back to top
24.2 C
Athens
Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1531

Αρχισε η αντίστροφη μέτρηση για τον ΗμιΜαραθώνιο της Αθήνας

0
ӕ͔ͅŕ· ԕЏՠÉ`ԏ͠njɌQHٍɏ ԇӠHǍS

Λιγότερος από ένα μήνας απομένει για τη μεγάλη γιορτή της Ανοιξης, τον 6ο Ημιμαραθώνιο της Αθήνας στον οποίο αναμένεται να πάρουν μέρος περισσότεροι από 20.000 δρομείς, πλημμυρίζοντας το κέντρο της πρωτεύουσας με χαμόγελα, κέφι και διάθεση!

Χρόνο με το χρόνο, ο Ημιμαραθώνιος που φέτος έχει Μέγα Χορηγό την ERGO, μεγαλώνει και στόχος των διοργανωτών, δηλαδη του ΣΕΓΑΣ, του Δήμου Αθηναίων και της Περιφέρειας Αττικής είναι να μετατραπεί σε ένα μοναδικό αθλητικό γεγονός με έντονα πολιτιστικά, τουριστικά, ψυχαγωγικά και νεανικά χαρακτηριστικά, προσελκύοντας χιλιάδες ανθρώπους, από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Eίναι η δεύτερη χρονιά που ο Ημιμαραθώνιος της Αθήνας διοργανώνεται τον Μάρτιο προκειμένου να δώσει νωρίτερα το σύνθημα για την έναρξη της τουριστικής σεζόν για την πρωτεύουσα αλλά και για να συμπίπτει και με το spring break των δυτικών Πανεπιστημίων, ενώ οι διαδρομές των αγώνων περνούν μπροστά από τα περισσότερα σημαντικά τουριστικά σημεία και μνημεία της πόλης. Παράλληλα, γιορτάζει τον ερχομό της Ανοιξης, προσδίδοντας έναν πανηγυρικό χαρακτήρα στην Αθήνα για εκείνη την ημέρα.

Παράλληλα με τους άλλους αγώνες διεξάγεται και το 8ο πανελλήνιο πρωτάθλημα ΗμιΜαραθωνίου. Την προκήρυξη και τα έντυπα συμμετοχής μπορείτε να τα δείτε ΕΔΩ ενώ οι δηλώσεις συμμετοχής θα πρέπει να σταλούν στον ΣΕΓΑΣ το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 3 Μαρτίου.

Η εκκίνηση και τερματισμός θα γίνει στην πλατεία Συντάγματος, μπροστά από το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη. Παράλληλα, στο κέντρο της Αθήνας και με τερματισμό πάντα την Πλατεία Συντάγματος, διοργανώνονται το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ημιμαραθωνίου Δρόμου, αγώνες 5 και 3 χιλιομέτρων καθώς και αγώνες 1000 μέτρων για παιδιά, ΑμεΑ και Special Olympics.

Το πρόγραμμα (Κυριακή 19 Μαρτίου)
ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ (Λεωφ. Αμαλίας)
09.00 Εκκίνηση Ημιμαραθωνίου Δρόμου
Λ. ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ ΣΟΦΙΑΣ (Σταθμός μετρό ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ)
09.10 Εκκίνηση Αγώνα Δρόμου 3χλμ WIND
Λ. ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ ΣΟΦΙΑΣ (Οδός Ριζάρη)
09.35 Εκκίνηση Αγώνα για Παιδιά & Άτομα με Αναπηρία (1.000μ)
ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ (Οδός Όθωνος – Μητροπόλεως)
11.45 Εκκίνηση Αγώνα Δρόμου 5χλμ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

Το Κέντρο Εγγραφών της Διοργάνωσης από όπου όλοι οι εγγεγραμμένοι δρομείς θα πρέπει να παραλάβουν τον αριθμό συμμετοχής τους με το ενσωματωμένο chip χρονομέτρησης και το υλικό συμμετοχής θα φιλοξενηθεί στο Εκθεσιακό Κέντρο HELEXPO ΜΑΡΟΥΣΙ και θα είναι ανοικτό για το κοινό τις παρακάτω μέρες και ώρες:
Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017: 13.00 – 20.00
Παρασκευή 17 & Σάββατο 18 Μαρτίου 2017: 10.00 – 20.00

Για εγγραφές και πληροφορίες
www.athinahalfmarathon.gr

SAP και Swiss Re καινοτομούν στον ασφαλιστικό και αντασφαλιστικό τομέα

0

Η SAP ανακοίνωσε πρόσφατα τη στρατηγική πρωτοβουλία για την από κοινού προώθηση της καινοτομίας μαζί με τη Swiss Re, ενός από τους μεγαλύτερους παρόχους του κόσμου για υπηρεσίες ασφαλίσεων, αντασφαλίσεων και άλλων μορφών μεταφοράς ρίσκου με βάση την ασφάλιση. Δουλεύοντας μαζί, οι δύο εταιρίες προγραμματίζουν την ανάπτυξη μίας λύσης που θα απευθύνεται στις ολοένα και πιο πολύπλοκες απαιτήσεις ρυθμιστικών φορέων σε όλο τον κόσμο αναφορικά με την οικονομική διαχείριση και τον έλεγχο οικονομικών αποτελεσμάτων των ασφαλιστικών εταιριών.

Σήμερα, οι ασφαλιστικές εταιρίες χρειάζεται να διαχειρίζονται και να παρουσιάζουν τα αποτελέσματά τους με βάση διαφορετικές μεθόδους αποτίμησης και κανονιστικά προτύπα αναφοράς. Ως εκ τούτου, η διατήρηση της συμμόρφωσης και της συνοχής είναι μία διαδικασία με πολλές προκλήσεις, ειδικά από τη στιγμή που οι αποτιμήσεις εκτελούνται διαδοχικά και με πολλές αχρείαστες επαναλήψεις. Νέοι κανόνες, όπως τα International Financial Reporting Standards (IFRS) 9 και 17, θα επιβάλλουν πρόσθετες απαιτήσεις σχετικά με την παροχή στοιχείων. Αυτές οι προκλήσεις δυσχεραίνουν το έργο των ασφαλιστών και αντασφαλιστών στην καταγραφή αξιόπιστων και συγκρίσιμων οικονομικών πληροφοριών  για την έκθεση αποτελεσμάτων και τη λήψη αποφάσεων. Επίσης, αυξάνουν σημαντικά την πολυπλοκότητα των εσωτερικών διαδικασιών, τις απαραίτητες εργατοώρες για την καταγραφή των οικονομικών στοιχείων, καθώς και τα αντίστοιχα λειτουργικά κόστη.

Η Swiss Re και η SAP εργάζονται επάνω σε μία νέα προσέγγιση για την εκτέλεση πολλαπλών αποτιμήσεων και την εφαρμογή μεθόδων οικονομικής διαχείρισης με βάση την πλατφόρμα SAP HANA®, δίνοντας τη δυνατότητα αυτοματοποίησης και ελέγχου των διαδικασιών με απλό και αποτελεσματικό τρόπο. Αυτή η νέα προσέγγιση στοχεύει στο να:

  • Διαχειριστεί την αυξανόμενη ρυθμιστική πολυπλοκότητα, έχοντας τη δυνατότητα να ενσωματώνει εύκολα νέα πρότυπα αποτίμησης και έκθεσης αποτελεσμάτων (όπως τα πρότυπα IFRS και U.S. GAAP) σε μία συνεχή βάση.
  • Μειώσει την προσπάθεια που χρειάζεται για τη σύνταξη μίας έκθεσης, μέσω του υπολογισμού πολλαπλών οικονομικών αποτιμήσεων ταυτόχρονα.
  • Μειώσει το χρόνο που αναλώνεται σε λειτουργικές διεργασίες και ελέγχους, αυξάνοντας παράλληλα τη δυνατότητα για αναλύσεις.
  • Δημιουργήσει τη δυνατότητα διαχείρισης της κατανομής των οικονομικών πόρων.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, η Swiss Re και η SAP έχουν κάνει ήδη σημαντική πρόοδο σε αυτόν τον τομέα. Η Swiss Re έχει εφαρμόσει την επιχειρηματική της γνώση για να δημιουργήσει μία εξελιγμένη λογιστική προσέγγιση πολλαπλών αποτιμήσεων έτσι ώστε να ανταπεξέλθει στις σχετικές λειτουργικές και ρυθμιστικές προκλήσεις. Την ίδια περίοδο, η SAP έχει αναπτύξει σημαντικές τεχνολογικές λύσεις όπως οι SAP S/4HANA® και SAP HANA με βάση το cloud. Ενώνοντας τις δυνάμεις τους, οι SAP και η Swiss Re στοχεύουν στο να δημιουργήσουν ένα ευέλικτο, σύστημα βασισμένο στο SAP HANA, το οποίο θα απλοποιήσει τις διεργασίες και θα βελτιώσει την επιχειρησιακή παραγωγικότητα ενοποιώντας άψογα λειτουργικές, αναλογιστικές και αναλυτικές διεργασίες δεδομένων. Η λύση, η οποία σχεδιάζεται να είναι διαθέσιμη σε όλη την αγορά της αντ/ασφάλισης, θα χρησιμοποιεί μία απλή λογιστική και διαχειριστική προσέγγιση για την αποδοτική εκτέλεση πολλαπλών αποτιμήσεων.

 

Marsh: Μείωση 3,1% στα ασφάλιστρα διεθνώς το δ’ τρίμηνο του 2016

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Μείωση 3,1% κατέγραψαν τα ασφάλιστρα διεθνώς το δ’ τρίμηνο του 2016 (έναντι μείωσης 3,2% το γ’ τρίμηνο) κινούμενα πτωτικά για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο, σύμφωνα με την έκθεση της Marsh Global Insurance Market Index – Q4 2016.

Το δ’ τρίμηνο του 2016 σηματοδότησε το 15ο συνεχόμενο τρίμηνο κατά το οποίο τα ασφάλιστρα μειώθηκαν -κατά μέσο όρο-, αντανακλώντας την εικόνα μιας αγοράς με πλεονάζουσα παραγωγική δυναμικότητα από παραδοσιακές και εναλλακτικές πηγές (π.χ. ILS) και την έλλειψη μεγάλωη ζημιών από φυσικές καταστροφές, σχολίασε o Dean Klisura, στέλεχος της Marsh.

Στη μελέτη σημειώνεται μεταξύ άλλων ότι:

-Κατά το 2016  παρατηρήθηκε επιβράδυνση της τάσης μείωσης των ασφαλίστρων επί τέσσερα συνεχόμενα τρίμηνα, για πρώτη φορά από τότε που ξεκίνησε η καταγραφή των σχετικών στοιχείων το 2012.

-Τα ασφάλιστρα στον κλάδο περιουσίας διεθνώς μειώθηκαν κατά 4,2% το δ’ τρίμηνο του 2016, έναντι μείωσης 3,9% το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο.

-Στον κλάδο ατυχημάτων, τα ασφάλιστρα μειώθηκαν κατά 1,9% το δ’ τρίμηηνο έναντι μείωσης 2,4% το γ’ τρίμηνο του 2016.

-Στις επαγγελματικές ασφαλίσεις, τα ασφάλιστρα μειώθηκαν κατά 3% το δ’ τρίμηνο, έναντι 2,9% το αμέσως προηγούμενο.

-Από γεωγραφικής πλευράς, τα ασφάλιστρα στις ΗΠΑ (σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες) μειώθηκαν κατά 3% το δ’ τρίμηνο του έτους, κυρίως λόγω των πιέσεων στα ασφάλιστρα στον κλάδο περιουσίας.

-Τα ασφάλιστρα για κάλυψη έναντι κυβερνοεπιθέσεων στις ΗΠΑ συνέχισαν να αυξάνονται για έκτο συνεχόμενο τρίμηνο, αν και ο ρυθμός της αύξησης επιβραδύνθηκε σε 1,4%, από 5,2% το γ’ τρίμηνο του 2016. Ο αριθμός των Αμερικανών πελατών που αγόρασαν κυβερνοασφάλιση αυξήθηκε κατά 25% σε ετήσια βάση κατά μέσο όρο, με τις μεγαλύτερες αυξήσεις να καταγράφονται στους κλάδους υγείας, τηλεπικοινωνιών, media και τεχνολογίας.

-Στη Βρετανία, ο ρυθμός μείωσης των ασφαλίστρων (4,8% κατά μέσο όρο) ξεπέρασε τον διεθνή μέσο όρο το δ’ τρίμηνο του 2016. Το ίδιο ισχύει και για την ηπειρωτική Ευρώπη, όπου τα ασφάλιστρα μειώθηκαν κατά 4,2% την εξεταζόμενη περίοδο.

Ποιος είναι ο νέος πρόεδρος των Lloyd’s του Λονδίνου….

0
lloyd's of london

της Ελενας Ερμείδου

Τα Lloyd’s του Λονδίνου, η ασφαλιστική αγορά που ιδρύθηκε σε ένα καφεκοπτείο το 1688, διόρισαν τον Bruce Carnegie-Brown ως διάδοχο του μέχρι τώρα προέδρου τους, John Nelson. Ο Carnegie-Brown, που είναι πρόεδρος επίσης στην Moneysupermarket.com Group Plc και αντιπρόεδρος στην Banco Santander SA, θα αναλάβει επίσημα τα καθήκοντα του τον Ιούνιο, αφού λάβει την έγκριση των ρυθμιστικών αρχών.

Ο Carnegie-Brown, ο οποίος διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρίας στον χρηματοοικονομικό τομέα , συμπεριλαμβανομένου των Marsh Europe, Aon UK Ltd, Catlin Group Plc, αναλαμβάνει την θέση αυτή, σε μία χρονική στιγμή που τα Lloyd’s του Λονδίνου επιχειρούν να ανοίξουν έδρα στην Ευρώπη.

Η Φρανκφούρτη, το Λουξεμβούργο, και το Δουβλίνο είναι μεταξύ των άλλων οι υπό – σκέψη πόλεις. Περίπου το 11% του όγκου της αγοράς προέρχεται από χώρες εκτός ΕΕ, αλλά ένα μέρος από τον όγκο αυτό θα μπορεί να γράφεται στο Λονδίνο.

 

17η Ημερίδα του insuranceforum.gr στη Θεσσαλονίκη

0
insurance innovation logo
Τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές αλλά και οι εξελίξεις που αναμένονται την προσεχή διετία στο πλαίσιο της καθημερινής τους λειτουργίας είναι τα κεντρικά θέματα της 17ης ημερίδας που διοργανώνει το insuranceforum.gr και η Insurance Innovation την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017 στην Θεσσαλονίκη.

Η νέα αυτή ημερίδα αποτελεί την ετήσια συνάντηση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της Βορείου Ελλάδος που παραδοσιακά κάθε χρόνο διοργανώνεται στην Θεσσαλονίκη. Με νέο σχεδιασμό και με νέα επίκαιρη θεματολογία θα αναλυθούν και θα συζητηθούν θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, το επάγγελμά τους και την προοπτική τους.

Τα θέματα των τεσσάρων ενοτήτων θα είναι τα εξής:

  1. Οδηγία IDD. Οι αλλαγές που επέρχονται στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση.
  2. Ο Ρόλος και η Ευθύνη των Οργανωμένων Πανελλαδικών Δικτύων. Η συμβολή τους στην διαμόρφωση της αγοράς και του επαγγέλματος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
  3. Φορολογία και Ασφαλιστικές Εισφορές στην Πράξη. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.
  4. Η ανάπτυξη μιας επιχείρησης ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Ο σκοπός της Ημερίδας είναι διπλός, αφενός η σε βάθος ενημέρωση των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και η ελεύθερη δημόσια συζήτηση για το μέλλον του επαγγέλματος και αφετέρου η εξαγωγή χρήσιμων και αξιοποιήσιμων συμπερασμάτων.
Την ημερίδα θα συντονίσει ο κ. Αριστείδης Βασιλειάδης, Γενικός Διευθυντής της Insurance Innovation.
Την Ημερίδα θα χαιρετίσουν ο κ. Μιχάλης Ζορπίδης, Πρόεδρος του Ε.Ε.Θ. και

η κα Δήμητρα Λύχρου, Πρόεδρος ΠΟΑΔ, ΕΑΔΕ, ΕΕΑΕ.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην Insurance Innovation, email: info@insuranceinnovation.gr, τηλ.: 2312201003 (υπεύθυνος κος Αριστείδης Βασιλειάδης)

Γιατί δεν εγκρίνεται το εμβόλιο της μηνιγγίτιδας;

0

Του Αιμίλιου Νεγκή, Δευθυντή Σύνταξης, virus.com.gr &  Pharma Health Business magazine

Συνεδρίασε στο υπουργείο Υγείας η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών και το επιτακτικό ερώτημα που βασανίζει γονείς και παιδιάτρους παραμένει: Πότε επιτέλους θα καλυφθεί η δαπάνη για το εμβόλιο του θανατηφόρου μηνιγγιτιδόκοκκου τύπου Β;

Η μηνιγγίτιδα τύπου Β είναι αλήθεια ότι δεν είναι ιδιαίτερα συχνή στην Ελλάδα. Όμως, είναι εξαιρετικά επικίνδυνη καθώς το 10% των ασθενών πεθαίνει μέσα στις πρώτες 1-2 μέρες και το 20% που επιβιώνουν εμφανίζουν σοβαρές αναπηρίες, όπως εγκεφαλική βλάβη, επιληψία, απώλεια της ακοής, ακρωτηριασμοί και μαθησιακές δυσκολίες.

Το 2014, έγινε διαθέσιμο διεθνώς και στη χώρα μας ένα νέο πολύ αποτελεσματικό εμβόλιο, αλλά μέχρι σήμερα η αρμόδια Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών ήταν αρνητική για την ένταξή του στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών και συνακόλουθα την κάλυψη του υψηλού του κόστους από το Κράτος.

Κάθε δόση του εμβολίου κοστίζει 105 ευρώ και για την ανοσοποίηση των βρεφών χρειάζονται 2 ή 3 δόσεις και μία αναμνηστική, ανάλογα με την ηλικία. Μέχρι πρότινος, λοιπόν, η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών πρόβαλε δύο κυρίως λόγους και απέρριπτε την ένταξή του:

1. Ότι δεν είχε ενταχθεί σε καμία άλλη χώρα στο υποχρεωτικό πρόγραμμα εμβολιασμών.
2. Ότι δεν υπήρχαν επαρκή διαθέσιμα στοιχεία για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητά του.

Δεν υπάρχει πλέον καμία δικαιολογία

Τα πράγματα όμως έχουν αλλάξει τους τελευταίους μήνες. Πλέον το εμβόλιο αποζημιώνεται κατά 100% σε 3 χώρες (Βρετανία, Ιταλία και Ιρλανδία) στα βρέφη ηλικίας κάτω του ενός έτους. Αυτή άλλωστε είναι και η πιο ευπαθής ομάδα του πληθυσμού.

Βέβαια, θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι επόμενο να το αποζημιώσουν οι Βρετανοί καθώς εκεί η επίπτωση είναι περίπου τριπλάσια σε σχέση με την Ελλάδα (1,6 κρούσματα ανά 100.000 έναντι 0,6 ανά 100.0000. Όμως, το θέμα που μας εκθέτει είναι ότι αποφάσισαν να το αποζημιώσουν και οι Ιταλοί με επίπτωση πολύ μικρότερη από εμάς (0,25 ανά 100.000).

Ακόμη, στις άλλες χώρες ήδη αποζημιώνεται σε ομάδες αυξημένου κινδύνου, όπως παιδιά που έχουν κάποιο ανοσολογικό έλλειμα (ανατομική ή λειτουργική ασπληνία, διαταραχές του συμπληρώματος κλπ). Πρόσφατα, δε, το εμβόλιο άρχισε να αποζημιώνεται και στις ΗΠΑ χωρίς καμία συμμετοχή στις ομάδες υψηλού κινδύνου και για χρήση στα υπόλοιπα παιδιά κατά την κρίση του παιδίατρου.

Ούτε η έλλειψη δεδομένων ισχύει πλέον. Πρόσφατα, δημοσιεύτηκαν δεδομένα ασφάλειας και αποτελεσματικότητα από τη Βρετανία και από την περιοχή του Κεμπέκ του Καναδά. Όλα τα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι το εμβόλιο έχει υψηλή αποτελεσματικότητα (83-94%), ακόμα και όταν χορηγείται με μειωμένο σχήμα (2 δόσεων +1 αναμνηστικής και όχι 3+1).

Το κόστος

Όπως είδαμε το εμβόλιο είναι ακριβό – αν και υπάρχουν εμβόλια με εξίσου υψηλό κόστος που ήδη καλύπτονται από το Κράτος. Για να καλυφθεί το κόστος του εμβολιασμού στα βρέφη ηλικίας έως ενός έτους, απαιτούνται περίπου 7 εκατ. ευρώ τον πρώτο χρόνο.

Αναμφίβολα, το ποσό είναι διόλου ευκαταφρόνητο. Όμως, εξίσου βαρύ είναι το κόστος, που προκαλείται από τους θανάτους, τις αναπηρίες και τις νοσηλείες στο νοσοκομείο. Όπως έχει δείξει μελέτη του πανεπιστημίου Πελοποννήσου που έχει κατατεθεί στο υπουργείο Υγείας το άμεσο και έμμεσο κόστος των περιστατικών μηνιγγίτιδας Β τα τελευταία 20 χρόνια ανέρχεται σε περίπου 14 εκατ. ευρώ!

Επίσης, μπορεί να γίνουν αλλαγές στο ισχύον Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών ώστε να εξοικονομηθούν πόροι και να διοχετευτούν στο εμβόλιο της μηνιγγίτιδας. Για παράδειγμα, θα μπορούσαμε να επανεξετάσουμε αν αξίζει να ξοδεύουμε περίπου 20 εκατ. για το εμβόλιο του έρπη. Ή ακόμη να κάνουμε ότι έκαναν άλλες 20 χώρες και μείωσαν κατά μία δόση τον εμβολιασμό έναντι του πνευμονιόκοκκου. Αν μάλιστα κάνουμε το τελευταίο εξοικονομούνται περίπου 7 εκατ. όσα δηλαδή χρειαζόμαστε για τον πρώτο χρόνο εμβολιασμού των βρεφών για τη μηνιγγίτιδα Β.

Επίσης, πρόσφατα, εντάχθηκαν στο εθνικό πρόγραμμα δύο νέα εμβόλια για τον ιό HPV, τα οποία έχουν εξίσου αν όχι μεγαλύτερο κόστος για το κράτος, ενώ τα ποσοστά εμβολιασμού του πληθυσμού είναι εξαιρετικά χαμηλά.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι υπέρ της ένταξης του εμβολίου έχουν ταχθεί με επιστολές που έχουν στείλει στο υπουργείο Υγείας από πολλές ενώσεις παιδιάτρων, όπως Αττικής, Κρήτης, Κέρκυρας και Ιωαννίνων (περιοχές που είχαμε θανατηφόρα κρούσματα της νόσου σε μικρά παιδιά).

Μάλιστα, τους τελευταίους μήνες έχουν κατατεθεί 16 ερωτήσεις στην Βουλή από βουλευτές όλων των κομμάτων, ζητώντας από το υπουργείο να εξηγήσει τους λόγους, που το εμβόλιο δεν έχει ακόμα ενταχθεί στο εθνικό πρόγραμμα εμβολιασμών, τουλάχιστον για την πιο ευπαθή ομάδα πληθυσμού, τα βρέφη κάτω του ενός έτους.

Οπότε το καυτό ερώτημα προς τον υπουργό Υγείας Ανδρέα Ξανθό παραμένει αμείλικτο: Γιατί δεν εγκρίνεται το εμβόλιο της μηνιγγίτιδας;

Υ.Γ. 1

Στην προηγούμενη συνεδρίαση της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών τον περασμένο Δεκέμβριο, για πρώτη φορά είχε πάρει μέρος ο ίδιος ο γενικός γραμματέας κ. Γ. Μπασκόζος, ο οποίος αφού άκουσε τα επιχειρήματα και τα δεδομένα είχε δηλώσει πως η τελική απόφαση για το εμβόλιο θα είναι της πολιτικής ηγεσίας. Κύριε γενικέ, εδώ δεν μιλάμε για τη διαπραγμάτευση με την τρόικα. Πότε επιτέλους θα αναλάβετε τις ευθύνες σας;

Υ.Γ. 2

Παγκοσμίως, η διαθεσιμότητα των εμβολίων είναι συγκεκριμένη. Τους τελευταίους μήνες, έχουν αρχίσει να ενδιαφέρονται για το εμβόλιο μεγάλες χώρες, όπως Βραζιλία κλπ. Συνεπώς, υπάρχει κίνδυνος όταν η Ελλάδα αποφασίσει να εντάξει το εμβόλιο, πλέον, να μην υπάρχουν διαθέσιμες ποσότητες και να μείνουμε στα κρύα του λουτρού.

Πηγή: virus.com.gr

Aσφαλιστικό: Υπάρχει διέξοδος για τους φαρμακοποιούς;

0

Ποιες είναι οι επιπτώσεις του ασφαλιστικού για τα φαρμακεία; Ποιοι τρόποι αντίδρασης υπάρχουν μετά την προσφυγή στο ΣτΕ. Τι θα γίνει με τους μονοσυνταξιούχους;

Γνωστοί δικηγόροι και εργατολόγοι θα αναφερθούν στις τελευταίες εξελίξεις για το Ασφαλιστικό στην Ημερίδα που διοργανώνει την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου και ώρα 14:00, ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος στην Αίγλη Ζαππείου (αίθ. ΟΛΥΜΠΙΑ).

Ομιλητές

  • Δημ. Μπούρλος
  • Στυλ.Κουτνατζής
  • Κων. Τσαγκαρόπουλος

Χαιρετισμό στην εκδήλωση θα απευθύνει ο πρόεδρος του ΠΦΣ, Κ. Λουράντος, που θα περιγράψει και τα επόμενα βήματα αντίδρασης κατά του Ασφαλιστικού, ενώ ειδική αναφορά στα θέματα των Φαρμακοποιών θα κάνει το μέλος του Δ.Σ. του ΠΦΣ, Σεραφείμ Ζήκας.

Συντονίζει ο νομικός σύμβουλος του ΠΦΣ, Ηλίας Δημητρέλλος.

Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Πηγή: virus.com.gr

Hellenic Innovation Forum 2017: “Ερχεται” την Τετάρτη 1η Μαρτίου

0

Την Τετάρτη 1η Μαρτίου έρχεται το μεγαλύτερο πολυσυνέδριο καινοτομίας της χρονιάς: Hellenic Innovation Forum 2017.

Με όραμα να καθιερωθεί ως θεσμός που θα  χρησιμεύει ως μόνιμο βήμα ανάδειξης και προώθησης της καινοτομίας και της ανάπτυξης συνεργασιών και συνεργιών μεταξύ των μερών του τριγώνου «Θεσμικοί Παράγοντες – Ακαδημαϊκή/Ερευνητική Κοινότητα – Επιχειρηματικός Κόσμος», την Τετάρτη 1η Μαρτίου ξεκινάει το διήμερο πολυσυνέδριο Hellenic Innovation Forum 2017.

Το πολυσυνέδριο αποσκοπεί στο να:

  • Να αναδείξει τις πιο πρόσφατες καινοτόμες δράσεις και πρωτοβουλίες
  • Να δημιουργήσει ευκαιρίες και προοπτικές για την ανάπτυξη της επιχειρηματικής -και όχι μόνο-  καινοτομίας 
  • Να προωθήσει ένα νέο, αποτελεσματικό περιβάλλον μεταφοράς τεχνογνωσίας από το εργαστήριο στην αγορά
  • Να προσελκύσει εγχώριους και διεθνείς θεσμικούς και ιδιώτες επενδυτές  
  • Να ξεκινήσει έναν διάλογο για την προώθηση της καινοτομίας ως μέσου για την αντιμετώπιση των κοινωνικών προκλήσεων στην Ελλάδα

Το πολυσυνέδριο αποτελείται από τρεις παράλληλες δράσεις:

  • Κεντρικά συνέδρια με Κεντρικές Ομιλίες και Στρογγυλά Τραπέζια την πρώτη ημέρα και με Κεντρικές ομιλίες και Θεματικές Ερευνητικές Παρουσιάσεις την δεύτερη ημέρα.
  • Εταιρικές παρουσιάσεις καινοτομίας σε παράλληλη αίθουσα
  • Έκθεση καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων

Τιμώμενη χώρα είναι το Ισραήλ, το οποίο θα εκπροσωπηθεί από υψηλόβαθμα θεσμικά και πολιτικά πρόσωπα, καθώς και στελέχη από τον επιχειρηματικό κόσμο και τον τομέα του «technology transfer».

Από τον ασφαλιστικό κλάδο, παράλληλες παρουσιάσεις γίνονται από κορυφαίες εταιρείες, μεταξύ των οποίων η AIG και η Interasco.

Διεθνείς ομιλητές:

  • Slawomir Tokarski, DG GROW,European Commission
  • Prof. Isaiah T. Arkin, The Hebrew Universityof Jerusalem
  • Raz Peleg, Mobileye VisionTechnologies Ltd.
  • Dr. Dan Marom, CEO, Irrational Innovations, Tel Aviv, Israel


Υπό την αιγίδα:

  • Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας
  • Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
  • Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας
  • Ελληνοϊσραηλινό Επιμελητήριο

Με την υποστήριξη του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης

Gold Sponsor: Eurobank
Bronze Sponsors: ELPEN, Connecticore, Interamerican, BusinessWith, Asset Ogilvy Public Relations
Διακεκριμένη Εταιρική Συμμετοχή: InfoQuest Technologies, Warply
Διακεκριμένη Εταιρική Παρουσίαση: AIG

Περισσότερες πληροφορίες: http://hif.ethosevents.eu/archiki/

INTERAMERICAN επενδύει στην λύση SAS Data Governance

0

Η INTERAMERICAN εναρμονίζει τις Διαδικασίες και τη Διαχείριση Δεδομένων με τη στρατηγική της προτεραιότητα να είναι ο απόλυτος ψηφιακός ασφαλιστής, ενισχύοντας σημαντικά το ανταγωνιστικό πλεονέκτημά της με την επένδυση στην λύση “SAS Data Governance”. Η εν λόγω επένδυση, σε συνδυασμό με την ευρύτερη συνεργασία που η εταιρεία συνάπτει με την SAS Ελλάδος, Βουλγαρίας και Κύπρου σε επίπεδο υλοποίησης καθώς και παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών, θα συμβάλει ώστε η INTERAMERICAN να δημιουργήσει έναν Κόμβο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, που θα εγγυάται την πληρότητα και την ακρίβεια των Δεδομένων τα οποία χρησιμοποιούνται τόσο σε επιχειρησιακές εφαρμογές όσο και από τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων. Παράλληλα, η λύση θα υπηρετήσει τη συμμόρφωση της εταιρείας με τις ευρωπαϊκές πολιτικές και διαδικασίες Διακυβέρνησης Δεδομένων, όπως αυτές ορίζονται από το πλαίσιο Solvency II και τον Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων (EU General Data Protection).

Ως πρωτοπόρος εταιρεία στην ηλεκτρονική ασφάλιση στην Ελλάδα με την υπηρεσία Anytime, η INTERAMERICAN έχει αναδείξει τη Διακυβέρνηση Δεδομένων σε βασικό πυλώνα της στρατηγικής για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της. Η εν λόγω πρωτοβουλία θα μετατρέψει την εταιρεία σε οργανισμό βασιζόμενο στη διορατικότητα (Insight Driven Organization), συνδυάζοντας πέντε βασικά δομικά στοιχεία: Στρατηγική, Άνθρωποι, Διαδικασίες, Δεδομένα και Τεχνολογία. Ακόμη, το λογισμικό “SAS Data Governance” θα επιτρέψει στους data stewards την διαρκή βελτίωση της ποιότητας των εταιρικών Δεδομένων.

Η INTERAMERICAN επέλεξε τη SAS ως στρατηγικό συνεργάτη λόγω της πολυετούς εμπειρίας και τεχνογνωσίας που αυτή διαθέτει στη τοπική ασφαλιστική αγορά, του σχεδίου της για την ανάπτυξη στρατηγικής αξιοποίησης των analytics μέσα στον οργανισμό και της προηγμένης γνώσης στη Διαχείριση Δεδομένων. Το “SAS Data Governance” θα ωφελήσει την INTERAMERICAN ώστε να διατηρήσει ένα συνεπές σύνολο πολιτικών και ευέλικτων διαδικασιών για τις πληροφορίες της εταιρείας – συμπεριλαμβανομένων δομών σε συστήματα Big Data.

“Η συνεργασία με την SAS Ελλάδος, Κύπρου και Βουλγαρίας αποτελεί για εμάς μία κρίσιμη στρατηγική απόφαση και επιλογή στην πορεία της INTERAMERICAN για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της. Η λύση “SAS Data Governance” έρχεται να στηρίξει τον προσανατολισμό μας στην καλύτερη αξιοποίηση των Δεδομένων και την κατεύθυνση της εταιρείας στο online marketing, που θα επιφέρει αφενός σημαντική εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος και αφετέρου σημαντικά ενισχυμένη εμπιστοσύνη στα Δεδομένα που διαχειριζόμαστε”, αναφέρει ο Ξενοφών Λιαπάκης, γενικός διευθυντής ΙΤ & Services της INTERAMERICAN.

Ο Νίκος Πέππας, Country Manager Greece, Cyprus, Bulgaria της SAS δηλώνει για τη συνεργασία: “Η INTERAMERICAN είναι μπροστά από τις εξελίξεις και αυτό το αποδεικνύει και με την υιοθέτηση της λύσης “SAS Data Governance”, καθώς το data governance αποτελεί την λιγότερο ορατή πτυχή ενός ψηφιακού μετασχηματισμού και λίγοι οργανισμοί αντιλαμβάνονται αυτή τη στιγμή τον σοβαρό αντίκτυπο που μπορεί να έχει και τα σημαντικά οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν. Μας τιμά ιδιαίτερα που η SAS αναλαμβάνει ουσιαστικό ρόλο στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού της INTERAMERICAN”.

Συμπόσιο ΕΥ: Στο επίκεντρο το Transfer Pricing

0
Λογότυπο EY, Ernst & Young

Η ΕΥ Ελλάδος διοργάνωσε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το ετήσιο Συμπόσιο Transfer Pricing εστιάζοντας τόσο στις εξελίξεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο για την καταπολέμηση της φοροαποφυγής, όσο και σε ειδικά θέματα ενδοομιλικών τιμολογήσεων (transfer pricing) που άπτονται της ελληνικής πραγματικότητας.

Ο κ. Στέφανος Μήτσιος, επικεφαλής του Φορολογικού Τμήματος της ΕΥ Ελλάδος, ανοίγοντας την εκδήλωση επεσήμανε ότι εκτός από τα εξειδικευμένα θέματα διεθνούς φορολογίας και ενδοομιλικών τιμολογήσεων, υπάρχουν αρκετά ακόμη θέματα φορολογικής επικαιρότητας που απασχολούν όλους μας. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στους φορολογικούς ελέγχους με έμφαση στο τι ορίζεται ως έγκλημα φοροδιαφυγής, τις ποινικές ευθύνες φυσικών προσώπων και τα μέτρα διασφάλισης του Δημοσίου, ενώ επεσήμανε το υπάρχον πλαίσιο Εθελοντικής Συμμόρφωσης ως ευκαιρία μείωσης της αβεβαιότητας αναφορικά με διφορούμενες φορολογικές θέσεις. Ο κ. Μήτσιος αναφέρθηκε ακολούθως στις πρόσφατες πρωτοβουλίες για τη διασταύρωση των συναλλαγών τόσο σε διεθνές (πλαίσιο ανταλλαγής πληροφοριών CRS), όσο και σε τοπικό επίπεδο με τη θεσμοθέτηση της επέκτασης των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Τέλος, αναφέρθηκε σε λοιπά επίκαιρα φορολογικά θέματα, αλλά και στις αλλαγές στο ασφαλιστικό πλαίσιο.
Ο κ. Ηλίας Σακελλαρίου, Senior Manager στο Φορολογικό Τμήμα της ΕΥ Ελλάδος, ανέλυσε το περιεχόμενο της Ευρωπαϊκής Οδηγίας κατά της φοροαποφυγής (Anti Tax Avoidance Directive – ATAD), με παράλληλη ανάλυση/σύγκριση με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο στην Ελλάδα. Στη συνέχεια, ο κ. Σακελλαρίου ανέλυσε τους κανόνες Ελεγχόμενων Αλλοδαπών Εταιρειών που προτείνονται από την ATAD και επισήμανε τη σημαντική διαφοροποίησή τους σε σχέση με τις αντίστοιχες ισχύουσες ελληνικές διατάξεις. Ακολούθησε ο κ. Χρήστος Κουρουνιώτης, Executive Director στο Φορολογικό Τμήμα της ΕΥ Ελλάδος, ο οποίος μίλησε για τις ελληνικές φορολογικές επιπτώσεις της αναδιοργάνωσης επιχειρήσεων υπό το πρίσμα του άρθρου 51 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος και στους πρακτικούς προβληματισμούς που προκύπτουν από την εφαρμογή του. Κλείνοντας, ο κ. Κουρουνιώτης επεσήμανε την ανάγκη οι επιχειρήσεις να είναι σε θέση να υποστηρίξουν τόσο το γνήσιο επιχειρηματικό σκοπό της αναδιοργάνωσης, όσο και την εν τοις πράγμασι αλλαγή που επήλθε μετά την ολοκλήρωση της αναδιοργάνωσης.
Τα σημεία εστίασης των φορολογικών ελέγχων τόσο σε παγκόσμιο, όσο και σε ελληνικό επίπεδο υπογράμμισαν οι κ. Παναγιώτης Τζανετάκης και κ. Ελίνα Χρονοπούλου, Μanagers στο Φορολογικό Τμήμα της ΕΥ Ελλάδος. Ο κ. Τζανετάκης τόνισε πως οι ελληνικές φορολογικές αρχές έχουν βελτιώσει την τεχνογνωσία τους και εντατικοποιούν τους ελέγχους ενδοομιλικών τιμολογήσεων αναδεικνύοντάς τες ως μείζον φορολογικό θέμα. Ακολούθως, η κ. Χρονοπούλου σημείωσε ότι, σύμφωνα με τη σχετική έρευνα που διεξήγαγε η ΕΥ παγκοσμίως, οι περισσότερες επιχειρήσεις ανέφεραν τις ίδιες συναλλαγές ως σημείο εστίασης των φορολογικών ελέγχων, τονίζοντας, όμως, ότι η τάση δείχνει να αυξάνεται το φορολογικό ενδιαφέρον των ελεγκτών: 1) στο λειτουργικό προφίλ των επιχειρήσεων σε σχέση με τα δηλούμενα κέρδη, 2) στις περιπτώσεις μόνιμης εγκατάστασης, και 3) στις συναλλαγές άυλων περιουσιακών στοιχείων. Το λόγο πήρε στη συνέχεια ο κ. Χρήστος Μπούρκουλας, Senior Manager στο Φορολογικό Τμήμα της ΕΥ Ελλάδος, παραθέτοντας μία συγκριτική θεώρηση του πλαισίου των γραφείων του ν. 89/76 με το πλαίσιο των Προεγκρίσεων Μεθοδολογίας Ενδοομιλικών Τιμολογήσεων (Advanced Pricing Agreements –  APA). Καταλήγοντας, ο κ. Μπούρκουλας επισήμανε τα πλεονεκτήματα των δύο «εργαλείων» για τους φορολογούμενους (ασφάλεια δικαίου και μείωση κόστους συμμόρφωσης κατά τους φορολογικούς ελέγχους) και εξέφρασε την άποψη ότι μπορούν να αποτελέσουν έναυσμα για τη μείωση των προστριβών με τις φορολογικές αρχές και την έναρξη μια γόνιμης συνεργασίας, βασισμένης στην αμοιβαία εμπιστοσύνη.
Συνοψίζοντας, ο κ. Μήτσιος παρουσίασε εννέα βασικά συμπεράσματα τα οποία προέκυψαν από τις παρουσιάσεις:
1. Οι αλλαγές στο διεθνές φορολογικό τοπίο αποτελούν κοσμογονία, η οποία ήδη επηρεάζει και τις φορολογικές υποθέσεις των ελληνικών επιχειρήσεων. Αυτό έχει ήδη γίνει εμφανές εντός της Ε.Ε. και της χώρας μας με τις προωθούμενες αλλαγές, όπως η Ευρωπαϊκή Οδηγία κατά της φοροαποφυγής.
2. Οι αλλαγές που λαμβάνουν χώρα είτε σε λειτουργικό επίπεδο, είτε σε επίπεδο ιδιοκτησίας περιουσιακών στοιχείων εντός Oμίλου επιχειρήσεων καθιστούν πλέον επιτακτική την ανάγκη να εξετάζονται υπό το πρίσμα του άρθρου 51 του ΚΦΕ, γεγονός που απαιτεί μια ολοκληρωμένη και συνεπή μεθοδολογική προσέγγιση.
3. Οι ελληνικές φορολογικές αρχές έχουν βελτιώσει την τεχνογνωσία τους και εντατικοποιούν τους ελέγχους ενδοομιλικών τιμολογήσεων, αναδεικνύοντάς τες ως μείζον φορολογικό θέμα.
4. Στο κλίμα της τοπικής και της διεθνούς φορολογικής αβεβαιότητας, λόγω της ριζικής αλλαγής των κανόνων, οι επιχειρηματικοί όμιλοι έχουν πλέον τη δυνατότητα να μειώσουν σημαντικά την αβεβαιότητα όσον αφορά στις ενδοομιλικές συναλλαγές τους με τη Διαδικασία Προέγκρισης αυτών.
5. Παρότι τελευταία έχουν επιλυθεί πολλά θέματα από τις φορολογικές αρχές, εξακολουθούν να υπάρχουν ακόμα σημαντικά ζητήματα που χρήζουν λύσεων ή διευκρινίσεων.
6. Οι φορολογικοί έλεγχοι πρέπει να αντιμετωπίζονται με προσοχή και μεγάλη σοβαρότητα.
7. Πρέπει οι φορολογούμενοι να εξετάσουν άμεσα αν ο νόμος περί οικειοθελούς συμμόρφωσης τους «ταιριάζει».
8. Το ασφαλιστικό έχει ήδη αλλάξει άρδην και πρέπει να εξεταστεί ενδελεχώς αν, πού και πώς επηρεάζει τις επιχειρήσεις μας, αλλά και εμάς προσωπικά.
9. Η υιοθέτηση διεθνών και τοπικών αντικαταχρηστικών κανόνων επιβάλλει από πλευράς των επιχειρήσεων την επανεξέταση των δομών τους και των ενδοομιλικών συναλλαγών τους, προκειμένου να μπορούν να αποδείξουν ότι συμμορφώνονται με τους νέους κανόνες. «Άλλωστε, η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται τίμια», σημείωσε ο κ. Μήτσιος. Με τον τρόπο αυτό, θα αποφευχθούν πιθανές διαφωνίες και διενέξεις με φορολογικές αρχές διαφορετικών κρατών.

Καταλήγοντας, επισήμανε: «Παρότι τελευταία έχει υπάρξει κάποια πρόοδος, το φορολογικό περιβάλλον εξακολουθεί να μην είναι φιλικό απέναντι στον φορολογούμενο και στο επιχειρείν».