηση των εργασιών, την ανάπτυξη πελατολογίου και νέων συνεργασιών και την αξιολόγηση των εργασιών. Επίσης, έχει επιτευχθεί συμφωνία της εταιρείας με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών για εξειδικευμένη εκπαίδευση στις δύο ομάδες των συνεργατών.

Ydrogios App: Υπολογισμός Ασφαλίστρων, Βοήθεια και Υπηρεσίες… με ένα tap!

0

Η εφαρμογή της Υδρογείου Ασφαλιστικής για κινητά τηλέφωνα «Ydrogios App», το μοναδικό app για τον υπολογισμό των ασφαλίστρων του οχήματος, απέκτησε νέα εμφάνιση και εμπλουτίσθηκε με νέες λειτουργίες. Στη νέα της έκδοση η εφαρμογή παρέχει στον χρήστη μία σειρά από χρήσιμα εργαλεία καθώς και αναβαθμισμένη ενημέρωση και εξυπηρέτηση, όπου και αν αυτός βρίσκεται, 24 ώρες το 24ωρο! Ανάμεσά τους:
Γρήγορος Υπολογισμός Ασφαλίστρων Οχήματος και Εύρεση Συνεργάτη – Ο χρήστης συμπληρώνει τα στοιχεία του, επιλέγει ένα από τα διαθέσιμα ασφαλιστικά προγράμματα της Υδρογείου (για Επιβατικά ΙΧ – Μοτοσικλέτες – Φορτηγά ΙΧ και Αγροτικά ΙΧ), βλέπει τις αντίστοιχες καλύψεις, προσθέτει προαιρετικές, εφόσον το επιθυμεί, και ενημερώνεται για το κόστος της ασφάλισής του. Στη συνέχεια εντοπίζει, μέσω λίστας και χάρτη, τους κοντινότερους σε αυτόν συνεργάτες της Υδρογείου, για την άμεση εξυπηρέτησή του.
Οι εφαρμογή παρέχει επιπλέον δυνατότητες για τους πελάτες της Υδρογείου:
Άμεση Κλήση Βοήθειας – Φροντίδας Ατυχήματος ή Οδικής Βοήθειας – στον τόπο ατυχήματος ή βλάβης, μέσα από την καινοτόμο υπηρεσία αυτοματοποιημένης κλήσης με σύστημα εντοπισμού GPS της τοποθεσίας του χρήστη.
Άμεση Πληρωμή Ασφαλίστρων, με απλά βήματα, για οποιοδήποτε ασφαλιστήριο στην Υδρόγειο, μέσω της πρωτοποριακής υπηρεσίας Mobile Pay. Η πληρωμή γίνεται με πιστωτική, χρεωστική ή και προπληρωμένη κάρτα, και υπάρχει η δυνατότητα επιλογής άτοκων δόσεων.
Εύρεση Συνεργαζόμενων Συνεργείων ανά νομό και τύπο/μάρκα οχήματος, για επισκευή οχήματος του πελάτη, μετά από ατύχημα, χωρίς κόστος, μέσω της υπηρεσίας «Φροντίδα Επισκευής Οχήματος».
Συμβουλές και οδηγίες σε περίπτωση ατυχήματος.

Η εφαρμογή «Ydrogios App» προσφέρει τέλος τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τα Υποκαταστήματα και τις αρμόδιες υπηρεσίες της Υδρογείου σε όλη την Ελλάδα καθώς και λήψη ενημερώσεων για νέα προϊόντα, προσφορές και υπηρεσίες της εταιρείας.
Η εφαρμογή «Ydrogios App» διατίθεται εντελώς δωρεάν για Android και iOS. Κατεβάστε την τώρα από το www.ydrogios.gr ή τα ηλεκτρονικά καταστήματα της Google – play.google.com και Apple – itunes κάνοντας αναζήτηση με τη λέξη Ydrogios.

Ευρωπαϊκή Πίστη: Αύξηση παραγωγής και κέρδη για το 2016

0

Παλινωδίες με τους οργανισμούς των νοσοκομείων

0

Τι είχες Γιάννη μου… Και η σημερινή κυβέρνηση κάνει τα ίδια λάθη με όλες τις προηγούμενες, που δεν τόλμησαν στην αναμόρφωση των οργανισμών των νοσοκομείων. Αντί να τους φτιάξει με βάση τις σύγχρονες προδιαγραφές και τις πραγματικές ανάγκες, τους «διαμορφώνει» ώστε να είναι… βολικοί!

Η πρόταση της κυβέρνησης με το σχετικό σχέδιο νόμου για την αναμόρφωση της οργάνωσης των νοσοκομείων του ΕΣΥ δημοσιοποιήθηκε στις 2 Φεβρουαρίου ως απόφαση του ΚΕΣΥΠΕ (Κεντρικού Συμβουλίου Υγειονομικών Περιφερειών). Και υποτίθεται ότι τέθηκε σε διαβούλευση. Γιατί λέω υποτίθεται θα δείτε παρακάτω…

Πληροφορίες για την απόφαση μπορείτε να δείτε εδώ: http://www.moh.gov.gr/articles/health/domes-kai-draseis-gia-thn-ygeia/4439-pronomothetikh-diaboyleysh-panw-sthn-protash-toy-ypoyrgeioy-ygeias-kai-toy-ypoyrgeioy-paideias-gia-to-neo-plaisio-organwshs-twn-nosokomeiwn-toy-esy-kai-twn-panepisthmiakwn-nosokomeiwn

Χθες, λοιπόν, το υπουργείο Υγείας εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία κάνει γνωστό ότι τροποποιείται η πρόταση για τα ανώτερα όρια των συντελεστών υπολογισμού των οργανικών θέσεων υπηρεσιών. Ειδικότερα, οι νέοι συντελεστές θα είναι ως εξής:

  • Υπηρεσία επιστημόνων, τεχνολόγων και επαγγελματιών υγείας : 0,25-0,35
  • Διοικητική – οικονομική υπηρεσία : 0,20 – 0,35
  • Τεχνική υπηρεσία : 0,08 -0,20

Όπως παραδέχεται το ίδιο το υπουργείο Υγείας, «Παίρνοντας υπόψη παρατηρήσεις που υποβλήθηκαν μετά την ανάρτηση προς διαβούλευση της απόφασης του ΚΕΣΥΠΕ για την αναμόρφωση του πλαισίου οργανισμών των νοσοκομείων, τροποποιούμε την πρόταση για τα ανώτερα όρια των συντελεστών υπολογισμού των οργανικών θέσεων  υπηρεσιών… η τροποποίηση αυτή προτείνεται προκειμένου να  αποφευχθεί τυχόν κατάργηση οργανικών θέσεων προσωπικού που ήδη υπηρετεί , σε περιπτώσεις που ο αριθμός τους (των οργανικών αυτών θέσεων) υπερβαίνει τις υπολογιζόμενες με τους αρχικά προτεινόμενους συντελεστές».

Ατολμία

Τι σημαίνουν όλα αυτά με απλά λόγια; Η πρόταση που είχε τεθεί προς διαβούλευση προέβλεπε κάποιους συντελεστές με βάση τους οποίους καθορίζονται οι οργανικές θέσεις ανά κλάδο ή υπηρεσίες. Φαίνεται λοιπόν ότι αν πράγματι εφαρμοζόταν η απόφαση σε ορισμένα νοσοκομεία θα είχαμε το φαινόμενο οι υπηρετούντες σε θέσεις τεχνολόγων, διοικητικών και τεχνικών να είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις!

Αντί λοιπόν η κυβέρνηση να προχωρήσει με τόλμη στην υλοποίηση των αποφάσεων προφανώς κάνει πίσω μετά τις αντιδράσεις των συνδικαλιστών. Και όμως θα μπορούσε να αναμορφώσει τους οργανισμούς, προβλέποντας μειωμένο αριθμό οργανικών θέσεων – αν αυτό κρίνεται πράγματι αναγκαίο – χωρίς να θιγούν οι ήδη υπηρετούντες. Απλώς θα μπορούσε να μετατρέψει τις υπεράριθμες θέσεις σε προσωποπαγείς και μετά την αποχώρηση των εργαζομένων θα αποκαθίστατο η τάξη…

Όμως, είναι προφανής η αδυναμία της κυβέρνησης να λάβει τέτοιου είδους αποφάσεις, που θίγουν κατεστημένα συμφέροντα. Και πώς θα μπορούσε άλλωστε να γίνει διαφορετικά, όταν η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας αποτελείται από τρεις πρώην συνδικαλιστές; Είναι φύσει αδύνατον…

Ποια διαβούλευση;

Και έρχομαι σε αυτό που έλεγα αρχικά, γιατί δηλαδή έκανα λόγο για υποτιθέμενη διαβούλευση. Διότι στην επίσημη ιστοσελίδα της κυβέρνησης (http://www.opengov.gr/home/category/consultations) που αφορά τα σχέδια νόμου και τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης προς διαβούλευση, το θέμα αυτό δεν έχει τεθεί!

Εφόσον λοιπόν δεν έχει τεθεί επισήμως προς διαβούλευση δεν έχουμε δει αν έχουν κατατεθεί προτάσεις, ενστάσεις και διαφωνίες και από ποιους… Έτσι, εύλογα τίθεται το ερώτημα: Πώς προέκυψαν οι «παρατηρήσεις» που επικαλείται το υπουργείο Υγείας ότι υποβλήθηκαν;

Μήπως – λέω εγώ τώρα – πρόκειται για «παρατηρήσεις» από συνδικαλιστές; Μέχρι στιγμής, από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω τέτοιου είδους αντιδράσεις έχουν εκφραστεί κυρίως από συνδικαλιστές της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς…

Η ουσία

Η ουσία είναι μία: Χρόνια τώρα όλοι παραδέχονται ότι οι υφιστάμενοι οργανισμοί των νοσοκομείων είναι επιτακτική ανάγκη να ανανεωθούν, ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες, όπως αυτές καθορίζονται από την εξέλιξη των νέων τεχνολογιών, αλλά και του νοσολογικού προφίλ των Ελλήνων.

Υπάρχουν, δε και έρευνες που έχουν γίνει στο παρελθόν που έχουν δείξει ότι πολλά νοσοκομεία δεν διαχειρίζονται αποδοτικά τους πόρους (ανθρώπινους και οικονομικούς). Δηλαδή με βάση τα χρήματα που απορροφούν και τους εργαζόμενους που διαθέτουν, προσφέρουν ελάχιστα.

Βέβαια, αυτά τα θέματα κάνουν «τζιζ» όχι μόνο για το ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και τα υπόλοιπα κόμματα. Συνέχεια λέμε ότι υπάρχουν ελλείψεις προσωπικού, χωρίς να έχουμε διασφαλίσει αν έχουμε φροντίσει το ήδη υπάρχον προσωπικό λειτουργεί αποδοτικά…

Κλείνοντας θα επικαλεστώ τον ίδιο τον υπουργό Υγείας Ανδρέα Ξανθό. Πριν από λίγες ημέρες σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Αγορά» είπε ότι το ΕΣΥ «δεν σχεδιάστηκε με ορθολογικά κριτήρια, πληθυσμιακά, επιδημιολογικά και νοσολογικά δεδομένα, αλλά υπήρξαν υποδομές, εξοπλισμοί, παρεμβάσεις, στελέχωση που κάλυπτε πελατειακού τύπου λειτουργίες, τοπικιστικές ανάγκες, παραγοντισμούς, ψηφοθηρικές διαμεσολαβήσεις».

Στα λόγια μου έρχεσαι Υπουργέ… Εσύ τι διαφορετικό κάνεις;

Τι έχει καταφέρει η Hellas Direct μέσα από την Περιφέρεια Αττικής

0

Με αφορμή ένα φανάρι κάτω από τα γραφεία της Hellas Direct, το οποίο δεν έδινε αρκετό χρόνο, ώστε να μπορέσουν οι πολίτες να διασχίσουν μία μεγάλη διασταύρωση, πριν 10 μήνες, ξεκίνησε μία προσπάθεια να γίνουν οι δρόμοι πιο ασφαλείς.

Κατόπιν επικοινωνίας με τις αρμόδιες αρχές εστάλησαν όλα τα σημεία που είχαν συγκεντρωθεί και έγιναν διορθώσεις σε κάποια σημεία, είτε αυξάνοντας το χρόνο πράσινου στα φανάρια είτε με την τοποθέτηση πινακίδων, ακόμη και με ριζικές τροποποιήσεις.

Μπορείτε να δείτε τα σημεία εδώ.

Σε συνεχή επικοινωνία με την Περιφέρεια Αττικής γίνεται προσπάθεια να καταγραφούν και να επιδιορθωθούν όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία.

Όποιος επιθυμεί μπορεί να στείλει και άλλους δρόμους και διαβάσεις που έχουν πρόβλημα στο support@hellasdirect.gr.

Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία επισημαίνει:
«Πέρασαν 10 μήνες από τότε που ξεκινήσαμε να προσπαθούμε να κάνουμε τους δρόμους ασφαλέστερους.

Τι έχουμε καταφέρει;

Σημεία που διορθώθηκαν ή πρόκειται να διορθωθούν:

– Στον κόμβο της λεωφόρου Σπατών/ Λούτσας – Οδός για Πικέρμι, έχουν καταστραφεί οι ανιχνευτές από εργασίες τρίτων και θα αποκατασταθούν σύντομα.
– Το φανάρι επί της Λ. Ακαδημίας, στο ύψος της οδού Μασσαλίας. Θα αυξηθεί ο χρόνος για τους πεζούς. Η τροποποίηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί το Μάιο 2017.
– Στον κόμβο Θερμοπυλών και Πειραιώς στην Αθήνα. Θα τοποθετηθεί φανάρι με βέλη κατεύθυνσης (ευθεία και δεξιά) ώστε να μη στρίβουν αυτοκίνητα τη στιγμή που πεζοί διασχίζουν την Πειραιώς. Η εργασία αναμένεται να πραγματοποιηθεί το καλοκαίρι 2017.
– Στον κόμβο Μιχαλακοπούλου και Φειδιππίδου, θα αυξηθεί ο χρόνος του φαναριού ώστε να έχουν περισσότερο χρόνο οι πεζοί, θα τοποθετηθούν και βέλη κατεύθυνσης ώστε να μη στρίβουν οχήματα όταν διασχίζουν το δρόμο οι πεζοί. Επιπλέον, οι πεζοί θα μπορούν πλέον να διασχίσουν και τα δύο ρεύματα χωρίς να πρέπει να περιμένουν σε νησίδα. Οι εργασίες στον κόμβο θα πραγματοποιηθούν το καλοκαίρι 2017.
– Στη Ν. Εγνατία – Γ΄ Σεπτεμβρίου, ο Δήμος Θεσσαλονίκης σχεδιάζει τη διαμόρφωση της διαχωριστικής νησίδας επί της Ν. Εγνατίας και προς την πλευρά του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Σε αυτήν την περίπτωση θα συμπληρωθεί η εγκατάσταση φωτεινής σηματοδότησης και με τις αντίστοιχες διαβάσεις πεζών.
– Σχετικά με τον κόμβο Τραλλέων – Παπαφλέσσα, η περιφέρεια Αττικής ενημέρωσε το Δήμο Γαλατσίου και περιμένουμε απάντηση.
– Στον κόμβο Λ. Φυλής και Ιφιγενείας, διαπιστώθηκε η ύπαρξη βλάβης στο μπουτόν του ενός φαναριού και αποκαταστάθηκε.
– Στον κόμβο της Λ. Ποσειδώνος και Αλίμου αυξήθηκε ο χρόνος πράσινου των πεζών ώστε να αυξηθούν τα επίπεδα ασφαλείας των πεζών.
– Στον κόμβο της Λ. Ποσειδώνος και Έλλης, τοποθετήθηκαν χρονομετρητές αντίστροφης μέτρησης της διάρκειας ενδείξεων των πεζών και αυξήθηκε ο χρόνος πράσινου του φαναριού των πεζών.
– Στον κόμβο της Λ. Μεσογείων και Τζαβέλλα αυξήθηκε ο χρόνος πράσινου των πεζών και τοποθετήθηκαν χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης της διάρκειας των ενδείξεων των πεζών.
– Στον κόμβο Χρυσοστόμου Σμύρνης και Αγίας Σοφίας αποκαταστάθηκε η βλάβη στα φανάρια.
– Σον κόμβο Εφέσου και Πλαστήρα θα γίνει ριζική τροποποίηση λόγω παλαιότητας.
– Στον κόμβο Λ. Μεσογείων στην είσοδο της ΕΡΤ αυξήθηκε ο χρόνος πράσινου των πεζών, αυξήθηκε ο ενδιάμεσος χρόνος ασφαλείας και θα τοποθετηθούν χρονομετρητές αντίστροφης μέτρησης της διάρκειας των ενδείξεων των πεζών.
– Για τον κόμβο Αμαρυσίας Αρτέμιδος και Φαιάκων ενημερώθηκε ο Δήμος Αμαρουσίου για να το εξετάσει.
– Σχετικά με την είσοδο Δημόκριτου στην Αγία Παρασκευή, ενημερώθηκε ο Δήμος αφού χρειάζεται εκ νέου εγκατάσταση φωτεινής σηματοδότησης.
– Αναφορικά με τη διάβαση στην οδό Περρίκου στο Πολύγονο, ενημερώθηκε ο Δήμος Αθηναίων και περιμένουμε απάντηση.

Σημεία που δε θα αλλάξουν:
– Ο κόμβος της Λ. Αλεξάνδρας και Λ. Κηφισίας. Βάσει των μελετών που έχουν πραγματοποιηθεί, ο χρόνος για τους πεζούς είναι επαρκής για την ασφαλή διέλευσή τους.
– Το φανάρι πεζών στη Λ. Αμαλίας στο ύψος της Διονυσίου Αεροπαγίτου, ο χρόνος για τους πεζούς είναι επαρκής.
– Ο κόμβος Λ. Κανελλοπούλου (Κατεχάκη) στο ύψος του Στρατιωτικού Νοσοκομείου. Δεν μπορεί να αλλάξει ο χρόνος διέλευσης ώστε οι πεζοί να μπορούν να διασχίσουν όλο το μήκος της λεωφόρου. Κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε έντονη διαταραχή στη συνολική κίνηση των οχημάτων και κυκλοφοριακή συμφόρηση.
– Το φανάρι στη Λ. Βασιλίσσης Σοφίας στο ύψος της οδού Ξενίας. Η αλλαγή που προτείναμε (να μπορεί ένας πεζός να διασχίσει όλη τη Β. Σοφίας) θα δημιουργούσε κυκλοφοριακά προβλήματα.
– Το φανάρι της 3ης Σεπτεμβρίου στην Πλατεία Ομονοίας. Το φανάρι για τους πεζούς διαρκεί 10 δευτερόλεπτα και βάσει εγκεκριμένων μελετών, παρέχει αρκετό χρόνο ώστε να μπορέσουν οι πεζοί να περάσουν με ασφάλεια.
– Οι οδοί Εγνατία και Τσιμισκή διαθέτουν τουλάχιστον 9 δευτερόλεπτα χρόνο στους πεζούς να τις διασχίσουν. Το συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο είναι επαρκές σύμφωνα με μελέτες.
– Στην οδό Αγίου Δημητρίου και Ηφαιστίωνος, δεν έχει αναφερθεί κάποιο πρόβλημα.
– Η διάβαση στην οδό Αγίου Διονυσίου και Θεσσαλίας λειτουργεί σωστά και με τα χρονικά περιθώρια που έχουν οριστεί από μελέτες έπειτα από έρευνα που έγινε.
– Κόμβος Αργυρουπόλεως 28 και Επτανήσου. Οι πεζοί μπορούν να διασχίσουν κάθετα την οδό Αργυρουπόλεως από τη διάβαση που υπάρχει στο νούμερο 32.
– Κόμβος Λ. Βασ. Σοφίας και Ξενίας, τα φανάρια είναι ρυθμισμένα σε συντονισμό με τις αντίστοιχες ενδείξεις των σηματοδοτών στους γειτονικούς κόμβους. Οποιαδήποτε αλλαγή, ώστε οι πεζοί να μη χρειάζεται να σταματάνε στη νησίδα, θα δημιουργούσε έντονη διαταραχή στην κίνηση των οχημάτων και κατ επέκταση κυκλοφοριακή συμφόρηση.
– Στο κόμβο 3ης Σεπτεμβρίου και Πλατείας Ομονοίας σύμφωνα με τις μελέτες ο χρόνος για τους πεζούς είναι επαρκής.»

Diastasys:Η λύση που δίνει ασφάλεια επένδυσης σε ασφαλιστικές & μεσιτικές

0

Τα ετερογενή συστήματα τεχνολογίας επικοινωνούν ετεροχρονισμένα μεταξύ τους, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να μην μπορούν να διαθέσουν άμεσα και αξιόπιστα τη ζητούμενη πληροφόρηση διευκρινίζει ο διευθυντής Πωλήσεων & Marketing της Diastasys, Βασίλης Δαλμυράς, παρατηρώντας ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο δεν δίνεται η δυνατότητα στην εταιρεία να συστήσει με ευκολία νέα ασφαλιστικά προϊόντα ή καμπάνιες. Αντιθέτως, η ενοποίηση των εφαρμογών προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης ανταπόκρισης στις αυξημένες απαιτήσεις της αγοράς.

Συνέντευξη στην Έλενα Ερμείδου

Πείτε μας, με δυο λόγια, για τις τεχνολογικές εξελίξεις και για το πώς αυτές επηρεάζουν τον ασφαλιστικό κλάδο.

Η συνήθης πρακτική των ασφαλιστικών εταιρειών –σε τεχνολογικό υπόβαθρο– είναι η υιοθέτηση διαφορετικών και ετερογενών συστημάτων (underwriting, claims management, back office, web portal), τα οποία επικοινωνούν ετεροχρονισμένα μεταξύ τους με «γέφυρες» (interfaces). Αυτό έχει ως συνέπεια οι επιχειρήσεις να μη διαθέτουν την αμεσότητα και την απαραίτητη αξιοπιστία στη ζητούμενη πληροφόρηση.

Έτσι, δεν δίνεται η δυνατότητα στην εταιρεία να συστήσει με σχετική ευκολία νέα ασφαλιστικά προϊόντα ή καμπάνιες (διότι τα επιμέρους υποσυστήματα απαιτούν ανάπτυξη και παραμετροποίηση), καθώς και βελτιώσεις ή αλλαγές (οι οποίες συνήθως απαιτούν σημαντικό χρόνο, ενώ όταν είναι πλέον έτοιμες, η επιχειρηματική ευκαιρία έχει παρέλθει).

Η εξέλιξη λοιπόν σε σχέση με τα παραπάνω, έρχεται να καλύψει –με τεχνολογίες αιχμής– τις έως τώρα εγγενείς «αδυναμίες» των εταιρειών, ενοποιώντας όλες τις εφαρμογές σε μία, προσφέροντας έτσι τη δυνατότητα άμεσης πληροφόρησης και ανταπόκρισης στις αυξημένες απαιτήσεις της αγοράς (νέα προϊόντα, νέες προτάσεις ασφάλισης, αλλαγές στρατηγικής κ.λπ.).

Παρέχετε λύσεις και για τις ασφαλιστικές και για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση; Τι πακέτα είναι αυτά και σε ποιους τομείς αφορούν;

Η εταιρεία μας, ως Microsoft GOLD ERP Partner, έχει αναπτύξει το ολοκληρωμένο και πιστοποιημένο από τη Microsoft πληροφοριακό σύστημα Navins for Microsoft Dynamics NAV. Το Navins είναι ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα (ERP σύστημα), το οποίο έχει σχεδιαστεί για την πλήρη κάλυψη όλων των διαδικασιών και των κρίσιμων λειτουργιών των ασφαλιστικών επιχειρήσεων. Αποτελεί ένα πολυεταιρικό, πολυνομισματικό και πολυγλωσσικό σύστημα, το οποίο βασίζεται στο διεθνές σύστημα της Microsoft, το Dynamics NAV. Σε ένα και μόνο σύστημα (προϊόν) εμπερικλείονται όλα τα απαραίτητα και κρίσιμα υποσυστήματα, ώστε η λύση να προσδίδει τόσο στις ασφαλιστικές εταιρείες όσο και στους διαμεσολαβητές την απόλυτη ανταγωνιστικότητα και ορθή διαχείριση όλων των επιχειρησιακών διαδικασιών. Αξιοσημείωτο είναι ότι το Navins εξυπηρετεί χρήστες στο γραφείο, στο web, καθώς και σε tabletssmartphones μέσα στο ίδιο περιβάλλον εργασίας.

Πείτε μας ένα παράδειγμα σε ό,τι αφορά τη διαχείριση έκδοση συμβολαίου ή αναγγελίας ζημιών.

Πρακτικά, με την έκδοση οποιουδήποτε συμβολαίου, για όλους τους κλάδους: το σύνολο της πληροφορίας έχει διατρέξει το σύστημα και έχει ενημερώσει όλα τα σχετικά υποσυστήματα δίχως παρεμβάσεις ή άλλες επιπρόσθετες ενέργειες. Π.χ. αυτόματη ενημέρωση γενικής λογιστικής, λογαριασμών εισπρακτέων/πληρωτέων, αυτόματη ενημέρωση αντασφαλειών, αυτόματη ενημέρωση προμηθειών κ.λπ., χωρίς την αναγκαιότητα πολύπλοκων υπολογισμών ή ανθρώπινης διαμεσολάβησης. Το ίδιο ισχύει και τον κλάδο ζημιών, όχι απλά στο επίπεδο αναγγελίας, αλλά και σε όλο τον κύκλο «ζωής» μιας ζημιάς. Δηλαδή, αναγγελία-ανάθεση-αξιολόγηση-διαχείριση αποθεμάτων-πληρωμή. Εδώ, εμπερικλείονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες και τα έγγραφα που απαιτούνται ώστε τα τμήματα ζημιών να επικεντρώνονται απόλυτα σε αυτό που υποδηλώνει ο ρόλος τους.

Ποια είναι τα οφέλη αλλά και το κόστος αυτών των επενδύσεων;

Το Navins δημιουργήθηκε με στόχο να καλύψει τις –κατά τεκμήριο– εγγενείς τεχνολογικές «αδυναμίες» των εταιρειών του ασφαλιστικού χώρου, ενοποιώντας όλες τις εφαρμογές σε μία, προσφέροντας παράλληλα τη δυνατότητα άμεσης πληροφόρησης και ανταπόκρισης στις αυξημένες απαιτήσεις της αγοράς (νέα προϊόντα, νέες προτάσεις ασφάλισης, αλλαγές στρατηγικής κ.λπ.). Αυτό λοιπόν, ανάμεσα σε αρκετά άλλα, είναι το κύριο όφελος μιας τέτοιας επένδυσης. Παράλληλα, όταν μια εταιρεία αποκτά τη δυνατότητα εισαγωγής νέων προϊόντων, κανόνων της αγοράς και της νομοθεσίας, ανταλλαγής δεδομένων με τις αρχές και τους συνεργάτες της, χωρίς την ανάγκη ανάπτυξης διαδικασιών μέσω επιπρόσθετου προγραμματισμού με κώδικα, τότε αντιλαμβάνεστε ότι το οποιοδήποτε κόστος επένδυσης –το οποίο παρεμπιπτόντως δεν αποτιμάται σε ορισμένες γραμμές μιας συνέντευξης– γίνεται ουσιαστικά όφελος για την επιχείρηση. Το Navins έχει ουσιαστικά αναπτυχθεί για να προσφέρει «ελευθερία» εσωτερικής μετακίνησης του προσωπικού μιας επιχείρησης σε αμιγώς παραγωγικές διαδικασίες, σε αντίθεση με συστήματα των οποίων τη λειτουργία οι εταιρείες καλούνται μόνιμα να εξυπηρετούν και να χρηματοδοτούν. Αθροιστικά, λοιπόν, το κόστος της επένδυσης αποσβένεται πολύ γρήγορα.

Παρέχετε και συμβουλευτικές υπηρεσίες ώστε να καθορίσει τις ανάγκες του ο ασφαλιστής ή η ασφαλιστική πριν την αγορά των συστημάτων αυτών;

Η εταιρεία μας, ως Microsoft Partner, διαθέτει πιστοποιημένους συμβούλους για τα συστήματα που προσφέρει και υλοποιεί σε κάθετες αγορές, έτσι ώστε πριν οποιαδήποτε προμήθεια συστήματος ή/και εγκατάστασης να προηγείται η ενδελεχής διάγνωση αναγκών του πελάτη. Ως εταιρεία, έχουμε πέρα και πάνω από τις θεσμικές υποχρεώσεις μας προς τη Microsoft, την εις βάθος γνώση που απαιτεί ο ασφαλιστικός χώρος, ώστε η ενδεχόμενη εγκατάσταση του συστήματός μας να δίνει στον πελάτη επιπλέον της εγκατάστασης μιας νέας λύσης, και το απαραίτητο business knowhow και βέλτιστες πρακτικές για τον συγκεκριμένο κλάδο. Ο συγκεκριμένος κλάδος έχει πλείστες όσες ιδιαιτερότητες, τις οποίες εμείς, με την εισαγωγή ενός διεθνούς συστήματος, κληθήκαμε να απλοποιήσουμε κατά το δυνατόν. Πιστεύουμε –όπως και οι πελάτες μας που ήδη λειτουργούν επιτυχώς με το σύστημά μας– ότι έχουμε απαντήσει σε αυτήν την πρόκληση.

Έχετε κάτι να προσθέσετε;

Εμείς, έχοντας ακολουθήσει τις τάσεις της τεχνολογίας για εύκολη και αξιόπιστη ολοκλήρωση διαδικασιών ενός πολύπλοκου και δυναμικού κλάδου –του ασφαλιστικού– δημιουργήσαμε μια διεθνώς πιστοποιημένη λύση της Microsoft, η οποία προσφέρει ασφάλεια επένδυσης για τις ασφαλιστικές και μεσιτικές εταιρείες, αντίστοιχα.

Οι πελάτες μας που αποφάσισαν να επενδύσουν στο Navins επικεντρώνονται αποκλειστικά στις κρίσιμες και σημαντικές διαδικασίες οι οποίες αφορούν στην ανταγωνιστικότητα και στις δράσεις ανάπτυξής τους.

Ευρωπαϊκή Πίστη – Συνάντηση με ΣΕΜΑ για τον εορτασμό των 40 ετών

0

Η Ευρωπαϊκή Πίστη σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων, πραγματοποίησε στις 8 Φεβρουαρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, Ημερίδα για τα Μέλη του ΣΕΜΑ. Η συνάντηση, η οποία σηματοδοτεί την έναρξη των εκδηλώσεων για τον εορτασμό των 40 ετών δημιουργίας, ανάπτυξης και κοινωνικής προσφοράς της Εταιρίας, είχε ως στόχο να παρουσιαστούν τα οικονομικά μεγέθη της Εταιρίας και οι προοπτικές ανάπτυξής της, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας των Μεσιτών Ασφαλίσεων με την Ευρωπαϊκή Πίστη.

Ο κ. Γιώργος Καραβίας, Πρόεδρος του ΣΕΜΑ, στον σύντομο χαιρετισμό του, απευθυνόμενος στους Μεσίτες – Μέλη του ΣΕΜΑ, υπογράμμισε την ισχυρή κεφαλαιακή επάρκεια, αξιοπιστία και φερεγγυότητα της Εταιρίας, την πλήρη και έγκαιρη συμμόρφωσή της με το νέο κανονιστικό πλαίσιο (Solvency II), την ασφάλεια που προσφέρει η συνεργασία της με Αντασφαλιστικές Εταιρίες υψηλής πιστοληπτικής διαβάθμισης (minimum Α-) και τέλος την πάγια θέση της Εταιρίας υπέρ των Δικτύων Διανομής.

Ο Αντιπρόεδρος Δ.Σ. & Γενικός Διευθυντής Χαρτοφυλακίου της Εταιρίας κ. Ν. Χαλκιόπουλος, αναφέρθηκε στα νέα δεδομένα, όπως αυτά διαμορφώνονται στο Ασφαλιστικό περιβάλλον και πώς η Ευρωπαϊκή Πίστη, η Εταιρία που εδώ και 40 χρόνια αποδεικνύει έμπρακτα ότι στηρίζει το έργο των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ανταποκρίνεται σε αυτά.

Ο κ. Χαλκιόπουλος αναφέρθηκε επίσης στη φιλοσοφία και στις αρχές της Εταιρίας, αλλά και στην συνέπεια που χαρακτηρίζει την Ευρωπαϊκή Πίστη στη σχέση της με τα Δίκτυα Διανομής.

Από την πλευρά του ο κ. Σ. Βερζοβίτης, Μέλος Δ.Σ. & Γενικός Διευθυντής Οικονομικών & Διοικητικών Υπηρεσιών, έκανε εκτενή αναφορά στα οικονομικά αποτελέσματα και στην αναπτυξιακή πορεία της Ευρωπαϊκής Πίστης. Αποτελέσματα που στηρίζονται στη χρηστή διαχείριση, στη φερεγγυότητα και στην αξιοπιστία της Εταιρίας ενισχύοντάς σημαντικά το μερίδιο της στην Ασφαλιστική Αγορά. Επίσης, ο κ. Βερζοβίτης παρουσίασε τις προοπτικές, το επιχειρηματικό πλάνο και το «Όνειρο» της Εταιρίας για τα επόμενα έτη.

Την Ημερίδα έκλεισε ο Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Χ. Γεωργακόπουλος, ο οποίος προέτρεψε τα Μέλη του ΣΕΜΑ να αξιοποιήσουν την εμπειρία της Εταιρίας και τις προοπτικές της και να συμπράξουν στη δημιουργία μιας μεγάλης Ελληνικής Ασφαλιστικής εταιρίας η οποία προώριζεται να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης στα προσεχή χρόνια, στηρίζοντας με την ίδια αφοσίωση τους Ασφαλισμένους της, τους Εργαζομένους της και τους Μετόχους της.